pfff draagdoek, heb al eens wat geprobeerd maar ik vind het niks, lastig zeg die dingen om goed om te krijgen en dan ook nog je kindje erin....en er natuurlijk weer uitkrijgen.... ik heb bij mijn zoontje wel zo'n babybjorn buikdrager gekocht maar dat vind ik niks voor hele kleine babytjes dan moeten ze al wel stevig zijn in hun nekje. @bd, doe jij wel even rustig aan..... 30wk is nog wel te vroeg hoor! misschien hoort het er ook wel beetje bij, sommige vrouwen hebben veel last van voorweeen enz. fijn dat je morgen toch naar de vk moet, kan je het er meteen over hebben. @supernova, gaaf dat het kaartje zo gelaagd is! leuk leuk leuk!!! enne in huis neerzetten, neeeeehhh niet echt handig, hihi! nog paar weekjes wachten. @ientje, zooo dat was een vroeg dagje al voor je, maar zo te lezen heb je de slaap al goed weer ingehaald! en idd geen zorgen maken over kraamzorg, stelt niks voor, ze hebben snel in de gaten of je de boel beetje op orde hebt of niet, ze zijn toen bij mij niet eens boven wezen kijken is hier maar hoogstens 15min geweest. gelukkig was het deze keer ook telefonisch want ik heb het nu duidelijk minder voor elkaar, hihi! @elio, en heeft papa lekker gezwommen met zijn dochter? leuk he! misschien een tip voor in slaap komen, iets later naar bed gaan, als ik er zo vroeg in ga kan ik ook echt niet slapen. @julia, ooohhh wat zielig voor je ventje, al die enge monsters.... ik hoop dat je geslaagd bent voor een rolgordijntje, kunnen jullie allemaal weer lekker slapen. yehhh morgen ben ik jarig!!!!! ik word 29 morgen alleen wel de hele dag werken...maar savonds komen onze ouders nog even gezellig langst en dan hopen dat het zondag lekker weer is en buiten kunnen zitten want dan zit het huis hier vol [of de tuin natuurlijk] gezellig!!!
Meid, ff illegale japie aan het spelen op 't werk, dus ff snel: Happy 29th birthday!!!! Hele fijne verjaardag gewenst!!!
@ Meid: Gefeliciteerd!!!!! Fijne avond in elk geval en de vooruitzichten voor zondag zijn geloof ik prima... Ik had een paar dagen geleden een heel berichtje verzonden, maar zie nu dat die nooit is aangekomen, nog maar eens proberen... @ Ons Kleintje: fijn dat de jongste nu toch geopereerd kon worden, ik hoop dat hij er snel van op zal knappen! @ Draagdoekding: ik heb er eentje van Premaxx, gekregen van een vriendin die er erg enthousiast over is. Op de foto ziet het er inderdaad wel comfortabel uit, maar kan me nog wel herinneren dat haar kindje er bijna helemaal in verdween, vond dat zelf een beetje eng! Bij mij is het al twee dagen dansen in mijn buik, af en toe haast niet leuk meer. Ze schuift, draait en duwt, word er gewoon een beetje misselijk van. Vraag me nu af of ze misschien niet blij is met mijn redelijk strakke broek en een beetje klem zit ofzo. Ik voel ook steeds een handje duwen in mijn lies, haar hoofdje zit al helemaal tegen de uitgang aan, dus de vk zei dat de bewegingen nu juist minder zouden gaan worden. Groetjes Pina
Meid: gefeliciteerd!! Net terug van vk. Alles was goed. Moet de krampen wel goed in de gaten houden en bij twijfel meteen bellen. (Zeker met mijn voorgeschiedenig). Moet ook rustig aan doen, ja ja makkelijk zeggen Totaal nu ook maar 7 kilo gegroeid, dus erg netjes
@ Bd: toch wat gerust gesteld nu? Zowieso fijn om te weten dat je meteen kan bellen (ok, eigenlijk weet je dat al, maar altijd fijn om nog even te horen en serieus te worden genomen.) @ Meid: Van harte gefeliciteerd! @ Pina: Bij jou ook een drukte in je buik. Als je er misselijk van wordt dan lijkt het me wel heel erg vervelend. Bij mijn echo maandag werd bevestigd dat de kleine met het hoofdje naar beneden ligt. Dat vermoedde ik al, want ik voelde de voetjes al trappelen richting mijn ribben en volgens mij wordt mijn blaas als boksbal gebruikt .
Hallo! @Meid: Hiep, hiep, hoera! Van harte gefeliciteerd en nog een hele fijne avond! @Ientje: Nou ben het helemaal met je eens over dat je geen kadootjes hoort te vragen en dat mensen zelf maar moeten kijken, maar helaas denken mensen in mijn omgeving er anders over en blijven ze maar vragen wat ik graag wil hebben en dat het wel iets bijzonders/blijvends moet zijn. Kadobonnen worden dus niet geaccepteered Ja, ik weet het ook niet meer. Heb eigenlijk sowieso niets nodig zover ik weet en ik vind ook niet dat mensen iets hoeven te geven. Vind het al lang leuk als ze op kraamvisite komen. Echter krijg ik ze dat niet aan hun verstand haha. Schoonpa betaalt de geboortekaartjes en vindt dat blijkbaar nog niet genoeg, want blijft maar zeggen dat ik nog wel even moet nadenken over wat ik nou nog meer wil hebben. Maar goed, iets krijgen is altijd leuk en je tip over kleertjes aan de lijn vond ik wel een goede haha. @Vive: armbandje vond ik inderdaad ook leuk of een bestekje. Wat is een Lodger Bunker? @Supernova: Fijn dat het kaartje helemaal naar je zin is. Kan me voorstellen dat je het kaartje het liefst meteen in zicht wil hebben haha, maar lijkt me ook niet zo handig @Pina: Hier nog zo'n kleintje die flink op en neer beweegt. Vind het soms ook echt niet fijn, maar wel heel bijzonder. Ben benieuwd wanneer het bewegen minder wordt en wat je dan wel nog voelt. @BD: Fijn dat alles oké was bij de VK. Dat is weer een hele geruststelling. En zodra je twijfelt, gewoon bellen. Daar zijn ze voor Hier zo weer op naar borstvoedingscursus avond 2. Ben benieuwd of er nog nieuwe dingen te leren zijn. Geloof dat ze nu ook wat filmpjes zou laten zien en een paar borstkolven zou showen etc. Morgen en vrijdag heerlijk dagje vrij. Ga lekker uitslapen heb ik mezelf voorgenomen. Ook kan het aftellen naar mijn verlof beginnen. Zaterdag nog een teamdag en dan nog 5 diensten werken en dan zit het er voor voorlopig op. Beetje dubbel gevoel wel moet ik zeggen, want vind mijn werk super leuk en zal het wel gaan missen denk ik. Heeft iemand misschien ook nog een idee voor een leuke traktatie voor de kids op mijn werk? Wil ze iets geven ter soort van afscheid. Sommige zal ik namelijk denk ik niet meer zien als ik weer terug kom van verlof. Fijne avond allemaal! Liefs, Misty
@ Pina: o, das lastig dat ze je misselijk maakt! Hopelijk wordt het bewegen snel iets minder, zodat het weer wat comfortabeler wordt voor je. *zegt zij die nu half scheef zit omdat er iemand in dr zij zit te porren en ook nog es de hik heeft* Over de hik gesproken, dat heeft die uk de laatste dagen echt vaak! En de vk zei vorige week dat ukje al een beetje aan het indalen was, maar nu voel ik de hik echt in mn rechterzij, best hoog ook, tegen mn ribben aan. Dan is ie toch weer gedraaid of zie ik dat verkeerd?? @Bd: fijn dat je wat gerustgesteld bent. Hou je rustig he meis! @ Misty: tja als die mensen dat nou per se willen, dan kun je dat moeilijk weigeren he Oef, traktatie, moeilijk. Wat voor werk doe je ook alweer? Zal eens even voor je nadenken, laat t wel weten als ik wat leuks weet. Wil je iets te snoepen of een dingetje wat ze mee kunnen nemen? Hier: vandaag weer een redelijk korte dag, daar kan ik wel aan wennen hoor! Alleen lagen alle netwerkverbindingen eruit, internet, bestelsites en dat soort gedoe. Behoorlijk irritant. En toen ik een kassa wilde gaan tellen, kreeg ik een error, dus ik de helpdesk gebeld. Krijgen die het echt voor elkaar om te zeggen DAT ik iets had gedaan, terwijl ik aan kon tonen dat het niet zo was. GRRRRRR! Als ik ergens niet tegen kan... Ze doen soms echt alsof je dom bent, en believe me, wat kassa's betreft ben ik echt NIET dom! Gelukkig kreeg ik naderhand een ander aan de telefoon die mij wel serieus nam, die kon ik wel zoenen! Net even gegeten, nu uitbuiken op de bank. Morgenochtend oppassen op klein vriendje, en daarna de intake vd kraamzorg! *bibber, haha* Nee hoor, ben er wel aardig klaar voor. Denk ik... Fijne avond allemaal!
Hee kort, niet bijgelezen. meid gefeliii!!! Hier zoon weer in het gips. Dubbele pols breuk! Maar het is een bikkeltje en heeft alleen maar gehuild tijdens het zetten van de breuk. Fietsongelukje. Hij zwieberend zonder zijwiel tegen Bulgaar op bezoek zonder fietservaring. Hij rent alweer rond, zit sinds uurtje of 17 in het gips en lijkt nergens last van te hebben. Dat was vorig jaar met dubbele beenbreuk een ander verhaal. Ik duik mijn nest in. Ben gesloopt! Later meer vanuit huize Nijmegen. Vive, mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Nummer 1 ontvangen! Ga'k morgen meteen aandoen, ruikt lekker naar wasmiddel dus ga hem niet eerst wassen.
Goeiemorgen! Aaach wat een pechvogel zeg die zoon van jou! Misschien had die Bulgaarse vriend beter met zijwielen gekund? Maar wat een stoere vent zeg, maar heel even gehuild! Heeft ie een mooi kleurtje gips? Ik krijg zo een klein vriendje te spelen, vandaar dat ik al zo vroeg op ben En daarna de intake kraamzorg.... dus daarna kom ik wel weer even langs hier. Doeiii!
Nou het zit hier qua computer niet mee ik was overgestapt van internet zou een dag duren nu 4 weken later doet alles het weer dus ik ben weer terug.
Zo, pheeeewwww!! Ik ben door de controle heen gekomen! Hihi, vroeg ze uitgerekend om die hydrofiel luiers die ik dus nog niet in huis heb hihi! Maar ze was met een half uurtje weer weg, dus dat viel ook weer mee. Hebben we ook weer gehad! Zometeen even meten hoe hoog ons bed is, is nl vrij hoog, dus misschien zelfs té hoog voor klossen. Ben wel alweer helemaal gesloopt zeg, vanmorgen even opgepast, t ventje is schattig, maar zoooo beweeglijk! Rent van hot naar her, dus ik rende uhhhhh waggelde van hot naar her achter 'm aan Maar twas wel erg leuk in elk geval!
@ meid, nog gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een leuk dagje gehad! @ ientje, Zo, dus je bent door de keuring gekomen . Ben je er weer vanaf, viel wel mee, toch? Ik moet nog gebeld worden voor de telefonische intake. Ach, het scheelt dat ik alle spullen in huis heb en dat het de 2e wordt. Bij de 1e wist ik echt helemaal niks, maar gelukkig weet ik er nu wat vanaf. @ Ons Kleintje, blijft spannend met jullie jongste., Fijn dat deze toch geopereerd kon worden. Nu hopen dat dit de laatste keer was en vanaf nu alleen maar heel goed groeien en gezond worden! @ draagdoeken, Lijkt mij wel interessant en handig, maar zou bang zijn dat ik het niet goed dichtknoop en dat de doek met baby en al dan valt (ik ben niet zo'n handige...) @ aftellen, Ik weet niet meer wie het zei, maar het grote aftellen is inderdaad begonnen hoor! Zit nu op mijn werk, maar ben echt alleen maar fysiek aanwezig... Ik denk dat ik maar vroeg naar huis ga. Dan nog komende ma& di een hele dag en op woensdag een half dagje. Kijk er echt naar uit om het werk af te sluiten. @ BD inderdaad fijn dat je gewoon terecht kon bij de VK. Liever voor niets en dan gerustgesteld worden, toch? @ Dance party in mijn buik. Nou ik lees wel dat ik niet de enige ben met een feestende buik. Soms overdag probeert de gup hier boven mijn navel naar buiten te kruipen, komt er hele bult op je buik (altijd leuk als je in een vergadering zit...) En 's avonds gaat hij/zij helemaal los. Voor mijn gevoel volledige salto's. Ik voel de ene keer links in mijn zij, de andere keer in het midden bovenin, dan weer in mijn rechterzij. En ik denk met de handjes onderin richting mijn liezen. Apart hoor, dan was mijn eerste echt veel rustiger, die hobbelde alleen af en toe rond mijn navel. Volgens mij ligt gupje 2 in een soort L vorm, waarbij de pijlpunt het hoofdje is. @ julia, wat een bikkel, dat manneke van jou! @ overdracht naar gyn. Dat is bij mij met 36 weken, nog 3 weken! Dan krijg ik voor het gesprek een echo voor groei en ligging omdat de eerste vrij klein was en in een stuit lag. Ik begin echt uit te kijken naar ons 2e guppie. Ben benieuwd of het een jongen of meisje wordt en hoe hij/zij er dan uit zal zien. Oja, ik zat op mijn werk. Hier word ik niet voor betaald, dus nog even wat doen en dan maar een paar uurtjes vrij nemen.
Goedemiddag! @Juul: Oh jeetje, niet leuk als ze iets breken! Wel een grote vent zo te horen en nu dus een gipsje. @Ien: Fijn dat je de controle overleeft hebt haha. Traktatie werk is al gelukt. Ik heb voor de kids een roze zuurstok en voor mijn collega's een pot met van dat ouderwetse snoep (van de Hema) en een kaartje. @Flash: Werkze nog! Hier net 3 nieuwe t-shirts geshopt en een nieuwe buikband. Deze hebben ze nu bij de Hema in verschillende kleuren voor maar 4 euro! Kon het niet laten liggen Zo en dan ga ik nu maar eens een wasje draaien en vast wat voorbereiden voor het eten vanavond, want dan komt mijn schoonzus eten. doegie!
bedankt voor alle felicitaties!!! alweer 29....en straks bijna 2 kids verder, volgend jaar nog trouwen en we hebben al een stationwagen....oeehhh wat klinkt dat burgelijk zeg..... hihi zondag ben ik nog een beetje jarig, dan komt al de visitie. vanmiddag even boodschappen gedaan en taart besteld, en dan zaterdag nog even de laatste verse spulletjes in huis halen, wat een werk altijd he, zo'n verjaardag, maar wel erg leuk altijd! @julia, ohhhh dat arme mannetje van je....au! gelukkig zijn kids snel de ellende weer vergeten en gaan ze verder waar ze waren. @ientje, pff opluchting, haha gelukkig ben je door de zware controle heen gekomen! @bd, gelukkig dat alles goed was bij de vk, hele geruststelling of niet! nou hier beginnen de hormonen bij manlief ineens op te spelen [dacht toch echt dat wij vrouwen zwanger waren, maar goed...] lagen we gister op bed, wil ie ineens dat alles nu goed geregeld is. waar alle papieren liggen, wie hij eerst moet bellen, vk of zh, waar de tel.nr. daarvan zijn enz enz enz, hahah ik moest zo hard lachen...mannen en hormonen...
@ Meid: hihi wat schattig toch!!! Haha, zie het die vent van mij nog niet zeggen hoor Ik denk dat ik wel even een lijstje moet maken met hele belangrijke telefoonnummers en een to-do lijstje Heb nu ook wel een beetje het gevoel dat ik even een lijstje moet maken met dingen die er nog gehaald moeten worden voor de kleine komt, zoals stofzuigerzakken, thermometer enzo... iemand nog suggesties, waarvan je altijd zult zien dat je ze net dan nodig hebt?
Helleu! *heeft werkelijk waar niets leuks te zeggen m.m.t zwangerschap, dus houdt wijselijk haar mond maar om de sfeer niet te doen dalen* Daag!
-zucht- ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me! Ga maar naar bed zo denk ik. Morgen 33 weken! ieeeeks het gaat nu ineens wel heeel snel hoor meiden! Hebben jullie daar geen last van af en toe? Een paar mensen in mn omgeving waren ook zwanger, en ik had heel de tijd zoiets van ach, pas als zij bevallen zijn, ben ik aan de beurt. En tja... nu zijn ze allemaal bevallen! Geloof dat ik nu wel een paar ademhalingsoefeningen kan gebruiken heeeel misschien had ik ook niet naar het programma 'bevallingsverhalen' moeten kijken net