YESSSSSSSSSS Vive, wat een goed nieuws! Als ik het dan goed heb, zijn dus voor nu in ieder geval en laten we het zo houden, alle beebjes met hun kop de goede richting op gaan liggen?!! Da's toch eigenlijk helemaal super! Nu nog allemaal bevallen zonder kleerscheuren, goedlopende bv zonder kloven en babies die vanaf dag 1 's nachts doorslapen. Of ben ik nou iets te optimistisch? Wat een gedoe en baal en flutdag gisteren, vandaag ziet het er heel wat beter uit hier! Ien goed nieuws, Vive goed nieuws. Ik kreeg net te horen dat mijn grote zoon zijn toets (tsss toetsen in groep 1?!?!) goed gemaakt heeft en dus in september naar groep 2 verhuist. Nu Bd haar mannetje nog terug zondag zonder stiekem ervoor te bevallen en Flash haar dochter vanavond weer in haar armen sluiten en klaar is kees. Zo. Mijn uk heeft inmiddels verhoging, geen koorts en laat het nou niet vanavond weer onwijs gaan stijgen dan kan meneer morgen gewoon weer naar school en buiten spelen, want zo hoort het. Hij ligt nu te snurken en dat ga ik ook doen. Ien, ik dan wel niet zovaak wezen piesen als jij, maar door die tv die op mijn werk in ons kantoor/slaapkamer staat ga ik daar standaard te laat naar bed! Dus, tot later!!!! ps. Meid, ik heb hub eraan gehouden dat dat zonder luier gezeik echt bij 3/4 nachten zou blijven, tenzij hij het super zou doen. Dus hij slaapt gewoon weer met luier. Toevallig zaterdag in hotel een droge luier de volgende ochtend, maar dat was eenmalig. Dat komt allemaal wel, als hij 16 is heeft hij vast geen luier meer om, nu met ruim 2,5 kan ik er niet van wakker liggen. Oh en Ien, als laatste... ik lig natuurlijk WEL van hem wakker, hij en zijn vossen en wolven die hem nog steeds 's nachts op komen zoeken. Maar bij het eerste geluidje dat ik uit zijn kamer hoor komen krijgt hub een stomp en is hij de pineut. Oke, als hij 3x is geweest ga ik soms de 4e keer, maar normaal gesproken hoef ik er niet uit. Ik doe de bv bij de babies (en dan stond hij ook meestal naast zijn bed in geval van poepluiers of gewoon om baby terug naar bed te brengen) hij de grotere kinderen bij wakker worden 's nachts. Eigenlijk best heel goed geregeld, en misschien verkeer ik wel in een luxe positie. Ben in ieder geval bere blij dat mijn hubje hier absoluut niet moeilijk over doet Zo. Dat was ook lekker ego. Nu ga ik snurken. Nog meer ego! Doei
Ola chicas!! AnkeM, dat kan natuurlijk idd het geval zijn. Merk wel dat mijn ma het volgens mij fijn vindt als het hier wat minder gaat. Ip interesse in mijn prachtige dikker wordende buik, vindt ze het leuk om te zien dat ik striae op mijn buik heb. En ipv mooie foto's van zoonlief te maken, wil ze graag foto's van hem maken waar hij keihard jankend op staat. Misty, lekker koffie geleut op je werk? En huisje weer netjes? Julia, ik vind het ook altijd erg vermoeiend wanneer zoonlief niet doorslaapt. Je went zo snel aan lange nachten maken en als je dan dagen/weken/maanden ineens gebroken nachten hebt, jugh. Dan krijg je wel wallen en een korter lontje. Ik ben gestopt op de Neo, omdat ik het emotioneel zwaar vond. Te veel kindjes die overleden of beschadigd waren. Maar ook vond ik het team niet super, op uitzonderingen na natuurlijk. Ik heb er een toptijd gehad, maar na de bevalling van mijn zoon liep ik tegen veel dingen aan.. Lang verhaal Ik hoef zelf eigenlijk nooit kinderen te prikken/spuiten of setjes te plaatsen, dus mogelijk heb jij daar meer ervaring in. Ik weet er alleen wel heul veul vanaf. Geniet van je verlof meis, heb je verdiend!! Okok, alleen morgen nog ff dat gesprek. Oehh, optimistje! Vooral dat doorslapen haha. Lijkt me wel goddelijk trouwens, weer eens 8 uur slapen achter elkaar. Joehoeeeeeeeeeee, kleine man naar groep 2. Super hoor! Goed geregeld, dat manlief eruit gaat. Ik stelde hier al voor om deze keer geen BV te gaan geven, zodat manlief de nachtvoedingen kan doen. Vond hij geen goed plan, haha. BD, afscheid nemen is nooit fijn, en nu je zo zwanger bent al helemaal niet. Hopelijk was de echo leuk en goed. Ientje, bedankt meis, dat ik toestemming krijg om heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel te typen. Ik lag er al wakker van vannacht. Super dat alles er weer goed uitziet, zowel badkamer/wc als je mond/kies. NU die spiegel nog en mevrouw kan weer rustig ademhalen. Jeetje, wat pies jij veel!! Ik hoef er nooit uit 's nachts. Misschien omdat ik op de pufclub heb geleerd hoe je hoogzwanger je blaas goed kan leegplassen??? Flash, och meisie toch, wat een rothormonsters he. Ik vind het ook altijd vreselijk om mijn zoontje bij de gastouder achter te moeten laten. Je wilt ze toch het liefste bij je hebben he. Knuffie!! Vive, yes geweldig meis!!!!!!!!!!! Zie je, wij hebben 2 ubereigenwijze kinderen die het hun moeders erg lastig maken. Maar gelukkig weten ze wel de weg naar beneden met hun hoofd. Echt zo fijn voor jullie! Wat een opluchting he. Je bloeddruk is prima, bij zwangeren telt de onderdruk. De bovendruk is wrsch wat hoog door alle spanningen die je nog in je lijf hebt. Geniet lekker van de tompucen, heb je wel verdiend!! Meid, ik heb nog 2 broers, maar daar praat ze minder mee. Juist omdat we altijd zo close waren en veel deelden. Zoonlief gaat di en do naar de gastouder. Woensdag is manlief vrij en heeft dan dus zijn papadag. Prima geregeld. Ik kijk of ik in oktober 1 dag in de week een vakantiedag op kan nemen, zodat ik maar 2 dgn per week hoef te werken. Ik kom net bij de vk vandaan. Ook deze heeft het gevoel dat de baby nog goed ligt, maar voor de zekerheid morgen al weer een echo. Bloeddruk is verder goed, dus we gaan gewoon maar door. Baarmoeder was alleen 3 weken niet meer gegroeid. Even aankijken dus.
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen. Al 2 jongens geboren. Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv 12 juli 2011- AnkeM - 1e kindje -thuis- fv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 10 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 15 juni - Annelies - controle vk + overdracht naar gyn 16 juni - Sucre - liggingsecho vk 20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho 21 juni - MiRowsu - Echo + vk 23 juni - ientje - controle vk Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
Viv; YES!!!! Mooi nieuws. Eet smakelijk voor zo. Net ff liggen tukken op bank en zoon lief heeft stokje overgenomen moet hem nu wel wakker maken want moeten naar ziekenhuis voor echo. Kom straks verslag uitbrengen bye
Julia geniet van je verlof! Vive wat fijn!!!! Ientje gelukkig is je kies weer gefixed en je huis weer droog, hopelijk was dat voorlopig de laatste rotdag... Sucre Sterkte ermee, hopelijk kan je je afsluiten van alle negativiteit, kost veel energie en dat heb je wel voor jezelf en je baby nodig. Kan me voorstellen dat je je wel zorgen maakt, misschien heb je nog een broer of zus die de boel in de gaten houdt en eens met je moeder praat? Gezien de situatie is ze misschien ook wel gebaat met wat hulp van buitenaf, met je vader of met zichzelf. @meid: wij gaan allebei 4 dagen werken, maar nog geen plek in het kdv. Zal weer eens contact gaan zoeken, we staan bij meerdere ingeschreven maar nog geen bericht dat er plek is Ons huis staat te koop, morgen open avond dus hard aan de schoonmaak. Ruikt weer heerlijk fris! Sucre
Terug van de echo. Alles was goed. Wat betreft groei loopt het een week voor maar dat wil niet zeggn dat het ook eerder komt. Weegt nu ong 2650 gram (normaal 2400) en is aan de lange kant. Is wat groter dan gemiddeld, maar geen reus. Koppie ligt naar beneden dus vooralsnog ziet alles er goed uit!
Dit topic gaat weer als een speer. Het is wel te zien dat de meesten verlof hebben Hier nog drie daagjes en dan is het zo ver. Ik heb de verlofverklaring van HRM al binnen, maar ze blijven me inplannen. Ben er natuurlijk al achteraan geweest, maar tot op heden nog niets gewijzigd. Dus ik ben heel erg benieuwd of dat goed zal gaan Scrollt even een aantal pagina's terug om alles bij te werken/lezen.... @ sucre, wat een enorm vervelende situatie met je moeder. Het lijkt me verstandig om er even afstand van te nemen, omdat het toch een boel van je vraagt. Denk dat je op dit moment voorlopig genoeg aan jezelf hebt. Hulp geven/bieden is heel erg lastig op het moment dat ze zelf niet inzien dat het niet zo lekker gaat en het inzien dat iemand anders hulp nodig heeft is dan al helemaal niet aan de orde (jammergenoeg). Ahhh ik zie in je volgende post dat je dus inderdaad besloten hebt om even wat afstand te houden. Verstandig, maar enorm irri dat ze niet op je zoon zijn verjaardag komt. Het is altijd zo lastig uitleggen aan kindjes waarom (o)ma niet komt @ supernova, jij hebt dus echt een waardevolle dag schatzoeken op de boot gehad. Wow 7 pakken met diepvrieszakjes, daar kun je vast wel even mee vooruit. Wat heerlijk dat je ouders even zijn wezen schoonmaken. @ ien, gelukkig dat de lekkage meeviel. Hopelijk blijft het nu zo en kun je heerlijk genieten van het tandenpoetsen boven. Hopelijk komt je vervangende spiegel snel binnen, bah vervelend. Handig dat je toch nog zo snel terecht kon bij de tandarts en lekker dat de behandeling meeviel. Dat is altijd een opluchting. Ik wil niet met je nachten ruilen, jeetje wat moet jij vaak naar de toilet @ vive, dank je wel voor het stellen van een aantal vragen die ook bij mij omhoog waren gekomen. De rest bedankt voor de antwoorden Geen idee wat de harde buiken betekenen, maar hier zijn ze ook aan de orde van de dag. De derde vraag lijkt me trouwens een heel erg logisch gevolg van het groter worden van je borsten. Het kan echter ook te maken hebben met spanning. Behalve een erg goede BH niet veel tips, maar je kunt altijd de fysio het even laten losmaken Geweldig dat preitje heeft besloten goed te gaan liggen. Jeetje wat zal dat een opluchting zijn geweest. Hoe waren de tompoucen ? @ Anke, hoe is de borstverkleining bevallen ? Hier zit die ook in de planning (wilde alleen eerst afwachten of ik kinderen zou krijgen ivm borstvoeding). Ze hebben nu echt maat reusachtig bereikt en ik heb er behoorlijk last van. Dus ik hoop dat straks na de bevalling ze in ieder geval weer krimpen @ misty, ga jij in je verlof vrijwillig naar je werk Wow, echt respect. Mij zien ze (na het inleveren van de laptop) echt niet meer totdat de beeb is geboren en ik even verplicht moet aanwippen. @ julia, hoe ging het gesprek op school ? ennuh waar ging het over ? (helemaal niet nieuwsgierig of zo) Super dat je officiele verlof is begonnen. @ bd, vervelend dat je hubbie weg is Super dat het goed gaat met de beeb en dat de echo weer goed was. @ flash, vervelend he die rothormonen Moet je nog veel aan het verslag sleutelen ? @ meid, hoe is het bij de verloskundige gegaan ? Hier hebben de oma's een omadag en we hebben een gastouder. Heb getwijfeld tussen een gastouder en een kdv, maar aangezien zowel ik als partnerlief niet haantje de voorste waren als kind zijnde (en verzopen op een grote school), hebben we voor een gastouder gekozen. @ hier, bij de VK geweest en beeb was al ingedaald en lag volgens haar al met het koppie vast tussen het bekken. Was best wel verbaasd, maar ach het maakt niet uit Verder was bloeddruk 65/115 dus heel erg netjes. Afgesproken (vanwege de vele harde buiken) dat ik toch nog een keertje bij hen kom en de week erop naar de gyn ga. Ik zal zo even het lijstje bijvullen. Ennuh de kies is nog steeds heel
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen. Al 2 jongens geboren. Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 7 juli 2011- Ons Kleintje- 2e & 3e kindje - ziekenhuis - hopelijk bv 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv 12 juli 2011- AnkeM - 1e kindje -thuis- fv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 10 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 16 juni - Sucre - liggingsecho vk 20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho 21 juni - MiRowsu - Echo + vk 23 juni - ientje - controle vk 29 juni - Annelies - controle vk 05 juli - Annelies - controle gyn + echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
Ff gauw hoor, eten is bijna klaar. Maar moet ff wat kwijt: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Go Preitje, go Preitje! Wat beter dat alle kindjes lekker op hun plek liggen nu! Vooralsnog dan. Maar voor nu ff helemaal superfijn!!!! Eten is nu klaar, ik reageer straks wel weer verder! Doeiiii!!!
Zo, daar ben ik weer! Heeeeerlijk gegeten, en zoooo makkelijk! Spinazietaart, worden we sterrek van he Hihi, ik kom dagelijks op mn werk hoor, tis namelijk gewoon de dichtstbijzijnde supermarkt hier, dus zou nogal onlogisch zijn om daar gewoon helemaal niet meer naartoe te gaan. Al probeer ik 't natuurlijk wel beetje te ontwijken he Veel plassen, tja dat was ook vannacht voor het eerst hoor, denk dat kleintje hier gewoon weer lekker bezig was. Hopelijk vannacht rustiger! Werken straks.. nog niet teveel aan denken! Maar weet wel al hoe we het gaan doen. Mn schoonmoeder past 1 dag in de week op, en mn moeder en zus wisselen een dag af, dus die doen om de week. Juul, jij positieveling! Hoop dat het ons zo zal vergaan, al vrees ik toch dat t wat anders zal gaan... Wááát??? Toets in groep 1??? Sinds wanneer moeten ze in groep 1 al presteren? Getver, klinkt echt niet leuk! Maar goed, gelukkig maar dat ie naar groep 2 mag. Oooh jij hebt t echt goed met die hub van je zeg, hoe heb je 'm zover gekregen? Ga ik ook proberen hier Lekker gesnurkt vanmiddag? Hihi Sucre, elke keer als ik door de pagina's heen scrol, zie ik alweer zo'n stuiterend zonnetje onderin beeld verschijnen (jahaa ik weet dat het geen zonnetje is, maar ik vind gewoon van wel ) Het lijkt er wel op dat je moeder zich optrekt aan jouw onzekerheden e.d. dat zij zich daardoor sterker voelt ofzo. Blijf het heel raar vinden. En onwijs verdrietig voor jou, vooral omdat je normaal juist zo close bent met haar! Misschien kun jij mij ff leren hoe ik mn blaas helemaal leegpies? Al is het de meeste keren echt een piesje van niks, volgens mij meer het idee dat ik moet piesen, en als ik dan niet ga, blijf ik wakker omdat ik toch denk dat ik moet piesen. Zucht, word soms toch wel moe van mezelf... ben soms best een zeikwijf eigenlijk! (ik dacht, ik zeg het zelf maar even voordat 1 van jullie het zegt ) Annelies, jeeej, kies nog heel! We gaan voor de nietkapottekrijgen kiezen, ok? Anke, succes met soppen! Zometeen eens even naar schoonzusje, die is jarig vandaag. Lekker taartje eten! O shit, zie net dat ik de oven ben vergeten uit te zetten......... Lekker dan!
Even snel, voor ik ga reageren (ik denk na babyboom, vind ik toch wel mooi om te zien, emotrutje die ik ben). Vanavond/vanacht is het volle maan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zou er dan toch iemand gaan bevallen? Wie weet ik wel, lol... Ben benieuwd.
Dank voor alle lieve reacties, leuk om te lezen!! Sucre: ja, jij gaat bevallen, duh.. Ien: zeikeritis, hier ook hoor. Oh man, ik heb het in buien. Ongelooflijk, wat een nood en nog ongelooflijker om te zien dat die anderhalve drup het dan was. Kan het net zo goed in mijn broek doen.. Naja, toch ama rniet, tis wel een risicootje heh Juul: over naar groep 2, een hele prestatie hoor! Ann: jeuhh, je kies zit er nog. En dat blijft ie vast ook wel hoor! nou, ik ben nog steeds blij gewoon. Vanmiddag taartje, geen tompoezen want had toch meer zin in taart, gehaald en gelijk een TomTom voor vaderdag zondag. Ja, wat een decadent cadeau, maar hij heeft het er al langer over en ik ben er ook wel bij gebaat dat er wat meer rust in de auto komt aangezien we het ene na het andere scheldkanonnade afvuren over die %$&&*%#weg... Hehe.
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen. Al 2 jongens geboren. Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv 12 juli 2011- AnkeM - 1e kindje -thuis- fv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 10 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 16 juni - Sucre - liggingsecho vk 17 juni - BD81 - controle vk 20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho 21 juni - MiRowsu - Echo + vk 23 juni - ientje - controle vk 29 juni - Annelies - controle vk 05 juli - Annelies - controle gyn + echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
Ik heb het idee dat deze babyboom veel heftiger is dan eerdere. Manlief en ik zitten steeds jankend voor de tv. Zo heftig en wat een wonder als je een gezond kindje in je armen mag houden zeg. Zo, ik ga me klaarmaken voor de volle maan. Manlief gaat mij masseren, haha. Wie weet morgen nieuws.
Oohw Sucre, zou wel heel leuk zijn he! Ik durf bijna wel te wedden dat ik het niet ben, hier is absoluut nog niks te merken van een aankomende bevalling. Maarja joenevvernoo he Hoop voor je hoor dat jij het bent! Dus alvast succes Viv ben ook blij voor jou! Lekker taartje! En tomtom, jullie lopen achter hoor dat je die nog niet hebt Wij hebben jaren geleje (net alsof we al 40 jaar bij elkaar zijn ) al zo'n apparaat aangeschaft, ik wilde niet zo'n stel worden als mijn ouders (trauma's aan overgehouden, vakanties naar Frankrijk met kaart, brrrr, dat die nog bij elkaar zijn mag een wonder genoemd worden ).. Ben wel blij dat ik een lotgenoot heb qua piesen, al gun ik jou natuurlijk ook wel je nachtrust he Hier geen babyboom gekeken, misschien morgen ff terugkijken! Heb toch alle tijd nu Trusten!
@hahah julia als je zoon straks als ie 16 is een vriendinnetje heeft en die blijft slapen zal ie echt niet meer in zijn bed plassen denk ik... hier gaat het zindelijk zijn/worden ook goed! doe nu ongeveer een week of 5 geen luier meer om bij ons zoontje, en gaat heel goed, op wat poep ongelukjes na...[zijn helaas wel de ergste...] @sucre, dat is wel lekker om in de maand okt. 2dg te werken, kan je weer een beetje inkomen...maarre ik moet nog niet aan werken denken voorlopig! laten we allemaal een beetje genieten van ons verlof!fijn dat het goed was bij de vk en gelukkig met koppie naar beneden! @anke, ik zou er idd even achteraan bellen ja, straks heb je geen plek, das nie handig he! ik heb vrijdag nog gebeld, in jan al aangemeld maar verder ook niks meer gehoord. ze was nog niet met plaatsingen eind sept. bezig, zei ze, prima maar ik moet wel weten of er plek is anders moeten we wat anders regelen en dan ook voor ons zoontje [die daar ook heen gaat]. toen belde ze smiddags nog terug, plaatsing is geregeld! ik hoop dat jullie wat kijkers krijgen voor jullie huis! hebben jullie al iets anders op het oog? @bd, goed nieuws! fijn dat alles goed was, maar ik vind het wel gek dat ze bij veel van jullie echt gewichten enz. kunnen noemen, vroeg het vrijdag aan de gyn nog tijdens de echo, toen zei ze, daar doe ik helemaal geen uitspraken over want vaak klopt er helemaal niks van! @anneliesje, nog een paar dagjes werken en dan heb jij ook verlof, lekker hoor! kunnen we allemaal nog veeeeelll meer kletsen!wat is jou bloeddruk nog lekker laag, goed! @volle maan, haha hadden ze het op de yoga ook al over, nou sucre, als jij je aandient! ikke nog even niet hoor! mag van mij nog even blijven zitten, ben er nog niet helemaal klaar voor denk ik! vandaag naar vk geweest, bloeddruk was 130/94 2e keer gemeten 135/91 dus nog te hoog... moest nog even over zo'n strookje piesen... gelukkig geen eiwit. maar ivm mijn bloeddruk van vrijdag 152/99 wil ze me vrijdag middag nog een keer zien voor bloeddruk en met een potje plas. eigenlijk geen plek maar nu moet 1 van de verloskundige haar pauze even verkorten...[voel me wel schuldig nu hoor] nou meiden ik ga lekker naar bed, ben nog helemaal rozig van de yoga dus kan vast heerlijk slapen weer! trusten
Meid: Griebels!! Dat is hoog! Maar goed dat je zo in de gaten wordt gehouden. En doe rustig aan!!!!!!!! Dat heeft mijn onderdruk uiteindelijk ook doen zakken volgens mij. Succes meis! Ja Sucre: bevalze! Ien: nou, dat gewandel en gewaggel in de nachtelijke uren zorgt vast voor soepele spieren! Dat is vast gunstig voor de bevalling
Ik voel mij NIET aangesproken! Ja joh, helemaal popi, gewoon een cito toets in groep 1! Mijn broek zakt er ook van af, maar goed. Misschien kan juf Vive ons wel overtuigen over het nut hiervan. Weetje, ergens werd ik ook wel gerustgesteld, mijn kotertje tekent namelijk heel graag. En niet 1 tekening op een dag, maar een stuk of 40. En naast tekenen fietst hij het liefst de hele dag buiten op zijn fietsje. Op school was die cito dus een eyeopener voor de juf, het 'bewijs' dat hij naast tekenen toch ook wat anders kan, sinds hij op beide onderdelen (taal en rekenen) geslaagd is. Maar goed, kritisch als ik dan toch ben, vind ik dat je zijn capaciteiten ook op een speelsere manier zou moeten kunnen testen..... Maar goed, misschien ben ik een zeikerd?! Vive, wat jij? Annelies, daar ging dus ook dat gesprekje over. De resultaten van de toets en over het algemeen hoe het gaat op school/vriendjes/overgang naar groep 2 etc. @Sucre, volle maan? You go girl, ik heb er nog geen zin in, dus mij graag overslaan! Moet eerst bijslapen, zelfs na dat overheerlijke tukkie van vanmiddag! @Meid, poepongelukjes zijn gewoon ranzig! Hier ook last van. Plassen gaat overdag gelukkig steeds beter, maar als ik dan ineens zie dat zijn broek onder zijn billen een beetje "hangt" dan voel ik de bui al hangen... jakkie. Balen van bloeddruk zeg, wel erg hoog! Goed dat ze het even in de gaten houden. Hier sinds week 30 geloof ik standaard elke keer piesje inleveren trouwens. Maar dat wordt dus blijkbaar niet bij elke vk praktijk standaard getest? @Bd, fijn goede echo. En beter iets aan de grotere kant dan de kleine toch? Oke, niet TE natuurlijk, auw met bevallen lijkt me, maar eerlijk gezegd heb ik tijdens de bevalling geen verschil gevoeld tussen bijna 2800 (eerste) en bijna 3500 gram (tweede). Zo. Ik zie net dat het vies weer wordt, weekend ook? Getver, zondag dagje naar een vriendinnetje in Den Haag, we zouden daar meeten met een paar andere vrienden en met zijn allen, incl kinderen lekker naar het strand gaan. Maar bij bagger weer.... getver. Nah ja, we hebben nog even. @Vive, goed cadeau, wij zijn altijd erg blij met vriendje Tom, al heb ik het idee dat hij soms niet helemaal de kortste of snelste route kiest, maar goed... dit kan best eens te maken hebben met mijn gezonde (over)dosis eigenwijsheid Doei!