Ientje, wat grappig (of niet?) dat een collega gewoon de naam al goed heeft geraden. Erg knap!! Heb ze bij mij niet laten raden, haha. Geen kokosnoter dus, misschien watermeloenen? Blijven ze ook lekker cool. Ik heb die ijzerbruistabletten van mijn verloskundige op recept gekregen, omdat die tabletjes die jij hebt ervoor zorgen dat je nog moeilijker kan. Ze heten Losferron. Meteen regelen dus maandag, want ze helpen prima! Dan is naar de wc gaan weer ontspannen. Jammer dat je mannetje het niet overlegd had wat betreft de friteuse. Maar goed, je kan hem ruilen, dat is wel fijn! Hoe lang denken ze bezig te zijn met de badkamer? Vreselijk altijd, die bende he. Vive, het lastige ook is, is dat wanneer een ander tegen mij zegt dat zij dezelfde klachten zou hebben, ik zou adviseren meteen te bellen. Waarom doe ik dat zelf dan niet? Mijn urine was goed, uitslag GBS volgt volgende week. Staat op kweek. Bedankt voor het duimen, maar we moeten nog heel even doorgaan voor het andere. Leuke namenlijst, ik vind Madelief voor een meisje zo gaaf. Alleen manlief vindt dat minder... Bijzonder dat Preitje wordt vernoemd naar je moeder! Weet ze dat al? Niet alles vervangen dus, is ook wel een hele hoop geld. Maar wel een heerlijke hoekbank straks! Dat is wel super! Maar ja, liever had je deze ellende niet gehad natuurlijk. Wat krijgt jullie Preitje een prachtig kamertje, leuk die verschillende tinten roze. En mooi ook die bloemen op de deur en kast. Hoe kom je daar aan? Fijn dat ze is goedgekeurd door de gyn! En ze gaat dus op haar moeder lijken, haha. Niks mis mee toch, beter wat reserves als ze geboren worden toch?! Ik vind de echo wel een beetje lastig om te bekijken. Ligt misschien aan mij... Meid, kersenflappen, jammie!!! Nog geshopt vandaag? Supernova, misschien moeten we straks tijdens de bevallingsverhalen van anderen al weer lezen over poep, haha. Hopelijk valt het mee. Babypoepjes zijn toch minder erg. Helaas, over 2 weken, ja, dan mag ik al thuis bevallen , heb je geen tijd om een slinger af te hebben voor ons. Maar vind het wel superleuk wat je allemaal maakt! Soms zie je aan de buik zelf dat je bent ingedaald, die is dan wat gezakt. Of je hebt weer wat meer lucht. Of je krijgt indalingsweeën. Maar of je zelf ook kunt voelen, zoals de vk/gyn dat doet? Lijkt me lastig. Julia, ik werk nu in het Rijnstate. 1e vriendjes zijn idd meestal wel speciaal. Wat goed van je nichtje! Gefeliciteerd! Fijn dat housefeest, ben blij dat ik in de stilte van het platteland woon. Gisteren alweer uit eten geweest (normaal ga ik nooit, nu opeens 2x in de week haha). Manliefs ouders waren met hun vriendengroep een midweek op vakantie geweest en als afsluiter gaan ze altijd met zijn allen eten. Nu waren echter ook alle kinderen uitgenodigd voor een buffet. Het eten smaakte heerlijk. Na het warme buffet bewaarden mijn schoonzus en ik nog een plekje voor het toetje. En wij maar wachten. Maar er kwam geen toetje. Er werd koffie geserveerd en toen moesten we gaan. Zwaar teleurgesteld dus. Had zo'n zin in ijs, chocoladepudding en aardbeienbavarois.... Meiden, wat gaat de tijd snel. Morgen ben ik alweer 35 weken zwanger. Nog 2 weken en dan mag ik al thuis bevallen. Bizar idee. Al kan ik anderzijds ook niet wachten om de kleine in mijn armen te hebben.
Koooooooooooolere!! Heb net echt een kilometerlange reactie lopen typen op de iPad van m'n pa, wat dus al langer duurde dan op een normaal toetsenbord, is dat ding ineens weer uitgelogd en heel m'n bericht pleite! NIET leuk! Heb echt de kracht niet om alles opnieuw te typen, dus alleen ff gauw: het bad staat al! En de klusserts die hadden het erover dat ik met een beetje geluk volgend weekend alweer kan douchen! Dus ik ben alweer best wel heppie! Nu ff bij m'n ouders pizzaatje eten en daarna naar m'n zus haar verjaardag. Ooh vanmorgen in zo'n leuk winkeltje geweest om pip servies voor haar te kopen, zelf paar leuke dingetjes gekocht om de wc op te leuken Hou t ff hierbij, later wat minder ego. Fijne avond!
Super: Ja het waait hier ook best hoor! Al een paar dagen, ik werd van de week op het schoolplein bijna gezandstraald en had met 2 minuten zandkoffie. Maar de kinders hadden dikke lol Ien: Maar je leeft nog! En wat heeeeeeerlijk dat je nog minimaal 10 dagen niet kan douchen!! Maar zonder gein: ben blij voor je dat het opschiet en hopelijk kom je de tijd een beetje door. Fijne verjaardag heur! JuuL: Nee, t zijn niet de bescheten gordijnen. Judo gekeken, ehm, leuk?! Fijn hoor, dat je nichtje gewonnen heeft in haar klassement. Ik heb ook haat aan andermans muziek. Kan me niet schelen wat het is, maar zodra het niet uit mijn boxen, maar die van 'n ander klinkt, gaan mij de nekharen overeind staan. We hebben hier sinds een paar weken een horde Polen een paar huisjes verderop zitten. Afgezien van het feit dat ze gewoon echt niet stil kunnen zijn en buiten zuipen, word ik lijp van die muziek. Dat gaaaaaat maar door man. Zo vervelend. Bank weet ik nog niet. vanaf 9 juni ist plundra bij Ikea, dus ik hoop dan een beetje een kekke bank op de kop te kunnen tikken. En anders de plundra van het najaar. hoe is het verder? En met je mannen? Trek je het nog? Ik ben toe aan verlof, jij? Sucre: het zijn woonstickers van (*kuch* jawohlll) IKEAAAAAHH! Mijn moeder weet nog van niets. Dat hou ik ook maar even zo. Ze heeft al een hele bende kleinzoons (11 stuks) maar is nog niet vernoemd. Wat raar dat er geen toet geseveerd werd? Beetje, eh, gierig?! Jij gaat als een trein ja, je bent denk ik een van de eersten (klopt af, en laat Ons Kleintje even buiten beschouwing) die gaat bevallen als het allemaal een beetje volgens het boekje gaat. Het gaat hard hoor. Ik zat gisteravond dit hele topic nog eens door te bladeren. Heel maf om dan berichten te lezen over eerste hartactiviteitjes, misselijkheden, echo's en intake's bij verloskundigen. Moet je iedereen nu es zien!! Hier alles goed. Mijn haar vanmorgen laten doen en het is erg licht geworden (dit schatje van een kapstertje begreep niet dat op uitgroei highlights wat sneller pakken dan op gekleurd haar) maar dat trekt ook wel weer bij met de zon (mocht 'ie dit jaar nog tevoorschijn komen iig) komende weken! Ik ben, lieve dames op zoek naar deze boots in maat 39 of 40, mijn oude paar lag op zijn kantje en is ten tijde van de zondvloed verzopen. Het leer is helemaal gaan vlekken en de binnenzool is bobbelig. Die kan ik niet meer aan. Ze zijn er in deze kleur en ook donkerder. Heeft iemand ze liggen, of weet iemand (Airforce) een webwinkel waar ze nog te koop zijn?
vive, in almere stad zit een winkel van airforce....je kan ze eens bellen ofzo....! en zit in batavia stad ook niet een airforce winkel?? wat een hoop kleinzoons heeft je moeder zeg, pfff. jullie zijn nu de eerste die een meid krijgen, dus, gaaf hoor! ik ben nog wezen winkelen vandaag samen met mijn moeder en zoonlief, ff naar zwolle, gelukkig de hele tijd [tot uur of 3] goed weer gehad. maar ik ben bijna met lege handen thuis gekomen....balen.... was opzoek naar een nieuwe mooie tas maar op een of andere manier heb ik bij alles een dure smaak..[of oog voor detail] dus die heb ik maar even laten liggen. wel een ontzettend leuk glazen hart van riverdale gekocht die je ergens kan ophangen en nog een verjaardags kado voor een vriendin. en toen vanavond lekker uit eten geweest, nee niet bij die vreetschuur, vive, lekker asperges gehad, mmmm... komende woensdag lekker met de zaak uiteten. en vrijdag avond ons kleine mannetje uitbesteden aan opa en oma zodat wij weer eens lekker met z'n 2e wat luxer uiteten kunnen....want vandaag hebben we 11jaar verkering..... maar mannen en hobby's, de rally kon toch echt niet gemist worden...... haha, leuk programma toch he, jongens tegen de meisjes... goed weekend allemaal!
Hoi hoi allemaal, even snel een berichtje, gaat hier goed. Ook Zwolle in geweest vandaag en even bij de Prenatal naar binnen gewipt. Jeetje wat was het daar druk, helaas geen beha's in mijn maat Wel weer met wat leuks naar buiten gekomen. En nu ga ik lekke rnaar bedje toe.
@ Indalen: nou, volgens mij voel ik de kleine nog flink hoog, dus dan nog niet ingedaald denk. @ Juul: jeetje, je laat me nu wel met een hele rode boei achter m'n laptop zitten, maar dank je wel voor het compliment. Oh, geweldig een housefeest (not!), zou ook niet mijn ding zijn, maar zolang je beseft dat het maar 1x per jaar is ben je nog geen oude lul hoor. (je bent pas een oude lul, als je al gaat zeiken bij de soundcheck, nog ver voor het feest is begonnen - > zo doen de oudjes het hier ) @ Sucre: Nou, als je een hele korte naam voor je kleine in gedachte heb, zou ik nog kunnen kijken wat ik voor je kan doen. Wat een tegenvaller, geen ijsje! Zo, vandaag nog een voedingsbh gescoord. Ook een leuk shirtje bij de Hema, die ik aankan als pyjama in het ziekenhuis, gekregen van schoonmoeder. Trouwens best lastig om pyjama's te vinden, maar omdat ik in het ziekenhuis beval toch wel een noodzaak, kan daar moeilijk in mijn nakie gaan liggen .
hej meiden weten jullie wat het is.. ik heb al 2 dagen een echt opgeblazen gevoel mijn buik lijkt dan echt opgezwollen.. en voelt ook echt strak getrokken,, maar echt knoer hart is die ook weer niet niet zoals bij mijn schoonzus toen ze harde buiken kreeg.. maarhet gaat wel gespaard met krampen en trekt aar mijn rug.. en houd zoon paar min aan. zijn tog geen voorweeën wel?
@miriwsu, wellicht zijn het indaligsweeen?... Of darmkrampen? Ik zou het verder ook niet zo goed weten. @bad day. Pff wat een nare dag was het vandaag. Het leek wle of ik ziek was maar dat niet door had ofzo. Ik was volop gestresst en geïrriteerd. En uiteindelijk in de namiddag barste de bom. Ik heb me toch een partij staan huilen! Ik voelde me zo ellendig. Lekker bij hubby uitgehuild en pas daarna lukte het me om te praten. En dat luchte echt op. Ik voel me weer herladen, en maak een nieuwe start. @klusjes. In huis zijn we lekker bezig geweest! Nieuwe nachtlampjes voor alle slaapkamers gekocht (bij IKEA, jaja) En het wiegje staat weer klaar in de slaapkamer!!! Zo mooi! (ik zal een foto spammen morgen) Verder vanavond weer geborduurd, het wordt nog wat! Oef, ik ben moe, het wordt zwaar en ik heb een harde buik. Dus slaap zacht of goede morgen
Elio: Balen van de nare dag. Maar fijn dat je gewoon even lekker heb kunnen uithuilen, en je verhaal heb kunnen doen. Soms is dat gewoon even nodig. Ik ben benieuwd naar de foto! Ik heb vandaag een hele luie dag, lang in bed gelegen. Nu een beetje internetten, languit op de bank met laptop op mijn schoot.
Ientje, het schiet dus al best op met de badkamer, gelukkig! Vive, waar IKEA toch al niet goed voor is, vind je stickers echt heel gaaf! Misschien binnenkort ook eens gaan kijken. Grappig he, het teruglezen van reacties van de 1e maanden. Wat gaat het dan snel he. Bijzonder dat er nu voor het eerst een kleindochter komt en al helemaal dat jullie haar vernoemen. Wat balen van je boots! Hopelijk vind je nog andere. Dus nu ben je hoogblond met lekkere lange nagels Meid, lekker gewinkeld dus, alleen niet zo veel gekocht. Jij dus ook al veel etentjes deze periode, lekker he! Gefeliciteerd met jullie jubileum! Anneliesje, dus nog geen bh. Balen! BD, rust lekker uit! Supernova, ahhh, je bent lief! Maar nee joh, concentreer jij je gewoon op al het werk dat je zelf nog moet verzetten. Al hebben we wel een korte naam. Wat voor pyjama is het dan? Ik ben de vorige keer in een oud tshirt bevallen, zal zo eens een foto plaatsen van net na de geboorte. Let niet op de plofkop, lol. Heerlijk zon luie dag! Mirowsu, kunnen wel voorweeën zijn. Voelen anders dan harde buiken. Komen ze regelmatig? En hoe gaat het met de ontlasting? Elio, he meis, wat vervelend zo'n dag. Maar gelukkig heb je alles er uit kunnen gooien. Lucht vaak enorm op. Leuk dat het wiegje al op de kamer staat. Wij wachten nog 2 weekjes. Zo, zit even lekker lui op de stoel in de woonkamer. manlief valt in slaap onder het F1. We hebben vanochtend heerlijk gezwommen met zijn 3tjes. Maar het water is zo koud, binnen 30 minuten had zoonlief al blauwe klapperlipjes. Zo sneu! Morgenavond een dubbele les van de pufclub. Manlief moet mee. Haha, arme hij. Gelukkig vindt hij het niet erg en is hij alleen maar blij dat hij er wat meer van weet.
nee ze komen niet regelmatig, heb het soms 2 x per dag.. rond de avond uren en smorgens vroeg.. ontlasten gaat prima gelukkig hahahha, heb nergens geen last van (op het moment)
Hoi meiden! Oohh viv, wat zonde ook van die prachtige laarzen! Vind ze echt helemaal cool! Zou niet weten waar je die kan halen. Heb wel ff op marktplaats zitten kijken voor je, maar daar hadden ze ze niet. Meid, nog gefeliciteerd met jullie jubileum O goed dat je 't ff zegt dat programma, kan ik mooi straks ff terug gaan kijken! Balen dat je met haast niks thuis bent gekomen trouwens. Zul je altijd zien he... @Annn: he jammer dat ze geen bh's in je maat hadden bij prenatal. dan toch maar naar hunkemoller denk ik? Hihi, over het fröbelen gesproken. Had toch verteld dat ik met stof en speeldoosje nog iets wilde maken? Dat vertelde ik aan mn moeder, ik wilde gisteren nl nog ff dat speeldoosje gaan halen. Zegt ze: ooh nee joh, die moet je maar niet gaan halen, breng die stof maar naar mij, dat regel ik wel. Vindt ze ook leuk, om lekker ff bezig te zijn voor die kleine Ook weer mooi geregeld, haha! @ Eli: he bah wat balen, zo'n dag! Ff flink grienen wil dan idd weleens helpen. Fijn dat het hielp! Ben benieuwd naar de wieg Vandaag een betere dag? @ Sucre: ahhh wat een poppie en plofkop? Die zie ik niet hoor! Ik had vandaag een vlaag van nesteldrang, heel de trapkast opgeruimd! Was wat dingen kwijt die daar zouden moeten liggen. Het ene wel gevonden, maar het andere niet helaas. Maar wel een hele schone, opgeruimde, overzichtelijke kast! Nu ben ik wel helemaal kapot, beeb is behoorlijk aan 't swingen hier, ik ga zo eens proberen een tukkie te gaan doen. Ben ik wel aan toe! Laterr!
@ Sucre: mooie foto van jou een je kleintje! Enne, ik zie geen plofkop hoor! Voor de bevalling zelf zal ik waarschijnlijk gewoon een of ander hempje tevoorschijn trekken. Maar het ziet er naar uit dat ik na de bevalling ongeveer 2 dagen moet blijven, dus dan is een pyjama (of lang t-shirt wel handig). De douche is ook op de gang, jammer, dus wel handig om enigzins degelijk gekleed te gaan. Ientje: wat lief dat je moeder aan de slag gaat met het speeldoosje. En lekker, zo'n opgeruimde kast. Ik zit zel ook weer op een vlaag van nesteldrang te wachten, de keukenkastjes mogen wel weer eens uitgemest worden.
Ohh Eli, balen van je baaldag gisteren. Gelukkig wel tijd en ruimte voor een flinke huilbui - lucht dan inderdaad op! Vandaag een betere dag? Ben benieuwd naar het wiegje! Bij ons staat hij ook in een hoekje weggemoffeld in de slaapkamer, nog niet opgemaakt ofzo verder, hij staat er maar te staan zeg maar. @Nova, klinkt als een relax dag zeg. Hier hetzelfde. Nadat mijn zus met kids en man terug naar Delft gingen na een weekendje hier te zijn geweest ben ik mijn bed in gedoken om er pas na ruim 3 uur weer uit te komen. Heerlijk! Doet een mens goed he? @Sucre, mooie foto! Welke plofkop, van jou of beeb? Ik zie er geen, bij jou helemaal niet en beeb heeft gezonde wangen! Rijnstate dus, ga je met de auto? Jij kan natuurlijk bij jou de snelweg en hebt geen last van waalbrug files. Veel plezier alvast bij de pufclub morgen! @Vive, zou niet weten waar je die laarzen kunt kopen maar vind ze ook erg cool! Waren ze duur? Dit is hun site neem ik aan, maar die ken je waarschijnlijk al: Airforce - Vind een Airforce winkel Zo. Weet niet wie wat waar ik ben vergeten, maar hou het even hierbij. Oh ja, Ien nog: met opruimwoede volgende keer deze kant opkomen en meid wat balen dat je gisteren met bijna lege handen thuis kwam. Volgende week zaterdag 2de poging? Annn, misschien kan je samen met Meid gaan? Wonen jullie dicht bij elkaar in de buurt sinds jullie allebei in Zwolle gaan shoppen? Bd, beetje uitgerust van werk? Vandaag vrij geweest of moest je ook werken? Ik ga ervandoor! Client van werk heeft mij aangestoken met ultimate dancebattle show en de finale is vanavond, dus ik ga met een bak thee onderuit op de bank! Adios!
Mirowsu, heb je op die momenten een volle blaas? Ientje, wat leuk dat je moeder het speeldoosje gaat maken! Lekker die nesteldrang! Fijn he, als alles weer opgeruimd is. En zo overzichtelijk. Geniet ik wel van, maar het doen, uh.. nee.. niet mijn hobby helaas. Rust lekker uit, heb je wel verdiend! Supernova, oh ja, dan lijkt een pyjama mij ook wel handig ja. Ik heb in het zkh veel pasbevallen vrouwen gezien. Sommigen kenden echt geen schaamte. Lagen ze in bed, tieten half bloot, deken half over hun heen, waardoor iedereen inkijk had op haar netbroekje met megaluier. Oeioei.. zo zou ik het toch niet doen... Ik trek dus weer een oud shirt aan, deze kwam uit Lloret, oeps wat fout he, haha. En voor na de bevalling hoop ik dat het weer zo warm is als de vorige keer. Alleen maar topjes aan, heerlijk! Fijne avond allemaal, ik ga ff naar die film met Denzel kijken, is mijn favo acteur! Bis morgen!
Bedankt voor de reacties op de foto. Vond mijn kop aardig ontploft, maar goed, zelf versterk je zulke dingen toch altijd wel. Zie wel dat mn mannetje helemaal paars/blauw was van onderen. Julia, ja ik ga altijd met de auto. Maar sta wel altijd in de file. Soms doe ik er een uur over, bleeeeeeeeeeeeeeeh!! En dat voor 18 km. Veel dansplezier!! Dans je zelf ook?
Sucre, ik? Dansen? Ik word alleen maa jaloers als ik die gasten zie dansen.... Dans alleen als ik (bijna) dronken ben, haha Een uur? Jemig dat had ik niet verwacht voor dat kleine stukkie! Ik ben trouwens ook bevallen in een groot tshirt, zo bij de zeeman vandaan, black maatje xxl. Gewoon thuis bevallen, jij ook zo aan de foto te zien? Ohh, hoop ook op mooi weer na bevalling, heb al een stapeltje voedingshempies klaarliggen
@ Supernova, heerlijk dat je geslaagd bent voor een voedingsbeha. Hier dus niet gelukt bij de prenatal. Hunkemoller gaat meestal niet tot mijn maat (zucht) en ik dub een beetje welke maat ik nu moet hebben. Sprak vandaag mijn mams en we gaan woensdag naar de babydump. Wellicht dat ze daar keuze hebben, voor die tijd hop ik even de lingeriezaak hier binnen en laat ik het effe goed opmeten/passen. Mochten ze bij de babydump niets hebben, dan ga ik wel richting het internet Pyama's zijn lastig he. Ik heb 2 bigshirts gekocht en moet nog twee gemakkelijke broeken (dunne trainingsbroek). Dan red ik me wel, hoewel ik ook nog graag een paar spagettibandshirtjes erbij wil hebben. Lijkt me wel gemakkelijk. @ mirowsu ik heb geen idee wat het is, maar ben ook nog nooit eerder zwanger geweest Als je het niet vertrouwd, dan morgen toch even bellen ? @ elionorah, jeetje wat een ***dag heb je gehad. Gelukkig dat je even kon uithuilen, dat kan soms zo goed helpen. Ik ben heel erg benieuwd naar de foto, klinkt heel erg mooi in ieder geval. @ sucre, dat wil ik ook bevallen in een oud shirt. Mogen ze het daarna direct weggooien. Aan de andere kant staat het wel lelijk op de foto's (maar ik denk dat ik er zelf ook niet al te florrisant uit zal zien haha). De foto met je kleintje is echt geweldig. @ Ientje, geweldig he die nesteldrang die dan opeens zo maar er is hihi. Ik heb anders ook nog wel een gangkast die je kunt doen hoor (hier was de vrieskiest/koelkast aan de beurt vorige week ). @ Julia, geen idee waar Meid woont, maar ik woon in Steenwijk We hebben ook een Prenatal in Heerenveen (is dichterbij), maar een goede vriendin woont in Zwolle dus daar wippen we vaak ook even aan. Geniet van de ultimate dance battle @ hier. Zat er vanochtend dus ook even helemaal doorheen. Dikke bonje met partnerlief die er helemaal niets van begreep. Ook hier een jankbui en daarna was het over. Vanmiddag lekker even weg geweest naar familie en nu bijkomen op de bank (iets teveel gedaan).
Julia waar haal je die voedingshempjes ? Ik ben ook druk op zoek, maar kom alleen maar enorm dure tegen (en dan bedoel ik dus 60 euro en hoger en dat vind ik persoonlijk nogal prijzig voor een voedingshempje)