Hmm, had gister een hele reactie getypt en dacht ik ook geplaatst, maar blijkbaar niet. Ga het ook niet allemaal weer opnieuw typen :S @Ientje: Lekker geshopt bij de Prenatal! Succes bij de VK vandaag. @Ouwetaartgevoel: Klinkt bekent in mijn oren, haha. Loop hier vooral 's avonds waggelend en met overal pijntjes rond. @Pina: Klinkt goed een zwangerschapsmassage Ga daar ook eens naar op zoek haha. Een hele fijne vakantie, geniet ervan! @Anneliesje: Succes met wachten op het kamertje! Ik ga een tassen inpakken voor Centerparcs en dan werken tot 20.00 uur vanavond. Ben benieuwd, want er is 1 kind wat heel erg gericht is op mij (op een negatieve manier), dit waarschijnlijk omdat ik zwanger ben. Ze reageet echt zo maf. Begint al als ik binnenloop, dan rent ze naar mij toe en begint tegen mijn benen aan te schoppen en te roepen dat ik een ettertje ben. Nou goed, die zetten we vandaag dan maar vaak op een kruk of in haar kamer Mocht iemand nog tips hebben?! Nou tot na het weekend dan maar en niet teveel schrijven hoor Liefs, Misty
@Klinkt als een leuke client Misty, wat voor niveau en leeftijd? IQ? Al zegt dat ook niet altijd veel omdat ze zich op sommige vlakken natuurlijk beter ontwikkelen dan op andere, maar toch... Succes ermee en veel plezier in CP alvast! @Ien, hij was toch bijna leeg die pas? Verkopen ze bij de H&M soms gratis kleren? Dan kom zelfs IK even langs in Capelle! Let me know @Annn, leuk! Kamertje! Wie gaat hem in elkaar zetten?! En bij jou Ien? Heb jij al die 100 dozen al uitgepakt? Veel plezier trouwens bij de vk zo, ben je vandaag verder vrij? Nog werken dit weekend? Ik heb dadelijk begeleidingsgesprekje met leerling die bij ons werkt, daarna vergadering. Omdat collegatje een gebroken pols heeft morgen slaapdienst en zondag tussendienstje. Dan is er 1 of andere rommelmarkt waar die gasten naar toewillen, dus dat doen we dan maar. Mis ik mooi een verjaardagspartijtje van mijn neefje en zwager in Delft, maar goed. Stiekem vind ik het niet zo erg, hoef zondag maar 4 uur te werken en dus op een rommelmarkt te slenteren en niet op en neer naar Delft. Mwah.... best rustig en stiekem best lekker @Sucre, valt wel mee hoor, die hoeveelheid slaapdiensten, in principe 1x in de week, altijd vast op dinsdag. En om het weekend werk ik ook. De ene keer 2 dagdiensten, de andere keer 1 slaapdienst. En dan heb ik al mijn uren alweer bij elkaar, dus vind het eigenlijk wel best relaxed @Kleintje, yeahh, 26 weken! En testgedrag... tja. Hij is 2 toch? Hoort er idd een beetje bij. Went vanzelf en consequent blijven resulteert soms in boze koppies maar geeft uiteindelijk wel de meeste duidelijkheid, maar dat is niks nieuws natuurlijk!
Pina: fijne vakantie! OK: hij is bijna zes, dus de peuterpleuris hebben we wel gehad. Hij heeft wat onvrede met zichzelf en de situatie. Op school wil het allemaal niet zo best en hij voelt ook wel aan dat er zorgen rondom hem zijn. Dat is niet zo best voor een gevoelig kind als hij. Je hebt helemaal gelijk dat het goed is dat hij het durft te uiten naar mij en z'n papa en dat moet je ook voor ogen houden ja. Bij anderen durft hij het niet aan die kant te laten zien. Juul: lekker niet naar een feestje. Beter. Ben ook feestjes-moe. Dat getut en gepronk. Blegh. Ik doe weer mee als mijn hormoonhuishouding weer een beetje normaal doet. Hier alles goed, de Snippi's zitten allebei op school dus ik kan hier even wat soppen, stofzuigeren en koffieleuten. Lekker hoor.
Misty: wow. Mooi is dat. Weet niet met welke doelgroep je werkt? Maar in ieder geval héél duidelijk je grenzen aangeven en iedere fysieke poging tot intimidatie de kop indrukken. Pff, klinkt behoorlijk heftig.
nou vive, je hebt gister wel wat bij de yoga gemist... bevallen op een kruk en de weeendans......mmmmm jaaa echt zo heet het, ongelofelijk he! hoop dat je genoten hebt van je ijsjes en bierworstjes, jammie!!! ik zat daar dus aan een of andere gele met stukjes kruiden thee, zennnnn! gaat goed kleintje! alweer 26 weken, yehhhh!!!! voel je je nog goed? dit zal wel even een paar spannende weken voor je worden, zo rond de weken dat je zoontje geboren is. ben je nog aan het werk eigenlijk? @pina en misty, hele fijne vakantie!!! geniet ervan!!! ikke lekker alleen nog zaterdag werken en dan 2wk vakantie, ohhh ben er zo aan toe. volgende week vrijdag stappen wij ook in het vliegtuig naar de zon! nou ik zal eens bij schoonmoeders kijken, jaa ik koester het zeker, super toch, zij aan het behangen ik achter me laptoppie...foei, schaam schaam! zal vanmiddag even een grote bos bloemen voor haal halen of zo. en even mijn zoontje aan de tafel zetten met kwasten en verf voor een echte picasso,hihi!
Super dat je schoonmoeder zo is en een bosje bloemen zal ze vast waarderen (hoewel ze het vast niet nodig vind). @ Vive vervelend dat het met je zoontje niet zo lekker gaat @ julia, druk weer aan het werk zo te lezen. Succes met het gesprek. @ kleintje, joepieeee 26 weken, weer een weekje erbij en dichterbij de 40 weken Hier is alles bezorgd en de woonkamer staat vol dozen. Gelukkig komt vriendlief vroeg thuis vandaag dus die kan alles naar boven gaan sjouwen. Beetje teveel van het goede voor mij. Ik kon het niet laten om de kinderwagen in elkaar te zetten dus die staat nu in de woonkamer te pronken
Hoi Mooie zwangere dames. Ik ben er een beetje uit, weet niet zo goed wat ik kan/moet/wil schrijven... Het gaat hier niet zo goed, veel drama en drukte meegemaakt. Ik zal jullie details besparen. Maar het neemt de dagen volledig in beslag. Het lukt me niet om mee te schrijven, omdat m'n hoofd vol andere dingen zit. Wel lees ik nog vaak mee. Vind de afleiding wel heel fijn. Met de baby gaat het goed. Groeit zo hard, en ik begin zowaar al een beetje te waggelen Met de harde buiken gaat het redelijk. Wel veel beter met de magnesium in ieder geval! @sucre, jij hebt ook nog veel last van harde buiken he. Had je al magnesium geprobeerd? Ik wil jullie dus laten weten dat ik er dus zeker nog wel ben, en dat ik wellicht over een tijdje weer meer energie en zin heb om mee te schrijven. Liefs, Elionorah @OK, wat fijn dat je alweer 26 weken bent!!! Ik hoop dat je er nog zeker 10 bij mag dragen
hey dames heb alles wel gelezen weet effe niet wat moet reageren zoveel.. vandaag beetje klote dag ben morgen vrij en volgende week maar nu belde de baas dat hij niet wist dat ik morgen vrij was terwijl ik het toen heb gevraagt voor deze drie dagen.. maar nu wist hij dat ineens niet meer nu moest ik morgen maar aan het werk ik zei heb toen deze dagen gevraagt dus ben er morgen niet nou als ik dus morgen niet kwam werken dan was ik dus onslagen allemaal beetje vaag ga dus morgen niet aan het werk vind belachelijk dat je vrij gevraagt hebt en op laatste moment weet hij dus van niets en kan het niet en vooral als hij begint te drijgen ben je bij mij verkeerd dan ontslaat hij me maar heb het wel gehad is zowieso geen leuke baas is altijd wel wat dus nu maar effe afwachten wat ie doet...
@Misty: oef, dat is pittig, zon tiep ertussen. Lastig hoor. Absoluut geen tips, heb hier echt 0,0 ervaring mee. Geniet van het weekend CP!! Lekkerrr! @ Julia: bijna leeg is nog niet leeg hoor Maar ben ook niet gegaan, dont worry! Wel weer even naar prenatal gegaan om mn bloesje te ruilen, kon gelukkig Ook nog een paar lieve rompertjes gekocht (want daar had ik er écht nog niet genoeg van ) en een legging voor onder mn superleuke nieuwe jurkje (die: http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/600955_pb_01/2009artikelDetailVisualLandscape/noppies-positie-tuniek-roze-rood.jpg ) Vk was goed! Ze vond me mooi zwanger *glim* en had niks toe te voegen, alles ging goed. Ze wees aan hoe ukje lag, duidelijk met de voetjes naar beneden, die trapt namelijk elke keer tegen mn blaas, de etter Moet wel binnenkort ff bloed laten prikken om te controleren of ik suiker heb. De enige reden is dat mn moeder dat heeft gehad tijdens een paar van haar zwangerschappen, verder geen aanwijsbare reden. Kans is dus vrij klein dat ik het heb. Moet dan op 1 dag om 9 uur en 14 uur prikken, blij dat ik redelijk dichtbij het ziekenhuis woon! Zal mn nieuwe afspraak er gelijk ff bijzetten, vanaf nu elke 3 weken ipv 4. @ Viv: oh, moeilijk hoor dat je zoontje het zo lastig heeft nu. Idd gelukkig dat ie het wel durft te uiten, maar leuk is anders. @ Meid: weeëndans???!?? Hmm, ben blij dat ik er niet aan begonnen ben Goed bezig zeg die schoonmoeder van je! Bloemetje zal ze zeker waarderen denk ik! En een picasso erbij, helemaal te gek toch? @ Annn: fijn dat alles er is! O, ook van de babydump toch? Ons was verteld dat ze het naar de 1e verdieping moeten sjouwen als we dat wensten, dus daar heb ik gretig gebruik van gemaakt Sorry, heb je nu niks meer aan natuurlijk. Welke kinderwagen heb je ookalweer? @ Eli: meid, wat naar dat het ff niet zo goed gaat bij je/jullie. Ik hoop dat het van tijdelijke (lees: korte) duur is, en dat je je gauw weer fijner voelt. En zodra je je weer lekker voelt vinden wij het tof als je weer gezellig meekletst. Tot die tijd ben jijzelf en je beebje echt ff belangrijker hoor!! Knuffel!! @ Lovekees: he bah zeg, wat een rotvent (sorry). Lekker dan. Goed hoor dat je niet over je heen laat lopen, dat gaat alleen maar van kwaad tot erger. Mocht hij je niet ontslaan, zorg dan dat je voortaan vrijgekregen dagen zwart op wit hebt met zijn krabbel eronder. Kan die je niet meer zo naaien als nu. Ik kreeg van een paar mensen de opmerking dat ik wel heel vroeg was met de aanschaf van kinderstoel. Is dat echt zo raar? Ik heb zoiets van je kan het maar vast in huis hebben! Echt niet dat ik hem al in de woonkamer zet hoor, maar hij was tenslotte in de reeklamee, dus dan moet ik daar als oerhollandse toch gebruik van maken? Ook is er iemand die steeds alleen maar vragen stelt over dingen die ik koop, en het niet ff uit haar strot kan krijgen om te zeggen: o leuk joh! Nee, als ik een mening krijg, dan is het gelijk kritiek. Hoe kan ik daar nou op reageren zonder bitchy te zijn? Fin ik so lastuhuug! Kleine uk begint me te trappen, hoogste tijd om eens die lades van de commode in elkaar te zetten! Later!
ientje heb ook al een tafelstoel hoor hihi vind zelf niet vreemd kwam 1 tegen op marktplaats makkelijk toch dat je al in huis hebt staat bij mij trouwens wel in de keuken hebben op moment nog niet veel ruimte boven om neer te zetten als babykamer klaar is gaat ie wel effe naar boven
hahah nou ientje je bent toch mooi optijd voor de kinderstoel, dat je hem nodig hebt duurt weliswaar nog hhheeeelll lang maar ach, dan heb je hem toch alvast! haha ik ben ook zo'n hollander hoor! alst in de aanbieding is en moet het toch hebben, waarom niet!!! @lovekees, nouja zeg, wat een eikel. duidelijk een gevalletje van iemand die vroeger erg gepest is en nu mensen 'terug kan pakken' met dit soort idioten acties, pff dreigen met ontslag, stoere vent hoor! @eli, fijn weer wat van je te horen! gelukkig dat het met de zwangerschap goed gaat, jammer dat jij er nog niet helemaal bovenop bent. doe rustig aan en denk aan jezelf he!
@Eli, wat klote dat het allemaal niet meezit, ik hoop dat het snel wat beter met je gaat! Fijn dat meelezen wat positieve afleiding geeft, dus blijf dat vooral doen. Sterkte meid! @Lovekees, ik weet niet precies hoe jullie vrij vragen en vrije dagen regelen, maar staat het niet ergens genoteerd? Dan kan je ergens op terugvallen? Ik weet ook niet wat voor contract je hebt, maar mocht je een vast contract hebben kan hij je natuurlijk ook niet zomaar ontslaan. @Annn, succes met in elkaar zetten en show eens een foto van mooie pronkende kinderwagen! @Sjemig Ien, dat meen je toch niet? Je gaat toch niet NU al een kinderstoel aanschaffen?!?!?!?!?! Ik ben natuurlijk wel REUZE benieuwd welke stoel je hebt gescoord Ik heb hem ook al hoor, hij staat bij mijn moeder, 2de hands tripp trap, dat wordt de 3de hier aan tafel, maar tot we hem nodig hebben staat die mooi bij mijn moeder aan tafel, ideaal ook voor nu, als de koters als ze daar zijn. En mensen die geen compliment uit hun strot kunnen krijgen als jij enthousiast hebt verteld wat je hebt gekocht. Zucht.... Het zou mij moeite kosten om niet iets te zeggen in de trant van; 'goh, je mag best een reactie geven hoor', of 'leuk HE????!!!' Wel grappig, en dat is dus het omgekeerde, dat in bulgarije men je altijd overal mee feliciteert als je iets nieuws hebt. Ookal is het iets kleins, ook van die maffe dingen zoals: 'gefeli met je nieuwe kapsel', terwijl wij hier zouden zeggen dat je haar leuk geknipt is. Sorry, moest ik even aan denken. Zo, ga aan tafel, doeiiiii
Is het echt nodig dat ik vertel wat voor kinderstoel ik heb gekocht? Ik denk dat je het al weet.. hoe kan het ook weer anders he!
Ik ga zo naar de eerste yoga les. Enne weeendans...... oh oh dat is dus echt niets voor mij.... Nou ja we zien wel. Beetje relaxen is nooit weg toch? Zwangerschapsmassage? Heerlijk!!!!! Ik ga me even klaarmaken en spullen pakken en dan kom ik morgen verslag uit brengen (nadat ik de prenatal leeg heb gekocht )
Sjemig, het zal ook eens niet he?! Goeie koop! Helemaal met korting, zeeeeekers niet verkeerd! @Bd, dans ze he? Ik kan ook wel een yogalesje geven hier, volgens mij nationaal bekend in de lage landen. Puf bij elke wee: 'deze-wee-gaat-nooit-meer-weg' zo, das weer 10 euro bespaard op een yogales. Zooooooooooooooo, tante zit achter de naaimachine, ik achter het laptoppie, mooi verdeeld he? Mijn tuin is opnieuw begrasd en bebloemd, dadelijk ben ik begordijnd in mijn en beebs slaapkamer en gaat tante weer naar Bulgarije. Ohoooo, erg zeg dit! Zal morgen nog een cadeautje voor dr kopen, gelukkig heeft ze ook veel kunnen relaxen en met de kindjes kunnen spelen
@ Lovekees: wat een ruk-baas! Ben benieuwd hoor wat ie doet, maar lijkt me dat je niet zomaar iemand kan ontslaan, toch? Hoe dan ook een lullig spelletje wat gespeeld wordt! @ Ientje: doe je goed hoor, als echte Hollandse nu al de kinderstoel in de reclame kopen. Maar zonder gekkigheid, je hebt groot gelijk hoor. Heb je het alvast in huis. De mensen die er commentaar op leveren gewoon laten lullen. Zelf heb ik nog gen kinderstoel gekocht, want tegen de tijd dan mijn kleine gup erin komt, gaat mijn broer's oudste eruit. Dus ik neem dan die kinderstoel over. Over Hollandse zuinigheid gesproken. @ Bd: veel plezier bij yoga, ben erg benieuwd! En plezier bij het shoppen morgen. @ Julia: tante heeft goed huisgehouden bij jullie dus! Lief hoor! Vandaag een stuk gefietst, gaat beter af als lopen, maar lekker soepel gaat het ook niet meer helemaal . Verder goed nieuws, vriend heeft een nieuwe baan. Heeft allerlei extra voorwaarden aangeboden gekregen, nadat hij vertelde dat hij in de middag nog ergens anders een gesprek had. Dus ze wilden hem erg graag hebben. Dus weer een zorg minder! Aanstaand weekend is vriend het hele weekend weg. Kijk ik stiekem wel naar uit, gewoon lekker een weekendje op mezelf. Vriendin komt zaterdag langs met naaimachine en gaan we freubelen (ik wil nog kruikezakken maken, lakentjes pimpen enz). Altijd erg gezellig! Maar nog even wachten tot vriendlief weg is
Wahahaha Je bedoelt Deze wee komt nooit meer terug Hahaha! zo dat zegt ook wat over jouw bevallingen Ik heb die les nog niet gehad, maar ik moest tijdens de bevalling 3 keer uitpuffen (heb een spoedcursus puffen tijdens de bevalling gehad) en dan inademen door je neus. Moet je dan 7 keer uitpuffen jemig @ientje, hier staat de kinderstoel nogsteeds beneden in een hoekje terwijl zoontje al een half jaar op een gewone stoel mee eet. misschien is het wel tijd om hem weg te zetten. Ach fijn toch dat je hem lekker al in huis hebt, beetje lullig dat mensen er negatief over doen. @Misty fijn weekendje CP!!
@Ons kleintje OEPSSSS! Dat bedoelde ik inderdaad, hahahaha, wat een stomme fout zeg! Het zegt eigenlijk niet veel over mijn bevalling, want ik heb een paar weeen gehad, toen zat ik op 8 cm, vliezen gebroken, 1 perswee van 5 minuten en beeb was er. Dus bij mij klopte die van 'deze wee komt nooit meer terug' juist wel Bedankt dat je het even verbeterd hebt! @Supernova, heerlijk zo'n weekendje relaxen zonder man en gezellig met vriendinnetje op bezoek. Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Ik vind het soms ook errug lekker het huis voor mij alleen te hebben, zelfs dus ook zonder die andere twee mannetjes. Gewoon even alleen, rust! Super dat hij een nieuwe baan heeft trouwens, en niet verkeerd met extra voorwaarden. In wat voor soort restaurant gaat hij werken? Begint hij al snel? Fijn zeg!
HAhaha deze wee gaat nooit meer weg.... Laten we toch hopen van wel. Het viel mee hoor dames. Accent ligt vooral op ontspannen en daar hou ik wel van tegenwoordig. Paar oefeningen en voor de rest beetje kletsen en ontspanningsoefeningen. Bij eerste zwangerschap heb ik zwangerschapsgym gedaan. Moesten we puffen op "altijd is kortjakje ziek". Nou bij mijn bevalling kreeg ik dat dus echt niet voor elkaar. Werd hooguit 3x puffen en dan weer opnieuw beginnen
Puffen. Ghehehehe, ik begon ook keurig met puffen. Eerst wat neusinmonduit per wee, daarna de dezeweekomtnooitmeertrugg fff-fff-ff-ff-ff-ff-fffffffffff en uiteindelijk op 9.5 cm en persweeën heb ik mijn kerel finaal ondergesputterd en liggen hijgen en proesten. Aaaaaaaffffffffffffukfukfukikwilniemeerrrrrrrrrrrrrffffffff. Leuk en aardig, deze-wee-komt-nooit-meer-terug maar op het eind werkte het niet zo heel erg meer. Gets, ik moet ook maar niet teveel aan de bevalling gaan denken. Heb d'r echt totaal geen zin in. Gelukkig doe je het voor een baby'tje en niet voor niks.