Hallo meiden, Mag ik met jullie meekletsen?! Ik ben ook in juli uitgerekend, waarschijnlijk 19 juli! Vind het zoooo spannend! Hoe voelen jullie je?
Welkom en gefeliciteerd! Ik heb altijd geroepen dat ik het geslacht niet zou willen weten, maar daar twijfel ik nu aan. Het heeft allebei z'n leuke kanten eigenlijk. Vind het ook wel iets hebben als het echt een verrassing blijft. En ik weet niet of ik mn bek zou kunnen houden als ik het wel wist Wat kwaaltjes betreft, ik heb gevoelige borsten, maar dat wordt alweer minder dan het was. Ben wel iets moeier dan ik gewend ben van mezelf, maar nog niet echt noemenswaardig. Heb nog niet de neiging om tussen de middag een tukkie te gaan doen Maar vergeetachtig ben ik wel! Jeetje irritant! Hahaha! Maar ergens zou ik ook wel willen dat ik wat meer kwaaltjes had, dan voelde het wat echter. Nu moet ik toch elke keer weer even op mn testen kijken of het nou echt wel waar is! Tja en moeilijk dat mn man weg is.. nu vind ik het wel lastig, maar gewoon omdat het allemaal nog zo nieuw is, en we het er niet constant over kunnen hebben! Het alleen zijn ben ik wel een beetje gewend (voor zover je daaraan kunt wennen), heb hem een paar keer een paar maanden moeten missen, dus dit valt nog wel mee @ Pina: gefeliciteerd!!! Wat leuk dat hij je een aanzoek heeft gedaan!!
O ik ben nu zo bezig met de kamertjes, echt leuk! Vorige keer waren we te laat, toen was mijn zoontje al geboren en moesten we zijn hele kamer nog verven behangen en inrichten. Dit keer ga ik er echt van genieten en daarom ben ik nu dus al begonnen met plannen Donderdag gaan mijn man en ik naar de ikea, een peuter-bedje kopen voor mijn zoon. Nu kreeg ik net een mail van mijn schoonmama, dat zij dat bedje voor ons gaan betalen omdat ze het zo leuk voor ons vinden dat we een tweede krijgen. Zo Lief! en mijn ouders zijn ook al aan het meedenken over het klussen want zij gaan ons daarbij helpen. Mijn zoontje blijft gewoon in zijn kamertje en dan gaan het ledikant en de commode eruit, naar de babykamer. Ik heb er zoveel zin in! enne morgen alweer 6 weken zwanger! de tijd vliegt hier. Is toch wel heel anders als je er al 1 hebt rondlopen, de dagen gaan snel voorbij.
Goedemorgen dames! Ook ik heb maandag na 13 maanden waarvan er 4 in de mmm, eindelijk een psoitieve test in handen gehad! heb al een bloedtest gehad en deze bleek positief! dus we zijn helemaal blij!!! Mag ik me bij jullie voegen? ik ben ook rond 16 juli 2011 uitgerekend. Heb best veel vragen, over hoe ik me voel, en of dat normaal is, onzekerheid noem maar op... denk dat ik wel wat steun aan jullie kan hebben, en andersom misschien ook!? Mijn HCG waarde op 1 dag overtijd was 57, is dat niet wat weinig? volgende week dinsdag weer bloedprikken, of het stijgt....heel spannend dus... wil graag morgenvroeg nog een test doen (ja hoor hier ook een testverslaafde..) om te kijken of het streepje al donkerder wordt! Dat zegt toch ook meestal wel iets he? En die onzekerheid, dat het mis kan gaan, terwijl het wel keigoed voelt! hebben jullie dat ook? Is ons eerste kindje/zwangerschap trouwens! Liefs Poemel
@ Poemelke: Gefeliciteerd meid!! Heel erg herkenbaar.. onzeker over van alles, dus denk dat je hier goed zit!@ Ik ga vanochtende de verloskundige denk bellen.. hebben jullie dat al gedaan?
Hoi mamatien! Ik ken je van het forum van Lottie kan dat? Wij liepen in het ziekenhuis, dus moeten bij 6 weken eerst daarheen voor een echo, meestal vanaf de 11 a 12de week sturen ze je door naar een verloskundige in de buurt... dacht ik.. Bel wel vandaag de huisarts en de apotheek om die in te lichten... Spannend allemaal he!!! Vind het fijn me hier aan te sluiten, ik probeer snel alles bij te lezen, zodat ik een beetje weet wat er leeft bij iedereen! xxx
@ Poemelke.. weet niet goed meer waar ik je van ken.. Maar ken je wel haha! Wij lopen nog niet in het ziekenhuis, duis wij moeten eerder naar de verloskundige... Ik ga het straks horen! Volgende week zou ik intake bij de gyn hebben, die ga ik vanmiddag afbellen Ik ga vanmiddag ook proberen bij te lezen zodat ik meer over de rest van de meiden weet
@mamatien en Poemelke welkom! Ik heb mijn eerste echo al gehad, ik loop bij de gyn. de meesten krijgen rond week 10 de eerste echo, maar alvast bellen kan geen kwaad natuurlijk. Het is ook een leuk iets om naar uit te kijken Apotheek heb ik nog niet ingelicht, huisarts al wel, die zal het wel doorgeven aan de apotheek denk ik..? @poemelke ik heb werkelijk geen idee met die cijfers van HCG..ik hoop dat iemand je antwoord kan geven. ik weet wel dat de dikte van de streep niets hoeft te zeggen, het ligt soms aan de temperatuur van de test-omgeving. en koude of warme urine bijvoorbeeld.
Hoi Kleintje! Thnx voor je bericht! Zo zie je maar ieder nadeel heeft zn voordeel, ik hoor vaker dat als je niet in het zieknehuis loopt of bij de gyn, de eerste echo pas op 8 of 10 weken is!!! hoe houdt je het vol! ziekenhuis zei dat ik rond de 6 weken al mag komen voor eerste kijkje in de buik! dus heel spannend! Tja wat de test betreft, dat wist ik niet dat de temperatuur van urine en omgeving ook van invloed is! nja we zullen zien morgenvroeg! als ie iets donkerder is, geeft me toch een goed gevoel denk, altijd beter als dat je het streepje opeens niet meer ziet toch? Volgens de assistente vd fertiliteitsarts was mn waarde prima, het liet wel een hele prille zwangerschap zien, maar was goed zo... dus moet dat maar aannemen denk ik zo... Pff echt onzekerheid... Maak je je 13maanden druk, denk je ben je eindelijk zwanger begint het opnieuw!
droppie, tweede kindje, uitgerekend 1 juli 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011 Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2010 Afspraken MelanieL29: 15 nov. echo Julia6, 15 nov. echo droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intake +echo Ons Kleintje: 17 nov uitslag kweek Ientje: 24 nov. echo gyn Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec. intake vk + echo Pina: 6 dec. intake vk Sproettie: 7 dec. intake vk + echo Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog The Cat: 8 dec intake vk + echo
droppie, tweede kindje, uitgerekend 1 juli 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011 Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2010 Afspraken MelanieL29: 15 nov. echo Julia6, 15 nov. echo droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intake +echo Ons Kleintje: 17 nov uitslag kweek Ientje: 24 nov. echo gyn Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec. intake vk + echo Pina: 6 dec. intake vk Sproettie: 7 dec. intake vk + echo Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog The Cat: 8 dec intake vk + echo Mamatien: 9 dec intake vk + hartje luisteren Ik heb net afspr bij de vk gemaakt. 9 december. Ze maken daar geen echo's, dus dan krijg ik form mee om met 10-12 weken echo ergens anders te kunnen maken. Wel wil ze die dag proberen om hartje te luisteren. Ze gaf wl aan dat niet zeker is dat dat dan te horen is.. Omdat mijn cyclus week langer duurde dan normaal, gaan zij er nu nog vanuit dat ik 1 week verder ben...
droppie, tweede kindje, uitgerekend 1 juli 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011 Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2010 Afspraken MelanieL29: 15 nov. echo Julia6, 15 nov. echo droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intake +echo Ons Kleintje: 17 nov uitslag kweek Ientje: 24 nov. echo gyn Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec. intake vk + echo Pina: 6 dec. intake vk Sproettie: 7 dec. intake vk + echo Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog The Cat: 8 dec intake vk + echo Mamatien: 9 dec intake vk + hartje luisteren Inger1979: 22/11 echo + 23/11 MvM + 30/11 vk zo, al mijn afspraken toegevoegd. goede morgen trouwens
Hey allemaal! Wat gaat het forummen hier toch snel!! Echt elke dag weer 5 pagina erbij.. erg leuk!! Hier dan even antwoorden: @werk: ik werk nu 4 dagen in de week, maar ga dat minderen naar 2 dagen in de week wanneer de kleine er is @kopen: Ik wil ook kopen maar durf niet zo... wel al naar een grote babywinkel gegaan maar het voelde heel vreemd, babymeubels wel al opgemeten voor in het kamertje.. ik wil wachten tot de echo dus nog 4 weken en dan ga ik los met mijn pinpas Heb wel al een 9maanden boek gekochten het boekje van Kluun, Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt echt super leuk een aanrader!! @Krampen.. hier ook elke avond, vooral als ik druk ben geweest.. moet zeggen een kruik doet wonderen en maakt je ook rustiger. Hoe drukker ik me er om maak hoe erger ik krampen en steken voel.. @ Bibo.. laat je de reactie van de schoonouders weten ik ben benieuwd! @ Geslacht.. Ja ik wilde het persé weten riep ik altijd maar nu weet ik het ineens niet meer... het is natuurlijk wel heel bijzonder om pas echt kennis te maken met je kindje als je bevallen bent. Voorheen riep ik ook altijd dat ik een 3d echo zou willen maar dat weet ik nu ook ineens niet meer zo zeker.. @ Sophie.. helemaal herkenbaar dat je zo onzeker wordt van deze weken! Ik zelf heb het ook, vraag me een paar keer per dag af of de kleine er nog wel zit... @ Pina: GEFELICTEERD met je aanzoek!! @ Alle nieuw aangemelden, WELKOM EN GEFELICITEERD!! Hier niet zo heel veel nieuws, onzeker, moe, krampen.. ach het hoort er allemaal bij. Wel besloten dat we niet gaan wachten met vertellen tot de echo en het dus volgend weekend gaan vertellen! Vind het nu al eng! Vooral omdat niemand het verwacht! Ik was trouwens druk bezig met afvallen en onder begeleiding sporten, 9 kg eraf. Dat moet ik dus nu stil gaan zetten en weer een juist eetpatroon krijgen. Waar ik trouwens veel last van heb is van het eten van mijn ontbijt (brood) en avondeten. Dus maar even yoghurt halen voor de ochtenden wellicht dat dat beter gaat. Zijn jullie al bezig met babynamen? Ik zelf wel, omdat vriendlief en ik erg veel uit elkaar liggen qua smaak. Gister een heel alfabeth nagelopen en GEEN 1 leuke jongens naam kunnen vinden. Behalve de 3 namen die ik al eeuwen in mijn hoofd heb. Vanavond dus maar ff zoeken naar meisjesnamen.. zucht Fijne dag allemaal! Liefs, LB
droppie, tweede kindje, uitgerekend 1 juli 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011 Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2010 Afspraken MelanieL29: 15 nov. echo Julia6, 15 nov. echo droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intake +echo Ons Kleintje: 17 nov uitslag kweek Ientje: 24 nov. echo gyn Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec. intake vk + echo Pina: 6 dec. intake vk Sproettie: 7 dec. intake vk + echo Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog The Cat: 8 dec intake vk + echo Mamatien: 9 dec intake vk + hartje luisteren Inger1979: 22/11 echo + 23/11 MvM + 30/11 vk Lievebeeb: 3-12 echo Mijn afspraak ook even toegevoegd
JA ik mag me ook aanmelden!!! Ik ben 5 juli 2011 uitgerekend!! Jeetje en ik ben ook zo te zien niet de enige... wat ontzettend leuk zeg al die juli 2011 mama's!!!
Hoi ik kom me ook hier melden. Volgens mijn cyclus ben ik 28 juli uitgerekend. Maar ik weet niet precies of dat klopt. Ik zit nu namelijk op dag 21 van mijn cyclus en test al zeeeer positief. zo positief dat ik de digitale met zwangerschapsindicatie heb gehaald. Deze zei dat ik tussen de 2 en 3 weken zwanger ben. en dat is toch een beetje raar wat toen was ik net ongie. Dus vanmorgen de verloskundige gebeld en wat blijkt ze doen nu bij iedereen een vroege echo dus die heb ik op 26 november en de intake op 2 december. Maar ja door mijn gevoelige borsten had ik al meteen in de gaten dat het weer raak was.
Hoi Miron!! Allereerst ook gefeliciteerd!! Maarre jij bent echt wel al een tijdje zwanger dan!! kan het zijn dat de vorige ongi wat minder was als normaal en misschien wel een innestelingsbloeding is geweest? Ben benieuwd wat je echo gaat zeggen! Waarschijnlijk klopt je banner dan niet, 2 weken zwanger kan eigenlijk niet (is in het echt wel zo maar je krijgt al 2 weken cadeau) Dus je bent er sowieso 4 weekjes! Spannend meid!!! xxx
inderdaad banner klopt niet maar aangezien ik niet weet hoever ik ben heb ik mijn laatste ongie maar gepakt en die gaan altijd van een standaard uit he. ja mijn laatste ongie was anders een heel klein beetje minder maar niet echt zoveel minder en 5 dagen ipv 4 dagen. maar ik heb daarna ook nog 2 dagen "last" gehad van een bruine afscheiding bij het vegen. dus de echo zal het uitwijzen maar het is wel spannend weer. En ik vond bij mijn dochtertje het super om zwanger te zijn. heb ook echt een super zwangerschap en bevalling gehad. Oh ja en mijn schoonouders weten het al het was namelijk gister de verjaardag van mijn schoonmoeder en ze past nu ook al op op mijn dochtertje eigenlijk hadden we nog heel effe willen wachten met vertellen maar dat kwam ook omdat ik een t-shirtje wilde halen met hoera ik wordt grote zus. straks naar mijn ouders om het te vertellen.
Welkom en Gefeliciteerd Mariloo en Miron! @ Miron: Mijn test gaf ook 2-3 weken aan.. en volgens de verloskundige en haar berekening ben ik 6 en 3 dagen zwanger.. (al moet ik zeggen dat dit echt niet mogelijk is, toch gaan ze hier blijkbaar vanuit) Spannend zeg je echo! Liefs, LB