Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ Supernova: die advertentie die jij noemt zou ik plaatsen zonder de tekst 'wat-op-kast-eindigt' :D :p
    Weet niet of ik iets heb gemist, maar hoezo zou een keizersnee dichtbij komen nu?
    Hoop dat t niet nodig is hoor!!
    En ik hoop ook maar dat je voorgevoel dit keer niet juist is...

Geheim Juul en Viv: ik schijt wel hoor! O schijts! Ja dat kan ik ook wel :) Zullen we er een wedstrijd van maken? Jullie mogen vragen stellen, de mensen die het antwoord al weten mogen antwoorden met ja of nee.
    Prijs zal ik nog even over nadenken ;)

Juul, en, mocht gips eraf? Zijn er dan al 6 wk voorbij joh? Gaat ook snel!
    O wacht, lees dat t eraf is, betuuuur! Hopelijk crosst ie niet gelijk weer tegen één of andere onhandige Bulgaar aan ;)

Vandaag geen klussers hier, zaterdag pas weer :) heerlijk, beetje rust! Al had ik net wel ééntje ff over de vloer maar dat was om wat dingetjes door te spreken, af te meten enzo.
    Toen hij weg was, zag ik dat hub had gebeld (tel beneden laten liggen toen we boven aan het kijken en meten waren). Dus ik stuurde m een smsje: "ja sorry was boven bezig met Jef." :D haha, gelijk maar erachteraan gezet dat dat wel heel raar klonk en dat ie zich geen zorgen hoefde te maken hoor :p
    Maar als het goed is, is het zaterdag zo goed als af! :) En dan ga ik foto's spammen als een malle :D
    Enniewee, ik kon dus uitslapen vandaag. En dat heb ik gedaan ook! Heb denk ik zo'n 12 uur in bed gelegen vannacht. Heerlijk bijgekomen, was ook wel erg moe.

Kleintje, fijn dat je dr weer even bent! Tjee, wat een sterke kerels heb jij zeg! En wat ben jij een volhouder met dat kolven! Respect! Ik blijf duimen dat alles voorspoedig blijft verlopen en dat jullie zo snel als mogelijk is, met z'n allen naar huis kunnen.

Viv, al uitslag binnen?
    Oja, mooi! Geen zwschverg! Houwen zo! :)
    Nee, helaas nog geen verlof hoor ikke! Ik ben altijd op donderdag vrij, dus moet morgen nog werken. Maar vrijdag is de leukste dag vd week dus dat komt wel goed :)
    O mn buddy heeft al gemeld dat ik nog geen verlof heb, thanx bud :D Handig zeg! :)

Sucre: JEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Wat een superbeeb heb jij! Wel een monster natuurlijk dat ie je zo in spanning heeft laten zitten! Maar super dat t niet nodig bleek!!!

Juul, tuurlijk hou ik jou op de hoogte :D Zorg ff dat je je tel aan je vast ductapet (niet over het scherm plakken he, dan zie je niet zoveel :p)

Zo, ben ook weer een beetje bij zeg, hijg puf!

O wacht, facebook of hyves? Ik ga dan toch voor facebook. Steeds meer mensen switchen, dus als je nu voor hyves kiest, zul je toch op den duur over "moeten" naar fb. Moeten is natuurlijk overdreven he :p

Kga mn papa eens bellen, kijken of ie tijd heeft om even mee naar de karwei te gaan. Heb echt de ballen verstand van de helft van wat ik moet halen, dus dan maar een ekspèr doehetzelfert mee he :p
    Vandaag al een keer naar de karwei geweest, ik dacht, ff een potje grijze verf halen. Hebben ze natuurlijk weer 5 miljard grijstinten waar ik niet uit kan kiezen, dus maar wat staaltjes meegenomen.

Vanavond naar vrienden toe, is hier om de hoek gelukkig. En ik ga heel ongezellig zijn voor ze, moet tenslotte wel zp in de gaten houden :p

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ juul: Dan heb ik dat verkeerd gelezen, van je verlof. In ieder geval de laatste loodjes, aftellen maar!

@ Ons Kleintje: knap hoor dat je door blijt gaan met kolven. Goed om te horen dat ze ook af en toe bij je aan de borst drinken/ zuigen. Lijkt me toch een soort lichtpuntje naaast al het nare.
    Ik blijf aan jou en je jongens denken hoor. Op het thuis front ook alles goed?

@ Vive: Preitje in een stuit, jeetje! Heb je al de bloeduitslagen? Gaan ze bij jou ook proberen om preitje te keren?
    Goed om te horen dat alles voor nu goed blijkt te zijn, is toch eventjes een zorg minder. Nu moet je zeker wel regelmatig terugkomen?

@ Sucre: Geweldig nieuws voor jou! Kan me goed voorstellen dat het een opluchting is.

@ juul: Je kleine mannetje dus weer helemaal heppie. Tuurlijk gaat fietsen zonder gips veel beter en sneller, dat weet toch iedereen! :p

Ik heb vandaag even met ouders gebeld (zijn onderweg uit Spanje naar huis) en even bij hen mijn hart kunnen luchten. Grappig detail: toen ik hen vertelde wat het geschatte gewicht is van de kleine gup, was hun reactie 'ooohh, mooi gewicht hoor!'. Ze wisten me ook te vertellen dat jongste van mijn nicht een 12 ponder was, en een andere zoon van haar was een 10 ponder. Ik maak me gelijk minder zorgen.;)
    Daarna heb ik nog wat dingetjes ingeslagen voor mijn ziekenhuis tas (wat steeds meer op een voedselnoodpakket gaat lijken, met al die granen repen en koekjes voor vriend). :D

Toen ik thuis kwam kreeg ik onverwacht nieuws van vriend en het maakt het begin van mijn dag helemaal goed. We zijn namelijk eigenaar geworden van een nieuwe boot!!! Eigenlijk helemaal niet meer verwacht en de droom een soort van losgelaten, en dan hoor je dat het toch doorgaat, super!

Ik zou graag mijn positieve vibes met jullie willen delen! Ik denk aan jullie en duim mee!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    O wauw Nova, gefeliciteerd, wat leuk dat het toch nog is gelukt met de boot!! :):)

4. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    jeetje wat een dag zeg.........

vive, heeeehhhh was je onderdruk 144????of bedoelde je het andersom??? 144 is namelijk echt hhheeeellll erg hoog!!! lees net dat het gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging is! fijn, extra controle kan geen kwaad!

@bd, ohhh meid, dus het is echt flink aan het rommelen...heb je ook al ontsluiting dan?nou ik hoop voor je dat het nog even lekker blijft zitten en dat dit gewoon voorweeen blijken te zijn...ga snel verder met duimen, duim duim duim

@ahhhh sucre, gelukkig heeft bij jou ons duimendraaien geholpen! hopelijk blijft de kleine nu ook netjes zo liggen...

@ons kleintje, ik heb het echt met jullie te doen zeg, jeetje wat een vervelende situatie.
    probeer ondertussen wel te genieten van je jongens en het buidelen!

@julia, fijn dat bij je mannetje het gips er weer af is, ach het is waar kinderen passen zich zooo makkelijk aan, waarom zal je alles laten om dat stomme gips! misschien kunnen wij als volwassenen daar een voorbeeld aan nemen!
    jij klinkt wel lichtelijk verslaafd hoor....aan zsp... ga nu maar gewoon een gezellige avond hebben! veel plezier!

@supernova, wat een top nieuws! gefeliciteerd groot boot bezitters! haha leuk. nu hopen op snel goed vaar weer!
    10 en 12 pond...brrr of ik daar nu zo happy van word...

ik moet morgen naar de vk, zal eens vragen of ze ook ongeveer kan inschatten wat het gewicht zal gaan worden. en even vragen over mijn zeer pijnlijke plek boven op mijn buik.

vanmiddag heb ik even lekker gewinkeld met een vriendin en haar dochter en jaaaaa zowaar wat gekocht, een nieuwe tas en een leuke ketting...maar niks voor de beeb of zoonlief kunnen vinden... ach we hebben nog langer verlof als vandaag, zal vast goed gaan komen, denk ik!

op de terug weg is zoontje in de auto in slaap gevallen...handig! not!
    ga zo maar eens zijn pyama aan doen en kijken of ie naar bed wil... hebben papa en mama tenminste ook nog een beetje avond!

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ientje: Thankies!

Meid: Mooi gescoord met winkelen! Beter dan niets en inderdaad, volgende keer dan voor beeb of vriend!

Hyvers: Ik heb voor nu een hyves aangemaakt (misschien later facebook, of ook niet) en ik zoek vrienden :D. Ik heb ergens jullie hyves namen voorbij zien komen, maar kan het even niet meer terug vinden. Dus als ik je mag toevoegen, wil je dat even laten weten. (ik zet liever niet mijn hyves-naam hier, want dan wordt zoeken voor nieuwsgierige familieleden wel heel makkelijk;))

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Zo ik ben weer thuis.... Wat een gedoe zeg. Gister al heel de dag echt buikpijn en vannacht bijna niet kunnen slapen. Na hoop aansporen van hubby toch maar de vk gebeld vanochtend. Die kwam meteen langs (bij mijn eerste had ik met 21 weken al weeen, dus ze waren voorbereid). Bloeddruk gemeten, maar die was goed. Beeb lag ook goed.
    Uiteindelijk blijkt het dus al flink aan het rommelen te zijn daar binnen, maar gelukkig nog (!) geen ontsluiting.
    Moet nu dus erg rustig aan doen. Karweitjes niet meer verdelen over de dag maar over de week. Hubby zal dus even aan moeten poten (wordt nog wat als hij volgende week 4 dagen naar het buitenland gaat!).
    Bij het minste of geringste moet ik meteen bellen, al is het midden in de nacht. Ze willen met mijn voorgeschiedenis geen risico nemen, alhoewel het nu minder erg zou zijn als de kleine geboren wordt. Uiteraard is het beter om nog even te blijven zitten. Ik zei vandaag nog tegen hubby; let op, moeten ze straks met 42 weken de beeb gaan halen!

Ik ben dus weer online girls.

Zag trouwens dat mijn buddy, ondanks haar eigen troubles wel even een update had geplaatst. Super lief!!!!! Viv doe je zelf ook rustig aan!

7. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    @supernova, ik heb je een pb gestuurd hoor!

@bd, ohhh fijn dat je weer online bent! zijn dit echt voorweeen geweest dan? gelukkig nog geen ontsluiting!
    nou meid doe rustig aan!

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ientje, wat super dt je Hb zo mooi is gestegen. En dat met zo weinig therapietrouw. ;):p Alleen die gedroogde abrikozen en pruimen, brrrrrrrrrrrr...klinkt niet echt lekker. Maar zit daar zo veel ijzer in? En eet je dat elke dag?
    Hopelijk vannacht een betere nacht! En niet te veel piekeren over je werk he. Ze zullen het prima redden zonder jou. Wel heel erg fijn, zo'n mooi compliment!! En als je niet kan slapen, ik kreeg als tip 's nachts vooral te gaan zappen op tv. Zo veel natuurschoon te zien. :D Heerlijk dat je zo lekker kon uitslapen, was echt ff nodig he.
    Fijn dat de badkamer bijna af is. En leuk smsje naar manlief. :p
    Werkze je laatste dagje!

Buik meten, bij mij zeggen ze wat anders. Eens kijken... Lengte is zwangerschapsduur + 2 weken. Hmmmm... ach boeie.. als de baby's maar goed groeien...

Julia, die bonbons van jou klinken ook goddelijk! Ik heb mijn chocola trouwens nog niet aangebroken, knap he. :)
    Ik zit al de hele dag in de lotushouding. Oh nee, heb vanmiddag geshopt, vond dat wel zwaar, had het gevoel alsof baby weer zakte, maar dat zou een goed teken zijn he. Nu wel buikpijn. Maar hee, ik ga niet klagen, ben superblij!!
    Fijn dat je mannetje weer zonder gips mag!

Meid, ik heb mn vluchtkoffer in de auto laten staan, maar zodra ik die echo zag, verscheen er op mijn gezicht een megasmile!! :D
    Lekker geshopt vandaag?

Supernova, hoe was het in het ziekenhuis? Kindje goed gegroeid? Oehhh, wat een vervelende miscommunicatie. Leek mijn zkh wel vandaag. Gelukkig een hele fijne vk, die voor jou opkwam! En een grote baby, beter wat reserves na de geboorte dan tekort hoor. En je krijgt de baby er echt wel uit! ;) Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent.
    Ben wel benieuwd of je voorgevoel gaat kloppen! Hopelijk beval je wat eerder dan de 40 wkn.
    Wouw, the boat is yours, wat gaaf!!! Wanneer hebben we de boatwarming? :)

Ons Kleintje, fijn om weer wat van je te horen. Super dat het goed gaat met je mannetjes. Hopelijk zijn ze gauw weer samen op 1 afdeling. Sterkte met alles en geniet van je mooie mannen.

Vive, ik schrok enorm van je berichtje. Allemaal geen fijne dingen dus. Knuffie! Gelukkig geen zw/vergif. Maar toch wel veel zorgen en dat is niet fijn. Gaat prei ook gedraaid worden? Of hebben jullie het daar nog niet over gehad. Hopelijk gauw weer betere waarden en hou het in de gaten. Duim hier ook voor jou.

BD, hoe gaat het nu met je meis? Heb je weeën of ontsluiting? Ben je in het ziekenhuis? Sterkte!! Ik denk aan je en duim voor jullie.
    Ahh, daar was je update alweer. Gelukkig gaat nu alles goed. Doe het rustig aan he, wees streng voor jezelf! Knuffie!

Afvallen door BV, ik viel de eerste weken heeeeeeeeeel snel af, maar ik werd zo dizzy en gammel, dat ik de kilo's er ook weer heeeeeeeeeeeel snel bij heb gegeten. Dus het gaat niet altijd op.

Facebook of hyves. Ik doe meer met hyves, dus dat vind ik leuker. Maar heb gisteren een stoomcursus FB gekregen van Juul, dus dat begin ik ook al enigszins door te krijgen, haha. ;)

Morgen meer van mijn kant. Truste allemaal!!

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen,

@Vive: PFf, gelukkig meid! Fijn dat ze je wel extra onder controle gaan houden. Hopelijk blijft het goed gaan en komt er geen zwangerschapsvergiftiging.

@Juul: Fijn dat het gips van de kleine man eraf is, nu kan hij pas echt hard gaan fietsen haha. Hoe was de voorstelling?

@Supernova: fijn dat je wat gerustgesteld bent door je ouders. Scheelt toch weer als blijkt dat het in de familie zit om grote kindjes te krijgen ;) En wat gaaf dat je toch nog je boot krijgt. JOehoe!

@BD: Pfiew, gelukkig nog geen ontsluiting dus! Nu echt rustig aan doen hoor! Zou natuurlijk fijn zijn als jullie kleintje nog even blijft zitten tot 37 weken, daarna kan het komen hihi.

Nou ik even genieten van een fijn dagje. Vanmiddag High-Tea met collega's en beetje de stad in.

Liefs,
    Misty

10. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    vive gelukkig geen zw suikers hoop dat je beeb ook uitzelf gaat draaien hups de andere kant op!!!

bd gelukkig geen ontsluiting rustig aan meid kleine nog effe rustig houden!! nog effe paar weekjes wachten..

sucre fijn dat je de kleine zich heeft gedraaid!!!zo zitten blijven nu...

ons kleintje fijn dat het goed gaat !!dat ze maar lekker groeien en goed mag blijven gaan!!!sterkte meid zware tijd heb je al gehad...

morgen zijn schoonouders 30jaar getrouwd morgen lekkker bbgen hoop dat mooi weer wordt en zondag uiteten met zijn 6-en gezellig....

manlief is gelukkig weer wat beter is weer aan werk

11. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    zo hier een druk middagje gehad....moest vanmiddag naar de vk, bloeddruk was torenhoog, 152/99 , konden direct door naar het ziekenhuis, heb meteen een 50min aan de ct gelegen en aan de hartslag meter, daarna echo gehad, toen kon ik mijn plasje inleveren en werden er ook nog eens 2 buisjes bloedafgenomen.

gelukkig waren alle uitslagen goed, en mochten we weer naar huis!
    voorals nog sta ik onder controle van de vk, maar mocht ik nog een keer hoge bloeddruk hebben, kom ik onder controle van gyn. te staan.

wat is het hier rustig geweest vandaag!
    alles goed met iedereen?

@lovekees, gef. met schoonouders, gezellige dag morgen en zondag!
    @ha vive, je hebt me gevonden op hyves, gezellig hoor!
    @ bd, hoe is het nu met jou? is alles weer wat rustiger?

nou meiden fijn weekend!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Inderdaad een rustig dagje hier op zp! Mag ook wel na al dat geouwehoer van de laatste dagen. Ik zal dan ook even kort houden, ben bek af.

@Meid, jeetje - dat was vast schrikken! Hopelijk een wat lagere bloeddruk vanaf nu! Voel je je verder wel goed?

@Bd, hoe ben jij de nacht en dag doorgekomen? Nog weeen? Spannend allemaal zeg... poeh poeh... dat het zomaar ineens kan gebeuren, het is je vast overvallen!

@Vive, jij? Still alive, baby in belly I hope?

@Ien, genoten van laatste werkdag, nu genieten van zeeen van tijd (voor zolang het duurt....) :)

@Nova, super van de boot, dus toch gelukt! Cool zeg! Wanneer is de 'overdracht'? Heet dat zo bij het kopen van een boot? En komt er nog een eerste stukje varen voor de bevalling?

@Pina, hoe is het eigenlijk afgelopen met mail voor so called vriendin? Verstuurd, of nog bij concepts in je mailbox?

Euhmm who else? Weet t effe niet.

Hier alles goed. Hub heeft een dagje uit met werk, zit ergens op 70km van Nijmegen, incl dinner en hotel, zal morgen eind van de middag weer hier zijn. Dan ben ik aan het werk en houdt oma zich met de kindjes bezig... Vanmiddag kwam ik zoiets leuks tegen, a.s. weekend is er een riddertoernooi in/bij kasteel Hoensbroek in de buurt van Heerlen. Laat mijn oudste koter nu helemaal gek zijn van alles wat met ridders en zwaarden te maken heeft.... Dus... net een hotelletje geboekt in Duitsland, in de buurt van Hoensbroek, dus daar rijden we zondag heen. Beetje wandelen, relaxen in dat durpie daar en maandag naar het kasteel. Er is veel te doen, dus we zullen er wel een dag zoet mee zijn daar. Ridders op paarden, ridderponybaan, middeleeuwse markt etc etc. Ik heb er zin in!

En voor nu duik ik op de bank. Cabaret gisteren was leuk, maar getver ik krijg de kriebels van die zw.schapsbroeken, het zit gewoon allemaal niet meer lekker en ik hang 's avonds gewoon het liefst in charmante joggingbroek en slobbertrui van hub op de bank. Kreeg gisteravond halverwege de voorstelling last van die restless legs, errug handig tijdens cabaret wanneer je op je stoel hoort te zitten...

Maar goed, dit zijn maar kleine ongemakken, verder klaag ik niet.
    Hubje is weg, ukkie MET luier in bed, dus dat garandeert in ieder geval geen bepiest bed vannacht, hopelijk komen er ook geen vossen op bezoek bij hem, dan slaap ik misschien weer eens 7 uur achter elkaar!

Doeiii

13. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    meid gelukkig dat het goed is nu maar hopen dat bloeddruk wat lager wordt

julia leuk zeg effe weg leuk dat je zoontje gek is van ridders gezellig weekend

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Lovekees, leuk - jullie dus feestje morgen! Alvast veel plezier. Geen idee wat het weer doet trouwens, hoop op mooi bbq weer voor jullie! hubje weer beter dus? Had hij griep? Gelukkig weer aan t werk, beter nu ziekjes dan over een week of 4-5 toch? Dan heeft ie weer een taak erbij namelijk waar je energie voor nodig hebt! :)

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Meid; jee was schrikken die bloeddruk. Doe rustig en laat ze je maar goed controleren.

Julia; wij zijn vorig jaar geweest op het toernooi in hoensbroek. Gaven hele leuke shows. Ook veel middel eeuwse spelletjes voor de kids. Aanraden waard (tenminste vorig jaar dan). Have fun!

Hier alles gelukkig goed. Moet me wel rustig houden en erg weinig doen op een dag. Is moeilijk maar goed kan nog hooguit 8 weken duren toch?!

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Bd, leuk te horen dat jullie het er vorig jaar naar jullie zin hebben gehad! Liep je over hoofden of viel dat mee?

Meer dan 8 weken zal het wel niet worden, ach als je de 37/38 haalt zit je nog veiliger dan nu natuurlijk. Heb je weeën trouwens?

17. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    @ Julia: Ik heb toevallig gisteren kort gereageerd per mail op die vriendin. Heb haar verteld dat ik het vervelend vind zo'n boodschap per mail te ontvangen en eigenlijk ook liever niet per mail wilde reageren, wel heb ik erin gezet dat ik het erg jammer vind dat ze mij afrekent op iets wat niet eens is voorgevallen ( alleen in haar gedachten).
    Wanneer ze er behoefte aan heeft kunnen we samen iets afspreken om het uit te praten, maar ik laat de keuze aan haar.... tot nu toe nog niets gehoord!
    Ik weet ook eigenlijk niet wat ik wil, tot nu toe erg weinig last gehad van emotionele buien, maar als ze al voor de geboorte zegt dat ze totaal geen interesse heeft in mijn kind, laat het me niet koud.
    Toch wel erg lastig om dan nog een vriendschap te behouden denk ik, of ze moet er op terug komen.

@ Bd:Gelukkig lijkt alles weer rustig, wel even schrikken hoor... laat die kindjes van ons nog maar een aantal weekjes veilig binnen blijven!

@ SuperNova: Gefeliciteerd met de boot! Wij hebben er ook eentje, maar dat is eigenlijk vooral een speedboat, erg leuk, maar niet als je zwanger bent. Dus helaas toekijken hoe mijn vriend het erg naar z'n zin heeft, ik mis het vreselijk om op het water te zijn. We gaan nu dan ook kijken naar een jachtje, hebben we dalijk toch meer plezier van met z'n drietjes.

@ Meid: Hoop voor je dat je bloeddruk weer goed naar beneden gaat en blijft! Niet leuk!

Groetjes Pina

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Julia; wij waren er toen wel op tijd. Wel druk maar geen chaos hoor. Kids konden genoeg zien en meedoen met spelletjes.

Rommelt nog wel hier, maar gewoonrustig aan doen zodat het niet door gaat zetten. Bij twijfel of verandering moet ik meteen bellen.

Krijg trouwens woensdag nog een echo. Zij dit jaar begonnen met test om met 34 weken echo te maken om naar groei te kijken. Ben benieuwd. Wel leuk nog ff spieken :)

19. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Mogge meiden,

Ff melden dat ik EIN-DE-LIJK met VERLOF BEN!!!! :D:D:D:D
    Helemaal heppiedepeppie! :D
    Vandaag komen de klusserts weer klussen, en ik ga een poging doen tot het verven van de wc :)
    Dus niet zoveel zp-en ben ik bang.
    Maar vanavond kan ik weer lekker thuis douchen!!! :D

Zo, einde egobericht, later zal ik weer ff reageren :)

20. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    jeeeeehhhh ientje heeft ook verlof! en zo langzamerhand komen er steeds meer bij!

wat gaat het toch snel he, vinden jullie ook niet!

heerlijk weer een zaterdag met verlof, wat een luxe om zaterdags vrij te zijn, kon vanmorgen gewoon even rustig douchen en rustig samen ontbijten straks even naar de winkelstraat, nieuwe schoenen voor ons zoontje kopen.
    vanmiddag verjaardag schoonvader en morgen een lekker dagje naar de dierentuin in epe...zal wel over de koppen lopen zijn denk ik....maar wel veel zin in!

gaan jullie nog wat leuks doen met dit pinksterweekend?

Share This Page