Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    PS2 easy base? Heb ik ook niet, heeft Ien net voor mijn neus weggekaapt voor maar 50 euro! Jij.............. Dat DOE je toch niet? Ik ben nog wel je buddy!!!!! Nah ja zeg....... :)

2. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ donshaar: nog weinig te bespeuren geloof ik, maar kan nog maar met veel moeite het gebiedje onder mijn navel bekijken zonder spiegel, dus misschien heb ik al een heel bosje... :) hihi!

@ Rhoon: ken ik goed! Woont wat familie van me, leuk om te wandelen bij de oude maas, verder weinig te doen op zondag denk ik.

Groetjes Pina

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Juul, lekker slapen hoor vannacht! 5 uur is echt erbarmelijk, en vooral als je zwanger bent! Foei! (<-- dat zeg ik tegen mij hoor, omdat het mijn schuld is dat jij verkouden bent!)

Nee ik ken Rhoon niet. Ligt echt aan de andere kant van Rotterdam voor mij, ken er niemand dus eigenlijk geen reden om daar te komen.
    Maar tis vast leuk hoor ;) Maar daar ga jij mij morgen meer over vertellen! Sleep well!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Pina, ok, dat geeft goed excuus om dan maar veel verjaardagstaart te eten daar, als er toch niet veel te doen is :)

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Tsja ik wou 'm je misschien kado gaan doen, maar als je zó lelijk gaat lopen doen, láát dan maar! Tss, pff, tgg! :cool:

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Julia: GA SLAPEN! NU!!!

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Volgens mij word ik echt zo'n lieve softe zachtaardige, nooit chagrijnige moeder. Denken jullie ook niet? :D

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hahahahahaha, ja baas! Bijjjjjna! Begin er net handig in te worden, typen op iPod! Ach je moet iets hè, jij easybase, ik iPod. Na na na-naa na!

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja zo kom je wel over ja! Blij dat ik je kind niet ben! Arme baby dadelijk, in zijn maxi met easybase........

10. vive2

vive2 Fanatiek lid

Juul: Ach jee, 2 brakke nachten.. Gelúkkig krijg je nóóit meer dan je hebben kan, dus niet zeiken :p

11. vive2

vive2 Fanatiek lid

Pien, Ien en Juul; wat fijn dat jullie geen vachtje hebben. Ik ruik een "jekrijgtnooitmeerdanjehebbenkan" antwoord.. Raar hé!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh jee, Vive ook op dreef, dit wordt oppassen.... :)

13. vive2

vive2 Fanatiek lid

Jaa, pas maar op. Me fader sit bij de pliezie! Dat zei onze oudste laatst. Wist niet wat ik hoorde..

14. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ientje: Zou een mooie koop zijn! Ik neem dat je ''m op gaat halen, dan nog maar even goed nakijken!

Rhoon ken ik niet, nog nooit van gehoord, maar ik begrijp dat het onder R'dam ligt, daar kom ik ook nooit! Dus dat verklaart het dan! ;)

Wat lees ik nu over plopnavels :$, ik denk dat ik maar weer eens mijn 'Grote Mama Boek' erbij moet pakken, want volgens mij loop ik achter met de theorie. Kriebelbuik heb ik ook maar niet zo heel erg.

Ik wacht nog even tot vriend uit werk komt. Saai hoor, zo'n zaterdagavond alleen op de bank. Logé hondje ligt hier ook alleen maar te meuren. Volgens mij heeft het dier zich voorgenomen om mij en kat te vergassen. Echt niet normaal meer, stinkdier! ;)

Oh vraagje nog, klopt het dan je van vanille vla minder zuur krijgt? Mijn maag is weer lekker bezig de laatste twee dagen, en ik kan wel lekker Rennies gaan snoepen, maar een ander alternatief zou ook welkom zijn!

15. vive2

vive2 Fanatiek lid

Super: Joah, helpt een beetje. Met deze zwangerschapsduur wil het nog wel, maar op gegeven moment moet je echt over op Rennies! Dus gauw een paar happen en naar bed om in te slapen ;)

16. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @sucre, goed idee reizen tips uitwisselen! Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?
    Wij hebben dus nu voor het eerst met dochter een verre reis gemaakt. Daarvoor al samen de filipijnen, India, zuid Afrika, Swaziland, Mozambique, Kenia en Uganda gezien. Fantastisch allemaal!
    Vakantie Thailand met kinderen | Reizen door Thailand met de kids.
    Of verrereizenmetkinderen.nl zij geloof ik de sites waar ik veel info vandaan haalde.
    Hou me op de hoogte! Wellicht komen we elkaar tegen als deze beeb 1 jaar is :)

@buddy, sucre ik wil je buddy wel zijn :)
    Goed dat je mooie schoentjes gevonden hebt! Hoe oud is je kereltje klein?

@julia, ik ben verpleegkundige en werk als zorgcoordinator in de thuiszorg. Een hele toffe functie die ik nog even niet kwijt zou willen :)
    (en wat doe jij, ook alweer???)
    Oh ja de frustratie van je verslechterde kwaliteiten herken ik wel. Ik baal dat ik het nooit heb opgepakt toen in m'n tiener jaren. Wilde toen al lessen! Nou ja, het is nooit te laat toch?

@ientje, dwarsfluit. Kan echt super mooi zijn! M'n moeder heeft dat ook jaren gespeeld.

(Ohh ik krijg een harde buik, lig rustig in bed..?huh)
    Het zal wel van vanaaf komen. Dochter ging om 13.00 uur uit logeren. Wij zijn doorgereden naar ons tuinhuis. Daar zouden we heerlijk Chillen. Helaas wat de gastank leeg en de waterleiding dicht gevroren :( grm. Wij weer naar huis. Onderweg hebben we even pizzas afgehaald. En daarna ben ik gaan dutten.
    Om half 9 waren we weer op weg naar het bimhuis, voor een super heftig grappig raar jazz optreden. Die gasten gingen soms zo tekeer. Hubby en ik zaten elkaar soms vreemd verrast aan te kijken. Het was erg grappig. Oh ja, op de rit erheen. Liepen we bij cs door de kou. Dus ik had mn handen in m'n jaszak gedaan. Verstap ik me op een stoeprand en stort zo langs de broekspijpen van m'n man ter aarde. Mennn dat deed zeer! Ik kon mezelf totaal niet opvangen! Dus nu loop ik met de open knieën :(

Nou ja, na het optreden zijn we nog langs ons stamcafé geweest, een laatste drankje doen. En nu lig ik voldaan en uitgeput (en met een vermoeide buik) in bed.

De baby is trouwens totaal opgeschut door die jazz. Elke keer bleef ie draaien en shoppen. Ik weet niet of ie t nou leuk, mooi of vreselijk vond. Ik vond t wel een beetje zielig eigenlijk.
    Zou het kwaad kunnnen?

@supernova, ik heb een drankje tegen brandend maagzuur. Erg prettig weet alleen ff de naam niet meer. Zal morgen voor je kijken.

Zo ik ga slapen. 1.23 nu!!
    Morgen heerlijk uitslapen zonder dochter wekker haha.
    Groetjes!!

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wow er is veel geschreven zeg!
    @plopnavel: die van mij is `weg`sinds een paar dagen. De dagen daarvoor voelde ik er een bepaalde druk omheen, dus ik verwachtte het wel. Vorige keer was ie ook weg, maar nooit gehad dat ie naar buiten kwam:) Ik ben benieuwd.
    @Kriebels, goed smeren!
    @gisterenavond heeft mijn mannetje ontzettend veel schopjes gevoeld. wauw! hij was helemaal blij!:) Het is ook best wel druk in mijn buik. Zodra ik ook maar even ga liggen komen ze in actie!:p
    @muziek/lawaai voor baby. Ben 1 maandje voor de geboorte van mijn zoon naar Carré geweest en hij was vreselijk onrustig, hij vond het niet leuk. ik mijd het nu wel.

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jeetje wat een boel reacties zijn er gisteren geplaatst :$

@ Donshaartjes ehm nee dat nog niet. Wel blijf ik mijn benen aan het scheren, omdat het haar maar blijft groeien (irritant). Verder baal ik dus van de jeuk en hoop ik maar dat het snel weg gaat.

@ easybase, moet ook nog nodig op zoek, maar heb er geen zin in ;)

@ plopnavel, hier nog niet, ben benieuwd (jeetje leer iedere dag iets bij als ik hier lees.

@ carnaval; gelukkig rustig in het noorden. Gisteren de hele dag klanten gehad die me veel plezier wenstten met het vieren van carnaval :D

@ elionorah, auwwww. Hopelijk gaat het snel beter met je knieen.

@ Hier. Gisteren een beetje teveel van het goede gedaan. Eerst 5 uurtjes gewerkt en vervolgens naar vrienden waar een maaltijd voor ons bereid werd. Enorm gezellig, maar veels te laat natuurlijk. Moet mezelf toch maar eens aanleren dit niet meer te doen, omdat de dag erna altijd een drama is ;) Verder brief van de UWV arts gekregen. Moet over 2 dagen er heen, blijkbaar kunnen ze die brieven niet eerder sturen ? Zal maandag eens kijken of ik nog iets op mijn werk kan regelen en anders maar bellen voor een andere afspraak. Ik hoop dat het een beetje een schappelijke vent is.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen meiden. Wat een stralende dag! Super!

Pina, ik heb nooit een naar buiten ploepende navel gehad. Dus geen idee wanneer dit zou kunnen gaan gebeuren. Je navel wordt wel minder mooi na de zwangerschap, er blijft een megakrater over. :$
    Mijn buikhuid kriebelt niet, maar ik smeer die ook 2x per dag in met hele vette creme om striae te voorkomen. Is de eerste keer gelukt, hopelijk deze keer ook.

Vive, geen donshaartjes te bekennen nog. Maar laatst ontdekte ik wel een megalange snorhaar! Whaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! :$
    Oeh, die Ben&Jerry's lijkt me wel wat. Heb het nog nooit geproefd, maar ik kwijl al als ik er aan denk haha. :D

Meid, en was het een leuke film?

Ientje, klinkt als een goede deal, maar inderdaad wel even kijken of het wat is. Met autostoelen en veiligheid koop ik nooit 2ehands. Je weet nooit wat er mee gebeurd is en of de auto een botsing heeft gehad. Dan kunnen we nl al kleine scheurtjes inkomen, waardoor het minder veilig is.
    Waarom zetten jullie de maxicosi trouwens niet op de bijrijdersstoel? Ik heb een 5deurs-auto, maar heb de maxicosi altijd naast me neergezet. Gezelliger en ik kon de baby in de gaten houden. Scheelt ook weer geld!

Julia, hopelijk heb je wat slaap kunnen pakken. Veel plezier vandaag met je rondje Zuid-Holland.

Supernova, vanillevla kan helpen, maar hielp bij mij niet. Ik slikte maalox, werkte erg goed. Sterkte ermee, maagzuur is niet lekker.

Heb me doodgelachen om jullie geouwehoer van gisteravond! :D

Elio, wouw, dat klinkt gaaf jullie reizen!!!
    Afrika hebben wij nog nooit gezien, maar staat wel hoog op mijn lijstje. Manlief was nooit zo enthousiast helaas. Onze landen zijn Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala, Vietnam, Cambodja, beetje Thailand, Bolivia, Peru en Indonesie. We wilde eigenlijk dit jaar met zoonlief naar Maleisie, maar toen werd ik zwanger. ;)
    Die sites ken ik! Heb ze tussen mijn favorieten staan!
    Leuk dat we buddys worden. Heb je ook hyves/facebook?
    Zoonlief is nu 20 mnd, wordt 27 juni 2. Ben dus erg benieuwd of ik rond zijn verjaardag ga bevallen.
    Leuk werk heb je, ik ben ook verpleegkundige, alleen dan voor kinderen met diabetes.
    Jullie hebben een leuke avond gehad zeg! Maar wat balen van de val. Sterkte! Ik ben eens zwanger bij een musical geweest. Hele harde muziek, baby vond het toen ook niet leuk. Gelukkig wordt het geluid wel gedempd voor hun oortjes. Vandaag maar fluisteren tegen je buik haha. ;)

Anneliesje, belachelijk dat je de uitnodiging zo kort van te voren krijgt. Hopelijk kan je nog iets regelen. Doe het rustig aan vandaag!! Geniet van de carnaval, lol. :)

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis,hopelijk bv