Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    numero 3

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Superleuk Annelies!!
    Maarja.. ik ben ook wel een klein beetje bevooroordeeld omdat wij ook kamertje Kos hebben ;) (ik zat al te kijken, goh wat een leuk ledikantje! :D haha, die van ons zit nog in de doos omdat ons gupje eerst het wiegje ingaat).
    Maar het geheel is echt superleuk! Die boom in die kleuren ook, cool!

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Juul: ik maak(te) zelf sieraden met kralen e.d. dus vandaar, ik zou het nooit gekocht hebben. Kraaltjes heb ik verkocht, omdat ik toch echt meer wil gaan doen als edelsmid, dus met zilver en/of goud aan de slag.

@ Annneliesje: Mooi kamertje! Die boom is ook echt heel leuk!

@ Pashokjes-mevrouw: Ik trek het me verder ook niet aan hoor. Het werd alleen erg irritant, omdat ze maar bleef herhalen.
    Lingerie-pashokjes-mevrouwen zijn ook erg, sta je daar, wordt het gordijn ineens half open getrokken terwijl jij nog aan het stoeien bent met die ene bh. Vandaar dat ik moeder of zus meesleep, die staat dan op wacht bij het pashokje :D

Nou, ik ga weer even aan de knutsel. Vriend is aan het werk, weer is ook niets en op tv gebeurd er ook niets boeiends.

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ohh wat een leuk kamertje, anneliesje!
    zo te zien heb je alles al klaar.....lekker hoor!

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hallloo ladies. Ik ben er weer hoor :D
    Ik was naar de bieb geweest 2 weken geleden, en heb het lezen weer helemaal opgepakt.
    Of liever gezegd, het lezen heeft mij weer in de ban. :)
    Dus vandaar dat ik zo lang niet geweest ben hier.
    Het gaat redelijk oke met me.
    De zomer scootmobiel werkt als een tierelier!
    Ik voel me erg voor schut, en rij ook niet in m'n eentje rond.
    Maar met m'n dochter erbij is het wel echt heel handig!
    Ze staat voor me, of zit op schoot als ik rij.

@ien, nog gefeliciteerd! En volgens mij was het feestje uiteindelijk erg gezellig. Leuk.

@viv, wat heerlijk dat hij zindelijk is! Wij zijn met dochter ook bezig, en ze vind het heel leuk om te oefenen. Voor en na elk slaapje, na het eten etc zetten we haar op de wc, en dan kan ze echt op commando een plas doen :) op sommige dagen laten we haar in dr onderbroekje lopen, vind ze prachtig. Hopelijk is ze snel zindelijk. Lijkt me echt handig met 2 kids :)

@miriwsu, welkom hier!

@juul, oei ja slapen in de middag of vooravond zij tricky he!! Dat heb ik ook hoor. Ik ga het liefst heelemaal gaar naar bed om 00.00 uur, dan weet ik dat ik goed slaap. Nog even lezen en Sudoku haha en dan val ik om.
    Hm, ik kan nog prima op m'n buik slapen, dat ging bij de vorige zws ook tot 9 maanden nog. Wel met 2 opgetrokken been en aan de andere zij een arm onder m'n heup. Zo duwde ik me iets op voor m'n buik Hihi

@supernova, oh ik ben wel benieuwd naar je welke-boob-heb-ik-voor-het-laatst-gebruikt-strikjes! Ik moest altijd zoeken en knijpen haha om het te achterhalen.

@bandenpijn e.d. Ik heb sinds gisteren wel echt pijn soms door het schoppen en stoeien van de kleine jongen. Mensenmina, 1 x leek het wel of ie met z'n nageltjes langs m'n buik ging en er zo doorheen zou prikken haha niet normaal. Ik heb em gewoon terug geduwd, maar dat werkte niet echt. Ik vind het wel heerlijk hoor al dat gekroel in m'n buik, dat zal ik wel gaan missen.

@babykamer. We zijn vorige week eindelijk begonnen!!! Nu al 3 wanden in de verf gezet. Hubby is helemaal enthousiast en heeft een duidelijkeMening over hoe hij het voor zijn zoontje wil hebben, echt leuk.

@namen, we zijn eruit!!! Gisteren lag ik op bed verder te zoeken. En na een uurtje hadden we eindelijk de combinatie gevonden waar we blij mee zijn!!
    Een dubbele naam, die past bij m'n dochters naam, die een mooie en bijbelse betekenis heeft en die nauwelijks gebruikt wordt. Ahhh zo blij zijn we ermee!

@prenatale box, ik heb nog niets gehoord, is dat normaal?... (met 29 weken)

Zo dat was het weer even voor nu. Ik heb mega honger, dusduik de koelkast ff in. Groetjes!

Ps. Ik kan geen fotos laden op m'n phone, dus kon niet op al de mooie foto's reageren...

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Viv: wat heerlijk een zindelijk mannetje. Hier ook druk bezig maar meneer vind het wel prima zo. Gelukkig gaat hij nu wel steeds vaker zeggen als hij geplast of gepoept heeft, maar het potje vind hij niet echt interessant. Ach we blijven gewoon proberen en vooral niet forceren. Als hij 18 is zal hij vast geen luier meer aan hebben.

Annelies: wat een leuk kamertje.

Eli: leuk dat jullie een naam hebben uitgekozen. Best lastig he? (tenministe vind ik hoor).

Hier heerlijk rustig dagje gehad. Vanochtend op tijd op pad, want we moesten naar een communie. Daarna nog even op feestje geweest. In de middag lekker op de bank gelegen en zoontje heeft film gekeken. En daarna zijn we nog even naar de molen wezen kijken (was blijkbaar nationale molendag ofzo).
    En zometeen gaan we pannekoeken eten bij mijn oma. Lekker relaxed dagje dus.

7. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    14 juli 2011 - KellyAernoudt (22) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    16 mei- meid- controle vk
    16 mei- julia6- controle vk
    18 mei - BD81 - controle vk
    19 mei - ientje - intake kraamzorg
    19 mei - KellyAernoudt - controle gyn
    26 mei - ientje - controle vk
    27 mei - Vive la Fête - controle gyn.
    1 juni - Elionorah - controle vk
    6 juni - KellyAernoudt - controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

8. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    @ anneliesje, mooi kamertje! ziet er gezellig en knus uit. Heerlijk he, om die op orde te hebben.

Vandaag maar eens vroeg op. Word ik om half 4 wakker omdat er mijn buik eentje helemaal met een voetje in mijn zij zit te porren. Hoezo zou de baby nou geen ruimte meer hebben :(, plek zat om van links naar rechts te blijven draaien blijkbaar! Ach, ook wel fijn, wat Eli ook al zei. Dat ga ik straks wel missen hoor.

Ik word ook wel een beetje moe van iedereen die zegt: zo ver? dan heb je wel een klein buikje / nog een bescheiden buikje. Kan er ook niets aan doen! Baby lag 2 weken geleden qua groei volledig op schema. En mijn eerste was ook niet zo groot toen ze werd geboren. Dus blijkbaar heb ik aanleg voor mini-baby's.

En nu maar aan de gang dan op het werk. Moet nog wel het een en ander doen voor de overdracht van mijn werk, maar ik kan nu zeggen: Volgende week woensdag om 12 uur ben ik naar huis, en dan kom ik pas over een heeeeeeeeele lange tijd weer terug :D.

Fijne dag iedereen!
    Even het lijstje aangevuld:

Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    14 juli 2011 - KellyAernoudt (22) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

afspraken:
    16 mei- meid- controle vk
    16 mei- julia6- controle vk
    18 mei - BD81 - controle vk
    19 mei - ientje - intake kraamzorg
    19 mei - KellyAernoudt - controle gyn
    26 mei - ientje - controle vk
    26 mei - Flash - controle vk
    27 mei - Vive la Fête - controle gyn.
    1 juni - Elionorah - controle vk
    6 juni - KellyAernoudt - controle gyn
    6 juni - Flash - overdracht naar gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, ik wilde even laten weten dat de jongste nu toch is geopereerd (aorta was door de groei normaal geworden) en dat hij opknapt. met de oudste van de 2 gaat het nog altijd voorspoedig.
    liefs

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ ons kleintje, wat een goed nieuws zeg. Hopelijk gaat hij zijn grote broer achterna :)

@ flash werk ze, nog eventjes en dan heerlijk op verlof. Het vroege wakker worden is hier ook wel aan de orde.

@ bd klinkt als een heerlijk dagje en pannekoeken eten bij oma is ook altijd goed :) Nationale molendag ?? nog nooit van gehoord

@ elio, krijg je het tijdschrift wat er bij hoort wel ? Anders zou ik er gewoon even een emailtje achteraan sturen hoor. Wat lekker dat je zo aan het lezen bent geslagen. Je hoeft je nergens voor de schamen met het scootmobiel, dikke onzin. Heerlijk dat je nu ook met het kamertje bezig bent.

@ ientje, grappig dat jij dezelfde meubeltjes hebt. Ze zijn dan ook wel enorm leuk, mooi, lief, schattig :D

@ iedereen bedankt voor de complimentjes voor het kamertje. Ben er zelf enorm blij mee en de rust is redelijk wedergekeerd.

11. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Mirowsu: welkom!
    Welke-boob-heb-ik-voor-het-laatst-gebruikt-strikjes: Schattig, maar volledig nutteloos, bleek. Bij mij was namelijk altijd de vraag: heb ik het strikje nou verplaatst of niet? Dus was het 9 van de 10 keer altijd ff checken (o, deze voelt voller, dan moet deze! Of als ik het idee had dat er eentje wat warmer/knobbeliger was, dan deed ik die een paar keer achter elkaar eerst). Nu heb ik het 9 maanden volgehouden, dus wellicht wordt je daar vanzelf wat makkelijker in…
    Annelies: wouw, wat een leuk kamertje!

Quote: Ik word ook wel een beetje moe van iedereen die zegt: zo ver? dan heb je wel een klein buikje / nog een bescheiden buikje. Kan er ook niets aan doen! Baby lag 2 weken geleden qua groei volledig op schema. En mijn eerste was ook niet zo groot toen ze werd geboren. Dus blijkbaar heb ik aanleg voor mini-baby's.

Hier het tegenovergestelde: WAAAT, nog TWEE maanden?!? En bedankt… Beeb ligt op groeischema van grote broer (bijna 4 kilo) en buik loopt wel wat voor op groei (nu 33 cm, zegt me verder heulemaal niks, maar schijnt wat groter te zijn?).

@ ons kleintje: goed om te horen dat het nu allemaal beter gaat met de kleinste. Gelukkig is ook deze operatie weer achter de rug en hopelijk zet de stijgende lijn voort!

Verder ben ik zó ontzettend MOE, niet meer normaal! Pepijn is gelukkig weer helemaal normaal (op nog wat korstjes hier en daar na) en slaapt ook weer gewoon (jeee!), maar nu word ik weer van mezelf (en de kat, en de klapperende deur, en een zuchtende Marrie-man, en rare dromen) wakker, grrr. Vandaag word ik teruggebeld door HRM/ARBO over minder werken. Dan hoop ik dat ik vanmiddag, voordat ik Pepijntje van de crèche haal nog even een kleine powernap kan doen… Heb er nu al zin in!

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal,

ZO weer een beetje bijgelezen.

@ Kleintje: Wat ontzettend fijn dat de kleine vent toch geopereerd kon worden. Hopelijk is hij net zo sterk als zijn broer en komt alles goed.

@Anneliesje: mooie foto's. En leuk rolgordijn op het kamertje ;) Die hebben wij ook haha.

@Mirowsu: Welkom!

Nou ik ga even douchen en dan straks weer naar het werk. 30 mei laatste werkdagje, dus kan al lekker gaan aftellen :D

Liefs,
    Misty

13. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    hier was het ook het zelfde in het begin telkens woow jij groeit in de breedte de andere je hebt bijna geen buik zal wel een kleine baby zijn!!.,.. en nu.. hahahaa vanaf de 28e week flink uit geschoten schrik er zelf telkens van,, en nu zeggen woohww buik groeit goed flink rond geworden zal wel een grote zijn:O huh 2 weken geleden was die volgens jullie nog te klein ahaha..
    maja sch*t aan hun mijn baby en hoor zelf wel van de gyn, of verl of die groeit ja of nee.. neem van niemand iets aan als ik dat hier moet doen dan pfff ben ik denk al bevallen hahahaha en mag ik geen donder meer.

wel grappig als ik zo achteraf kijk dat echt maar ook echt ELK mens een andere mening heeft over een persoon terwijl ze tog het zelfde zien lijkt me...

14. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ons kleintje, wat een geweldig nieuws, en ik denk dat ie snel zijn broer achterna gaat, hoor!

@flash, haha heerlijk he, dat aftellen! ben jij er ook al zo aan toe? ik best wel maar vind het nog wel onwerkelijk hoor, deze zwangerschap is tot nu toe zo snel gegaan...nog even en dan zijn we allemaal [weer]mama!

@marrie, ohh fijn zeg dat het met je zoontje weer beter gaat en ook weer lekker slaapt, alleen moet je nu niet wakker worden van andere dingen,he, dat schiet niet op!
    succes met je powernep!

@groeien, hier was tot zeker 20 wk echt helemaal niks te zien, maar daarna.....flink ingehaald.... sommige vrouwen dijen helemaal uit als ze zwanger zijn, daar heb ik gelukkig geen last van, draag naar voren en heb zelfs nog slanke enkels....[voor hoelang het duurt,hihi]

@julia, moet jij vandaag ook niet voor controle? ik moet vanmiddag om 13;45, ben benieuwd of ie al gedraaid is. zo te voelen nog niet...

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    OK: fijn dat ze hem toch hebben kunnen opereren. Zal behoorlijk stressen geweest zijn voor jullie. Hopelijk komen jullie toch aan je rust toe. Heel veel sterkte!

Marie: Dat heb ik dus ook: Wat nog twee maanden, zo je hebt al een flinke buik (ja maar nog maar 6 kilo aangekomen. VK zei dat ik nogal veel vruchtwater heb, maar ja heb wel een flinke pens haha).

Meid: hier ook nog slanke enkels. Hou gelukkig geen vocht vast. Veel plezier bij de controle vanmiddag.

Heb toch last van mijn zij. Net de kleine uit school gehaald en tijdens lopen deed het steeds meer pijn. Zeurderige pijn aan een kant pffff. Zo maar ff op de bank liggen, kijken of het minder wordt.

Wat een rotweer he? Hier miezert het al de hele ochtend. Zoontje roept nu steeds: mama buitenspelen. Ja maak hem dat maar eens wijs na 5 weken buiten spelen dat het niet kan :)

16. vive2

vive2 Fanatiek lid

Zwaait ff en is weer weg!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hee Eli, leuk dat je dr weer bent :) Lekker aan het lezen geslagen dus! Das goed voor de rust, goed bezig dus! :)
    En lekker aan het oefenen met zindelijk maken, is het in ofzo? :p volgens mij is hier zo'n beetje iedereen die al kids heeft, op één of andere manier bezig met zindelijkheidstraining :)
    Ook nog uit de naam! Super, ben benieuwd!!

@ Bd: hihi, ik hoop ook dat ie voor zn 18e uit de luiers is!

Hihi, wat grappig dat iedereen van die verschillende reacties krijgt om buik! Ik krijg ook meestal de opmerking dat ik een bescheiden buikje heb, terwijl ik toch echt het gevoel heb dat ik toch best een aardige pens heb.
    Flash, volgens mij hoeft de grootte van je buik echt niet alles te zeggen over het formaat van je kind. Misschien draag jij het wel iets meer naar binnen dan een ander! Ach, laat iedereen maar lekker zeiken hoor!
    Oooh heerlijk gevoel zeg, dat je volgende week woensdag al voor het laatst bent op je werk!

@ Kleintje: ooh wat een goed nieuws zeg! Ik duim dat het herstel voorspoedig gaat en dat ze gauw overgeplaatst mogen worden!

@ Annn: ja ze zijn leuk he, onze meubeltjes -zwijmel- haha!

@ Marrie: en, nog een powernap kunnen doen?

@ Bd: ja wat een pokkeweer is het ineens vandaag! En ik weiger pertinent om weer mn jas aan te trekken, dus ik doe het maar met een spijkerjasje.

@ Viv: zwaai terug!

Ik ga gauw even koken, gezellig weer in mn eentje vandaag ;)

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Annelies; wow wat een super kamertje zeg! Onwijs mooi en gezellig! Well done!

@Nova, ahaa, got it. Nu ben ik weer up to date en weet ik waar het over gaat, al dat kraaltjes en sieraden gedoe :)

@Eli, geef mij een beetje van die lees-zin. Ik kan me kop er echt niet bijhouden de laatste tijd en lees dus veels te weinig... :(
    Fijn dat de scootmobiel, al voel je je voor schut zitten, je vrijheid geeft.

@Flash, mensen hebben inderdaad altijd op of aanmerkingen. Het lijkt nooit goed. Zucht... vermoeiend he? Geniet jij maar lekker van je buikje, of hij nou aan de kleine, normale of grote kant is, er zit een prachtbeeb in, daar gaat het om! :)

@Ons kleintje, fijn dat de jongste nu toch ook geopereerd is en aan de betere hand is. Hopelijk blijft het steeds iets beter gaan. Is er al enig zicht op wanneer de oudste naar huis mag?
    Ik neem aan dat de jongste wat langer in het zk zal verblijven? Keep your head up!

@Marrie, hahaha, dat met die strikjes, hoe herkenbaar! Ik had dat dus met zo'n kraaltjesarmband die ik van iemand kreeg. Heb dat ding een paar keer gedragen maar vergat ook steeds of ik die kraaltjes, of dat hangertje ertussen had verschoven. Niks voor mij dus. Ik schreef het gewoon op een papiertje. R(echts) L(inks) en zo wist ik dat ik tijdens het volgende voedingsmoment met L moest beginnen. Ja, heerlijk praktisch, maar het werkte wel :)

Fijn dat Pepijn weer de oude is trouwens! En als je weer eens wakker ligt 's nachts dan denk maar eens aan mij, want zo lig ik mij ook te ergeren aan 1001 dingen waardoor ik 's nachts niet kan slapen.

@Ahhh Ien, helemaal sip alleen?! Kom maar hier eten! Gezelli! :) Beetje laat vrees ik.

Ja, heerlijk dat zindelijkheidgedoe he? Vanavond tijdens het eten een waterval naast me aan tafel.... Ja manneke, die was bedoeld voor IN de wc, niet voor OP je stoel aan tafel. Hoort erbij he? T klonk wel leuk trouwens. :)

@Meid, jazeker ik had vandaag ook een date met de vk. Hoe verliep die van jou?

Hier alles goed, al ligt gup nog steeds zo horizontaal als het maar kan en dus staat er tijdens de volgende vk date over 3 weken een echo gepland om zijn/haar groei te bekijken. Ze kunnen dat nu niet goed meten namelijk. Ga ik natuurlijk wel stiekem vragen of ze even een fototje afdrukken zijn zijn/haar koppie :)

Hier verder alles goed. Bezoek heeft het naar hun zin, hebben voor vanavond een plakje spacecake en een gekochte joint op het menu staan. Je moet alles een keer proberen, helemaal als je voor het eerst in NL bent. Wat hebben buitenlanders toch altijd een verkeerd beeld bij NL trouwens. Alsof er alleen in Adam coffeeshops zijn en vrouwen achter rood belichte ramen....

Anyway. Het is gezellig, daar gaat het om.

19. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hahahahah julia, spacecake en joints...word gezellig dus vanavond en dan nog de klompen aan en voor de ramen staan[waar het rode licht brand] met een bosje tulpen op de vensterbank en op de achtergrond een molen.....helemaal nl!

een echte dwarsligger dus, balen, wel leuk nog een extra echo met fototje natuurlijk!
    hier was de controle goed, buik 33cm bloeddruk gaat omhoog maar ze was nog tevreden [laatste keer 120/78 nu 145/85]
    en koppie ligt omlaag, maar nog niet ingedaald en ruimte zat dus kan nog alle kanten uit.

@ientje, groot gelijk hoor meid, we willen geen jas aan, kom nou, rot regen! blehhhh, ik was vandaag ook gewoon een beetje chagrijnig van dit rot weer!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hihi, echt joh? Die zijn straks zo stoned als een garnaal :D:D hihi, heb hier al lol, dan kun jij straks helemaal je lol op denk ik!
    Jammer hoor dat je dr nu pas mee komt dak mag komen eten. Mn prakkie is denk ik al half verteerd. En ik heb geen auto, jammerrr. Maar anders?! :)

He meiden, donderdag komen ze van de kraamzorg, voor de intake. Waar moet ik me nou op voorbereiden? Komen ze echt tellen of ik wel 6 spuugdoeken en 12 hydrofiel luiers heb liggen? En of mn huis brandschoon is?
    Heel slim, ik krijg 's ochtends een klein vriendje van 2 te spelen. No way dat ik het huis brandschoon krijg dan natuurlijk!
    Maar ff serieus, wat praktische tips kan ik wel gebruiken, want ik begin het wel een beetje benauwd te krijgen. Heb die bloody hydrofiel luiers nog niet eens in huis, die moet ik nog van mn zus krijgen. Maar goed, als ik dat zeg, is dat toch ook goed? Als ik maar zorg dat ik ze op tijd in huis heb?
    Oooo ik begin een beetje paniekerig te klinken geloof ik, haha! Zo erg is het nog niet hoor, maar begin wel een beetje het gevoel te krijgen dat het allemaal wel snel dichtbij begint te komen.....

Scheelt misschien dat ik het gevoel heb dat gup zich momenteel via mn navel naar buiten probeert te duwen? Pffff, voelt als harde buik, maar dat is dus echt gewoon een hele dikke kont die hard aan het duwen is!

Ik duik mn nestje in, ben moe en moet morgenochtend weer erg vroeg beginnen (7)... ze komen één of andere heavy update aan het kassasysteem installeren en voor die tijd moet ik alle kassa's geteld hebben *grommm, alsof ik dat vanmorgen nog niet gedaan had, nee, is niet genoeg* Enniewee, hopelijk gaat t allemaal van een leien dakkie en kan ik wel lekker vroeg naar huis, uurtje of 3 ofzo zou wel heel lekker zijn!

Oooja. Mammie wil gaan slapen, en guppie wordt weer wakker! Tss! ;)
    Trusten vast!

Deel Deze Pagina