Goedemorgen allemaal, Onzekerheid hoort bij de zwangerschap en dit is vaak extra sterkt als je via de MMM zwanger bent geworden of al eens een miskraam hebt gehad. Zo lang er geen bloed is, jezelf niet druk maken hoor, maar genieten! Heel belangrijk Ik ga vandaag eens kijken of ik me kan aanmelden voor MvM. Weet alleen niet zo goed vanaf wanneer je daar aan kunt deelnemen. Heb 29 november een eerste echo om te kijken of er een hartje klopt. Wie is er ook licht misselijk? Net 2 boterhammen op en begin nu misselijk te worden, hoop echt dat ik er niet zoveel last van ga krijgen dat ik boven de wc moet hangen, vind overgeven zo verschrikkelijk, bah! Liefs, misty
MvM kan van 6 tot 16 weken dus tijd genoeg. Ik heb nog totaal geen kwalen als ik geen posi test in handen had wist ik het nog steeds niet
Hoi allemaal, Hoe gaat het met jullie buikjes? Ik ben normaal altijd echt slank, maar zelfs als ik mijn buik in houd blijf ik nu iets zien. Mijn schoonzus zei dat het helemaal niet kan, maar mijn moeder kon het zich ook nog wel herinneren. Mijn moeder heeft hetzelfde figuur als ik en mijn schoonzusje is behoorlijk zwaar, dus daar zal het wel aan liggen. Toch een raar idee dat er al zoveel kan gebeuren onder invloed van die paar mm extra in je buik. Had net 3 paar van die mooie nieuwe jeans van Levi's gekocht en eigenlijk zit het al niet echt prettig meer, da's dan wel weer jammer! Wel een goede motivatie om uiteindelijk weer op mijn oude gewicht terug te komen! Groetjes Pina
Misty, ik heb de 29e ook een echo om te kijken of het hartje klopt! Spannend!! Ik ben niet misselijk, heb ook nog geen buik heb eigenlijk nergens lasst van (weer die onzekerheid). Af en toe een ongesteldheidsvlaagje in mijn onderbuik en mijn darmen werken 's avonds niet optimaal maar verder zou ik echt niet zegegn dat ik zwanger ben hoor... Het is inderdaad heel gezellig druk hier en voor het eerste (zit nu ong. 2 jaar op de zwangerschapspagina) zit ik stiekem op mijn werk te typen. Ik kan me gewoon NIET concentreren whaaaaaaaaaaaaa!!!
Het gaat echt gezellig snel hier met alle berichten. Alle nieuwe mama´s welkom en gefeliciteerd!! @ droppie ben je een weekje op vakantie geweest? Al zin in de echo mogen? @ Julia6 fijn dat je echo zo mooi was zeg. Je hebt wel vroeg de termijn echo of heb je er met 12 wkn dan nog een? BH´s ik heb sinds gisteravond voor het eerst wat last van mijn borsten, maar mijn bh´s zitten en passen nog goed. Mijn buik is ´s avonds wel wat opgezwollen, maar dat had ik voor de zwangerschap ook regelmatig na het eten. Pfff kan echt niet wachten tot de echo. Heb nog steeds niet echt het besef dat er een babytje aan het groeien is in mijn buik. Vind het echt zo bijzonder!! Verder alles goed met iedereen? Ik ben weer lekker aan het werk, heb maar een kort dagje vandaag. Ga vanmiddag weer eens lekker sporten, is al weer bijna een weekje geleden. Liefs, Bibo
Pina bij mij zie je het ook al wel hoor, vriendin van me zei het ook net dus het is niet dat ik het zelf wil zien ofzo haha.. 123, moet kunnen toch om even mee te typen, hier is het natuurlijk ook veel leuker dan werken!! Groetjes, Jolanda
@pina bij mij zie je echt al hoor(buikje), en vorige week ook al. Ben met vlagen lichtelijk misselijk, en verder erg moe. Maar ja.. een goede nacht doorslapen is soms veel gevraagd met een kleine. Ik zo denk ik weer even slapen (hij doet zijn middagdutje) maar moet ook nog even opruimen. @misty jee dat is wel heel bijzonder zeg!
droppie, tweede kindje, uitgerekend 1 juli 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Yotsuba, eerste kindje, uitgerekend 11 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Misty1984, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011 Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011 123, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011 Luca2504, eerste kindje, uitgerekend 22 juli 2011 Rowenavb, tweede kindje, uitgerkend 22 juli 2011 Umizoomi, tweede kindje, uitgerekend 23 juli 2011 afpraken MelanieL29: 15 nov. echo droppie: 17 nov. echo droppie: 22 nov. vk meid: 12 nov. intake +echo Ons Kleintje: 17 nov uitslag kweek Yotsuba: 23 nov. echo gyn Ientje: 24 nov. echo gyn 123: 29 november eerste echo met 6wk en 6dg Julia6: 29 november, tweede (termijn)echo Misty1984: 29 November eerste echo Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec. intake vk + echo Pina: 6 dec. intake vk Sproettie: 7 dec. intake vk + echo Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog The Cat: 8 dec intake vk + echo Mamatien: 9 dec intake vk + hartje luisteren Meid:13 dec verloskundige controle,20dec, 2e echo Inger1979: 22/11 echo + 23/11 MvM + 30/11 vk Lievebeeb: 3-12 echo Rowenavn: 14 Dec intake VK, 28 Dec 1e echo Hoi meiden, ik dacht het is al lekker druk hier dus ik kan er ook nog wel bij lol! Heb afgelopen vrijdag positief getest, durf en kan het nog steeds niet geloven zoals de meesten haha! Voor ik de test deed wist ik het gewoon al en nu voel ik niks meer maja maar hopen dat alles goed is en het kan zo weer veranderen misschien hang ik morgen wel boven de pot haha! Dus is ons tweede kindje, we hebben al een dochter, Selena geboren op 30-12-2008 Ik heb mezelf er ook tussen gezet enga proberen jullie bij te houden
He meiden er is trouwens ook al een hyves en die is helemaal afgeschermt niemand ziet iets hij staat ook niet tussen je hyves netwerken op je eigen pagina heb het met meerdere verschilende hyves account geprobeerd en ik zie hem nergens staan. Uitgerekend in juli 2011 - Hyves.nl
Hallo allemaal, Vandaag heb ik positief getest, het is dus nog erg pril. Volgens de berekingen ben ik 28 juli 2011 uitgerekend. Ik hoor dus nog net in dit clubje thuis. Maar als de zwangerschap goed verloopt zou het kunnen dat na de termijnecho met 12 weken de uitrekendatum wordt bijgesteld. Dat was tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje ook zo. Bij mij ging eind vorige week een belletje rinkelen toen ik ineens twee erg emotionele dagen had, wat ik normaal nooit heb. Verder voel ik me al best moe (ik slaap al meer dan anders) en ik mijn buik is erg gevoelig. Ik kan me van de vorige keer herinneren dat ik toen ook veel last had van bandenpijn en dat schijnt zo vroeg al te kunnen. Mijn borsten zijn nog niet gevoelig. Ik hoop heel erg dat de zwangerschap goed gaat verlopen, ik kan het nog bijna niet geloven! Dat zal weer meer werkelijkheid worden als de dokter een kloppend hartje kan laten zien (onze dokter maakt zelf echo's!). Alleen zal ik hier nog een paar weekjes op moeten wachten. @droppie: ben jij de droppie die ook bij de maart2009 zat? Toevallig en wat leuk! Hoe is het met jullie? Liefs tante
@ tante: Nee ik ben niet dezelfde droppie. Onze zoon is van sept 2008. Ik ga me ook nog melden bij de Hyves maar daar wacht ik eve mee tot iedereen mag weten dat we zwanger zijn. Tot nu toe weten alleen mijn ouders, een colega(omdat ik gister haast flauw viel moest ik het wel zeggen) en een vriendin dat we zwanger zijn. Ga proberen om het tot 3 maanden voor me te houden.
Wat wordt het al lekker druk hier Ik heb me nog maar niet bij het lijstje gezet omdat ik niet precies weet hoe lang ik zwanger ben hihi. Maar die onzekerheid sjee nog erger dan bij mijn eerste nu veel meer besef wat je kwijt kunt raken.
Even een goed berichtje van mijn kant. Gisteren eerste echo gehad. En een knipperend lichtje gezien. 6w en 4dgn. overeenkomend met eisprong. 6.9mm Dacht vorige week weer dat het mis zou zijn door afnemende spanning in borsten. Maar dit keer gelukkig een keer het tegendeel. Nu staat de volgende voor 2 december gepland en krijg dan ivm hellp en pre-eclampsie verleden ook direkt de intake.
Nou vanmorgen het formulier van MvM ingevuld. Nu moeten ze zelf contact met mij opnemen, dus ben benieuwd. Ik heb zelf ook meerdere keren een pregnylinjectie gehad ivm IUI, dus wil ik zelf nu mijn steentje ook bij dragen @123: Leuk dat je de 29e ook je eerste echo hebt. Wel fijn dat we dan als het goed is het hartje kunnen zien kloppen @Rowena en Tante29: Welkom en proficiat met de zwangerschap! Hier ook niet echt veel kwaaltjes, wel wat last van mijn borsten en met momenten een erg hongergevoel/licht misselijk en geregeld moe, vooral aan het einde van de dag blijf ik maar gapen en kan ik heerlijk slapen 's Avonds heb ik ook een wat opgezette buik, maar dat heb ik meestal wel 's avonds. Liefs, Misty
@Melanie: Wat fijn dat de echo goed was. Lijkt me heel bijzonder om een knipperlichtje te zien in je buik! @MelanieL: hihi, mijn papa is ook jarig op 7 juli Liefs, Misty
Hoera ik ben vanochtend naar de dokter geweest, en morgen komt er iemand aan huis om bloed te prikken. Als ik dan de uitslag binnen heb dan mag ik weer langs de dokter, die mij gedurende de gehele zwangerschap zal begeleiden en hoef dus geen gyn of vk te bellen. Helaas krijg je hier maar 3 echo's (12,20 en 32 wk), dus ik heb gelijk een vk in nederland gebeld omdat ik daar in december heen ga, en heb nu een afspraak op 21 december, de dag voor mijn verjaardag!! Ik ben dan 9 weken en 3 dagen zwanger! Superleuk! Vind het helemaal spannend