Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Sucre, wat balen dat het niet heeft doorgezet! Wel duidelijk dat er iets gaande is!!!

Ik pb je mijn gsm nr wel even, ben hier te vaak dan goed voor me is, haha!

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

He Sucre: Wat balen voor je. Het zal niet voor niets zijn hoor, maar het was wel erg tof geweest as het had doorzet! Misschien vannacht!!

Juul: ik doe ook niet aan Oei ik Groei. Ik ben bij mijn oudste rond drie maanden afgehaakt want ik werd er maar onzeker van. Plus de hele discussie: "mijn kind kan ... al" is niet zo aan mij besteed.
    Menstruatiepijn, joah, meer zo'n ondefinieerbaar rugpijntje hier. Alsof de beeb tegen mijn onderrug zit aan te hupsen. Misschien niet gek, die beebs van ons hebben zeeën van ruimte met hun broers als voormalige bewoners! Ik merk wel trekkerige spieren en zo nu en dan een zeurderige harde buik, komt wel in de richting van menstruatie (god wat is dát lang geleden trouwens!) pijn en kramp maar is toch net een beetje asnders. Hoe is het met jouw activiteit trouwens? Ik begin traag en log te worden. Had ik niet zo bij de boys!

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ahhh balen Sucre :( Maar kan me niet voorstellen dat het nog heel lang gaat duren bij je.

Ik wil me best opwerpen als extra-buddy hoor, maar misschien is Juul een betere optie, die heeft natuurlijk nonstop haar ei-pod bij de hand zodat ze ala minute een update kan plaatsen :D:p
    Met mijn telefoon kan ik helaas alleen maar alles lezen, en niet reageren.
    Maar goed, ik ga natuurlijk niet voor een ander beslissen om buddy te worden :D:p

Ongesteldheidsbuikpijntjes heb ik ook zo nu en dan wel, en dan nog dat beetje verlies van gisteren, dat doet me wel beseffen dat het eraan zit te komen. Ben er niet meer van overtuigd dat ik minstens een week overtijd zal lopen.

Echt gruwelijk lang in bed gelegen vandaag, aso gewoon! En daarna asociaal lang in bad gelegen *kijkt even naar plafond, yes! tis nog droog* en nu pas net beneden.

Juul, gefeli met je paps natuurlijk! Leuk dat de verrassing geslaagd was.

Slim Viv, om je ouwe beha om te bouwen tot melkvangers! Hoe smaakte de cappu? :p

Zo ik ga mn koppie thee eens opslurpen, en dan maar even boodschappen doen... ;)
    Dacht gisteren slim te zijn en gelijk vast boodschappen voor vandaag in huis te halen.
    Even niet over nagedacht dat we ook nog een zondag hebben, dit weekend ;) haha!
    En gelijk maar even een doos met rollen beschuit inslaan bij de lidl, kunnen we ook maar beter vast in huis hebben, toch? :)

Laterrr!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O, hihi, ik zie dat Juul zich al had opgeworpen als reservebuddy :)

5. vive2

vive2 Fanatiek lid

Zo. Hier ´n slechte moeder: Manlief heeft Mister M en Mister D op hun kamertjes gezet, ik ben boven op bed gaat hangen, heb me de laptop laten bezorgen, even gesmst of er een strip Rennies gebracht kon worden en na ontvangst ben ik op shop.hm.com een bergje kleding gaan bestellin. In een maatje groter. Maar ach tis sale. Aanwinsten: spijkerrokje boven de knie, twee blousjes met ruitje, twee katoenen sleeves met drukknoopjes aan de voorkant -dus tiet kan er makkelijk uit- een boyfriend-jeans, sokken (want ik draag altijd sokken van man, niet zo'n geweldig succes in het ziekenhuis), twee voedingsbehaas en een hempie. Schade: nog geen honderd euro. Whaaa!! Subtotaal kwam uit op 200, na verrekening van kortingen 100. Niet slecht *klopt op eigen schouder*

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Juul: ja, was een plaatselijke kortingsactie van de Hema hier en ook alleen gisteraaf geldig.

@ meid: dat van het uitscheuren had ik nou net niet willen lezen :$. Oh, wat lijkt me dat erg! Maarja, je hebt het niet voor het kiezen.

@ menstruatiepijntjes: heb ik ook zo nu en dan last van.

@ Sucre: brakke nacht, wat balen! Maar als het nu weer begint is het misschien toch een teken!

Ego: Ik voel me klote! Vanochtend wakker geworden en meer opgeblazen dan normaal. Onderarmen en handen doen pijn, omdat ze zo opgezet zijn en nu dus wat zenuwen enigzins beknellen. Voetjes ook lekker opgezwollen, en zelf mijn gezicht iets (al is dat nu wel weggetrokken). Bekken protesteren bij elke beweging, vannacht met omdraaien ook steeds scherpe steken down under/ bekken. Pijn in mijn onderrug ook. Zucht!
    Vanavond nog een verjaardag, dus duik zo nog met laptopje bed in. Ik mag hopen dat ik vanavond niet van die reacties krijg als 'de laatste loodjes' of 'dat het erbij hoort' of dat het nog even doorzetten is'. Ik denk niet dat ik dat soort opmerkingen op dit moment weg kan lachen!

Sorry voor mijn ego momentje.

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Anneliesje, ahhh leuk, een meisje. Weet je al een naam?

Supernova, leuk om babykleertjes te kopen voor zo weinig geld!!
    Echt balen dat je zo opgeblazen bent en veel pijn hebt. Probeer veel te drinken, veel te bewegen en laat je mannetje je je even goed masseren. Hopelijk kom je de dag een beetje door, ook zonder irritante opmerkingen vanavond.

Ien, ben erg benieuwd naar je Hawai-outfit!
    Hoe is het nu met je bloedverlies? Ik heb het ook gehad. Een paar druppels is niet erg, maar wordt het meer, dan moet je zeker even bellen.
    Wel een beetje flauw hoor, dat je je bevalling niet live wil delen met de rest van de wereld. :p;)
    Heerlijk dat je zo rustig aan kon doen vanochtend. Ik heb ook zin in een warm bad.

Vive, whahaha, ik lag even in een deuk om jouw donshaar-verhaal. Kort houden is ook fijn. Ik ben ook gezegend met weinig haar, behalve op mijn hoofd. ;) En hetgene wat ik heb is allemaal blond, dus valt ook niet zo op. Alleen vind ik het wel smerig als vrouwen een pak shag onder de armen of als bikinilijn hebben.
    Alleen striae bij spieren? Mijn buik telt al 10 jaar geen spieren meer. Klopt dus niet helemaal whahaha.
    Mijn man mag van mij ook niet meer dan 2 biertjes drinken. Voor het geval we toch weg moeten. En hij heeft er geen problemen mee gelukkig.
    Oh, fijn, geen lekkage gehad. :D En wouw, wat een goeie inkopen heb je gedaan bij de H&M!!!

Julia, waarom sliep jij niet vannacht? We hadden wel ff kunnen kletsen, ik was ook wakker. :p Ahhh, sneu die dromen van kids zeg. Zo eng! Nog wel uitgeslapen zoals je in de planning had? Leuk dat je vader nog thuis was. Altijd lekker, een taartje. En natuurlijk gefeliciteerd!
    Thanks voor je nummer, kan ik je bij deze gaan stalken! ;)

Meid, nee, ik heb nooit een hoge bloeddruk gehad. Ik ben de afgelopen weken vaak geweest ivm die eigenwijze stuitligbaby van me. Maar nu mag ik weer gewoon 1x per week.
    Gefeliciteerd met jullie vrienden! Afschuwelijk om zo ver uit te scheuren. Dan kan ze nog veel last van krijgen. :(

Buikpijn, ook hier zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Hoort er volgens mij bij, nu we het einde van de zwangerschap naderen. het kunnen de banden zijn, omdat onze kindjes zwaarder worden, of het kan zijn omdat de baby's steeds een beetje verder indalen. Denk niet dat het betekent dat de bevalling heel gauw zal komen.

En over gisteren. Ik herken dit wel van zoonlief. Toen heb ik ook zo'n week gehad, voordat de bevalling echt begon. Toen het gisteren echt pijnlijk werd, kreeg ik wel even hoop, maar het zakte af, dus helaas alleen flink voorwerk. Heb zelf het gevoel dat het pas over een week gaat gebeuren. Gek hoor, had eerst steeds het gevoel, mag nog wel even wachten, kan ik nog even genieten. Gisteravond toch nog buikfoto's gemaakt. Maar na al dat gerommel heb ik zoiets van, toe maar, het mag. We zijn er klaar voor.

Vannacht dus erg slecht geslapen, bleef er toch over nadenken. En bij het draaien werd mn onderbroek ineens nat. Ik dacht he???? Vruchtwater???? Maar nee, bleek toch ander vaginaal vocht te zijn. :):$;)

Vandaag boodschapjes gedaan. Verder niet veel, ben moe. Gaaaaaaaap. We kwamen er achter dat de kozijnen van de babykamer helemaal verrot zijn. Wat een klotehuis dit zeg. Bah! Bijna alle kozijnen zijn verrot. Echt niet normaal meer.

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

Super: je hebt het volste recht je klote te voelen. Want of je het de laatste loodjes, of het eindstaduim van je zwangerschap noemt, de lol gaat er echt vanaf als je vocht gaat vasthouden en je lijf gaat protesteren! Succes ermee, ik hoop dat je je beter gaat voelen en je toch een fijne avond krijgt!

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Viv: shopaholic. Er is nu dus niets meer verkrijgbaar via site :)

Sucre: jee zeg wij allemaal overtuigd dat er babynieuws zou zijn vanochtend, maar nee hoor. Nog ff wachten dus.

Nova; even lekker je ei kwijt hier. Gewoon doen, we snappen het allemaal!

Mannetje komt morgen weer terug. Is in Italie voor het goede doel aan het fietsen, maar is er mega slecht weer. Ze beklimmen een berg (soort alp d'huzes idee), maar werden met auto's naar beneden gebracht omdat het te gevaarlijk was om af te dalen. Vriendlief had gister nieuwe remblokken op zijn fiets gezet maar na 1 afdaling waren ze al weer bijna versleten. Medelijden met hem, maar ben wel super trots.
    Morgen is hij weer thuis gelukkig.

Net terug van werken en ga zo lekker mijn zoontje ophalen bij mijn schoonouders. Eten we daar een happie mee, wel zo makkelijk :)

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    BD, fijn dat je mannetje morgen weer thuis is. Klinkt als een barre tocht! Toch altijd fijn om dan te horen dat ze weer veilig beneden zijn.

De rest, zijn jullie nu opeens allemaal aan het bevallen of zo??????? Zit ik hier in mijn eentje....

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh Vive, wat heerlijk, zo'n 'slecht' moedermoment. Vind het eigenlijk juist klasse van je, als je er van oppept heeft het alleen maar een positieve werking op je kids toch, jij vrolijke mama, zij ook happy!? Ga stiekem ook maar eens een blik werpen op hm.com :)

@Meid, had zij trouwens een snelle bevalling gehad, en daardoor die mega scheur? Of al gaan persen voor volledige ontsluiting? Groot kind? Of niet te achterhalen? Zal wel flink pijn hebben nu, vooral met gaan zitten/opstaan en lopen. Zo'n joekel scheur heb ik nooit gehad, maar bij de eerste wel een knip, de 1,5 week na de bevalling vond ik die hechtingen erger dan de bevalling... auw!

@Nova, wat klote van klote voelen en klote nacht! Heb je vanmiddag nog even kunnen bijslapen? Toch veel plezier op feestje vanavond, misschien doet het je wel goed - even iets anders. En kom hier maar spuien hoor!

@Sucre, ja volgende keer als je een wakkere nacht hebt, dan sms maar even ;) dan kom ik even online ;) Ik heb me nog ingehouden, kreeg me toch een honger afgelopen nacht.....

Oke, dus meer met zeurderig gevoel in onderbuik. "fijn", ik heb er gelukkig de rest van de dag geen last meer van gehad, terwijl ik wel gewoon mijn ding heb gedaan. Maar eens kruiken aangeschafft, dure dingen - zonde van mijn geld, maar goed. Ik ben een zeikerd denk ik, als ik die krengen niet langer dan een dag gebruik breng ik ze terug :p

@Bd, voor welk goed doel fietst hij? Fijn dat hij morgen weer terug komt! Niet op de fiets neem ik aan? :) Goed volgehouden deze week meid! Je zult wel moe zijn nu! Even lekker genieten dat je morgen weer een extra paar handen in huis hebt!

Jee, waarom moet ons nieuwe prulleke in een zo'n klein mogelijk bolletje opgevouwen in mijn buik zitten?! Er is genoeg ruimte maar hij/zij zit zo opgevouwen dat er aan 1 kant ontzettende spanning op mijn buik staat! Nah ja. We proberen er nog maar even van te genieten, gauw ook weer eens foto's maken, want dat schiet er ook steeds bij in. En stiekempjes af en toe een por in mijn buik in de hoop dat hij zich even uitstrekt en ik weer normaal kan zitten....

@Ien, kokosbikini al aan? Waar blijft de foto? Veel plezier op feestje!!!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Nee hoor, Ien en Nova feestje, Vive nu vast verslaafd aan hm.com en doet nog wat inkomen, Bd ligt vast te slapen zodat het sneller morgen is voordat haar hubje weer thuiskomt en en en.... wie is er nog meer overactief hier? Ikke?! Ik hang op de bank! Wat jij? Dacht dat JIJ bevallingsplannen had??? :p

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik ben dr ook wel hoor ;) had alleen geen puf te reageren :) Vandaag toch maar even naar verjaardag schoonmams geweest, pffff beter niet kunnen doen, ben kapot. Altijd dat vergelijken en het laten merken dat ze het financieel zo slecht hebben (terwijl dat helemaal niet zo slecht is maar tja klagen moet he). Ik was het zat en ben blij dat we weer thuis zijn.

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Annelies, jij bikkel! Toch naar verjaardag van schoonmoeder. Hmm, klinkt niet als erg gezellig inderdaad... waren jullie als enige te gast, of hoort dat geklaag erbij en doet ze dat tegen iedereen? Goed dat je weer lekker thuis bent, beentjes omhoog en relaxen nou!

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Heb idd mijn voetjes omhoog, want ze zijn het dubbele formaat van wat ze normaal zijn :D

Ze doet altijd zo en dat is heel erg vervelend. Alles draait om geld, hoe slecht ze het hebben etc etc.

Nu met de beeb is het ook alsof het een soort wedstrijdje is zij tegen mijn ouders en dat maakt het vervelend. Wat interesseert het mij nu wat mijn kindje van hen krijgt, als ze maar lief voor haar zijn en van haar houden, maar ik moet nu al tig weken aanhoren dat het niet zo duur is wat ze krijgt :x Kan het wel honderd keer zeggen dat het mij niet uitmaakt, maar het komt niet aan. Tis weer eens tijd dat R. onze standpunten duidelijk maakt, want anders schiet ik eens uit mijn slof en heb ik het weer gedaan ;) (ja lastige relatie lol).
    Ze verheugt zich wel enorm op haar eerste kleinkind hoor, dus weet zeker dat het met de vreugde wel goed zit.

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    ennuh klaagmodus weer uit :D

17. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    #4217 meid, 18 jun 2011
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
    haha nee ook hier niet aan het bevallen....en denk ik voorlopig ook nog niet aan....ik hou het op 40wk en 1of 2dg....

@vive, goed ingeslagen zeg! ik kan niet wachten tot ik mijn 'oude' [lees:acceptabel:cool:] figuur weer heb en kan shoppen voor leuke dingen, zie zo ontzettend veel leuke dingetjes in de winkel liggen....zal je altijd zien natuurlijk!

@bd, wat goed van je mannetje, voor goed doel fietsen, die van mij is er ook serieus over na aan het denken om volgend jaar ook iets te doen en dan in frankrijk, kunnen kiezen uit fietsen, hardlopen of wandelen....tja hij gaat dan wel voor wandelen...ook flink pittig denk ik!20kilometer berg op! en dat is dan voor kika, je moet dan zorgen dat je minimaal 400euro sponsor geld meeneemt.

@julia, nou bevalling was 6uur. bijna 8pond dus dat was het niet, nu had ik net hun nog even gebeld maar het schijnt dat ze in haar geboorteplan had staan dat ze niet ingeknipt wilde worden.....tja wat nu beter is....dan ging ik maar weer voor die knip....die idd ook heuuull erg pijn deed, en ook nog best lang last van had....maar een totaal ruptuur [of hoe je het schrijft...brrr:$]
    nog gef. met je vader, heb je hem nog kunnen verrassen of was ie hem al gepeerd?

geboorteplannen, doen jullie daar aan?? paar weken geleden had de vk met mij het er ook nog over.
    mijn enig reactie was....ohhhh valt een geboorte te plannen dan????:(:(:(
    mensen waar gaan we heeeeennn dacht ik!
    wat moet dat moet ,en ga er van uit dat ze professioneel handelen en kijken naar wat het best is voor moeder en kind!

rustig dagje gehad vandaag, mijn vriend, vader , schoonvader waren weer eens naar een rally ergens in nederland, heb ik de middag maar even bij mijn moeder gebivakkeerd, en vanavond heerlijk gegeten bij de mac! ohhh lekker joh die milkshake framboos!!!

doen jullie morgen nog iets aan vaderdag? ons zoontje heeft iets gemaakt op het kdv. ben benieuwd! was eigenlijk de bedoeling dat ze iets met klei gingen doen, maar die van mij wou absoluut niet mee doen, de juf zei dat ze hem voor geen mogelijkheid mee kon laten doen, vroeg ik thuis waarom ie niet mee wou doen, zijn antw......baahhh dan krijg ik heeelllleee vieze handen...haha! is dat er 1 van mij???!!!???

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sucre nee hoor ik ben er ook nog. Af en toe ff spieken of jij niet aan het bevallen bent ;)

Meid; mijn vriend fiets voor 4 stichtingen waaronder cliniclowns. Hij moest 1000 euro sponsorgeld meenemen ( maar daar hielden ze niet aan vast. Alles was meegenomen). Waren met 82 personen. Ben uiteraard super trots op hem, maar ook blij dat hij morgen weer thuis is hoor!

Vaderdagcadeau; ja hij is er niet dus krijgt hij ook niets :) nee hoor grapje. Heb twee kleine cadeautjes in zijn tas gedaan en thuis liggen de cadeautjes van zoon. Die krijgt hij morgen avond als hij thuis komt.

Wat een slecht weer hè? Ben benieuwd wanneer het weer wat beter weer wordt.

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ meid ik doe niet aan een geboorteplan. Heb aan R. duidelijk aangegeven wat ik wel en wat ik niet wil en ga er van uit dat hij mijn belangen heel goed kan behartigen. Verder denk ik dat ze in het ziekenhuis er altijd nog een stuk meer vanaf weten dan ik ;).

owww die milkshake framboos is lekker he. Bijna net zo lekker als de macflurry rolo (jummie).

Hier doen we niet aan vaderdag.

@ bd natuurlijk ben je trots op je vent. Het is niet niets zo'n stuk omhoog fietsen (en dan willen de remblokjes idd wel eens heel erg snel slijten). R. fietst ook en ik hou mijn hart altijd vast. Ben zo blij dat het fanatieke er op dit moment vanaf is (hij reed ook wedstrijden). Dat scheelt een hoop bezoekjes aan de HAP. We waren eens op vakantie in Zwitserland. Ging hij zo'n bergtop beklimmen en weer naar beneden. Kwam hij met een big smile terug, omdat hij in de afdaling zo snel ging dat hij auto's had ingehaald. Hij vond het nog gek ook dat een auto ging toeteren toen hij hem voorbij ging (die schrok zich natuurlijk rot).

Hier onweert en regent het gigantisch. Het mag van mij wel wat mooier weer worden, maar aan de andere kant is wat regen ook hoognodig.

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Annelies; ja die verhalen ken ik ook ja van het inhalen van auto's bij het afdalen. Doodeng!

Geboorteplan; hebbenwij ook niet. Moet er toch uit hè ;) we zien w hoe het loopt.

Milkshake / softijs; ik dacht dat we dat niet mochten? ( bacteriën in softijs)???? Anders baal ik wel. Onthoud ik me van zo'n heerlijke milkshake terwijl het wel mag?

Deel Deze Pagina