Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    @anneliesje, aaauuuuwwww, klinkt niet lekker allemaal bij de tandarts...
    ohh ik heb er ook altijd zo'n hekel aan, lig je daar met je mond wijd open, geven ze ook nog eens druk op je onderste kaak en dan zuigt de assistent met dat ding je tong bijna op... maar gelukkig ben ik gezegend met een heel goed gebit [ff afkloppen, hihi]

ik heb dat idd ook bij prima donna, zit altijd super goed, kost wel wat maar dan heb je ook wel iets heel moois! ik heb ook een bh van marlies dekkers, die zit ook super fijn, maar niet minder duur, helaas.
    borstverkleining, ook wel eens over na gedacht, jaren geleden, maar nee ik heb er geen last van en ze lijken bij mij ook niet zo groot. en ik heb wel eens bij andere gezien hoe het er na de operatie uit zag, nou kan je beter een maatje meer hebben.....

@bd, nee stelt idd niks voor he, ik vond het trouwens ook raar zo over de telefoon, maargoed.
    als je kraamhulp straks maar van aanpakken weet...[ken mezelf en anders sta ik al te poetsen en te doen na 1 dag]

@julia, goed bezig, baby wasje gedaan! ik heb vooral veel peuter boxers en spijkerbroekjes aan de lijn gehad....zinnelijkheid...vandaag ging het echt niet goed! eind van de middag maar gewoon weer luier bij hem aangedaan!
    had zo'n last van mijn buik van dat bukken elke keer en waarschijnlijk van gister nog.
    morgen weer een nieuwe dag......

tempraturen, bij mij deden ze het onder mijn oksel! hopelijk nu ook, ach ik vond dat tempraturen ook zo'n onzin, paar keer oke, maar als ie gewoon goed is, is het goed toch, anders merk je het zelf wel. maar dat ze het voor je doen is nog grotere onzin, mankeer niks aan me handen!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Joepie, morgen eindelijk weer tijd om te reageren op jullie!!
    Maak jullie (.)(.) maar vast nat, hahaha... Ik zal proberen me in te houden, maar jullie kennen me inmiddels een beetje. Tot morgen allemaal, lekker slapen!!

3. Flash

Flash Lid

Feb 23, 2011
    82
    0
    0
    Even snel tussendoor:
    Vandaag een hele dag en morgen nog een halve dag werken en dan verlof!
    en weer weg...

4. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Wortelkanaalbehandeling: aaaah, wat naar! Vooral het vooruitzicht om nog een keertje terug te moeten komen is brrrrr!

Ik voel me steeds meer een oud wijf: ik ga altijd met de bus naar mijn werk en moet dan nog een stukje lopen naar kantoor (stukkie van 5-10 minuten, afhankelijk van stoplichten :p), maar ik heb er vanochtend 20 minuten over gedaan. Moet bijna schuifelen omdat de onderkant van mijn buik anders zo gaat trekken. Ik heb op mijn werk aangegeven dat 8 uur werken toch echt geen optie meer is, dus "werk" (nou ja, ben aanwezig) sinds afgelopen vrijdag 6 uur per dag. Nog 6 dagen... Ik moet straks nog even voor een kleine check naar de internist voor mijn schildklier (mag ik op de weegschaal... blèh) en vanmiddag belt de kraamzorg voor de intake en daarna lekker naar huis! Mijn moeder past vandaag op, dus ik hoop dat ze mijn hint heeft begrepen en nog even de ramen lapt voordat ze gaat ;). Gisteren sprak ik mijn zus (35 weken zwanger) en die had een halve nacht voorweeën gehad, dus moest haar man direct de babykleertjes wassen, het wiegje aankleden, de wagen gereedmaken etc. Alle klusjes die nog even gedaan moesten worden, zijn gedaan! Ik geloof dat ik ook maar een nachtje ga faken, dan komt het met ons ook nog goed... ;)

Dames, fijne dag!

5. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ha mamaazz!

Effe tussendoor; gistermiddag kwam ik met de kinders thuis van de boodschappen en toen stond de benedenverdieping blank. er was een leiding stuk gegaan achter de keukenkastjes. Alles is nat geweest dus de vloer moet hersteld (hout, daar gaan straks paddestoeltjes, mossen en schimmeltjes uitgroeien) de nieuwe box, de banken, de vaatwasser is kapot... Manlief nog verder in zak en as en ik nu ook hoor. Bah. Met veel moeite vrij kunnen krijgen van werk en maar verder met schoonmaken en wachten op de verxekering die over een uurtje komt.

Ik hoop vanavond ff bij te lezen en te reageren!

6. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

Feb 1, 2010
    411
    0
    0
    heej meid dat is echt kl*te man,, kan begrijpen dat je je echt beroerd voelt nu...

vooral nu je dacht klaar te zijn krijg je dit weer.. veel sterkte ermee meid;)

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ meid ik heb al aangegeven dat ze wel wat moet doen krijg 53 uur wat gaat ze anders heel de dag doen
    @ Julia ik heb ook al gewassen wilde het ineens doen nu ligt alles in de kast hihi
    @ Vivelafete ohhhh wat balen sterkte met schoonmaken en natuurlijk de verzekeringsman

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Marrie, hahahaha, moet echt lachen om je post! En je zus na een halve nacht voorweeen....dus commando's aan het uitdelen. Goe zo!
    Dat schuifelen naar werk klinkt bagger trouwens, niet fijn! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste paar weken ook wel erg makkelijk de auto pak ipv de fiets. Niet zozeer dat ik ergens last van krijg, maar tis meer om energie te sparen... dat is zwaar nodig zeg maar...:cool:

@Vive, oh neeeeeeeeeeee!!!!!!!!! Dat wil je er echt niet bijhebben! Wat een klotezooi zeg! Shit wat balen zeg. Heel veel succes, ik vrees dat hier wel even wat tijd in zal gaan zitten voor je alles weer op orde hebt :(
    Bah!

@Flash, aftellen! Bijnnnaaa!!!

@Meid, onder je oksel, echt waar joh? Da's toch verre van betrouwbaar dacht ik altijd? Maar goed, beter dan daar..... :$

Enne die waslijnen met broekies en onderbroeken maatje 92 komt me bekend voor. Rampenplan soms he, hem met die dikke buik 3x per dag schone kleren aandoen en de bepieste benen weer wassen..... Tis voor het goede doel, gelukkig gaat het ook vaak goed. Maar hoe Vive dat doet zonder ongelukjes.... Vive, je hebt een wonderkind! ;) Of je bent er gewoon heel wijs ietsje later mee begonnen. Dat was stiekem ook mijn idee, maar volgens mijn vent kan hij het nu ookal.....;)

@Sucre, we wachten met spanning af..... *trommelgeroffel*

9. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Annneliesje: zenuwbehandeling is niet fijn. Ik hoop voor je dat je er snel geen last meer van zal hebben.
    (ik heb zelf te veel ervaring met zenuwbehandelingen)

Marrie: fijn dat je wat minder kan 'werken'. Nog een paar daagjes!

Vive: Dat is echt naadje zeg! Ik hoop voor jullie dat het allemaal gefixt kan worden voor de bevalling. Niet teveel in zak en as zitten hoor, alhoewel begrijpelijk, maar gebeurt is gebeurt!

Sucre: Lig je nog lui te zijn in je bedje? :D Ik kan niet wachten op je volgeschreven pagina's :p

Ik denk dat ik vandaag ook babyspul ga wassen, lijkt me wel leuk! Alle andere was negeer ik maar.... twee dagen terug wasmand leeg, en vriend heeft 'm nu alweer helemaal vol gekregen *zucht*.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Supernova, jaaaaaaaaaaa, ik heb uitgeslapen. Daar ben ik zo goed in, haha. Ik heb nu mijn ontbijt op en ga mijn schouders even losgooien en ga dan teruglezen.... Tot zooooo!!

11. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Mijn bloedwaarden waren weer helemaal goed en er zijn geen antistoffen aangetroffen, dus "succes met bevallen en tot in september!" :D en heb uit betrouwbare bron vernomen dat mams inderdaad de ramen heeft gelapt. Had ik wellicht toch nog wat klusjes moeten verzinnen... ;)

Juul, ik geef je geen ongelijk, je moet je krachten sparen! Over het algemeen doe ik er sneller over met OV naar mijn werk dan met de auto (lang leve de Randstad!) maar als ik een auto had, zou ik het er graag voor over hebben (vooralsnog vind ik 1 auto - sponsored by baas Marrie-man - wel genoeg).

SupernovA, tja de was... Erin gooien en overgooien in de droger gaat nog wel, maar opvouwen...:) Afgelopen zaterdag met schoonmams een was of 8 gevouwen (wat zal ik zeggen, ik zet gráág mensen aan het werk!).

Oh Vive, wat erg! Ik ga ervan uit dat de verzekeringsman niet anders kan concluderen dan dat alles naar zijn grootje is en je alles vergoed krijgt (al kan ik me zo voorstellen dat je nu niet zit te wachten om alles te shoppen...). Dit is trouwens precies waar ze calamiteitenverlof voor hebben uitgevonden, dus laat je vooral niet afschepen door boze bazen!

Tempen deed mijn kraammevrouw trouwens ook onder mijn oksel. Zij en ik vonden het helemáál niet nodig om rectaal te temperaturen (ik vond haar sowieso überrelaxt, hoop dat ik haar weer krijg).

12. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Quote: ...twee dagen terug wasmand leeg, en vriend heeft 'm nu alweer helemaal vol gekregen *zucht*.

Grinnik, moest ineens denken aan nog net niet zindelijke kindertjes...

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Owh, het valt mee, alles vanaf pagina 173 is nieuw. Zucht.. zal ik er wel aan beginnen? Ach ik reageer op alles en verwijder straks wel de gedeeltes die echt niet meer van toepassing zijn.

Vive, hoe gaat het slapen nu bij jou? Hier nog steeds erg slecht, vandaar dat ik ook even heb genoten van het uitslapen.
    Kleren al allemaal verkocht? En voor jezelf weer wat nieuws?
    Je trouwjurk was echt prachtig zeg!
    Joehoeeeeeeeeee, zindelijk, goed man!

BD, wij zijn idd laat begonnen met de pufclub, ik kon een groep eerder, maar dan wilden ze voor de nagym geen rekening houden met mijn uitgerekende datum. ;)
    Is je buik inmiddels weer rustig? Niet fijn he. Gelukkig gerust gesteld door de vk.

Ientje, heb je ondanks alles nog een leuke verjaardag gehad? Wel een zalig romantisch diner zeg. Kan ik ook zo van genieten, haha. Jeetje, wat was ie laat thuis, dat was minder. En die avond erna was ook niet tof, snap je huilbui helemaal. Gelukkig hebben jullie het weer goedgemaakt.
    Ja, dat doordraaien 's nachts he, pffffffffffffffff....
    Handig zulke fietstassen, ben ik ook naar op zoek. Die van jou zijn echt leuk!! Hippe kleuren! Zag ook hele leuke, maar die kunnen niet samen met een fietstoeltje.
    Ik voel de hik ook bovenin, terwijl de vk zegt dat de baby al 3 weken ligt ingedaald. Ik weet het ook niet, maar blijkbaar kan het dus.. Gekke kindjes.

Meid, veel kinderen worden geboren met de navelstreng om het nekje. De vk/gyn zal die heel snel verwijderen. Ik ben ook geboren met de navelstreng 2x om mijn nek. Ze zeggen dat ik er niks aan heb over gehouden, maar begin zelf soms toch lichtelijk te twijfelen. ;)
    Mijn broer heeft in Heerenveen als arts-assistent gewerkt. Hij werkt nu als reumatoloog in Emmen.
    Nog van harte met je verjaardag!
    Wat schattig van je man, die wil alles nu goed geregeld hebben. Beter dat dan andersom toch?

Supernova, dat varen op de boot en niks doen lijkt me geweldig!
    Hier voel ik de kleine ook steeds meer. Waar ik rond week 30 nog zei dat dit kindje zo rustig is, kan ik nu alleen nog maar zeggen dat dit kindje nog veel drukker is dan mijn zoontje was. Maar wel geselli!
    Fijn dat jullie uit de naam en het geboorekaartje zijn! Inmiddels niets gewijzigd?
    Gewoon nog een blije doos ophalen!!
    Hoe gaat het met de uitslag?
    Fijn dat je een goed gevoel had bij de intake, erg belangrijk!
    Wat heb je leuke dingetjes gemaakt, erg crea!
    Die miss-etam-vrouw, whaaaaaaaaaaah, wat een dom mens!! gelukkig ben je wel geslaagd.
    Zijn jij en/of je man ook lang? Wel fijn dat alles goed is met de kleine en ook een lekker idee dat je nog een echo gaat krijgen.

Intake kraamzorg, waarom maken sommigen zich daar zo druk om. Ze gaan echt niet checken of je alles al in huis hebt. Je krijgt gewoon een lijst mee, met dingen die er moeten zijn vanaf week 37. Don't worry mama's!

Marrie, Pepijns kamer inmiddels ook al klaar? En is hij nog koortsig? Misschien de 6e ziekte of gewoon een virusje?
    Wat vreemd dat je baas je niet minder laat werken...
    En logisch dat jij je man niet in het buitenland wil hebben rondom je uitgerekende datum, duuuuuuuuuuuuh...
    Die groei in cm houden ze bij om te kijken of je buik goed groeit en je ook nog steeds vruchtwater aanmaakt. Je moet bij het aantal cm 2 erbij tellen, en dan zou het overeen moeten komen met het aantal weken dat je zwanger bent. Maar belangrijker is, is dat je blijft groeien! Mensen hebben toch altijd commentaar, zucht.. Bij mij zeiden ze in het begin ook dat ik mega was en nu, och bescheiden. Het is ook nooit goed... ;)

Misty, ja dat leren puffen, dat is wel komisch. Maar uit ervaring weet ik dat het je wel kan helpen!
    Cadeaubonnen zijn heel handig, alleen niet leuk om te geven. Maar ja, het gaat om jullie toch? Dingen dubbel hebben is ook niet handig. Anders een bijdrage op de spaarrekening voor de kleine?

Anneliesje, wat een vreselijke ervaring bij die vk. :$ Heb je het nog besproken allemaal?
    Wat zijn je katjes megaschattig, hebbuh!!!!
    Geen trouwplannen? :p
    Marco B, gaaaaaaaaaaaaaaaf!! Heb hem ooit bloemen mogen geven toen hij bij ons in de schouwburg kwam optreden en heb daarna mijn wangen 4 weken niet gewassen om zijn kusafdrukken nog te voelen, whahahaha :D:D:D
    Kamertje is supermooi geworden meis!

BV en speengebruik, ik heb veel gehoord over de tepel-speenverwarring, ook in mijn werk natuurlijk. Maar mijn zoontje kreeg erg snel de speen, ondanks dat hij BV kreeg. Zijn zuigbehoefte was enorm. Daarbij had hij erg last van krampjes. En die gaan sneller weg als ze kunnen zuigen. En dan is het beter ze niet om de 10 minuten aan te leggen, want die extra melk, die erg zoet is, bevordert de krampjes weer. Het enige wat ik kan zeggen is, kijk naar wat je kindje nodig heeft!

Julia, hoe gaat het met je? Loop je jezelf niet voorbij?
    Hoe was het met je bezoek? Lekker kunnen genieten? Fijn dat ze ook lekker hun eigen gang gaan. Spacecakes en joints, geselli! ;)
    Vervelend dat het slapen bij jou ook zo moeilijk gaat. :(
    Poepen in de onderbroek?? Oh neeeee, lijkt me echt ranzig, haha. Lucas houdt gewoon een luier tot zijn 18e, whaha.
    Fijn dat je binnenkort een echo gaat krijgen. Geeft toch wat zekerheid en spieken is altijd leuk!
    Is het gelukt met je rolgordijn? Even kijken welk type raam je hebt, dan helpen ze je in de winkel wel verder. Sneu, die enge dromen/wanen van je mannetje. Sterkte ook met zijn pols, erg sneu!

Flash, rustig aan doen is idd makkelijk gezegd. Maar zoals jij het doet is het prima toch, rustig aandoen als je lichaam dat aangeeft. Maar ken je grenzen, en probeer daar toch niet overheen te gaan.

Mirowsu, welkom hier. Inmiddels al duidelijk waar je pijn vandaan komt?

BV-strikjes, je ziet/merkt/voelt aan je boobs echt wel welke als laatst is leeggedronken. Tenminste, da's mijn ervaring. En no worries als je per ongeluk 2 x dezelfde achter elkaar doet. De eerste dagen schreef ik het ook op, maar na een week echt niet meer.

Elio, fijn dat je zo geniet van het lezen.
    En lekker ook dat je toch de deur uitkunt met je scootmobiel!
    Fijn dat jullie uit de naam zijn. Wat is het geworden? ;):p
    Dat gekroel in mijn buik ga ik ook zeker missen, helemaal als ik me besef dat dit de laatste keer is. Snifsnif.
    Moeilijk in slaap komen? Alleen s'nachts als ik wakker word na het draaien. Misschien warme melk met anijs drinken?

Ons Kleintje, wat fijn dat kleine man nu toch geopereerd is. Hopelijk herstelt hij voorspoedig!

Draagdoek, ik heb er 2, de combi cotti, handig voor BV en die hoef je niet te knopen en de Binana. Let wel op dat we zomerkindjes krijgen en die draagdoeken erg warm kunnen zijn.

Nou, ik stop ff hoor.. Ga even een eitje bakken, want dat reageren op jullie kost veel tijd. Zucht, steun..

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zo, energie weer aangevuld met broodje salami met cole sla en gewone sla. Part II...

Bevallingsverhalen, ik kijk er soms naar, tot ongenoegen van mijn man. Hij vindt die schreeuwende vrouwen verschrikkelijk. En ja, het gata er echt heel anders aan toe dan hier in NL. Gelukkig maar (voor ons).

Vive, jeetje meis, jullie gaan echt even door een zware periode. Hopelijk kan je af en toe wel wat rusten en genieten. Fijn dat de beslissing die je hebt genomen wat rust geeft, al was het vast niet makkelijk. Heb je nog met je gyn gepraat? Voorweeën voelen als weeën, alleen iets minder heftig/pijnlijk. Dikke knuf.
    Oeehhhh, die nagels, niks voor mij, haha. Heb voor de bruiloft wel mooie nepperds gehad, maar kon niks meer. Geen veters strikken, geen haar wassen, haha.
    Oh neeeeee, het huis blank, wat erg! Kan er ook nog wel bij, poeh..

Ientje, het gaat nu idd snel. Kijk eens naar mijn banner, daar staat nog maar 40 dagen. Dat klinkt wel heel erg kort! :$
    Fijn dat jullie zijn geslaagd, maar wat een lastig dilemma. Ik zou gewoon even een zaak binnenlopen of op internet kijken voor ideeën. Wij hebben in de keuken wel hoogglans kasten tegen hoogglans tegels en het staat prachtig! Ohh, jullie zijn er al uit, fijn! Ben benieuwd naar de foto's straks!

Misty, ik gebruik de magnesiumtabletjes ook elke dag, wel minder dan de aanbevolen 3 stuks, maar het helpt echt! Bijna geen kramp meer, erg fijn enbedankt voor de tip.

Supernova, fijn dat je zo hebt kunnen genieten van de bios! Zo'n avond voor jezelf en je hubby doen je zeker goed.
    Manlief en ik willen volgende week een dagje naar het Sanadome in Nijmegen. Ook even helemaal relaxen, zijn we wel aan toe.
    Ik draag al maanden alleen maar voedingsbeha's. Zitten heerlijk. Ik heb voorgevormde en normale, maar die normale zitten toch het fijnste en straks helemaal!

Julia, die peuter van jou mag je houden, vind 1 dwars kindje nu wel ff genoeg, haha.
    Mijn man ging volop het huis schoonmaken, terwijl ik mijn weeën moest wegpuffen. Ik zei tegen hem, blijf nou hier, de kraamhulp heeft anders niks meer te doen. :p
    Zo veel kiwi's op en niet eens last van brandend maagzuur????? :$

Mirowsu, bij de eerste 11 kg aangekomen. Nu eerst 5 kg afgevallen en sindsdien pas 8 kg aangekomen. Mag niet klagen.

Meid, ik zal jullie zeker niet jaloers maken, haha. Maar snap wel dat iedereen er zo langzamerhand wel aan toe begint te komen.
    Jeetje, wat een eikels met die taart. :x
    Wat prachtig die tegels en vooral die wasbak!

Waspoeder in de stofzuiger? Is echt nieuw voor mij. Bedankt voor de tip. Ik deed er altijd zo'n geurding in, ruikt heerlijk.

Anneliesje, oei, bevallen voor de bruiloft. Heftig!
    Lekker verhaal van jou bij de tandarts, brrrrrrrrrrrrrrr. Hoe gaat het nu? Pijn weer weg?

Ons Kleintje, super dat kleine man ook van de beademing af is. Als hij groter zal groeien, zullen zijn longen ook steeds sterker worden! Knap dat het kolven nog zo goed gaat. Heeft de oudste al mogen snuffelen aan de borst? Ze zijn nu wel op de leeftijd dat dat zou mogen.
    En je moet echt voor jezelf en de kleintjes opkomen hoor, het is echt onmenselijk voor jou en voor hun om ze uit elkaar te halen!! Ze horen samen over te gaan naar een ander zkh.
    Dikke knuffel voor jou, want het is echt enorm zwaar wat jullie doormaken.

Flash, joepieeeeeeeeeeeee, verlof! Join the club!

Marrie, oehh.. dat lopen is inderdaad zwaar. Goed dat je minder werkt. Is fietsen anders geen optie? Succes met faken. ;) Leuk dat je samen met je zus zwanger bent.
    Joepie, goede bloeduitslagen, wat fijn!

Jaaaaaaaaaaaa, klaaaaaaaaaaaar! Hijg, puf. Moet er wel ff van bijkomen nu. Later vertel ik jullie mijn verhaal wel. Dit was natuurlijk al erg genoeg. Zal het nooit meer doen. Tenminste, tot mijn bevalling kan ik wrsch alles wel goed bijhouden. Erna wordt het weer wat lastiger.

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    14 juli 2011 - KellyAernoudt (22) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

afspraken:

26 mei - ientje - controle vk
    26 mei - Flash - controle vk
    27 mei - Vive la Fête - controle gyn.
    1 juni - Elionorah - controle vk
    6 juni - KellyAernoudt - controle gyn
    6 juni - Flash - overdracht naar gyn
    6 juni - Sucre - controle vk en liggingsecho

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Sucre bij mij werd alles gecheckt ze wilde alles zien of ik het al in huis had

17. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Marrie: goed nieuws van je bloedwaarden! Enne fijn dat je moeder de ramen heeft gedaan voor jou. Misschien moet ik mijn moeder er ook eens voor zien te strikken.
    Het opvouwen van de was is inderdaad het lastigste, daar kijk ik altijd zoooo tegenop. Vaak staat de schone was nog dagen op mijn slaapkamer in de wasmand.

Sucre: Wow, jij hebt je zeker aan je woord gehouden! :D Je bent weer helemaal bij. Maarre....nu nog over jou he! Dat willen we ook weten, maar vooruit, je mag nog even uitpuffen van de voorgaande lappen tekst ;)

Vandaag niet eens meer aan was toegekomen. Vriend heeft een vrije dag vandaag, dus we hebben allerlei klusjes aangepakt. Zo zijn hier en daar de nodige gaten in de muur geboord (normaal doe ik dat zelf, maar ik kan de boormachine nu even niet meer tillen en gebruiken).
    Ook heb ik een tijd geleden van die vingerpoppetjes gehad van s-moeder. Nu had ik bedacht om een plankje te maken met stokjes, zodat je al die poppetjes erop kan zetten. Mijn vriend vond het helemaal geweldig en is helemaal aan de haal gegaan ermee. Hij werd zelfs nog een soort van boos toen ik hem aanwijzingen gaf. Hij wilde ook graag iets maken voor de kleine, en hij vond dat ik al zoveel gedaan had, dus dit wilde hij doen. Wat een schat, toch!

18. vive2

vive2 Fanatiek lid

*moet lachen om Sucre's getyp* Zo, jij neemt het beantwoorden uiterst serieus hé!

supernova: Hehehe, dat ken ik wel; denk je lekker alles schoon te hebben, zit er weer een lading was in de mand! Zo'n lekker cirkeltje waarin je blijft draaien... ;)

We hebben voor een kleine 10.000 schade (vloer 2500, banken 2500, keukenkastjes onder 3000, vaatwassser 500, box+salontafel+houten keukentje+kast+speelgoed+koffiezetapparaat+ondervloer 1500) en we krijgen maarliefst 1500 terug :( *woedend* :x

Vive's broekpoeperd: Jaah, tis gewoon een uiterst getalenteerd, lief, wijs, barstend van intellect, verre van incontinent en begaafd kind. Wat wil je ook, met zo'n moeder... :D
    Nee, hij heeft gisteren een ongelukje gemaakt op de bank hoor. en laasts had hij in een gordijn gescheten.. Dat heeft ie dan weer van zijn vader :cool:

Marrie: wat fijn dat je bloed ok was! Een hele opluchting lijkt me?

Nou, mijn man komt net thuis, meld mij later weer!

19. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

Feb 1, 2010
    411
    0
    0
    @sucre ja de pijn is al duidelijk hihi ze is aan het indalen:d

maaruh heb je geen pijn in je vingers?

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Viv; maar 1500 euro terug???? Hoe kan dat nou als hè zoveel schade hebt? Kan me voorstellen dat je woedend bent.

Sucre; goed bezig jij met beantwoorden haha

Share This Page