Vive: Wat lees ik nou? Meer dan 10.000 euro aan schade, en je krijgt maar 1500 vergoed? Dan kan toch niet kloppen..... kan je daar nog een soort protest tegen aantekenen oid? Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het in z'n werk gaat Wat een gekkigheid!
Goeie avond allemaal! Sodeju zeg, ik zie hier even een paar lappen tekst voorbij komen, woww! Tandarts, brrr! Is niet mn beste vriendje. Ik ga wel braaf hoor, ik zit ook niet te stressen van tevoren, maar toch. Vroeger ook zo'n tandarts gehad, die hing dan zo'n leuk zuig-ding in je mond, die na 2 tellen slurpen in je wang vastzoog, wat tandarts natuurlijk nooit doorhad, waardoor het hele nut van dat zuigapparaatje weg was. Moet eigenlijk ook nog ff afspraak maken, moest eigenlijk deze maand. Eens kijken of ik toevallig nog voor de bevalling 'ff gauw' kan, dan hebben we dat maar vast gehad. Oeh Flash, je hebt bijjjjna verlof! Hihi volgens mij tellen we allemaal af of niet? Ik moet nog 10 dagen Ze zijn al op 2 handen te tellen! @ Marrie: oei, dat lijkt me nu idd ook niet fijn, elke keer dat stukkie lopen. Ik heb het ook echt niet naar mn zin als ik moet lopen. Hebbie niet iets van een vouwfietsje ergens in een schuur verstopt staan ofzo, dat je die mee kan nemen voor dat eindje? Hihi, handig die schoonzus van je! Fake se! Fijn dat je bloedwaarden goed waren!! @ Viv: meid meid wat een kl***********************tezooi dit!!!!! :x echt wel het allerlaatste waar je op zit te wachten nu. En die K*Tverzekeringen ook altijd, willen alleen maar geld vangen maar uitkeren.. ho maar. 1500 euro, sjongejonge, dat ze daarmee aan durven komen... Baal echt met je mee, dit is gewoon even helemaal niet eerlijk! Zindelijkheidstraining, lang leve de zomer, kunnen ze lekker in zwembroekjes/pakjes, en als het nodig is de tuinslang even eroverheen! Supernova: hihi wat een lieverd, die vent van jou! Euh viv.. hoe krijg je 't voor elkaar om IN een gordijn te schijten? Knap! (ik heb wel een nichtje die in de gordijnen van mn moeder knipt, en dan zegt: kiekeboe oma! Maar da's weer een ander verhaal ) Hier: weer dagje gewerkt, was wel drukjes. Winkeldiefje, plisie, gedoe. Maar voel me eigenlijk een stuk vitaler dan de afgelopen dinsdagen, dus ik ga vanavond sinds tijjjjjjjden weer eens zingen! Zin in!! Dus ik sluit af, ga me klaarmaken. Doeii!
@vive, neeeeeeee toccchhhhh! dat is echt klote zeg! ohhh zonde, en zoveel werk......beroerd hoor! vive, in de hele opsomming ben je vergeten te melden dat je zoon ook een acrobaat is, in de gordijnen poepen, kunstig hoor...whhhaaaa!!! nou nog verder in de put na die grote som geld wat jullie uitgekeerd krijgen...verzekeringen... je kan niet zonder, maar...... @marrie, spannend zeg, je zus ook zwanger, leuk! mijn zusje is ook zwanger, grappig he om samen zwager te zijn, alleen woont mijn zusje, ruim 2uur rijden bij mij vandaan dus zie haar maar heel weinig! stuur je die moeder van je ook even langst emmeloord...als ze weet waar dat ligt... ik heb ook nog ramen, een heleboel en heeell erruuggg vies! @flach, lekker lekker lekker, dat word genieten..... ik moet morgen nog werken en misschien zaterdag maar dat weten we nog niet zeker, ik ben 9 juli uitgerekend, dat is zat. dus dat zou betekenen dat ik zat. niet hoef te werken [6wk vantevoren] maar omdat bij het uwv za en zo niet als werk dagen gezien worden gaat de zw. uitkering pas in op de ma. dus mijn werkgever zou er morgen even achteraan bellen en dan hoor ik het wel. @sucre, zooooo jeetje jij verveeld je zeker in je verlof....wat een lang verhaal zeg! maar je bent nu weer helemaal bij, hihi! en lamme vingers van het typen denk ik!
Mama Esmeralda, wat bijzonder dat ze bij jou alles gingen checken. Vind dat echt absurd en niet van deze tijd. Supernova, ja, ik ben een man (vrouw natuurlijk) van mijn woord. Alleen of jullie er wat aan hebben. Ik ben iig wel weer bij. Mezelf, komt zo... Heerlijk die man van jou, wat een schatje. Mooi geworden? Vive, ik dacht ik kom tegemoet aan de wensen van al die lieve mama's die zich vervelen of die niet kunnen slapen 's nachts. Die hebben dan tenminste wat te doen. Jezus, wat heftig allemaal bij jou thuis. En wat krijg je weinig terug. Niet normaal meer... Daar word je echt niet blij van! Balen dat ze alleen de dagwaarde vergoeden, maar het lijkt wel heel weinig als je ziet wat er allemaal vervangen moet worden. Schijten op de bank en in het gordijn?? Juk!!! Hopelijk worden die vervangen! Mirowsu, ahhh indalen, lekker gevoel he. Nee, mijn vingers doen geen pijn. Typ op mijn werk ook veel, dus ben wel wat gewend. Ientje, ik ga na de bevalling naar de tandarts, zo in augustus, voordat we met vakantie naar Frankrijk gaan. Is ook niet mijn hobby, brrrr... Nog 5 dgn werken en dan hoef je ze nog maar op 1 hand te tellen, joepieeeeeeeeeeeeeeeee!! Wat leuk dat je zingt. Wat zing je? Meid, bij mijn vorige baan had ik ook onregelmatigheid. Je verlof gaat precies in vanaf week 34. Dus ik zou die zaterdag echt niet gaan werken hoor. Tenzij je zin hebt, maar dan maak je wel 8 overuren. Ok, mezelf.. waar moet ik beginnen. Nou, zoals jullie weten is mijn verlof begonnen. Wat is dat heerlijk zeg! Geeft een hoop rust in mijn hoofd. En mijn lijf. Eergisteren megabuikpijn gehad. Wist echt niet hoe het kwam en hoe het weg kon gaan. Bad hielp niet, pcm hielp niet. Na 5 uur plat liggen ging het gelukkig wat beter. Had het gevoel alsof mijn binnenste naar buiten kwam, dus mogelijk is de baby nog verder gezakt. Voelt ook enigszins alsof ik een kokosnoot tussen de benen had... Gisteren controle gehad bij de vk, zorgen besproken, was fijn. Krijg over 2 weken een liggingsecho. Kan niet wachten. Verder groeit de baby goed volgens schema en is mijn bloeddruk nog mooi laag. Gisteravond naar de pufclub geweest. Toen ik thuis kwam stond er een landingsplaats voor de ooievaar in de tuin. Echt lachen! Hebben onze vrienden geplaatst. Nu weet de ooievaar ons zeker te vinden straks. En vandaag mijn eerste dag alleen zonder man en kind. Echt heel vreemd, maar superlekker!! Morgen zijn beide mannen weer thuis, kunnen we wat leuks gaan doen. En volgende week dus Sanadome. Zin in!!!!
Owh, bij de andere juli-mama's is er weer een mama bevallen met 31+ nog iets.. Hopelijk blijven de overige kindjes nog even veilig bij hun mama's!
ja ik vond dat controleren ook raar had zondag snel het bedje neergezet maar goed ook haha heb nog niet alles in huis en dat heeft ze opgeschreven. ik hoef ook geen klossen te huren omdat ik in het zh beval zo raar
@sucre cker een heerlijk gevoel is dat moet ik zeggen:S hahaha leuk geboorte bord.. of ja landingsbord heheheh
Ff kort hoor, ben net thuis en gesloopt. Was heerlijk weer even te zingen, maar wel vermoeiend! Sucre, ik zing in een gospelkoor! Gup vond 't vast ook leuk, die zat te swingen hierbinnen Wat zullen wij 2 lekker slapen vannacht... Trusten allemaal, morgen lange dag werken en 's avonds komt vriendinnetje op de koffie. Dus als ik al langskom hier, dan pas later. Later!
Oja Sucre, geweldig die landingsplaats! Hihi, echt lachen dat je vrienden dat doen! Nee die ooievaar moet wel heel scheel zijn wil die langs jullie huis vliegen!
Sucre: Die landingsplaats! Geniaal gewoon, echt lachen! Volgende week dus lekker genieten in Sanadome, lekker hoor! Ientje: Leuk dat die kleine gup van je ook mee zat te swingen! Mama Esmeralda: Dat was een grondige check van de kraamzorg dan. En geen klossen/ bedverhoging nodig? Dat vind ik dan weer apart als je het vergelijkt met die grondige check van de kraam uitzet. Mijn bed kan niet omhoog en dat heb ik aangegeven bij KZ, was geen probleem en samen besloten om er een matras op te leggen. Ze zullen echt niet gaan nameten, maar dan komen ze wel een beetje in de buurt qua hoogte. En alles opgeschreven wat je nog niet had? Tja, misschien hebben ze in het verleden rare dingen meegemaakt bij mensen thuis ofzo...
Jeetje 1 dag niet gereageerd en dan al dik drie pagina's erbij Volgens mij hebben jullie te weinig te doen Hoewel als ik die verhalen dan weer lees dan is het het tegenovergestelde. @ kiespijn, bleeghh nog steeds pijn. Ze hebben veel verdoving gespoten (ben nu eenmaal een tandartsangsthaas) en die zetten ze precies verkeerd (of goed) daar heb ik nu nog last van. Verder hebben ze met die noodvulling drie kiezen aan elkaar gelijmd of zoiets. Voelt een beetje apartjes. Het schijnt trouwens dat er ook een verdoving is die een bevalling kan opwekken ? Heb al gezegd dat ze die wel mogen gebruiken met 38 weken . @ BD super dat de intake goed ging, had ook niet anders verwacht. Hopelijk was de cake lekker, kreeg door je berichtje ook zin in cake, dus heb er gisteren ook eentje gebakken (jummie). @ Julia, klinkt alsof je het weer erg druk hebt deze week. Wel lekker dat je slaapdiensten niet door gaan. Je hoeft toch eigenlijk geen slaapdiensten meer te draaien ? Of heb ik dat verkeerd gelezen ergens (meende dat dat niet meer hoefde na de 12 weken). Dat temperaturen lijkt me verschrikkelijk, bleeghh. Moet ik no gmaar eens even over nadenken. @ meid, nou ik zit dus bij een angsttandarts en niet voor niets Mijn gebit is niet erg slecht of zo, maar eens in de 2-5 jaar is het raak. Als je dan voor deze tandarts bij een andere zat die ze ook wel de beul van Meppel noemden, tja dan snap je wellicht waar mijn angst vandaan komt. Ik wil zo'n gebit als R. die heeft met zijn 32 jaar nog maar 2 gaatjes. Marlies Dekkers zat bij mij niet zo heel erg lekker, bovendien ben ik niet zo van die bandjes (hoewel ze natuurlijk ook iets anders heeft). Tja minieboobs zal ik nooit hebben, maar hopelijk zakken ze na de bevalling toch flink in. Ik zou die zaterdag toch echt niet gaan werken hoor. Beetje pesterij ook van de werkgever om je toch nog te laten komen dan :s. @ Flash, jij komt gewoon effe voorbij om te pesten. Wow nog maar een half dagje werken (ik wil ook....). Geniet van je verlof. @ Marrie, het oude wijf gevoel. Tja dat zal er wel bij horen, gewoon lekker rustig doorschuifelen. Ik snap je zus wel hoor, maar gelukkig heb ik een partner die al dat soort dingen uit zichzelf doet. Ben gezegend haha. Super dat je bloedwaarden goed waren en dat de ramen gelapt waren. @ vive ik vind het onvoorstelbaar dat je maar zo weinig terugkrijgt. Is er niet iets waardoor je in beroep kunt gaan of zo ? Voor 1500 euro leg je nog niet eens een vloer tegenwoordig :s @ sucre, leuke megapost haha. Dat krijg je er van als je een tijdje niet reageert. Hopelijk ben je ondertussen weer bijgekomen en kun je nu tijdens je verlof het lekker allemaal bijhouden. Die landingsplaats had ik op hyves al voorbij zien komen, geweldig idee. @ supernova, het wassen van babykleertjes is leuk, maar van volwassenkleding niet. Ik heb trouwens nog niets gewassen. Heb tegen mezelf gezegd dat ik niet eerder het babyspul mag wassen dan dat ik 34 weken ben Wat lekker dat vriendlief vrij was gisteren en dat er zoveel klusjes gedaan zijn. Kan echt rust geven (wonderlijk eigenlijk). @ mama van esmeralda, jeetje wat een grondige check. Hebben ze hier niet gedaan hoor, wel weer apart van die klossen dan. @ hier nog 12 daagjes thuiswerken en dan gaat mijn verlof ook in (klinkt beter dan 3,5 week hihi). Verder gaat het zijn gangetje en update over de kiespijn heb ik al gegeven. De kitties zijn megadruk en erg vervelend. Ze hangen in mijn gordijnen (iets wat absoluut niet mag). Dus ik hobbel de hele tijd achter ze aan om ze te corrigeren. Normaal geen enkel probleem, maar nu drama. Heb de gordijnen dus maar omhoog gehaald. Scheelt mij weer gehobbel. Nog 2,5 week en dan gaan ze verhuizen naar België, dus rust in de tent. Verder hebben 2 van mijn poezels besloten om krols te worden. Tegelijkertijd nog wel, heb medelijden met de buren (en met mijn oren ).
Het is hier echt rustig vandaag Iedereen toevallig ook op een ligbedje aan het genieten van het mooie weer ?
Mama Esmeralda, vreemd dat je geen klossen hoeft. Die zijn juist ook voor de kraamhulp als zij het bed verschonen.. Vreemd bureau heb jij, haha. Ientje, hebben jullie lekker geslapen na het zingen? Lijkt me geweldig om een beetje te kunnen zingen. Maar ik heb die gave niet gekregen. Ik hou het lekker bij dansen. Gelukkig houden mijn mannetjes ook enorm van dansen. Anneliesje, verdoving die de bevalling kan opwekken? Nooit van gehoord! Als je de naam weet, let me know, verdoof ik mezelf ff als ik het zat ben, haha. Wel balen dat je nog steeds pijn hebt, sterkte!! Oeh die boefige kittens. Heel grappig als ze dat doen terwijl jij hoogzwanger bent. Ga je ze missen over 2 weken? En dan ook nog 2 krolse poezen, aiaiaiai... Flash, VERLOF!!!!!!!!!!! Geniet ervan, je hebt het verdiend! Iedereen bedankt voor de leuke reactie op de landingsplaats. Onze hele buurt is het ook al opgevallen, er lopen zelfs mensen voorbij, die hier normaal nooit lopen. Zostraks ff wezen shoppen. Ik wil nog een nieuwe bikini. Dat was helaas niet zo'n goede zet. Alles was te klein, geen enkele maat zat goed. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeh, na de bevalling maar weer eens kijken. Daarna nog even langs de toko geweest en net thuis 2 heerlijke lempers gegeten. Zijn we dol op! Zo, kan ik nu de zon weer in met mijn Karin Slaughter boek. Het is zooo spannend! Vanavond ga ik uit eten met collega's. Jammieeeeeeeeeeeee
Hoi meiden, Ff snel hoor, vriendinnetje is net weg, ben moe, lange vermoeiende dag gehad. Dus ik ga lekker vroeg mn nest in vandaag! Wel lief, ik kreeg van haar een bijna-met-verlof mand vol met leuke en lekkere dingetjes, nog voor mn verjaardag! Superleuk! Maar goed, ik kom morgen uitgebreider langs hoor, morgenochtend ff langs vk en verder nog niet zoveel plannen, al wilde mn moeder eigenlijk komen soppen... weet nog niet of ik daar zin in heb.. Slaap lekker alvast!
Hoi dames met de buik. Nou ik heb de afgelopen dagen de tijd genomen om bij te lezen Pff! Wat liep ik achter M'n boeken zijn uit, Maar ik ben aan het borduren geslagen! Nu we de namen hebben ben ik zo blij Mee. Dus heb ik de namen geborduurd, en mooie bloemen er omheen. Ach ik zal een foto spammen Maar goed, ben dus druk druk haha Verder gaat t allemaal steeds trager, lopen moeilijker. Of ik doe teveel, ik voel me hoog zwanger zo langzamerhand. Vanaf wanneer mag je jezelf hoog zwanger noemen?... Oh de baby kamer wordt zo mooi! We hebben geschilderd, de vloerbedekking ligt en de meubels staan te pronken!! Nu nog de accessoires en een 'voedstoel' plaatsen. Ohh het is echt heerlijk om een paar keer op een dag even naar binnen te lopen en de kleertjes (nog) recht(er) te leggen M'n dochter gaat er ook helemaal in op. Ze heeft vanmorgen haar pop in het ledikantje gelegd, die slaapt er nu Hihi. De baby is volgens mij vorige week ingedaald. Wat een druk op m'n blaas zeg! En een heel aantal mensen zegt ook te zien dat m'n buik lager zit. Nou verder heb ik niet zoveel te melden, ben erg moe. Graag had ik ook zo uitgebreid gereageerd (als sucre?) maar ik weet niet meer terug te halen wat er allemaal geschreven is :s sorry Slaap lekker allen die bol en zwanger zijn Oh ja, ik zit onder de 10 weken, en ben nu echt aan het aftellen begonnen!!
yehhhhh mijn verlof is begonnen!!!! ik vind het nog wel een beetje onwerkelijk gevoel hoor! ik was er zelf helemaal vanuit gegaan dat ik zat. nog moest werken, omdat ik van uwv een brief had gehad dat die zwangerschapsuitkering pas in zou gaan van af de 29ste. en zat. is het de 28 maar zo'n rare instantie.... hun zien zat. en zon. niet als werkdagen, maarja hoeveel mensen zijn er wel niet die zat. of zondags moeten werken, winkels, zorg enz. vandaar die verwarring. maargoed is heb dus gister mijn laatste dag gewerkt. ik denk dat ik komende zat. maar eens even lekker ga winkelen, ohhh wat lijkt dat me leuk, kan ik anders natuurlijk nooit op zat. omdat ik werk! zal wel mega druk zijn en helemaal niet zo ideaal bv bij pashokjes maar heerlijk lijkt me dat, hihi.... geweldig die landingsplaats! heb ik nog nooit gezien, super leuk! @elio, nou ik vind dat we onszelf al best hoog zwanger mogen noemen hoor!!! haha, zo lang duurt het allemaal niet meer! ohh ik ben erg benieuwd naar de borduur kunsten! fijn dat jullie uit de namen zijn! @ientje, hoe was het bij de vk? hebben jullie voor ons nog leuke namen??? wij zijn er nog niet helemaal over uit, meisjes namen wel maar voor een jongetje vind ik het zo moeilijk! ik heb er 2 op ons lijstje staan maar 1 vind vriendlief niet zo heel leuk omdat ie snel verkeerd verstaan word en het dan ineens zo'n populaire naam is en de andere naam vind ik wel leuk maar niet super... dus als jullie even wat jongens namen willen roepen....thanks! en liever niet van die tot 10 namen...
How's life here? @Vive, jezelf al voorbereid op een gevecht met verzekeringsmaatsch. om te proberen iets meer dan die lullige 1500,- terug te krijgen? Wat is nu het plan van aanpak? Gaan jullie boven wonen terwijl beneden alles eruit moet, of hoe pakken jullie het aan? Heb je hulp? Hulp nodig? Ik wil wel komen helpen, al ben ik momenteel niet echt de beste sjouwer zeg maar... @Marrie, heeft je zus nog last van voorweeen, of was het alleen dat ene nachtje? @Sucre, goeie genade wat een lap tekst. En nu dagelijks bijhouden! Wat een geweldige landingsplaats trouwens, nog nooit gezien! He, hoe dorps ben jij trouwens - foei! - jij herkent gewoon mensen die normaal gesproken niet door jullie straat lopen?! Jammer, dan kan ik dus niet meer geheimzinnig even komen spieken! @Schijterij: moet ik daarop reageren? In gordijnen en bank? Ranzig. Gister van het kdv een volgescheten onderbroekie mee van zoonlief. Da's hub zijn taak om uit te spoelen voor het de wasmachine in gaat. Hub was het echter vergeten en zei vanmorgen, geheel niet-Bulgaars: gooi maar weg! Dat zegt genoeg over hoe ranzig ie eruit zag. Dit was geen drolletje die je er zo uit kon wippen zeg maar.... -eind poep-praat- @Sucre, Sanadome volgende week? Je bedoelt hier? Zeg maar waar ik langs kom fietsen als ik ga werken? Jaloers! @Annelies, nog kiespijn? Hoop van niet!! Nee, slaapdiensten hoeft officieel niet meer, maar vind het niet erg. Ik slaap er prima, nachten zonder onderbrekingen - daar teken ik voor @Ien, veel plezier bij vk, of heb je je bezoekje eral weer opzitten? Alles goe? @Eli, crea bea zeg! Borduren! Fijn dat jullie besloten hebben hoe beeb gaat heten! Dan ben je een stuk verder dan dat wij zijn. Jongensnaam blijft dikke ellende hier.... Zo. Thats all for now. Ik heb een peuter aan mijn benen hangen en moet nog een paar boodschappen doen. Druk weekend voor de boeg met 6 (!) man bezoek, gelukkig neemt mijn zus voor hun kids + vriendinnetje van mijn nichtje matjes en slaapzakken mee, anders zou ik weer zoet zijn met een week lakens wassen. Morgen met ukken naar het ziekenhuis, foto van armpie en een kleurtje gips eroverheen. Is ook wel nodig want dat witte gips is inmiddels ranzig lichtbruin door buiten spelen. Ziet er niet uit.
Meid, verlof - yeuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Geniet!!!!!!!!! Ja, ik hou mij ook aanbevolen voor jongensnamen. Voor een meisje al besloten, maar die jongens he.... pfffff. Hopeloos!!