Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ientje, wat een gaaf kado van je vriendin zeg!
    Hoe was het bij de vk en heeft je moeder nog gesopt? Wel handig hoor, zo'n moeder!

Elio, leuk dat je aan het borduren bent geslagen!
    Heerlijk he, een babykamer die zo goed als af is en een kledingkast gevuld met kleine kleertjes. *smelt*
    Lekker dat de baby al is ingedaald! Sterkte met je buikje, geniet, doe het rustig aan en tel lekker verder af, hihi.

Meid, joehoeeeeeeeeeeeeeee!! Verlof!!! Lekker he! Lekker dat je zaterdag niet meer hoeft te werken. En fijn dat je nu eens kan shoppen op zaterdag. Alvast veel plezier!
    Welke namen hebben jullie al wel op het lijstje staan? Wij zijn ook nog steeds niet helemaal uit de naam. Lastig hoor.

Julia, ik dorps?? Nee man, kom toch uit de grote stad! :p Maar wij wonen in een straat die helemaal aan de rand van het dorp ligt. Er lopen/rijden dus alleen mensen doorheen die hier ook iets te zoeken hebben. ;)
    Ja, woensdag as gaan manlief en ik naar Sanadome, daar bij jullie in de buurt idd. Heb er enorm veel zin in, even helemaal lekker relaxen en weer eens iets samen doen.
    Succes in het ziekenhuis en veel plezier dit weekend!

Als we dan toch bezig zijn met die namen, wie weet er een leuke naam die bij Lucas past en niet met de L of M begint. Zowel voor jongen als voor meisje :p;):D:)

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gisteren ben ik dus uit eten geweest met collega's. Was erg gezellig. Ze hadden een lekker gerecht met ossenhaas, maar doorbakken ossenhaas is niet echt lekker. Dus ik vroeg of de kok een ander stuk vlees kon maken, wat doorbakken was en toch lekker. Zegt de serveerster doodleuk, nee, dat kan ik de kok niet vragen en al zou ik het vragen, dan zou hij geen antwoord geven. Excuse me????????????????????????? Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!! Wat een dikke bullshit zeg! Toen vroeg ik om varkenshaas, zegt ze, dat kan wel droog worden. Toen zei ik, hij is toch kok, mijn man kan ook heerlijke varkenshaas maken, zonder dat het droog is. Toen droop ze af, ik was nog lichtelijk gefrustreerd. Stom mens...

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

Eli, lekker bezig jij! ben wel benieuwd naar je borduurkunsten hoor!
    Schattig hoe je dochtertje meedoet :)

@ Meid: joepiee!! Ook jouw verlof is begonnen, geniet ervan! O ik weet nog zo goed dat gevoel om op zaterdag te kunnen shoppen als je dat nooit kon! Heb zoooooo lang op zaterdag gewerkt.
    Ik ben na een paar jaar niet-op-zaterdag-hoeven-werken pas tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet handig is om op die dag te shoppen, maar die eerste keren is het zooo lekker!!

Oef, jongensnamen.. Vind ik ook lastig hoor. Er zijn er maar weinig die ik echt mooi vind. Qua jongensnamen ben ik ook echt niet zo'n top10 fan. Houd wel van namen als Oscar. En gek genoeg kan ik op dit moment ook echt ff niks anders leuks verzinnen dan die naam, dus daar moeten jullie het dan maar even mee doen :p Oja namen als Mark, Max, Mike vind ik ook erg leuk, maar hub zn naam begint al met de M en dat wil ik pertinent NIET (2 dezelfde voorletters in 1 gezin, lijkt me echt super onhandig).
    Maar zoek je iets echt aparts, of iets wat je wel vaker hoort, maar dat niet elk buurjongetje al zo heet?
    Juul hoe zit dat bij jou? Is denk ik ook nog weer anders omdat je hub Bulgaars is.

Bezoekje bij vk was goed, beeb is al goed aan het indalen. Ik moest niet vergeten om te vragen hoe groot de beeb was, met name het hoofd. (thx Juul voor de reminder :D) Dus ik zat in de wachtkamer te denken: metenmetenmetenmetenmetenmetenmeten!
    Zit ik daar, heb ik alleen maar gevraagd om het hoofdje op te meten. Dat weet ik dus nu, iets kleiner dan gemiddeld! Opluchting, want hubbie zn hoofd was nl te groot voor z'n moeder, en die moest toen met persweeën en al, alsnog naar het zkh. En als het even kan, wil ik dat toch wel even heel graag voorkomen!
    Dus. Maar goed, lekker dom dus dat ik niet heb gevraagd hoe groot kindje zelf was, haha! Maar goed, we zien 't wel.
    Hb stijgt elke keer, nog niet onwijs hoog, maar goed genoeg. Ik blijf nog wel pilletjes slikken, maar niet elke dag (zoals ik al deed, vergat het steeds haha).

Schijt: ja tenks Juul, dat je even een onderbroek met niet-eruit-te-krijgen-poep onder mn neus duwt terwijl ik net een tosti aan het eten ben. Goeie timing! ;) Maar ja, aangezien ik overal schijt aan heb, heb ik ze natuurlijk net zo hard gewoon opgegeten. Had honger, tja.

Wat voor kleurtje gips krijgt je ventje? Heeft ie het al besloten?

Heb net een paar proefmonstertjes binnengehad van tegels die we misschien wilden bestellen. Had hele mooie middengrijze uitgezocht op internet, komt proefje binnen, blijkt t bijna wit te zijn! :( Jammerrrr, moeten we vanavond weer even op zoek.

Zo, even een wasje ophangen en misschien eens even wat opruimen. Maar ik denk dat ik eerst even voor een tukkie ga, was zo vroeg wakker vanmorgen!

Sucre, ik zal ff gaan nadenken voor namen voor je.
    Wat een achterlijke serveerster zeg, had je niet de neiging om gewoon even naar de keuken te lopen om zelf even met de kok te overleggen?
    Heeft je varkenshaasje nog wel gesmaakt?

Mn moeder komt niet vandaag, was vergeten dat ze nog wat anders op 't programma had staan. Maar komt in mn verlof wel goed.

4. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    Hee ook meid heeft verlof! Geniet er van!
    vandaag telefonische intake met de kraamzorg gehad, ging allemaal prima. Wel heel nadrukkelijk de vraag of ik ook de beschikking heb over mantelzorg. Het schijnt hier in Breda in juli superspits te zijn met geboortes. Het kan dus zijn dat de kraamhulp 2 gezinnen op een dag moet draaien. Dus alvast de suggestie om toch alvast maar mantelzorg in te schakelen / achter de hand te houden. Als de kraamhulp 's morgens 2 uurtjes komt en rond 16.00 uur nog eens 2 uur ben ik al gelukkig! Ik heb het niet zo op vreemden in mijn huis, vooral niet als ze elke 2 kledingstukken van de baby gaan wassen en continu zitten te kletsen. Voor mijn gevoel zat de kraamhulp er ook 8 uur per dag (Hmmm, toch een traumaatje overgehouden aan de eerste keer kraamzorg?) ;) Ik heb tegen mijn hubbie gezegd dat we deze keer de kraamhulp wel wegsturen als het mij niet zint, dan maar niemand in huis...

Maar goed, nu ik verlof heb ben ik ook drastisch aan het nadenken over de namen. We hadden drie maanden geleden al de namen, maar eigenlijk vind ik ze niets inmiddels. Dus inderdaad, alle suggesties zijn welkom, zowel voor jongens als meisjesnamen. Geen idee waar jullie van houden qua soort naam, maar ik zal er eens een paar opwerpen die in mijn omgeving (familie, vrienden en collega's) voorkomen de laatste tijd:
    Jongens: Rick, Stijn, Thijs, Lucas, Thomas, Noud, Robin, Kars
    Meisjes: Laura, Nathalie, Eline, Tess, Jasmijn, Svenne, Fleur
    Volgens mij houden wij hier vooral van nederlandse namen...
    Alle aanvullingen zijn welkom!
    Als we dan de namen hebben, kan ik het geboortekaartje (die we ook nog moeten kiezen...) laten proefdrukken.

Wiehoeeeeee, vanmiddag lekker bijna 2 uur kunnen slapen! Dat was fijn!
    Even het lijstje weer een beetje naar voren gehaald:

Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    14 juli 2011 - KellyAernoudt (22) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

afspraken:

27 mei - Vive la Fête - controle gyn.
    1 juni - Elionorah - controle vk
    6 juni - KellyAernoudt - controle gyn
    6 juni - Flash - groei/liggingsecho en overdracht naar gyn
    6 juni - Sucre - controle vk en liggingsecho

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Even snel een fijn berichtje, mijn vader heeft zijn rijbewijs voor een jaar verlengd gekregen. Ben zo blij!! :)

Ongeveer 2 jaar geleden is bij hem Alzheimer geconstateerd, een verschrikkelijk heftige ziekte voor iemand van 58 (zo jong is mijn vader nu). Elk jaar moet hij nu opnieuw rij-examen doen, waar hij zich erg zenuwachtig voor maakt. Logisch. Maar ben zo blij dat hij het gehaald heeft. Anders zou zijn leven (en dat van mijn moeder) enorm veranderen. Nu is hij nog enigszins onafhankelijk en zelfstandig.

Maar goed, deze mama is dus enorm opgelucht. Ik kan weer normaal adem halen. ;)

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Sucre, oke... vooruit...... dus helemaal aan de rand van het durp. Steeds als we het over dat dorp hebben denk ik aan mijn eerste vriendje heeeulll lang geleden en ik kan het niet uitstaan dat ik niet meer weet in welke straat hij destijds ookal weer woonde... Ik kom er ooit nog wel eens op :) Vrijstaande bungalow, dat weet ik dan weer wel...

Leuke serveester trouwens ;), waar was dat? Ook hier in de buurt?

@Meid, alvast veel shopplezier overmorgen!

Mijn moeder belde mij net, die was in de stad. Ik vroeg haar waar precies omdat ik net een mailtje binnenkreeg voor die blije doos, gna. Stond ze dus vlakbij de prenatal. Handigggg! Die heeft ze dus opgepikt en neemt ze zaterdag mee deze kant op. Scheelt mij weer een ritje huis-stad, niet verkeerd. (Sucre: woon he-le-maal aan de andere kant van Nijmegen centrum...... :p )

Ien, handig ben jij zeg! Maar hoe meten ze in hemelsnaam het hoofdje? Dat heb ik nog nooit meegemaakt geloof ik. Behalve dan met echo. Wederom dus geen meetlint over buik om te meten? Oen! :p

Jongensnamen, ik zal hub even jouw berichtje laten lezen. Ik vind Max ook echt een leuke naam, maar volgens mijn vent kan dat niet in Bulgarije. Daar is het een roepnaam, maar niet een naam voluit zeg maar. Vind ik bull, maar goed. Waar ik hem wel gelijk in moet geven is dat het niet lekker loopt met zijn achternaam, die tevens met een M begint. Dus helaas pindakaas, al stond die hoog op mijn lijstje...

Nou, dat schijtverhaal was dus zo heel verkeerd niet, als jij er gewoon een tosti bij naar binnen werkt. Jammie, hier een tosti verslaafde, zoooo lekker als je er minimaal 10 lagen kaas op legt...... En zoooo goed voor de lijn dan ook he? :p:D

@Flash, als je weer zo'n kraamhulp krijgt gewoon aangeven bij de kraamzorg instantie dat het niet klikt. Ik kon trouwens aangeven of ik voorkeur had. En die heb ik: doe mij maar een oude rot in het vak en vooral niet iemand die mij - zoals ik gedeeltelijk de vorige keer had - gaat uitleggen hoe ik een luier om moet doen. Dat weet ik inmiddels wel.

Ook maar meteen aangegeven dat die oude rot die de vorige keer een paar dagen bij ons was, mij goed bevallen was, dus wie weet. Voor zover ik mij kan herrinneren 'doet' zij nog maar 1 of 2 gezinnen per maand, als ze nou toevallig kan als ik beval zou ik daar heel blij mee zijn. Die ging echt als een speer door het huis en werkte keihard.

Zo, zal het lijstje ook eens even aanpassen.

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Uitgerekende data:

afspraken:

6 juni - Julia - controle vk en groeiecho

Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

@Sucre, wat goed dat hij zijn rijbewijs weer gehaald heeft. Jong inderdaad zeg, om die diagnose op je lijf geplakt te krijgen. Lijkt me verre van makkelijk.

Ik zie dat 6 juni een nationale baby check up wordt in ons juli topic! :D

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Sucre: meid wat fijn voor je vader!! (en voor je moeder, en voor jou ook natuurlijk!) Tis idd niet niks om op zo'n jonge leeftijd zo'n ziekte te krijgen. Zal sowieso je hele leven op zn kop zetten, en als dan ook nog eens je rijbewijs niet wordt verlengd, pff. Niet aan denken maar, gelukkig is het goed gegaan vandaag!

@ Juul: ja dat hoofdje idd met echo. Ik blij, dacht, ff spieken. Maar nee, was echt binnen 20 sec gebeurd, en het enige wat er te zien was, was een groot rondje: het hoofd :D

Maar goed. Als ze die buik dan toch met meetlint meten, dan kan ik dat ook wel zelf toch? Kan iemand mij vertellen van waar tot waar precies?

Tostis, tip: pizza quick saus ertussen. JAMMMMMM!!!! :D

Nationale baby checkup: doe ik niet aan mee. Ik mag 2 dg later. Zal zo lijstje ff aanpassen. Maar mn zus komt zo langs dus ik peer 'm weer! Doei!

9. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hahahahaha flash, zoooo herkenbaar je verhaal van de kraamzorg!
    ik heb bij de vorige kraamzorg ook een bittere smaak eraan over gehouden...
    en heb dus tijdens de intake ook gewoon gevraagd als we zat zijn van haar of we haar dan weg kunnen sturen!

gelukkig ben ik dus niet de enige met het namen 'probleem'.
    als we nu allemaal gewoon eens wat namen die we leuk vinden op schrijven, kunnen we misschien de andere helpen!

meiden; norah- livia- fiene- malu- farrah- marente
    jongens; manu- livio- luca- ferron- flynn- nando.

dit is ook de stijl waar wij van houden, de niet populaire veel gehoorde namen dus.

@ientje, jammer dat die tegeltjes niet helemaal zijn wat je zocht...je kan beter 'live'gaan kijken!
    nouja goed, het hoofdje gaat dus passen, hihi! zwangerschaps dementie?????

@sucre, fijn dat het rijbewijs van je vader weer verlengt is! een auto plus rijbewijs betekend vrijheid!
    wat vervelend dat je vader ziek is....is ook weinig aan te doen geloof ik of niet? hij woont nog wel thuis bij je moeder?
    wat een bagger restaurant zeg! en die kok....meteen ontslaan! beetje kok/ restaurant moet toch met iets vervangbaars kunnen komen...

ik ga woensdag met de zaak uiteten, ben gek op lekker eten maar helaas is de keuze door de zwangerschap wel wat beperkt! ohhh ik kan niet wachten op lekkere ossenhaas, rood biefstuk en filet american , yummmiieee!!!

toen ik van ons zoontje bevallen was, kwam mijn vriend de andere ochtend naar het ziekenhuis met een broodje fitet american met uitjes! kon me geen mooier 'kado' wensen, hihi!

@vive, morgen naar de gyn, spannend!
    hoe gaat het thuis? zal lekkere chaos zijn denk ik...

sanadome, klinkt goed zeg! en jij woont zo dichtbij julia, heerlijk! ben je wel eens geweest of nog nooit?
    ik had vanmorgen de flair mama gehaald en daar stond een aanbieding in speciaal voor zwangere voor 49 euro pp.

10. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ientje, ze meten bij mij vanaf mijn schaambeen [onderkant baarmoeder] tot aan de boven kant baarmoeder [net onder mijn ribben]

ik zal het lijstje ook even kopieren want mijn afspraak staat er ook nog niet op, oeps...

Bevallingslijst:

Uitgerekende data:

afspraken:

30 mei- meid- controle vk

Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

11. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    Bevallingslijst:

Uitgerekende data:

afspraken:

31 mei - MiRowsu - Groei echo & Vk + uitslag dagcurve..

Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

12. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    zo ook even aangepast heb de 31 e een groei echo en naar de vk...:D

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Sjongejonge zeg, wat een schijtdag vandaag. Eerst al tijdens mn tosti een lekker verhaal, en nu tijdens het eten zegt hub ineens: ik moet zooo nodig! Zat ik lekker in mn eentje te eten terwijl hij lekkere bolussen aan 't draaien was. ;)
    Wou ik ff delen :) vinden jullie fijn toch? :D:p

Kom er net achter dat er gewoon een grote tegelzaak hier in de buurt zit! Tsss, wisten we geeneens, dom! Dus nu gaan we zaterdag maar even daar kijken of we daar grijze tegels kunnen scoren. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn toch?? :(

Oja, kregen vandaag een uitnodiging voor een 30e verjaardag van een vriendin. Moeten we in hawaii stijl komen! O jee... Maar wel weer leuk om op zoek te gaan op internet. En wat blijkt, voor een paar euro heb je gewoon een leuke outfit! Zo'n gekleurd strooien rokje en een slinger, en een bloem in mn haar, klaar. En een shirtje heb ik wel. Nee, ik ga niet in een kokosnootbikini :D haha, zou wel lachen zijn! :p

14. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Jongensnamen: Volgens mij begint de namen stress bij sommigen toe te slaan, zo te lezen :D.
    Ik heb nog mijn lijstje ergens op de pc staan, maar er staan redellijk wat ongewone namen (ook 'normale' namen hoor) op, dus missschien niet helemaal wat jullie zoeken. Enne, 'onze' naam ga ik echt niet geven hoor! :D
    Hier het lijstje wat wij hadden verzameld aan namen:
    Morten - Matias - Mathias - Damon - Kjeld/ Kjell - Rowen - Rune - Quin - Quinn - Owen - Dex - Wouter - Colin - Aiden - Jelmer - Seth - Steven - Vigo - Dexter - Daan - Thijs - Ruben - Sven - Thijmen

Misschien dat voor 1 van jullie hier DE naam tussen staat! :)

Sucre: wat een lompe seveerster zeg!
    Fijn dat je vader nog mag autorijden, is toch een flink stuk vrijheid diee je anders in 1 keer moet inleveren.

Ientje: verjaardag in Hawaii style, ben benieuwd! Wel een foto showen van jou in rietenrokje, hoor!

Vandaag aan het freubelen geweest en een namenslinger gemaakt. Nog niet helemaal af, maar wilde toch even showen. De slinger op de foto is niet compleet, de naam zelf blijft nog even geheim ;).

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Superleuk gefröbeld Nova! Jeetje, echt creabea hoor!
    Het enige crea wat ik zelf ga maken, is een speeldoosje. Heb een speeldoosje gezien met een melodietje die ik graag wil (het 'ik ga slapen ik ben moe' voor degenen die die kennen), en daar zit helaas geen knuffel omheen. Heb nog een hoop stof over van het hemeltje vd wieg, dus daar wil ik eigenlijk een ding van maken waar dat doosje in kan. (snapjemnog? :p) Met watten erin, zodat het niet alleen een saai speeldoosje is.

Hawaii outfit, tuurlijk zal ik die showen, haha! Ga wel ff samen met hub op de foto dan, voor hem een vrolijk hawaii shirt en een leuke bril http://www.feestbeest.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/1/31713_1.jpg besteld hihi! Nu al zin in :) hopelijk ook nog lekker weer tegen die tijd. Maar duurt nog een week of 3..

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Vanavond alweer zo'n flinke buikpijn gehad. Huilhuil...
    Kreeg zelfs terugkerende krampen (weeën?????). Het gaat nu weer beter, na een warm bad, pcm en een buikmassage door manlief. Ik hou het ff in de gaten...

Tot morgen allemaal..

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Sucre, rustig aan meid, wat klote van die pijn! Maar herken je het echt als weeen, of niet helemaal zeker? Anders voor de zekerheid misschien even laten checken door ctg? In dit stadium van de zwangerschap natuurlijk niet helemaal vreemd. Kom ik je morgen misschien tegen in het Radboud ;) Zonder gein, ik zou het echt even aangeven bij vk, volgens mij sturen ze je dan zo door en lig je een half uur aan dat apparaat. Ik had het eens toen ik veel minder leven voelde met een week of 37. Komt natuurlijk vaker voor, beeb groter, minder ruimte bla bla, maar toch fijn dat ik toen dezelfde dag direct aan de ctg lag, alles was in orde natuurlijk.

Goed. Jij kent jouw lijf het beste natuurlijk, lekker vroeg je bedje in vanavond!

Ien, wat heb jij toch met poeprijen vandaag? Drollen draaiende vent tijdens eten, wie heeft dat jong opgevoed? :p

Coole bril trouwens, ben erg benieuwd hoe jullie er dadelijk uit gaan zien!

@Nova, jee wat ben jij goed in crea bea gedoe! Petje af! Ik zou niet eens op het idee komen gewoon!

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Bevallingslijst:

Uitgerekende data:

afspraken:

31 mei - MiRowsu - Groei echo & Vk + uitslag dagcurve..
    1 juni - BD81 - controle gyn

Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia-Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sucre doe je rustig meid!!

Flash: ik woon ook omgeving breda. Welke kraamzorg heb jij ? Ik (ook bij vorige) Thebe. Kraamverzorgster prima bevallen. Jammer dat ze er niet meer werkt anders had ik zeker weer om haar gevraagd. Ben benieuwd wat over een paar weken ons huis binnen komt wandelen :)

20. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    Sucre, fijn dat je vader nog kan blijven rijden, scheelt zoveel. En hou jezelf inderdaad rustig he, lekker (laten) verwennen, benen op de bank, warm bad. En als je ´t niet helemaal vertrouwt, gewoon bellen naar de vk/gyn.

Ha BD81, nog iemand aan deze kant van het land! Ik zit bij Careyn kraamzorg. En uiteindelijk wacht ik het allemaal maar gewoon af. Ik denk dat ik gezien mijn hormonen niet in staat ben om vriendelijk tegen iemand te zeggen dat ze het anders moet doen. Ik ben dan nogal een botte hork. Maar ik misschien dat het deze keer qua emoties (neerslachtig, jankerig e.d.) beter gaat. Ook tijdens deze zwangerschap gaat dat per saldo veel beter dan bij de eerste. En, als ik het niks vind, stuur ik haar gewoon weg en dan zien we wel weer verder.

Morgen stuur ik mijn hubbie naar ons eigen huis om de laatste babyspullen daar van zolder te plukken (badje, maxicosi, reiswieg enzo). Ik ben nu 34 weken en we moeten het plekje voor de gup nog in orde maken. Ik voel ineens iets van nesteldrang opkomen. Hmm, wel alleen voor de baby en voor onze peuter. De afwas, ramen zemen en stofzuigen kunnen me gestolen worden :p

Deel Deze Pagina