Een foto recht van voren is niet gelukt, want ze draaide steeds haar gezichtje lekker in mijn buikwand of had haar armen/handjes voor haar gezichtje hihi. Liefs, Misty
Dat gaapje!! *kwijll* Het ziet er zo lief uit! en die mooie bolle wangetjes.. Prachtige echo hoor! Pina: Ah, kijk, da's nuttige informatie. Het is de onderlip van Pinaman
@ alcohol vrij bier: Ik ben dus niet de enige die is uitgeweken naar alcohol vrij bier. Een paar maandjes terug zat vriend naast me op de bank met een biertje en dat rook toen zo lekker, kreeg er spontaan zin in. Hij stelde alcoholvrij bier voor en dat ben ik toen idd gaan uitproberen. Ik vind het witbier van Bavaria erg lekker, valt me alles mee dat alcoholvrije. @ Misty: Jij hebt ook al zo'n prachtige foto van je meisje! Vandaag hebben we nieuwe matrassen uitgezocht. Vorig jaar heel nieuw compleet boxspring gekocht en de matrassen zijn nu al helemaal niets, veren komen er bijna doorheen . Nu is de beddenverkoper nogal een gladde prater en had ons bijna weer dezelfde matrassen aangesmeerd. Gelukkig hebben we daar toch een stokje voor gestoken en nu een ander merk en een betere hardheid. Over een kleine maand slapen we weer echt goed hoop ik! Verder hier een erg luie dag. Naaimachine wordt schoongemaakt en nagekeken, dus kan volgende week ergens pas weer freubelen.
@Pina, wat een schoonheid, en wat echt zeg - zo'n foto! @Sucre, ik heb ook een hekel aan schoonmaken en inderdaad is de kraamzorg niet alleen daarvoor bedoeld, maar voel me er toch ongemakkelijk bij. Ik ga het wel proberen hoor, deze keer. Vaker en langer in mijn bed blijven liggen. Scheelt ook een hoop (kraam?) vermoeidheidstranen als uk een week of 2/3 is. Ervaring leert..... @Bd, super, geen zw.schapssuiker! Gelukkig maar! @Misty, tja, kindje kan natuurlijk nog draaien, hopelijk niet het geval natuurlijk, scheelt een hoop gedoe lijkt mij. Mooie foto's hoor! En inderdaad, wat Vive al zegt, er zit gewoon al vulling in die wangen! Lekker!!!!!!!!! @Vive, jij blij dat je weer thuis bent na geslaagde vakantie? Moest stiekem wel lachen om je stress die laatste avond, hoewel het ook te begrijpen is natuurlijk! Niet fijn! Zo, ik ben aan het behangen. Behanglijm is voor de 2de ronde bijna klaar. Gedoe zeg. Dat fotobehang met mijn vader erop gedaan in onze slaapkamer maar blijkbaar ging er iets niet goed. Hij is inmiddels naar huis en 1/5 hangt los, dus pleur er nog maar wat lijm achter. Daarna de blaadjes aan de behangboom en dan zijn we daar ook klaar mee. Ik ga dus snel even verder voordat mijn lijm te hard wordt! Doei!
@sucre, louis widmer, ik ben er weg van, ik gebruik het voor mijn gezicht, super spul! @supernova, mmm klinkt niet zo heel leuk van je zus, of ik moet ook last van mijn hormonen hebben....maar neem aan dat jullie het zo neer hebben gezet hoe jullie het leuk of praktisch vinden, toch....ik zeg lekker laten staan!!!! @vive, welkom terug weer! hebben je kids nu nog een weekje vakantie? hoe komen die mannen er nu bij dat wij last van onze hormonen hebben,hebben ze dat gewoon stiekem zelf niet!!!!! ahhhhhhh!!!! wat een knappe juli-forum babytjes......poppetjes! over een paar weken kunnen we allemaal ons babytje voor het eerst bewonderen...hebben jullie al een beetje [beval]stress? heel veel klanten zie ik nu pas weer naar mijn verlof en iedereen wenst mij 'succes', daar moet toch iets originelers voor gevonden worden toch?? succes, tsssss wij zijn met dit mooie weer maar even naar binnen gevlucht, onze buren hebben besloten om te gaan bbq-en, heerlijk maar het ziet helemaal blauw buiten bij ons, net de wind richting ons. mooi even tijd om zsp bij te lezen...
Julia: je spoort niet. De mussen glibberen in een plasje zweet van de daken af met deze hitte en jij gaat met een koter van -10 weken in je buik behangen. Daar hebben we mannen/schoonfamilie/klusmannetjes voor, schat! Maar post je ook wle een fotootje? Ben wel benieiuwd heur! Meid: inderdaad, die kerels kunnen d'r ook wat van. Lekker heh, dat gebbq. Hier is het ook feest hoor. Ramen maar dicht gedaan, niet te harden man! Bevalstress: Jep! Totaal gevoel van hier-heb-ik-zo-ontzettend-geen-zin-in. Maar ja. Als het goed is komt er een kindje voor terug. Da's dan wel weer leuk. Waar ga jij bevallen trouwens? Thuis of ZH? Ik in Lely. Ik heb - in tegenstelling tot een andere zwangervanderderdekotermama - bar weinig gedaan vandaag. Boodschapje, badje opgezet en er zelf naast gaan zitten toekijken hoe de kinderen lol hadden. Leuk hoor.
Hoi meiden, ben ik ook weer even na een hele warrrrrme dag... @ Julia, HA! Gesnapt! Nog dingetjes weten te scoren op kleertjes.com? Tja, zulke rare ideeën heb ik zo nu en dan niet hoor! (hm, rare zin. Ik bedoel natuurlijk dat ik af en toe best goeie ideeën heb ) BD: fijn, geen suiker! en nu lekker aan de appelstroop en veldsla en allerlei groene groentes he! Viv: welkom terug! Beetje eerder terug lees ik, maar beter zo en dan relaxed thuis dan in paniek daar, toch? Gelukkig had je het niet op dag 1 al. Geboortekaartje: check! Helemaal geregeld, hubbie heeft mailtje in zn inbox met daarin precies omschreven wat ie moet doen zodra onze uk eruit is . @Eli: had nog helemaal niet gereageerd op je scoot! Meid, idd gewoon schijt aan iedereen, mensen kijken toch wel naar je, of je nou in een scootmobiel zit of niet, we worden toch wel aangestaard als 1 of andere efteling attractie, dus lekker poep aan iedereen! Zolang je maar geen kinderen overhoop rijdt he... @ Supernova: ajoh, schijt aan je zus hebben hoor! (ik ben nogal van de schijt op het moment, haha sorry! ) Doe lekker hoe jij het wel, mensen bemoeien zich er toch wel tegenaan. Gelukkig zijn we allemaal verschillend, zouden toch wel hele saaie babykamertjes worden allemaal! Maar ik begrijp natuurlijk wel dat je het niet leuk vindt dat ze zo reageerde. @Pina: oo wat een beauty!!! Idd, dat lipje! Logisch dat je verliefd op dr bent! @Misty: aaaah nóg zo'n schattig bekkie! Dat gaapje, cuuuuuute!! Supernova: heb je niet nog iets van garantie op je originele boxspring dan ofzo? Want na een jaar is toch wel heeul snel zeg! Tss. Kraamzorg en in bed blijven liggen: schijnt toch wel belangrijk te zijn hoor. Toevallig had een vriendin het er vanmorgen nog over, dat je kans hebt op doorzakken van je bekken (ofzo) als je te snel weer van alles gaat doen. Heeft zij waarschijnlijk gehad, kwamen ze alleen veeeeeel te laat achter. Heeft er vervolgens een jaar of 5 mee gelopen en is er nu wel redelijk vanaf. @Julia: Jeeeemig respeeeect dat je gewoon op zo'n warme zweetdag als vandaag, gaat lopen te zitten te behangen! Beetje gestoord ben je wel geloof ik, of niet? Hopelijk blijft t nu wel goed hangen, zou echt zwaar K zijn als dat niet zo was. Moest trouwens wel even lachen, want het klonk net alsof je een foto met je vader erop als behang hebt En nou kan het natuurlijk best zijn dat je pa hartstikke leuk is om te zien, maar om die nou in de babykamer te hangen??? Kweenie.. O, ik zie dat Viv er net zo over denkt, behangen in de hitte Opzien tegen bevalling? Beetje. Begint nu een klein beetje te komen geloof ik. Heb trouwens van een kennis één of ander goedje van VSM gehad, met als tip om dat vanaf 6wk voor de uitgerekende datum in te nemen, met een goeie kans op een makkelijke bevalling. Geen idee hoor, weet ook niet hoe of wat, maar iedereen in haar omgeving die het had gebruikt, had een makkelijke bevalling! Schijnt in de buurt van Zwolle door vk's geadviseerd te worden. Zal zo de naam ff opzoeken, is niet te onthouden namelijk Te koop bij apotheek, al moet het waarsch besteld worden, hebben ze (meestal) niet op voorraad. Enniewee, kan in elk geval geen kwaad toch? Zo. Manlief is vandaag weer druk bezig geweest in de wc, de muur is bijna helemaal betegeld. En ik ben zo trots! Doet ie helemaal zelf, voor het eerst, en het lukt hem nog ook!! (hopelijk vinden we niet morgen een stapeltje tegels op de vloer........... Mn moeder kwam nog 'even' langs, om de gordijnen op te hangen, die kreeg gelijk een aanval van nesteldrang (ja, dat kunnen oma's ook hebben, vandaag ontdekt! Pffffffff!!) dus de hele bovenverdieping is weer tiptop gestofzuigd en gezeemd Verder niet zoveel gedaan eigenlijk. Beetje boodschapjes en verder geprobeerd uit de zon te blijven, en uit de buurt van tegelzagende hubbie Nu is hub volgens mij zover dat ie even koffie komt drinken, dus ik ga er weer gauw vandoor!
Ien: pireneum olie tegen het uitscheuren.. Nou.. Ik ga niet in detail treden, maar hou dat geld lekker in je zak voor een fles goeie rosé voor na de bevalling. Daar heb je tenminste nog wat aan.. Ik was na gebruik daarvan alsnog een breiwerkje "down there" In bedje liggen: ik zeg doen! Zoveel mogelijk rust pakken, je mag de rest van je leven je uitsloven voor je kindje. Echt. En dan heb je de tijd niet meer om te herstellen, dus echt liggen blijven!!! Ik heb het bij mijn eerste en tweede niet gedaan, eigenwijs dat ik ben, maar ik heb lang last gehad van naweeën, niet goed mijn plas kunnen ophouden, moeheid en vermoeide spieren. Dit keer ga ik het gelijk aangeven bij de K.V dat ik echt in bed opgesloten moet worden af en toe omdat ik nooit rust neem.
@ Viv: haha, ja die heb ik ook wel gehoord, maar dat moet je smeren toch? Maar nee, dit is wat anders. Heb het gelijk ff opgezocht, het heet: Caulophyllum Thalictroides D6, van VSM dus. Nog moeilijker te onthouden dan die pireneum spullie
Zo. Hierbij een teken van leven. I AM ALIVE! Ik heb het overleefd! Sodeju, wat een werk! En dat bukken telkens he, schiet voor geen meter op. Als ik OOIT in mijn leven nog een keer ga behangen zorg ik voor een behangtafel. Beetje gestoorde actie was het inderdaad wel, kwam uit de slaapdienst, snel naar huis, koppie thee met mijn vader, en Ien, nee die staat niet op het fotobehang op mijn slaapkamer gelukkig Ongelukkige zin komt door lack of sleep.... en daarna meteen naar boven en de klus geklaard. Nah ja.... geklaard.... deel 2 zonder vader heb ik net geklaard! Nu ligt hub met zoon 2 in een tentje in de achtertuin en zoon 1 boven in bed. Gingen veel te laat naar bed omdat hub werd geskyped uit Bulgarije, heel de family bij elkaar, daar moesten de kindjes natuurlijk ook even aan meedoen. Alle bulgaarse om/opa/tante/oom/neefjes en nichtje weer gezien. Zal zo even een paar fototjes spammen van de slaapkamers boven. Nu staat er nog een laatste projectje op mijn lijst, de zolderkamer omtoveren tot slaapkamer voor zoonlief. En wel voor a.s. donderdag want dan komt er een vriendin met hub en kind uit Bulgarije een week logeren. Hoe'st hier? Eens even kijken. Ien, wat heb jij een knappe vent zeg, die kan gewoon betegelen! En zo'n moeder is ook niet verkeerd, stuur d'r eens deze kant op! @Vive, ja jij hebt het goed gedaan vandaag met dat badje en dat -10 weken kind in je buik! Ik zal daar morgen proberen een voorbeeld aan te nemen, al moet ik om 15u wel werken tot 22.30u. He trouwens, heb jij en oudste 1 of 2 weken vakantie? Hier echt bagger nu 1 week (die is nu dus voorbij) en dan vanaf 30 mei nog een week. Had het liever in 1x gehad, maar dat zal wel een luxe probleem zijn. @Bevalstress, nope, geen last van. Ben gezegend met 2 makkelijke bevallingen en ga er maar van uit dat nummer 3 het niet te moeilijk gaat maken. En zo wel, dan wil ik dat nu echt nog niet weten. Olietje tegen uitscheuren, nooit gebruikt. Bij bevalling 1 een knip en die klote hechtingen waren erger dan de hele bevalling bij elkaar en bij nummer 2, wat op zich wel een tip voor iedere vk/gyn is, gebeurde het volgende: Vk depte na elke week down there met een washandje met warm water. Als je een kraan op je kamer of in zk kamer hebt, best handig. Geen scheur of knippartijen bij die bevalling. Ja, een mini scheurtje met 1 hechting die ik niet eens voelde. Niet noemenswaardig. Dus, ookal klinkt het een beetje ranzig, maar dat is bevallen ook, zorg voor warm water en washandjes! @Supernova, wat balen van die matrassen zeg, en wat slecht - zo snel al!?! Of hebben jullie ze gewoon TE intensief gebruikt? Nou, even kijken of ik een fototje kan spammen hier in een volgende post.
Babykamer 1 (na een eerdere discussie over wel of geen luiertas moest ik tijdens mijn opruimwoede een paar dagen geleden op zolder echt aan jullie denken. Ik kwam van volgend jaar een groene luiertas tegen die ik toen van de VGZ kreeg bij mijn kraampakket. Hij heeft jaren doelloos op zolder gelegen, nu ligt hij doelloos daar in die commode op de foto. Hij verhuist van verdieping naar verdieping. De bedoeling is dat hij nu nog in de gang beneden uitkomt waar men inmiddels bijna niet meer kan lopen van de opgestapelde zooi die ik maandag naar de stort ga brengen. Dus. Als er nog gegadigden zijn voor een nieuwe VGZ luiertas.... Kreeg trouwens deze keer een nieuwe tummy tub van de VGZ, die had ik ookal, maar toch wel een aardig gebaar dacht ik zo!)
(1) muur in mijn eigen slaapkamer, rest is gewoon wit (die plant heb ik maar voor een stukje muur gezet waar ik de kreukels niet uit het behang kreeg, daar komt ooit nog wel een mooiere plant):
Oo, dat ga ik dan ook doen! Washandjes ertegenaan. Ik vond het hechten ook niet zo geweldig, maar het ergste van alles *bangmakerijtje, sorry* vond ik toch de placenta. Denk je alles gehad te hebben, mot dat ding er nog uit. Bah. Ien: die pireneumolie kun je beter niet innemen nee, hehehe, al krijg je er ongetwijfeld onverwoestbare stembanden van die vér kunnen oprekken Ik heb nog nooit van het spulletje dat jij noemt gehoord. ga ik ff googlen
Ohhhhh het is echt supergaaf geworden Juul!!! Echt, helemaal super, je mag trots op jezelf zijn! En die kreukels, nou, die nemen ze maar voor lief hoor. Op de foto is er echt helemaal niks van te zien. Of heb je 1 van je kinderen soms achter het behang geplakt? Dat uiltje vind ik trouwens ook echt supercute! Tummytub, wow cool dat je die kreeg zeg! Kwamen ze bij mij aan met 1 of andere gare knuffel *sorry, gegeven paard*. Mocht je die ook op de stapel stort zetten, rij dan naar de stort hier bij ons, dan pluk ik die tummytub er gauw vanaf!
Sucre: knuf terug meis! occillococcinum, dat was ook zo'n lekker woord. Spel het gewoon als oksilokoksinum en doe niet zo interessant. Wat bezielt die farmaceuten (varmaazuiten) toch?