ien fijn dat cooper weer terug is heeft zich toch wel vermaakt alleen voor je zelf is het lekkerder als ze gewoon elke dag thuis komen sucre heel veel sterkte morgen hoop dat het lukt!!!knuffel meid denken morgen aan je... had zelf ook geen echo meer verwacht maar altijd leuk natuurlijk.. vandaag de computer kamer lekker uitgemest lekker alles weer netjes...
Start ego bericht... Oh dit gaat even een ego verichtje worden hoor. Vriend kwam om half zes thuis en er was een pakketje voor hem afgeleverd. Meteen doorgelopen naar buiten en dat ding wat gebracht was op zijn fiets gemaakt. Tussen door snel eten (nou ja naar binnen schrokken). Daarna meteen naar buiten terwijl kleine nog aan het eten was. Die wilde dus ook meteen niet meer eten. Daarna mocht hij een mee naar buiten maar wilde dus niet meer naar binnen. Vriendlief met nieuwe ding op zijn fiets weg en laat mij met een onmogeijk en verschrikelijk moe kind achter. Nee bedankt!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zat er al doorheen maar dit schoot helemaal niet op. Hij was de deur nog niet uit of zowel zoonlief als ik hadden een huilbui hihi. Kennen jullie slotenmakers die binnen 2 uur de sloten kunnen vervangen Kom vanavond nog eens kijken dan is de bui wel weer over gewaaid. Einde ego bericht
BD: Nou, geweldig zeg, zo'n betrokken kerel! But not heus, ik begrijp je frustratie hoor. Sta je te koken en denk je de avondspits mooi samen te kunnen doen, gaat ie zomaar weg. Ik hoop dat de kleine inmiddels lekker op bed ligt en je nu een beetje tot jezelf kan komen. Ien: die cooper.. ik had al gereageerd, maar wat fijn nogmaals dattie weer is aangewaaid! Sucre: morgen draaien. Spannend, ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en of het lukt. Hoop van wel hoor en ik duim met je mee!! Ik heb verder niet echt teruggelezen, ik ben nogal druk met werk, verjaardag, etc. Vandaag even naar Bataviastad geweest en twee paar schoenen (de boots van Airforce!! maar dan wit, dus ik ben bezig om ze te verven!) en een paar leuke schoenen voor alvast het najaar. En wat schoenen en kleding voor manlief van de Scotch 'n Soda. Was het geslenter alleen na een halfuur al zat zeg. Ik heb geen winkelconditie geloof ik. Kolf: weet iemand of je de VIA-bekertjes van Avent (die afsluitbare met een blauw dekseltje) kunt uitkoken? en is verder alles van die kolf uit te koken? Of bepaalde onderdelen niet? Pina: maak je geen zorgen meis. Dan heeft je kraamhulp nog es wat te doen Nee geintje, je bent nu ook druk met andere dingen, het kan toch zijn dat je de rust nu ook helemaal niet hebt om met nestjesdrang bezig te zijn, laat staan eraan toe te geven?! Maargoed, BD81, lieverd: Om ook even aan te geven dat ook mijn man wel eens een enorme zak hooi is.. Ik zag vanmiddag dat ik een heel klein beetje bloed verloren had. Ik naar manlief, verteld en besloten rustig richting de uitgang te winkelen. Komen we thuis moet er in alle spoed gegeten worden, gauw de jongens naar bed, duikt meneer gauw even achter zijn virtuele moestuin en vertrekt naar de rukbunker om te repeteren. Ongelooflijk hoor. Ja met mij alles goed verder hoor. Heb ook een middag zitten rondstruinen en daarnaast wat bloedverlies gehad! Maar fijne avond hoor! Dat ik inmiddels alweer 20 keer de trap op mocht omdat mijn oudste schoolreisje heeft en helemaal hyper is, en mijn jongste klaarwakker is omdat ie in de auto in slaap was gevallen boeit niet!! Have fun! Grr. Ojaa! Ik heb de intake gehad voor kraamzorg. 49 uur. Wat een tegenvaller. Ik dacht 15 uur extra te krijgen, maar omdat het zomervakantie is, zijn er minder uren. Jammerjammer. N Nou ik ga mijn boots een tweede laag geven!
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen. Al 2 jongens geboren. Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 9 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 8 juni - Ientje - controle vk 9 juni - Steppa - controle vk 9 juni - Sucre - uitwendige draaipoging gyn 15 juni - Annelies - controle vk + overdracht naar gyn 20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho 21 juni - MiRowsu - Echo + vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA Zo mijn afspraak weer even aangepast.
Hello all! Uitgewerkt! Nog 1 slaapdienst, 1 dagdienst en een begeleidersgesprek. Hehe... het begint op te schieten @Misty, balen van klachtjes meid. Nog even doorbikkelen en inderdaad maar je rustmomentjes pakken. Hoe dat moet weet ik ook niet, toen ik een uur op de bank had kunnen hangen, ging ik nieuwe bloempjes in de tuin planten die ik gratis op mijn werk kreeg. Dus sja....hier niet echt een goed voorbeeld. @Bd, tassen sjouwen doe ik ook nog steeds, al sleep ik ze aan het hengsel van de gang tot de keuken, gaat makkelijker dan tillen, het ziet er vast debiel uit. @Wow, Sucre, morgen 11uur dus! Heeeeeeel veel succes, ik ga mega hard duimen draaien!!! @Annelies, he klote van die rotkies! Jij ook aan het aftellen tot laatste werkdag, voel me je mee! @Consultatiebureau... Jee krijg toch de indruk dat het overal een beetje hetzelfde is... slechte zaak zeg! Zullen we er zelf maar 1tje oprichten? @Pina, volgens mij ben jij de enige die niet aftelt tot verlof. Dat jij blij bent weer te gaan werken... sjee...En jij werkt toch ook bijna? fulltime, of niet? Respect hoor! @Bd, ach.. nee, daar zit je even niet op te wachten! Ligt ukkie inmiddels te ronken en jij met beentjes omhoog op de bank? Hopelijk maakt hub het goed door een pot thee voor je te zetten en al het andere waar je zin in hebt zodat jij niet meer van de bank afkomt vanavond! @Ien, hou je hem nog binnen? Cooper dus he, niet de baby! Of is ie hem alweer genokt? Maf beest! Vraag me echt af waar ie al die tijd heeft gezeten! Enne... je zit vast al bij de vk. Sollie, buik-meet-sms vergeten te sturen! Zal vast nu al te laat zijn, bovendien ligt mijn foon niet binnen handbereik en was ik niet van plan van de bank af te komen! Dus.... Hoe was het bij de vk? @Vive, Bd en alle andere die naast een man slapen. Hier nog een die ik af en toe achter het behang wil plakken. Veel lichamelijk zw.schapsklachten heb ik niet, alleen slaap ik echt zo giga licht, dat ik van een zuchtje van zoonlief in een andere kamer al wakker word. En wat besluit mijn lieftallige echtgenoot? Dat het NU het moment is om een paar nachten uit te proberen of mijn jongste koter zonder luier kan slapen! Nee, daar wordt blijkbaar niet over gesproken, dat heeft hij gewoon besloten. En wat doet die mafkees dan nog meer? Zet zijn bloody alarm om 04.00 u snachts om zoonlief te laten plassen snachts! Jemig! Voordat hij wakker wordt van dat klote alarm heb ik alle schaapjes al tig keer geteld en slaap ik de aankomende 2 uur niet omdat ik klaarwakker ben en bovendien 'wacht' tot mijn zoon zijn bed onderpiest.... Het idiote is bovendien dat zoonlief overdag nog regelmatig ongelukjes heeft om het snachts echt nog niet te proberen en al helemaal niet NU! :x Maar goed, afgelopen nacht sliep ik gelukkig op mijn werk en vanavond ga ik mijn nieuwe slaapbank op zolder uitproberen! Verder is het een schatje hoor, maar soms..... Zo. Vive, heb je je FB bekeken? We hebben iets 'in common'! (nee, niet alleen een vent met lang haar die af en toe lomp is, ook iets anders... check, check!)
Jaja, ik kom vandaag eens 2x langs. Vanmiddag controle bij de VK gehad. Alles was prima in orde. Mijn meisje is weer wat verder ingedaald en de Vk schat dat ze zo'n 6 pond zal zijn bij 40 weken zwangerschap. Prima voor een meisje en passend bij mijn postuur zei de vk. @Sucre: Wat spannend, morgen al een draaipoging. Natuurlijk gaan we voor je duimen! @Anneliesje: Bah, kiespijn is zo vervelend! HOpelijk kun je vanacht een beetje slapen. @BD: weer een beetje bijgekomen van de avondstress? Hopelijk is je mannetje nu weer wat meelevender @Vive: Wat rot dat je bloedverlies had. Niet fijn! En al helemaal niet als mannen niet begripvol zijn! Die snappen er soms niks van geloof ik. Balen ook van het aantal uur kraamzorg. Wij krijgen wel 15 uur extra. Ik had ook gevraagd of dit ook zo zal zijn ivm de zomervakantie, maar ze zei van wel. Was er wel blij mee ivm eerste kindje en borstvoeding. Is toch allemaal nieuw en onwennig. Nou ik ga na mijn opruimwoede (kledingkast, kelderkast, strijk/waskamer) eens lekker bankhangen en vanavond hopelijk lekker slapen. Fijne avond nog allemaal! Knuffel, Misty
Whaha, Juul!! *grijns* Zet 'm op misty, niet teveel doen hé, anders moet je er morgen weer voor boeten!
Goezo Misty, nu relaxen jij! Vive.... gaan we het onthullen hier, dit klinkt nu allemaal wel heel geheimzinnig Of laten we iedereen even in spanning en mogen ze raden? Kunnen we nog even lachen
Nou nou die mannen... Zou bijna zeggen dat ze voor jullie op de vlucht zijn Die van mij is naar Iron Maiden, en aangezien mijn broer om de hoek woont van het Gelredome blijft ie daar slapen. Scheelt weer een keer wakker worden van een koude vent met bierkegel, dus niet erg! Ik zit heerlijk relaxed op de bank met de afstandsbediening binnen bereik. Beetje jammer dat er niks op tv is. Lang leve het internet.
Anneliesje, wat vervelend die stomme kies! Die 1e babywasjes zijn leuk he. Ik zal je positiviteit meenemen morgen, thanks!!! Marrie, zijn je duimen al blauw? Pina, volgens mij ben jij de enige hier die het nog heerlijk vindt om te gaan werken. Super toch!!! Haha, poetsdrang ver te zoeken dus. Wel lastig als je lijst nog zo lang is. En dat strijken? Ben ik deze keer niet aan begonnen. Bd, kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zat. Is ook niet echt sociaal van je vriend. Gewoon heel hard slaan! Vive, yes, je hebt de laarzen. Lukt dat verven een beetje? Je kan alle onderdelen van een kolf uitkoken, moet zelfs. Dat andere ken ik niet. Oh nee, jouw man ook al zo heerlijk betrokken. Wat hebben die mannen toch allemaal?? Knuffie. Is het bloedverlies ook gestopt? Ik had het gisteren ook, manlief schrok geloof ik meer dan ik. Waarom zou jij extra uren krijgen? Ook vanwege verzekering? Ik krijg ze nl wel... Julia, het is nu echt aftellen, lekker meis! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??? Jouw man is ook gek, haha! Nee, sorry, maar dit lijkt me idd geen goed moment om dat al te proberen. Volgens mij gaat hij ook wat te snel met zijn zindelijkheidstraining. Misty, super dat alles goed is met jou en je meisje. Zo, dit was het dan voor nu. Ik ga op tijd mijn bedje opzoeken. Maar eerst de kast leegeten. Heb pure chocola met nuts gekocht en frambozen met slagroom en vla, dus ik red me nog wel ff. En dan morgen alles maar op me af laten komen. Ik wil iedereen vast bedanken voor het duimen draaien! Superlief! En hopelijk kom ik morgen hier met het geweldige bericht dat het is gelukt en dat het enorm meeviel.... zucht... Kussssss
We laten ze raden. Ientje is scheidsrechter, want die weet ons geheim Ik wil ook naar Iron Maiden. Maar dan niet-bezwangerd. Drankje erbij en dak eraf!
VERTELVERTEL!!!! Anders lig ik daar ook nog de hele nacht wakker van! Ankie, lekker zo'n avondje alleen. Geniet ervan!
Ow juul: je zal het niet geleuven, maar onze driejarige mot er ook aan geloven! Freaky Fact tig-zoveel Hij had net naast zijn bedje beplast (ernaaaaaaaast, want, %&*##@& ga dan naar de w.c!!) en is erin uitgegleden. Ik ben er klaar mee. Het heeft nu een luier om z'n poepert. "Lekker besparen", aldus nootmans. Nou, hij drinkt maar een paar biertjes minder dan Sucre: mooi, dan kan de hele lading in de pan zometeen! De laarzen kunnen er mee door, maar ik ben nog niet helemaal tevreden. Maar dat komt nog wel. Ze zijn mooi gemeleerd, dat wel, dus het ziet er opzich niet slecht uit! Heb je een beetje stress voor morgen? Ik geef je groot gelijk, hoor, dat je de kast leeg staat te bikken
@ Misty: je bent denk ik beetje in de war, wij zijn 3 jaar geleden al getrouwd, hebben onze ringen toen dus al uitgezocht Maarja, met al die kletsende wijven hier vergips je je al gauw Rustig aan hoor met dat gesjouw! @ Sucre: wow, morgen al! Je kan het maar beter vast achter de rug hebben. Alvast HEEEL veel sterkte en succes meis, ik zal aan je denken!! Zet 'm op! Thx voor het op de lijst zetten trouwens zal zo mn nieuwe afspraak erbij zetten. @ Annn: o bah dat het zo zeer blijft doen. Hebben ze je daarop voorbereid? Anders zou ik weer bellen dat je echt eerder moet. Alsmaar paracetamol slikken is ook niet goed voor jou en de beeb. En ook al zitten ze vol, vind ik toch dat ze je om die reden voorrang moeten geven. Haha, Pina onze workaholic! Ik zie jou nog wel met weeën aan t werk zijn! Goed idee van je om een advertentie op te hangen @ bd, viv en juul: gruwelijkkkkkk die mannen ook he af en toe! Je zou ze toch! :x Waarom denken jullie dat Eli en ik onze mannen hebben weggestuurd, je dacht toch niet dat dat hun idee was? Viv, hoe is het nu met bloedverlies? En ik zat vandaag toevallig nog te denken, hoe is het met alle waterschade afgelopen? Ik bedoel eigenlijk met de dingen die jullie zouden vervangen/opknappen. Fijn dat je nieuwe laarzen hebt gescoord, stoer dat je ze durft te verven! Balen van kraamzorg @ Juul: ik heb er eens naar gevraagd hoe dat zat met buikmeten. Doen ze bij ons dus gewoon niet aan. Haha, lekker dan Maar ze zei: 't is meestal het aantal weken -4. Dus zou het bij mij 35-4=31 cm zijn. Zal wel. Sucre, jaja, tis er echt van gekomen, ik heb gevraagd naar de losferron! wie had dat ooit verwacht! Haha! Maar ze zou eerst mn hb ff meten, en die zat nu op 7,5! En dat terwijl ik in de afgelopen 2wk max 2 tabletjes had ingenomen. Dus: geen rooie antipoep tabletjes meer, maar ook geen losferron! Betuurrr! Ik blijf wel lekker aan de gedroogde abrikozen en pruimen. Nachtje in een bakje met water, en dan slobberen we ze naar binnen. Tis niet mn favo, maar schijnt goed voor me te zijn, dusja.. Beebje lag goed, ligt al een tijdje hetzelfde. Koppie naar beneden, rug boven mn navel langs en met voetjes in mn zij. Hm. Ja. Dat had ik al in de gaten! Heel leuk als je continu wordt gekieteld! Vannacht ronduit k*t geslapen, werd om 4 uur wakker om te plassen en toen was het feest, want ik kon niet meer slapen. Heel nu.nl op mn telefoon zitten lezen, daarna nog niet moe, toen maar wat gaan lezen. Totdat ik ineens weer wakker werd omdat mn lampje aan stond. Guttegut, wat een drama. En toen moest ik ook nog eens vroeg op! Zo stom, dan ga ik midden in de nacht lopen piekeren over dingen op 't werk. Of ik dingen wel af krijg, dat ik dingen achterlaat die ik echt nog af had moeten krijgen, dat baas boos wordt omdat ik belangrijke dingen ben vergeten, en ga zo nog maar even door... zucht! Morgen vrij, jeej! En dan vrijdag nog een dagje werken. En dan.... VERLOFFFF!!!!! Maar intussen heb ik me vandaag zo druk gemaakt dat ik nu weer helemaal gesloopt ben. Dus.... Ik duik er lekker vroeg in! Oja, ik heb van die warme handen heel de tijd. Echt, HOT! Herkenbaar? En oja, Coop die weer terug is. Ik zou idd ook zoooo graag een cameraatje om zn nek hangen. Kijken waar ie uithangt en wat ie allemaal uitvreet! Hij is nu nog binnen, maar als 't morgen lekker weer is mag ie van mij wel weer naar buiten. Wat ik dus niet begrijp, is dat sommige mensen dan aan me gaan vragen: waar is ie geweest dan? DUUUUUUUUUUUHHHHHHHH!!! Had ik dat geweten, was ie toch niet zo lang weggeweest joh!! Vandaag nog wat leuks meegemaakt, we kregen een controle voor de beste Plus van het jaar. Is altijd lichtelijk stressvol want we willen natuurlijk hoog eindigen. Staan nu op nr 10 overigens De controlemeneer kwam nog even een praatje met me maken, en hij gaf de kassa's met alles wat daarmee te maken had een 9, hij vond dat ik het goed voor elkaar had. Ik ja! Haha, ik loop echt een paar meter naast mn schoenen nu Das wel leuk, zo vlak voor je verlof. Beetje waardering Zo meiden, lap tekst is weer af, ik duik bedje in! Wat is het hier thuis trouwens rustig, geen klussers! Morgen komt vriend van hub weer ff kijken wat ie allemaal nog moet halen, en dan komen ze zaterdag de boel afmaken. Hij zegt dat ik van 't weekend wel weer kan douchen!!!!!!!!!!! JEEEEEEEJ!!! Iemand crea met leuke ideeën om paps en mams te bedanken voor het mogen douchen en alle wc spullen die we uit hun garage hebben gekaapt? Wil ze wat leuks geven, maar moeilijk! Tips welkom!!
Ien: wil je schijtsen? Scheidsrechteren op Juul en mijnerts geheim? Check facebook, dan wordt het je allemaal helder Handen: ja! Hoe ironisch: zat ik me gisteren nog te vergapen aan die ultracoole trouwring-met-hartslag, heb ik mijn vanmorgen bijna met vinger en al eraf moeten zagen omdat ik van Unox- naar heipaalformaat ben gegaan! Jaa, je hebt bijna vlof!! Geen gepeiker meer, morgen gaan al je collega's je zoenen, bangmaken voor de bevalling, krijg je een grote Hallmark-kaart van Forever-Friends, een rompertje en sokjes en een doosje zeebanket van Guylian en dan ben je oviesjeel met vlofffffffffffff!!!!!!!!! Jhaaaaaaaa Laarzen verven, tja, witte laarzen doe ik nie aan, hehe, dus ik heb niet zoveel te verliezen. En ze waren goed afgeprijsd. En ik neem wel vaker risico's met dit soort dingen. en 't gaat 9 van de 10 keer goed. Ja, ik ben eigenwijs. (A)
Sucre, das juist goed, beter dat je daarvan wakker ligt dan dat je zorgen loopt te maken over morgen! Wat heb jij trouwens een lekkere chocola gescoord! Ik krijg vrijdag een tante en oom op bezoek en heb vandaag van excellent een doosje bonbons gekocht. Fout zeg, die krengen zijn echt TE lekker gewoon! En inderdaad, mijn vent spoort niet helemaal. Die is overenthousiast en vergeet dat ik er belabberd door slaap. Zelf toch blijkbaar ook, want hij ligt hier naast me op de bank te snurken...... Ien weet ons geheid? De stiekemerd! Ien! Heb jij Fb ofzo? En wat doe je dan in ONS acount? Wie heeft je daar toestemming voor gegeven? Zo. Ik ben een valsspeler Vive, heb Sucre het geheim verklapt, die zat mij te stalken via de fb chat! Sollie Je was niet online, dus je moet haar nog maar even toevoegen!
@sucre, haaa ik zag dat je mij al gevonden had! en las ook net op je hyves van je draaipoging voor morgen, ik ga zeker voor je duimen!!!!!heel veel succes en hoop dat je terug komt met je vluchtkoffertje in je hand en een lach op je gezicht!!!! @bd, zeker heb ik een beetje medelijden met je hoor!!! [en natuurlijk alle andere die nog moeten werken]alleen ik zou er nu niet meer aan moeten denken om nog 2wk te werken! doe je beetje rustig met zware dingen tillen! ik doe de [weekelijkse] boodschappen al met mijn moeder samen, hihi kan zij het krat en de zware tassen sjouwen... de kleine dingen haal ik natuurlijk wel zelf! ik merk het ook, als ik iets te veel doe of til of veel buk heb ik een plek boven op mijn buik, daar voelt het gewoon of mijn buik ieder moment kan scheuren ofzo, heel beurs, kan het niet eens aanraken dan. @ohh anneliesje, ik heb het wel met je te doen hoor, wat een rotkies! knuffels van mij... @vive, wat lees ik nu...jij geen shop conditie.... lees ik dat echt goed??!!?? brrr bloedverlies....vk al gebeld of denk je dat het die 'slijmprop' is ofzo [overigs geen idee wat dat is maar goed] @ientje, heerlijk zeg, van het weekend weer lekker in je eigen nieuwe frisse badkamer! als ik jou was zou ik er meteen maar een verwen dagje van maken, maskertje in je haar, gezicht scrubben, maskertje op gezicht en daarna nog een lekker voetenbadje en tot slot een heerlijke massage van je man! klinkt goed, al zeg ik het zelf.... @julia, jullie maken mij wel nieuwschierig hoor! ach je kunt het proberen je zoontje zonder luier snachts, maar dan moet die man van je met zijn goede ideeen ook het bed verschonen midden in de nacht!! dan maar een luier aan zeker he.... vanavond naar yoga geweest, dus ben weer helemaal ontspannen. morgen met vriendin en haar dochter lekker shoppen! helemaal zin in, hopelijk heb ik die enegie nog wel!
Vive, whahahaha, dat meen je? Naast zijn bed? Proest! Die van mij die kwam een uur geleden naar beneden met de mededeling dat hij niet moe was en waarom papa op de bank lag te slapen?! Ja. Waarom? Omdat hij voor jou zijn alarm zet om 04u snachts zodat je je bed niet onderpiest.... Anyway.... lang leve de luiers. I love them! Vannacht is nacht 3. Daar blijft het hopelijk bij, dan kan ik morgenavond weer in mijn eigen bed slapen. @Meid, voor een bepiest bed draait mijn man (gelukkig) zijn hand niet om. Die verschoont het snachts, geeft zoon schone pyjama en legt hem weer in bed ZONDER luier. Haha. Nah ja, we'll see. Hij wilde het 3 nachten proberen, dus ben benieuwd naar zijn conclusies morgenvroeg. @Ien, wat een lap tekst! Oke, zo zit dat dus met die buikmetingen. Even kijken. Ik ben 34 weken - 4 = 30cm en laat dat nou dus precies kloppen. Mooi zo. Niet dat ik daar nou direct in geloof. Hier nog iemand eigenwijs, maar wel leuk dat het klopt. Lekker morgen vrij! Uitslapen dus! Goeie zaak! Enne, dat je vannacht wakker werd, dat is toch je eigen schuld, had je niet zolang moeten spammen gisteravond!
Zes pagina's!!! Ik ben 1 nachtje weg en jullie schrijven 6 pagina's vol? Ik dacht even bij lezen en reageren, maar hier moet ik dus echt even meer tijd voor uittrekken hoor. Morgen middag zal ik eens flink spammen! Beloofd! Voor nu: Sucre: Heel veel succes morgen, ik denk aan je! Knuffel! Morgenochtend heb ik zelf een afspraak in het ziekenhuis. Een groeiecho. Volgens mij ook de laatste echo, omdat ze steeds moeilijker echt iets kunnen zien. Op een of andere manier vind ik het wel spannend. Heeft de kleine gup weer een groeispurt gehad, of valt het wel mee? Morgen reageer ik op jullie allemaal hoor! Nu naar bed, want anders zit ik er morgen als zombie bij in het ziekenhuis. Truste