Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    foto 1

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Ik was tijdens de verbouwing nogal zwanger (en tegen de tijd dat de kitter kwam, ongeveer uitgerekend) maar gelukkig hebben we nog een 2e douche (die is nog wel met van die mooie bruine tegeltjes...) Hoe gaan jullie dat doen? Bij iemand logeren of gewoon héél snel verbouwen?

3. Hallo allemaal,

Heel in het begin heb ik hier ook nog een tijdje meegeschreven (ben 22 juli uitgerekend) maar het ging me destijds iets te hard dus ben al vroeg afgehaakt.

In verband met mijn harde buiken waar ik sinds een week last van heb, verplichte rust en een dreigende ziekenhuisopname voor weeenremmers zat ik wat rond te kijken op het prematuur topic, waar ik tot mijn grote schrik en verbazing las dat Ons Kleintje inmiddels al bevallen is van haar 2 zoontjes!

Dus via deze weg wil ik haar van harte feliciteren met de geboorte van haar 2 vechtertjes, en ontzettend veel succes en sterkte gewenst voor de komende tijd!

Ook aan alle andere juli mama's op dit topic nog een hele fijne zwangerschap toegewenst uiteraard!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ Marrie: so dan, fijne gemeente heb jij! :)
    Mooie badkamer zeg! Vind de wastafel erg gaaf!
    Weten echt nog niet (ehh beter gezegd: niet meer) wanneer we het nou willen laten doen. liefst in week 18 maar dat is natuurlijk veel te snel. Dom! En anders wordt het ergens in mn verlof, en eerlijk gezegd durf ik dat niet zo goed aan. Stel je voor dat ik dan ineens ga lopen bevallen, zit je in de troep. No zin in eigenlijk. Dus ik denk eigenlijk dat het ergens eind zomervakantie wordt ofzo, dan verhuis ik met beeb wel een weekje naar mn ouders ofzo. We verzinnen wel wat! In elk geval niet de luxe van een 2e badkamer, helaas.
    Eerst maar eens offerte afwachten, kijken hoe hard we daarvan gaan schrikken.

Kraampakket: jep, hier inmiddels ook present, inclusief een hele stapel sexy kraamverbanden :) Die zal ik straks eens aan hub laten zien, haha!
    Ook nog een knuffel erbij, mn lol kan niet meer op. Ahum. Tja, sorry ik weet het, van dat gegeven paard enzo.. maar een dino? Niet helemaal mijn ding zeg maar. Roemenië is binnenkort weer een dino rijker dus :D
    Jemig, wat klink ik verwend zeg. Sorrrriee!

Oja, die foto. Heb hem zo genomen dat je een stukje van de bank ook ziet, kun je zien hoe enorm mega die is!! :) O en jullie hebben nog mazzel ook, zelfs Cooper staat erop :p éénogig dan wel, maar goed.. ;)
    View attachment 144345

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Eli: cool zo'n bakfiets, vind het er altijd zo leuk uitzien!

Marrie: mooie badkamer hoor!

Ientje: mooie foto! Wordt nog een beetje puzzelen wat betreft de badkamer verbouwing. Zou wel fijn zijn als het klaar is voor de kleine er is.

Bekkenbodenspieren: als je die traint kan het inderdaad leuke reacties teweeg brengen in bed, meer zeg ik niet. :D

Vandaag weer bij de gyn geweest. Deze keer hadden we echt een eng mens, heel onpersoonlijk, zakelijk en kortaf. Beetje jammer, maarja, je kan ze niet uitkiezen.
    Ze heeft ook nog een groei echo gedaan, het viel mij en vriend op dat ze de omtrekken niet heel erg nauwkeurig nam. Het blijkt dat de kleine nu toch flink gegroeid is, meer dan gemiddeld, maar niet alarmerend. Ik vraag met nu af of de ruime meting daar aan bijgedragen heeft ;).
    Hoe dan ook, de kleine gup doet het goed én is nog steeds overduidelijk een jongen! :D

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Zo vandaag een keuken uitgezocht voor ons nieuwe huis. Gaaf hoor, beetje jammer dat we er nog een jaar op moeten wachten.... (hebben een nieuwbouwhuis gekocht en wordt pas volgend jaar opgeleverd....)
    Ben nu wel kapot. Zoontje was mee maar die hefet het echt voortreffelijk gedaan. Gewoon 4 uur in die winkel gespeeld en met ons rondgelopen. Ben zo trots op hem!!!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Marrie, idd coole badkamer hebben jullie! En hebben jullie 2 kranen in die wasbak? Dat is namelijk de fout die wij gemaakt hebben, wij hebben dat dus niet, terwijl er makkelijk plaats voor is. Ziet er erg mooi en strak uit!

@lovekees, haha, bekkenb.spieren, I know what you're talking about! :cool:

@Ien, mooi canvas plaatje! Maare, wat hebbie met dat 2de oog van cooper gedaan? Ik ga de dierenbescherming eens inschakelen. Arm beest!

Wel een lekkere hangbank trouwens!!

8. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog even 1 dingetje van mij, vergat ik in mijn andere post. Ik mag/ kan gewoon borstvoeding geven!!! (i.v.m. medicijnen was dat nog niet helemaal zeker)
    Misschien raar hoor, maar daar ben ik echt super blij mee!

9. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Ohh bah, ik heb al ruim een uur om de paar minuten ongesteldheidsachtige pijnlijke steken en harde buiken...
    Ik lig nu al ruim een half uur op bed,
    Heb net even een warme douche gehad.

Ik maak me zorgen, maar wil dat niet.
    Hubby zit op fitness...
    Ik moet mezelf maar overtuigen om de vk te bellen he.
    (heb geen zin in drama als er niets aan de hand is...)

Sorry dames dat ik dit er even zo uit flap... :(

10. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Eli, wat vervelend! Ik zou echt ff de vk bellen. Als je je zorgen maakt, moet je dat gewoon doen. Hopelijk is't niks ergs maar je kan het maar beter zeker weten!! Doen hoor!! Laat je ff weten hoe het is gegaan? Knuff!

11. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    De vk heb ik gebeld.
    2 paracetamol, weer op bed.
    En als het over 2 uur nog zo is,
    Dan weer bellen met de vk.
    Dan komt ze langs...

Over 3 kwartier krijgen we alleen ook visite,
    Want er is een vriendinnetje te logeren bij ons...
    Dat wordt een gezellige brunch :s

Keep you informed

12. Sherry

Sherry Niet meer actief

Jammer voor je visite maar de gezondheid van jou en en je kind gaan voor! Denk dat ieder normaal denkend persoon er ook zo over denkt :)

13. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Nadat de verloskundige op huisbezoek is geweest,
    Zijn we toch doorgestuurd naar t ziekenhuis.
    Ik wacht nu op info...
    Plasje is ingeleverd.

14. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Oef... das een tegenvaller zeg, hopelijk hoef je niet te blijven meid! Duim voor je!

15. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Elionorah: Jeetje zeg! Ik hoop dat er niets ernstigs uitkomt! Ik duim voor je!

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wat goed van je dat je de verloskundige hebt gebeld. Beter een keertje teveel dan te weinig. Hopelijk is het niets ernstigs.

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    @ Elionorah: bleh, stom dat je je niet goed voelt. Hopelijk valt het allemaal mee en mag je zo weer naar huis.
    @ SupernovA: goed nieuws! Ik vond het echt altijd zó knus & relaxed om borstvoeding te geven. Je kan immers 2x 15 minuten (tja, Pepijn was een langzame drinker) echt niks anders dan gezellig met beeb op schoot (of naast je in bed).
    @ Ientje: coole foto! Goeie bank ook! Dat moet één van onze eerstvolgende aankopen zijn. Onze bank begint nu wel heel erg door te zakken...
    't Is 1 wasbak, maar wel met 2 kranen. Ideaal! We hebben allebei ons eigen kantje. Onder de wasbak twee ruime lades voor alle zooi & handdoeken. Ben er erg blij mee. Het meeste werk (muur verplaatsen, verlaagd plafond maken, electra, bad en wc plaatsen) hebben Marrie-man en schoonvader gedaan. Het afwerken (stucen, tegelen, kitten) hebben we door professionals laten doen. Niet alles in 1 keer en heb dus wéken in de troep gezeten. Toen de kraamzorg kwam inspecteren, lagen de stapels tegels nog in de babykamer :p Hopelijk gaat het werk bij jullie sneller!

18. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Even weer een berichtje uit het zh.
    Nog steeds harde buiken die ik weg moet
    Zuchten, echo gaf aan dat ik geen ontsluiting heb.
    Nu nog een uur ter observatie blijven liggen.
    Als t minder wordt mag ik wellicht naar huis.

De visite is met m'n dochter thuis gebleven.

Enn op de echo zagen we nu heeeel goed dat t een jongetje is :D
    De arts ging zijn piellie gelijk opmeten haha
    Nu 1,3cm whaha zo schattig he!

De arts weet ook niet wat er gaande is.
    Daarom moet ik blijven, voor nu.

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Pfff doe maar rustig aan.

20. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    En nog lig ik int zh.
    Over een uur weer een echo, cervixmeting.
    Als die gelijk is aan vanmiddag, is dat goed.
    M'n harde buiken zijn minder, nu om de 15min.

Er is me verplichte bedrust opgelegd...
    Hubby vroeg: wanneer heb je de laatste harde gehad :)
    Oeps... Eh harde buik...
    We schoten hard in de lach, verpleegkundige zat erbij haha

Share This Page