Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ohja, ik heb van de week trouwens een aantal kleertjes besteld bij kleertjes.com, allemaal van noppies en kostte geen kont! En echt superleuk! Had geloof ik iets van 6 of 7 shirtjes en broekjes en was bij elkaar ongeveer 25 euro kwijt! Da's nog es leuk shoppen he :p

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    #3362 julia6, 5 mei 2011
    Laatst bewerkt: 5 mei 2011
    En nu dan eens even 2 weken tekst in 1 mega-rea proppen... be prepared!

@Flash, thx babe, nu ben ik niet meer de oudste! :D

@Ien, heb je dat goed gelezen? Ik = dus geen ouwe lul meer!
    Knoop hem in je oren! :p

@Supernova, wat een leuk kamertje! Mijn oog spot een zeer coole draak om een verwarmingsbuis rechtsbovenin. Waar heb je die gekocht? Hebbuh!!

@Bd, maar 6,5 kilo incl veel vruchtwater, goed zeg! Jij bent de kilo's dadelijk zo weer kwijt! Ik zit na 2 weken teveel (vr)eten in Spanje maar ook heullll veel lopen nog steeds op 8 kilo. Durfde na thuiskomst bijna niet op de weegschaal en was toch zeer heppie dat het meeviel :)

Klote van rugpijn zeg. Hopelijk wordt dat snel wat beter!

@Elio, grote stap, gewaagd en super dat je het doet. Bevalt het? Rijdt dat een beetje lekker? Vind het wel stoer van je hoor!

@Meid, moederdag? Ik dacht dat dat zaterdag was. Haha, ik heb er niet zoveel mee eerlijk gezegd. Krijg wel trouw elk jaar zelfgemaakte kunstwerkjes met standaard kdv gedichtjes erop, maar tis geloof ik niet helemaal mijn ding. Klinkt niet zo aardig, maar vind het een beetje nep. Nu oudtse sinds een half jaartje naar school gaat dit jaar dus een pakje mee vanuit school, ben benieuwd of dat meer indruk zal maken, maar ook daarop (buitenkant) zo'n standaard gedichtje over de liefste mama, bla die bla, ik krijg daar de kriebels van. Ik denk dat wanneer het iets meer vanuit het kind zelf komt, ik het meer zal waarderen dan nu. Of ik ben gewoon een lompe boer en heb er niks mee... kan ook :)

@Vive, heb je het lekker op vakantie? Geniet ervan! Je vroeg eens, heel lang geleden hoe het hier gaat met zw.schap en 2 jongens. Op zich goed, al ben ik de avonden wel enigszins afgepeigerd. Merk ook wel dat ik overdag soms een wat korter lontje heb en daar baal ik dan ontzettend van. Nog even een weekje ploeteren met interne verhuizingen. Laatste hand aan babykamer en jongste gaat verhuizen naar de zolder, dan meer rust in mijn kont.
    Hoe gaat het jullie knullen?

@Ien, wat een leuke voetbal outfit! Superlief ook dat die dat vast voor zijn kleinkind gekocht heeft! Enne, was dat nou een berichtje van jou over een overvol wasrek met babyzooi en vervolgens ook dat berichtje over kleren van kleertjes.com die geen kont kosten? Jij... koopmonster!

Wel een super wiegje geworden, daar zal gup heerlijk in slapen dadelijk!

@Sucre, wat betreft verzekering, ik heb ook zo'n gezins pakket (VGZ) en recht op meer uren dacht ik. Tenminste, dat had ik de vorige keer, maar heb er geen gebruik van gemaakt toen. Misschien, bij een leuke kraam nu maar wel doen...scheelt toch een hoop werk. Ik vind het geweldig nederlands systeem, die kraamzorg, al ben ik aan het eind ook altijd blij als het afgerond is. Op de een of andere manier vind ik het toch moeilijk om lui in bed te liggen terwijl iemand anders mijn zaakjes opknapt. Herkenbaar?

@Annn, balen van harde buiken, rustig aan nu, hoe moeilijk ook. Hebben jullie die behangboom trouwens met zijn 2en op de muur gekregen? Hoe lang was je ermee bezig? Foto spam? :)

@Misty, fijn van minder werken en eerder verlof. Tis voor het goede doel he? Baby ligt dus al op de juiste manier? Goed geregeld jij! Hier nog zo overdwars/horizontaal als het maar kan! Maar gelukkig hebben we nog wel even.

@Supernova, haha, jij ook bijbaan als postbode gehad? Hier nog 1! Heb dat tijdens studietijd echt jaren gedaan, in Nijmegen, Rdam en weer in Nijmegen!

Het weer in Spanje? Grom. Het mooie weer hebben we voor jullie hier gelaten, laten we het daar op houden....
    Nee hoor. Naast best wat dagen regen hebben we ook een aantal dagen zon gehad. Voldoende voor de kindjes om in hun nakie op het strand te rennen en zandkastelen te bouwen. Het hadden er iets meer mogen zijn maar je hebt er zo weinig invloed op he?

@Pina, jullie ook een fijne vakantie gehad, gelukkig! Waar waren jullie ookal weer? Sorry, ben echt vergeetachtig....

Als je een winkel hebt op gebeid van wooninrichting en net een nieuwe opdracht binnen waar je tot half juni zoet mee bent, dan neem ik aan dat je niet alleen een winkel hebt, maar dus ook daadwerkelijk bij particulieren/bedrijven de boel inricht? Leuk!

@Bd, mannen. Grooommmmmmm... herkenbaar hoor. Hier meer zo een die het gewoon niet ziet. Net samen bezig geweest de zolder op te ruimen en dan pakt hij tot 3x toe iets op waarvan hij zegt dat het weggegooid kan worden en legt het vervolgens weer op dezelfde plek terug. Ik snap dat dus niet he? Gooi het dan in een tas die dadelijk richting stort gaat. Inmiddels ben ik eraan gewend. Blijft toch een vreemd volkje die bepiemelde medemens.

Zo. Nu ben ik weer enigszins bij geloof ik. En hier hou ik het even bij. Morgen langs de stort, verder met zolder opruimen voor nieuwe kamer jongste koter en oh ja, ook nog 2 kinderen thuis en 's avonds slaapdienst. Deze keer begin ik pas om 18u als hub thuis is, dus dat is wel lekker wetende dat die dienst eigenlijk om 15u begint.
    Heb vanmiddag op mijn werk even mijn rooster bekeken. Ik moet nog iets van 6 weken werken en bij elkaar iets van 12 diensten draaien plus een vergadering en teamdag. Die 12 zijn best te overzien, maar die 6 weken, die vielen toch wel even tegen! Maar goed. Even doorbikkelen! Truste!

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    hier is de boze bui (hormoonbui ;) ) weer gezakt hoor. Slecht geslapen, zoontje was om half zes al wakker pfff. Maar ja het mannetje kan er ook niets aan doen dat hij droomde.
    We zitten sinds kwart voor zeven al aangekleed beneden hihi,
    Papa is vandaag thuis dus als mams het niet meer volhoudt kan ik altijd even plat op de bank.

Ientje; dat pakje!!! uber cute!!!!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, Julia is weer terug en zp wordt gelijk weer helemaal volgespamd! Je blijft een ouwe sok hoor, alleen Flash nog iets ouder! :p:D;):) Ach joh, nog een jaar en 4 dagen, dan ben ik ook een dertiger zullen we maar denken. Maar dit jaar dus nog lekker niet! :p

Ik ga even in de verdediging over dat wasrek en de kleertjes.com score hoor!
    Haha, had er wel even bij kunnen zeggen dat ik dus een wasrek ongeveer voor 60% vol had hangen met rompertjes in alle kleuren en maten! En had echt haast geen shirtjes en broekjes enzo. Dus ik MOEST noodgedwongen shoppen, twas écht niet anders! :p:D
    Maar ik heb nu een soort schattig zandkleurig pofachtig broekje gekocht waar ik echt compleet in love mee ben. Tis alleen maat 62 of 68 dus moet waarsch ff geduld hebben haha! (tenzij t kind op zn vader lijkt, dan is ie misschien gelijk al te klein :p)

Mannen en spullen niet weggooien: haha hier is het andersom! Ik moet soms echt even snel kijken of hubbie niet iets weggooit waar ik nog wat mee wil, dat is dus weer het andere uiterste.. Ik lijk dan weer een beetje op mn vader (waar we wc, tegels, plafondplaten, tegellijm etc bij uit de garage hebben weten te halen, die man bewaart werkelijk alles!)

BD: geniet ervan dat paps er vandaag is, neem af en toe lekker even je rust!

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Julia: de zeer coole draak komt bij Ikea vandaan. Ik heb 'm zo'n 5 jaar geleden al gekocht, omdat ik 'm zelf zo cool vond. :p

@ Bd: Lekker ervan nemen hoor, nu pappa toch thuis is :)

Mannen: Hier ook zo eentje, die de troep niet ziet, of gewoon negeert. Meneer eet een granenreep, en het papiertje vind ik later weer op de mafste plekken terug. Heb al zo vaak gezegd 'hoe moeillijk is het om het in de prullenbak te gooien?' Wat mijn schatje ook niet ziet is dat er tijd in klusjes gaat zitten, over de gordijnrails ophangen zei hij 'joh, doe ik wel even', waarop ik reageer dat het niet 'even'is gedaan. Ik had alles afgemeten, afgetekend, klaar gelegd en nog zijn we er 3 uur mee bezig geweest. En dan zegt ie 'gaat toch meer tijd in zitten dan ik dacht' ;). Ach, hij is verder wel een schat hoor! :D

Zo, en nu gaan de gordijnen van de babykamer er weer af, ze moeten nog afgewerkt worden aan de onderkant. (rotklus)
    Dan kan vanmiddag de naaimachine voor onderhoud weg, het is een singer van ongeveer 30 jaar oud, dus die mag wel even vertroeteld gaan worden.

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Supernova, 5 jr geleden?! Hmm... ik zal eens online kijken of ik hem nog ergens spot, vind hem echt super cool namelijk! Jij de gordijnen eraf, ik heb ze er net opgehangen. Weer een klusje geklaard. Morgen behangboom erop. Ben benieuwd!

@Ien.... oke. Ik biecht op. Voor 1 keer, dus lees het een paar keer over. ;) Tijdens onze verplichte opruimwoede op zolder hebben we gisteren meteen de plastic bak met babykleren maatje 50/56 naar beneden gebracht en heb ik net even zitten neuzen wat er ookal weer allemaal in zit. En hoe dieper ik in de klerenmassa groef hoe meer ik tot het besef kwam dat ik toch echt ook de winkels in moet duiken. Mijn beide heren zijn in oktober/november geboren. Alle mini maatjes zijn van dat zachte katoenen, maar toch wel van iets dikker materiaal gemaakt. En toen stond deze, beetje ervaren moeder toch even te twijfelen.... want zo'n pakje/truitje/broekie met een romper met korte mouw of zonder mouw eronder is misschien toch nog best wel warm in juli/augustus?!!

Dus..... momenteel staat er naast mijn yahoo mail, marktplaats, zp ook kleertjes.com open.............:);)

7. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Uh... correctie.... ik ben een nog iets oudere sok dan Julia! :p

We gaan zometeen weer een 3d echo laten maken en ik kijk er al de hele dag zo naar uit. Erg benieuwd hoe ze er nu uit zal zien!

Groetjes Pina

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Pina wat leuk, veel plezier.

De uitslag van suikertest was goed. Geen zwangerschapssuiker gelukkig. Wel was mijn ijzer aan lage kant. Heb ik nogal makkelijk last van dus goed opletten dan mocht ik nog zonder medicijnen.

9. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @pina veel plezier bij de echo!!
    ik heb er ook heel lang over zitten twijfelen of ik zo'n 3d echo wou maar ik vind het toch iets te 'echt'. heb hem van mijn zusje gezien en je kan zo goed zien hoe je kindje eruit ziet....ik hou het bij een verrassing!
    mijn zusje heeft ook een bewegende 3d echo gehad [4d heet dat geloof ik, wel gaaf hoor]

vandaag nog wat nieuwe hydrofiel luiers gekocht en nieuwe hoezen voor om de kruiken....ik had ze nog van mijn zusje liggen van de vorige zwangerschap maar aangezien ze 11 achter loopt als mij met haar zwangerschap geef ik ze maar netjes terug, straks beval ik te laat en zij veel te vroeg...

@ientje, wat een ontzettend schattig voetbal pakje....nu wel hopen dat je kindje van voetbal gaat houden.
    ziet er goed uit je ledikantje, en mooie boom aan de muur, hihi.
    die van mij is bijna klaar, vogelhuisje gister gevallen, helemaal kapot, gister nieuwe gehaald alleen moet die nog aan de muur...

10. vive2

vive2 Fanatiek lid

Allereerst: Willen jullie bij de "baby van de maand" verkiezing hier op zwangerschapspagina ook stemmen op het baby'tje van mijn vriendinnetje, Liesbeth Haar, ingezonden door mrs.Hair?? Ze heeft nog maar een paar stemmen en het is zo'n mooi kindje!

Kleertjes? Shoppen? Waar? Ooh, kleertjes.com.. ff loeren. Oo leuk! Hebbe, hebbe!! Tenks voor de tip!

Nou, ik ben er dus ook weer, hehehehe. Hebben we mij erg gemist???
    Vakantie was heerlijk. Genoten van de zee, het strand en de duinen. En van het zwembad waar ik -zelfs in burkini- niet in ben gegaan. Het was heel fijn er tussenuit te zijn en het gevoel dat het de laatste vakantie met ons viertjes was, maakte het ook wel bijzonder. Tot gisteravond. Toen brak er bij mij paniek uit en wou ik naar huis. Ik ben best wel Zen, relaxed en cool, maar ik had veel harde buiken en we kwamen erachter dat medische zorg einden verderop zat en toen bleek de boel bijna hermetisch afgesloten te zijn met slagbomen en hekken. Toen werd ik GEK. Niet met de auto wegkunnen, opgescheept zitten met enorme onrust vloog me gewoon aan. Ik werd niet hysterisch hoor, maar ik wilde gewoon weg. Maar we zijn vanmorgen gegaan, want midden in de nacht is ook niet leuk voor de kinders en ach, we konden er toch niet uit, hehe. Vandaag lekker zitten poetsen in huis en lekker aangerommeld. Home sweet home.

Bd81: Gelukkig! Geen diabetes! Sinaasappelsap drinken bij het eten bevordert de opname van ijzer!

Mannen: mannen zijn mafkezen. Niet te peilen, maar bij tijd en wijle ook wel weer lief. Mijn man gaat morgen (na de vreezulukke erfaaring van gisturr) gewoon weg. Optreden. Ja joh, ik doe de kinders wel hoor. Of de babykamer.. pff, wat een bende nog. Het lijkt nog niet eens ergens op. "Komt wel goed, schatje" en als ik dan pissig word: "Och, je hebt echt last van je hormonen hé. Nesteldrang heette dat toch?" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH HOU JE MOND!!

OK: fijn dat alles goed lijkt te gaan met de kleintjes. Nog even wachten tot ze alletwee boven de 1250 zijn. Hoe lang gaat dat nog duren denk je? Zet 'm op daar hoor!!

Nou, ik ga verderlezen, mijn geheugen laat het wat afweten en ik heb geen idee wat er nog meer was geschreven.

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Supernova, de volgende keer heb ik een andere vk, ga dan ook gewoon mijn ongerustheid uitspreken en dat ik het echt zeker wil weten, omdat ik thuis wil bevallen. En ik weet gewoon dat moederinstinct 9 van de 10x klopt..
    Wat fijn dat deze vk je zo serieus neemt! Is beter dan zo'n gyn die onpersoonlijk is en alles snel afraffelt..
    Ook al flink bezig geweest met de kinderkamer, wat leuk! Gave kleuren heb je en hele stoere gordijnen!
    Hier heeft manlief vandaag de kinderkamer geschilderd. Nog 1 muur en dan kunnen we gaan inrichten, eindelijk!
    Yes, 2 dozen!! Lucky girl. Maar die knippie is wel handig, vooral als je zelf een beetje overweg kan met een naaimasjien.

Bd, jij had ze toch ook bij Hipdesign besteld?
    Hoe was je uitslag van je bloed? Yes, suiker goed, wat fijn! Gelukkig nog niet aan de staaltabletten, ik wel helaas.
    Hopelijk heb je gauw baat bij de osteopaat. Gelukkig kan je al snel terecht. Ik heb ook flinke rugpijn, is echt niet fijn he.
    Oei, geen fijne actie van je man. :x Zou net zo reageren!

Flash, oooooooooooooh, pas 36 haha. Dat is toch niet oud. ;)
    Fijn dat je baas zo relaxed reageert, kan me voorstellen dat 4 dgn werken behoorlijk pittig is! Jullie appartement klinkt helemaal prima, maar straks in jullie eigen huis gaat natuurlijk niet snel genoeg.

Anneliesje, jeetje, nog zo veel harde buiken, echt niet fijn! Ik heb er de laatste dagen helaas ook weer meer last van...
    Ja, ik al bijna verlof, schat dat ik over 1,5 mnd ga bevallen, zo rond 25 juni. Dat schiet echt al op!!!
    En alle spulletjes inmiddels in huis? Leuk he, zo bezig zijn met het kamertje.

Julia, welcome home!! Veel klusplezier. Ja, in de babykamer dan he. :p
    Wouw, niks aankomen op vakantie in Spanje. Goed meis! Scheelt misschien dat je geen wijn kon drinken bij de maaltijden.
    Ik heb ook niet veel met moederdag. Manliefs familie vindt dat vreemd, werd vaak raar aangekeken als ik het niet nodig vond om naar zijn moeder te gaan. ;)
    Nee, helemaal niet herkenbaar! Ik heb een hekel aan poetsen etc, dus ik vond het heerlijk om de kraamzorg in huis te hebben. Tuurlijk, ik weet dat ze er voor mij en de baby is, maar als ze maar niet continu om me heen hangt, dan vind ik alles prima! Kan ik lekker op mijn bedje blijven, lappie erbij en genieten/uitrusten.
    6 weken werken klinkt idd nog lang, vooral als je het vergelijkt met mijn 2 weken. Maar gaat echt snel voorbij, vooral als je zo druk bent als jij nu bent!
    En al kleertjes gevonden?? Niks om je voor te schamen toch, de baby heeft gewoon zomerkleren nodig, net als wij. ;)

Meid, grappig is dat he, als je overal tegelijk schopjes of vuistjes voelt. Ik vind het zo jammer dat ik dan niet ff kan kijken wat de baby allemaal aan het doen is.
    Lekker dat je straks wrsch niet meer elke zaterdag hoeft te werken!!

Moederdag, ben bang dat ik word overgeslagen dit jaar. Manlief is al de hele dag ziek thuis en morgen is hij ook niet van plan alleen de deur uit te gaan. Helaas...

Elio, yeaaaaaaaaaaaaaaaahhh, gaaaaaaaf!! Lekker gaan toeren in je stoere wagen en ijsjes scoren met je dochter, haha. :D
    Ik ben ook best trots op mezelf dat ik het tot 34 wkn ga volhouden, ondanks alle klachten. En daarna heerlijk een paar weken genieten van mijn welverdiende rust.
    Boeken, ik hou meer van spannende boeken, Dean Koontz, Stephen King en Karin Slaughter. Heerlijk, die boeken lees je in 1 middag uit. Als je niet wordt gestoord door een peuter ;).
    Ik weet een fijn cremepje voor de droge huid, die van Louis Widmer. Is wel duur, maar superfijn. En helpt striae voorkomen. Heb mijn vorige zwangerschap geen streepje gekregen. En nu ook nog niet.

Misty, wat goed dat je minder/korter gaat werken! Ik heb altijd begrepen dat als je minder werkt, dus gedeeltelijk de ziektewet in moet, je sowieso 6 wkn vantevoren moet stoppen. Ik zou als ik jou was hier dus voor kiezen, anders moet je straks ontzettend veel uren inhalen, zit je ook niet op te wachten denk ik. Sterkte meis!

Pina, ja, zwangere vrouwen onderling delen toch iets bijzonders. Vandaar dat je elkaar toch altijd even begroet, ook al is het maar een kort knikje met ene grote glimlach.
    Heerlijk dat je vriend je zo in de watten legt! Mag ook wel, zwanger zijn is hard werken!
    Je wil wel erg lang doorwerken zeg. Las gisteren een verhaal in zo'n blaadje van een vrouw die dat ook deed, tot de dag van de bevalling aan het werk. Achteraf had ze ontzettend veel spijt dat ze niet wat meer rust had genomen. Werken kan altijd nog he en ook die leuke opdrachten zullen in de toekomst blijven komen. Maar zwanger zijn en ervan genieten, dat kan niet zo vaak. Tenzij je een heel elftal wilt natuurlijk. ;)
    Hoe was de echo?? Fotooooooo's!!!

Ons Kleintje, fijn om weer wat van je te horen. Wat fijn dat het goed gaat met de grootste! Maar de zorgen om de jongste zijn natuurlijk erg groot. Wanneer wordt zijn ductus gesloten? Of is dat nog niet duidelijk? Gelukkig is dat niet een zware operatie, maar toch is het enorm spannend. Knuffie voor jullie meis. En heerlijk zeker, om je grote mannetje af en toe te zien.

Ientje, welcome back! Geniet lekker van de zon.
    Wat een schattig wiegje!! En die boom is ook leuk!
    Dat tenue is ook geweldig, haha!!
    Hee, dat is wel erg goedkoop shoppen, hadden ze een kortingsactie?

Vive, welkom thuis. Jammer dat de laatste avond toch even anders verliep dan gedacht. Ben je nu weer wat gerust nu je weer thuis bent? Knuffie.

Pfff... jullie moeten niet zo veel schrijven, want dan moet ik altijd zo veel reageren, hahaha. :D

Maar goed, babykamer schiet dus al mooi op. Kan ik eindelijk die wasjes gaan doen en uitzoeken wat ik allemaal heb en wat ik allemaal nog nodig heb.

Fijne avond, fijn weekend en geniet van het prachtige weekend!
    Wij gaan morgen lekker bbq'en. Onder het genot van een heerlijk alcoholvrij biertje. :D

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Vive: Lekker gerelaxed dus. Kan me op zich wel voorstellen dat het een minder gevoel is als je niet weg zou kunnen en zorg een eind weg is.

@ julia: ik heb even vlug op de Ikea site gekeken, maar volgens mij is ie uit de collectie. Zo te zien zijn er geneog mensen op marktplaats die 'm kwijt willen, maar geen idee of je een knuffel 2e hands zou willen.

@ Bd: gelukkig was je suiker test goed!

@ Pina: Veel plezier bij de echo! Ik hoop voor je dat je wat mooie plaatjes meekrijgt!

Gordijn hangt weer, afgezoomd en gestreken, en wat mijn betreft komt ie de eerste 4 jaar niet meer eraf! Ik had nog wat stof over en heb daarvan de kussen van de stoel opnieuw bekleed. En heb ik een begin gemaakt met het pimpen van de MvM tas.

Zus is nog langs geweest, omdat ze benieuwd was naar het kamertje. Maar het was volgens mij niet alllemaal naar haar zin, bedje stond verkeerd, en de commode zou in een andere hoek beter staan enz enz. Denk dat het mijn hormonen zijn hoor, maar vond het niet zo leuk. Ach misschien moet ik allang al blij zijn dat ze zo neutraal was, ipv negatief.

13. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Even een poging om een foto met jullie te delen! Even kijken of het zo goed gaat.....

14. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Gelukt!!! Ik ben nu al verliefd op ons meisje, vind ´r zo lief!

Ze lag steeds met haar handjes voor haar gezicht, dus het was nog vrij lastig voor de echoscopist om een goede foto te maken, maar ik vind deze foto erg mooi gelukt!

Groetjes Pina

15. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow Pina, wat een mooie foto! En een prachtige meid natuurlijk!

16. vive2

vive2 Fanatiek lid

Jeuzestepaard wat een mooi mondje!!!!!!! Dat onderlipje, die kleine meid heeft mazzel! Prachtig kindje, absoluut terecht dat je in de wolken bent :)

17. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Zit hier nu natuurlijk wel een beetje te glimmen.... zulke complimenten over mijn dochter! Mijn vriend vraagt wel of ik er even bij wil vermelden dat ze die prachtige onderlip van haar vader heeft! :p

Groetjes Pina

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal,

@Pina: Jeetje, lijkt me wel lastig om zwanger te zijn en een eigen bedrijf te hebben. Zo kun je inderdaad moeilijk met verlof.

@Ons Kleintje: Fijn om te lezen dat beide jongens vooruitgang boeken, maar wel rot dat ze nog niet naar een ziekenhuis dichterbij kunnen. Hopelijk komt deze tijd snel.

@Supernova: De magnesiumtabletjes doen hun werk inderdaad goed. Heb bijna geen last meer van de kramp. Probeer ook zo min mogelijk mezelf uit te rekken in bed, want dan schoot het er vaak in.
    Wat gaaf dat je zoveel zelf kunt maken. Lijkt me erg leuk als je ziet dat het kamertje grotendeels van je eigen productie is :D Beetje jammer dat dan je zus komt bemoeien met hoe het volgens haar moet. Maar doe gewoon lekker wat je zelf mooi/fijn vindt!
    @Pina: wat een mooie echofoto! Schattig! Wij hebben ook zo'n 3D echo gedaan, maar onze dochter was behoorlijk eigenwijs en moeilijk te fotograferen haha. Heb wel wat foto's, maar volgens mij niet zo'n duidelijke als die van jullie.

@Meid: Ik wilde inderdaad 4 weken van te voren met verlof gaan, maar met het werk wat ik doe is dat vrijwel onmogelijk. Ik ga dan ook maandag aangeven met 6 weken van te voren met verlof te gaan en kijk er nu eerlijk gezegd ook wel een beetje naar uit. Al hoe wel ik het ontzettend moeilijk vind om niet meer te gaan werken en het allemaal los te laten, want vind mijn beroep ontzettend leuk en uitdagend.

@BD81: Hoe gaat het met je rug? Hopelijk helpt de behandeling. FIjn dat je geen zwangerschapssuiker hebt. Hopelijk kun je het ijzergehalte met wat appelstroop etc ophogen.

@Ientje: Super mooi de wieg!
    @Julia: yep, ze ligt al mooi met haar hoofdje naar beneden, maar weet ook niet of ze nu nog gaat draaien? We zullen het de volgende controle weten ;)
    @Vive: Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Wel rot dat je last hebt van harde buiken. Heb het ook en moet zeggen dat rustiger aan doen mij erg zwaar valt haha.
    @Sucre: Ik ben nu ook wel van plan om 6 weken van te voren met verlof te gaan. Alhoewel er nog niet gesproken is over ziektewet. Geloof dat ik uren genoeg heb om wat minder te werken, dus dat zal geen probleem zijn.
    Alcohol vrij biertje bevalt hier ook goed ;) Vind de rosébier van Wieckse of van Bavaria lekker!

NOu ik ga even poetsen/opruimen/boodschappen doen/douchen en hopelijk nog even tijd om te relaxen. Vanavond lekker bbq-en met vriendinnetjes en dan nog op verjaardag. PFf, druk dagje dus weer.

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Even kijken of het lukt om een foto van onze kleine meid toe te voegen ;)

20. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    En nog eentje.

Deel Deze Pagina