Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ Eli wat een mooie foto van de echo. Al echt een kindje

@ Ientje, wat een enorm vervelend gevoel zeg. Hopelijk zakt het snel af. Anders wellicht even fysio contacteren ?

@ pina doe rustig aan. Dit topic blijft er wel, hoewel het soms snel doorloopt.

@ Japan. Er zitten kennissen van mij in die regio en ben best wel ongerust. Het is onmogelijk om contact op te nemen nu, dus het is afwachten.

@ Hier. Ben gezegd met lieve ouders. Van mams en stiefpaps krijg ik de nieuwe maxi cosi cabriofix met voetenzak en van paps en vriendin krijg ik het matrasje voor de ledikant en de aerosleep :D Ik ben verwend haha. Verder vertelde mijn zusje me dat ze een babyshower aan het organiseren is. Totaal niet iets voor mij, maar wel heel erg lief.

De uk is heel erg aanwezig en aan het bewegen. Vind het super om te voelen.

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Vive; heb ook niet de hete sauna gepakt hoor en lekker onderste bankje gepakt. Daarnaast vooral relaxen; beetje hangen, lezen, tukken en gemasseerd worden (op mijn zij gelegen, niet op mijn buik). Niets moet, alles mag dagje.

Morgen weer vroeg werken en daarna verjaardag. Vrees dus dat ik morgen rond uurtje of acht neerplof op de bank.

Maar ach, nog een week en dan heerlijk op vakantie :)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Sucre, zwaai eens dan! Ik woon in Nijmegen ja, maar ben even vergeten waar jij ookal weer, richting Arnhem toch, maar dan dichterbij anders zou je Nijmegen niet kunnen zien vanuit het zolderraam.

Fijn weekend in het hoge noorden, klinkt gezellig, weekendje uit logeren!

Ja, ging de vorige keer goed tot 35 weken werken en ik werkte toen meer dan nu, en met meer lichamelijk werk dan nu. Dus dat geeft hoop. Misschien dat ik nu gewoon naar 36 streef en mocht het niet lukken, zien we dan wel weer verder. Vind het moeilijk om nu in te schatten, is natuurlijk ook anders met al 2 kinderen thuis.

Jankbui van moeheid, hoe herkenbaar! Ik heb dat ook wel eens. Had er vanmiddag ook een (een zoon bedoel ik) die weigerde te slapen. Hij was zooooo moe. Na 45 minuten uiteindelijk wel in slaap gevallen. Had ook een drukke ochtend achter de rug, veel indrukken, daar zal het ook wel aan gelegen hebben. Maar wat ik wilde zeggen is dat ik je frustratie herken! Ik heb vanmiddag gelukkig ook een uurtje slaap meegepikt en duik er zo ook weer in.

Wat leuk dat jullie de camping hebben uitgezocht? Is het geheim welke het gaat worden? Ben nieuwsgierig! En doe graag wat ideetjes op, wil volgend jaar ook weer camperen met 3 ukken tegen die tijd....

Zo... man en ik snappen elkaar echt niet vanavond. Zucht. Zinloze discussie over wel/niet veranderen van slaapkamers boven; oude commode eruit nieuwe (goedkope notabene) erin etc etc.

HBet meeste kluswerk zoals behang trekken, sauzen, kozijnen schuren en verven behoren toch echt tot mijn takenpakket en daar hoor je mij niet over mopperen. Dit is volgens mij meer een geld issue en een cultuur verschil.... morgen maar eens zien hoe of wat we/ik??? gaan doen. Vermoeiend dit, dat wel.

Zo. Ga mijn bedje eens opzoeken, ben moe na druk dagje!

Fijn weekend allemaal, ik kom hier nog wel langs, ben dit weekend vrij namelijk! :)

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @bd, heerlijk dagje zo te horen! Fijn!

@Anneliesje, of wat super dat je zo verwend wordt! Lekker van genieten hoor!

Wat vreselijk dat je kennissen in het rampgebied hebt en helaas kan je niks anders doen dan afwachten. Hopelijk snel een teken van leven.... :(

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @julia, dappere aanpak met kwasten en schuurpapier! Ik hou wel van dames die kunnen klussen (of in ieder geval al het oprechte enthousiasme voelen!) wat to go girl!

@ientje, wazzup gevoelloos been?! Niet cool voor je been, maar ik wou dat ik t kon lenen voor m'n buik, gevoelloos...

Verhalen over keutels en ongedierte pizza?! Ik heb een bladzijde gemist geloof ik haha. Niet erg, ik ben blij dat ik na 5 jaar de muizen en hun stank haartjes niet meer heb!

@julia, ramen lappen zonder zeep en zonder wisser?... Hm, hier is het ook hoog nodig zeg maar... Als m'n buik t toelaat, ga ik hubby morgen instrueren :D

@pina, echt? Een borstvoedingscursus waar je man ook voor uitgenodigd is? Das grappig, krijgt ie zo'n neptiet haha. Hopen dat ie dan niet de enige man is Hihi. Nee ik doe geen cursussen. Wel een voorlichting gevolgd bij de vorige zwangerschap over alle mogelijkheden van bevalligsplekken die je zou willen kiezen, pijn medicatie soorten etc. Was wel leuk. Oh ja, ook nog het boek 'duik in je weeën' gelezen. Dat was nuttig en voldoende.

@echo, ja de kleine schijnt op m'n dochter te lijken. En als je zegt 'fijn gezichtje' dan zien jullie het ook :) m'n dochter en ik hebben een heel fijn gezicht om het maar in die woorden te zeggen.

@harde buiken. Gister avond na de echo begon het al, en in de nacht ging het steeds meer pijn doen. Vanmorgen hoopte ik dat t weg was, en ben ik gaan werken. Helaas moest ik op de fiets bij een paar cliënten langs, en was de pijn door de harde buiken me teveel. Ik heb huilend hubby gebeld. Ik voelde me zo verraden door m'n lijf! Hij kon gelukkig goede adviezen en troost geven. En daardoor kon ik het gemakkelijker met m'n collega's bespreken. Ik voelde me zo bezwaard, maar zat echt met pijn op werk. In overleg ben ik 2 uur eerder naar huis gegaan.
    Thuis was oma aan het oppassen op m'n dochter, en kon ik even op bed liggen. Vanaaf kreeg ik nog een paar flinke pijnlijke steken of krampen in m'n buik. Toen ben ik op de bank geploft en heb me niet meer verroerd. Ik zat er echt doorheen vandaag, jankend op de fiets omdat t gewoon niet gaat zoals ik wil of hoopte. En ik kan er niets aan doen, grm!
    Dus moet ik maar gaan accepteren dat t niet toffer gaat worden. Acceptatie is de grootste stap he... En rust, magnesium en een lege blaas ;)

Ik hou het even voor gezien. Geniet van mn zoontje die me schopt (wat klinkt dat nog leuk haha)

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Pffff klinkt heftig, doe maar rustig aan. Dat accepteren dat je rustiger aan moet doen klinkt heel erg herkenbaar. Dat is mijn grootste probleem.

Iedereen een prettige zaterdag gewenst. Vandaag word het vast prachtig weer :)

7. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    IK BEN VANDAAG 20 WEKEN ZWANGER!!

goedemorgen ladies,
    ahhh gelukkig was het een rustige nacht, en mn buik is weer veel beter dan gisteren!
    Dus als ik nu rustig aan blijf doen, dan zal het wel weer beter gaan.

Wat het weer betreft, het zonnetje schijnt hier niet :(
    Hoop wel dat het nog komen gaat, want de temperatuur gaat ook omhoog.

Hubby slaapt nog, dochter zit met een broodje voor de tv.
    Ik ga eens even mn haar doen...
    Heerlijk het is zaterdag :)

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Pina: meid rustig aan en je moet je nergens toe verplicht voelen hoor.
    Veel plezier met het uitzoeken van de babykamer!!

Bv cursus: moet ik nog even naar kijken of ik dat wil gaan doen. Lijkt me op zich wel nuttig, maar kan volgens mij ook wel slappelach-wekkend zijn!

@ Sucre: ah kijk nu weet je wel gelijk wat je moet doen als je wat voor elkaar wilt krijgen bij je zoon (ooh zei ik dat hardop? Ik ben slecht!) Fijn dat jullie nog lekker samen even konden tukken!
    Lekker dat jullie de ws camping hebben uitgezocht!
    Fijn weekend en gefeliciteerd met je vader!
    Janken uit moeheid herken ik trouwens ook hoor, vooral op vrijdag na het werk. Dan zit de week erop en dan ben ik vaak zoooo moe! Dan loop ik chago weg van mn werk en nog voor de deur achter me dichtslaat (thuis) stromen de tranen al. Haha, stom he!

@ Annn: wat zeg je dat sjiek uhhh chique, contacteren! ;) Gelukkig is het lang niet heel de dag zo, maar zo nu en dan schiet het er ineens in en duurt een minuut of 5 a 10. En een keer of 3 of 4 per dag.
    Lief van je ouders zeg!! Ja de aerosleep wil ik ook heel graag, ben nogal panisch voor wiegedood. Stom he.. had ik ook met mn nichtje als die bij mij was, ging ik elke keer door het raampje kijken of ze nog ademde.
    Dus voor mijn gemoedsrust alleen al, wil ik per se de aerosleep!

O wat een eng idee dat er bekenden in het rampgebied zitten! Hopelijk gauw goed nieuws van die kant!

@ Juul: snappen jullie elkaar alweer een beetje, hub en jij? Vervelend als je zo’n discussie hebt. Hopelijk kunnen jullie tot een compromis komen.
    En anders geef je maar een gil hoor, kom ik ‘m wel even toespreken. Tegen 2 zwangere vrouwen kan geen enkele man op toch? :p ;)
    Hopelijk kan je lekker aan het behangscheuren zo! (als je niet al bezig bent!)

@ Eli: o mag je zo hebben hoor, die gevoelloosheid! Hoef ik gelijk niet meer naar de fysio, haha!
    O wat naar dat je zoo’n last had gisteren. Fijn dat je eerder weg mocht, maar rot dat het nodig was. Kun je vandaag rustig aan doen? O ik lees dat je een goeie nacht hebt gehad.
    Gefeliciteerd met je 20 weken!!

Wij weten nog niet of we nou naar de Rai gaan of niet. Hub gaat zo ff op internet kijken of ie iets kan vinden of het interessant voor hem is. Anders ga ik misschien straks toch maar eens aan de keuken beginnen… zucht.. haha! Ben zo graag lui! :p

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

sorry geen tijd om te reageren
    zal ik vanavond wel even doen. Met de kinderen gaat alles goed, ben gisteren bij de gyn geweest.

10. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @droppie, goed om te horen dat de beebs goed gaan. Fijn als je je weer meldt, dan weten we dat we rustig kunnen blijven adem halen. :)

@harde buiken, ik ben zo blij met m'n hubby !!. Hij neemt mn klachten heel serieus, en verbood me om druk/actief te zijn dit weekend. Dus ik hoef niets te doen, niets te tillen (incl m'n dochter), veel rusten, liggen en Chillen :D ik had even het idee dat t overdreven was, maar toen we naar de kelder waren gelopen voor de boodschappen, zat ik alweer met harde buiken in de auto :(
    Hij heeft gelijk, als ik nu niet rust, komt m'n buik ook niet tot rust. Dus ik lig nu even op bed, heerlijk sereen ;)

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Eli: volgens mij ben je beetje in de war, tis Kleintje die zich even kwam melden ;) Ben je zwanger ofzo? :p
    Heerlijk dat je vent zo lief is voor je!! Geniet even lekker van de rust!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, adem in adem uit, doe mij een lesje yoga, aan de start van kozijnen verven kamer nr 2. Beebkamer heeft prachtig nieuw geverfde kozijnen en hub is naar de stort met een auto vol troep. Moeders kan dus weer ademhalen, maar verven enzo met pens valt zwaarder dan verwacht. Wil deze kamer nog 2x doen, dan blijft er voor morgen 1 slaapkamer over.

Eli, fijn dat mannetje klachten serieus neemt, neem het er even van, als jij rust groeit beeb!

Enne jij vergist je in de naam, maar ik ben wel echt benieuwd hoe het met droppie is. Ik vroeg het laatst ookal, iemand enig idee? Zal haar eens een pbtje sturen, hopelijk gaat alles goed!

Iedereen aan het genieten van de zon? Wij hebben voor het eerst weer buiten in het zonnetje zitten lunchen, heerlijk die warmte in je snuut, hopelijk blijft het zo. Zo, de kwast en pot verf zitten me aan te staren, of ik hun? Adem in adem uit, zwangere klimt weer op haar ladder en vervolgt deze rot klus!

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Julia: Tja, ons werk is niet echt handig als je zwanger bent, maar mocht gister al om 22.00 uur naar huis, dus dat was super fijn! Je bent goed bezig met opruimen/klussen lees ik! Leuk hoor. Hier zijn op de bovenverdieping de deurkozijnen en deuren geschuurd en klaar om te verven, dus dat zullen we van de week eens gaan doen.
    Kun je hier ook niet even de ramen komen lappen?! Ik had je al lang verwacht, maar het duurt wel lang voordat je er bent haha.

@Ientje: Ik ken het zo'n keuring. Zijn vaak stijve mensen die erg streng zijn hihi. Maar gelukkig ben je tevreden en voor ieder probleem is er een oplossing!
    Leuk dat jullie spullen ook bijna binnen zijn! Hier komt de babydump maandag leveren. Heb er zo'n zin in!

@Eli: Leuk hè, die echo foto's! Kan er zelf ook van blijven genieten. ZO bijzonder dat zo'n klein mensje in je buik zit. Wat rot dat je er zo doorheen zat gister! Hopelijk voel je jezelf nu wat beter. En heel herkenbaar, toegeven dat het niet gaat is echt kl.te. Wel fijn dat je zo'n begripvolle man hebt die het even overneemt als het kan :D

@Pina: en heb je een kamertje gevonden naar jullie zin? Borstvoedingscursus heb ik me wel voor opgegeven, maar nog niets over gehoord. Als het de bedoeling is dat we met z'n 2en komen dan gaat mijn mannetje braaf mee ;)

@Sucre: Proficiat met je pa en veel plezier in het Hoge Noorden.
    @Anneliesje: Wat ontzettend lief van je zusje dat ze een babyshower organiseert. Is erg gezellig moet ik zeggen. Heb dit bijna 2 jaar geleden voor een vriendinnetje (samen met andere vriendinnen) georganiseerd en was erg gezellig. Leuk ook dat je zo verwend wordt door je familie. De Aerosleep heb ik ook besteld. Maandag komt alles binnen. Ben zo benieuwd!

HIer een heerlijk bewegend kleintje. Zie nu zelf geregeld aan de buitenkant mijn buik bewegen. Zo grappig om te zien!

Geniet van jullie weekendje. Ik ga straks lekker pizza maken en nog even genieten van mijn vrije avondje. Morgenochtend weer vroeg op om te werken en dan op verjaardag.

Liefs,
    Misty

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Pff, zo ik zit! Heb mezelf bij elkaar getrokken en gedwongen om de keuken aan te pakken!
    Ben er wel blij mee hoor, maar na uren soppen en heen en weer sleuren was ik er toch wel heel erg klaar mee! :x
    Werkelijk alles id keuken heeft een ander plekkie gekregen, haha! Planken verzet en schoongemaakt en... het resultaat is dat ik nu 1 hele lege lade heb, waar ik straks dus de nodige flessen en andere troep voor beeb in kwijt kan!
    Dus: mission accomplished! :D

Vanavond doe ik niks actiefs meer! (en dat is nu vast begonnen, hub staat te koken :))
    Zus komt straks nog even wat babyspulletjes brengen die zij vond thuis, oa kruiken, dus dat scheelt alweer in de aanschaf! Ze zou ze nog even opnieuw testen, maar ze had ze goed bewaard dus waarschijnlijk zit dat wel goed.

Cooper kwam vanmorgen weer thuis na een paar dagen weg. Normaal houd ik hem dan wel minstens een dag + nacht binnen. Maar nu was het natuurlijk zulk lekker weer, dat ik het raampje lekker open had, en ja hoor, die rotkat peerde 'm gelijk weer! :x Benieuwd hoe lang ie dit keer weer wegblijft.

Ben ook wel benieuwd hoe het met Drop gaat eigenlijk.. toch wel beetje engig idee, hopelijk gaat t goed met haar!

Misty, geniet van je vrije avond! Lekker pizza! Zelfgemaakt? Dan zal ie zeker weten beter smaken dan die van mij laatst :D

O mn eten komt eraan zie ik, meiden fijne avond!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo! Ik zit ook! Alleen zonder hub die achter het fornuis staat, geen idee waar mijn mannen zijn gebleven, ergens buiten met kinderfietsjes in de weer?!

Hier ook mission accomplished! Dwz, voor vandaag. 2 kamers zitten helemaal opnieuw in de verf. Alle kozijnen 2x geverfd en ik vind het goed zo. Verder is het nog een giga rotzooi, maar dat hoort erbij. Bedden zijn versleept, nu morgen nog alle kleren opruimen en de kozijnen van de 3de en laatste slaapkamer verven. Tevens de grootste slaapkamer, zucht. Bestaat uit 5 ramen... en dus veels te veel kozijnen - ouch! Maar we gaan ervoor.

@Ien, heerlijk toch, voldaan gevoel he? Dus toch niet meer naar de RAI vandaag?

Cooper is op vrouwenjacht, laat hem lekker :)

Kruiken? Als het van die metalen ovale kruiken zijn, van de hema bijv. kan je altijd voor de zekerheid een setje nieuwe doppen kopen. Het gaat geloof ik om het rubber, van kraamzorg altijd de goed bedoelde adviezen om per kind nieuwe doppen aan te schaffen. Trouwens, nu we het toch over kruiken hebben. Ik denk niet dat we ze giga lang zullen gebruiken, maar stel je kleintje houd de eerste dagen zijn lijf moeilijk op temp en je gebruikt dus wel kruiken, behalve gekookt water altijd 1 kopje koud water erbij doen. STEL die kruik is niet in orde en gaat open, dan scheelt dat echt AANZIENLIJK in de mate brandwonden die eventueel veroorzaakt worden. Tis maar een tip voor diegene die hem aan wil nemen.

@Misty, haha, ramen lappen. Ik wilde vandaag de buitenkant nog doen maar dan ben ik niet aan toegekomen. Laat staat dat ik een rondje Brabant maak om die van jullie te zemen. :)
    Super dat jullie spulletjes maandag al komen - leuk leuk!!!

@Eli, lekker aan het genieten van niks doen? :) Minder last van harde buiken nu?

@Ien, hoe is het trouwens met gevoelloos been? Lijkt me onwijs irri.

Zo, iemand trouwens nog tips voor een leuk/niet te prijzig slaapbankie? Ben er naar op zoek namelijk. Dus als iemand er 1 heeft staan waar die tevreden over is, wat voor merk? Winkel?

Zo, ga eitjes koken en tosti's bakken, dat wordt ons avondeten,

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja, best wel voldaan gevoel! Moet wel bekennen dat ik net met argusogen manlief zat te controleren dat ie er geen zooitje van maakte :D Maar die is zo gestoord/gedresseerd (tis maar hoe je 't bekijkt) dat ie nu het fornuis aan het soppen is :cool:

Nee, Rai is niks geworden, hebben ff op internet zitten kijken en kwamen tot de conclusie dat ze daar toch ws niks leuks voor hem te bieden hebben. Stonden vooral grote bedrijven enzo, en dat zoekt ie niet.

Vandaag geen gevoelloos been gehad! Heb ook niet veel heen en weer gelopen, misschien scheelt dat. Beeb is ook wel rustig vandaag trouwens, misschien scheelt dat.

Lief moest vandaag ook een kast in de woonkamer leegmaken, omdat ik daar een deel van mn servies in wilde stoppen. Kwam daar een brief tegen van de verzekering van mijn telefoon, die ga ik mooi opzeggen. Met deze telefoon voor 't eerst een verzekering afgesloten. 2 jr abonnement en een smartphone, ik was té bang om hem in de wasbak te laten vallen ofzo, zie ik mezelf wel doen nl ;)
    Maar ja, hij is nu al 1,5 jr oud, dus geen verz. meer nodig! Vind mezelf ook wel zo'n tiep die dat vergeet op te zeggen en tot dr 80ste betaalt voor een foon die allang kassiewijle is! ;)

Thx voor de kruikentip! Ga ik zeker opvolgen, ik ben daar idd wel beetje bang voor, dat kruik openschiet en baby verminkt wordt.

Slaapbank, hebbie al bij ikea gekeken? Daar hebben ze er een hoop, voor niet teveel geld dacht ik!

Eet se!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O, het laatste bericht hier van Droppie was bericht nr 2137, waarin ze zei dat ze aan het klussen gingen,slaapkamers ombouwen enz.. Misschien hebben ze het daar druk mee dat ze hier eventjes niet is?

18. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    hoihoi,
    wat heerlijk vandaag zo in rust :)
    Hubby heeft me een aantal keer streng toegesproken haha,
    ik mocht de was niet van de lijn halen,
    en ik mocht niet mn dochter omkleden... prima allemaal.
    wel lekker geluierd dus, in de binnentuin gezeten met koffie,
    en mn piano lessen geoefend :)
    Oefen nu 3 nummers: Green eyes, coldplay, unintended, muse en hallelujah leonard cohen (mocht je het kennen).

Oh ja, ik bedoelde ook droppie, die was al zo lang weg.
    Maar ik vergiste me toen ik zag dat ons kleintje zich weer melde :( lekker zwanger he.

En er was iemand die wilde weten hoe die drank tegen brandend maagzuur heet: Antagel . Dat is wat ik heb. Werkt goed.
    Net weer Dragavit zwanger pillen gehaald. 2 voor de prijs van 1 haha
    Dat scheelt weer 15 euro geloof ik!
    (en je hoeft maar 1 tablet per dag, ook handig)

De harde buiken waren zeker minder, nu ik nauwelijks iets deed.
    Maar verkeerd op de bank hangen of scheef in een stoel zitten zorgde al wel voor harde buiken.
    Dus ik moet blijven opletten, en morgen ook relaxt doen!

Ik ga mn meissie naar bed begeleiden.
    Hubby moet natuurlijk t groffe werk doen :)
    x

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Elio, wat een heerlijk dagje heb je gehad, echt het tegenovergestelde als die van mij. Ik zit nu afgepeigerd op de bank, veel gedaan, maar het meest moe door die eeuwige verkoudheid die maar niet over lijkt te gaan. Ik word er echt poepie chagerijnig van!

En Ien, WEER geen spuitje gehaald om zout water mee te spuiten. Getver, wat ben ik toch een sukkel!

@Ien, goed dat je dat formulier v/d verzekering tegenkwam, scheelt weer een paar knaken!
    En je bent niet de enige die enigszins stress gevoel krijgt van kruiken en dat soort dingen hoor! Hier nog een, voor de verandering. Kraamzorg heeft nog wel wat tips mbt waar en hoe je hem in het wiegje/ledikant legt.

En dat brengt mij op de volgende vraag: wie heeft er al een wiegje? Mijn oudste lag een paar maanden in een ontzettend cool wiegje via mijn zus, maar die is in gebruik in de familie van mijn zwanger. De tweede lag in een wiegje van/via vriendinnetje, maar vond ik eigenlijk niet zo heel geweldig. En wil er toch wel weer eentje voor die eerste paar maanden. Wat hebben jullie in gedachten?

@Ien, slaapbank, yep, heb bij Ikea gekeken en daar al een leuke gezien, maar wie weet heeft iemand nog andere ideetjes. Is echt alleen voor gasten op de zolderkamer, die tevens vaak gebruikt wordt door kindjes om te spelen. Dus wel fijn om sowieso daar een bankje te hebben staan.

Zo, ga zo eens even met mijn kop boven een pan heet water met van dat dampo gebeuren. Wie weet werkt dat.

Morgenvroeg weer aan de slag, zal blij zijn als het morgenavond is.... :)

Kletsen wij absurd veel en valt het mee, een paar honderd berichtjes, of is het toch al lang geleden dat Droppie hier was? Anway, hopelijk gaat het goed met haar!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi, volgens mij is dat de meest gemaakte typfout hier :p

Wiegje, ja wij hebben het wiegje waar ik zelf in heb gelegen! We hadden zelfs de luxe dat we uit 3 familiewiegen konden kiezen, maar die van mijn familie was verreweg de leukste :p:D
    De andere 2 waren allebei van rotan, en nog een paar generaties ouder geloof ik. Heel laag, en echt niet praktisch.
    Ik wilde eigenlijk heel graag de celine wieg, die vind ik zooo gaaf! Maar zelfs tweedehands nog onwijs duur. Om dat nou voor die paar maanden te gaan betalen...

Maar goed, das leuk zo'n verhaal, maar daar heb jij natuurlijk niks aan. Ze hadden bij de prenatal een schattig heel basic wiegje, die we waarschijnlijk anders hadden gekocht. Niet heel speciaal, maar betaalbaar en lief.

Spuitje: potverdorie zeg, had je nou niet ff tussen het klussen door naar de apo kunnen gaan? ;)
    Ik zal proberen het maandag te onthouden, dan sms ik je wel ff :) maar ja, ik ben zwanger he dus ook ik vergeet ook weleens wat :p
    Welk spul van dampo heb je? Van die capsules ofzo? Of druppels? Het wil ook nog weleens helpen om druppels eucalyptus op je kussen te druppelen. (niet teveel, anders kun je niet slapen :p)Lief heeft altijd vicks om onder zn neus te smeren, maar dat vind ik zó goor!

Zo, vriend van lief is vanavond ff langsgeweest, wij gaan meestal naar hun omdat zij 2 kids hebben, dus das wat praktischer. Maar ja, straks is dat natuurlijk ook anders, dus we beginnen maar vast met wennen. Was ook wel eens leuk zo!
    Maar tis inmiddels alweer laat, dus ik duik mn bedje weer in!
    Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina