Hier een heerlijk dagje gehad, genoten van de zon in de tuin. Sinds een tijdje ga ik 2 keer per week naar het ziekenhuis voor controles bij de gyn. Ik wordt echt goed in de gaten gehouden. Het is ook een rare periode, ik verwacht elk moment dat ik bloed ga verliezen. Hopelijk gaat dat natuurlijk nog lang niet gebeuren. Volgende week zondag kreeg ik bloedverlies bij mijn zoontje waarna ik werd opgenomen 2 jaar geleden, en over 2,5 week is mijn zoontje geboren, 10 dagen na het bloedverlies. door de medicijnen voor de bloeddruk ben ik nu wat afgevlakt, maar dat vind ik wel fijn. Zo maak ik me tenminste niet zoveel zorgen, dat deed ik wel heel erg. De tijd gaat langzaam maar zeker voorbij, en hopelijk is het gauw week 28. @bd veilige reis terug naar Nederland! misschien geniet je nu nog op een terrasje? Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -?- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 28 mrt- Ons Kleintje, controle gyn:echo, bmh meting 31 mrt - droppie - 3d/4d echo 31 mrt - ientje - controle vk 31 mrt - Ons Kleintje - controle gyn: echo, bmh meting 1 april- Ons Kleintje- injectie 07 apr - meid - controle vk 08 apr - Ons Kleintje - controle gyn: echo, bmh meting + injectie 11 apr - Sucre - 3/4d echo 12 apri - Misty - controle VK 15 apr - Ons Kleintje - controle gyn: echo, bmh meting + injectie 19 apr - Julia6 - controle vk 20 apr - Anneliesje - controle vk - kraamzorg 27 apr - Misty - 3D/4D echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Ons kleintje-Julia-Ientje BD81 - Vivelafete Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA __________________
Iedereen is gek op Nijntje dus! Whoohoo En hoe kan het ook anders? Ik ga morgen dan echt even een foto maken van DE outfit voor mijn kleintje. Kraambedankje: voor het eerst las ik hierover op het forum. Ik heb het zelf nooit meegemaakt bij kraambezoeken en ga er ook niet mee beginnen. Bezoek krijgt beschuit met muisjes! Viev: heb ik ook inderdaad, als ik naar die kleertjes kijk, dat ik dan denk 'jeetje, nog maar een paar manden en dan is er een klein frummeltje die dit draagt!'. Vandaag niet veel gedaan, hadden een verjaardag van de tante van vriend. Dus daar ons gezicht even laten zien. Gegeten bij schoonouders, scheelt weer afwas . Nog wat jeugdfoto's van vriend gezien, altijd leuk! En jeugdfoto's van schoonmamma, en heel wat leuke verhalen erbij (ze is opgegroeid in Zuid Afrika, in 'the middle of nowhere). Nu nog even filmpje afkijken en dan lekker bedje in!
Ik ben benieuwd naar de foto's van alle eerste setjes. Hier nog niet echt iets uitgekozen, maar dat komt vast nog wel. @ ons kleintje, kan me voorstellen dat je in spanning zit. Je zorgt er in ieder geval voor dat het lijstje goed gevuld blijft. Ik hoop echt voor je dat je nu flink wat langer mag door blijven lopen. @ kraamcadeautjes, ehm nee ik denk dat we het bij de beschuit met muisjes houden (of anders van die minietompousjes die ik ook ergens kan bestellen, aangezien ik die muisjes echt niet lekker vind). @ bd wat jammer dat het alweer voorbij is, maar zo te lezen heb je echt genoten. De tijd gaat inderdaad heel erg snel voorbij. @ misty, behalve compressen geen idee, sorry. Ik heb wel eens gehoord dat koude wittekoolbladeren zouden helpen, maar of dit daadwerkelijk zo is geen idee. @ hier. Zit ik hier naar zone reality te kijken wordt er opeens zomaar een baby geboren. Hmmm dat is niet echt handig om nu te gaan bekijken merk ik al weer (zenuwen). Verder zometeen richting mijn werk en dan lekker om half vier weer richting mijn huisje.
Goedemorgen! @Sucre: Ja heb veel zin in CP. We gaan naar Portzélande deze keer. Ben benieuwd of dat iets is. @BD: Goede reis gehad? Ik heb nu ook ineens het gevoel dat het super snel gaat. Hier nog maar 11 weken werken! Voor we het weten liggen/staan we te puffen.... @Vive: Ik ben ook zo benieuwd naar onze beeb! Nog even en dan zullen we weten hoe ze is! Ik zat ook te denken aan freubelen met wat transparante folie, lintjes, muisjes en dan zo'n snoepmuis. Niets bijzonders, maar doe het ook alleen als ik tijd heb of me verveel haha. @Supernova: Hmm, ik houd niet zo van Nijntje (sorry!) Maar goed, smaken verschillen en dat is maar goed ook, hihi. @Anneliesje: Werkze vandaag en bedankt voor de lektiettips haha. Ik ga denk ik voor de nachten maar een sportbh of zoiets kopen. Iets wat in ieder geval niet zo strak zit als die gewone bh's en dan maar compressen erin. DOe het nu al wel overdag voor de zekerheid, maar vind slapen met een bh echt niet fijn! NOu ik ga even douchen en dan op de koffie bij vriendinnetje. Liefs, Misty
Beschuit met muis: Ik doe voor de buurt, kennisjes etc. beschuit met muisjes. Maar voor alle kraambezoek die van ver komt doen we cake met een dotje slagroom en muisjes en halen we van tevoren van die invries-slagroomtaarten en die bestrooien we ook met muisjes. Dan is er een beetje keuze, zonder teveel gedoe.
jaaa jammie lekker cake met slagroom en muisjes...hebben we bij ons zoontje ook gedaan [we lusten namelijk geen boter] en tja dan blijven die muizen toch niet zo goed zitten op het beschuitje... @bd, nog even lekker genoten van de laatste zonnestraaltjes op het terrasje? hoe is de vlucht gegaan? ohh idd wat gaat de tijd toch snel he! ik moet nog 9wk werken...ohhh neeee nog maar 7! joehoe! na deze week 2wk vakantie! dussssss nog 21 dagen werken....woehoe, ik ben echt niet aan het aftellen hooooorrrr! 28mei laatste werkdag. kraambedankje, neh, wij willen kadotjes...hihi! ik wil op het kdv bij ons zoontje wel even wat brengen, kan zoonlief dat trots als grote broer uitdelen, lijkt me wel leuk! ohhh en die poepige pakjes, kunnen jullie er wat bij voorstellen dat daar straks weer zo'n iniminie popje in ligt...ikke ook niet! en al helemaal niet dat zoonlief er ook ooit in kon....ondertussen net de 1meter gepasseerd.... lektieten, pfff gelukkig nooit last van gehad, maar lijkt me knap vervelend die natte vlekken in je shirts. hier gaat alles goed, kan nu wel merken dat we de helft over zijn, me geest kan nog heeeell veel maar me lichaam zegt af en toe, hooooo!!!! als ik te veel doe, heb ik zomaar harde buiken of zeurderige rug. ons zoontje zit nu even op de bank tv te kijken, naar bumba, hij ligt in een deuk, hihi zo leuk om te zien, maarre bumba, ik vind het maar stom, ach die kids zien er waarschijnlijk iets in wat wij niet zien. zal zo nog even de stad in, had van de week een jurkje gekocht maar thuis even rustig gepast en ik lijk wel een kamerolifant....hellupp ruilen die handel!!!
cake met slagroom en muisjes mmmm lekker goed idee veel lekkerder dan beschuiten haha idd gaat alweer snel ik hoef nog maar 8 weekjes te werken volgende week vakantie heerlijk heb ook zo zin om niet meer te werken vind werk trouwens wel leuk maar het idee om lekker vrij te zijn... ben ook zo benieuwd naar kleintje wat zal het zijn.. hoe ziet het eruit.... nog even kunnen we onze kleintjes in de armen sluiten... bd goede reis gehad???lekker genoten van je vakantie... ons kleintje hoop dat bloed nog effe weg blijft toch wel spannend deze week mammamazzeldagen bij prenatal zal vrijdag eens kijken...
Cake met slagroom en muisjes vind ik ook een heel goed idee! Lekkerder dan beschuit @ Misty: je hoeft geen sorry te zeggen hoor, dat je niet van Nijntje houd. Ieder zo z'n smaak, toch! Ik heb de foto met kleertjes bijgevoegd als bijlage bij dit berichtje. Ik hoop dat het werkt.
BD, goeie vlucht en sterkte met wennen aan Nederland. Nog maar 13 weken en dan al verlof, klinkt goed! Ik nog maar 8 weken. Vive, ik ben ook ontzettend nieuwsgierig naar dit kleine hummeltje. Hoe ziet de baby eruit, is deze ook zo klein en fijn, lijkt deze op papa of mama of op grote broer. En die kleertjes straks, geweldig! Ahhh, de hik, schattig he. Foto, foto, foto!!! Oeh cake met slagroom en muisjes, lekker!!! Krijg nu al trek haha. Ons Kleintje, kan me heel goed voorstellen hoe jij nu elke dag beleeft en terug kijkt naar de vorige keer. Maar deze keer gaat het hopelijk helemaal anders!! Wat heb je met het mooie kleurenlijstje gedaan? Supernova, mijn man is niet echt gek op nijntje, helaas. Heeft hij vette pech, want we hebben het kraampakket al gekregen en wat zat daar in???? Een hele gave toilettas en rugtas van...precies...Nijntje!!!! Mama helemaal blij! Wouw, wat een prachtig setje!!! Het mutsje zal alleen niet veel gedragen worden, tenzij het een flopzomer wordt... Anneliesje, jij vindt muisjes niet lekker, ik beschuit niet. Nou ja, ik lust het wel, maar ik eet geen boter en beschuit met muisjes zonder boter is niet zo handig. Maar muisjes zijn wel goed voor de BV zeggen ze, dus neem ik gewon brood met muisjes. Misty, die koolbladeren zijn alleen bij stuwing handig. Helpen niet tegen lekken. Ik ben in september in Port Zelande geweest. Wij hadden een vip-huisje, erg mooi! Park is leuk, wel klein zwembad en kleine Market Dome. In de buurt leuke dorpjes/stadjes. Rond etenstijd en erna is er geen kip in het zwembad, heerlijk! Geniet ervan! Meid, jij dus ook geen boter, handig hoe jullie het hebben opgelost. En veeeeeeeeeel lekkerder ook! Lekker he, dat aftellen, doe ik ook aan mee! Jammer van het jurkje, is helaas wel vaak zo merk ik. Op een pop of aan een hanger lijkt het leuk, maar aan je eigen lijf lijk je net een aangespoelde walrus... Lovekees, shopse!! Over mezelf nog ff, vannacht bagger geslapen. Enorm benauwd en duizelig. Had elke keer het gevoel alsof ik wegzakte. Ook de hele nacht harde buiken gehad, heel vervelend.. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar om 5.30 uur alweer klaarwakker. Pijn in bekken, pijn in rug, harde buiken, bah. Ben maar opgestaan en heb even wat gegeten. Toen weer in bed gekropen, lekker tegen manlief aan. Ik viel uiteindelijk weer in slaap gelukkig. Ook nadat hij ging werken nog geslapen. Ik schrok alleen om 10.30 uur wakker. Ik had zoonlief nog steeds niet gehoord en normaal gesproken wil hij uiterlijk 8 uur echt wel eten. Dus snel opgestaan, wasje gedraaid en zoonlief wakker gemaakt. Hij lag als een wit muisje in bed, helemaal moe en slap. Hij heeft nog een kwartier tegen me aangehangen en toen zijn we naar beneden gegaan. Hij wilde graag drinken, maar toen alles op was, heeft hij alles eruit gekotst. Jakkiebakkie. Daarna toch geprobeerd een boterham te eten en dat ging gelukkig wel. Ook nog wat water en fruit zijn opgegaan. Toen zijn we naar de fruitboer gewandeld en hebben we de eendjes nog wat brood gegeven. Zoonlief heeft niet meer gespuugd, maar was nog wel erg matjes. En nu ligt hij weer lekker te slapen en kan ik ff bijkomen van de brakke nacht. Buik is weer redelijk soepel, behalve na wandelen, trap oplopen, opstaan, etc... Dus ik doe maar niet te veel vandaag dacht ik zo. Ik zou jullie graag ons eerste pakje laten zien, maar ja, dan weet iedereen het geslacht meteen, dus dat kan niet he. Zo, klaagmodus weer uit. Al is het lekker om alles ff op te schrijven. Ik hou ook een babysite bij, wie wil kijken, kan dat doen op www.markenmonica.babysite.nl
Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -?- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 31 mrt - droppie - 3d/4d echo 31 mrt - ientje - controle vk 01 apr - Ons Kleintje - controle gyn: echo, bmh meting + injectie 07 apr - meid - controle vk 08 apr - Ons Kleintje - controle gyn: echo, bmh meting + injectie 11 apr - Sucre - controle vk en 3/4d echo 12 apri - Misty - controle VK 15 apr - Ons Kleintje - controle gyn: echo, bmh meting + injectie 19 apr - Julia6 - controle vk 20 apr - Anneliesje - controle vk - kraamzorg 27 apr - Misty - 3D/4D echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Ons kleintje-Julia-Ientje BD81 - Vivelafete Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
Zo. Eens kijken of ik het aandurf, 3 dagen geen zp, heerlijk rustig zonder jullie geouwehoer. Allereerst: Mamalijntje: welkom hier! Klets lekker mee, voel je welkom! @Ien, goeie jonge Ien, wijze raad die boom van Karwei, maar kep nu dus al die uit 100 stukken bestaande behangboom in een doos de babykamer in gegooid en snel de deur weer dichtgedaan (daar was jij trouwens toch zo goed in? inkopen in de kamer gooien?)... Dus ipv lachen kom je maar een dagje behangen! En ja, ik ga graag met je mee op poezenjacht in huize Annn, neem jij de jongen of het meisje? Die cooper van jou die gaat er natuurlijk meteen op, dus misschien jij beter aan het kereltje? Annn, mee eens? Adres? Dat pikt makkelijker en sneller, hoeven we niet zo te zoeken! @Zijwielen, Vive, zo ga ik dat ook eens aanpakken. Hub neemt toch wat vrij in de zomer na bevalling, he better!!! Dus kan die mooi daarmee aan de slag. Goe plan! @Ien, h&m, daaro? Bij jou? Doe normaal zeg. Vergis je je niet? @Super, goed dat alles er goed uitzag en maar 3/4 kilo's erbij tot nu toe? Wow! Ik ga morgen MISSCHIEN ook maar weer eens op de weegschaal.... bibber.... @He Sucre, heb jij dat stuk zeep, dat intelligente advies van Ien, niet opgevolgd tegen kuitkrampen? Mocht je het toch nog doen, wel even een fototje spammen hier he? -leest even verder- *PROEST!* Zweetdroom, al glijend in bed. Ahum, ik ga nou toch echt heel andere vieze dingen denken........ -snel over op volgende onderwerp- @Flessen steriel maken. Hmmm... of zal ik beter zwijgen. Neuh... heet water deed wonderen hier. Enneh... 1x per week, of 2? een keer in een pan kokend water. Vriendinnetje is klaar met baby's en vroeg me of ik zo'n magnetron sterilisator of whatsoever van haar wilde hebben. Euhm, wat voor ding? Ik flikkerde ze dus eens in de te lange tijd in een pan kokend water.... @Misty, naar wat voor soort muurstickers ben je op zoek? Plaatje? Geboortebord? Crea! Wat voor 1, hoe gaat ie eruit zien? Wat doen de andere dames hier? Hier nog geen idee, denk iets simpels met slingers, maar geen mega gebeuren met naam enzo. @Marie, ha! Je bent er weer! Balen van snot en kots, bah. Nu weer wat beter dus? Wel leuk dat beeb zo goed groeit door veel rust!! @50 euro voor een boxpakje? Tss, pinnige pielen hier zeg! Dat heb je toch over voor je allermooiste wereldwonder? Bheeh...... -vraagt zich stilletjes af of- ....Ouders zo'n pakje ook gewoon 2x per week in de wasmachine gooien, want neem aan dat degene die zoiets koopt een opgedroogd melkvlekje erop echt schandalig smerig zou vinden..... @Pina, nieuwsgieirg, wat voor zaak heb je? Lekker, jullie ook Spanje, oh ja! Was dat niet in het huisje van jouw ouders? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Waar ookal weer in Spanje? Wij vliegen de 21ste naar Sevilla voor 6 dagen, daarna nog 5 dagen kust en zandkastelen bouwen. @Lovekees, jullie dadelijk ook een midweek weg, heerlijk! Hopelijk klopt die weersvoorspelling! @Ien, dat heb je slim bedacht, eerst al een taart maken en in de vriezer gooien. Maar is het niet leuker om zelf mee te snoepen als je na bijv. een week of 2 met beeb in kinderwagen en taart eronder een keertje langsgaat op je werk? Zoiets wilde ik gaan doen. Wat betreft muisjes. Zucht. Muisjes. Het is dat ik niet weet wat het wordt en dus sowieso blauw en roze zal inslaan, net als de vorige keren. Maar omdat ik het zo giga standaard vind, dat blauw en roze, pleur ik 1 pak blauw en 1 pak roze in een schaal na de geboorte en krijgt iedereen die op bezoek komt dus een combi. Voor alle nieuwe juli mama's dadelijk sowieso veel makkelijker dan de muisjes in pakje laten. Ook als je alleen roze of alleen blauw doet, gewoon zo'n pak in een schaal gieten en beschuitje met boter erin dopen zeg maar. @Kraambedankje, doe ik niet aan. @Bd, hoe gaat ie er nu mee? Jullie vliegen vandaag terug, goede reis alvast!! @Goed idee, cake met slagroom en muisjes, yummie! Zoiets kan ik ook wel eens doen, weer eens wat anders! Daar hou ik wel van, tevens niet zo droog als muisjes. Thx voor de tip! @Super, ahhh lief pakje! En je hebt de luiers al klaarstaan volgens mij @Sucre, balen van bagger nacht! Vanaaf vroeg erin misschien. Je vroeg naar Droppie. Ik heb haar een week of 2 terug een pbtje gestuurd, alles goed, maar druk met verbouwen. Misschien is nu de stap om weer verder te komen kletsen groot sinds ze al zo'n lange tijd niet geweest is? Ik zal het haar nog eens vragen. Zo. Nu ben ik weer een beetje bij. Sjemig. Hier alles goed. Heerlijk Duits weekend gehad met Duitse broodjes, Duitse zon, Duitse ruines, Duitse speeltuin en Duits zwembad. Oh ja, en Duitse Schwarzwälder mag niet ontbreken natuurlijk. Mooi huisje, midden in het bos, iedereen wilde herten voorbij zien komen, behalve ik natuurlijk, maar dat mocht de pret niet drukken. Vanmiddag teruggekomen, hub op zijn werk afgezet, ahhh.... dat vond ik wel even sip. Hopelijk kan hij binnenkort, lees: na geboorte gup, ook van 40u naar 32 bijv. Hij zou er veel voor over hebben, maar het moet financieel natuurlijk wel haalbaar zijn.... And thats all I have to say about that. Nu even relaxen. Kleine mannen liggen nog te snurken, ik duik even de kast in om te kijken wat ik zal gaan kokkerellen dadelijk. Doeii!!!!
Juul: OMG Wat een lap tekst heb jij weten te typen zeg! Maarja, dat krijg je ervan als je zo lang weg bent geweest. Zo te hooren heb je een leuk weekendje gehad. Jammer dat jij de herten weer gemist hebt, weet je zeker dat je niet gewoon in de maling bent genomen? (als in: er was helemaal geen hert te zien) Je hebt het goed gezien, luiers staan al klaar. Ik krijg die dingen echt overal bij of van mensen die het over hebben. Heb dus al 6 pakken newborn ofzo staan, maar ik klaag niet! @ Sucre: Nee, geen idee eigenlijk, ben ook wel benieuwd! Misschien dat Droppie alleen even meeleest. Hahahaha, Nijntje in het kraampakket, en een gegeven paard niet in de bek kijken he. Jammer voor Sucre-hubbie dan Over dat het mutsje, zal inderdaad vast niet veel gedragen worden, tenzij we een ruk zomer krijgen, maar daar ga ik niet van uit. Ach, stond op de uitzetlijst van de kraamzorg, 2 mutjes, heb er ondertussen al een stuk of 5/6 . Maar ze zijn gewoon té lief! Vriend heeft vandaag een heel goed sollicitatie gesprek gehad (vorige sollicitatie niets geworden), dus nog even duimen hier!
@ kleintje: kan me voorstellen dat jij enorm met de dag leeft. Hopelijk is t een beetje te doen voor je en blijven deze kereltjes nog heeeeel lang zitten!! Kleertjes: ja gek idee he, dat we over een poosje alweer aan het frunniken zijn om een gupje/2 gupjes in van die kleine kleertjes te wurmen @ BD jammer dat je vakantie alweer om is! Maar hopelijk kan je er weer even lekker tegenaan @ Misty: ik heb dan (nog) wel geen verstand van lektieten, maar misschien is het een idee om een hemdje in bed aan te doen met die compressen erin? Schijnt ook wel redelijk op zn plek te blijven zitten en zit vast een stuk beter dan een bh aan in bed. Port Zélande: daar zit volgens mij ook een Landal, kan dat? Daar hebben de ouders van vrienden een vakantiehuisje/appartementje, bij een klein ministrandje. Erg leuk! Cake met muisjes: goed idee! Alleen gaan die kilos er dan helemáál niet meer vanaf, haha! Aftellen, haha gelukkig ben ik niet de enige die dat doet! Ik moet nog 37 dagen werken! Mammamazzeldagen, ga ik ook wel even kijken! Misschien kan ik dan tegen een leuk prijsje een nieuwe easy base kopen Als ik het van MP moet hebben kan ik lang wachten volgens mij @ Supernova: schattig pakje!!! En wat compleet! Ik heb alleen 2 shirtjes en een broekje. En dan in het grijs. Onderaan bericht foto Zat te twijfelen over groen of grijs! @ Sucre: oooh leuk zeg die nijntje spullen!! Kraampakket heb je van verzekering toch? Waar ben je verzekerd? O bah wat een rotnacht/dag zeg. Hopelijk is je ventje morgen weer helemaal de oude en kun jij vannacht weer beter slapen. Hee Juul, jij ook weer hier! Zou je je niet even voorstellen na 3 dagen weggeweest te zijn?! Ik kom wel bij je puzzelen hoor, ik hou wel van puzzelen he (denksport, weet je nog? ) dus samen komen we dr wel uut hoor! Gaan we daarna gelijk langs Ann. Mijn katten zijn allebei onzijdig inmiddels, dus mij maakt t niet uit welke t wordt! Volgens mij gooien ouders die hun hummels (niet anders dan) 50 euro-pakjes aantrekken, die gooien dat volgens mij na 1 dag/spuugbeurt weg. Wassen? Wasdat? Taart meenemen naar werk: goeie idee van jou!!! Beschuitjes dopen in muisjes: jep, heb ik gehoord! Zal hubje ook fijn vinden om te weten Aach, wat zielig dat je hubje alweer moest werken! Zou lekker zijn als ie 32 uur kan gaan werken! Dat zit er bij de mijne helaas niet in hoor.. al denk ik dat ie dat niet eens zou willen Joepie, overmorgen komen de meubeltjes binnen!! Morgen nog ff babydump bellen of het geld wel binnen is, zou beetje lullig zijn als ze verwachten dat ik het nog ff handjecontantje zal betalen.. Vanavond vergaderingetje over familieweekend dat ik samen met een paar nichten en mn zus organiseer voor mn ooms/tantes/neven/nichten/hunkinderen van mn vaders kant, met pasen gaan we. Dus dat wordt een avondje corveeroosters invullen, boodschappenlijsten maken maar vooral veel dom ouwehoeren Oja, dit pakje hebben wij gekocht: Bekijk bijlage 140482
O wacht ik ben weer véééél te ongeduldig!! Wat onwíjs schattig! Dat mutsje! En die slofjes! En dat vestje! Enenenenenenenen! O hee, trouwens, als je toch voor een -tje gaat, why geen Preitje? Dan ben je nu vast aan de naam gewend, én het is vet origineel!
Ien: mooi pakje! Enne, in de kraamweek kom je hoe dan ook wel aan aangezien je niet zoveel doet, dus lekker cake-met-muisjes gaat bikken jij! Over 37 dagen met Verlof? Beterr!! Da's echt al snel! Lekkende voorgevel: Ja, zoogcompressen in zo'n sexloze beha van de Hema 's nachts. Iets beters zit er niet op vrees ik... Maar ik hbe het vrij laat. Mijn ervaring van de vorige zwangerschappen was dat rond de 20 weken ik bij nacht en ontij werd verrast door colostrum dat lekte. Verschil tussen toen en nu: Toen droeg ik dus zwangerschapsbehaas van de Hema en ditmaal balconnetjes en gevoerde behaas. Dat geeft meer steun en dat is voor een E-draagster als ik wel prettig. Juul: nou, niet gebeten door een Duitse herder, doet me deugd. Over Duitsland heh.. Mijn man en ik hebben nogal voor buitenstaanders lastig te begrijpen humor. Zo doen wij aan snormeppen (elke keer als er een vent -of vrouw- met een snor in zicht komt geeft degene 'm als eerste ziet de ander een mep. Niet te hard, da's mishandeling) Maar met Duitsters doen we dat ook. En op een zeker dag zag ik een duitser mét snor! Dus ik geef mijn man de ros van de eeuw en zeg net wat te hard: kijk een bockworst mét snor! Draait onze bockworst zich om en zegt ineens in het vloeiend Nerderlands: had je het tegen mij? Oeps.. Hehehe. Nee meneer tuurlijk niet.. Pff, hoe komt u erbij zeg... Maargoed, Duitsland blijft voor ons dus een geinfactor hebben.