Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja zeg! Kan het wat minder? Je trekt heel de pagina uit zijn verband en dat leest echt bagger op mijn vriendje Ipod! Heb jij daar zelf geen last van, op je miniflaptop???? Zo niet, dan begin ik ineens stiekeme waardering te hebben voor dat apparaatje van je! :p:D

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ohhh, shit. Dat had ik niet moeten quoten, nu doe ik het zelf Sollie! :cool: Ik ga beter maar snel richting bed!! :D:p:)

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Oke, oke weer een hoop gemist als je een avondje op bezoek gaat. Ik zie nog geen buddy nieuws en volgens mij is de volgende keer rond 15 juli ?? Ben echt benieuwd wanneer de eerste gaat bevallen :D

Bah ik heb babyboom gemist; schoonma was jarig en aangezien ik geen zin heb ik grote mensenmassa's zijn we gisteren maar braaf heen geweest. Ze had een lekkere tompouce (jummie) en voelde zich bezwaard dat ze niets anders lekkers in huis had ?? Ach ik ben toch al flink aangekomen dus ik mis dat echt niet.

Hier worden de nachtjes toch flink wat korter. Stond al om half zes naast mijn nest, omdat ik niet kon slapen (vaagg).

Gisteravond heeft het heel erg gerommeld. Veel harde buiken en sommige deden ook flink pijn (auw). Zal wel mijn eigen schuld zijn, omdat ik gisteren teveel heb gedaan. Ik had de eerste lading babykleertjes gestreken en heb daarvoor lang moeten staan. Dit was vast mijn straf en het teken dat ik het strijken maar aan R. over moet laten :D

@ tomtom, wij hebben al jaren zo'n ding. Gelukkig kan ik goed kaartlezen en is er nooit sprake van ruzie in de auto ;) Echter ik ging zo vaak naar duitsland/belgie toe (in mijn eentje) dat het toch een beetje gevaarlijk was om met een papiertje en beschrijving op de weg te rijden. Kortom toen maar tom aangeschaft en heerlijk. Het ding doet alleen soms een beetje een hele aparte route kiezen.

@ meid jeetje wat was je bloeddruk hoog zeg. Vind het wel goed dat ze je vrijdag nog eens terug laten komen, beter het zekere voor het onzekere. Ennuh als een VK daar een kortere pauze van moet nemen, tja dan had ze maar geen VK moeten worden hoor. Dit is wel enorm belangrijk. Hopelijk zakt die bloeddruk snel een beetje en is het geen teken van iets anders.

@ cito-toets in groep 1, tja soms denk je het kan niet gekker ;) Wel mooi dat de resultaten zo goed waren.

Zowww ik ben weer bij, ga nu maar eens babyboom terugkijken

4. vive2

vive2 Fanatiek lid

hy

po

criet!!

:p

Kwam ff kijken of Sucre al was bevallen. Maar ik zit in de ochtendspits (hoewel ik niet hoef te werken, mohoho) dus ik kom later weer ff loeren!

5. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    Niemand bevallen vannacht met de volle maan?

@ Vive, Super dat Preitje is gedraaid! Valt vast een enorme last van je af. Enne, die taart smaakte vast veel lekkerder dan normaal. Goed ook dat je je hebt afgemeld op je werk, denk maar eens aan jezelf!

@ Julia, nog helemaal niet gezegd: Geniet van je verlof! Is je manneke weer helemaal beter? En een toets in groep 1? Het begint tegenwoordig al vroeg zeg...Hmm, bijna luierloos jouw zoontje, gaat vast steeds beter.

@ Supernova: gefeliciteerd met jullie boot! En leuk om de schatten aan boord te ontdekken.

@ Meid, leuk idee voor de traktatie op KDV. Nog helemaal niet bij stilgestaan dat dat gebruikelijk is.

@ Anneliesje, tand weer helemaal in orde? Ik snap dat je de tandarts onderhand wel beu bent.

@ BD, Houd je het een beetje vol nu je hubbie weg is? Fijn dat de echo goed was, iedereen is blij met hoofdjes die naar beneden liggen!

@ Ientje, Alles nog steeds waterdicht (op het tegeltje na)? En is de nieuwe spiegel al in huis?

@ Misty, Fijn dat de tuin straks op orde is, nu er van genieten!

@ Sucre, Balen dat je moeder nu niet in kan zien dat je haar steun nodig hebt. Goed dat je even afstand neemt, is beter voor jou, maar dat dat erg moeilijk is begrijp ik wel.

@ Anke M, De KDV, die moet je gewoon stalken. Bij ons duurde het erg lang voordat we iets hoorden bij de eerste, dus vanaf mijn verlof ben ik elke anderhalve week contact op gaan nemen en volgens mij wilden ze maar van me af zijn, want het lukte zowaar! Nu met de 2e gelukkig meteen plek, omdat we voorrang krijgen omdat er al 1 zit.
    Hopelijk krijg je voor het huis echt potentiele kopers binnen! Hoe dan ook, je huis is in ieder geval weer helemaal schoon.

@ Meid. Fijn dat het goed gaat met je luierloze zoon, hij zal vast heel trots zijn! Oeh, je bloeddruk was hoog, goed dat het in de gaten wordt gehouden!

@ Schatting gewicht. Die maakten ze bij mij aan de hand van de lengte van het been, het hoofdje, de buik etc. Ze hebben wel gezegd dat het een schatting was, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er eenhalve kilo naastzitten (hopelijk niet, direct wordt het toch een 10 ponder, phoe, 6 pond is wel aan de kleine kant, maar 10 pond moet ik echt niet aan denken)

Supermarktverhaal aan hubbie verteld toen hij thuiskwam, moest ik wéér huilen en moest hij lachen. "Dat is echt helemaaaaaal niets voor jou". Gelukkig hielp het wel dat hij er zo mee om gaat, dan kan ik er door mijn tranen heen ook om lachen. Zo suf, maar na een flinke knuffel van hem kon ik er weer helemaal tegen.
    Nu weer hard aan de slag met het verslag, hopelijk dit weekend af! Iemand vroeg wat ik ook al weer deed. Ik ben bezig met een module strategische personeelsplanning (laatste module van de opleiding HR Adviseur en dan mijn post HBO diploma) dus nog heeeeel eventjes bikkelen.

6. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    Stond mijn bericht er ineens 2 keer, hmmm, nou ja, 't is nog vroeg ;)

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Goeiemorgen!! Wie heeft dat hondeweer besteld? Bedankt! :x bleh, en gewoon alwéér mn tuinkussen op mn bankie laten liggen vannacht, helemaal drijf natuurlijk!

Juul: ja hee hallo, mag ik óók eens een keer lekker enthousiast en blij zijn??!?!? Tss, mag ik niet eens ff zp uit verband rukken, je mag tegenwoordig echt niks meer zeg! ;)
    Respect mag je best hebben voor mijn mini flaptoppie, typt echt wel sneller dan die ei-pot van jou :p
    Maar ook bij mij is zp uit verband hoor, das misschien een troost.
    En misschien kun je je trouwens beter wél aangesproken voelen hoor :p:):D

Wow Annelies, dat was wel heel vroeg vanmorgen! Dacht al dat ik vroeg wakker was met mn 6:30 maar jij dus al een uur eerder uit de veren :$
    Ik ben er overigens niet gelijk uitgegaan hoor, toen ik wakker werd. Heb tot half 10 in mn bed liggen stinken :D Sorry, das echt heel gemeen!
    Had je schoonmoeder echt niks beters in huis dan een tompouce!?!????!??!! Dat kèn ech nie hoor! Zou het niet pikken! :D:):p hihi, ik doe een moord voor een tompouce, en nu ik eraan denk, ik heb er nog in de vriezah liggen!!! :D
    Oja, ik zou me vandaag weer eens gaan wegen. Misschien maar beter vóór de tompouce...

Maar nu eerst ontbijten :) Lekker gekookt eitje, jammm!

Ik weet nog zo net niet of er niemand is bevallen hoor vannacht, ik heb nog geen teken van leven van Sucre gezien vandaag, zou het...? :D
    SUUUUUUUCREEEE! Wer bist du? :D

Aach, flash, ging de kraan gewoon alwéér open, arme jij! Gelukkig wist je vent het een beetje te neutraliseren en kon jij er ook weer om lachen. Ach joh, op zo'n dag komt t meestal niet meer goed, dan blijf je gaan (is mijn ervaring he :p)

Saah, vannacht gewoon maar 1!!!!!! keer!!!!! naar de plee gehoeven!!!!! Ik was al helemaal blij toen ik zag dat het al 4:nogwat was, ik dacht dan heb ik de grootste helft alvast gehad :D

Zo. Nu ff mn eitjes oppeuzelen voor de tv :)

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja, hier ben ik!!!!!!
    Baby nog in de buik hoor, hahaha :D

Het is onze tijd nog niet. En eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Ik ben meganieuwsgierig naar de kleine, maar ik voel me aardig goed (op de hbs na) en ik zou het toch wel gaan missen denk ik. Dat gewoel en getrappel in mijn buik.

Dus ik vind het niet erg om nog een weekje te wachten hoor.

Zometeen echo, gelukkig kan ik met de auto, want jemig, het lijkt wel herfst. Mag het licht aan????

9. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Haai dames,

Ik kom er maar niet toe om alles terug te lezen, maar ik geloof niet dat ik nieuwe baby's heb gemist. Nee, het gaat - zoals gebruikelijk - over poep & pies en opschepperts met Iphonies enzo... :D

Vannacht rare dromen over dwergen en reuzen gehad, ik kwam er maar niet van af! Nu weet ik waarom: volle maan! En toen ik eindelijk een beetje knock-out was, werd ons spook wakker (om 5:15! :$). Alles ondergepiest (tja, ik heb niet gezegd dat ik niet meedoe aan poep & piesverhalen ;)) dus alles schoon en droog met een flesje melk weer in bed, heeft meneertje nog wel een half uur geslapen voordat hij definitief had besloten dat het DAG was geworden en dat mama óók wakker moest worden. Grrr! Na een boterham en héél hard spelen is ie gelukkig om een uur of 9 ingestort. Ik heb er snel een wasje ingegooid en ben ook nog ff onder de dekens gekropen. Ik moet eigenlijk nog ff naar de super, maar als ik naar buiten kijk, heb ik geen zin! Nou ja, bikkelen en GAAN toch maar.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    BD, fijn dat alles goed gaat met de kleine. En ietsje groter, geen probleem toch? Het valt nog behoorlijk mee zo te zien.

Anke, ik heb wel broers, maar dat zijn geen praters. ;)
    Dus even afstand nemen nu....
    Hopelijk wordt jullie huis gauw verkocht! Al iets anders op het oog?
    Hopelijk ook snel plek op een kdv.

Anneliesje, ook bijna verlof dus. Lekker idee he. Stom dat ze je nog steeds inplannen, maar goed, dat is hun probleem!
    Gelukkig wordt zoonlief pas 2, dus hij zal het niet doorhebben. Maar we wilden het juist klein vieren, met alleen familie en dat idee valt nu een beetje in het water...
    Een vriendin van mij heeft ook borstverkleining laten doen. Ze is er erg blij mee! Heeft toch gewoon BV kunnen geven aan haar kleine man, super!
    Super dat jij en de baby weer helemaal zijn goedgekeurd. En al ingedaald, geweldig!
    Balen dat je zoveel pijn hebt gehad gisteren, vandaag maar even rustig aan doen.

Ientje, wat fijn geregeld met de oppas straks!
    Ik word ook blij van mijn eigen avatar hoor :D
    En liet de weegschaal toe dat je een heerlijke tompuce mocht eten?
    Nou zeikerd, speciaal voor jou :p;) de cursus, hoe pies je je blaas leeg. Al is het misschien niet meer nodig, als je de trend van vannacht gaat doorzetten. :)

Probeer overdag je bekkenbodem te ontspannen. En als je naar de wc moet, ga dan met beide voeten plat op de grond op de pot zitten. Houd je rug recht, terwijl je naar voren buigt. Houdt je bekkenbodem wat aangespannen (5 sec) en laat dan ineens alles los. Dan ga je plassen. Wiebel na het plassen nog een paar keer naar voren en terug, waarbij je rug gestrekt blijft. Dan maak je je blaas goed leeg. Succes ermee!! Hopelijk gaat het helpen.

Vive, stel je voor denk je, er komt toch maar een drupje, overstroomt je onderbroek. Oeps. :):D
    Wouw, papa wordt verwend zeg. Ik ben zelf nog aan het bedenken wat het gaat worden. Iemand tips??????

Meid, wat knap dat het zo goed gaat met zindelijk worden. Op welke leeftijd van hem zijn jullie gestart?
    Idd, nog niet denken aan werken, niks aan, haha! Gelukkig kdv wel geregeld.
    Bij mijn echo gaven ze ook geen gewicht, ondanks alle metingen, klopt het idd vaak niet. Wel geven ze aan of de groei gemiddeld is of niet.
    Balen dat jouw bloeddruk nog zo hoog is. Gelukkig geen eiwit in je urine! En voel je niet schuldig, we hebben allemaal wel eens een pauze waarin we moeten doorwerken. That's part of the job.

Julia, ik vind een toets op die leeftijd ook wel erg zwaar klinken. Hebben wij nooit gehad en met ons is het ook goed gekomen. Nou ja... ;)
    Ik heb nog nooit een piesje ingeleverd bij de vk, alleen als er klachten zijn. Wel piesje ingeleverd bij huisarts voor evt blaasontsteking en controle op GBS-bacterie.
    Hopelijk zondag toch mooi weer aan het strand!! Nu is er iig nog niks aan.

Flash, fijn dat de knuffel van manlief je zo goed heeft gedaan. Succes met de laatste loodjes van je verslag. Je doet wel een hele leuke opleiding zeg!

Marrie, dat was vroeg dag voor jou!! Balen!! Hopelijk vandaag toch nog wat rust kunnen pakken.

Zooooo, dat was het weer. Ik ga even lekker wat kersjes eten. Ik woon in de Betuwe en het is kersentijd en die zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooo lekker!!!!! Daarna ga ik me ff klaarmaken voor de echo. Tot straks!

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, hehe, nieuwe pagina - back in shape. Ien, hou je in nu he?
    Goed van jou zeg, maar 1x vannacht! Het lijkt er trouwens wel op dat het vandaag de dag van het vroege opstaan is. Hier nog 1 om 06.00. Die kroop gezellig tussen ons in en viel als een blok in slaap, ik uiteraard niet meer - gaaaap!

Ach ja Marrie, het niveau daalt een beetje he? Alle intelligentie gaat nu richting beeb, daar komt dat door.:cool:

@Sucre, geen bevalling dus. Mooi zo, nog even goed van proberen te genieten!

Oh ja, was nog vergeten te reageren op jouw carriere ;). Lijkt me inderdaad een heftige afdeling, Neo. Ook moeilijk om werk niet mee naar huis te nemen, het is toch behoorlijk emotioneel beladen.

Geef jij nu dan voornamelijk adviezen, gezien het feit dat je zelf geen setjes aanprikt etc?

Yep, doe het licht maar aan, tis inderdaad net herfst!;)

Vaderdag cadeau tips? Euhmmmmmmm, hier meestal knutselwerkjes, ik ben er niet zo van, al misbruik ik het af en toe als ik een leuk cadeautje op het oog heb.
    Zag in het Gamma krantje een onderwater fototoestel staan. Geen idee of dat iets is? Ien, jouw hub ging toch duiken tijdens zijn tripje laatst, doet hij dat vaker? Geen idee trouwens of het wat is hoor.....

Yummie, kersen, die ga ik ook eens tevoorschijn halen, thx voor de tip!:)

12. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    En weer zoveel pagina's doorgeworsteld. Sorry, heb even niet voor iedereen een reactie.

@ Sucre: Ik denk dat je een goede beslissing heb gemaakt door even afstand te nemen van je moeder. Was vast niet makkelijk, maar je moet ook aan jezelf denken, en iedere keer weer frustratie op frustratie is niet goed. Knuffel!
    Heb je je groeiecho al gehad?

@ juul: Whoohoo verlof! Wat zeg je me nou, krijgen kinderen in groep 1 al een toets! Het moet niet gekker worden zeg! In ieder geval wel goed nieuws dat ie gewoon lekker door kan naar groep 2!

@ Bd: Hoe was de groeiecho? Alles goed, zo te lezen, mooi!

@ babyboom: tv programma oid? Volgens mij heb ik iets gemist.

@ Vive: Preitje gedraaid, Yay!!! Goed om te horen en dat is zeker een klein feestje waard!

Ik moest vanochten om kwart voor 9 in het ziekenhuis zijn voor controle. We zijn kwart over acht vertrokken en half 10 waren we in het ziekenhuis :$, wat een gekkenhuis op de weg! Gelukkig geen gezeur gekregen over dat we te laat waren en we konden vrijwel direct met de VK mee.
    De afspraak zelf was fantastisch, heb alles kunnen bespreken, al mijn vragen kunnen stellen enz enz, ik ben weer gerust gesteld! Ook vanuit het ziekenhuis willen ze toch alles zoveel mogelijk de natuur zijn gang laten gaan. Dus geen inleiding, keizersnee of wat dan ook, tenzij absoluut noodzakelijk.
    Kleine gup ligt al mooi met z'n hoofdje in m'n bekken. Verder heb ik wel veel last van bekkenpijn en dat komt dus doordat de boel versoepelt. Rustig aan doen dus!

De schoonmaak is hier nog verre van klaar, mams komt vandaag voor de derde dag op een rij. Niet dat het zo'n enorme bende is hier, maar meer omdat ze het erg grondig aan wilt pakken.
    Ik heb in de tussentijd de box opgezet in de woonkamer, de kat heeft er serieus nog geen seconde naar omgekeken :D

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    heeee meiden!

wat een prut weer zeg....is onze zon ergens bij jullie in de achtertuin??? in dat geval, stuur hem onmiddelijk hier heen!!!!

jammie, sucre kersen... ben vanmorgen even naar de markt geweest in de buien [maar met auto] en heb lekker 2 dozen aardbeien, meloen, en heerlijke stroopwafels gekocht!jammie!
    had zo'n zin in aarbeien dat ik de regen getrotseerd ben! bikkel he!
    wij zijn beetje begonnen toen ie interesse kreeg in het naar de wc gaan.af en toe op potje gezet, sticker gegeven en sinds dien langzamerhand opgebouwd, en toen had ie tijd helemaal geen interesse meer, nou ja ook goed, niet dwingen... en sinds 2,5 eigenlijk steeds vaker droog overdag en nu al tijd echt zonder luier!

julia, hihi een cito in groep 1, moet niet gekker worden, volgens mij hield het bij ons op met een veterstrik diploma...
    wij zijn een beetje aan het kijken voor scholen maar wat moeilijk zeg!
    heb ie nog tips? gaat ie van jou naar een 'gewone'school of iets van jenaplan ofzo???

@plasjes worden hier ook ingeleverd bij klachten anders niet.

zal zo even de boodschappen tassen pakken, tijd weer voor de wekelijkse boodschappen en koffie drinken samen met mijn moeder.
    vanmiddag ga ik een appeltaart bakken, ben benieuwd...ben nou niet echt een keukenprinses...

@supernova, fijn dat alles goed was en je je vragen kon stellen!je moet het allemaal maar een beetje over je heen laten komen, dat is vaak het beste, wat moet dat moet....!
    fijn die mams van jou! lekker poetsen en soppen! tis toch geen weer om in de tuin te zitten.
    hier gister ook de box opgezet, klossen en ondersteek opgehaald... het word nu echt echt!

heb gister voor volgende week zat. nog 2 afspraken bij fotografen in leeuwarden gemaakt voor onze bruiloft, volgend jaar. wel eng hoor afspraken maken zo kort voor de datum.

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ah, Suc is nog niet bevallen dus!
    Ik zat er ook nog aan te denken gisteravond. Stel je voor dat het nu ineens gebeurt! Ik heb echt niet het idee dat ik er al klaar voor ben, haha! Maar er rommelt ook nog niks hier dus ben er ook niet zo bang voor eigenlijk.

Ik zit hier dus echt met lampen aan hoor binnen. Bah, niet leuk! Maar het is wel weer (even?) droog, scheelt weer.

Ieuw Marrie, dwergen en reuzen dromen, lijkt me niet gezellig. O fijn, die kleine ook nog es vroeg wakker... Ook al aan de piesverhalen jij? :D

Juul, mijn pagina is nog niet terug in vorm, dus we moeten nog ff doorkleppen :p
    Ben even in de papierbak gedoken voor die gammafolder. Ziet er idd wel aantrekkelijk uit, Medion is over het algemeen best een goed merk.
    Hub duikt veel voor zn werk ja, hij heeft een "echte goeie" camera aangeschaft, die kan tot 10m onder water. Maar als jouw vent hem vooral voor snorkelen enzo wil gebruiken dan lijkt het mij een goeie deal! En voor die 50 euri zou ik dat zeker wel doen! Maar als je echt gaat duiken, dan ga je al gauw dieper dan 3 meter en dan heb je echt helemaal niks aan deze cam.
    Zou trouwens nog wel ff kijken hoe lang je garantie hebt, want ondanks dat ze meestal goed zijn, heb je toch sneller kans op schade en dan komt die garantie wel goed uit!
    Nog meer vragen? Vraag helpdesk-ien! :D

Wow Nova, wat een drama op de weg dan zeg! Gelukkig maakten ze er geen probleem van.
    Lekker dat je moeder vandaag ook weer komt soppen :)

Oja! Hehe, vergeet ik steeds te vragen! Hoe kun je nou zorgen dat je katten niet in de box gaan liggen? Ik durf er namelijk best wel een wedje op te leggen dat die van mij dat straks echt een heeeerlijk plekje gaan vinden. Heb een lekker zacht boxkleed uitgezocht ook, lekker slim ;)
    Dus alle tips zijn meer dan welkom, dan gaan we nu binnenkort de box maar eens in mekaar zetten!

Plasjes, nog niet in hoeven leveren!

Meid, lekker hoor, appeltaart! Stuur je stukkie op? Geplet of niet, maakt mij niet uit hoor :)

Ben net tot de conclusie gekomen (lees: ik heb besloten) dat mijn weegschaal gewoon niet klopt. Die geeft gewoon 10 kg teveel aan, kan niet anders!
    Oef. Was even schrikken! Maar ik heb maar besloten dat ik me er nu niks meer van aan ga trekken, nu toch niks meer aan te doen. En nee, ik ga niet ineens tompoucen e.d. laten staan hoor :p
    Ik begin wel met even naar boven lopen om wat wasjes weg te werken. Maar ik zie dat de herhaling van babyboom bezig is, dus daar ga ik even een stukje van kijken.

Laterrr!!

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Baby ligt nog steeds goed!!!!

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O hellep, het staat nog gen 5 minuten op of bij mij gaan de kranen al open....

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Julia, het was inderdaad heel mooi, maar ook heftig. Ik moest het wel mee naar huis nemen, om het te kunnen verwerken. Maar een kindje dat overlijdt in je armen went nooit.
    Nu geef ik veel adviezen ja. Ik draai zelfstandig spreekuur en als er een nieuwe diabeet wordt opgenomen op de afdeling, dan begeleid ik die. Natuurlijk zet ik zelf ook setjes, als de kinderen overgaan van spuiten naar de pomp, maar dat is 1 of 2 keer en dan moeten ze het zelf doen of moeten de ouders het doen.
    Onderwatertoestel is leuk!!! Maar voorlopig nog geen duik-snorkelvakantie, dus nog niet van toepassing hier. Ff verder gaan verzinnen.

Supernova, wat een drukte op de weg, gadsie zeg!!! Gelukkig konden jullie meteen door en hebben jullie ook nog eens een heel fijn gesprek gehad. Enorm opgelucht zeker!
    Heeft je moeder nog energie over? Oh nee, hier is alles ook wel klaar. Manlief is gisteren flink aan de slag gegaan. :)

Meid, ohhhhhhhh aardbeien, goddelijk!! En ook nog appeltaart bakken. Waar woon je? Kom ik ff langs, hihi. ;)
    Spannend die afspraken met de fotografen. Welke zijn het geworden nu?

Ientje, gaaf dat manlief zoveel duikt en mooie foto's maakt. Oud-collega van mij haar man maakte supergave foto's onder water. De kleinste en meest gekleurde slakjes leken net een schilderij. Echt geweldig!!
    Ik heb geen katten, maar ik heb eens gehoord ballonnen of zilverpapier in de box leggen tegen katten. :(
    En gewoon niet meer op die weegschaal staan, aan een kapotte heb je helemaal niks. ;):p Gewoon lekker blijven smullen, we hebben reserves nodig om die zware BV-periode door te komen straks! :D

Zo, echo was dus goed. Erg fijn, maar had ook niet anders verwacht. Baby ligt ingedaald, deze keer echt. Maar moest voor de zekerheid wel een afspraak plannen als er een vk is die echo's kan maken, haha. Ik heb nu wel alle vertrouwen dat de baby zo blijft liggen.

Nu lekker broodje eten en dan ff bankhangen. Cya!

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik durf bijna niet meer uitbundig te reageren, straks wordt Juul weer kwaad :D:):p;):D
    Dus dan maar even iets meer ingetogen:

Jeeeeej!
    Go Sucrebaby,
    go Sucrebaby! :D

Beter man!! :) Houwen zo!

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4Borstvoeding via de voedingssonde en hopelijk over een paar weken aan de borst oefenen.

Al 2 jongens geboren.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    12 juli 2011- AnkeM - 1e kindje -thuis- fv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv

27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 10 kindjes is het geslacht nog onbekend.

Afspraken:

17 juni - BD81 - controle vk
    20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho
    21 juni - MiRowsu - Echo + vk
    23 juni - ientje - controle vk
    23 juni - Sucre - controle vk
    29 juni - Annelies - controle vk
    05 juli - Annelies - controle gyn + echo

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia - Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

20. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    haha, wat wordt er toch veel geschreven. Kwam even kijken of er geen baby's geboren zijn met de maansverduistering ;) Maar heb niks gemist zo te lezen. Ga even niet op alles reageren, want mijn nichtje is hier spelen.

Fijn dat alle baby's weer een beetje de goede kant op liggen.

Hier weinig te melden ;)

Op het werk was het gezellig, tja, ik zal wel te leuk werk hebben haha. Maar alleen koffie gedronken hoor.

Vanavond komt een nicht van mijn man mijn buik schilderen, ben benieuwd of de beeb zo lang stil blijft liggen haha. We zullen zien.

Nou ben er weer van tussen!

Doegie

Deel Deze Pagina