Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden!

@ Misty: slim van je om even een gesprek aan te gaan. Niet fijn als je je niet veilig voelt in zo'n situatie.

@ Eli: mooie foto!

@ Meid: tja ik weet niet hoor, tis toch veel te vroeg voor indalen? En in dat geval baal ik, want dan ligt die van mij duidelijk in stuit! Vandaag was die kleine echt in een irritante bui, die zit echt de ganse dag al tegen mn blaas aan te trappen, en hárd! Heb wel vaker dat 'ie tegen mn blaas schopt, maar dan is het meer het gevoel van 'oei, ik moet plassen'. Nu was het heel de dag: 'OEEEEEEEI ik moet RENNEN!!!' snapje? ;) Verder ook heel de dag het zuur en kon niet zo makkelijk lopen (spierpijn, bekkenpijn etc), dus ik had even een beetje een baaldag vandaag. Maarja. Die moeten er ook tussen zitten tenslotte ;) En ik klaag nog steeds niet hoor, ik fladder er tot nu toe zo makkelijk doorheen, mag in mn handjes knijpen! (doe ik ook hoor :D)

Ik duik weer gauw mn bedje in, ben weer gesloopt. Was vanmorgen ook weer lekker vroeg, 6 uur eruit, dus het is weer leuk geweest.

Slaap lekker alvast! Doei!

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik wip ook even binnen! Lees dat de zon het goed doet daar, die was dus overduidelijk de weg kwijt want de eerste dagen van onze vakantie hebben wij onder een plu doorgebracht. Inmiddels 27 graden voor zolang het duurt...... Vanaf morgen hebben we een auto gehuurd en verlaten we het stadse leven voor een kleiner plaatsje aan de kust in zuid Spanje. Ik heb er helemaal zin in. Lekker beetje niks doen, zandkastelen bouwen, sjokken, dorpsjes bekijken en hopelijk eens een restaurantje vinden die zijn keuken opengooit voor 21u savonds want dat zou wel eens lekker zijn. Nu slapen we in een appartement en kunnen dus ook gewoon koken, maar je moet jezelf ook wel eens verwennen hè.....

@eli mooie foto! En als na 50m buik moeilijk begint te doen toch echt maar proberen rust te blijven houden.

@indalen, das volgens mij nog te vroeg?! Weet even niet meer wie het noemde. Hier heeft gup duidelijk meer ruimte door zijn voorgangers want hij duikelt wat af, van horizontaal, naar schuin naar stuit naar hoe die uiteindelijk hopelijkover een week of 10-12 eruit komt. Wow! Het gaat idd erg snel! Wie weet is de tweede van ons over een week of 8-9 al aan het bevallen!

Had trouwens helemaal niet mijn eerste outfit voor beeb geshowed, een prenatal Nijntje gebeuren maar niet die met de grote nijn erop maar een 2 delig ding met op het overslag truitje kleine nijntjes. Vond trouwens die overslag truitjes altijd erg handig die eerste weken, dan hoef je geen kop door gat te porren zeg maar en leg je beeb er gewoon op met aankleden, erg handig.

Zo. Ik hou t even hierbij, beetje ego wel hè? Maak t goed als ik terug in nl ben :)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Misty, pas op hoor, in 'ons' werkveld. Neem geen onnodige risico's! Anders misschien een tijdelijke optie om kantoorwerk te doen of iets dergelijks. Goed dat je het ter sprake brengt.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

even lijstje bijwerken, ik geef toch echt Borstvoeding hoor;)(kost veel tijd en moeite dus ben er wel een beetje trots op)

Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje
    8 juli 2011 - ientje (28) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    14 juli 2011 - KellyAernoudt (22) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    26 juli 2011 - Ier (32) - 1e kindje - ziekenhuis - bv

30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    22 apr - Sucre - intake kraamzorg
    27 apr - Misty - 3D/4D echo
    27 apr - Elionorah - intake kraamzorg
    28 apr - KellyAernoudt - controle gyn
    2 mei - Sucre - controle vk
    2 mei - BD81 - suikertest
    3 mei - Misty - controle vk
    4 mei - BD81 - controle vk
    11 mei - Elionorah - controle vk
    11 mei - Annelies - controle vk
    12 mei - ientje - controle vk
    19 mei - KellyAernoudt - controle gyn
    6 juni - KellyAernoudt - controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

even een update hoe het gaat,
    nou we hebben nogal wat meegemaakt. Mijn jongste zoontje was levensbedreigend ziek, en is geopereerd aan zijn darmen op donderdag en zondag is hij geopereerd aan een acute liesbreuk en inmiddels is hij wat aan het opknappen gelukkig. Het was erg spannend. Hij heeft nog wel last van wat dingen, maar dat is allemaal zo medisch om uit te leggen (iets met de bloeddruk en met de longen en bloedvat bij het hart).
    met de oudste van de 2 gaat het goed, ik mag hem elke dag een uur op schoot (buidelen). ze zijn beiden nog wat afgevallen. morgen mag de jongste ook weer aan de moedermelk, dit hadden ze even gestopt vanwege zijn darmziekte en later operatie.
    Morgen zie ik mijn oudste zoontje ook weer, als de situatie het hier toelaat ga ik naar hem toe.
    Gelukkig kan ik ook genieten van het mooie weer, tussen de ziekenhuis bezoeken en het kolven in. Ik heb een mooie productie van 800 ml per dag.
    Ik heb nog geen geboortekaartje kunnen regelen. Hoog tijd dat we daar eens mee bezig gaan, ik heb mn schoonzus gevraagd of ze met wat boeken langs wil komen, zij heeft ook ons vorige kaartje geregeld.

Hoop dat alles goed blijft gaan met iedereen. Liefs!

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ ons kleintje, jeetje wat zul jij geschrokken zijn zeg. Had hij NEC ? Wat een vechtertje is hij toch en wat goed dat jij borstvoeding geeft. Dat zal vast niet gemakkelijk zijn in deze situatie. Het lijkt me heerlijk om te buidelen met je kindjes, hopelijk is de situatie van de jongste over snel weer goed genoeg zodat je ook met hem kunt buidelen.

@ Misty, lijkt me inderdaad handig dat je een gesprek aangaat. In onze situatie moet je gevaarlijke situaties uit de weg kunnen gaan. Hopelijk levert het gesprek iets op.

@ julia geniet van de rest van je vakantie. Gelukkig dat de temperatuur weer wat hoger is en dat je niet meer onder de plu hoeft te zitten.

@ elionorah, prachtige foto en een hele mooie buik

@ harde buiken, join the group :)

@ de rest, heb weer eens te lang niet gereageerd :D Het was wel prachtig weer de afgelopen dagen. Ben zelfs een beetje minder wit geworden (dat is nogal een kunst aangezien ik altijd melkwit ben). Afgelopen maandag nog even in Giethoorn geweest, pfff wat een drukte was het daar. Je kunt wel zien dat het niet gebouwd is voor touristen :p

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    KLeintje; oef dat was schrikken. Kleine vechter dat mannetje. Gelukkig gaat het nu iets beter. Knuffel ze maar lekker veel voor zover dat mag en kan.

Hier kwamen ze vanochtend de babyspullen brengen. Tussen 7.00 (!!!) en 11.00u. Waren ze er om tien voor half acht al!! Kon gelukkig nog even terug want zoontje lag nog heerlijk te slapen en werd pas om 9u wakker. Kon ik nog even een uurtje slaap meepikken.

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ons Kleintje:gelukkig gaat het nu weer beter met je jongste zoontje! Fijn dat je tussen alles door toch ook nog een beetje kan genieten. Geweldig dat je borstvoeding mag/kan geven!

Julia: jammer van de regenachtige daagjes, hopelijk blijft het nu wat lekkerder.

Harde buiken: Hier merk ik ook dat lopen een trigger is voor harde buiken. Ik probeer nu wat meer te fietsen om toch aan beweging te komen, maar soms is dat net zo erg als lopen.
    Hier is het niet zo dat ik het idee heb dat ik moet plassen, maar ik MOET gewoon echt continue plassen. Heel irritant ;)

Weekendje weg met de boot was heerlijk. Vriend heeft me rond geroeid in mijn schoonouders bijbootje :D, erg romantisch!
    Verder hebben we plannen gemaakt om de boot te verkopen..... en daar een grotere boot voor terug te kopen. We hebben geen loterij gewonnen ofzo, maar we zijn tegen een prachtige zeilboot aangelopen die wordt aangeboden voor een bijzondere lage prijs, en de boot de we hebben ligt vrij goed in de markt. We wagen gewoon een poging, lukt het niet dan is het jammer, lukt het wel.... tja dan zijn we superblij uiteraard!

Wat betreft de zwangerschap: het gaat echt opeens snel he :$. Eerst telde ik hoeveel weken ik zwanger ben, nu tel ik de weken af. Ik kan niet wachten oom de kleine in mijn armen te hebben!

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Ons Kleintje: Jeetje, wat heftig zeg!
    Wat fijn dat je bv kan geven! Weet eigenlijk niet zo goed wat ik verder kan zeggen, maar denk veel aan jullie!

@ Annelies: yes, lekker kleurtje! :)

@ Bd: hihi zeker van babydump, of niet? Bij ons hadden ze ook van die vreemde tijden en stonden ze ook al om 5 over 7 op de stoep. Wel bijzonder vroeg, maar liever zo dan dat je er de hele dag voor thuis moet blijven toch?
    Lekker dat je nog ff terug kon je bed in!

@ Supernova: spannend, het botenverhaal! Heerlijk he, varen!
    Ja het gaat zo snel he!!! We lopen zowat gelijk op, bijna 30 weken!! Woww....:$

Zo druk als guppekop gisteren was, zo rustig was 'ie vandaag! Gek, ga ik me gelijk beetje zorgen lopen maken. Gelukkig voelde ik net 't een en ander dus dat stelde me weer even gerust. En om me weer even op mn gemak te stellen, krijg ik nu ook even een paar trapjes :)

Op mn werk noemen we de beeb Elmo, ik had wel zoiets nodig, anders was ik veel te bang dat ik DE naam zou gaan zeggen!
    Kwam mn collega vandaag met een superschattig slabbetje met Elmo erop, lief!

Hubbie kwam eind vd middag even boodschappen doen, zegt ie doodleuk: ben ff met de wc begonnen, tegels uithakken. :$:$:$ Ehhhhhhhhhhhhh okeee??? :(
    Zat wel in de planning hoor, maarre... nu al?? Haha, was wel even in shock! Maar goed. Hebben het even besproken thuis en we komen er wel uit geloof ik... ;)

Even uitgerekend vanmiddag hoe lang ik nog moet werken: nog 21 dagen!!! Dat klinkt echt zwaaaar relaxed!! :D Maar ja, volgende week alweer een weekje vrij, dat schiet wel op he :p

Fijne avond meiden!

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ientje; inderdaad babydump :)

Nova: oh leuk zeg een andere boot. Weer een nieuw avontuur. Goeie smoes toch; gezin wordt groter dus dan moet de boot ook meegroeien ;)

Ben bezig met de geboortekaartjes (Wordt wel eens tijd he....). Iemand ervaring met Hipdesign??? Heb daar wel een leuk kaartje gevonden namelijk.

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Bd, vast de babydump haha, beetje vroeg zijn die mensen altijd ;) Staan de spulletjes al in elkaar of nog niet ? Edit ik zie dat je net hebt gereageerd.... Hipdesign heb ik ook nog op gekeken, maar verder geen ervaring mee. Het zag er wel netjes en betrouwbaar uit.

@ supernova, gaaf een nieuwe boot. Hopelijk kunnen jullie het allemaal rondbreien en werkt het geluk mee.

@ supernova, weet je zeker dat je man geen last heeft van nesteldrang ? Lijkt er namelijk wel sterk op :D Ik heb dat ook met beweging van de beeb. Als ik haar lang niet voel dan krijg ik direct de kriebels, terwijl dat helemaal niet nodig is.

@ hier, gisteren zijn er twee zakken van de wehkamp vol positiespul gekomen. Jeetje zeg wat heb je lelijk spul er tussen zitten, terwijl het op het internet zo leuk leek. Heb een heerlijk jurkje/tuniekje van noppies gehouden (staat ook nog eens mooi) en daarnaast een capri witte broek en de zwarte c&a harembroek. De laatste zit ook erg lekker, maar is niet ideaal hier met al die langharige witte katten :) Ach gelukkig heb ik nog zo'n fantastische plakroller dus die gebruiken we dan maar extra veel. Heb ook zo'n zwangerschapslegging van mamalicious besteld en die zat zo lekker. Dus haal het kaartje er af, trek hem aan (want ik moest nog weg) blijkt er een gat in te zitten :$ Dus nu maar even de klantenservice gemaild, omdat ik deze toch echt terug wil doen en er een nieuwe voor wil.

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Ann: denk dat je mij bedoelt ipv supernova? :D Zwanger zeker? :p

Ja denk idd dat hij nesteldrang heeft. Was met het kamertje ook al zo vlug! Tsja, dat heeft ie nu eenmaal in zich. Beter zo dan andersom he, anders had ik John Williams al kunnen bellen :D

Positiespul van de wehkamp, ja dat herken ik! Vooral heel veel dingen van de c&a vielen me echt vies tegen. Maarja, daar leren we weer van he, en het is goed voor de portemonnee :D Ik neem aan dat je netjes geholpen wordt hoor door ze. Ze zijn volgens mij meestal niet zo moeilijk. Wel balen zeg dat er een gat in zat!

Hipdesign geen ervaring mee, maar heb ff gegoogled en zie mensen met goede ervaringen. Ik zeg doen!
    Was gelijk een goeie trigger voor me trouwens, heb gelijk gisteren een zetproef aangevraagd voor ons kaartje. Ben benieuwd! :)

Meiden fijne dag! Wij zijn allebei vrij vandaag dus we gaan sanitairwinkels af! :)

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Shame on me hahaha, vast en zeker met de zwangerschap te maken ;)

Succes met sanitair te zoeken.

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

brrr wat heb ik het koud zeg....heb de lange mouwen vandaag maar weer aangedaan. wat wen je snel aan dat warme weer he!

@indalen, is dat zo vroeg nu dan al? mijn zoontje was rond deze tijd ook al wat ingedaald??? maargoed gisteravond in bed was het in iedergeval duidelijk dat deze dat nog niet is, jeetje tis dat ik weet dat het er 1 in zit, maar wat een gevecht, en dan ook nog eens overdwars in mijn buik!

@ientje, je bent nog helemaal zeker van de naam? goed zeg! en is het ook nog gelukt met de 2e naam??
    wij zijn er hier nog niet uit, het blijft moeilijk, er zijn een paar waar uit we twijfelen. ;)

@aftellen, yeehhh fijn he! ik heb vanaf gister alweer weekend en moet dus nog 12dg werken.....stop 6wk vantevoren.:D:D:D

@supernova, gaaf hoor een grotere boot, doe maar decadent...hihi!:p
    @ ientje, was denk ik wel even schrikken toen je thuis kwam en geen toilet mee aantrof! maar met nog een paar weken voor de boeg [voor de bevalling] moet ie gewoon optijd klaar zijn toch! nou weet je man wat ie kan doen in zijn vrije tijd...;)

@bd81, nee sorry geen ervaring mee!
    @anneliesje, van 2 zakken maar zo weinig overhouden, mmm balen! ik vind het ook erg moeilijk om via internet wat te bestellen, ik koop het liefst gewoon in de winkel, kan je de stof even voelen en soms ziet het er erg leuk uit op foto maar staat het in het echt voor geen meter!

@ons kleintje, ohhh wat schrikken van je jongste zoontje.... hopelijk gaat het snel beter! heeft dat allemaal te maken met de vroeggeboorte of niet?
    wat lijkt me dat fijn om even een uurtje met de kleintjes te kunnen zitten en knuffelen. ze hebben zoveel liefde nodig!

ik moet zo naar de verloskundige voor controle. ben benieuwd weer.

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal,

@Eli: mooie foto!
    @Harde buiken: Ik herken het ook na lopen en vooral veel op het werk, toch een beetje te druk allemaal denk ik.
    @Julia: Klinkt goed daar in Spanje. Hopelijk blijft het daar zo'n lekker weertje. De regen is nu meer onze kant op geloof ik.
    @Gesprek werk: Hmm, ben niet veel opgeschoten met het gesprek op mijn werk. Het enige wat is gedaan, is gekeken of ik mijn diensten tot volgende week wel met minimaal 1 vaste medewerker sta die kan ingrijpen zo nodig (als ik op mijn pieper druk). Op zich prima, maar dat lost het alleen niet op. Heb ook veel last van harde buiken op het werk en daarna en begin een pijnlijke vocht vasthoudende enkel te krijgen in de avond, bah! Dinsdag toch eens bespreken met de verloskundige. Misschien ook beter om kortere dagen dan 8/9 urige diensten te gaan werken deze laatste weken.
    @Ons Kleintje: Jeetje, wat blijft het spannend allemaal. Knap dat je zo positief blijft en super dat je borstvoeding kunt geven aan je twee sterke mannen. Heel veel succes met het zoeken van een mooi geboortekaartje en geniet van jullie jongens.
    @Ientje: Succes met het toilet! Hij zal ook wel nesteldrang hebben haha.
    @geboortekaartje: Heb hier ook van die mappen thuis staan, maar nog niet echt samen met mijn man kunnen kijken. Kom tijd te kort haha. Maar zal vast goed komen ;)
    @Anneliesje: Die legging van Mamalisious heb ik ook, zit inderdaad heerlijk.
    @Meid: wat klinkt dat heerlijk, nog maar 12 dagen werken! Ben jaloers haha. Hoe was de controle? Alles oké?

Hier gister de 3D/4D pretecho gehad. Dat is echt super bijzonder :D Ook nog een bevestiging gehad dat het inderdaad een kleine meid wordt. Ben helemaal verliefd hihi.

Liefs,
    Misty

15. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:

afspraken:

Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ meid: ja we zijn helemaal uit de naam, hebben al wat dingen besteld met de naam erop, kunnen dus nu niet meer terug, hihi! ;)
    We houden het op 1 naam. Hebben jouw optie echt serieus overwogen en vonden het echt lastig om te bepalen. Maar ik weet niet of ik mn kind er erg blij mee maak zeg maar :p. Wij hebben ook allebei alleen een roepnaam, en vinden dat eerlijk gezegd ook wel makkelijk!
    Maar wie weet veranderen we ineens weer van gedachte! ;)

Misty, denk aan jezelf hoor!!

17. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    Bevallingslijst:

Uitgerekende data:

afspraken:
    16 mei- meid- controle vk

Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA
    de harde buiken en zeurderige buikpijn is eigenlijk dat ik meer rust moet nemen. pas als de harde buiken zomaar om niks komen en dan elke keer aanspannen en ontspannen moet ik bellen. ik moet nu elke dag eigenlijk een uurtje plat van haar [heel leuk bedacht hoor maar dat gaat echt niet!]

@ientje, ach vernoemen hoeft toch ook niet! haha nee je kan idd niet meer terug! leuk zeg dingetjes met de naam erop.

leuk zeg zo'n echo, gelukkig is het geslacht niet veranderd, hihi!

18. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ientje: hier heb ik ook dat gup soms flink actief is en dan even wat minder. De eerste keren maakte ik me ook zorgen, maar dan duurt heet vaak niet lang voor er weer beweging in komt. Meestal als ik even niet voel ga ik praten tegen de kleine, niet lang erna voel ik dan snel wat beweging. Praten jullie tegen jullie kleintjes?
    Je hubby kon zich blijkbaar niet inhouden, ik ken er nog zo een ;).

BD: Vonden wij ook wel een goede reden om een slagje groter te gaan qua boot.:D
    Geen ervaring met hipdesign.

Anneliesje: inderdaad was je even in de war, hahaha!

Namen: afgelopen weekend, dobberend in een roeiboot wat namen besproken. Volgens mij zijn wel wel eruit over de tweede naam. Nu nog de eerste. Vriend heeft 2 namen, en ik ook, dus ik vind het wel mooi om die traditie voort te zetten.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee meiden, ik zwaai weer ff gedag. Wordt tijd dat ik weer bijlees. Heb een heerlijke vakantie gehad (wat was het prachtig weer he), alleen is zoonlief ziek geworden. En hij is nog steeds ziek, dus we hebben hier slapeloze nachten en we zijn echt doodmoe. Maar ik heb nu lekker een paar vrije dagen, dus vast wel tijd om ergens jullie verhalen weer in me op te nemen.

Kussssssssss

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi meiden!
    Ik ga straks ofzo eens bijlezen, ben de laatste tijd zooo moe :(

Vandaag ook terug naar de gyn mogen gaan:

Hier stond er dus op mijn afsprakenkaartje 18u45, krijg ik om ietsje voor 16u een telefoontje toen we toevallig net met de auto voorbij de gynpraktijk reden of ik nog ging komen of dat er iets tussen gekomen was.
    Ik vroeg natuurlijk 'hoezo?', bleek ik daar dus om 15u45 ingepland te staan. Wij parkeren en snel gaan, mocht nog snel komen :D GELUKKIG!

Met onze prinses alles dik in orde!
    1kg230 en ongeveer 36cm, ligt nu nog in stuit maar ze heeft nog tijd hé :p
    Zelf nu 7,5kg bijgekomen!

Deel Deze Pagina