Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Ikke wel hoor :) Komt ie: kaulofielum taliktrowiedes
    Nogal wiedes! :p:D haha!

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

Staande ovatie voor Ientje!! :D

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Hahahaha! Nou Ien, als ze zo lekker smaken zoals ze klinken.... Ik ben NU al reuze benieuwd naar jouw bevalling. Pijnloos, scheurloos, wie weet zelfs WEEloos! Ik kan niet wachten!!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Dánku dánku! *buigt* *buigtnogeenkeer* *nogeens?Nouvooruit*

Ik hoop stiekem dat ik op een dag wakker word en dat er ineens een baby op mn buik ligt :)
    Zou toch wel héél relaxed zijn he :p

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hmmm volgens mij heb ik weer veels te lang niet gereageerd. Oke, dan komt hierbij maar mijn ellenlange reactie :$

@ moeilijke woorden, ehm tja veels te lastig voor op deze vroege ochtend. Sommige fabrikanten zijn er inderdaad goed in om het te verzinnen. Maarehm kun je uitscheuren/een knip echt voorkomen ?? Had me er een beetje bij voorgesteld dat je mazzel had of juist niet.

@ sucre knuf terug. Heerlijk zo'n BBQ en een biertje. Ik heb ook dat witbiertje van bavaria gisteravond maar gedronken. Snakte de hele dag al naar een biertje (terwijl ik nooit zin in bier heb). Het was echter verukkelijk. Mooi dat je babykamer opschiet.

@ kraampakket, nog niet gehad. Heb toevallig vrijdag er een mailtje achteraan gestuurd (krijg schijnbaar toch kriebels dat alles af moet zijn) en ik ontvang hem van de week. Die tummytub is wel gaaf, maar zo'n lelijke tas of nog een knuffel hoeft van mij niet echt. Ach je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he. Ik hoor zulke verhalen over zo'n pakket dat ik toch wel lichtelijk nieuwsgierig ben naar de inhoud.

@ Julia het ziet er echt geweldig uit hoor. Ik wil ook nog een uiltje en een vogeltje, maar ze waren niet leverbaar op het moment. Heb mijn vriend al aangeraden (bevolen) om de website in de gaten te houden, want die moeten er nog op (al is het na mijn bevalling). Ben je nu helemaal klaar met het kamertje ?

@ Ientje, geboortekaartjes idee voor je hub is voor mij ook nog wel iets. Aangezien die van mij enorm handig is in en rondom het huis (hij kan werkelijk waar alles), maar totaal niet weet hoe hij met de computer overweg moet. Dat laatste druk ik nog licht uit, want hij heeft sinds kort door hoe hij een nieuwe email moet opstellen.... :p Als ik dit zo typ denk ik toch maar dat ik meneer mij de laptop laat brengen en dat ik het zelf regel. Dan komt het zeker goed.
    Lees dat jouw man ook handig is, dat is echt ideaal scheelt het inhuren van vaklui. Oma's die nesteldrang hebben komt mij ook weer bekend voor

@ vive, heerlijk dagje niets doen. Dat zijn de goede dingen des levens.

@ supernova, heb je geen garantie op die matrassen ? Een matras hoort toch veel langer mee te gaan dan een jaar ? Wat een ***reactie van je zus. Iedereen heeft toch een eigen smaak, maar dan laat je het nog niet zo merken. Kan me voorstellen dat dat compleet verkeerd viel.

@ misty wat een geweldige foto's van je meid. Hoe was de BBQ en de verjaardag ? Kun je dat nog een beetje trekken of word je wel wat vermoeider later in de avond?

@ pina wat een prachtige foto's van je dochter.

@ hier. Babykamer is bijna af (wheee). Gordijnstof heb ik vrijdagavond bij schoonmoeder afgeleverd. Dus zij gaat nog een gordijntje maken. Lamp is besteld via het internet, dus die zal ook wel geleverd gaan worden. Ennnn alle spulletjes (dekentjes etc) zijn ook binnengekomen en zijn al uitgepakt. Tot mijn verbazing ontving ik zaterdag mijn bestelling voor een tweede keer. Beetje gek, heb toch echt maar 1 keertje besteld :$ Gisteren heel erg weinig gedaan en lekker in de tuin gehangen. Mijn benen/voeten zijn weer in michelinmannetjesformaat, dus lekker met de voetjes omhoog.

Vandaag weinig op het programma, maar ben blij dat ik 28 weken ben. Dat is toch weer een mijlpaal vind ik. Op naar de 32 weken (waar sommigen van jullie al beland zijn).

Ik vind de auteurs die hier werden genoemd ook goed, maar hou daarnaast ook van Grisham, Cook, Larsson, Baldacci.

6. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Wat een rust hier vandaag zeg! :$

@ Annn: hihi, jouw man is dus een échte digibeet! Ach, zolang er 1 iemand in huis het wel kan, is het goed toch?
    Zou idd wel die kaartjes zelf regelen als ik jou was, voor je eigen gemoedsrust.
    Ik laat het hem wel regelen straks, maar ik moet en zal toch echt het mailtje even zien voordat hij op Verzenden klikt, stel je voor dat er ineens een verkeerde naam op staat! :$
    Gek, dat je die bestelling ineens dubbel ontving zeg! Welke winkel was dat? Misschien wel een idee voor Kleintje, kan ze van alles 1 bestellen, krijgt ze er toch wel 2 :D ;)

Onze bezoekjes weer gehad voor vandaag, dus nu lekker onderuit op de bank :)

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Pina: wow wat een mooie foto zeg!! Onze echo was bij lange na niet zo mooi (bij onze eerste hadden we ook een betere echo dan bij deze kleine, vermoedelijk doordat de placenta voor ligt).

Misty: en die van jullie is ook al zo'n knapperd. Mooie foto's hoor!!

Bevalstress: mwah valt wel mee hoor. Kijk er wel naar uit om onze kleine in mijn handen te hebben en te kunnen knuffelen. Bevalling sja das een ander verhaal. Ik ga er maar weer gewoon lekker blanco in en we zien wel. Het moet er toch uit ;)

Julia behangen????????????? Sjee respect! hahaha. Wel heel graaf geworden.

Viv: vond jij de placenta het ergste? Vond dat zelf wel meevallen. Maar zoals zo vaak gezegd: iedere bevalling is anders! Maar de tip van de washandjes ga ik onthouden! Weer een knip en hechtingen zie ik niet zitten namelijk, dus als we dat kunnen voorkomen.... graag!

Ientje: jij ook CZ zeker, met die knuffel hahaha. Had dan ook wel liever een tummy tub gehad inderdaad.

Met mijn rug gaat het gelukkig een stuk beter. De ostepaat had wel gezegd dat het de eerste dagen erger kon worden, maar vooralsnog (klopt af!) nog niet en gaat het alleen maar beter. Over anderhalve week nog een keer terug en dan klaar. Ben blij dat ik er heen ben gegaan.

Hier van de week de proefdruk van de geboortekaartjes binnen gekregen. Toch wel gek om de naam nu echt op een kaartje te zien.

8. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    zo zo ik zit ook weer lekker op de bank met mijn beentjes omhoog....*uitpuffend* neeeee niet van de weeen, maar hadden vanmiddag het geweldig plan om op de fiets voor moederdag naar schoonmoeders te gaan [17km van af ons huis]en dus een paar uurtjes later die hele tocht weer terug te maken...!

ben vanmorgen verwent door mijn kleine mannetje en papa natuurlijk, kreeg ontbijt op bed met croissants en verse jus. en een mooie tekening en een kadotje, ze hadden op kdv zelf aardbeienjam gemaakt en ik leuk jam potje gedaan die ze zelf geverfd hadden, zoo schattig....

@julia, wouw dat ziet er echt super uit zeg, die boom wat gaaafffff!
    schouderklopje van mij hoor!!!!!
    @vive, ik wil in zh bevallen, dat word dan weer heerenveen. ben ik van ons zoontje ook bevallen en was zo gemoedelijk.
    maar goed alles verloopt tot nu toe zo goed en vorige keer was ik in 6uur bevallen, vanaf 1e pijntje tot eind dus als de 2e idd sneller gaat.... misschien redden we het wel niet eens.

enne fijn dat jij me weer even moest herinneren aan knip en vooral dat hechten....leuk! een uur duurde de puzzel!
    ik heb ook al tegen mijn vriend gezegd dat ik niet een keizersnee wil en ook zeker geen hechtingen.....goed voornemen toch????
    ps. goede tip washandje, ga ik zeker ook even melden bij vriendlief!haha

@bd, wat fijn dat je al kan merken dat je rug beter word!houden zo!

9. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ BD: hihi, ja idd CZ :)
    Fijn dat het beter gaat met je rug, houden zo! :)

@ meid: zo, in 6 uur, das niet verkeerd!
    Lekker, zelfgemaakte jam, en al helemaal als die in een zelfbeschilderd potje zit :D

Brr, placenta ook nog uitkakken, das waar! Sta je eigenlijk nooit zo bij stil he, maar ja het belangrijkste komt gelukkig als eerste :)

Vandaag overigens even lekker mogen knuffelen met een klein minigrietje van 4 weken, suuuupercute! :D Echt een lekker wijffie, zo'n raar idee dat we zelf straks ook met zo'n klein guppie rondlopen he!
    Ik bedoel, ik weet echt wel dat er iemand in mn buik zit (kan je niet meer echt omheen he, haha :D:p), maar het is nog wel een beetje onwerkelijk dat het straks gewoon echt zover is dat we een echt mensje mogen kroelen!
    Herkenbaar? Of ben ik gewoon een beetje raar?

Bah, morgen weer aan het werk, begon net te wennen aan het vrij zijn. Maarja.. Nog 5 weekjes!

10. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo net terug van moederdag visite. We hadden een bbq bij mijn ouders, dus dat was wel erg gezellig (en lekker). Vriend moest werken, maar ik heb nog wat left overs mee kunnen nemen voor hem. :D

@ matrassen: is inderdaad garantiewerk, want het is gewoon belachelijk dat je matras bijna uit elkaar valt na net een jaar. We hebben nu een mooi en stevig matras uitgezocht, waarvan we echt hopen dat dat langer meegaat.

@ Bevallingstress: Dat is hier goed aanwezig, maar voornamelijk omdat mijn bevalling dus klinisch zal zijn en niemand me precies kan vertellen wat dat dus in gaat houden. Eigenlijk is het niet echte bevallingsstress want die kleine moet eruit, dat is een feit. Maar alles rondom de bevalling is nog zo vaag voor me.

@ Ientje: aaawww, knuffelen met 4 weken oud beebje. Over dat onwerkelijke, dat is voor mij wel herkenbaar hoor. Ik loop regelmatig even de kinderkamer in, dan kijk ik rond en denk ik 'nog een x-aantal weken en dan ligt ons kindje in dat bedje'. Is nog een beetje moeilijk te bevatten, ik ben eigenlijk net pas gewend aan de schopjes en bewegingen in mijn buik :D

Morgen gaan wij weer lekker naar de boot tot en met dinsdag (vriend heeft eindelijk weer eens 2 dagen achter elkaar vrij!).

11. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ha mamaaz!

Hoe was jullie moederdag? Zijn de mama's die hun eerste kindje gaan krijgen ook in het zonnetje gezet of nog niet zo? Ik heb een heerlijk dagje gehad. Mooie werkjes van mijn jongens, van elk een bedeltje voor aan mijn bedelarmband en van de papa een onwijs mooie zilveren armband met ingelegde kristalletjes. Echt zwaar over de top, maar ik ben er wel héél er blij mee. Ik durf 'm gewoon bijna niet om te doen, maar hij is zo mooi. Ik ben best wel een ekster en ik hou van glim-sieraden, dus dit was echt een schot in de roos!
    Verder lekker aan het strand gelegen en goed bruin gegaard vandaag!

Meid: Ik hoor veel over Herenveen ja. Ik hoop dat je het haalt hoor! Maar Lelystad is ook best prima toch?

Supernova: veel plezier op de boot! Lekker ontspannen! Heerlijk!

Ien: een bebie van 4 weken.. Sjucht... Gelukkig kunnen we over 14 weken met ons eigen kindje van 4 weken knuffelen. Ik vind het ook wel onwerkelijk hoor, als is het de derde. Nieuw kindje, alles zal anders zijn, hoe gaat ze eruit zien, wat doet het met de rest van het gezin, etcetera.

Bd: fijn dat je rug beter gaat. De placenta.. Brr. Ik heb er wel wat zorgjes om hoor. Ik vind het maar niks.

Slaap lekker allemaal!!

12. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Leuke moederdag gehad allemaal? Ik kreeg een mama en baby pakket van bvlgari met knuffeltje, bodylotion en een luchtje. Erg lief!
    Had al zo'n vermoeden nadat hij me afgelopen week terloops vroeg of ik nou eigenlijk al tot de moeders behoorde of niet... heb dat natuurlijk niet ontkend, hihi!

@ Misty, ook mooie foto's zeg, en dat mondje zo open... schattig!

Komende week zou bij ons ook de baby-kamer worden afgeleverd, begin er nu echt naar uit te kijken na jullie foto's.... ik wil ook aan de slag!!!!

Dit is trouwens de kamer die we hebben uitgezocht:

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemiddag allemaal,

@Supernova: Dat is minder van je bed! Hopelijk slaapt het nieuwe matras beter.

@Julia: Je behangetjes zien er prachtig uit! Leuk die boom en ook bij jullie op de kamer ziet het er tof uit!

@Bevalstress: Ja, hier begint het ook te komen. Vanacht gedroomd dat ik naar het ziekenhuis moest voor controle en meteen moest blijven, omdat er iets niet goed was en het kindje dezelfde dag nog gehaald zou worden. Hmm, ik wil toch echt thuis bevallen ;)
    @Ientje: Kan die oma met nesteldrang ook niet even hier langs komen, haha. Mijn bovenverdieping en alle ramen kunnen ook wel een poetsdoek gebruiken. Herkenbaar dat je het toch een beetje vreemd vind dat er straks een klein mensje helemaal van jezelf is. Ik denk hier ook steeds aan :D Zie dat jij blijft werken tot week 36. Dat was mijn streven ook, maar ga nu toch maar met 34 weken met verlof.
    @Anneliesje: De BBQ en verjaardag waren erg gezellig. Alleen wist ik bij verjaardag niet meer hoe ik moest gaan zitten/staan, dus zijn we toen maar naar huis gegaan en lekker naar bed ;) Hopelijk zijn jouw voetjes weer wat aan het slinken. Vocht in je voeten/benen is niet echt handig.
    @BD: Fijn dat het met je rug beter gaat. En proefdruk kaartjes is altijd leuk! WIj hebben van de week ook een A4tje gehad met hoe de tekst eruit zou komen te zien. Best bijzonder :D We gaan vanavond even langs de drukker om het definitief te maken.
    @Meid: Klinkt goed, je bent lekker verwent voor moederdag, leuk!
    @Pina: Wauw, wat een mooie chique kamer hebben jullie uitgezocht. Kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten, hihi.

Zo, ik heb de knoop doorgehakt en ga met 6 weken van te voren met verlof. Vind het stiekem toch wel fijn om van te voren nog even van mijn rust te kunnen genieten en me helemaal voor te bereiden op de komst van onze kleine meid. Ook merk ik dat het voor mij lichamelijk toch wat te zwaar wordt om mijn beroep uit te voeren en met minder werken, heb ik minder harde buiken, dus de keus was ook niet zo heel moeilijk meer ;)

Ga nog even een babywasje ophangen en beetje opruimen.

Liefs,
    Misty

14. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Haai dames!

Ik ben begonnen met bijlezen, maar het zal nog even duren voordat ik 2 weken heb bijgewerkt. Eerst dus maar eens een ego-bericht.
    Onze vakantie met de gehele schoonfamilie is - op een flinke ruzie en wat terechtwijzingen hier en daar - prima verlopen. We hadden prima weer (maar één dagje regen) en we hebben ook met z'n drietjes lekker kunnen genieten. Hoogtepunt was toch wel met alleen ons gezinnetje naar de dierentuin. Pepijn keek zijn ogen uit en was helemaal enthousiast over elk dier dat hij zag, zó schattig! En waar ik al op zat te wachten is gebeurd: hij heeft de waterpokken gekregen. Het arme kind zit er helemaal onder. Het meest zielige is dat er een grote op zijn piemeltje zit... Het is nu bijna een week geleden dat ik de eerste vlekjes ontdekte dus ik ga ervan uit dat het ergste nu voorbij is.
    Verder is mijn buik afgelopen weken lekker gegroeid en ben ik "maar" een kilo extra aangekomen, ondanks de pains au chocolat, de barbecues en veul frisdrank. Ik heb nog weinig klachten van deze zwangerschap, al heb ik vandaag al minstens 6 keer gehoord dat ik toch echt VEEL dikker ben dan de vorige keer ("je kan nu ook aan de achterkant zien dat je zwanger bent"), ook had iemand het lef om mij erop te wijzen dat het wel een meisje zal zijn ("want dat trekt immers al je schoonheid uit je gezicht" :x en dat ik dikke enkels heb... Kan wel janken, ik voel me echt een dik vet varken nu. Spontaan heb ik geen zin meer om ook nog maar iets nuttigs te werken (kan je ook niet meer verwachten van zo'n aangespoelde zeekoe? Toch?) Nou ja, ik ga nog maar eens een rondje kletsen en hopen dat de tijd snel verstrijkt.

Tot later!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Hello! Even snel een reclame berichtje, als dat al mag hier. Vanaf vandaag bij de etos 4 pakken pampers voor 30 euro! Inslaan, voor degene die pampers gebruiken en nog niks hebben gekocht dus. Mijn kofferbak ligt vol!
    Later meer.
    *raced nu naar de keuken voor late lunch en dan zoon ophalen van school*
    Zoeffffffffffff

16. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    hahaha julia, dank je wel voor het snelle reclame bericht, normaal ga ik zappen tijdens de reclame maar deze zap ik niet voorbij, hihi!!!

@marrie, ohhhh wat een rotmensen zeg! wat is dat toch altijd he, ik sta er altijd van te kijken, normaal zeggen mensen toch ook niet iets over je figuur en nu je zwanger bent mag dat blijkbaar allemaal maar zomaar en dan zitten ze ook nog eens aan je buik te voelen, doen wij toch ook niet bij iemand met een chronische dikke buik of bierbuik....

wat zielig van de waterpokken, en dan ook nog eens op zijn piemeltje, ohh gut! hopelijk heeft ie er niet al te veel last van....beterschap!

@misty, goed keus! lekker van genieten.

@pina, wat een super mooie meubeltjes zeg! wat voor kleur ga je de muren enz doen of helemaal een beetje in deze stijl, mooi

@ientje, het is ook best wel een onwerkelijk iets hoor...ik weet nog dat ik van ons zoontje was bevallen en moest nacht in zh blijven, heb volgens mij de hele nacht liggen kijken naar hem...zo bijzonder dat er zomaar leven ontstaat, in je eigen buik, een creatie van 2 mensen....

ik heb een keer bij discoverie iets gezien over hoe dat gaat, dat een eitje en een zaadje een baby word en wat voor wegen er bewandeld worden voor het een kindje is met alles erop en eraan, echt heeeel bijzonder en dat je echt in je handen mag knijpen als je gezonde kindjes mag krijgen

17. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Julia: Okey, mooi! Morgen eens vlug naar de Etos als ze dan nog Pampers New Born hebben ;) Tenminste neem aan dat je die nodig hebt de eerste weken. Ik had in ieder geval nog geen luiers gekocht, dus dit is een mooie aanbieding.

@Marrie: Jeetje, wat een rotopmerkingen. Daar zit je als zwangere vrouw niet op te wachten. Wel fijn dat de dierentuin leuk was met de kleine. Hopelijk zijn de waterpokken snel weg, want dat is toch altijd wel zielig. Al helemaal als het ook op het piemeltje zit :S

Net even lekker in bad ontspannen. Had weer veel last van trekkend, pijnlijk gevoel in mijn buik. Nu is het weer wat beter, dus even aan het koken en dan lekker eten.

Oh ja, vraagje voor de ervaren meiden onder ons. Hoeveel paar sokjes en welke maten sokjes heb je nodig voor de kleine? en is het handig om t-shirtjes te kopen of heb je meer dingen met lange mouwtjes nodig, omdat kleintjes zichzelf nog niet goed warm kunnen houden? en wat heb je nodig als eerste pakje? Aangezien we bevallen in de zomer. Zoals je leest moet ik nog even wat kleertjes gaan shoppen voor de kleine ;)

Fijne avond allemaal!

Liefs,
    Misty

18. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ Viv: nee ik denk dat volgend jaar mijn echte eerste moederdag gaat worden ;)
    Mn zus had trouwens wel iets grappigs/schattigs, mn nichtje van 3,5 had op de psz een tegeltje met verfhandafdruk gemaakt. Die gaf ze dus aan mn zus, maar kreeg gelijk een beetje een pruillipje: 'ik *snik* ik wilde 'm eigenlijk zelf houden!'
    Haha, wat een figuur zeg!
    Tsja.. iedereen moet een keer leren dat je soms iets weg moet geven wat je zelf ook leuk vindt!

@Pina: mooi kamertje zeg! En wat lief dat je zo'n pakketje kreeg! :) Nee dat moet je natuurlijk niet ontkennen als het je wordt gevraagd haha!

@ Misty: groot gelijk hoor meid dat je eerder stopt met werken. Lijkt me wel een lekker idee! Ik mocht vandaag weer aan het werk, viel weer vies tegen! :(

@ Marrie: ja haha das idd wel even bijlezen ja :p
    Aach wat zielig, waterpokken, en vooral dáár! Au! Heeft ie er erg veel last van? Hopelijk gaat t gauw weer over!
    O en wat zwaar irritant zeg dat mensen zo doen! Vinden echt dat ze maar alles tegen zwangere vrouwen mogen zeggen, alleen maar omdat ze zwanger zijn!

@Julia: hihi, thanks! Zulk soort reclameberichten willen wij wel horen/lezen ja!
    Al ga ik ze niet halen, ik had de Lekker in het Leven bonnen van 3 voor 20 euro, en had 2 bonnen dus vorige week lag mijn achterbak vol :D:p haha, voelde me echt zo lopen! Maar idd, t spul is hartstikke duur en je zal toch gek zijn als je er de volle pond voor gaat betalen!

Wie wilde er ook alweer misschien met katoenen luiers aan de gang? Was even benieuwd of je dat nog steeds gaat doen, respect hoor! :)

Zo, morgen een lekker kort dagje, van 9 tot half 5 en nog jarig ook! Dus ik ga zo nog maar eens even wat cupcakejes bakken. Geen zin om ze te versieren, ze doen het maar lekker met kale cakejes. Lekker van stroopwafelcake, jammmm!
    Beetje jammer, hub gaat morgen weer voor 't eerst werken sinds knie operatie, en moet waarschijnlijk ook 's avonds werken. Lekker gezellie NOT!
    En hij begon er net over dat mn kado dan van 't weekend wel kwam, vond ik echt niet leuk, haha! Zullen vast de horrormonen zijn, want normaal heb ik daar nooit problemen mee :D
    Ach, die arme kerel. Zit een wc in elkaar te zetten voor me en dan ga ik nog zitten zeuren!
    Haha, als er iemand is die hoopt dat ik snel beval, is hij het wel, hij heeft het zwaar te verduren met mij! :D;)

Nou meiden, ik ga ff aan het bakken -zucht- ;)
    Fijne avond!

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@Meid He dat heb ik ook gekregen, aardbeienjam en dan was het potje door mijn zoontje beschilderd. Lief hoor.
    Van mijn andere zoontjes kreeg ik (van de nicu) tuinkers-zaadjes en een potje, met een mooi gedicht erbij:
    Lieve mama
    ik ben jouw lach
    jij bent mijn kracht
    fijn dat ik dit aan jou mag geven
    laat het groeien.
    en van het Ronald mac donald huis een ontbijtje van Mc Donald.:)

Mijn kleinste kan helaas niet aan zijn ductus worden geopereerd (weet niet wie het vroeg) Zijn aorta heeft precies op die plek een versmalling, en een operatie zou de aorta nog smaller kunnen maken.. wij maken ons erge zorgen.
    met de oudste van de tweeling gaat het erg goed.
    Mijn zoontje mist ons erg, maar vind het wel erg leuk bij opa en oma. we proberen 3 dagen per week bij hem te zijn en de andere 4 bij de tweeling.
    we hebben ook al het geboortekaartje besteld en die zal volgende week de deur uit.
    Wat een mooie kamertjes zie ik voorbij komen!

20. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ons Kleintje: Fijn wat van je te lezen! Behoorlijk minder om te lezen dat de zorgen om de kleinste toenemen. Dit moet zo vreselijk heftig voor je zijn! Zet 'm op daar, ook nu je ver van huis bent en je gezin overal, maar niet bij elkaar, is.

Share This Page