Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Meid: Jeetje, jij ook al naar het ziekenhuis geweest. Gaat goed hier. Gelukkig waren alle uitslagen goed en hopelijk blijft dat zo!
    @Lovekees: Gefeliciteerd met je schoonouders en veel plezier vandaag en morgen!
    @Julia: wat heerlijk een hotelletje en riddershow voor de kleine man! Veel plezier morgen en maandag!
    @Pina: Goed dat je je vriendin gemailt hebt en het besluit bij haar laat. Je kunt immers je kind niet wegcijferen en het hoort bij jou, dus als dat haar niet aan staat, dan ook geen vriendschap lijkt me.
    @Bd: Fijn dat je met 34 weken nog een echo krijgt. En dat ze je nu goed in de gaten blijven houden.
    @Ientje: Heerlijk verlof! Geniet ervan, want voor je het weet is de kleine er al. Zeker als je weet dat het met 37 weken al kan komen...

Iedereen een fijn weekend!

Liefs,
    Misty

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
  3. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hahaha goeie foto ientje, lachen!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ientje; lekker verlof. Geniet er van! En die foto wahahaha echt geweldig!

5. vive2

vive2 Fanatiek lid

Gefeli met je FLOF!

Ik ben heeeeeeeel druk en blij te lezen dat alles goed hier is met jullie! Nou *hijg* ik ga nog even mijn tomaatjes en rode bessen oogsten, dan ga ik niksdoen!

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Juul: Ik heb om eerlijk te zijn geen idee hoe het heet bij het kopen van een boot, dus wij noemen het ook maar 'de overdracht'. Het komt er op neer dat we een contract tekenen, waarmee wij als eigenaar worden aangesteld. En het letterlijke overdragen van sleutel. Het hele feest gebeurt morgen ochtend. helaas moet vriend nniet lang daarna werken, maar maandag gaan we zeker een stuk varen!
    Ridders en middeleeuwen, leuk! En ook lekker, nog even een nachtje weg!
    En? 7 uur slaap kunnen pakken?

@ Meid; jeetje, da's even schrikken. Je wordt nu wel goed in de gaten gehouden, lijkt me!

@ Pina: Wel goed dat je je vriendin een reactie hebt gestuurd. En inderdaad, misschien is het ook prettiger om dat soort dingen face-to-face te bespreken. Ik hoop dat ze dat begrijpt. Hoe dan ook, de bal ligt nu bij haar.
    Welke omgeving varen jullie, als ik mag vragen? Onze ligplek is in Aalsmeer. Als je het over een speedboot hebt, moet ik gelijk denken aan de speedboot-zone op de Westeinderplassen.

@ Ientje: yaaaaaaay! Verlof! En yaaaaaaay voor weer thuis kunnen douchen!
    Leuke foto!

@ Lovekees: gefeliciteerd en veel plezier!

Vraagje aan de meiden die al mamma zijn: één van jullie ervaring met een keizersnee?

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Jeetje wat is het rustig hier vandaag! :$ Da's niks voor ons :D
    Maarja, als jullie het net zo druk hadden als ik, dan snap ik dat ook wel ;)

Viv, lekker zeg, zelfgeplante tomaatjes en besjes! Heb je een kasje? En nog meer groente/fruit? Heerlijk! Mn ouders hebben ook 't een en ander te eten in de tuin groeien, smaakt altijd nog veel lekkerder dan als je 't uit de winkel haalt! :)

@ Pina: goed van je dat je even wat hebt gemaild naar haar. Ben benieuwd of ze er nog op reageert.

Juul, superleuk dat je daarheen gaat! Zal die oudste van je wel helemaal te gek vinden! :)

Ik kan weer douchen thuis!!!!!!!!
    Nog wel ff afwachten of het water niet vervolgens beneden in de woonkamer ligt, maar ik geloof dat onze loodgietert wel te vertrouwen is wat dat betreft ;)
    Alleen de wastafel mag ik nog niet gebruiken, hij wilde de sifon (waarom schrijf je sifon en zeg je sjifon????) aandraaien en draaide iets te hard: krak! Dus die wordt dinsdag nog ff opgehangen. Maar dat kan me allemaal niet boeien, de badkamer wordt zooooo mooi!!! Ik ga pas een foto plaatsen als ie af is hoor :)

Zonet nog 'even' de wc geverfd, eindelijk! Wilde ik eigenlijk vanmorgen doen maar toen moest ik steeds op pad voor de klussers. Dus ik heb alle karwei's, gamma's en praxissen hier in de omtrek wel gezien vandaag..

Maar goed. Ik ben toch eigenlijk best wel een heel klein beetje boel trots op mezelf dat ik het gewoon gedaan heb! Was ff een pokkekarwei, maar het zit erop, en ik vind het mooi.
    Schoonmoeder was vanmiddag ff op bezoek, toen liet ik zien wat ik wilde verven. Ik vond het namelijk nogal steriel wit, en saai, vandaar dat ik het een mooie grijze kleur wilde geven. Kan ze niet gewoon zeggen, o leuk, maar nee, dan zegt ze dat ze wit juist wel mooi vindt, en van grijs wordt het weer zo somber. Grrr! Wel eerlijk hoor, maar dat wil ik dus niet horen! ;)
    Maar goed. Ieder zn ding. En ze is verder hartstikke lief hoor, maar soms he...

Anyway, ik ben nu op de bank neergeploft, met een bak fruit en een bak koffie, en o wacht, er liggen hier ook nog zeeuwse bolussen! Jammmmmm! :) Ik kom de avond wel door :)
    Oei, wel met de voetjes omhoog zo te zien, want die beginnen weer aardig formaatje olifantenpoot te worden!

Laterrr!!

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O, en @meid: was ff schrikken, maar gelukkig gaat alles weer helemaal goed! Houwen zo!!

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Misty, hoe was de high-tea?

Lovekees, leuke dgn voor de boeg, geniet er lekker van!

Meid, oeehh wat een hoge bloeddruk, wel heel fijn dat alle uitslagen verder goed waren. Hopelijk kan je gewoon bij de vk blijven.
    Wij vieren morgen Dweildag in het dorp, met allemaal dweilorkesten. Superleuk altijd, alleen denk dat ik ga overslaan dit jaar. Ben bang dat mijn buik en baby dat niet aankunnen, haha.

Julia, wat een leuke dgn hebben jullie gepland bij Hoensbroek. Hartstikke leuk voor je mannetjes ook!
    Ik heb ook altijd graag een joggingbroek aan zodra zoonlief op bed ligt. Zit toch het lekkerst. Kan niks straks verdragen.
    Succes vannacht, hopelijk slaap je uren aaneen!

BD, hoe gaat het met je? Lukt het rustig aandoen wel een beetje?
    Leuk dat jullie woensdag nog even kunnen spieken bij de baby!

Pina, wat een goed mailtje heb je gestuurd! Het is en blijft moeilijk, maar je hebt wel gelijk.

Ientje, heerlijk verlof!! Genieten meis! En vanavond lekker een uur onder de douche staan, haha. Is het mooi geworden? Balen van de wastafel, maar ook dat komt goed. Geniet ook van alle lekkere hapjes!
    Geinige foto!! :)

Vive, hoe gaat het nu met jou?

Supernova, wat gaaf, morgen de boot al. Ik wens jullie veel plezier en heel veel mooie tochtjes ermee!
    Gelukkig geen persoonlijke ervaring met een keizersnee. Maar wel veel ervaring ermee wat betreft werk. Dus wat wil je weten? Ask nurse Sucre. :D

Wij zijn flink wezen shoppen vandaag. Bij de IKEA hebben we een tafeltje met 2 stoeltjes gekocht voor zoonlief en ook een lekkere luie stoel voor hem.

Daarna met mijn moeder (jaja, ze kwam zo maar langs!) nog een verjaardagskado voor de kleine man gekocht, een loopfiets, alleen is die nog niet binnen. En nog wat kleine geitjes, haha. Er kwam vanmiddag ook al een hele grote doos voor ons, alweer voor hem. Kleine man wordt flink verwend! :D

En nu, buikpijn en veel harde buiken. Auw...

En ons mannetje heeft de waterpokken. Dus de baby moet nu nog echt even wachten. Hij heeft er nog geen last van, hopelijk blijft dat zo.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh, nog een paar grappige dingen...

Ik weeg nu evenveel als mijn man. :$

Ik heb een korte broek gekocht bij de Livera voor na de bevalling. Zoonlief zag hem, roept "ooooooooooooh moooooi!! Oma???" :D:);)
    Ik moest heel hard lachen, maar eigenlijk was ik natuurlijk diep bedroefd. :(

Het bed staat hoog!!!! Morgen ben ik 37 weken zwanger, jippieeeeeeeeeeeee!! En de baby ligt nog steeds goed, dus vanaf vannacht 0.00 uur mag ik thuis bevallen. Yes!!

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Al 2 jongens geboren.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv

27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 9 kindjes is het geslacht nog onbekend.

Afspraken:

15 juni - Annelies - controle vk + overdracht naar gyn
    20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho
    21 juni - MiRowsu - Echo + vk
    23 juni - ientje - controle vk

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia - Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Zo ientje, was je bang voor kramp in de vingers? Wat een lang bericht, haha. Sorry, ben flauw...

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ff kort, gesloopt na heftige werkdag met veel te veel gedoe met een client. Ien jij bent daar dol op, winkeldiefstal, sensatie gedoe etc... Ik moest zoveel dingen regelen, zoveel emoties, uitbarstingen gegil gebrul etc van client dat ik aan het eind van mijn werkdag echt zo'n zwaar gevoel in mijn buik had en me realiseerde dat dit geen dingen zijn voor zwangere vrouwen van bijna 35 weken...

Anyway, nu thuis en zo naar bed. Morgen richting Duitsland en hopelijk beetje mooi weer en maandag natuurlijk riddergebeuren.

Pina, goed van dat mailtje, ben erg benieuwd naar haar reactie, hopelijk een keer face to face, zou toch iets meer duidelijkheid scheppen denk ik.

Meid, hoe gaat ie, heb je het idee dat bloeddruk daalt of is dat alleen te meten en heb je verder geen klachten?

Nurse sucre :) haha, heb jij verpleegkunde gestudeerd? Waar? Vannacht niet gaan bevallen hoor, lekker slapen dan morgen een dagje zonder harde buiken en geen durpsfeest voor jou ;)

alles beetje normaal tussen jou en je moeder?

Nova, spannend, morgen dus de overdracht! Cool en super dat jullie ook snel een stukje gaan varen!

Geen ervaring met ks gelukkig, ask THE nurse hier maar even, haha!

Vive, gefeliciteerd met grote zoon, hoe was het feestje?

Ien, coole fotoooo!!!! Echt kei leuk! nog geen druppels aan huiskamerplafond hangen? Zo niet dan zit het vast wel goed! Ben erg benieuwd hoe het er utziet als alles klaar is. Stomme maar eerlijke reactie van schoonmoe... Wij zullen je nieuwe pleemuurtje de hemel inprijzen als je even een foto spammed, spamt.... You know what i mean.

Ok, what else? Vanaf iPod kan ik nu niet teruglezen dus uit mijn hoofd.

Met de rest alles goed? Bd, beebje nog in buik hè? Hoop van wel!

Sorry voor alles en iedereen dat/die/wat ik vergeten ben, maar duik nu toch echt mijn nest in want mijn Nederlands wordt er niet beter op.

14. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Nurse Sucre: ik heb vooral veel vragen m.b.t. eventuele psychische omstandigheden bij een keisersnee. Weet niet of je daar ook mee te maken heb gehad!

Ik vind van die loopfietsjes zo leuk! Ik zag er laatst eentje in de vorm van een motor, zo stoer!
    Maarre, je hebt geitjes gekocht? Ik denk dat ik het verkeerd lees of snap....
    Balen van de waterpokken, hopelijk gaat ie inderdaad geen last krijgen!

@ Het bed de hoogte in: Hier nog niet, we hebben afgesproken met kz dat er een extra matras op gaat (klossen en kratjes worden een ramp). Ik denk dat ik tot na de bevalling wacht met dat extra matras erop te gooien. Ik kan nu precies goed uit bed komen en anders is ie te hoog.
    Ik heb wel van de week zo'n waterafstotende hoeslaken/ molton ding gehaald. Die gaat er wel eerdaags op.

Vanmiddag belde ik vriend op om te checken of de tijd voor de bootoverdracht voor hem ook uitkwam ivm werk. Komt ie net thuis en verteld ie dat ie eigenlijk wel enorm geschrokken was omdat ik belde. Hij stond helemaal te shaken vanmiddag. De arme schat.....

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jeetje wat een boel reacties weer, nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik ernstig heb verzuimd te reageren :)
    Ik ben al sinds vier uur op, ja heel erg ernstig, maar kon niet meer slapen en ben hondsberoerd. Dus ben maar uit bed gegaan en lig nu lekker op de bank te genieten van de kitties. Die gaan vandaag verhuizen naar Belgie, zal nog wel een drama worden vermoed ik :D

Verder zat er al vanaf 5 uur een irritante duif in de tuin. Snap niet wat dat beest bezield zo in de vroege ochtend, de hele tijd te koeren pffff. Ben heel gemeen geweest en heb mijn raam open gezet. De katten hebben het leuk gehad :D Duif mist een paar veren en is weggevlogen (gelukkig maar).

Mbt mijn kies, de pijn wordt gelukkig minder (wheee). Van wat ik er van heb begrepen is dat ze nu gewoon aan het deel, wat nog wel overeind staat, een extra grote vulling aan gaan plakken of zo. Ach we zullen wel zien op 14 juli.

@ Ientje, wat heerlijk verlof. Moet nog vier daagjes en ben ernstig aan het aftellen ;) Super dat je ook eindelijk weer thuis kunt douchen. Beetje onhandige opmerking van je moeder, maar spam hier maar een foto. Ik kan me niet voorstellen dat het niet mooi is.

@ supernova, sorry geen ervaring met een keizersnede ennuh gefeliciteerd met de aanschaf van de boot. Hopelijk een flink aantal mooie vaartochten voor de boeg.

@meid wat eng die hoge bloeddruk, hopelijk zakt ie weer (duim, duim).

@ sucre, grappig dat je nu net zoveel weegt als je man. Ik weeg altijd al meer dan mijn partner ;) maar ja dat is nu eenmaal een magere lat die kan eten wat hij wil. Ik pest hem altijd met zijn bmi wat duidt op ondergewicht :cool:
    Wat heerlijk dat je bed hoog staat en dat je nu officieel thuis mag bevallen (ik ga er tenminste vanuit dat je nu nog niet bevallen bent). Lekkere opmerking van je zoontje haha. Kinderen kunnen af en toe zo heerlijk uit de hoek komen.
    Succes met de waterpokken, hopelijk blijft beeb nog even zitten.

@ sucre, zit ientje niet zo te pesten dat is gemeen :p

@ julia, pfff klinkt als een heftige dag. Gelukkig is/komt?? het einde in zicht. Vind je het niet eng worden op zulke momenten met je dikke buik ? Kan me voorstellen dat je bang bent dat de agressie zich echt lichamelijk tegen jou keert.

@ supernova, schattig dat je vriend zo schrok.

Zowwww alweer bijna 6 uur

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Correctie het is 6.01

17. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    Whoe, weer veel geschreven!
    @ Ientje, laat de foto van de badkamer maar zien, wij vinden hem bij voorbaat al mooi! En geniet lekker van je verlof.
    @ Anneliesje, Succes met het wegbrengen van de katjes...
    @ Pina, goed dat je hebt gemaild. Je moet het toch kwijt en hopelijk komt er een (persoonlijke!) reactie.
    @ Supernova, mijn eerste was een geplande keizersnede ivm stuitligging. Je had nog wat vragen over de psychische kant. Laat maar weten wat je vragen zijn! Weet wel dat iedereen het anders ervaart. Een vriendin van mij had uiteindelijk een spoedkeizersnede en haar is het alles meegevallen. Ik heb het als zwaar ervaren, maar dat komt ook door mijn persoonlijke omstandigheden (ffies opsommen: september een relatie, november zwanger, december na 7 weken miskraam en gaan samenwonen, meteen weer zwanger, juni getrouwd, eind augustus bevallen met keizersnede) was alles in een recordtempo, geen aanrader. Vooral na de bevalling vond ik het moeilijk, ik denk dat ik door mijn emotionele omstandigheden langer last had van de lichamelijk klachten en me daardoor minder met onze kleine meid kon bezighouden. Ook daarover voelde me ik dan weer rot. Ik heb achteraf het "proces" van de bevalling gemist, het hele gebeuren met weeen en het leven naar het moment van de uiteindelijke bevalling toe. Dus nogal wat depressieve dingetjes.
    Maar, zoals ik al zei, iedereen ervaart het anders. Mijn vriendin vond het fijn dat ik het haar had verteld, zodat ze met de spoedkeizersnede een beetje wist wat er ging gebeuren en niet helemaal blanco was.
    Misschien kun je de VK of gyn ook vragen om een verwijzing of kunnen zij je helpen met een uitgebreide toelichting op de psychische kant van het verhaal (de medische kant is meestal wel duidelijk).
    En nu met de tweede sta ik er veel beter in, omdat mijn emotionele omstandigheden ook veel stabieler zijn. Omdat ik een iets verhoogde kans heb op alsnog een keizersnede vanwege de eerste, weet ik ook wat me te wachten staat, al hoop ik dat het op de natuurlijke manier goed gaat.
    Dus, als je iets wilt weten, feel free to ask!

Zo, net hubbie met dochterlief naar de Kinderboerderij geschopt, dan kan ik aan mijn verslag werken (nog anderhalve week, dan moet het af zijn. Ik ga er maar even van uit dat onze beeb in ieder geval wacht tot ik het verslag af heb!)

En, het wordt een mooie dag, geniet er allemaal van!

18. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Even bijgewerkt:

Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Al 2 jongens geboren.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    12 juli 2011- AnkeM - 1e kindje -thuis- fv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv

27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 10 kindjes is het geslacht nog onbekend.

Afspraken:

15 juni - Annelies - controle vk + overdracht naar gyn
    20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho
    21 juni - MiRowsu - Echo + vk
    23 juni - ientje - controle vk

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia - Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

19. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Anneliesje: Jij bent er vroeg bij zeg! Stomme duif, die zal het nu wel afgeleerd hebben om bij jou in de tuin te koeren! Toen ik thuis woonden deed ik dat wel eens met de hond van mijn ouders bij katten uit de buurt die in onze tuin zaten te schijten. Deur open en tegen hond 'kijk, poesjes!' was genoeg! Vals he!
    Gelukkig minder pijn aan je kies. Die vulling eraan 'plakken', dat is bij mijn weten het opnieuw opbouwen van je kies. Is bij mij twee keer gedaan bij een kies, maar mocht niet baten en is uiteindelijk een constructie met kroon geworden. Ooh en was niet pijnlijk ofzo, dus geen zorgen! ;)

@ Flash: dank je voor je reactie! Ik snap dat iedereen een keizersnee anders ervaart. Het punt is nu bij mij dat de VK de mogelijkheid voor een KS steeds meer realistisch ziet worden. Hoewel er op dit moment niets gepland wordt, maar ze houd echt rekening met een spoed KS. Ik maak me zorgen om de psychische kant hiervan, mede omdat ik nog steeds een depressie heb. Ik maak me zorgen (misschien moet ik het allemaal gewoon afwachten hoor, maar toch). Ik ben eigenlijk heel erg bang dat ik een KS psychisch niet kan handelen, en ik ben op zoek naar geruststelling.
    Ik denk ook dat ik naast het vragen naar ervaringen, dit ook eens moet bespreken met VK en/of psych.
    In ieder geval bedankt voor je openheid!

Veel succes met je verslag!

Zat daarnet mijn berichtje nog even te lezen. Maar vriend schrok dus van mijn telefoontje omdat ie dacht dat de bevalling was begonnen. Had het een beetje vaag beschreven. :p

Hier is het niet echt superwarm buiten, wel en zonnetje, dus dat scheelt alweer. Vanmiddag bbq bij ouders, jummie!
    Gisteravond nog een kleine wijziging in de naam van de kleine gup gemaakt. Als het goed is nu echt geen twijfels meer!
    Oh, en de boot is nu echt officieel van ons, vanochtend de sleutels gekregen. Binnenkort spam ik wat foto's op mijn hyves!

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ff klein berichtje: mijn hormonen hebben ervoor gezorgd dat de übersnipverkouden Marrie-man gisteren de vloeren in de woonkamer, keuken en hal in de hard-wax heeft gezet. Jammer dat we er 24 uur niet op mogen lopen, dus we "kamperen" bij mijn schoonouders (die zijn een weekend weg). En Pepijn LOOPT LOS (tenminste, als Marrie-man niet kijkt, lullig hè?).

Later lees ik weer weer bij. Nu eerst naar de glijbaan :)

Deel Deze Pagina