Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hier verder alles kids.
    De pokken van zoonlief lijken mee te vallen. Ik begin zelfs te twijfelen of het wel pokjes zijn. :( Maar wat zou het anders kunnen zijn dan...

Zelf, geboortebord/naam vandaag geschilderd. Beetje opgeruimd. En verder niet veek gedaan, want merk dat ik niks meer kan doen, zonder er harde buiken voor terug te krijgen. Dat vind ik toch wel zwaar en vervelend hoor.

Ben stiekem blij :) dat zoonlief morgen wel naar de gastouder mag, kan ik even rustig aandoen.

En verder, ik word steeds nieuwsgieriger naar de kleine. En ben ook benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren. En die bevalling dan, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!! Toch wel weer erg spannend.

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor relativeren Sucre! Ik ga nog maar even genieten van blauw getrapte ribben! ;)

Balen van problemen met mams, niet tof! :(

He, maar die harde buiken he, heb je die dan ook tijdens een uurtje dorpsfeest bijv.? Of 'alleen' erna? Wel klote. Hoe lang houden ze aan? Hier volgens mij nooit harde buiken *klopt af* ben dus een leek op dat gebied. Maar heel soms, na veel bukken enzo zit buik toch wel wat hard in de weg, ookal heb ik toch vaak de indruk dat beeb dan zijn billen de lucht in gooit, ben ik er toch niet helemaal zeker van dat dat misschien dan wel een harde buik is geweest? Is een kwestie van een paar sec.?! :( Nurse Sucre, EN (jammergenoeg)ervaringsdeskundige?

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Volgens mij is het voor iedereen anders, die harde buiken.
    Zodra ik opsta, buk of wat dan ook doe, bijvoorbeeld van houding verander, wordt mijn buik knoeperhard en voelt het alsof de baby helemaal wordt ingeklemd. Dat duurt soms een paar seconden, soms een paar minuten.

Ik had ze ook tijdens het dorpsfeest. Ik sta dan regelatig even stil of zoek een rustig plekje om te zitten.

Als ik ze om de paar minuten heb, dus ook in rust, heb ik megapijn in mijn onderbuik (alsof je menstruatiekramp hebt) en spant de baarmoeder ook steeds aan, totdat die megahard is. Het is echt geen fijn gevoel, je kan dan ff niks. Het voelt anders dan weeën, die voel je duidelijk aankomen, een hoogtepunt bereiken en weer afzwakken. Maar ook harde buiken moet je soms wegpuffen.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Sucre, oke. Duidelijk. Bedankt voor je uitleg! Dat ga ik eens in de gaten houden. Had je het bij je eerste zw.schap ook?

Enne, hbo-v dus, goed geraden (niet dat dat erg moeilijk was) heb je dan ook een extra cursus of iets dergelijks gedaan om op Neonatologie te werken? Daar heb jij toch ook gewerkt, of nog steeds? Nee, ik ga je niet stalken, vind het gewoon erg interessant! Don't worry! :)

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ehm het is nog steeds die ene kies hoor haha. Het ding bezorgt me gewoon een nogal groot irritatiepunt. Bovendien beet ik alleen maar op een zacht gehaktballetje (van de tomatensoep), dus het ding zal wel niet helemaal goed gevuld zijn of zo. Ach we zullen morgen wel zien, de tandarts ziet me weer aankomen :D Moet wel zeggen dat mijn angst een stuk minder wordt (jaja, duidelijk gevalletje van exposure in vivo).

@ misty hoe was het bij je nichtjes ? Kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om alleen te zitten.

@ bd, brrr ik zou het ook eng vinden als partnerlief nu een paar dagen zover weg zou gaan. Hopelijk blijft uk nog even zitten ;)

@ meid, jeetje wat een lef heb jij zeg. Op een dag als vandaag naar een meubelboulevard gaan. Het was vast enorm druk :cool: Een nieuwe bank is altijd mooi, maar helaas is de levertijd ook altijd zo lang (tenminste onlangs bij ons ook).
    Wij willen ook nog een weekendje weg aan het einde van het jaar, maar ik vertik het om zoveel te betalen voor een weekje. Dus ik vermoed dat het gewoon een weekendje weg wordt via een goedkope last-minute.

@ vive, ik fok vanaf 2004 en ik heb met bijna al mijn kittenkopers nog contact. De ene wat meer dan de andere (het is anders niet bij te houden) en ik heb er zelfs een aantal echt goede vrienden aan overgehouden.
    Ukkie moet bij jou nog effe blijven zitten hoor, maar het rommelen herken ik wel ;)

@ julia, klinkt echt enorm leuk zo'n ridderdag (en het weekendje weg). Hopelijk gaat het snel beter met je zoontje. Best hoge koorts (en zulk soort dingen komen altijd onverwacht ;) )

@ sucre, hij eet heel erg weinig he ;). Vind het wel eens irritant hoor. Ik heb nogal de neiging heel erg snel aan te komen en hij kan (vr)eten wat hij wil.
    Wat vervelend dat je gisteren weer een aanvaring hebt gehad. Dat zijn van die dingen die je er echt niet bij kunt hebben nu.

@ julia de beschrijving die sucre geeft van de harde buiken komt heel erg overeen met de harde buiken bij mij. Het schijnt dat niet iedereen er last van heeft en het schijnt dat sommige vrouwen ze gewoon niet opmerken.

@ hier, lekker dagje op de bank gehangen. Vriendlief heeft de hele kamer opgeruimd, gestofzuigt en gedweild. Daarna heeft hij de box opgezet. Beetje vroeg, maar met een reden. Ik wil de katten afleren dat ze in de box gaan. Tot nu toe hebben ze er bijster weinig interesse voor, maar dat zal morgen wel veranderen vermoed ik. Ach ik heb nog een aantal weekjes de tijd dus dat komt helemaal goed.

Verder had vriendlief de lakentjes etc niet zo gestreken/gevouwen als dat ik het had gedaan. Dus ik heb degene die hij heeft gedaan nogmaals gedaan :D

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Vive: ik ken die verschijnselen. Ben ineens heel erg van het opruimen terwijl ik normaal best een rommelkont kan zijn (ben wel netjes hoor, maar kan nog wel eens wat laten slingeren). Nu moet ook ineens alles af en klaar haha. Vriend wordt gek van me.

Hebben net de adressen op enveloppen gedaan voor de geboortekaartjes. Hoeft vriend ze na geboorte alleen nog te vullen met kaartjes en dan kunnen ze weg. Weer iets wat van het lijstje kan.

Meid: ja het rommelt nog wel. Voelt ook ineens of het flink gezakt is (oh oh toch maar snel die kurk er in doen..).
    Woensdag een echo dus kan het dan meteen even navragen.
    Doe gewoon erg rustig en hang meerdere keren per dag op de bank. Sja het is nu even niet anders hoor, nog een paar weekjes.

Morgen weer werken, maar in middag overleg, dus kan ik gewoon stoelhangen. Ga ook wat later werken nu waardoor ik ongeveer 6 uurtjes op een dag maak. Vind dat lang zat. Nog maar 4 dagen werken, dus moet vol te houden zijn.

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Halleluja zeg, ben je ff koffie drinken bij je schoonouders, zijn er weer ug berichten bij! :$

@ Viv: ik zat net nog aan je te denken, was al een beetje in de veronderstelling dat je misschien al aan het puffen lag! Maar gelukkig niet dus.
    De foto's trouwens die je ziet zijn niet van de badkamer, maar van de wc beneden ;) Foto's van badkamer volgen nog hoor! Maar wel pas als ie helemaal af is :D
    Nee, niet libellig dat dienblaadje? Ik vond het wel een hoog ariadne at home gehalte hebben hoor! :D
    Ben trouwens ook wel benieuwd of prei nog steeds in stuit ligt en of je draaipoging overweegt. In dat geval ga ik je nl ff pb-en :)

@ Juul: hebben jullie beetje lekker weer gehad daar tijdens het riddergebeuren? Hier was het maar niks, beh!
    Aaaach, cuuuuute jouw hub! Zie het helemaal voor me :)
    Ach die arme kleine vent, dat heeft ie niet echt lekker gepland, maar idd dat komt meestal op de meest ONgelegen momenten. :(
    Beterschapjes voor hem!
    Ja, ik heb zo'n kledderbord op mn muur, en die is meestal ook behoorlijk vol! Maar omdat ie er even af moest, heb ik het meeste eraf gehaald zodat de gasten er weer naar hartelust op kunnen komen kliederen. Vooral als er een verjaardag is en er een paar drankjes zijn geschonken, komen daar de leukste teksten op te staan :D
    Maar bij dezen de hartelijke uitnodiging om te komen kliederen hoor! :D:)
    O wacht, heb je commentaar op mn grijze muur? Net nu schoonmoeder het op de foto's heeft gezien en het toch wel mooi vond? Tss!

Sucre, wat jammer dat t tussen jou en je moeder juist nu elke keer botst. Je wilt vooral nu dat ze jou aandacht geeft, niet dat ze om jouw aandacht vraagt. :(
    Neeee, die beeb moet nu niet ineens weer overdwars gaan liggen! Geen grappen uithalen kleine!!
    Hihi ja hub vindt de wc ook erg mooi geworden :)
    Over lange reacties gesproken, jij speelt vals! Jij splitst ze elke keer in 2en op zodat ze langer lijken! Jaa ik heb jou wel door hoor *wijst met vingertje* :p

Harde buiken, ik twijfel ook een beetje. Maar ik denk dat het bij mij echt wisselt. De ene keer een kont die onwijs scheef uitsteekt, en de andere keer een echte harde buik. Geloof niet dat ik kan kiezen welke ik het minst leuk vind.. Bij mij geen ribben die kapot getrapt worden, maar wel een paar voetjes die heeeeeeel irritant steeds in mn zij lopen te porren.

@ Annelies, nou zeg getsie die rotkies. Maar 'gelukkig' mag je morgen weer ;) sterkte alvast! En zeg ff tegen ze dat ze 't nou ff in 1 keer goed doen, want dat je binnenkort ook nog eens hoopt te gaan bevallen, zonder bang te hoeven zijn dat je kies tussentijds nog ff besluit af te breken :x
    Hahahaha ik lig hier in een deuk, vriend had VERKEERD gestreken? Hoe kun je verkeerd strijken dan? Mijn hub strijkt helemaal niet, dus dat kan ie ook niet verkeerd doen ;)

Bd, fijn dat je me ff helpt herinneren aan de adressen voor op geboortekaartjes! Moet nog etiketten halen! We hebben besloten de enfloppies niet eerder te laten komen, dus we printen etiketjes.

Hub is intussen voor de 2e keer in bad geweest :D hij ging 'ff' zn vader helpen een boomstronk uit de tuin hakken/peuteren. Maar de stronk luisterde niet zei hij, dus hij zat echt helemaal onder de aarde. Camouflage is er niks bij ;)
    Zo, eens even kijken wat voor weer het morgen wordt, hopelijk kan ik dan weer eens wat wasjes buiten hangen! Zit nu beetje te tobben met een wasrek dat al bijna vol hangt en last krijgt van metaalmoeheid, zakt bijna door zn hoeven heen!
    Dus ik snak naar zon/droogte, dan kan de droogmolen de tuin in - zomergevoel!

Volgens mij begin ik alweer aardig dom te lullen, dus ik sluit af! Trusten!

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ien: jaa PB me! Eerlijke ervaringen gezocht, want ik lees teveel tegenstrijdigheden op internet om er echt een oordeel over te kunnen vellen. Het was dus je w.c'tje. Nou, niks mis mee Ien! En met de Ariadne óók nie!! ;)

Het Preitje ligt volgens mij nog wel in stuit ja. Ik ben een van de weinigen die echt nooit ook maar een béétje in de buurt zit qua gevoel over de ligging van de beeb, dus het zou ook maar zo kunnen zijn dat ze alweer tien keer geflikflakt is en in spagaat overdwars ligt...

Ik wou slapen. Maar ik kan niet slapen. Zucht.

Sucre: Shit hee, dat je nu weer een aanvaring met je ma hebt gehad. Daarop zit je bepaald niet te wachten, zo op het einde des zwangerschaps... Sterkte meis. Die krampen van jou heh, klinkt toch wel een beetje als verstrijken, je hebt je slijmprop nog wel? Onderschat de gevolgen van stress/verdriet/zorgen niet hoor. Ja, niet dat je er ook maar wat aan hebt want zie er maar vanaf te komen natuurlijk, maar hou jezelf wel goed in de gaten.

Anneliesje: O dat is leuk, dat je met de meesten nog wat contact hebt! Dat betekent ook dat je leuke en lieve kittentjes hebt afgeleverd, als ze je na al die jaren nog op de hoogte houden!

9. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Kleine geitjes: duuuh! Maar ik had het echt niet door! ;)

@ Ientje: Lekker gedouched in nieuwe badkamer?
    Gelukkig is hubby weer in het land, maar gelijk het bad in en niet jouw schilderwerk bewonderen? Jammer hoor! Oh, ondertussen toch gezien en goedgekeurd lees ik! Mooi! Hubby zelfs al voor de tweede keer in bad geweest! :p
    Het ziet er netjes uit, en tja mutsendingetjes.... dat wel een beetje in de wc hoor!
    Die stokjes dingen ruiken inderdaad lekker!
    Heh, nu wil ik ook een mutsenrandje, maar dat kan helemaal niet in onze wc! :(

@ Bd: of je beentjes kruisen, misschien werkt dat ook! :D

@ Meid: heerlijk burgerlijk, 2e pinksterdag meubels kijken! Super dat je geslaagd ben, jammer van die lange levertijd he! Dat vond ik met mijn bank ook zo enorm balen!

@ Vive: dat dwalen, heel herkenbaar. Ik heb van alles ook al ik weet niet hoe vaak verplaatst en opnieuw ingeruimd. Baby nog in stuit?

@ Juul: aaww, ik kan me voorstellen dat je dat vertederend vond klinken van je hubbie. Vanmiddag stond vriend lief even met zijn moeder te praten, en toen hoorde ik zo tussen neus en lippen door hem zeggen 'voor mij is het ook spannend allemaal, met de kleine op komst'. Ik hoor hem er nooit zo over praten. Stoere mannen, maar diep van binnen.... :D
    Awww prulleke koorts, zielig!

@ Sucre: balen van nieuwe aanvaring met moeder, zit je niet echt op te wachten... Hopelijk loopt het een beetje los. Is het 'het aard van het beestje' of zou je moeder misschien ook eens soort van zenuwachtig zijn voor de komst van jouw kleine?

Nu even ego: Vandaag naar de boot geweest. ONZE boot nu :D, al is het nog wel wennen. We hebben een stuk gevaren (niet gezeild, vanwege miezer-onberekenbaar-rotweer). En elk hoekje en gaat uitgezocht aan spullen. Jeetje, wat mensen toch allemaal zo gek weg verzamelen! Ik heb zo gruwelijk veel teiltjes gevonden, denk alles bij elkaar een stuk of 15 :$. Ook dingen als 4 theepotten, 3 koffiefilters (om zelf op te gieten), 6 dienblaadjes, 5 theezeefjes, overal een onderleggertje of placematje onder ;). Daarnaast was het ook een soort van schat zoeken, mooie dingen gevonden als een GPS, Digitaal kompas enz. Was een leuk dagje!
    Ik ben nu alleen wel helemaal gebroken. Zo rekbaar als een ijzerdraadje, en op een dag als deze niet onder willen doen, dus gewoon lekker aan de gang net als iedereen. Is niet erg, was een leuke dag en ik doe het zelf, maar pluk er wel de zure vruchten van.

Oohh, wat ben ik weer langdradig geweest!

Zal zo nog even een foto spammen!

10. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Morgen foto spammen, uploaden gaat ruk.

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ bd, dat afstrepen op je lijstje herken ik ook. Ik heb hier nog een drietal adressen nodig en dan zijn alle envelopjes geschreven. Mochten die mensen hun adres niet geven, tja dan maar geen kaartje hoor. Jij bent ookal duidelijk aan het aftellen met je werk. Hier is dat ookal het geval (ook nog vier daagjes). Succes op je werk vandaag.

@ ientje, tja we zijn hier beide geen strijktypes hoor. Alleen die lakentjes zien er echt niet uit als ze niet gestreken zijn (of zouden het toch mijn hormonen zijn???). Ach ze zijn nu op MIJN manier gestreken en manlief die heeft maar al rollend en zuchtend mij gelijk gegeven :D
    Volgens mij kan de was vandaag buiten opgehangen worden. Hier is het tenminste lekker droog en het zonnetje schijnt. Zo'n droogmolen moet ik trouwens nog aanschaffen. We wonen hier nog niet zo heel erg lang en hebben hiervoor altijd 8-hoog gewoond.
    Je hubbie wil gewoon vaak in bad ;)

@ vive, heb je nog een beetje kunnen slapen of niet ?

@ supernova, jammer dat de foto nog niet gelukt is. Ik ben wel heel erg benieuwd. Sommige mensen vinden het inderdaad lastig om dingen weg te doen. Je hebt ook van die mensen die juist dingen snel weg doen (kijkt even R. aan) om er vervolgens achter te komen dat je het toch nog wel nodig bent. Ach je hebt het dan in ieder geval niet dubbel.
    Hopelijk heb je vandaag niet teveel last van je lijf. Soms is het handig een beetje rekening te houden met het feit dat je hoogzwanger bent :cool:

@ hier, zit af te wachten tot ik de tandartsenpraktijk kan bereiken ;)

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen!

@Annelies, owww, had ik dus fout begrepen, dacht dat het over een andere kies ging nu. Sollie! Laten ze het nu voor eens en altijd monteren met cement desnoods, zodat je daar geen geklooi meer mee hebt. Lig je dadelijk te bevallen met kiezen op elkaar van de pijn, floept er weer een stukkie af. Daar heb je tijdens je kraambed echt geen tijd/zin in - een ritje tandarts! Succes ermee!!

@Nova, jeetje, wat een collecties in die boot zeg. Is het niet vanzelfspreken dat de oude eigenaar zijn spulletjes meeneemt voor de sleuteloverdracht en hem dus leeg overdraagt?

@Vive, ben je nog aan slapen toe gekomen vannacht, of heb je een wakker nachtje gehad? Hier heerlijk geslapen, met de nodige onderbrekingen van jongste zoon. Die periode zou ik met liefde afsluiten zeg, duurt al een paar maanden. Dadelijk wordt het afwisselen, baby voeden, kind geruststellen etc. Daar zit ik echt niet op te wachten natuurlijk.

Oudste kotertje ligt hier op de bank, temp afgenomen al heb ik het gevoel dat deze weer gaat stijgen. Koude handjes, koude voetjes en hij voelt zich belabberd. Maar eens kijken hoe of wat vandaag, hubje blijft thuis, de reden is niet leuk natuurlijk maar hij is er stiekempjes wel blij mee aangezien hij veullsss te laat naar bed is gegaan vannacht! De stinkerd.

@Annelies, dat strijken van jullie, hahahahaha! Ik moet er ook om lachen. Zou best eens een foto willen zien van een laken gestreken door vent en eentje ernaast door jou gestreken! Hier net zoals bij Ien ook een kerel die niet eens weet waar de strijkbout staat en nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik eigenlijk ook niet vaker strijk dan 2/3x per jaar een blouse ofzo die ik dus bijna nooit aanheb. Een strijkplank heb ik niet eens...

@Ien, heb je zelf het bad ookal uitgeprobeerd?? En? Hoe ligt ie? En wat ga je doen vandaag, tijdens je eerste echte verlofdag waarop je anders had moeten werken?

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen,

Iedereen een fijn Pinksterweekend gehad? Ik ben gister nog met mijn nichtjes naar een speeltuin/kinderboerderij geweest en 's avonds lekker filmpje gekeken en rustig aan op de bank. Merk dat veel lopen/slenteren zorgt voor harde buiken. Kon ook erg slecht naar het toilet, maar 2 kiwi's hebben wonderen gedaan haha.

@BD: Kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt als je mannetje nu nog weg gaat voor een paar dagen. Maar inderdaad, dan maar de kurk erin haha.

@Vive: Ja, de schutting is hier af en erg mooi geworden. De rest van de tuin willen we volgend jaar aanpakken. Ik wil dan wat fruitboompjes tegen de schutting en daaronder een border voor wat plantjes, het terras opnieuw aanleggen en flink wat gras erin voor de kleine. Maar daar gaan we nu niet meer aan beginnen ;) Jullie veel succes met de schutting! Het kijkt gelijk anders als er een nieuwe staat. Het rommelen en slecht slapen hoort echt bij de laatste loodjes geloof ik. Ik ben 's nachts vaak wakker en ga dan maar even naar het toilet en probeer dan weer te slapen. Overdag ben ik ook veel aan het rommelen/poetsen/freubelen en veel weg om de dagen door te komen. Thuis zitten niksen is niets voor mij. Helaas worden dagjes weg wegl steeds vermoeiender en heb ik daar 's avonds weer last van :(
    @Meid: CP, daar willen wij in oktober ook nog naar toe, maar dan voor een weekend. Heb ook nog een 40% kortingsbon van Prenatal, dus dat scheelt weer haha. Wij zijn pas nog in Port Zélande geweest, vond het een erg mooi park en dicht bij de zee, dus dat is ook wel leuk voor een wandeling.
    @Julia: Smelt, smelt! Lief een man die vertelt dat hij bijna niet meer kan wachten op de baby :D
    Succes vandaag met je laatste werkdag! Hopelijk is je kleintje weer een beetje beter, lijkt me inderdaad niet fijn als je dan moet werken.
    Ik was met de dochters van mijn oudste broer (nichtjes) ;) Ben behoorlijk vaak bij hen te vinden of een dagje met hen weg, erg gezellig!
    @Harde buiken: De beschrijving van Sucre is hier heel herkenbaar. Ik heb er ook bijna de hele dag last van. Ben altijd blij als het even afzwakt en ik weer even kan ontspannen.

Nou ik ga even snel omkleden, want zo staat er een oud school vriendinnetje voor de deur.

Fijne dag allemaal!

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik geloof dat ik me mijn eerste verlofdag toch iets anders had voorgesteld. Wij kwamen namelijk een uur geleden beneden om tot de ontdekking te komen dat er dus wél water UIT HET PLAFOND komt! :x:x:x:x
    NOT HAPPY dus.
    Loodgieter komt vanmiddag, moet een tegeltje uit het bad slijpen en kan het dan volgens hem wel oplossen. Het zal me benieuwen ;)
    Maar dit is dus niet waar je op zit te wachten als je nog een week of 3 en een half moet. :(

Sorry, ff ego hoor, kom later wel weer ff reageren, als mn humeur wat beter is..

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    ... of nog wat slechter, mag dat ook?

Ik had nl al een beetje last van mn kies (gezellig he Annelies, kom in je clubje erbij, mag dat?) dus ik dacht ik kijk even in de spiegel of er wat tussen zit ofzo. Is mn kies gebroken en zit ie nog voor de helft vast!! :x:x Is dit mijn lucky day of wat?
    Gelijk tandarts maar gebeld, zit natuurlijk heel de week al vol, maar word gebeld zodra er een plekje vrij komt, wat ze wel verwachtte, dus ben benieuwd. Heb gezegd dat ik ook op het laatste moment gebeld kan worden.
    Pfffffffff komt alles tegelijk vandaag??? In dat geval duik ik mn bed maar weer in, want daar kan het minste fout gaan geloof ik. :(

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh neeeee Ien, wat klote!!!!!! Shit zeg, hier zit je echt niet op te wachten!!!!! Hopelijk is het idd makkelijk op te lossen en de rekening neem ik aan voor sjakie en zijn maten of ligt dat wat gevoelig?? Succes!

Misty, gezellige ochtend toegewenst met oud schoolvriendinnetje!

Ik duik een uurtje mijn bed in, zoontje heeft idd een infectie in zijn keel, tot morgen aankijken als hij dan nog koorts heeft AB, hopelijk niet nodig.

Doei

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Jemig, nog meer ongeluk! Duik idd je bed maar in, daar lig ik ook inmiddels haha en val niet van de trap als je naar boven gaat hè?

18. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ik heb me, voor het eerst dit schooljaar, afgemeld. Ik ga ermee stoppen ook. Voel me gigantisch schuldig en ik baal ervan dat ik "mijn" kinders het aandoe ze op te zadelen met en ander, maar dit kan echt niet meer. Vannacht als een peuter liggen jammeren in bed omdat ik me zo belabberd voel en ik me zoveel zorgen lig te maken.

Juul: sterkte met de ziekenboeg. Sneu zo'n ziekig jonkie hoor! Ja, het vooruitzicht dat je je nachten als koe/troostmama moet gaan sltijten lijkt me ook verre van ideaal. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Misschien voelt hij zich na de geboorte wel extra groot en slaapt hij ineens goed door!!

Misty: klinkt heel leuk, je tuintje! Wel opletten bij je fruitboompjes voor schimmel, wij halen dit jaar twee aappelbomen eruit omdat ze zo ziek zijn geworden voor de tweede keer.

Ann: Succes bij de tandarts vandaag. Dat je er nu maar echt een poosje vanaf mag zijn hoor!

Supernova: Leuk foto! Ben benieuwd!!

Ien: O fukk! Gelijk je verzekering bellen ook, je kan alle schade verhalen. Niet volledig, maar dat wist je vast al :D Nee, ik vind het klote, zo blijf je bezig! Beter dat de tegelboer aanmaakt jah, pff, die houding ook hé "ik kom het wel ff repareren." Jaa, doe je werk gewoon gelijk goed, oetlul..

19. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @julia, welkom terug! ach gelukkig hebben jullie het overleefd al die ridders en zwaarden en peerden!hihi!
    ohh zielig van je kotertje..hoe is het vandaag met hem?
    ik denk dat het een beetje heerst, mijn zoontje was vorig week zondag niet fit, ook koorts 38,6 hele dag op de bank gelegen maar niet spugen of diaree, de ochtend erna geen verhoging maar smiddags kwam het weer opzetten, super rode wangen en op arme en benen hele fijne rode stippeltjes...ook geen idee wat het geweest is, misschien 5e ziekte??
    die stippeltjes werden na 2 dagen hele, hele fijne kleurloze blaasjes of pukkeltjes en sinds donderdag is ie weer helemaal de oude.

je laatste werkdag dus vandaag! beter, join the club!

@anneliesje. zozo goed werk van je mannetje hoor! en kijk uit dat strijken moet je niet meteen doen als hij het ziet hoor...straks doet ie het niet meer!

@supernove, zooo een ware schat die boot van jullie, haha! het moet wel een heeeel groot ding zijn, als je zoveel theepotten, dienbladen enz. nodig hebt maarre al die teiltjes....brrr boot is niet lek toch??

@ientje, dat meen je niet!!! dat is echt k*t om te ontdekken! misschien kan je wel een teiltje van nova lenen...hihi, ze heeft er genoeg!

he julia, moet jij niet werken!!!! ik zie je wel staan hoor!!!!

ik heb net de vk weer gebeld, moest na het zh bezoek van vrijdag nog even een nieuwe afspraak maken voor komende vrijdag...zitten ze al helemaal vol, nu kan ik morgen om 4 uur terecht, anders pas week erop en dat vond ze toch wat te lang duren....

vandaag heerlijk zoontje naar kdv. ben wat aan het rommelen in huis en vanmiddag even de stad in, ik ga voor het kdv als traktatie, denk ik iets maken wat ik nu al9voor een deel] klaar kan maken..zat te denken om kleine badeentjes te kopen doosjes rozijntjes ofzo die in zo'n doorzichtig folietje doen strikje eromheen en kaartje met de naam eraan.

20. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @vive, vandaar dat je niet in slaap kon komen, malen malen malen....
    je bedoelt dat je helemaal gaat stoppen met werken? en dat je thuis blijft???
    hoeveel dagen werk je nu dan?
    bedenk wel dat jij als ouder vaak meer moeite mee hebt om de kids naar kdv of gastouder te brengen als andersom!
    maar je moet je zelf er ook wel goed bij voelen!

ons zoontje gaat 1dag in de week naar kdv, en hij heeft het daar enorm naar zijn zin, lekker spelen met andere kindjes. maar wij vinden persoonlijk 1 dag in de week ook genoeg, anders voelt het voor ons als ouders niet goed.

nou dit was mijn peptalk....doe rustig aan! en denk goed na,ook waar jij happy van word!
    knuffel!

Deel Deze Pagina