Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Jee, ik zie eerst een berichtje van Ien op de laatste pagina "Go Sucrebaby Go" en dacht dat Sucre aan het bevallen was man!!!! Niet dus!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er dadelijk als eerste aan de echte weeen gaat! Toch wel grote kans dat jij dat bent Sucre, jij loopt voorop toch, maar aan de andere kant... geen garanties natuurlijk!

@Ien, Medion goed merk? Dank u Dank u! Mijn flaptoppie draagt de naam Medion! Hij gaat al een paar jaar prima mee. *klopt even af* als ie er nu spontaan morgen mee ophoudt dan wijst mijn vinger toch richting Capelle, dat snap je! :p

Maaruh, mijn hubje dus idd voor de lol, met een snorkel op zijn kop. En kijk, als je dan de camera hebt, heb je meteen ook nog een goede reden om een mooi plekkie op deze planeet te bezoeken! :)

@katten in box, ja ik wil dat ook graag weten, want die van ons sprong er altijd in. Als er geen baby in lag vouwde ik standaar het boxkleed dubbel zodat die in ieder geval niet op de bovenkant lag. Wipstoeltje was ook zo'n heerlijk plekkie voor ons poezebeest.... die gooide ik vaak op zijn kant. Dus.. Annelies, wat is de gouden tip? Oh Sucre, een ballon of zilverpapier? Die ballon, hahaha... die pikken mijn oudere koters er direct uit, en dat zilverpapier vast ook, kneed je een balletje van en gooi je tegen je broer zijn hoofd. Nog andere tips? :p

@Ien, weegschaal!? Die had je toch te ver onder de kast geschoven, daar had je hem moeten laten staan! Ik ga er iig niet meer op. Veel te frustrerend!

@Sucre, yeuhhh! Baby ligt goed! En als die al ingedaald is, lijkt me de kans op nog een keer omdraaien nihil. Dit is tenminste wat mij tijdens de vorige vk afspr werd verteld.

Oh, kippevel, baby die overlijdt in je armen.... :( Ben nu toch wel benieuwd, stel een kindje werd met 23/24 weken geboren, staan dan alle artsen om het bed om te proberen het kindje te laten overleven, is er echt een grens qua weken wanneer er voor gevochten wordt, heeft een ouder hier inspraak in? Sorry, vind het gewoon echt interessant! Denk je dat je ooit weer op een Neo. afdeling zou willen werken? Misschien als je zelf uit de kleine kinderen bent?

@Misty, ik blijf ook wel 1x in de week even koffie drinken op werk hoor. Gewoon ook om clienten te blijven zien en even te beppen met collega's.

He, leuk zeg! Buik schilderen, kom je het resultaat spammen hier?

@Pina, heb je al een reactie van je vriendin op je email?

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou meiden, de keuken is helemaal klaar! Alles glimt en ruikt superfris, overbodige troep weggegooid! Ikke happy!

De enige tips die ik heb mtb katten weren uit de box zijn ballonnen of aluminiumfolie. Ik heb ook wel eens gelezen dat sommigen een doek over de box spannen als ie niet gebruikt wordt, of een soort deksel erop leggen. Zo te merken zijn geen van allen hier nodig, Kitty heeft de box nog steeds niet aangekeken. :)

Vandaag lekker lui qua avond eten, pizza! En een cornetto toe! ;)

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Misty: klinkt goed zeg, ben heel benieuwd!!

Hahaha Juul, had ik je gewoon per ongeluk tuk :D:p
    Ik ben ook wel heel nieuwsgierig wie beeb nr 3 van ons topic gaat werpen!

Ja, voor het snorkelen zou ik 'm idd kopen. Zal ie echt helemaal tof vinden!

Die tips van jou Juul over dubbelvouwen van boxkleed enzo, vind ik eigenlijk helemaal zo gek nog niet! Wipstoeltje zal bij ons ook een geliefd plekje worden denk ik zo. Maar die gaat mooi de trapkast in -die overigens nog echt heel netjes is!-
    Zilverpapier en ballonnen, werkt vast, maar waar laat je dat als je kind erin ligt??

@ nova: ooh lekker zeg, dat de keuken klaar is! Lekker gegeten?
    Hier had ik echt zo geen zin om te koken, en al helemaal geen inspiratie. Ik wilde wel wat bestellen maar hubje wilde liever iets makkelijks maken. Moesten ook nog ff naar karwei (kom daar tegenwoordig vaker dan de supermarkt geloof ik!), en toen we daarvandaan gingen, kreeg hub ineens haast, omdat ie ook nog naar voetbaltraining wil. Conclusie: we hebben maar even gauw een patatje gehaald, ik heb gewonnen :D:p hihi!
    Weegschaal gooi ik denk ik maar vast uit het raam, voordat ik weer een vlaag van verstandsverbijstering krijg en erop ga staan... :D

Snap trouwens echt NIET wat een man bezielt om te willen trainen, als het echt GIET van de regen buiten! Brrrr!!!

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4
    Borstvoeding via de voedingssonde, ik kolf al 9,5 weken lang volledig
    1 liter op een dag. Ik heb al 1 vriezer vol afgekolfde voeding en de kleintjes nemen al slokjes uit de borst en deels via sonde en uit fles.:)

Al 2 jongens geboren.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    12 juli 2011- AnkeM - 1e kindje -thuis- fv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv
    27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 10 kindjes is het geslacht nog onbekend.

Afspraken:
    17 juni - BD81 - controle vk
    20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho
    21 juni - MiRowsu - Echo + vk
    23 juni - ientje - controle vk
    23 juni - Sucre - controle vk
    29 juni - Annelies - controle vk
    05 juli - Annelies - controle gyn + echo

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia - Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Stelletje kletsmajoren!!! Willen jullie ook ff rekening houden met die paar zielige meiden die nog moeten werken. Kan het bijna niet bijhouden; heel de dag werken en dan sávonds nog 4 pagina's ZW pagina lezen :)
    Nog een paar dagen dan kan ik ook hele dagen meekletsen,

Ik ga even een kleine man in bad doen. Valt wel ff tegen nu hubby niet thuis is en ik en moet werken en een klein mannetje in de gaten moet houden. Ff doorbikkelen. Misschien tot straks...

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi even een updateje gedaan over de bv op de bevallingslijst maar ik heb hem kleurloos gemaakt. sorry!

Met de kindjes gaat het iets beter. ze liggen nog in het ziekenhuis en voorlopig komen ze nog niet thuis. ze liggen elk op een andere afdeling
    sinds 2 weken. Dat is wel moeilijk.
    de jongste ligt al 1 dag aan de lowflow en de oudste zijn ductus is uit zichzelf gesloten. Ik kolf dus nog steeds en dat gaat goed.
    Is er werkelijk nog niemand anders bevallen? jemig!
    iedereen sterkte met de laatste loodjes, maar geniet er vooral ook van (niet vergeten!) en succes met de bevalling!
    Maandag gaan we de kinderkamer proberen in orde te maken
    x

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Volgens mij was het Sucre die dat soort dingen graag oplost. :D :D :D

@ Ons Kleintje: Fijn om te horen dat het iets beter gaat! Elk stapje is er één! Ik blijf aan jou en je jongens denken hoor, dat ze maar snel samen naar huis mogen, waar ze horen!

8. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    super nieuws sucre dat je babytje nog steeds goed ligt en ingedaald is, dan is de kans heuuull klein dat het nog verandert!yeh!:)
    kom maar langst hoor voor de appeltaart, hij heeft ongeveer wel 15 min langer in de oven gestaan maar, helemaal gelukt en heerlijk [al zeg ik het zelf...:p] ik woon in the big city of emmeloord!dus kom maar langst...wel snel zijn anders is ie op hoor!:D

@ientje, ik heb geen katten maar idd wel eens gehoord van zilverfolie, ballonnen en anders een waterspuit!

@misty, wat gaaf zeg! laat je wel even een fototje zien hier hoe het geworden is... bij mij op yoga zat ook een meid die het had laten doen, was ook erg mooi!

@supernova, mmmm pizza en cornetto na! feestmaal!

@ons kleintje, fijn om weer wat van je te horen! gelukkig gaat het in kleine stapjes beter met de kleintjes! vervelend dat ze op andere afdelingen liggen...hopelijk gaat het steeds beter en beter en kunnen ze dan lekker samen bij jullie thuis op hun nieuwe babykamer!

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Supernova, fijn dat alles weer netjes is!

Ons Kleintje, fijn om weer wat van je te horen. Wouw, low flow alweer, gaat goed zeg. En hun gewichten zijn ook super, ze doen het zeker goed op jouw BV. Knap hoor!
    Ik zal straks de lijst weer ff opkleuren!

BD, we lullen wel veel, maar de helft van de tijd gaat het nergens over hoor. :p Lijkt me ook zwaar, hoogzwanger en alleen voor je mannetje zorgen.

Meid, Emmeloord, net iets te ver voor een stukkie appeltaart, maar als ik in de buurt was, zou ik het zeker ff willen proberen! ;)

Julia, lol, dacht je gewoon dat ik aan het bevallen was. Nope! :D
    Oh jee, dus de box moet kids en kattenproef worden? Dan heb ik nog ff geen idee. Ik denk dat prikkeldraad of schrikdraad misschien wel helpt. :(
    Wow, elke week koffie drinken op het werk! Moet er niet aan denken haha.
    Klopt, kans is nu wel heeeeeeeeeeeel klein dat baby weer uit mijn bekken wipt. Dus erg prettig!

Over mijn vorige werk. Het jongste kindje wat ik in mijn handen heb gehad was 24 weken. En de kleinste 470 gram. En dan vallen ze nog af he.... Het hangt heel erg af van het gewicht van het kind en het voortraject van de ouders wat er wordt beslist. Toen ik wegging werd er sowieso behandeld vanaf 24 weken. Maar de meeste kids overlijden met dat termijn. En dat wordt wel verteld aan ouders. Als echter uit echo's blijkt dat het kindje heel klein zal zijn, dan beginnen ze er vaak niet aan, in overleg met ouders. Tenzij ouders bijvoorbeeld al jaaaaaaaaaaaren bezig zijn of al eerder kindjes hebben verloren. Hele moeilijke keuzes die moeten worden gemaakt. Soms wordt ook wel behandeld, maar loopt een kindje zoveel schade op, dat er alsnog wordt besloten te stoppen met behandelen. Ik word er weer verdrietig van hoor, bah!!!

Nee, ga niet meer op een NICU werken. Wil ook geen nachtdiensten meer, haha.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 - Borstvoeding via de voedingssonde, ik kolf al 9,5 weken lang volledig 1 liter op een dag. Ik heb al 1 vriezer vol afgekolfde voeding en de kleintjes nemen al slokjes uit de borst en deels via sonde en uit fles. :)

Al 2 jongens geboren.

Uitgerekende data:
    3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv
    12 juli 2011- AnkeM - 1e kindje -thuis- fv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv

27 juli 2011 - Steppa - 1e kindje - thuis- bv
    28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv

Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 10 kindjes is het geslacht nog onbekend.

Afspraken:

17 juni - BD81 - controle vk
    20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho
    21 juni - MiRowsu - Echo + vk
    23 juni - ientje - controle vk
    23 juni - Sucre - controle vk
    29 juni - Annelies - controle vk
    05 juli - Annelies - controle gyn + echo

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia - Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

11. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ ons kleintje: aaah, das wel zielig dat ze niet samen op één afdeling liggen. Wel fijn dat het beter met ze gaat, vooral zo doorgaan! Ik kan me voorstellen dat het voor jou echt bizar is dat er nog niemand anders van ons clubje is bevallen, maar daar zal nu binnenkort toch echt wel verandering in moeten komen (of gaan we met z'n allen de 42 weken halen? ;))

Nog ff een klein ego-berichtje: Ik word heel verdrietig van alle striae die erger wordt en het doet zeer! Straks scheur ik uit, zoals de Hulk, zeg maar. Iemand nog tips? (ik smeer/masseer me al suf, zonder enig resultaat :()

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kleintje, fijn dat het stukje bij beetje steeds beter gaat met je jongens!
    Meid wat een kracht moet jij hebben om maar heen en weer te blijven gaan zonder compleet in te storten (je hebt natuurlijk weinig keus ook), straks als ze naar huis mogen dan ben je dat niet vergeten, maar denk dat het dan driedubbel genieten gaat worden!

Oef, jij ook al in Emmeloord, das waar ook! Das helaas te ver. Hm. Nou, laat 'm je dan maar goed smaken!! :)

Tja met die katten, een waterspuit is niet mn favoriet denk ik. Ik denk namelijk dat mn katten er wel even van schrikken, maar zodra ik mn kont keer, zitten ze er alsnog in. Daarbij komt ook nog dat 1 van mn katten nogal gauw gestresst is en ik denk dat die met de komst van beeb al aardig wat voor haar kiezen krijgt!
    Dus ik denk dat we maar voor de makkelijkste oplossing gaan, dubbelvouwen van het boxkleed dus maar... Misschien is het wel handig om een extra kleed aan te schaffen zodat ze om de beurt gewassen kunnen worden.
    Haha Sucre, prikkeldraad, ach die arme beestjes!
    Respect zeg, dat je dat hebt gekund, dat werken op zo'n afdeling. Zou er geloof ik helemaal kapot aan gaan, brr.

Oo wat is onze lijst toch weer mooi, bedankt Suc! :D

Bleh, het is zo benauwd, heb weer hete handen en hete voeten en al heel de dag zuur.
    En ook al heb ik de hele dag geen flikker uitgevoerd, heb ik net een tukkie liggen doen op de bank :(
    Zal wat worden vannacht, dan zal ik wel weer 7 miljard keer wakker worden... Nog ff mn blaas goed leegmaken daarvoor, thx nog Suc trouwens voor de tip!

13. vive2

vive2 Fanatiek lid

Marrie: oo wat naar. Herkenbaar ook, ik veranderde tijdens de zwangerschap van mijn oudste ook in een zebra. Helemaaaaal niet tof! Ik hoor af en toe wel eens iemand over bio-oil...

Sucre: super dat de beeb ingedaald is en met het bolletje naar beneden! Wat een opluchting maar weer. Die draait niet meer denk ik hoor!

O.K: Nog steeds schipperen.. ik hoop dat het goed blijft gaan en ze gauw mee naar huis mogen. Konden ze al iets erover zeggen wanneer ze, of één van de twee, al mee mag naar huis? Succes met het kamertje, lijkt me wel fijn om op die manier je toch te richten op hun thuiskomst?

BD: hoe gaat het ermee? Is het allemaal een beetje vol te houden en ook nog rustig, of nog erg aan de rommel?

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ff snel weer. Laatste twee dagen gaat het weer iets beter. Vandaag beetje druk. Heel dag gewerkt. Zoontje met oma naar speeltuin geweest dus die was nog hyper toen hij naar bed ging. Daarnaast paar keer horen piepen, waarschijnlijk aan het dromen. Hoop dus dat hij vannacht door slaapt zodat ik nog enigszins kan slapen.
    Slapen jullie ook zo slecht nu?

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Goeiemorgen!

BD: rustig aan he! Denk aan jezelf en je beebje!

Hier: Jeeej! Ook ik mag vanaf nu thuis gaan bevallen! Helluuup, het hele huis moet nog schoon! :D haha! Volgende week komen mn moeder en zus (en als nodig, schoonmoeder ook) de hele boel soppen, komt vast goed.

Mn zus komt nu ff op de koffie, gezellig! Kan ze gelijk mn teennagels lakken :D

En het zonnetje schijnt weer :)

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Tjee wat is het hier rustig! :$:$ liggen jullie allemaal te bevallen ofzo? :D

Mn nageltjes zijn weer gelakt, woonkamer is gestofzuigd (allemaal door mn zus :) ) en ik ga zo eens met de fiets naar de winkels. Veel te lekker weer om binnen te zitten!

17. vive2

vive2 Fanatiek lid

Neuh, was het maar zo´n feest... Begin het zat te worden. Als zometeen mijn vliezen breken of wat dan ook, dan hang ik de vlag uit.
    Ik heb vannacht trouwens enorm gelekt, is dit het moment om met een beha aan te gaan slapen?!
    Lekker fijn, nieuwe nageltjes. Dan ben je bevalproof ;) Ik heb ze ook even gedaan gisteren. Toch een beetje jammer, met drakennagels in de beugels komen te hangen, hehehe. Lekker hoor, dat je zusje ook heeft staan stofzuigen! Kun jij mooi je op andere zaakjes richten. Bevallen bijvoorbeeld, gefeliciteerd met het bereiken van de thuisbevaldatum!!!!

18. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Hoi,

Wie zei er iets over rot slapen? Ik sliep heerlijk de afgelopen weken, maar vannacht werd ik om 3 uur wakker en wat ik ook probeerde.... ik viel pas net voordat de wekker afging weer in slaap. Erg jammer, ik sta om 6 uur op en mis die drie uurtjes nu behoorlijk.

Vanavond heb ik een zwangerschapsmassage gepland staan, dus hoop dat ik dan helemaal relaxed weer een volledige nacht kan slapen.

@ Ons Kleintje: Wat rot dat je kleintjes niet bij elkaar kunnen liggen, ik hoop dat het niet al te lang meer zal duren voor ze weer herenigd kunnen worden.

Die vriendin heeft nog steeds niets van zich laten horen, dus ik vermoed dat dat ook een beetje einde vriendschap zal betekenen. Raar hoor, ben je ruim 10 jaar goed bevriend, loopt het zo af.

Ik heb afgelopen week nog even zelf mijn teennagels gelakt, maar dat was zo'n onderneming dat ik nu ook maar op zoek moet gaan naar vrijwilligers. Ook is het niet te hopen dat het nog zo warm wordt dat ik een bikini aan wil gaan trekken, want op goed geluk probeer ik daar nog e.e.a. bij te houden, maar sta niet in voor het resultaat.

Ga nu maar weer eens wat doen, want de stapel werk laat zich erg lastig wegwerken.

Groetjes Pina

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik sla even het reageren op iedereen over hoor :)

Ik ben enorm blij iets te lezen van ons kleintje. Wel jammer dat ze niet meer samen op 1 afdeling liggen, maar het komt vast allemaal goed.

Ik heb hier vandaag voor het eerst sinds weken doorgeslapen tot half acht. Was gewoon helemaal verbaasd toen ik wakker werd. Ondertussen zit beeb weer tegen mijn maag aan te trappelen (lekker not).

Nog 1,5 dagje en dan begint mijn verlof (hoezo aftellen).

Ennuh ik heb mijn nageltjes gelakt en hou het scheren bij. Ik moet er niet aan denken dat ik daar als een behaarde aap in de beugels lig :D Ben benieuwd of ik er dan ook nog zo over denk of dat het me gewoon niet meer interesseert.

Owww mijn buuff is bevallen vannacht. Had ook echt medelijden met dr want ze liep al in dr 41ste week :$

20. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    na hebben jullie een stukje rijden niet eens over voor een heerlijk stukje zelfgemaakte appeltaart met flinke dot slagroom...valt tegen hoor!;)

sucre, pff heftig hoor die afdeling neo! en zeker als je zelf [kleine]kids hebt komt het allemaal wel erg dicht bij.
    nachtdiensten nee dat lijkt me ook verschrikkelijk, daar moet je echt tegen kunnen denk ik.
    heb je nog wat van je moeder gehoord? of ben jij eigenlijk altijd degene die contact opneemt?

marrie, vervelend zeg! ik heb er gelukkig geen last van, maar doe er ook niks aan, ik heb nog nooit me buik ingesmeert... denk [jammergenoeg:(] dat er ook niks aan te doen valt, jij smeert en hebt het wel ik smeer niet en heb het niet.
    denk dat het gewoon met de elastische tijd van je huid te maken heeft.
    ik heb wel beetje last van spadaders op 1 been, ook erg charmant, maar heb het idee dat ze de laatste weken wat minder geworden zijn.[daar smeer ik wel wat voor...]

ientje, lekker zeg je nagels gedaan en gezogen in huis!fijn dat je thuis mag bevallen, weer een mijlpaal! hihi ik vanaf morgen....maar vanmiddag eerst naar vk voor bloeddruk weer, als ie weer tehoog is moet ik denk ik weer door naar zk en dikke kans dat ik daar dan onder controle kom en dus daar moet bevallen.:(:(:(

vive, lektieten, ohhh ook zo'n fijne zwangerschaps klacht [of ongemak]
    gelukkig geen last van...

pina, lekker genieten van je zwangerschaps massage!

scheren en nagels lakken, t lukt me nog allemaal zelf, gelukkig! haha niet zo makkelijk maar zo goed en kwaad als het kan en bijna zonder lucht....:)

Deel Deze Pagina