@ Eli, pfff ik hoop voor je dat je straks toch langzaam weer wat meer mag gaan doen, maar voorlopig maar lekker voor je laten zorgen. Wel top dat je hubby zo'n mooi cadeau heeft gekocht (ideaal). @ ons kleintje. Het lijkt me niet meer dan logisch dat de prioriteit op dit moment bij je twee kanjers ligt. Doe (voor zover het kan) rustig aan en ik hoop dat de stijgende lijn zich voortzet. @ Pina, bah grieperig zijn. Heel herkenbaar, maar gelukkig gaat het weer over. Gelukkig dat het deze week is en niet wanneer je op vakantie bent (niets is vervelender dan dat). @ Bd81 wat mooi dat het inmiddels beter met de kleine man gaat en dat de koorts is gezakt. @ Misty, hopelijk heb je lekker in de tuin kunnen rommelen. Het weer was er in ieder geval wel voor. @ Hier. Vandaag bij de bedrijfsarts geweest, omdat ik er per 1 mei in dienst kom. Hij kwam tot dezelfde conclusie als de UWV arts (logisch) en ik hoef gedurende mijn zwangerschap niet meer terug te komen. Plausabiliteit en Causaliteit waren erg duidelijk. Hij hoopte dat ik ondanks dit alles toch kon genieten van mijn zwangerschap. Verder heb ik dus de laptop van het werk meegekregen. Ik denk ik sluit dat ding zo effe aan thuis. Not dus :x Ik was om kwart over één weer thuis en gelukkig had ik zo uitgevogeld hoe ik op de laptop de wifi kon aanzetten (zodat ik hem dus op mijn draadloos internet kon pluggen). Was ookal een best werkje, omdat daar geen gebruiksaanwijzing van bij zat (zucht). Moest ik daarna inloggen op het netwerk van mijn werk met een token. Ik kreeg het niet voor elkaar. Dus ik IT bellen en ik moest een rechstreekse verbinding maken met het modem. Nou voordat ik dat voor elkaar had (pffff). Volgens hem zou het aan mijn router liggen (het leek mij stug maar alla). Dus ik de laptop opgepakt en voor de meterkast op de grond gaan zitten. Daar heb ik dus een paar uur gebivakkeerd, omdat ik het niet aan de praat kreeg. Bel ik voor de laatste keer (en ik was al flink pissed) bleek het helemaal niet bij mij te liggen, maar hadden ze het token (dat is het apparaatje met een soort pincode) niet geactiveerd. Dus al het gedoe voor niets uitgehaald :x Ik kan nu dus echt niets meer, heb veel pijn en lig maar te liggen. Bah stomme vent
nou nou het is wat met de kids van deze mama's, de kids slecht slapen en de baby's in de buik druk, hihi! maarre geen onweer gehad?! wat zou het dan zijn....de zomer is begonnen!!! @julia, ik ben kapster, en sta dus erg veel, vandaar. lekker dat jij tot 4wk vantervoren wil doorwerken, heb je lekker wel 12 wk daarna, ook erug fijn hoor, zou ik ook wel willen, maar helaas is helaas haast niet te doen, @pina, ik hoop voor jullie dat die griepjes weer snel over zullen zijn. wanneer vertrek jij naar gc? wij zijn net terug maarre het was echt heel erg warm rond de 26 graden en strak blauwe lucht. in welk plaatsje zitten jullie? wij zaten in puerto mogan, echt super mooi haven plaatsje! @kelly, zoooo dat valt ook niet mee, een studie en een kleintje en zwanger van de 2e. maar waarom mag jij niet de stage doen tijdens je zwangerschap dan, kan dat kwaad voor de baby?? @eli, wat een lief vriendje heb jij zeg! prinsesje in je elektrisch verstelbare bedje! @anneliesje, wat een gedoe zeg! zwanger en dan bivakeren bij de meterkast op de grond....ohhhh! maar gelukkig is het nu opgelost! helaas mijn vakantie zit er nu toch echt op, morgen begin ik weer met frisse tegenzin met werken. vandaag nog even langst de drukwinkel geweest, ze hadden een proefdruk van het geboortekaartje klaar. helemaal leuk weer, enveloppen meegekregen kon ik die alvast schrijven, dus vanmiddag meteen maar even gedaan.
@meid: Hier in België mag je als vroedvrouw maar tot 24 weken werken, dit geldt dan dus ook voor stagaires Ooh en enveloppes schrijven! Ik kijk daar echt naar uit, is alweer een stapje dichter bij uiteindelijk!
Kelly, welkom hier. Ik ken je nog van het andere forum. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? Misty, is ie mooi geworden? En zijn jullie al uit over de naam? Ben jij net zo sportief als je man? Petanque, is dat niet megaouderwets???? Kraampakket, die heb ik al bijna 2 maanden in huis. Ze waren erg vroeg van de Unive. Maar wel een leuk pakket, ik bedoel het kadootje dan dat er bij zat. Die verbanden, aiaiai... Supernova, wat fijn dat je BV mag geven!! Als het lukt is het zooooo gaaf. De eerste weken kunnen zwaar zijn, maar daarna, veeel handiger dan de fles. Irritant hoor, een niet nauwkeurige groeiecho. Volgen er nog meer? Gelukkig heeft de baby nog wel een pieleke! Wat een vervelend nieuws van je ex en het geld. Bah.. Ik snap je reactie wel, zou ik ook hebben. Julia, naar welke dierentuin ben je geweest dan? Gaaf kado die tafeltent! Ik woon nu 6 jaar in dit durp. Ik ken bijna niemand hoor. Ons Kleintje, het is zo heftig wat je nu meemaakt. Je hoopte zo dat het deze keer anders zou zijn. Maar wat super dat je mannetjes jouw BV krijgen. Daarmee help je ze enorm. En heb je al mogen buidelen? Steek jij je tijd maar in jezelf en je gezin, wij lopen niet weg, maar denken wel heel erg veel aan je en je weet ons te vinden als je ons nodig hebt he. Knuf! Ientje, hoe gaat het nu? Nog keelpijn en verkouden? Mooie bank, prachtige kat en gave foto! Op mijn hyves staan de echo-foto's. Heb je dat? Anders plaats ik er hier ook een paar.. Hoe is het met je aambei? Die van mij zit er nog... Meid, lekker he, het aftellen tot verlof. Doe ik ook! Is je zoontje al gewend aan het ritme thuis? Lekker genoten van je vakantie? BD, hoe gaat het met je zoontje nu? En met jezelf? Beetje bij kunnen komen? Wij hebben ook een strakke keuken, heerlijk! Marrie, is Pepijn nog lekker gaan slapen? Oh nee, ook nog ziek geworden. Beterschap met hem! Wat een klotenieuws van je tuin, daar gaat je spaargeld. :x Wel fijn dat de gym gratis is! Wat hebben jullie een prachtige badkamer!! Mijn kleine is de laatste 2 dagen ook enorm druk, wel lekker.. Pina, jij ook beterschap en sterkte met de lekkage. Ik slaap ook zo licht, heel irritant. Voor elke draai, zucht of mannelijke snurk word ik wakker. Elio, heeeeeeeeeeeeee, jij hebt bedrust, dat betekent geen administratie midden in de nacht he. Maar ja, je moet wat als je niet kan slapen..Lijkt me wel heel moeilijk, verplichte bedrust. Heb je wat vriendinnen en familie die jou kunnen vergezellen? En hoe doe je het met je dochter? Fijn dat je mannetje zo goed om je denkt!!! Super zo'n elektrisch bed! En hoe je de komende weken door gaat komen? Begin met hyves En natuurlijk foto-albums maken, altijd nuttig! je hebt trouwens al een mooi buikje! Anneliesje, lekker dat alles geregeld is. Heel fijn dat instaleren van je lappie als niet alles klopt. Bah!!! En vooral die pijn door het verkeerd liggen. Doe het maar ff rustig aan! Vive, wat heerlijk, zo'n vakantie in Zeeland!! Luca, heftig ook wat jij allemaal hebt meegemaakt. Sterkte en doe het rustig aan!
Zoooooo, heftig weekendje achter de rug. Babykamer is nu leeg, dus het leuke werk kan beginnen! Maar door al het gesjouw toch iets te veel gedaan. Nu kan ik bijna niet meer lopen van de bekkenpijn. En vanmiddag ineens pijn in mijn buik, voelde echt als weeën. Gelukkig ging het vanzelf weer weg, anders had ik zeker de vk gebeld. Nu 2 daagjes werken en dan heerlijk kamperen!!!! Heb er zin in. Lekker in de caravan bij Winterswijk met onze beste vrienden.
meiden, jullie typen echt teveel en te snel hoor, kan het niet bijhouden! Al ben ik hier toch echt meerdere malen per dag te vinden! @ Sucre: wie is luca? heb ik iets gemist? Ik heb nog steeds keelpijn en mn stem klinkt erg zielig. Voel me verder niet rot, dat scheelt. Ik ga wel zo lekker vroeg naar bed! @ annn: ooooo irritaaaaaaant zeg, dat je de verkeerde info kreeg! Grrr mannen! Gelukkig is het opgelost! Geboortekaartjes, oja dat hoort er ook nog bij he! Haha, in het begin véél te veel mee bezig geweest, en nu véél te weinig. Gelukkig weten we al welke we willen, alleen kun je een hele hoop kanten op qua kleur enzo, dus dat moeten we nog even uitzoeken en regelen. Hebben trouwens vorige week een superschattig geboortekaartje gehad van de neef van hubje, die was gemaakt door Angelique Lemmens. Zo gaaf! Is fotografe, komt dus ter plekke foto's maken van je ukje en die komen dan op het kaartje. Ff googlen, dan vind je d'r zo! Vanavond ff haartjes gekleurd en geknipt, ben weer helemaal hip en niet meer grijs echt té erg, ik krijg grijze haren Kapster/vriendin had ook nog wat positiekleding liggen, heb een tasjevol broeken meegekregen, handig! Morgen ff kijken of ze passen. Beeb: hier ook echt druk!! Leek wel alsof ie vandaag geen moment heeft geslapen! Maarja, ik lig ook niet heel de nacht stil als ik slaap... Zo, ik taai af. Ben weer gesloopt van een dagje werken! Fijne avond allemaal!
Oja, Sucre, ik heb je op hyves ja! Had het gezien, maar leuk om ze weer te zien! Denk dat ik toch nog gauw een afspraak maak!
@Sucre: Hier gaat alles wel vrij goed hoor! Af en toe even een dipje met de vragen of het me gaat lukken met 2 kindjes, maar die zijn altijd van korte duur! Hoe gaat het met jou? Bijna 30 weken zie ik!
@sucre, Whaaaa wat een prachtige exho's!!! Echt duidelijk karakterestiek koppie, mooi mooi. Oeh verder ben ik alles alweer vergeten. Ik ga nog even bij m'n dochter kijken, dan wat lezen en dan lekker slapen In m'n elektrische bedje Slaap lekker dames
Ey mamaaz! Kelly: welkom! Het komt vast wel goed, een tweede kindje is prima te doen. Ik vond de komst van mijn eerste kindje het heftigste, met de tweede is het even zoeken naar routine maar dat heb je zo te pakken hoor! Geboortekaartjes: leuk om mee bezig te zijn hé! Ik verwacht vandaag een proefdrukje en ik ben zo benieuwd! Hier alles goed, vanmorgen bij de gyn geweest en mijn buik is wat te dik en Prei is wat te groot dus even afwachten hoe mijn suiker is. Nou, ik ga weer weg! Geniet van de zon allemaal!!
@ Eli: zou bijna jaloers worden op je bedje, maar ben toch liever mobiel. Kan je mannetje niet ook nog een bedje in de tuin/op balkon zetten? @ Sucre: Aaaaaaah, wat een lieve fotootjes! Maarre, doe je wel een beetje rustig aan?!? @ Ann: jeumig, wat een dombo's! Dat wij eens iets vergeten is niet zo erg (onze hersenen zijn aangetast door de hormonen), maar IT-techneuten hebben dat excuus niet; die moeten gewoon goed hun werk doen! @ Ien: staat toch gedistingeerd, grijze haren? (of geldt dat alleen voor mannen ) @ Kelly: welkom! Hoef je dan ook niet meer naar school dit studiejaar? Dan heb je écht heel lang vrij! Hier weer een gebroken nacht: van kwart voor 12 tot half twee met Pepijntje geleurd. Wil niet eten, maar een beetje drinken en niet slapen. De waterpokken heersen op de crèche, maar heb nog geen vlekjes/blaasjes gezien... Iemand ervaring? Vandaag is hij lekker thuis met papa, hopelijk is hij vanmiddag weer zijn eigen blije ei... Nog ff werken en dan bloedprikken & langs de Hennes voor een korte broek: vanaf donderdag lekker twee weken vrij! Lekker pains au chocolat eten en luieren, ik heb zo'n vermoeden dat ik wel een paar kilootjes aan ga komen (nietes, ik ben niet dik, ik ben zwanger, HA!)
@vivelafete: Dankje! Ik vond de eerste 'minder heftig' omdat ik daar alles in 1 keer te verwerken kreeg, vader is toen weggelopen naar zijn ex en na 10 weken kreeg die spijt maar na de bevalling was die weer eens weg naar een andere ex en ik moest tijdens de kraamperiode stage inhalen en zat toen in mijn diplomajaar voor het secundair. Dus de geboorte van mijn zoontje vond ik toen een gelukkig moment daartussen! Nu heb ik al een hele tijd een nieuwe vriend (die ook druk bezig is om de adoptie rond te krijgen voor mijn zoontje *ik gelukkig*) en dacht ik echt op een roze wolk te zitten; alles is geregeld, alles samen gedaan, vriend die er ook écht naar verlangt en nu lijk ik gewoon in de put te zitten. Laatste dagen moet ik me vooruit slepen om wat te doen, gevoel dat het me niet zal lukken en gewoon wenen zonder ik zelf de reden weet. Benieuwd of je suiker goed is, duimen maar! @Marrie28: Ook een dankjewel! ^^ Ik hoef inderdaad dit schooljaar niet meer te gaan buiten 4 keertjes in mei geloof ik voor de examens, maar ik ben aan het overwegen de studie te laten vallen. 2 kindjes is niet niks en ik wil eigenlijk wel vooruit in mijn leven (trouwen, huisje kopen enzo..) Hier ook nog geen ervaring met pikken, maar misschien dat die eraan zitten te komen?
wouw wat een fotomodel zag ik voorbij komen, gaaf zeg!!! @kelly, wat een leuke opleiding zeg, vroedvrouw! weet je het zeker dat je ermee gaat stoppen, lijkt me echt een super gaaf beroep! heftig hoor al die gebeurtenissen rond je 1e zwangerschap, gelukkig heb je het geluk nu gevonden! @vive, ohhh spannend proefdruk... die van ons is super! hopelijk is je suiker goed. @marrie, jaaaaa goed eten voor 2 hoor! hihi! goed excuussssss! ik kan ook werkelijk alles eten wat los en vast zit, jammmie. @ientje, grijs....lang leven de haarverf! ik ben echt kapot na me eerste werkdag dus ga lekker lui voor de tv hangen! doei doei
@ Eli: echt lastig lijkt me, verplichte bedrust is dat ook tot het eind of bekijken ze dat elke keer opnieuw? Wat fijn dat je schoonouders zoveel kunnen oppassen! Scheelt een hoop zeg! En wat lief van je hubje! Koesteren die kerel Hoe is het nu met je dochter? Alweer beterder? @Bd: hoe is het met jouw kleintje? Weer helemaal opgeknapt nu? @Meid: en, hoe beviel je eerste dag werken weer? @ Marrie: ach, wat een gedoe zeg met je pepijntje! Hoe ging het vandaag? Al een pokje ontdekt? Oh lekkerrr, 2 wk vrij! @ Kelly, heftig zeg! @ Viv: hopelijk geen suiker! Hier: vanmiddag uit t werk heerlijk ff met een boek de tuin in gedoken! Ook nog even buiten gegeten en zitten klagen dat t vast niet t/m september zulk heerlijk weer blijft. Wat een zeikerd ben ik he, niet eens ff gewoon gelukkig zijn met wat je krijgt! Ben ik wel hoor, maar t wordt straks echt weer afkicken als 't weer slechter wordt. Hubje heeft grootse plannen ineens om nu ook de wc beneden aan te pakken, die wil gelijk met een moker aan de slag om de tegels eruit te hakken! (ja, dus nog voordat ie iets nieuws heeft, slim! NOT) Ik denk dat ik vast een opzetje moet maken voor een brief naar 'help, mijn man is klusser'! Maar nu zit hij te balen, want zn PS3 doet het niet meer. Krijg je drvan als je er teveel op speelt he! nee hoor, hartstikke zielig voor 'm. *zucht, pak gewoon een boek ofzo* Morgen weer een dagje werken, en daarna ben ik vrij t/m maandag! Luxe!! We zijn van vrijdag t/m maandag op familieweekend dus dan zullen jullie weinig last van me hebben Doei!
Jeetje wat zal dat een rustig weekend worden zo zonder jou Ientje @ meid doe lekker rustig aan en bank hang ze @ Kelly, zou je dat echt wel doen ? Je bent nu al zo ver en het is eigenlijk zonde om te stoppen @ Marie hoe is het met pepijntje ? ennuh leuk is dat dat voorgenieten op je vakantie @ Vive pfff hopen dat je geen suiker hebt, morgen dus duimen geblazen @ Elionorah, hoe is het met je electrische bedje ? Bevalt het nog steeds goed ? Hoe gaat het verder met de harde buiken ? @ Hier, vandaag mijn eerste dag thuis gewerkt. Lekker rustig aan gedaan en voldoende rustmomentjes gepakt tussendoor. Nog steeds last van mijn bekken door gisteren (auwwww) dus dat zal nog wel effe duren. Vanochtend programma's opgestart op laptop en deden ze het niet (zucht).Dus IT maar weer gebeld, kreeg ik die ene irritante weer aan de lijn (of het moet gewoon met mijn hormonen te maken hebben dat ik die vent niet mag). Het kwam nu in ieder geval in 1 keertje goed, dus ik very happy zijn. De ukjes zijn ondertussen aan het ontdekken hoe ze moeten rennen. Het is dus heel voorzichtig lopen hier, maar wel genieten om de gekke capriolen die ze uithalen. Nu ze nog even zindelijk krijgen, maar dat komt ook vast goed
Ientje, ik ken Luca ook niet, maar ze kwam hier Ons Kleintje succes wensen en vertellen dat ze ook bijna was opgenomen met weeënremmers... vandaar... Leuk he, geboortekaartjes. Wij nemen waarschijnlijk weer 1 van Hipdesign. Gelukkig voel je je niet al te ziek. En met je mooie haartjes kan je weer helemaal goed voor de dag komen!! Ja, wat is het geweldig he, dit weer. Ik zou willen dat het altijd zo was! Kan er geen genoeg van krijgen. Ben ook al heel erg bruin, haha. Ik wens je vast een heeeeeel fijn (ahum) familieweekend. Wij gaan ook lekker kamperen en we hebben mooi weer, jeeeeeej! Kelly, waarom ben je bang dat het niet gaat lukken met 2 kindjes? Oeh.. ik lees net je vevrolg, wat heftig allemaal meis. Misschien dat nu alles er uit komt, wat je toen hebt meegemaakt? Dikke knuf!! Hier op de harde buiken, rugpijn en bekkenbodempijn na, gaat alles goed. Elio, slaapt je bedje lekker?? Vive, en hoe is de proefdruk?? Balen van je grote buik en grote prei. Hoe waren je andere kids? Wanneer wordt je suiker geprikt? Marrie, mogelijk krijgt Pepijn ook de pokken, ze kunnen voor de blaasjes zichtbaar zijn al wel hangerig zijn. Of hij heeft een ander virus, waardoor hij niet in zijn hum is. Geef je hem een pcm voor het slapen? Hopelijk is hij gauw de ouwe. Wel een heerlijk vooruitzicht, jullie vakantie!!! Vooral die pain du chocolat, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!
@ Annn: ach tja, hebben jullie ook een keertje rust he @ sucre: oh, dan heb ik daar vast overheen gelezen (luca). Famweekend heb ik echt zin in hoor, voor mij is het geen straf hopelijk denkt de rest van de fam daar ook zo over, dan wordt het vast gezellig! Pain au chocolat, die heb ik toen ik tanden aan het wisselen was, veeeeeel te veel gegeten! (waren toen met vakantie in Frankrijk en stokbrood was natuurlijk niet te doen met zo'n fietsenrekkie) Ook gewone croissantjes nogal veel gegeten, die kan ik sinds een paar jaar weer eten zonder misselijk te worden, haha! Maar die chocoladebroodjes, brrr nog niet aan denken! Stom he!