@ kleintje: navel weg? die vat ik even niet! Ben ik blond of nog niet helemaal wakker? navelplop dat ie van een deukje naar een bultje gaat die snap ik wel, maar weg?? Fill me in pleazz? @ eli: meis toch, doe voorzichtig hoor!! Dwarsfluit is idd best mooi hoor, maar het past gewoon niet zo bij me. Ach, wie weet als ik straks een hele burgerlijke mama ben, pak ik misschien de df wel om mn kindje in slaap te fluiten UWV arts, hoort dat erbij? Heb eigenlijk geen flauw idee. Moet ik toch vd week eens aan baas vragen. Is een zwangerschapsverklaring vd vk ook verplicht om in te leveren op je werk? Dan zal ik dat eens in mn telefoon zetten bij de volgende vk afspraak! Poeh, wat een groentje ben ik zeg Ik vraag me af hoe het met Christel gaat, die 1 van haar tweeling bij iets van 8 wk verloren heeft. Ik probeerde haar een pbtje te sturen, maar dat kan niet ofzo??? Ik zag dat ze na haar bericht om zich hier aan te melden, niks meer heeft gepost, dus als je dit toevallig leest, hoe gaat het met je?? Hier rustig dagje vandaag, straks misschien even cupcakejes bakken. Mn ouders en zus+zwager+kids zijn gisteren teruggekomen uit Oostenrijk en brachten schattige cupcake papiertjes mee. Die moeten natuurlijk getest worden!
@ Sucre: MC op bijrijdersstoel kan wel, maar dan moet er dus 1 van ons achterin zitten. Vind ik altijd zo'n gek gezicht, treintje spelen id auto Want het zal toch het meeste voorkomen dat we met zn 3en id auto gaan, doordeweeks heeft hub de auto. Snapje?
nou we hadden dus een thriller gehuurd en het werd een romantiche komedie, hoe kan een avond ineens 180graden draaien he! maar ik heb zitten zwijmelen hoor, vriendlief vond het een echte 'vrouwenfilm'.... ohhh waaaat ziieeeligggg...ahum! mmm ben en jerry's, goed idee hoor vive! of maar eens kijken of we voor vanavond die thriller toch nog meekrijgen, vriendlief ook weer blij! @maagzuur, gelukkig geen last van, bah echt vies! @ elio, mmm jou verhaal, van die val, klinkt ook een beetje als een romaniche komedie, langst de broekspijp van je man ter aarde vallen..alleen loopt het in een romantiche film altijd goed af. dat jullie elkaar dan even lang en diep in de ogen kijken ofzo... niet handig he met je handen in de zakken lopen!hihi! @ientje, een zwangerschapsverklaring van de vk heeft je werkgever nodig voor de uitkering tijdens je zwangerschapsverlof! nou iedereen een fijne dag nog! wij gaan straks even lekker naar het bos! genieten van het lekkere weer.
@ Ientje, nee hoor UWV arts hoef je normaal niet heen. Ik ben nog steeds niet volledig aan het werk, dus na 9 weken moet ik er heen (vind eigenlijk nog dat het verbazingwekkend lang duurde dus heb vorige week er zelf maar even achteraan gebeld). Ik heb wel een zwangerschapsverklaring bij me. Ook voor het aanvragen van verlof ben ik deze nodig. Het is heerlijk weer. Zonnetje schijnt en heb maar braaf de ruiten gewassen (hmm ik zou toch rustig aan doen ? ) Wij kunnen de maxi cosi niet op de bijrijdersstoel zetten, omdat daar een airbag zit. Deze kunnen we niet uitzetten.
Hoi allemaal! Het lukt me niet om het allemaal bij te houden op het forum en dan berichten achter te laten . Ik zal me alleen maar bezighouden met af en toe meelezen, 't is me toch net wat teveel. Ik kan niet zoveel hebben met die overdosis hormonen (lekker snel emotioneel en moe), had ik bij de eerste ook. Het is dat ik er een lief klein prulleke voor terugkrijg, dat houd ik maar in gedachten! Misschien meld ik me later nog, maar ik lees in ieder geval mee. Iedereen een heel voorspoedige zwangerschap en bevalling! Gr. Flash
@ Meid: hihi das nogal een verschil zeg! Comedy of thriller! Ik ben meer van de comedy (al is het allebei net niet helemaal mn ding). Thrillers, brr! Ga ik alleen maar eng van dromen, nu helemaal! Zwschverklaring: ah, ok! Ga ik dan volgende keer maar eens om vragen dan. @ Ann: o vandaar, ik dacht ook al, een verklaring moet toch ook wel voldoende zijn als er verder geen bijzonderheden zijn! @ Flash: meid maak je geen zorgen, lees gezellig mee en post als jij je daar fijn bij voelt. Zou natuurlijk wel leuk zijn als je af en toe eventjes komt vertellen hoe het met je gaat, maar nogmaals, hoeft niet.
@sucre, Ahh klinkt goed al die landen! Jullie hebben al een deel van zuid amerika meegepakt. Daar ging onze voorkeur niet naar uit. Maar nu we het oosten en Afrika gezien hebben trekt het nieuwe zuid Amerika wel steeds meer Goed buddies zal ik dan m'n mobiele nr pb'en? Je zoon is nog jong zeg! 27 juni pas 2 Wel tof dat ze zo dicht op elkaar zitten he. Ik wilde ook wel eerder zwanger worden, maar niet volop zwanger op reis gaan. Dus besloten we om pas vlak voor de reis het implanon staafje tenverwijderen. Ach ja, er zit nu 2,5 jaar tussen, is ook mooi vind ik. Wat leuk dat jij ook verpleegkundige bent. In het ziekenhuis dan? @ientje, dat had ik ook, navel weg. Haha. Je huid is dan zo opgerekt dat je geen navel meer ziet, alleen een klein soort littekentje Ja een dwarsfluit kan heel gereformeerd zijn (niets negatiefs hoor). het is maar net wat voor muziek je er mee speelt. @zwangerschapsverklaring is inderdaad verplicht om in te leveren. @meid, zo romantisch was het helaas niet. We zijn terug gestrompeld naar cs en hebben de tram gepakt naar het bimhuis (1halte rijde) @flash, goed om te lezen dat je er hier bij blijft en dat het wel goed met je gaat. Sterkte met de hormonen meis. Ahh ik blijf nog lekker even in m'n lounge stoel in de zon zitten. Straks gaan we ons meissie weer ophalen. Ik heb haar echt gemist. Zo'n vrolijk meissie, en nu is het zo stil in huis Fijne dag all!
zie hier mijn navel 14 feb, hij is plat ipv met een kuiltje, gaat mee met mijn buik, zo bedoel ik het. @anneliesje rustig aan, ramen wassen kun je beter niet meer doen, omdat je je dan (meestal) moet uitrekken en dat is niet een goede beweging voor je.
@ Sucre: Nog nooooooit Ben & Jerry's geproefd??? Oh my, je weet niet wat je mist meid, rennen naar de supermarkt en halen! Oh, wel 1 ding, kan zeer verslavend zijn! @ Flash: geen probleem hoor, is ook af en toe niet bij te houden. Meelezen is geen probleem, misschien eens af en toe een berichtje, maar voel je niet gedwongen hoor! *knuff* @ instrumenten spelen: Vriend speelt mandoline (nou ja, speelt, is nog druk aan het oefenen) en ik speel tinwhistle. Dat is zo'n Ierse schelle fluit, niet echt rustgevend om de kleine later mee in slaap te krijgen. Al hoewel ik wel twinkle twinkle little star erop kan spelen Vriend zit nu in het ziekenhuis, vanochtend iets misgegaan met zijn arm/ schouder. Iets wat al een tijd zat te zeuren, maar meneer vond het niet ernstig genoeg om mee naar de fysio te gaan (ik roep al twee weken dat ie naar de fysio moet gaan!). Vanochtend dus bingo, en nu kan hij vrijwel zijn hele bovenlijf niet bewegen omdat zijn schouder dan pijn doet. En mogelijk heeft ie ook nog een allergische reactie op het spul wat ik op zijn schouder heb gesmeerd tegen spierpijn, wat voel ik me lullig! Ik zit nu te wachten tot ie terugkomt met zijn ouders (ik baal echt even van mijn logeetje, waardoor ik thuis moet blijven). Het is hier ook altijd wat zeg
@ Kleintje: o nu begrijp ik 'm! Gereformeerde dwarsfluit: tja, toen was ik ook nog gereformeerd, zou het daaraan liggen? Ramenwassen niet goed: thx voor de tip, heb ik een goed excuus om dat niet te hoeven doen #lijktmaarlui @Supernova: oef, dat klinkt niet best! Lullig dat je niet meekan ivm je logé Maar voel je niet schuldig dat ie nu misschien allergisch reageert op dat spul dat je erop smeerde. Dat deed je toch ook om te helpen? Nee hoor, niet lullig over voelen! Hopelijk valt t mee!
Ien: ik vind jouw plaatje leuk!! Dwarsfluit: geen ervaring mee, met Gereformeerd des te meer. Als je erover wilt praten of eventueel een asbak erover wilt kleien dan weet je me te vinden Supernova: Ja, sneu hoor, mij hij kiest ervoor om niet naar de fysio te gaan en als je 'm alleen wil helpen met zo'n spulletje.. Jaah, dan is het zeker niet jouw fout verder hoor. OK: hm.. tja, dat was een navel ja... Mijne is nog niet geplopt, maar ik heb ook een merkwaardig vetlaagje aan de voorkant van mijn buikje, mss heeft het daar ook wel wat mee te maken... Hier alles goed; vanmorgen de babykamer gekregen en het ziet er erg mooi uit!
Lente heerlijk. We treffen het wel hoor lekker in de zomer uitgerekend. Lekker buiten zitten en wandelen met de kleine.
Ja, een mooi vooruitzicht! Ik was eerder in maart uitgerekend, en dan die laatste loodjes i.c.m nachtelijk plassen in de kou, het binnenzitten en het steeds koud hebben waren niet helemaal geweldig... Liever de warmte, dat ontspant spieren ook wat. Helpt vast bij de bevalling
Wow Viv, wat een mooie foto!!! Héérlijk dat het weer een beetje op de lente gaat lijken! Jij ook gereformeerd (geweest)? Ik ben in de geref. vrijgemaakte kerk opgegroeid, inmiddels sinds trouwen hervormd en 'iets' minder actief. Kan er een heleboel asbakjes over kleien, maar ben uiteindelijk blij dat ik daar weg ben in elk geval!
Oja, werd net gebeld of ik vanavond die easy base op wil komen halen, dat gaan we dus zo maar even doen. Vond wel dat die man een beetje vaag deed, dus we gaan hem zeker even testen in de auto, en de maxi cosi gaat mee! Heel gek, heb er een beetje een onbestemd gevoel bij. Advertentie is ook gelijk al verwijderd (volgens mij nog voordat ik werd gebeld), dus ik vertrouw het niet voor 100%. Maar goed, straks goed kritisch zijn en we kopen hem gewoon niet als we t niet helemaal vertrouwen!
vandaag lekker naar ikea en babydump prenital geweest dekentjes badcapes hoeslakentjes slaapzak met afritsmauwen gekocht leuk hoor en nog een jurk van schoonmoeder gekregen zo lief van haar
Ja Ien, vertel me maar even; wat is uw enige troost in leven en sterven? Ik was ook vrijgemaakt ja, ik heb mij onttrokken aan die gemeente -die ook geleid werd door zo'n zwartgallige zedenprediker- en nu af en toe in een evangelische gemeente te vinden. Niet vaak meer, waar ik nu woon is het ook 3 keer niks. Leuk, zometeen je systeempje halen! Maar let héél goed op hoor, je zal niet de eerste zijn die de boot (of auto, hehe) ingaat! Heb je een adres, of moet je naar een locatie komen? In het laatste geval weet je vaak al genoeg... En thanks voor je compliment! Vind ik erg leuk om te lezen Ikea: ook leuk! We willen na 1 april, dan is de kinderbijslag binnen, ook gaan voor spulletjes en accesoires. Fijn dat je zo goed geslaagd bent!
Nou, viel allemaal op zich wel mee. Zo op het eerste gezicht geen ontsteking, niets gekneusd of gebroken. Wel een recept voor pijnstillers meegekregen, en morgen gaat meneer eindelijk eens de fysio bellen! En een allergische reactie bleek het niet te zijn, alleen spulletje even niet meer gebruiken dus. Hopelijk is ie in het vervolg niet meer zo eigenwijs en belt ie gelijk de fysio. Is het herkenbaar, eigenwijze man/ vriend? @ Vive: leuk! Dus jij ook druk bezig met kamertje in richten nu! @ Ientje: dat is wel apart, van die advertentie. Maar inderdaad even in de auto proberen en goed nakijken. Je gaat toch niet alleen? @ lovekees: zo, jij bent lekker aan het shoppen geweest dus! Ikea wil ik eerdaags ook naartoe. Heb daar leuke gordijnstof gezien voor de babykamer! (maak zelf de gordijnen)
Supernova: ja, heel erg herkenbaar. Voor onzin gaat ie wel naar de H.A maar voor iets wat echt er toe doet, doet meneer geen moeite. Mannenkwaaltje denk ik. Maar ja, hééft ie dan wat, dan weet ik het ook gelijk en kan ik met zwachtels, ijsblokjes, kopjes thee, massage's en de rest van het rattenplan op de proppen komen, dus ergens ben ik er ook wel bij gebaat dat ie niet voor alles naar de dokter rent. "wees maar extra lief voor hem" aldus de dokter. En ik maar denken: "sst, zeg dat nou niet!!"