Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Vive: heb ook kuilen in mijn matras en ik slaap er niet echt beter door (heb het matras een jaar, de veren springen er bijna uit, dus ben nu achter de garantie aan). Daarnaast ligt mijn vriend meestal 'tussen' de 2 matrassen in. Ik heb hem vannacht zelfs serieus een flinke duw gegeven, hij lag zowat op me :$.

Irritant van die oudjes met een scootmobiel en dan ook nog op je kindje in rijden. :$

Bd: heb je zo'n lange suikertest? Of alleen een keer prikken? Ach, dan is het maar achter de rug, denk ik dan!

30 weken: gaat inderdaad snel! Nu maar eens snel het kamertje af gaan maken, er zit al weken geen schot in! En begin nu toch een beetje te stressen :)

2. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ Sucre: lekker hoor, extra kraamzorg! Als je een leuk iemand treft tenminste... ;)

Slapen: mwah, ik slaap eigenlijk (nog) best ok! Ik word weleens wakker 's nachts, waar ik normaal absoluut geen last van heb, maar ik val ook wel redelijk snel weer in slaap gelukkig. Met omdraaien ist wel lastig ja, hihi die vergelijking met de zeekoe en watten is wel een goeie! Maar ik denk dat ik niet zoveel draai als ik slaap, dus dan heb ik daar ook niet zoveel last van.

@ Ann: o meid wat schrikken, hoe gaat het nu?

@ Meid: lekker, weekend ertussenuit! O bij jullie ook al kermis? Hier ook, bleh, hekel aan!
    O gelukkig ben ik niet de enige die schrikt van foto's van zichzelf haha! Ik heb overigens wel een fotootje van gisteren, mij in bavaria jurkje gepropt! Omdat jullie zo zeuren zal ik 'm erop zetten :p wel onthoofd, maar jullie doen het er maar lekker mee :p

Drukte ontwijken, neuh niet per se. Had gisteren nog wel even over 't stadsplein willen lopen, maar heel de middag bij mn moepsie gezeten, gordijnen vermaken! En het hemeltje vd wieg is af, helemaal leuk!
    Benidorm bastards, volgende keer met je auto tegen hun aan rijden, kijken of ze dan nog tegen je kind aan durven botsen! :x

@Bd: succes morgen!!
    Zal idd wel een kleintje zijn van je vriendin. Hopelijk blijft die van jou nog even lekker warm zitten!

Ik heb vandaag eens wat babykleertjes gewassen, manman wat heb ik een hoop rompertjes!! Heb nu een heel wasrek volhangen met babyspullen. Past echt niks meer bij! Zitten ook spuugdoekjes enzo bij hoor, maar we stonden wel even met grote ogen te kijken, haha! :$
    Van de week eens even kijken voor een paar mandjes voor in de commode, voor luiers, sokjes enzo.

Intussen al een paar digitale proefjes gehad van geboortekaartje, heb hem net weer even aangepast en als het goed is, is ie dan definitief! :)

En zo beginnen we er een beetje klaar voor te raken! :)

Van de week willen we nog even een paar daagjes ertussenuit, hopelijk vanaf morgen al (ligt er even aan hoe goedkoop het is als we morgen kijken :D) en verder gaat hubbie de wc afmaken. Al het inbouwwerk is gedaan, de pot moet er nog aan vast, en dan kan ie gaan tegelen! Ben best trots op hem, heeft ie nog nooit eerder gedaan! :D

Zo, heb weer aardig wat oren van jullie hoofden afgekletst, hier komt t fotootje en zeg ik: welterusten!
    View attachment 147697

3. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash - 2e kindje - ziekenhuis - flesje
    8 juli 2011 - ientje (28) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    14 juli 2011 - KellyAernoudt (22) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

afspraken:

29 apr - Sucre - intake kraamzorg
    2 mei - Sucre - controle vk
    2 mei - BD81 - suikertest
    3 mei - Misty - controle vk
    4 mei - BD81 - controle vk
    11 mei - Elionorah - controle vk
    11 mei - Annelies - controle vk
    12 mei - ientje - controle vk
    16 mei- meid- controle vk
    19 mei - ientje - intake kraamzorg
    19 mei - KellyAernoudt - controle gyn
    6 juni - KellyAernoudt - controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

4. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Oja, mijn schoonpa kan volgens mij niet wachten tot zn kleinkind wordt geboren. Waren gisteravond even bij hun, zat ie ons eerst lekker te maken dat ie wat had gekocht, maar het was toch pas voor volgend jaar dus hij hield t nog lekker voor zichzelf.
    Jaja.... een kwartier later zie ik 'm ineens de woonkamer uitlopen, kon ie zich niet inhouden en ging ie het toch halen! :D
    Komt ie terug, heeft ie een oranje voetbaltenue-tje in maatje 62 gekocht!
    Echt, TE schattig gewoon, haha! Hij roept al tijden dat t een meisje wordt, maar dit is toch wel een beetje richting jongetjes hoor... Ach, jongetje of meisje, het wordt toch wel een stoer kind :D Maar hij kon zich echt niet inhouden toen ie het zag hangen. Schattig he! Als ik eraan denk zal ik morgen ff fotootje maken en plaatsen. Heb ik nu echt ff geen puf meer voor hoor... doei!

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Zo net eerste deel van suikertest gehad. Gatsie wat ben ik misselijk. Bloed prikken en kreeg je daarna zo'n glucosedrankje. 75% pure glucose en nog een flinke hoeveelheid ook. Ben hartstikke misselijk nu. Pffff.
    Zo weer terug voor 2e keer prikken en dan zijn we klaar voor vandaag.

6. vive2

vive2 Fanatiek lid

Bd81: blegh, sterkte! Hopen op een goede uitslag (geen onduidelijke iig, dan moet je wéér) !

Ik ga op vakantie! Ik meld mij van het weekend weer. Adios!

7. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ bd: ieuw, vies!
    Vind het trouwens wel vreemd hoor, toen ik ook voor suikertest moest, vroeg ik ook of ik dan zo'n vies drankje kreeg. Zei de vk: nee dat doen ze haast nooit meer. Maar ik hoor er steeds meer mensen over dat ze dat juist wél krijgen! :(:(
    Nja.. ik klaag niet hoor ;) Maar bd: gelukkig heb je dat gedeelte vast achter de rug! Succes met de prik(ken?)!

@ viv: fijne vakantie!!! :D

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Zo klaar met dat bloedprikken. Moest twee keer prikken. Vanochtend om 8.30 nuchter. Daarna zo'n vies drankje, en net om half elf weer. Ben er nu gelukkig vanaf. Ze hebben vanochtend eerst mijn bloedwaarde nagekeken en als die al hoog zou zijn zou het drankje niet nodig zijn. Omdat mijn waarde normaal was moest ik dus wel zo'n drankje.

Zit nu te eten want werd net helemaal niet lekker; zweten, trillen, duizelig. Had dus even wat nodig :)
    Vandaag dus maar even rustig aan doen.

Vive: fijne vakantie!

9. Mijntje82

Mijntje82 Nieuw lid

May 2, 2011
    2
    0
    0
    Huisvrouw
    Amsterdam
    Hallo Dames,

Leuk! Ik ben zelf uitgerekend 26 Juli 2011 en vroeg mij af of ik me bij jullie mag aansluiten?

Ik ben in verwachting van m'n 2e kindje. Mijn eerste is Leon een stoere bink van 3. En de 2e wordt een meisje.

Ik woon in Amsterdam, ben pas 29 geworden en ben sinds een paar weekies alweer 1 jaar getrouwd en 11 jaar samen met dezelfde lieve man.

Groetjes en hopelijk tot schrijfs, liefs, Mijntje (eigenlijk heet ik Jasmijn)!

10. Flash

Flash Lid

Feb 23, 2011
    82
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Even lijstje aangepast, mijn "kleurtje" is oranje (nog onbekend wat het wordt). Net verhuisd naar ons tijdelijke onderkomen voor het komend half jaar. Daar op mijn gemakje straks een plekje voor de baby inrichten, we hebben alle spullen gelukkig al!
    Tijdens de grootscheepse verbouwing in ons huis worden de kinderkamers meteen in orde gemaakt, dus het hoeft niet met spoed allemaal af.
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben bezig met een Post-HBO opleiding op het gebied van P&O, 30 juni laatste les en dan hopelijk mijn diploma. En dan ben ik er voorlopig even klaar mee, met studeren.
    Hmmm, over drie en een halve week gaat mijn verlof in (6 wkn vantevoren)!!! Het gaat supersnel....Maar ik heb de tijd nog wel nodig om een geboortekaartje te regelen en nog een lijstje te maken met last-minute zaken.
    En nu even wat koeler, maar het gaat weer warmer worden! Heerlijk, laat de zomer maar komen!
    Zo, even een mega-ego bericht, mijn excuses... Hopelijk gaat het ondanks de harde buiken en opgezwollen voeten van iedereen toch goed met jullie! (Net even de leeftijden bekeken, en 't is maar dat jullie het weten, volgens mij ben ik het oudste van ons allemaal :))

Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:
    11 juli 2011 - pina (32) - 1e kindje - thuis? - bv

afspraken:

13 mei - Flash - controle vk

Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

11. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    vive, tssss ...en dan zeggen ze wat over de jongeren van tegenwoordig he! maar met die oudjes is ook niet mis, heb je die benidorm van zijn scooter getrapt... go zwangere mama go!!!!
    hele fijne vakantie!!

@ientje, nou zit nog als gegoten toch dat bavaria jurkje!leuk he die vaders [opa's] die kun kleinkinderen verwennen!

@bd, iehhhhwwww bah klinkt niet lekker idd maar je bent er nu vanaf!

@ welkom mijntje.
    @ flash, je maakt me nieuwsgierig naar je leeftijd...wel lekker dat jullie even een tijdelijk onderkomen hebben anders is het zeker niet te doen met een kindje en een pasgeboren baby in een huis waar alles op de kop ligt.

vandaag hartstikke druk geweest, ik heb de boom opgehangen in de babykamer nu nog plekje zoeken voor het vogelhuisje en dan is ie ook zo goed als af...
    daarna maar eens op zolder een nieuw buro inelkaar gezet...zo'n buro met een kast erboven op, heeft wat bloed zweet en tranen gekost maar ben er trots op! powervrouwen!

had net nog even de kraamzorg gebeld hoe het zat met intake gesprek, maar omdat het ons 2e kindje is krijg ik een intake gesprek via de telefoon...raar....

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Rustig....

13. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    nou idd....hihi

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bd, heb je weer een beetje lekker geslapen?
    En zijn de proefdrukken al binnen? Ben benieuwd, wij krijgen ze morgen.
    Gelukkig is het bloedprikken achter de rug, wanneer krijg je de uitslag?
    Gelukkig gaat alles goed met je vriendin en haar kindje. Hoe groot is zij/hij nu?

Supernova, 's nachts naar de wc gaan is erg irri. Gelukkig heb ik daar geen last van. Maar manlief ligt al nachten te hoesten en proesten, dus veel nachtrust heb ik ook niet helaas... Maar een man die bijna boven op je gaat liggen is al helemaal geen pretje! :$

Anneliesje, ik had bij de vorige zwangerschap enorm veel bekkenklachten en na de bevalling ook, maar heb daar niet extra uren voor gekregen. Hopelijk gaat het bij jou gewoon heel snel beter straks! 1 tip, doe niks na je bevalling, vooral geen trappen lopen. Blijf in je bed, dat is het beste voor je bekken.
    Wat naar die harde buiken zeg, hopelijk blijft het een beetje rustig!

Vive, oef, jouw nachten klinken ook erg zwaar!! Nog even en dan hebben we ons lichaam weer terug. Gelukkig heb je nu een manier gevonden die werkt voor jou. Ik slaap nuu steeds met een extra kussen en over een paar weken haal ik mijn voedingskussen weer tevoorschijn.
    Alleen zijn? Heerlijk!!! Maar niet meer dan anders.
    Oeh, wat een aso-bejaarde zeg, zo maar inrijden op kids. Grrrrrr....
    Fijne vakantie he, lekker genieten!!!

Meid, super dat jullie weekend in Duitsland zo geslaagd was. Met name die sorbets spreken mij wel aan! :p
    Als je kraamhulp niet bevalt is 64 uur idd erg veel. Maar de vorige keer was het super en heerlijk, dus ik kijk een positief naar.
    Vriendin van mij krijgt ook haar intake telefonisch, woont ook in het noorden van het land.
    Jij bent zeker weten een powervrouw, echt goed van je!!
    Laat je een foto zien van de babykamer?

Ientje, flink aan het werk geweest dus voor de baby. Goed man! En al die minikleertjes aan de waslijn, zoooo schattig! En ook al bijna klaar met jullie geboortekaartje, super.
    En het jurkje staat je hartstikke goed! Jij en de baby zijn helemaal klaar voor het volgende EK!! Echt lief van je schoonpapa.

Mijntje, gefeliciteerd en welkom hier!

Flash, hee ouwe, word wel heeeeeeeeeeel nieuwsgierig haha.
    Flink druk dus nog met alles, verbouwen en afstuderen. Waar wonen jullie nu tijdelijk?

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En nog ff snel over mezelf.
    Gisteren bij vk geweest. Bloeddruk goed, buik mooi op schema, hartje klonk goed. Volgens vk was de baby weer gedraaid en was de baby zelfs al ingedaald?!? Ik snap er niks van, wel erg vroeg, vooral voor een 2e.

Ik ben echter nog steeds niet helemaal gerust. Het voelt anders dan bij de 1e, de hikjes voel ik boven in mijn buik, bij mijn zoontje onderin. Dus helemaal relaxed erover ben ik nog niet....

Verder was mijn Hb te laag. Omdat ik al moeite heb met mijn ontlasting, heb ik bruistabletten gekregen. Ben benieuwd of ze gaan werken...

16. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi dames,
    Sjonge wat vliegen de dagen zo aan me voorbij,
    het werd tijd dat ik me weer eens melde hier :)
    Het gaat wel oke met me, stabiel immobiel om het zo maar te zeggen.
    Ik loop nog kleine stukjes, rommel wat in huis.
    En hubby sjouwt me in de auto overal heen :)

@Mijntje, welkom hier, jij ook in amsterdam, ik ook :)
    Jij ook 29, ik ook, jij ook 2e kindje, ik ook :)

@flash, wow dat verlof begint ook al snel! Heerlijk hoor.
    Hoe oud ben je dan, want dat heb je niet in het lijstje staan... Hoezobenieuwd

@sucre, wow inderdaad snel als je beeb nu al ingedaald is.
    En pas met 34 weken ligt ie in de 'eindpositie' toch?
    Het blijft spannend he, ik voel ook niet goed hoe de beby ligt,
    bij mij zijn de hikjes ook onderin te voelen.

Klopt het dat steeds meer dames zwangerschapsklachten krijgen?...
    harde buiken, slapeloze nachturen, jeuk, pijn etc.
    Ik zie er ook steeds meer naar uit om mn lichaam weer terug te krijgen.
    Niet dat ik niet geniet van de zwangerschap, maar ik ben zo verdraaid immobiel.

Daarom heeft hubby als zijnde van verrassing.... en waar elekrisch wagentje geregeld voor me haha :D
    Ik opperde het idee al, want vorige keer zat ik de laatste 10 weken ofzo in een rolstoel.
    Maarja, dan moet je alsnog geduuwd worden.
    En morgen krijgen we zo'n karretje,
    en dan kan ik zelf met mn dochtertje naar het amsterdamse bos, het vondelpark,
    de supermarkt, etc toe rijden!!
    Ik merk wel dat het weer een hele hoge drempel is waar ik overheen moet,
    want stel je maar eens voor dat je met zo'n invalide wagentje je deur uit moet rijden...
    Ik voelde me toen in die rolstoel ook echt wel zitten hoor,
    maar ja, ik ben dan gewoon weer mobiel!
    Dus neem ik die drempel maar en ga ik gewoon genieten van de zomer :D

Verder gaat het redelijk met mn buik en harde buiken.
    Steeds meer triggers ontdek ik: slecht slapen, te veel lopen, bukken, hurken, spanning.
    En nu met de hulp in huis gaat het eigenlijk best oke.
    Nu nog 12 weken en dan ben ik uitgerekend.... phhfff lange rit.

Over 2 weken gaan we eindelijk aan de slag met de kinderkamer, hoop ik.
    want dan is onze berging wel klaar, en kunnen we de babykamer leeghalen.
    alle meubels moeten we nog kopen enzo.
    Wel heb ik al een tas vol kleertjes en schoentjes bij elkaar geshopt hihi,
    ook op koninginnedag hier en daar wat mooie dingen gekocht.

Nou meiden, ik ga in mn 3e boek verder lezen, want dat lukt nu ook steeds beter.
    Is er iemand hier die ook van literaire boeken houdt?
    Nog aanraders? (ik hou niet van Nicci French boeken...)
    maar ben een beetje uit de literaire scene gevallen sinds de geboorte van mn dochter.

Slaap lekker en op naar de warme lentedagen!

17. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    sucre, mooi dat alles goed was bij de vk! zou fijn zijn als de baby idd al ingedaald zou zijn.
    een 2e kan ook pas op het laatst indalen zei mijn vk. toen ik vroeg of ons babytje al ingedaald was, was dus nog niet zo en lag met hoofdje omhoog..... maar had nog alle tijd om te draaien....... volgens haar.
    ik hoop het maar, liever geen stuitbevalling of keizersnee!

hihi heeft ie van jou ook zoveel hikjes?? hier soms wel meerdere keren per dag! schattig he!

welterusten! morgen weer vroeg dag!

18. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Bevallingslijst:

Uitgerekende data:
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv

afspraken:

6 mei - Pina - 3d echo
    9 mei - Pina - echo - ligging placenta bepalen
    10 mei - Pina - controle vk
    13 mei - Flash - controle vk

Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

Zag net dat mijn leeftijd inmiddels was veranderd en heb het even aangepast....benieuwd of Flash nog de oudste is!! :p

Ben trouwens weer terug van vakantie en heb het super naar mijn zin gehad. Maar ook wel blij dat ik nu weer in Nederland ben en zonodig vlakbij de vk praktijk zit e.d., geeft toch wel een gerust gevoel merk ik.

Groetjes Pina

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pina, welcome back!! Kan me voorstellen dat het een fijn gevoel geeft om weer een vk dichtbij te hebben.

Meid, ja, veel hikjes hier. Maar de bovenkant van de buik gaat dan op en neer. Het voelt wel heel schattig!
    Het klopt idd dat een 2e vaak niet indaalt, maar pas als de bevalling begint bijvoorbeeld. Daarom snap ik ook niet dat dit kindje al wel is ingedaald en zelfs met het hoofd goed ligt. Ik geloof het gewoon niet, stom he....

Elio, jeetje, wat geweldig zo'n kar. Maar wat een stap ook. Lijkt me enorm eng, vooral al die mensen die dan naar je kijken. Maar je weet het he, what the fuck. Jij kan straks weer overal komen en daar gaat het om! Wel ontzettend lief dat je mannetje zo met je meedenkt. Knuffie voor jou.

Vandaag 1 hele dag gewerkt. De 6 uurtjes zijn me niet gelukt, werden er 7. Nu dus behoorlijk moe. Manlief ligt op de bank, die is ziek, dus ik maar ff relaxed achter de pc. De rest van de week ben ik lekker vrij, geweldig!
    En dan nog maar 6 dgn werken, of te wel 2 weken werken en dan....VERLOF!!!!!! YES!!!!

20. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Flash: tja, met zo'n opmerking wil iedereen nu wel weten hoe oud je dan bent! :D

@ Mijntje: Welkom! :)

@ Sucre: Jeetje, baby al ingedaald, dat is zeker vroeg! Kan me voortellen dat je niet helemaal gerust bent, misschien een andere afspraak maken met een andere vk? Ook al is het alleen maar voor je gemoedsrust.

@ Elio: leuk weer even wat van je te lezen! Jammer dat je nog steeds zo immobiel bent, maar fijn dat je hubby zo voor je zorgt! Zo'n karretje klinkt wel handig, heb je toch nog wat bewegingsvrijheid en ben je toch iets minder afhankelijk voor anderen. Ook leuk voor je dochter natuurllijk, dat ze nog met mamma op stap kan!

@ Pina: goed om te horen dat je het zo naar je zin had op vakantie.

Vandaag had ik een afspraak in het ziekenhuis. Ik had een afspraak met de VK ipv gyn zonder te weten waarom ik nu naar de VK moest. Dus daar vragen over gesteld en antwoorden van de VK gekregen (was een hele lieve vrouw). De vorige keer had ik ook een groei echo gekregen, maar de gyn die dat heeft gedaan heeft dat (naar mijn idee) nogal met de losse pols gemeten, dus ik heb mijn twijfels. Ook dit pikte de VK gelijk op. Ik krijg dus een nieuwe groeimeting, heb ook weer HB en suiker laten prikken.
    Verder heet ze nog even gevoeld en de kleine ligt er mooi bij, voetjes omhoog, hoofdje beneden (dat idee had ik al, ik voelde echt een soort getrappel richting mijn ribben en stompjes onderin mijn buik :D)

Verder ben ik ook flink enthousiast aan de slag geweest met de baby kamer. Gordijnen zijn bijna af, kruikenzak heb ik gemaakt en ga nu nog wat versiersels freubelen en het kamertje inrichten.
    Als het klaar is zal ik wel een foto spammen.

Nou, genoeg weer over mij. :)

Share This Page