Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goed zo supernova, lekker doen, zeker verdiend! Geniet ervan!

He, al een tijdje geen Droppie nieuws, of heb ik erover heen gelezen?

Anneliesje, goed van je dat je naar je lichaam luistert en voor de 6 gaat. Moet erg lachen om je yoga verhaal!

Meid, moest jij soms ook je lachen inhouden of viel dat mee? Volgens mij ben ik weer, net zoals bij de 2de, te laat om ergens aan mee te doen. Wat ben ik toch lax in sommige dingen..... Ach, zou altijd nog kunnen zw.schapszwemmen, zwembad om de hoek maar vind het water daar echt zo koud! Ja ik weet t, ben een mietje....

Kleintje, moet jij nu aan werkgever wel doorgeven tot wanneer je in principe werkt?

Zo, truste allemaal, hou het even hierbij, typen op iPod is niet mijn ding, doei!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@Supernova, oh wat heerlijk! nou geniet ervan!
    @bevallingsverhalen, en bedankt he? lag lekker laat in bed gisteravond doordat ik niet kon stoppen met lezen :D;) erg grappige verhalen!
    Ik kan niet meeschrijven, ik heb helemaal niet gevloekt ofzo tijdens de bevalling.

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Owww doe maar lekker luxe Supernova. Geniet van het weekendje weg.

Dat topic van de bevallingsverhalen is echt top. Er staan wel hele grappige dingen tussen, ben benieuwd hoe dat straks bij ons zal gaan.

Het is hier weer prachtig weer. Schijnt dat het van het weekend nog mooier zal worden. Ben benieuwd.

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen!

@BD: Lekker dat jullie dagje sauna geslaagd was. Lijkt me heerlijk, een dagje even helemaal niks en ontspannen.

@Ien: En hoe is de winkel beoordeeld? Hoop voor je dat jullie het goed hebben gedaan.

@Julia: Hmm, geloof dat mannetje geen zin heeft in nog meer kozijnen haha. Hij heeft gister alle deurkozijnen en deuren op de bovenverdieping geschuurd en afgepoetst. Nu kunnen ze van de week geschilderd worden. Helaas werkt hij erg veel, dus heeft hij 's avonds en in het weekend (hij werkt ook nog op zaterdag een halve dag) niet veel zin meer om ook dat soort klussen nog te moeten doen.

@Verlof: Ik heb aangegeven dat ik 4 weken van te voren met verlof wil, maar geen idee of ik dat ga redden. Het werk wat ik doe is toch best wel zwaar en in een avonddienst is er niet eens tijd voor een korte pauze, waardoor even tussendoor gaan zitten er niet in zit :S Ik moet dan ook zo lachen om de CAO waarin staat dat zwangere vrouwen recht hebben op meer pauzes, ehh, welke?! Ik heb niet eens normale pauzes, laat staan kans op extra pauzes.
    @Supernova: Heerlijk! Geniet van jullie weekendje weg.

Heerlijk dat zonnetje :D Nog even genieten van een vrije ochtend met een boekje op de bank. Heb gister een boek van Jools Oliver (de vrouw van Jamie Oliver) gekregen en het leest erg gemakkelijk en leuk/herkenbaar! Misschien een tip voor anderen.
    Ik ga ook eens kijken naar de hilarische bevallingsverhalen, tanx voor de tip! En dan vanmiddag er weer tegenaan tot 23.30 uur op het werk, pff. Gelukkig hoef ik morgen niet te werken en kan ik lekker uitslapen.

Liefs,
    Misty

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    he mama's in spe!

waar was nou dat orange voor dan? als je het wist maar niet wil zeggen of als je het niet weet??? kan er ff geen hoogte van krijgen...

@supernova, heel veel plezier en lekker van genieten!
    @ientje, ik zal zo is even gaan lezen op die topic.

nou lachen om de yoga ik had echt zo iets...heluuppp wat doe ik hiiiieeerrr... maar lachen, iedereen was zo serieus bezig.... ik vrees dat ik toch een beetje een te nuchter typje ervoor ben!
    en julia koud water vrees...nee ik begrijp het wel hoor!
    wij hebben schuin tegenoverons een sportschool ook met zwembad en die is echt heeeerrrlllijjjjkkk vewarmd, 38graden, maarja als je dan uit het zwembad komt is het wel heel erg koud, brr brr brr

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Misty, jeetje dat is wel een lange zat, die avonddienst zonder pauzes! Wij hebben ook geen officiele pauzes maar meer dan genoeg momenten waarop je even aan tafel zit met een kop thee. Is het niet om over te dragen, dan is het met clienten zelf.
    Verder ben ik soms ook wel heen en weer aan het rennen, trap af, trap op, dat gaat nu nog snel, maar over een week of 10 vast niet meer zo snel als nu.

@Meid, klinkt als zen op hoog niveau die yoga! Maar je betaalt per keer toch? Dat geeft mogelijkheden :)

Oranje staat voor of wel weten wat het is maar het geheim willen houden, of niet weten wat het is.

Zo. Vanmorgen met de jongens een eerste rondje stort gedaan, paar oude matrassen weg gegooid. Nu eens op zoek naar een leuk slaapbankje voor gasten op zolder. En daarna bij een vriendinnetje geweest die ook 2 zoontjes heeft, wel wat kleiner dan die van mij, maar toch dolle pret. Nu thuis. Ga maar eens even checken hoeveel verf, afplaktape, kwasten e.d. ik nog heb liggen, kan ik morgen aan de slag, of wie weet nu alvast wat schuren, heb er zin in, dus aanpakken die handel.

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Tss stomme forum, je kan ook niks stiekem doen he ;)

@ Supernova: o heerlijk, geniet ervan!! Lekker even ertussenuit, groot gelijk hebbie!

Cursus: oepsj, ik ook nog steeds niet achteraan gegaan. Heb wel wat gezocht maar er is hier ook zo weinig :( stom durp haha! Maar het is alleen handig toch, niet noodzakelijk?
    Juul anders gaan we toch een keer samen zwemmen? We wonen ook zo lekker dicht bij elkaar, kan makkelijk :p;)

@ Misty: we zijn redelijk ok door de keuring heen gekomen. 't Was wel een heel streng madammetje, schijnt, en we hebben ook wel een boete wegens ongedierte-keutels zegmaar :) maar we doen er al alles aan om die weg te krijgen, meer kun je helaas niet doen.
    Al met al ben ik tevreden hoor.

Ben wel benieuwd naar dat boek! Al moet ik bij Jools gelijk denken aan een kinderwagen, haha!

Julia, lekker bezig geweest dus! Goed hoor! Veel plezier/succes morgen!

O wat ik nu weer heb.. een zenuw in mn been wordt elke keer bekneld ofzo, ik heb meerdere keren op een dag dat mn linkerbovenbeen aan de linkerkant geen gevoel heeft. Oppervlakkig hoor, niet mn hele been, maar wel bloedirritant!
    Dus ik ga maandag echt eens de fysio bellen voor een afspraak.

Ook goed nieuws, kreeg een telefoontje dat alle spullen van de babydump binnen zijn, en dat ze 30 maart al kunnen leveren! :) Helemaal super natuurlijk, dan kunnen we lekker gaan inrichten! :D

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    jaja zeker yoga op hoog niveau

9. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje
    8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -?- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles?
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis voor controle gynaecoloog, wekelijkse Progestron-injectie
    15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo
    15 mrt - SupernovA - Uitgebreide suikertest - ziekenhuis
    16 mrt - Elionorah - controle vk
    16 mrt - BD81 - controle vk
    22 mrt - Bulldog - controle vk
    23 mrt - Anneliesje - controle vk
    23 mrt - Misty1984 - controle vk
    24 mrt - Julia6 - controle vk
    31 mrt - droppie - 3d/4d echo
    31 mrt - ientje - controle vk
    7 apr - meid- controle vk
    15 apr - SupernovA - controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Ons kleintje-Julia-Ientje
    BD81 - Vivelafete
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

zo ik heb mijn naam ook even orange gemaakt en mijn afspraak voor de komende controle bijgezet.

goed bezig julia, lekker schuren en verven morgen! leuk leuk leuk!
    @ientje, mooi dat de spulletjes er zijn! moest je lang wachten erop?

ohh ik hoor nu ook weer zoiets engs op het nieuws, een woning overval in marknesse [ ligt kilometertje of 8 van mijn woonplaats] die mensen waren snachts overvallen en met benzine overgoten, politie heeft daders achtervolgd en overmeesterd ergens bij a'dam.

en natuurlijk die vrezelijke ramp in japan......

10. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    even wat foto's van mijn kleine babietje :D
    Ik weet niet of alle foto's lukken...

11. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    #2491 Elionorah, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
    Nog een 3d proberen.... helaas, om een of andere reden pakte ie het bestandstype niet.
    dan nog maar een zwart wit echo ;)

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Ien, zeg dat gewoon ratten of muizekeutels! 'Ongedierte-keutels' tssss- denk je dat het dan minder ranzig klinkt ofzo?

Euhmmmmm wie had daar ookal weer de leiding over het schoonmaakgebeuren?! Hebben die muizen toen ook die pizza van je aangevreten dat die daarom naar karton smaakte? Of smaakte die gewoon naar 'ongedierte keutels' en heb jij er 'karton' van gemaakt zodat het iets wat minder erg klonk? ;):p

Hmz, welke was het ookal weer Super? Spar? In Capelle... Even onthouden meiden! :)

Maare, dat samen zwemmen, ja hoor prima! Zullen we ergens in Utrecht doen, beetje het midden pakken? En graag een WARM badje voor deze zwangere die niet van koud water zwemmen houdt! Zoekt u het even uit? :p;)

- Zenuw.. klinkt vervelend meid, goed dat je er even achteraan gaat!

- Pufcursus: 1 ding is zeker; dat kind komt er een keer uit, die houdt echt geen rekening met jou wel of geen deelname aan een pufcursus. ;)

@Meid, wat een nieuws allemaal he? Echt verschrikkelijk! Als mensen elkaar het leven niet zuur maken, krijg je zo'n natuurramp in een zo'n dik bevolkt gebied. Echt erg triest :(

@Eli, mooi knulletje hoor! :)

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi, tja ik dacht ik zal het nog een beetje neutraal houden :D maar ik ga natuurlijk niet zeggen welke winkel het is! :D zal ik mn baas maar niet aandoen ;)
    Gétver, het idee dat ik keutels zat te eten! Haha! Bij nader inzien was dat karton dan nog best te vreten :p

Jeetje idd he, dat gebeuren in Japan. Moet je toch echt niet aan denken zeg, gatver.

@ Meid: tja we hebben het in december besteld, maar ze rekenen daar ongeveer 10 weken voor de uitgerekende datum, en dan wordt het bezorgd. Ik zat al een beetje te balen omdat dat pas half april werd en ik al mn babyspulletjes nu in boxen en tassen heb zitten. Ik wil gewoon inrichten! :p

O, binnenkort ga ik mn keuken eens reorganiseren. Moet toch op den duur eens wat ruimte voor kinderspulletjes vrijmaken, en die heb ik nu dus écht niet!
    Dus nu gaan er echt een hoop spullen richting kringloop, en wie weet heb ik dan een plankje over ;)

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O, Eli, vergeet ik nog te reageren op je foto's! Mooooi!!! :) :)

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ahhh, dus jij je keuken reorganiseren, ik de slaapkamers. Ga je ook morgen beginnen? Leuk man!

Jemig, heb vandaag de ramen aan de binnenkant huiskamer gelapt. Wat klinkt dat oudbollig trouwens 'ramen lappen'. Als ik dat doe heb je garantie op strepen, dus had eens even op internet gesnuffeld. Gewoon met een doekie met water en azijn erin. Daarna met een droog doekie afdrogen. WOW! Wat een resultaat! Dat ga ik morgen aan de buitenkant ook doen, dan kan ik, als de zon erop staat, weer iets zien buiten zeg maar........ Ja, het was hoogste tijd! Geloof niet dat dat keuringsgebeuren in de winkel Ien, erg heppie zou zijn hier in huis :)

16. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ allemaal: ik heb zo weinig tijd en energie meer over 's avonds om nog alle berichtjes te bekijken en te reageren, dat ik me voorlopig waarschijnlijk alleen in de weekenden kom melden.

Ik had net ongeveer 3 pagina's terug gelezen, maar zag dat ik toen nog niet helemaal bij was, dus als ik het verkeerd heb begrepen... corrigeer me! Klopt het dat blauwe letters een jongen, roze letters een meisje en oranje letters onbekend betekent? Ik geloof dat het dan aardig gelijk op lijkt te lopen tot nu toe, leuk hoor!

Morgen hebben mijn vriend en ik een dag vrij genomen om de babykamer uit te gaan zoeken, ik heb wel iets gezien, maar hoop dat het gaat passen zoals we het graag willen hebben.

Ik ben trouwens uitgenodigd voor een borstvoedingscursus. Gaan jullie naar dat soort avonden, en gaat je man/ vriend dan mee? De mijne wil wel, maar hoopt wel heel erg dat hij niet de enige man is.

@ Tsunami in Japan: ik probeer het vooral bij gesproken nieuws te houden zonder beelden. Ik weet nog dat ik met die Tsunami in Thailand nachten ben gekweld met de meest vreselijke nachtmerries.
    Die paar kwartiertjes slaap die ik nu achter elkaar heb, wil ik proberen te sparen. Maar neemt niet weg dat ook woorden heel duidelijk maken hoe afschuwelijk het is! Wat een drama als je zo van het ene op het andere moment door zoiets wordt overvallen.

Groetjes Pina

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Euhh dat weeknognie hoor of ik morgen al begin!
    Manlief wil misschien naar de carrièrebeurs, maar ik weet nog niet of ik daar wel zin in heb... Jemig wat ben ik weer lekker ego bezig. Ben gewoon moe, denk dat ik er morgen wel zin in heb hoor haha! En anders duik ik gewoon A'dam in, en hij lekker naar de Rai! Iedereen heppie!

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Terwijl X-factor aanstaat, kan ik mooi even wat reageren. Alleen wordt het te veel voor mij en te lang voor jullie als ik alles in moet halen. Dus even "kort".

Julia, in koud water zwemmen als je zwanger bent is ook echt niet fijn! Krijg je meteen kramp!
    Woon je nou in Nijmegen? Ik zie Nijmegen liggen vanaf ons zolderraam.
    Hield je het de vorige keer goed vol werken tot 35 weken? Ik stop met 34 weken, moest de vorige keer stoppen met 33 weken en weken ervoor werkte ik al niet meer volledig 8 uur, vanwege de harde buiken en BI. Hopelijk gaat het nu wel beter.
    Wat kan je trouwens geweldig goed breien! :D Misschien moet je een webshop beginnen. :p

Bevallingsverhalen, hilarisch!! :D
    Heb zelf niks grappis meegemaakt.

Misty, heel vervelend idd, recht op pauze, maar dit toch niet kunnen nemen door de drukte. Balen, maar denk wel goed om jezelf en de kleine! Ben benieuwd of je het gaat redden tot de 36 wkn, ik stop gewoon met 34 weken.

Meid, ik heb 1 lesje yoga gedaan, ik heb flink de slappe lach gehad na de tijd. Kom in het hier en nu... draag je baby in je armen... bladiebladiebla.. Ja, je moet er wel een typ voor zijn. Al denk ik dat de ademhalingsoefeningen er wel nuttig kunnen zijn. Maar dan op een normale manier.
    Wouw, jij hebt echt geweldig geshopt, een haarborstel, lol. ;)

Ientje, vervelend dat verdoofde gevoel in je been. Wel echt bellen naar de fysio he! Super dat de meubeltjes al zo snel binnen zijn! Wij moeten nog bestellen. :) De baby krijgt oude meubels, zoonlief krijgt een burootje en een kledingkast nieuw. Wiegje hebben we al wel. Maar wil ook graag gaan inrichten.
    Oeh jak, keutels!!!!

Elio, wat krijg je een prachtig mannetje! Lijkt hij op zn grote zus?
    Ik had ook zo veel pijn in mijn buik na de echo, voelde enorm beurs, niet fijn.

Bd, klinkt goed, jouw relaxdagje. Kan je nog een beetje op je buik liggen voor een massage? Gefeliciteerd ook met jullie jubileum!

Supernova, ik wens jullie een fijn weekend. Lekker genieten van elkaar!!

Placenta, de mijne ligt ook voor. Ik voelde de baby al wel heel vroeg, manlief voelde de baby wel wat later dan bij zoonlief. En slaap snachts beter, omdat schopjes worden gedempd, is wel een voordeel.

Nou, genoeg gereageerd he. Pfffff...
    Wilde vanmiddag al bijlezen, maar zoonlief had wat anders bedacht. Hij wilde niet slapen, maar ik was zoooooo moe. Ik ben keihard in janken uitgebarsten, oeps. Toen kwam hij lekker tegen me aanliggen en zijn we beide gaan slapen bij ons op bed.

We hebben waarschijnlijk de camping voor september ook uitgezocht. Heb nu al zoooooo veel zin de vakantie!!!! Vind het wel spannend, zo'n eind rijden met 2 kleintjes.

Lekker slapen vanavond! Ben er dit weekend niet, wij gaan naar het hoge noorden, mijn papa is jarig en we blijven een nachtje slapen.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje
    8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -?- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    22 juli 2011 - Bulldog (28) - 2e kindje - ziekenhuis - bv/fles?
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    11 mrt - Ons Kleintje - ziekenhuis voor controle gynaecoloog, wekelijkse Progestron-injectie
    14 mrt - Sucre - controle vk
    15 mrt - Anneliesje - 20 weken echo
    15 mrt - SupernovA - Uitgebreide suikertest - ziekenhuis
    16 mrt - Elionorah - controle vk
    16 mrt - BD81 - controle vk
    22 mrt - Bulldog - controle vk
    23 mrt - Anneliesje - controle vk
    23 mrt - Misty1984 - controle vk
    24 mrt - Julia6 - controle vk
    31 mrt - droppie - 3d/4d echo
    31 mrt - ientje - controle vk
    07 apr - meid - controle vk
    11 apr - Sucre - 3/4d echo
    15 apr - SupernovA - controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Ons kleintje-Julia-Ientje
    BD81 - Vivelafete
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

20. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ha mamaatjes!

Eli: een goede echo, geweldig! En een mooi, fijn gezichtje. Snoezig!

Bd: De sauna in?! Oh man, ik ga al van mijn graatje als ik onder een te warme douche ga staan! Maar fijn dat je weer mentaal Feng-Sui bent ;)

Hier verder alles ok!

Deel Deze Pagina