heee iedereen met z'n hoerige nagels....hihi! ik sluit me aan bij de club van nel! tenen metallic roze en handen doorzichtig met zilveren glittertjes...hihi hahaha!!! @ientje, super dat jullie geslaagd zijn voor een mooi meubel! maar nu de rest nog....tegels! ik hou zelf dus niet van randjes [want dat heeft iedereen al, en ben ik erg allergisch voor] maar wat wel eruuuggg leuk is....donkere vloer, lichte[grijse] tegels, de tegels voor het bad en achter de wc met die matjes van natuursteen /marmer bekleden [zitten 4-kanten steentjes op van 1bij 1cm] en die dan proberen zelfde kleur als vloer te krijgen! staat echt super gaaf! wij hebben ook van die matjes achter wc en voor bad, maar krijgen altijd erg positieve reacties daarop! had ik do. gebak besteld bij limburgia, en gezegd dat ik eind van de middag kom halen, zijn we er om 4 uur, hebben ze 1 van de 2 taarten die ik besteld had, verkocht....was met stomheid geslagen......dat doe je toch niet, daarvoor bestel je van te voren geen gebak! kreeg als excuus die taart die ze nog niet verkocht hadden, gratis mee. maar goed daar kom ik dus nooit meer! nog even snel naar de hema gerend en daar lag gelukkig nog wat! ohh kan ik echt niet tegen dat soort dingen! nou meiden goed weekend en voor als de wereld vergaat....leuk jullie 'gesproken' te hebben en anders tot snel!!
@ Meid: heb je daar heel toevallig een foto van? *trekt haar aaaaaaaaaaaaaaaaaaalllerliefste glimlach* klinkt namelijk reuze interessant! Snap wat je bedoelt met zo'n randje, we hebben nu ook een heeeeel fout exemplaar in de bestaande badkamer Maar er bestaan ook wel mooie randjes, moet je ff zoeken Nou ja zeg dat gebak. En hadden ze het verkocht omdat jij nog niet was geweest? Of per ongeluk? Wel netjes dat je die andere gratis meekreeg, was wel het enige wat ze nog konden doen. Fijn feestje morgen!!
Even een snelle zwaai, zit uitgeput op de bank na tripje kasteel en terug. Was wel erg leuk maar nu voel ik me een oude versleten oma. Net 6 kiwi's op, hopelijk geeft dat wat energie, naast hopelijk een lange nacht snurken! Ben wel benieuwd naar die matjes achter wc enzo, showen!!! Tot later!
Nageltjes: hier ook even groot onderhoud gehad, nagels zijn mooi licht blauw met een glimmer. Teen nagels moeten nog, maar dat komt morgen wel (als ik mezelf nog een beetje kan opvouwen). Eigenlijk doe ik het zowieso verkeerd, mijn zus is nagelstyliste. Ik zou het gewoon moeten laten doen....maarja... Ientje: tegeltjes, sorry, geen flauw idee dus geen tips of adviezen. Wat Juul schreef klinkt wel mooi! Juul: stom zeg, van die taart! Beetje raar inderdaad, als je besteld en de tijd doorgeeft wanneer je ophaalt. Kleine beeb is vandaag zo onwijs beweeglijk, volgens mijn kwam er vanochtend echt een voetje uit mijn buik gepord Echt maf om te voelen! Ik heb trouwens vandaag een voedings bh gekocht. Nu heb ik begrepen dat je dat meestal wat later kan doen, maar.... Ik vind het meestal wel fijn om bh's 'in te dragen', omdat ik nooit een 'in 1 keer lekker zittende bh' kan vinden. Herkenbaar? Andere ook al voedingsbh's geshopt?
@ ientje, volgens mij iets van 6 weken te vroeg. Bruiloft gaat wel door, meiske ligt nog in het ziekenhuis, maar maakt het verder goed. Verder lijkt het me inderdaad handig om je nesteldrang nog even in te houden. Anders moet je zoveel dingen dubbel doen. @ meid, jeetje wat een verhaal zeg van die taarten. Ik zou ook echt not-amused zijn. Gelukkig zijn die van de hema ook niet verkeerd, maar het is toch iets anders dan je eigenlijk had gewild. @ julia, hoe krijg je kiwi's op (werkelijk in shock). Dan moeten ze wel erg lekker geweest zijn. @ supernova, geweldig he die beweging. Heb hier af en toe echt het idee dat het niet goed kan gaan. Onze uk heeft duidelijk de drukte van R. geerfd. Ik ben heel benieuwd of ze ook in real life zo druk zal zijn. Verder heb ik ookal een voedingsbeha gekocht, maar iets te vroeg. Ik heb echt al mega-joekels en ik merk dat deze al te klein begint te worden. Dus ik ga er eind juni maar nog 2 nieuwe aanschaffen. Heb jij er eentje met beugel gekocht of zonder ? Ik vind zonder beugel altijd drama zitten, dus ik zit nog een beetje in dubio, omdat je hoort dat zonder beugel beter schijnt te zijn bij borstvoeding. @ bd, slaap lekker. @ hier, R. heeft de ramen vandaag gelapt en de familiefoto's opgehangen. Lang leve de nestelkriebels
Sorry, deze was te vroeg geplaatst wegens aandacht vragende kat die over het toetsenbord kwam wandelen.
Ik draag normaal bh's die voorgevormd zijn, met beugels. Maar de voedings bh die ik nu gekocht heb is helemaal zonder. Leek mij prettiger bij voeden enzo. Hoe dan ook had ik een nieuwe bh nodig, want de beugels bh's die ik nu heb gaan steeds minder prettig zitten. Als ik tegen die tijd misschien een cup groter nodig heb zien we dat dan wel weer (was ook niet een hele dure bh). Oh, ik heb de bh wel al aangepast en zit best lekker. Meestal vind ik ze ook een drama omdat ik vorm en/of stevigheid mis bij de bh's zonder beiugel. Maar dat lijkt bij deze mee te vallen. Anyways, is alweer laat zie ik. Tijd voor bed!
Ik draag normaal ook altijd met beugel maar de voedingsbh's zinder. Zit toch wat prettiger, zeker als je straks stuwing krijgt; zo min mogelijk drukplekken dan des te fijner.
Ja ik weet het, post op een onmogelijk tijdstip. Vriend is vannacht niet thuis en wat gebeurt er .... Onweer. Nooit mijn favoriete weer. Lig dus half gestressed in bed word morgen weer een dagje dus pffff. Ik zie nu dat ie de tijd verkeerd neerzet bij berichten of is dat alleen bij mij? (instelling pc?) Het is namelijk 4.45 en niet 2.45....... Vreemd
Oef BD das idd niet echt een heel lekker tijdstip om wakker te zijn... Bij mij staat er trouwens dat je ze om 4:41 en 4:42 hebt gepost. Denk dat het idd aan je instellingen zou kunnen liggen. Voedingsbh's, nee nog niet aangeschaft. Kan er een paar van een vriendin krijgen die ze had gekocht maar uiteindelijk geen bv kon geven. Hopelijk passen ze, maar vrees van niet. Kijken wel. Wat voor weer zou 't vandaag zijn? Hier schijnt t zonnetje al wel, maar volgens mij hoorde ik iets over regen vandaag. Hopelijk heb ik dat verkeerd gehoord
Ik heb nogal een grote cupmaat (lees enorm op dit moment), met niet en mega-omvang en ik vind bh's zonder beugel echt niet zitten. Dus ik zit heel erg in dubio wat te gaan doen, denk dat ik maar eens richting de lingeriezaak stap. @ bd, hopelijk heb je nog iets kunnen slapen. Onweer is inderdaad niet heel erg leuk. Hier staat 4.41/4.42 bij je berichtjes, dus wellicht heb je de tijdsinstelling niet goed staan? Hier regent het. Is goed voor de nieuwe plantjes, maar balen voor het ligbed wat al uitgeklapt stond in de tuin.
Bd, over die tijdsinstelling, staan ze hier op het forum goed? Moet je ff bij gebruikersinstellingen kijken, dan bij instellingen en opties kiezen voor opties wijzigen. Daar een eindje naar beneden scrollen naar Datum&tijdopties, GMT+1 staat ie op bij mij, en zomertijdcorrectie staat op 'neem automatisch zomertijdinstellingen over'. Als dat bij jou ook al zo staat, tja dan weet ik het ook niet
Voedingsbh's, bestaan die met beugel dan? Dan loop ik achter, nooit geweten namelijk. Ik heb een hele stapel beugelbh's zonder beugel liggen, dus niks aan te schaffen. A.s. donderdag komt mijn moeder langs en gaan we de babykleren uitzoeken, meteen maar even een lijstje maken wat nog gekocht moet worden en wie weet dat meteen even doen tijdens koopavond donderdag. Heb toch wel, zoals ik eerder al eens schreef, veel warme kleren maatje klein. @Tegels badkamer Ien, oej, moeilijk. Ik ben meer van de foto's en dan kiezen wat het mooiste is. Maar inderdaad lijkt mij glans meubel voor glans tegel niet helemaal mooi. Eerst maar even die foto's van meid afwachten, wie weet is dat iets? Wij hebben in ieder geval, maar dat hebben jullie misschien al aangeschaft, van die dikke badkamer/wc kleedjes liggen. Destijds bij de Gamma gekocht, wel een van de duurste varianten. In beide wc's een ronde en op de badkamer rechthoekig. Dat breekt het wit/zwart van de tegels en badkamer meubels een beetje. Hier fel groen. Maar goed, daar vroeg je helemaal niet naar... Zo, hier wolken. Waar is die zon? Weer in Capelle zeker? Ik moet om 15u werken en ben om 22.30 klaar ongeveer. Pfff, hopelijk staat er iets lekkers op het menu vanavond. Gisteren erg leuk dagje gehad, kasteel in Vaassen bezichtigd, was een succes! Picknik in de kasteeltuinen, yummie. En die kiwi's? Van de 6 was er 1 zoet en de rest zuur. Maar had er zo'n behoefte aan, maf eigenlijk. Ik duik stiekem nog even mijn bed in. Even relaxen
zo ik heb even een paar foto's gemaakt van hoe wij de tegels hebben, maar we hebben niet in zwart/wit stijl... en vriendlief even lief aangekeken of hij de foto's van de camera hier op de computer kan krijgen, dat zijn dingen die ik dus echt niet kan! @voedingsbh, hier niet nodig, ga lekker flesje geven! anneliesje, ahh jij hebt ook altijd probleem dus met of de goede maat er wel is, the same here.... cupmaat f en omvang 70, maar nu 75! ik heb zwangerschaps bh's van anita, die zijn wel wat prijziger maar zitten erg fijn. ik heb er ook 1 van de prenatal maar wat een pokke ding als je wat grotere cupmaat hebt! normaal draag ik altijd prima donna, en gelukkig zijn mijn borsten niet echt gegroeid dus kan ik lekker mijn eigen bh,tjes aan! @julia, mmm lekker kiwi's ik heb ze ook in huis, van die golden, yummie! maar 6???!!!??? hormonen laten we het daar maar bij houden dan, hihi! leuk zeg shoppen voor de beeb! @omweer, jakkie en zeker als je alleen thuis bent...hier volgens mij niet geweest, maar misschien wat ik ook wel diep in coma! gelukkig is het hier al uren droog en af en toe een klein zonnetje, misschien komt het nog goed voor vandaag! nou ik ga even een broodje klaarmaken!
Meid, mooi zeg! Lijkt wel of ze uit zo'n woonblaadje komen! Ik zou zo'n variant alleen dan wit/zwart/donkergrijs kiezen. Maar goed, hier net 1,5 jr geleden na aankoop huis de badkamer en wc's vernieuwd dus geen sprake van nog een keer verbouwen binnen nu en de komende jaren. Gelukkig....
Meid; ziet er mooi uit. Ik ben ook nog wel op zoek naar ideeen. Hebben een nieuw hui sgekocht (moet nog gebouwd worden), dus we zijn flink aan het rondkijken wat we willen.
@ Annelies, ik heb geen idee tot welke maat die gaan bij de prenatal, maar ze hebben daar een hoop noppies-bh's en ik vond ze wel heel mooi in elk geval! Volgens mij gingen ze tot behoorlijk groot, van wat ik me kan herinneren. Maar als je er een eindje voor moet rijden, zou ik eerst ff bellen Juul, ja tuuuuuurlijk, jij hebt beugelbh's zonder beugel. Yeah right en 6 kiwi's, dan barst je nu toch wel van de vitamientjes! Goed hoor! Meid, ben je eeuwig dankbaar voor die foto's! Ga het zo aan hubje laten zien, zodra ie klaar is met alle elektriciteitsgroepen checken, wat er nou precies bij welke groep hoort hier in huis. Daar hebben de vorige bewoners nogal een zootje van gemaakt namelijk. Toen we hier kwamen wonen hebben we wel alles nagelopen, maar niet zo heel uitgebreid... Maar ik zal hem zo es die foto's laten zien, ik vind het echt superleuk! Wordt bij ons dus in de wit/zwart/antraciet/grijs/datsoortkleuren versie, maar het is wel fijn om zoiets soortgelijks even te zien! Ik heb de zon wel even gezien hier, maar die is inmiddels weer verdwenen. Volgens mij heeft Meid die nu gejat hoor! Oef Juul, lekker nog even terug in bed! Misschien dat ik dat vanmiddag ook nog maar even doe eens kijken of ik nog nieuwe afl van Grey's kan vinden op 't internet, dan kan ik die lekker in bed kijken Enn....... ik heb weer een vraag. Lekker ben ik he, al mn problemen hier neerknallen. Maar jullie weten gewoon zoveel! Ik heb lakentjes voor in de wieg gekregen van mn zus, die zijn creme kleur, maar ik wil ze wit maken. Nou heb ik ze gisteren in een emmer water met bleek gegooid, 1tje is prachtig wit nu, maar de andere 2 zijn nog steeds creme (en echt niet te verwaarlozen creme, echt een beetje een viezig kleurtje vind ik). Iemand nog tips om het echt wit te krijgen? Je zou toch denken dat bleek alles wit maakt?? Niet dus. Weer een illusie armer Hopelijk heeft 1 van jullie de gouden tip en anders is het jammer, krijgt ze haar lakentjes weer terug. Op die ene na dan