@sucre, ah jij dus ook vandaag zo'n gesprek. Ik ook, en ook ik ga vanaf nu 6 uur per dag werken (3dgn in de week). Goed dat je het aangegeven hebt! Ik heb er ook met m'n collega's goed over kunnnen praten. Er is begrip, en ik ga meer kantoor taken van hen overnemen als ze we wijk in moeten (thuis verpleging). Ik voel me wel opgelucht hierover. Want dat ik zo beperkt ben in m'n kunnnen voelt niet fijn, maar de afspraken maken wel dat ik rust in m'n hoofd krijg. Was jij toevallig ook al gestart magnesium?... Ben wel benieuwd. @sucre, ons kleintje is 11 april bevallen je hebt 12 april opgeschreven... Morgen heb ik weer een afspraak bij de vk. Zie er eigenlijk niet zo naar uit, omdat ik dan moet aangeven wat ik voel en dat ik soms bang ben. Ik denk dat ik toch weer de standaard antwoorden krijg: rust houden... Ahh well, morgen zal het wel weer oke zijn. Slaap lekker, ik ga nog ff n boek lezen
@iedereen super bedankt voor alle gelukwensen! @namen noem ik nu liever niet, maar wel als ze thuis zijn. Gelukkig zijn beiden nu weer stabiel, vanmiddag met een van de twee minder. Wat een opluchting dan nu zeg. Personeel zei dat ze het beiden best goed doen! morgen gesprek kinderarts. x
Ons Kleintje: Goed om te horen dat ze het best goed doen! Ik hoop dat het gesprek morgen goed zal gaan! Knuffel! Sucre: Minder werken, goed zo! Hopelijk krijg je nu minder last van harde buiken. Ben benieuwd naar de plaatjes van je kindje. Elionorah: Ook goed van jou zeg, wat minder uurtjes werken. Gelukkig brengt het je nu al wat rust. Ik ben trouwens nu al een poosje magnesium aan het slikken, en het lijkt te werken tot heden!
Goeiemorgen all! Kleintje, fijn dat ze weer stabiel zijn/waren (hoop dat het nu nog steeds zo is!). Hopelijk goede berichten straks na het gesprek met de ka. Hoe voel jij je nu? @ Eli en Sucre: verstandig dat jullie minder gaan werken. Fijn dat collega's ook zo begripvol zijn, scheelt ook alweer! @ Sucre: hihi, ook al zo'n eigenwijsje dus! Hier ook al zo één tijdens de 20wk echo. Was met koppie helemaal weggedoken. Ben benieuwd naar de plaatjes! Jeej, ik hoef vanavond niet tot 8 uur! Weliswaar tot 7, maar dat scheelt toch al een heel uur! 't Gaat de goeie kant op dus Ach 't voelt wel goed dat ik niet te makkelijk te missen ben.
Ons kleintje heel erg gefeliciteerd met de geboorte van je twee mini-kanjers. Wat mooi dat ze weer stabiel waren en ik hoop gewoon dat vanaf nu alles goed mag gaan. Heel veel succes met de afspraak met de kinderarts vandaag. @ Elionorah en Sucre wat goed dat jullie hebben aangegeven dat het niet meer ging. Het is toch belangrijk om op jezelf en je kleintje te letten.
Ons kleintje, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee zoontjes. Hopelijk zijn het twee krachtige ventjes en gaat het met jou en de jongens goed. Ik wens jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid toe en duim dat alles goed mag blijven gaan! Liefs, Misty
Hallo allemaal, Gister weer op controle geweest bij de VK. Alles zag er prima uit. Over 3 weken weer opnieuw op controle. Gister ook naar de zwangerschapscursus geweest. MOet zeggen dat het best leuk was. Een vriendelijke vrouw, die veel uitlegd en echt de tijd neemt. Verder een gezellige club vrouwen van verschillende leeftijden. Eerst hebben we een kennismakingsrondje gedaan en even gekletst. Daarna bewegen op muziek en wat oefeningen, zoals de bekkenbodemspieren versterken. Er werd afgesloten met een ontspanning (zoals bij Yoga gedaan wordt). Volgende week kan ik niet, want dan ben ik jarig Maar de week erop dan zal ik weer aanwezig zijn bij de cursus. Verder nog steeds strontverkouden, maar vandaag wel weer aan het werk. Ben nu thuis ook bezig met het geboortebord en het wordt super mooi (vind ik zelf dan ) ALs het klaar is zal ik proberen een foto te uploaden. @Sucre: goed dat je minder kunt gaan werken. En wat leuk dat jullie een pretecho hebben gedaan. Wij mogen 27 april. Ben zo benieuwd naar ons kleintje. @Eli: JIj ook goed, dat je minder gaat werken. Fijn ook dat er veel begrip is van je collega's. Kan me voorstellen dat dit een opluchting is. @Kleintje: Succes morgen met het gesprek bij de kinderarts. Hopelijk blijven de mannetjes sterk en gaat het steeds wat beter met ze. Nou ik ben er weer van tussen! Liefs, Misty
Bevallingslijst 12 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -?- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 26 juli 2011 - Ier (32) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 15 apr - Ons Kleintje - controle gyn: echo, bmh meting + injectie 15 apr - Ier - 3d/4d pretecho 19 apr - Julia6 - controle vk 20 apr - Anneliesje - controle vk - kraamzorg 22 apr - Sucre - intake kraamzorg 27 apr - Misty - 3D/4D echo 3 mei - Misty - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Ons kleintje-Julia-Ientje BD81 - Vivelafete Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
@ Ons Kleintje: ik zie nu pas dat je bevallen bent, wat is dat snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie snelle jongens, ze hebben zelfs het record nog van hun broertje verbeterd zag ik. Ik hoop dat ze stabiel zullen blijven en ik wens jullie ondanks de zorgen een hele fijne tijd toe. Groetjes Pina
Jeetje, Ons Kleintje, wat is dat ineens snel gegaan! Ik kreeg helemaal kippevel van het berichtje dat ze geboren zijn. Van harte GEFELICITEERD met jullie jongens. Ik hoop zó dat het allemaal goed met ze gaat! Dikke knuf!
@ ons Kleintje: Gefeliciteerd met je kindjes!! Ik duim met jullie mee dat alles goed mag gaan en dat jullie straks thuis lekker met 3 kindjes mag gaan zitten!
Jeetje wat een hoop berichten ineens! Kleintje, ik had het natuurlijk al hier geschreven en in een smsje, maar nogmaals, hoop ik dat alles goed met jou en met jullie kleine mannen gaat. Zet hem op, en probeer er natuurlijk ook van te genieten. Hopelijk blijven ze het goed doen en hebben jullie niet teveel zorgen over hun gezondheid, dat lijkt me nu op nummer 1 staan namelijk. Hoe gaat het verder hier met iedereen? Ik ga aan de klus in de babykamer, dus hou het even kort. Plamuur, verf en kwast bij de hand, behang er gisteren voor het grootste deel afgehaald.... zal blij zijn als ik vanavond een laag verf erop heb zitten. Even kijken of dat haalbaar is.
Vandaag weer op controle geweest bij de vk. De laatste 4 weken was mijn buik echt mega geworden dus ik vreesde voor de weegschaal. Wat bleek: nog geen kilo erbij!! Woe hoe. Heb dus maar met haar afgesproken dat we het volgende controle weer zo doen; een buik kweken, maar geen kilo's er bij Voor de rest was alles goed. Kleine deed het prima, lag mooi op schema wat groei betreft. Moet over 2 weken wel een suikertest laten doen (nuchter bloed prikken, suikerwater drinken, 2u niets eten of drinken en dan weer bloed prikken) just in case. Ze verwacht er niets van, maar wil het voor de zekerheid toch controleren. Prikken dan meteen bloed voor de reguliere 30 weken controle zodat ik niet nogmaals geprikt hoeft te worden. Vind bloedprikken verschrikkelijk dus kijk er ook niet echt naar uit, maar ja... Alles voor de kleine. Kleintje: hoe gaat het nu???
@julia, zo lekker bezig in huis!! Ik wou dat ik al zover was dat ik dat kon doen!! Vandaag met hubby ook over gehad, en ook hij ziet er naar uit om de babykamer te gaan inrichten! leuk leuk. Alleen nog even op centen wachten, de berging inrichten en de rommel uitruimen bij de babykamer.... dan kunnen we starten aan de inrichting van de babykamer! het wordt vast een stoere jongenskamer, met slot. Dan kunnen we em voor nieuwsgierige visite afsluiten tot de bevalling hihi Vandaag was een drukke dag, waarin we veel gepraat hebben, balansen, opvoedingspraatjes etc etc. Ennnnn: we hebben ons huis verkocht vandaag!!!!!!!!!!!!!!! We zijn echt super blij blij blij! Het is ook nog een goede deal geworden, wow. Dat is echt weer een hele zorg minder. Vanmorgen ook nog langs de VK geweest. Kon daar al mn stressgedachten en zorgen over de harde buiken en angst voor een vroeggeboorte ben haar kwijt. Dat was pittig, maar ook goed. Het luchtte me zeker wel weer op. Toen mn baarmoeder 'gemeten' werd zei de vk dat ik 'voorliep' en ze het idee had dat ik al op 26 weken zou zitten ah well, misschien omdat het een 2e kindje is, of ik ga gewoon 1,5 week eerder bevallen @Bd, wow je bent nog geen kilo aangekomen de afgelopen weken! Lekker hoor. Ik ben nu 4,5 kg aangekomen tijdens de hele zwangerschapsperiode. Dat vind ik ook nog meevallen Ohhh ik krijg allemaal kusjes van mn dochter hier, te schattig haha Ik moet even een boekje voor gaan lezen voor haar. Ze is de hele dag op de creche geweest, en wil ook wat lieve aandacht van mama. Fijne avond dames!
Heeeeee mama's, ik heb een hoop bij te lezen, maar weinig puf, dus ik hou het ff bij de laatste pagina. Elio, ik werk vanaf nu ook 6 uur per dag, alhoewel.. vandaag gewoon 7 uur gewerkt zonder een1 minuut pauze... Daar gaat mijn goede voornemen... Fijn dat je collega's zo begripvol zijn, is altijd fijn. En goed dat je het werk een beetje kan verdelen samen. En voel je niet schuldig, zou jij ook doen voor een zwangere collega! Magnesium, nou.. ik ben erg dement. Ik ging van de week voor magnesium en maalox naar de drogist, maar ik kwam thuis met zonnebrandcreme en antistriaesmeerseltje.... Vrijdag weer eens een poging wagen haha. Had al wel begrepen dat je het overtollige weer uitplast, dus dat er geen gevaar is voor overdosering. Yes, jullie huis verkocht. Altijd fijn!!! En ook nog goed met je mannetje gepraat, jullie zijn goed bezig. Fijn ook dat je alles goed hebt kunnen bespreken met je vk. Is wel belangrijk. Hopelijk voel je je nu wat rustiger. Hoe groot was jouw buik nu? Bij mij 26 cm met 28 weken. Maar anderhalve week eerder bevallen lijkt me geen probleem!! Haha. Heerlijk he, zo'n knuffeldochter, geniet ik altijd enorm van! Gewicht, nu 5 kilo aangekomen, dus het heeft erg lang geduurd voor ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap zat. Niet erg, hopelijk blbijf ik weinig aankomen. Scheelt weer voor straks! Ons Kleintje, ik snap dat je de namen nog even voor je houdt. Wel fijn dat het aardig goed gaat. Liggen ze aan de beademing of krijgen ze een andere vorm van ademhalingsondersteuning? Als je een keer vragen hebt, die je daar niet altijd kan stellen, dan weet je me te vinden he. Heb 6 jaar op een Nicu gewerkt. Knuffie voor jou en je mannetje, wens jullie heel veel kracht en geluk! Misty, wat fijn dat de gym meeviel, zelfs leuk was. Ik wacht nog steeds op de uitnodiging voor de 1e les... Ben erg benieuwd naar het geboortebord. Van Woezel en Pip toch? Julia, lukt het allemaal met de babykamer? Ik wil ook zo graag bezig gaan. Volgens mij hadden we bij zoonlief alles al klaar met dit termijn. Volgens mij vroeg je laatst waar mijn vk zit, gewoon bij ons in het prachtige dorp. Zelfs een grote praktijk met 5 vk's. Maar jij bent hier dus wel bekend? Grappig!! BD, fijn dat je bent goedgekeurd! En een dikkere buik en niet eens aankomen, haha, knap hoor! Ik heb de echoplaatjes nog niet gescand, maar ik kom ons wondertje gauw showen, want oooooooooowh, de baby is zooo mooi!! Lekker slapen allemaal!! Bis bald.
Bevallingslijst 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 6 juli 2011 - droppie123 - 2e kindje - ziekenhuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje 8 juli 2011 - ientje (28 ) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid [28]- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -?- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (26) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 26 juli 2011 - Ier (32) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1ekindje - ziekenhuis - bv afspraken: 15 apr - Ier - 3d/4d pretecho 19 apr - Julia6 - controle vk 20 apr - Anneliesje - controle vk - kraamzorg 22 apr - Sucre - intake kraamzorg 27 apr - Misty - 3D/4D echo 2 mei - Sucre - controle vk 3 mei - Misty - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Ons kleintje-Julia-Ientje BD81 - Vivelafete Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA Ff weer wat aangepast..
Vanavond zwangerschapsgym gehad. Veel gelul, weinig gym. Beetje een suffe groep, maar misschien moet iedereen nog loskomen. Hopelijk is het volgende week leuker. Nou ja, nog ff zappen en dan lekker slapen (om een uur of 7 gaat mijn levende wekker). Groetjes!
ach, nou vergeet ik helemaal te melden dat ik een extra echo krijg. Ivm de vele harde en pijnlijke buiken mag ik 19 april een cervix meting laten doen. Dan gaan ze de baarmoederhals opmeten. Deze moet nu nog een bepaald aantal cm zijn, en nog niet verstreken. Dit is om verder uit te sluiten dat mijn lichaam een bevalling aan het voorbereiden is op dit moment. En als die echo goed is, ga ik proberen om mijn angst voor een vroegtijdige bevalling uit mijn hoofd te zetten. Dan wil ik echt gaan proberen te vertrouwen op een 40 weken durende zwangerschap @sucre (dacht ik), buik opmeten bij jou 26cm?... hoe meet jij dat dan? Van schaambeen tot borstbeen?... Ik zal eens een meetlint zoeken Slaap lekker dames
Goedemorgen, Hier al weer vroeg op om zo te gaan werken. @BD: Fijn dat de controle bij de VK goed was en handig inderdaad als je alleen een buik krijgt, maar bijna niets aan komt hihi. @Elï: Proficiat met de verkoop van jullie huis! Spannend dat jullie weer een echo krijgen, maar wel fijn om te weten waar je lijf mee bezig is en om een aankomende bevalling uit te kunnen sluiten. @Juul: Is het een beetje gelukt met klussen? @Sucre: Ik en inderdaad een geboortebord aan het maken van Woezel en Pip. Waarschijnlijk ga ik het bord van het weekend afmaken. Nou ik ga even tanden poetsen en dan de auto is. Moet omrijden, dus doe er zo'n 15 minuten langer over dan anders, bah! Fijne dag allemaal. Liefs, Misty