Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Mogge meiden!

Ja juul, het is idd Capels. Net zoals Nijmeegs (ik mag tenminste aannemen dat je niet Nijmegens zegt?).
    Nee het waren geen Bulgaren maar wel Polen ofzo. Daar hebben we er hier iets teveel van zeg maar.
    Over Bulgaren gesproken, wij hebben voor onze winkel een Bulgaarse straatkrantverkoper staan, en dat is me toch een lieverd! Echt hoor, klanten vragen gewoon naar hem als hij er een dagje niet is!
    En NEE, ik denk nu niet dat alle Bulgaren straatkrantverkopers zijn! :p

LWD, nooit geweest. Wordt misschien eens tijd!

Onze vakantie gaat misschien niet door, want als het lukt plaatsen we in die week onze nieuwe badkamer! Ook leuk :) Al logeer ik dan liever bij mn ouders... Maar dat zien we dan wel weer. Eerst ff kijken of het nog lukt op zo'n korte termijn een badkamer te laten plaatsen.
    En anders gaan we gewoon alsnog last minute weg.

@ Misty: fijn dat het zo leuk is geweest!!
    Lastig dat je nu zo verkouden bent, hopelijk gauw weer beter!

@ Kleintje: YES! 27 weken, dat is weer een mijlpaal die je gehaald hebt! Maar we gaan voor nog een hele hoop weken erbij!
    Geniet van het bezoek van je man en kleintje vanmiddag, dat doet een mens goed he :) knuff!

Zo, ik ga gauw taartje maken voor schoonmama, en daarna lekker de zon in! O en tussendoor nog ff terug naar t ziekenhuis voor nog een prikje.

2. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    hallo meiden!

super ons kleintje, vandaag 27wk!!!yeh!!! en hopelijk komen er nog vele weken bij voor jullie!!!!!geniet van je man en zoontje vandaag!

@sucre, thanks voor de tip, ik had van landgoed de klinze ook het tel.nr. van tjerk de jong gehad en van mgm fotografie, zegt jou dat iets???
    ik zal ze binnenkort eens bellen voor een afspraak om te kijken of we een beetje overeen kunnen komen, zit namelijk niet te wachten op een grote reportage, maar we willen eigenlijk een soort van collage met 9 canvas doekjes die je ergens op kan hangen.

@vielen je prikjes mee ientje? t was wel wat vroeg op je vrije dag, maar hier schijnt het zonnetje lekker, dus niet zo erg om de hele dag nog voor je te hebben dan, toch!
    gaaf zeg een nieuwe badkamer, heb je al ideeen hoe je het wil?
    wil je ook een bad erin? ik vind het ideaal, lig er zelf niet veel in maar met kids is het super makkelijk!

@misty, ohh leuk zeg port zelande, zijn we paar jaar geleden ook geweest!

hier gaat alles supergoed, we hebben al lekker vakantie, beetje aanrommelen in huis, heb net de koffers ingepakt, we vertrekken morgen om 14;15. cran canaria here we come!!!

vanmorgen nog even langst de verloskundige geweest, alles was goed, hb nog getest, 8.4. bm lag erg hoog, net onder me ribben. van schaambeen tot bovenkant bm was ie 26cm. bloeddruk goed, dus weer helemaal happy!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Oooh meid, lekker zeg, gran canaria! Geniet ervan!

Badkamer, ja weet wel ongeveer wat ik wil. En idd met een bad, dat is eigenlijk mijn grootste eis :D En eigenlijk een dubbele wasbak. Wij maken met zn 2en al ruzie wie er eerst mag haha! Zo nu ff happie eten, en op naar het 2e prikje..

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    ;)@ ons kleintje, goed nieuws dus. Ik werk vlak bij je in de buurt en heb zelfs in een ver verleden nog stage gelopen op het UMCG. Hopelijk is het vanmiddag goed gegaan en heb je even lekker van je man en zoontje kunnen genieten.

@ meid, alvast veel voorpret voor de vakantie. Owww ik wilde dat ik naar een warm en zonnig land kon gaan (jaloeersss).

@ misty super dat je het zo naar je zin hebt gehad.

@julia het is in totaal 16 weken hoor. Dus als je vier weken voor die tijd op verlof gaat dan heb je recht op 12 weken na de bevalling.

@ hier. Bah, bah, bah, bah, bah, bah. Ik weet dat ik niet mag klagen, omdat ik zwanger ben en er wel honderden vrouwen met me zouden willen ruilen. Alleen ik ben zoooo zat dat ik zo misselijk ben en dus voortdurend moet overgeven. Bleeggghh die wc pot heb ik straks voor de rest van mijn leven genoeg van dichtbij gezien :x Voel me gewoon effe zo ****, hoewel de situatie van ons kleintje natuurlijk veel erger is.

Het UWV belde nog, omdat ik vanaf maandag dus weer thuis zit (gaat ook niet anders met de medicijnen die ervoor zorgen dat ik me nog beter voel (not)). Ik snapte er geen ene ruk van wat die vent me vertelde. Nu ben ik echt niet de domste, maar blijkbaar zit ik weer in één of andere speciale situatie, omdat ik in mijn ziekte (door zwangerschap) ben aangenomen door een bedrijf. Dat gaat dus consequenties hebben mbt mijn zwangerschapsverlof/de betaling van mijn ziekte etc. Slimme ikkie dacht dat ik per 1 mei dus gewoon lekker bij mijn nieuwe werkgever in dienst was en dat die dus netjes maandelijks mijn loon uit zouden betalen en dat het UWV dan aan hen betaalde, ehm nee zo werkt het dus niet. Aangezien Randstad mij heeft ziekgemeld moet het weer op een of andere vage manier (waar ik dus niets van begrijp). Zucht...

Met de baby gaat alles goed. Ze is een echte druktemaker en duikelt flink rond. Ben benieuwd hoe ze zal zijn als ze geboren is.

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Annn, wat klote meid. Lichamelijk maar misschien dus ook financieel, of krijg jij wel uit een of ander potje je geld elke maand? Lets hope so!
    Werk jij als verpleegkundige? Op wat voor afdeling? :)

@Meid, superrrr, wat een heerlijk vooruitzicht!!! Alvast een goede reis en geniet er lekker van. Hoe lang gaan jullie ookal weer? Hoe lang vlieg je erop? Ben er nog nooit geweest, zal wel een lekker temperatuurtje zijn daar!

Ik zag gisteren dat het in Zuid Spanje rond de 30 graden is. Dat is niet verkeerd voor als wij er precies over 2 weken inmiddels zijn! Joehoe! Kan ik eindelijk mijn zw.schapsjurkjes uit de kast trekken. Vond ook nog een paar zw.schaps korte broeken en tot net over de knie van de vorige zw.schap en ze zien er nog prima uit allemaal, dus een fijn vooruitzicht die weer aan te doen dadelijk.

@Kleintje, mooi zeg, 27 weken! Wow, wat een verschil ineens in overlevingskansen, maar ik herhaal wat iedereen hier al zegt, hoe langer in je buik, hoe beter. Geniet vanmiddag van hub en zoon!

@Misty, lekker dat jullie het fijn hebben gehad. Of fijn dat jullie het lekker hebben gehad. Hoe je het ook went of keert, doet een mens goed he, zo even ertussen uit? Heerlijk! Hou het weekend/vakantiegevoel even bij je, vaak is dat zo weer verdwenen jammergenoeg.

@Ien, ach, da's allemaal dezelfde pot nat he, Bulgaren, Roemenen, Polen... gna. Ik mag dat zeggen toch, met een bulgaarse vent naast me in bed? :)
    Wie het ook waren, ze moeten met hun fikken van andermans spullen afblijven, thats it.

Wanneer krijg je bloeduitslag?

Enne, ipv vakantie dus misschien nieuwe badkamer? Ook zeker niet verkeerd! Wat hebben jullie in gedachten? Hier dus 1,5 jr dit huis gekocht en ook nieuwe badkamer en wc's enzo erin gezet. Nah ja, laten zetten. Wij hebben grote zwarte tegels en grote witte tegels. Niet zoals een schaakbord, maar wit tegen de muren en zwart op de grond. We hebben niet een heel grote badkamer, maar doordat we een grote maat tegel erin hebben laten zetten ziet het er niet zo mini uit. Ik heb zelfs een bankje erin, hoe ideaal als kids in bad zitten, sta je er niet zo bij voor piet snot, maar kan je gewoon zitten. Voor luierikken zoals j**, ik bedoel zoals ik, perfect!

Nou vandaag niet veel uitgevoerd. Mijn jongste had het alleen maar over oma, oma, oma. Dus ik heb hem maar in de auto gezet en we zijn naar oma gereden. Die was er alleen niet. Dus de rest van de dag in en rondom haar appartement hoorde ik 'oma is niet thuis nog'. Nee, inderdaad. Want collega van oma vertelde mij vanmorgen dat ze tot 10.30 zou werken terwijl dit vanaf 10.30 was. Lekker handig dus.

Maar geeft niet. Hub werkt daar in de buurt, dus die kwam pauze houden in een speeltuintje om de hoek. Gezellig was dat.

Zo. Nu ga ik me toch proberen even te concentreren op het bestellen van fotobehang voor mijn slaapkamer. Ik wilde eerst een eigen foto nemen, maar kan niks geschikts vinden. Dus nu maar online even kijken.

Laterr!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ Annn: he gatver, het zit je niet mee zeg. Het klinkt idd behoorlijk gecompliceerd, ik zou wel vragen om alles zwart op wit te krijgen, dan kun je in elk geval teruggrijpen op dingen die vastgelegd zijn.
    Hoop ook dat je je binnenkort wat beter gaat voelen!

@ Julia: oooh die badkamer klinkt echt super! Ik ga je ff pb'en hoor, zou wel een fotootje willen zien als dat kan! Hublief wil heel graag donkere tegels, ik zag dat niet direct zitten omdat er geen raam in de badkamer zit. Hebben jullie een raam?
    En bankje klinkt idd heel slim :)

He jammer dat oma niet thuis was! Misschien eerst ff bellen volgende keer? :p
    Maar wel gezellig geluncht dus!
    Al behang uitgezocht?

Inmiddels ben ik eruit wat ik ongeveer wil met de bekleding van het wiegje! Wist nog niet zo goed of het nou gewoon wit moest worden, maar denk dat dat erg saai wordt. Nu ga ik op zoek naar iets in de kleurtjes van de klok! Lekker vlolijk! En er schijnt een nieuw stoffenwinkeltje te zijn geopend hier in de buurt, dus daar gaan we binnenkort maar even snuffelen. Kan ik gelijk kijken voor de gordijnen :)

Fijne avond!

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    meid: og wat lekker. Geniet er van op GC! Hoe lang ga je?

Ons kleintje: jippie, 27 weken, goed nieuws! Hoe was het om je zoontje weer te zien???

Anneliesje: wat is dat nou weer met het UWV? Al die regeltjes. Je bent toch niet voor je lol thuis! Misschien dat je nieuwe baas rechtstreeks iets kan regelen met hen? ik leef echt met je mee hoor. Die wc he.... ik heb die 18 weken als mijn beste vriend gehad en toen was ik het al zo spuugzat (mooie woordspeling ;) )

Zometeen weer relaxen op een matje tijdens de yoga.
    Kleine man werd vannacht huilend wakker. Bank bang riep hij. Vermoedelijk gedroomd. Wilde ook met geen mogelijkheid meer zijn kamer in. Hebben dus maar een halve nacht gehad. Wordt dus nog wat als ik zo op dat matje lig..... ach ze zullen vast iedereen wakker maken voordat ze naar huis gaan ;)

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi allemaal!
    vandaag een goede dag gehad!
    vannacht zijn de remmers gestopt en tot nu toe heb ik geen weeen gehad! toen bij mijn zoontje zijn zwangerschap, kreeg ik 15 uur na het stoppen van de remmers erg bloedverlies en ontsluiting, dus ik vond het wel eng. Inmiddels is het alweer 16 uur geleden dat ze zijn gestopt dus ik heb goede hoop.
    Ik heb mijn zoontje vanmiddag voor het eerst sinds maandagochtend weer gezien en ik was daar heel blij om en kreeg een hele vette dikke knuffel van hem. ik moest ook best wel huilen van blijdschap toen ik hem weer zag, heel normaal natuurlijk :D
    enne ..mijn man en ik hebben de namen nu vastgelegd. (maar die ga ik niet vertellen...)
    Er is ook een echo gemaakt van de babies en 2,5 uur ctg en alles was goed. Ze lagen heel lief met hun hoofdjes tegen elkaar aan en met hun lijfjes (en hartjes) precies op elkaar. Dat maakt mijn buik wel een beetje gek, de ene kant is leeg en de andere kant staat helemaal bol..

ze zouden ook mijn baarmoederhals meten, maar dat hebben ze toch maar niet gedaan, omdat ze niets willen forceren en alles nu goed gaat. Ook heb ik te horen gekregen dat ze zeer waarschijnlijk niet gaan remmen wanneer ik weer opnieuw weeen zou krijgen, terwijl ik had gedacht dat ik dan adelat zou krijgen (ander type weeenremmer). Maar dat ligt helemaal aan het moment en hoe het dan gaat of ze dit daadwerkelijk wel of niet gaan doen.
    Ik moet maar afwachten.
    Ondertussen mag/ moet ik beetje bij beetje gaan mobiliseren... wat betekent dat ik vandaag 2 keer over de gang gelopen heb. Zo kunnen de dokters beter zien of de weeen gaan terugkomen.
    oja en dat van de kindjes dat die op een verschillende afdeling terecht komen..., blijk ik helemaal verkeerd te hebben begrepen. Ik heb het aangekaart bij de maatsch werker en die heeft het voor me uitgezocht.
    ze bedoelden dat het zou kunnen voorkomen. snap echt niet hoe ik het zo heb kunnen opvatten, waarsch door de emoties die dag?
    ik ben er in elk geval blij mee

@ann wat balen zeg... lukt het dan wel financieel? wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zijn!
    @bd81 lekker yoga doen!! sneu voor je zoontje dat ie zo eng droomde
    @meid fijne vakantie!

9. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ kleintje: goede berichten!! Super! Wat fijn dat je het verkeerd begrepen had! (haha dat klinkt raar zeg) Dus dan blijven ze toch bij elkaar! Yes! Wat lief dat ze zo tegen elkaar aan lagen!
    Word helemaal vrolijk van je bericht, hopelijk gaat het in deze lijn door en blijf je mooi nog een hoop weekjes doorlopen mét kindjes ín je buik!!

10. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    ons kleintje, yehhhhh!!! wat een super nieuws zeg! zo positief blijven hoor!!!!!
    'gelukkig'had je het verkeerd begrepen van dat uitelkaar halen, hele geruststelling!
    hihi ja zal idd wel een gek gezicht zijn je buik zo, ik heb het af en toe al dat mijn buik er zo raar uit ziet, als ie aan de ene kant ligt.

we gaan vanmorgen om uur of 11 richting schiphol, en dan is het een hele dag gereis...pfff zie ik nu als zwangere wel wat tegen op maar goed, op naar het mooie weer!!
    is 4,5uur vliegen naar cran canaria en dan nog 1,5 uur transver naar app.

nou meiden, ik ga zo even douchen en de rest van de spulletjes pakken!
    succes hier mama's, en tot snel!!!

ps ons kleintje, ik blijf duimen draaien hoor!

11. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden,
    wat een stralende dag is het weer he! Ik heb de ramen lekker open staan en de vogels maken me blij met hun gekwetter :)
    De afgelopen week heb ik erg veel harde buiken, pijnlijke buiken, steken en krampen gehad. Oh ik maak me soms zo zorgen,
    maar heb niet gebeld met de VK.
    Ben bang dat ze toch alleen maar zeggen dat ik verplicht bedrust moet houden.
    ach ik weet ook niet wat ik nu moet, ik ben zo bang voor een vroeggeboorte of weeeen nu.
    De baby is morgen 24 weken, dus dat gaat al richting een kans op levensvatbaarheid....
    Ik heb nu al 2 weken niet gewerkt, mede door harde buiken, koorts en emotionele klappen die ik te verwerken kreeg.

Vandaag wil ik heel graag even langs droppen. Maar ik loop zo langzaam als een slak, draai als een schildpad, omdat ik anders harde buiken trigger.

Oh sorry hoor dat ik dit er allemaal zo uit gooi.
    Hoop dat jullie het oke vinden :)
    Woensdag heb ik weer een afspraak bij de VK.
    Graag wil ik toch wel weten of ik 'gecheckt' kan worden, om uit te sluiten dat er iets verkeerd gaat in mn buik.

Hubby zorgt gelukkig zo goed voor me, hij let beter op mn grenzen dan ik dat kan. Daar ben ik heel blij mee!

Oeh ik weet even niet meer wat er allemaal geschreven is,
    @alleen wel dat OK het goed doet in het ziekenhuis!
    Hou vol meis, jij bent al 27 weken zwanger, das mooi!

@Meid, fijne vakantie in GC!

Liefs, E

12. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Haai dames,

Het is ff rustig geweest, want ik heb aan mijn zware verkoudheid een paar weken geleden een bijholte-ontsteking overgehouden (auw!). Ik ben nu halve dagen aan het werk, maar het gaat nog niet echt tof. Weinig energie en hoofdpijn die maar niet over wil gaan. De huisarts gaf aan dat antibiotica weinig zin heeft en dat het toch vooral met stomen, neussprayen en rust vanzelf over moet gaan. Het valt me zwaar tegen dat het zo lang duurt... :(
    Ook goed nieuws: gisteren bij de vlos: beeb groeit goed, hartje klopt zoals het moet, bloeddruk prima in orde, schildklierwaarden mooi, glucose zoals hij moet zijn. Dus wat dat betreft geen enkele zorgen! Wel grappig trouwens: het is deze week echt BN-er week. Mijn man zat afgelopen week naast John de Mol in het vliegtuig, eergisteren bij de tapas-bar kwamen we Jochem Myjer tegen en gisteren bij de vlos waren Armin & mevrouw Van Buuren na mij aan de beurt. Hoe toevallig!
    @ ann: irritant! Hoop dat het allemaal met een sisser afloopt en je gewoon je centjes krijgt.
    Verder héél veel succes met je klachten. Dat je niet zou mogen klagen is echt dikke onzin! Je kan altijd wel iets verzinnen wat erger is: dan mag je niet klagen over je schoonouders, want er zijn ook vrouwen zónder schoonouders (en dat is toch zielig!), over de slecht werkende vaatwasser (wat een luxe dat je überhaupt een vaatwasser hebt) over het gebrek aan chocola (kindertjes in Afrika mogen blij zijn als ze wat te eten krijgen) en over de onromantische inslag van je ega (weet je wel hoeveel singles er tegenwoordig zijn? Het is een wonder dat je een kerel hebt weten te strikken!). Nee hoor, klaag maar raak! Laten we straks gezellig klagen over kraamvisite die zijn handen niet wast, het niet-doorslapen van de baby's, luiers die luieruitslag veroorzaken, de bemoeienissen van Jan en alleman over de opvoeding van de kinderen etc. etc!

Zo, nu ben ik weer leeg. Ik ga zo naar huis: eten & slapen.

Bye bye!

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Maire: wel ja en al die bn-ers zitten in jouw kennisenkring? ;) Grappig!

Eli: gewoon even je hart luchten bij ons hoor. Doe rustig aan en luster naar je lichaam. Bij twijfel gewoon vk bellen hoor, daar zijn ze voor.

Oh ik moet even een ijsje komen kopen bij mijn zoontje (die heeft zo'n speelhuisje in de tuin en momenteel ook veel fantasie haha).

14. vive2

vive2 Fanatiek lid

*zwaai*

Ik ben blij te lezen dat alles goed gaat met O.K! Hier alles goed, erg moe en geen energie om te reageren, hopelijk vanavond even wat bijlezn en reageren.

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ UWV, ik krijg wel gewoon geld hoor dus dat komt goed, maar ik vermoed nu al dat het gewoon heel ingewikkeld en mis gaat lopen (leer mij bedrijven en het UWV kennen). Op dit moment lopen ze ookal 6 weken achter met het betalen van mijn ziektegeld en nu was dat niet heel erg, omdat er wekelijks iets binnen kwam, maar deze week zijn ze het weer vergeten (of er is gewoon iets mis gegaan of zo).

@ Ientje, heb je nog gezocht naar de bekleding van het wiegje? Hopelijk heb je iets kunnen vinden wat bij je past.

@ Elionorah gewoon de VK bellen als je het niet vertrouwd. Beter een keer teveel dan een keer te weinig.

@ Marrie, bedankt dat ik mag klagen haha. Super dat alles goed was bij de check-up. Wel vervelend dat je nog steeds niet helemaal beter bent.

@ Ons kleintje, weer goed nieuws. Heerlijk joh, hopelijk blijven ze nog een flink poosje zitten. Lijkt me ook wel prettig dat je weer een beetje meer mag gaan bewegen.

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Hello!

@Marrie, ik leef met je mee meid. Die verkoudheid maar vooral holteontsteking, wat bagger is dat zeg. Ik had dat dus nog nooit gehad en ben er weken zoet mee geweest. Echt pas sinds 1,5 week geen pijn meer in mijn kop en kaak, heeft echt weken aangehouden. Niet lollig gewoon.

@Eli, balen meid, goed dat je e.e.a. even laat checken bij de vk. Zoveel harde buiken zouden mij ook kopzorgen geven denk ik. Hopelijk zit alles goed en is er geen sprake van weeen of iets dergelijks en blijft beeb nog minstens 14 weken waar die zit. Hou je taai meid!

@Meid, vast in het vliegtuig nu. Fijne vakantie!

@Bd, was het een lekker ijsje? Gevuld met zand toevallig?

Wij komen net terug uit de speeltuin, met vriendinnetje en haar 2 koters. Echt een geweldige speeltuin, alleen met houten speelinstrumenten en coole dingen. Ook zo'n water-zand tafel of hoe het heeft en een watertje met een vlot erbij om over te steken. Allemaal leuk en aardig, maar toen ik uiteindelijk 2 zeiknatte kinderen had, waarvan 1 al zijn eigen broek en sokken had ondergepiest en in de reservebroek van het kindje van mijn vriendin liep... werd het toch tijd om naar huis te gaan. Dus 1 in zijn bed gegooid, de ander liep door de achterdeur naar binnen, deed droge kleren aan en ging er aan de voorkant weer uit om met 2 vriendjes uit de straat te spelen. En ik? Ik zit hier achter mijn pc terwijl ik buiten in de zon zou moeten zitten. Dat ga ik dus ook NU doen.

Doeii!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ Meid: hopelijk zit je dr al, heerlijk! Genieten!!

@ Eli: oef, denk goed om jezelf hoor. En gewoon wel de vk bellen als je denkt dat het nodig zou kunnen zijn!
    Snap wel dat je bang bent voor verplichte bedrust, maar als dat het beste is voor je kleintje...
    Maar tis niet leuk allemaal.
    Natuurlijk mag je het er hier uitgooien! Zijn we toch voor joh!
    Dikke knuf, hoop dat je je gauw wat beter voelt meid!

@ Marrie: au, ook al holteontsteking! Is niet leuk! Hopelijk gauw over!
    So dan, jij woont in celebrety-city geloof ik! Grappig dat je al die bekende NLers tegen kwam! Al had ik bij John de Mol wel een privejet verwacht :p

Klagen: helemaal mee eens! :)

@BD: lekker, ijsje! Gelijk trek in :D

@ annn: nee nog niet gezocht naar bekleding, moet nog ff uitrekenen hoeveel stof ik nodig heb. Mn zus heeft een set bekleding thuis liggen, maar die heeft ze nog steeds niet van zolder gepulkt..

@ Juul: o heerlijk toch, die gasten lekker buiten!

Schoonmoe kwam vanmiddag id winkel, vroeg voor de zoveelste keer of het nog ging lukken met de taart voor morgen -zucht- dus ik ging echt keihard lachen. Vroeg ze voorzichtig waarom ik lachte, heb ik maar even lief verteld dat ze écht niet bang hoefde te zijn dat ik het zou vergeten hoor! Toen zag ze wel in dat ze wel een beetje control-freaky bezig was.
    Ennieweej, dat taartje staat boven al wel in de koelkast, ik moet hem alleen nog versieren. Dus dat ga ik zo maar even doen!

Morgen komt mijn 'aupair-moeder' waar ik een jaar bij heb gewoond, met haar 2 jongste telgen (2ling) langs! Ze wonen in Engeland, maar zij is NL's dus is ook met enige regelmaat in 't land te vinden.
    Morgen komen ze 't kamertje en mijn buik bekijken. Heb voor de gelegenheid een klein taartje gemaakt, wel zo lekker toch? :)
    Maar daar heb ik dus echt heel veel zin in, voelt echt als familie!
    Fijne avond!

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Ien, wat leuk dat jouw 'aupair moeder' met kdis langskomt morgen. Hoe lang is het geleden dat je ze voor het laatst gezien hebt?
    Yummie, taartje is wel op zijn plaats dan ja! Geniet van leuk bezoek! Woon je in een huis of appartement? Het wordt lekker weer, dus taartje in de tuin misschien?

Oh ja, ik heb badkamer foto's naar je gemaild. :)

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik wip ff snel langs.

Ons Kleintje, wat fijn dat het goed gaat en alles rustig is gebleven! Gelukkig dat het een misverstand was, het uit elkaar halen. Kon me ook al niet voorstellen dat ze zoiets onmenselijks zouden kunnen doen.

Over mezelf, voel me zooooo naar de klote. Heb alleen maar harde buiken. Behalve als ik lig. Zodra ik opsta begint het weer. Maandag bespreken met vk. Ik ga toch echt minder werken nu.. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh....

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Ohhh Sucre, wat klote meid!
    En idd, minder werken is dan bijna een must he? Veel sterkte alvast bij de vk maandag. Waar ga je eigenlijk naar de vk? Nijmegen of daar in dorp waar mijn eerste grote liefde vandaan komt? :)

Share This Page