Meid en Bd, wat een goede hubjes hebben jullie, sportief en voor het goede doel! Top! Geboorteplan? Nooit aan gedaan, nu dus ook niet. Zou me er misschien iets bij voor kunnen stellen als je een traumatische bevalling hebt gehad, dat is hier niet het geval. Kind moet er uiteindelijk uit en ik vertrouw ook op oordeel vk en als het zou moeten gyn. Vaderdag? Er ligt nog een pakje van mijn oudste zoon op de kast. Het cadeautje van de jongste van het KDV had hij al open gemaakt, wist hij veel dat het vaderdag is morgen. Hahaha, stomme bulgaar! Er stond 'voor papa' op, dus dat heeft hij afgelopen dinsdag al open gemaakt En ik doe er niet aan Zo. Net toch maar overleg gepleegd over mijn zoon zijn nachtmerries... besloten dat mijn man op een matras bij hem op de kamer gaat liggen, zodat hij niet zo in paniek raakt als hij wakker wordt. Ik vind het een prima deal, hopelijk slaap ik dan ook wat beter. De praktijk wijst uit dat mijn prulleke met iemand van ons naast hem ook wakker wordt 's nachts maar direct weer in slaap valt als hij 1 van ons ziet. Toen hubby laatst in Bulgarije was en ik de energie niet had om hem terug naar bed te brengen toen hij voor de zoveelste keer aan mijn bed stond werd me dat overduidelijk. Dus. Net zo'n 2pers. luchtbed van de zolder geplukt, gelukkig slaapt hij op de grootste slaapkamer en past het allemaal makkelijk. (vind het wel belangrijk dat hij op zijn eigen kamer blijft slapen) Mocht ie willen kan hij 's nachts naast mijn man kruipen. En als het dan wat beter wordt afbouwen die handel en luchtbed weer naar zolder. Weet niet in hoeverre dit pedagogisch verantw. is, maar op deze manier hebben zowel zoon als zijn moeder weer normalere nachten voor de boeg en dat zal mij in ieder geval heeeeeel veel goed doen! Dus, ik duik zo in mijn bed, lekker de ruimte voor mijzelf en weetje, eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo verkeerd, haha! Truste!!
*ligt echt compleet onder tafel van het lachen, GEWELDIG!! * zo hadden de kids van mn broer zich een dag vergist, hij kreeg vanmorgen een ontbijt op bed Ik reageer morgen weer verder hoor, ben nu zo moe! Doei!
Haaaa meiden! Sjonge wat heb ik veull gemist!!! Ik weet niet waar ik zo druk mee ben, Maar ik kom gewoon niet aan reageren en zelfs lezen toe van zp. Sucre, buddy, dat was ff close. Goed een extra buddy in te schakelen, Ik ben niet zo actief hier als buddy 2 Wel voel ik me betrokken hoor tot alle dames in de 30 weken @harde buiken, hier ook nog veel en pijnlijk aanwezig. Ik hoop dat ze een 'vroege' bevalling zullen fixen bij me. Maar daar ga ik niet vanuit, bij dochter was het ook 40+3dg. @slecht slapen, Jep check. Ik ben er nu ook nOg. En hubby ligt al 2 uur te ronken naast me. @omgesteldheidspijntjes, ook herkenbaar. Soort indalingsweeen heb ik ook al gevoeld ofzo. Het einde (v d zws) nadert, heerlijk!! Ik ben er ook zo klaar mee, al die klachten en beperkingen Sorry voor mn geklaag, maar ik vind t echt een pittige lange rit. Helaas zijn we nog niet klaar voor de bevalling, kluswijsgezien en in weken gezien (nu 34wk). Verder, ik ben nog heel veull aannt borduren! En het wordt een heel mooi werkje! De 27e krijg ik een echo, omdat de vk niet met zekerheid kon zeggen of de baby goed lag. Ik ben ervan overtuigd dat ie al 2 weken niet meer in stuit gedraaid is. En dus goed ligt. Maar ja, zo'n echo is natuurlijk ook wel leuk 4 juli ga ik met hubby naar de bevallingsvoorlichtingsavond. Zal een helder en herkenbaar verhaal zijn. Maar ik vind t wel fijn om wat meer met ons hoofd in de laatste fase te duiken. We zijn zo druk geweest met ziek zijn, hulp regelen in huis, huis verkopen, nieuwe huis herinrichten, vakantie van hubby etc etc Dat ik niet het gevoel heb dat we rust en focus hebben op de bevalling en kraamtijd. Voor mijn gevoel zijn we nog 3 weken aan het bikkelen in huis, En dan moet de rust volgen, hoop hoop hoop ik! Fijne vaderdag, zondag of bevaldag! (ik blijf lezen, en m'n best doen te reageren). Groetjes!
Pffff ben je net uit bed, gaan alle katten tegelijk poepen op de kattenbakken (juk). Dat stinkt echt verschrikkelijk @ Bd, heel erg herkenbaar. We zijn vorig jaar in Frankrijk geweest en daar was een of andere collentocht (3 collen op 1 dag). Meneer ging 's ochtends vroeg weg en om half vijf was ie nog niet terug. Dus ik toch maar effe mobieltje gepakt en gsmst, geen reactie, uurtje later toch maar gebeld, nam niet op. Toen kneep ik hem wel behoorlijk. Komt hij nog een uur later vrolijk teruggefiets en ik was al bijna over de toeren Milkshakes/softijs kunnen bacterieen bevatten wanneer de machines niet veel worden gebruikt/goed worden schoongemaakt. Die van de mac worden enorm veel gebruikt, dus je kunt er rustig een shake of een ijsje halen hoor @ julia, heerlijk een rustige nacht dus voor de boeg. Waarom zou het niet pedagogisch verantwoord zijn ? Je moet nog even tot de bevalling en als je daar compleet uitgeput aan begint dat lijkt me erger dan even je hubby bij zoonlief. Dus gewoon zo doorgaan. Dat van dat vaderdagcadeautje is hilarisch haha. Geweldig, maar wat vond zoonlief er van ? @ ientje hopelijk heb je lekker geslapen. @ elio, wat leuk om weer wat van je te lezen. Klinkt alsof jullie het nog steeds erg druk hebben. Ik hoop dat de beeb goed ligt op de echo, is wel zo prettig, maar als je zelf dat gevoel hebt dan zal dat wel zo zijn denk ik. Succes op de partner/bevalavond Vannacht heeft het hier gigantisch geregend en geonweerd. Verder net zoals velen harde buiken en ze doen ook echt pijn af en toe. Nog 1 dagje werken (morgen) en dan mijn verlof (hoezo ik ben aan het aftellen).
hahahahahaha julia, wat geweldig zeg! ik denk dat je man gewoon veeelste nieuwschierig was, hahaha! ach wat maakt het uit, als hij het niet is, zijn het de kinderen wel die in de spanning vertellen waar het verstopt ligt of wat ze hebben gemaakt! ik vind het wel lachen allemaal! soms maakt het niet uit hoor of het verantwoord is of niet! je moet ook wat doen om aan je eigen rust te komen! zal niet voor eeuwig zijn, i hope so! bd, fijn dat je mannetje vandaag weer thuis komt! hij zal wel kapot zijn denk ik.... en ijs enz. ik maak me er niet zo druk om en helemaal nu in het laatste stadium niet meer, de babytjes zijn al helemaal ontwikkeld tis alleen kwestie van vet opbouwen en nog wat groeien....en wachten...wachten...wachten tot ze eruit willen, hahahahaha!!!! laatst had mijn zoontje [volgens mij] iets van de 5e ziekte [of wat erop leek] toen zei de vk ook, maakt nu allemaal niks meer uit, de baby is klaar in ontwikkeling. dus denk dat het met heel veel dingen nu zo is. zal geen fitet american eten of lekkere biefstuk wat nog lekker rood is, *al verlang ik daar nu ontzettend naar* maar ach...niet te moeilijk doen! @elio, fijn weer eens wat van je te horen, gaat goed dus, gelukkig! wel je rust nemen hoor! heb jij nu ook al verlof?? @anneliesje, yehhh nog 1 dagje, lekker hoor! wel gek dat je nog begin van de nieuwe week moet werken hoor...hier is het zo dat als je alleen nog 1dagje moet of bv de laatste dag van de week weer moet werken dat dat gewoon verschoven word..net zo lekker, eindigen eind van de week en beginnen aan begin van de week. maar goed! hier kom je vast wel overheen toch,hihi! nou allemaal fijne dag! ga de was even uit de wasmachine halen en ophangen en daarna door naar mijn vader en vanmiddag naar schoonvader...druk druk druk!
Mogge! Zo viv, wat ben jíj een slechte moeder zeg!! Heerlijk toch, moet echt weleens ff kunnen hoor!! Goeie score trouwens ook! @ Meid: auauauauau!!! Klinkt echt onWIJS pijnlijk en echt NIET fijn. Eerder zwaar klote eigenlijk. Hoop dat dat soort grappen ons bespaard blijft. Nova, voel je je al wat beterder? En hoe was het feestje? Onder die standaard vragen kom je helaas niet uit vrees ik, ik heb ook heel de avond alleen maar dat soort vragen lopen beantwoorden. Hopelijk vandaag een veel betere dag voor jou! Wat een sportievelingen zie ik hier voorbij komen zeg, wauw! Vind wielrennen altijd wel eng, kan zoveel fout gaan! (zegt zij, met een militair naast zich ) Dat met die remblokjes bijvoorbeeld. Brr! Maar dan vind ik het wel heel goed dat ze dan geen onnodige risico's nemen met slecht weer. Petje af hoor voor die gasten, super! Oja, foto van hawaii, zal dalijk ff kijken of ik een leuke heb. Gister zelf ff gauw 1tje gemaakt in de spiegel zijn niet echt mn favo foto's maar het gaat tenslotte om de kleding he @ annelies: he, dat is vervelend zeg, als je schoonmoeder zo negatief ingesteld is. Dan is het voor jezelf ook moeilijk om wél positief te blijven, of valt dat wel mee? Heb je dit altijd met haar of is het nu tijdens je zwangerschap extra erg? Heb ik namelijk wel met mn schoonmoeder, kan echt zo veel minder van haar hebben de laatste tijd! Vind echt vaak dat ze zeurt en we beredeneren dingen vaak anders. Bijv. dat gedoe met die wc muur. Echt geen drama hoor, maar vind het zo stom als ze zo doet! Kan dan echt niet meer leuk terug doen. Hopelijk ligt het aan mij en mijn hormonen, dan ben ik dat over een poosje (hopelijk) weer lekker kwijt. Geboorteplan, neuh. Ik kijk wel hoe het loopt. Ik neem aan dat de vk wel weet wat ik nodig heb. Moet er geknipt worden, dan moet er geknipt worden. Véél liever niet natuurlijk, maar neem aan dat ze niet voor hun lol gaan knippen als het nog niet nodig is! Haha, ik was gisteren beetje in paniek, was het zorgplanboekding kwijt, dat ik met de intake van de kraamzorg kreeg. Heel het huis overhoop, alle tijdschriftenbakken en dat soort plekken omgespit (en gelijk maar opgeruimd, dat was dan wel weer handig) en uiteindelijk lag ie ergens bovenop een kast, waar je nooit kijkt. Zucht! Nu ligt ie netjes onder het aankleedkussen Hahaha Meid, wat een eigenwijsje die van jou! Wat heeft ie uiteindelijk wel gemaakt? Milkshakes: haha, tis maar goed dat ik dat nu pas lees, dat je die evt niet zou mogen, heb er echt wel de nodige op de afgelopen maanden! Ga ik nu ook niet meer moeilijk over doen trouwens. De meesten waren idd ook van de mac, en de softijsjes van de ikea, die worden ook vaak genoeg gebruikt dacht ik zo. Alleen geen framboos, sinds er ooit een vriendinnetje van mij bij ons thuis een hele berg frambozenyoki over de plavuizen heeft gekotst, hoef ik echt niks meer wat vloeibaar is en naar frambozen ruikt/smaakt. Brrrrr!! TRAUMA!!! Sorry voor het ranzige verhaal trouwens Hihi, lees weer het vaderdagverhaal van juul, moet gewoon weer lachen Bestaat vaderdag niet in Bulgarije? Hoe is het gegaan met slapen met kleine manneke vannacht? En jouzelf? Hopelijk een goeie nacht gehad! Ha Eli, jij ook weer hier Rustig aan he! Ben benieuwd naar je borduurwerkjes @annn, haha alle katten tegelijk aan de schijt, heerlijk! Ach, weet je, ze doen het tenminste op de bak die van mij wil nog weleens gewoon ergens op de grond gaan zitten kakken. Heb jij tips? Jee, nog 1 dagje werken! fijn meid, jij ook verlof. Hier ook vandaag een paar vaderdagbezoekjes, maar voorlopig zitten we nog te ontbijten dus lekker rustig aan! Fijne dag meiden! O en Juul, ik hoop dat ik het zonnetje richting Den Haag heb gestuurd, hier schijnt ie niet in elk geval. Heb echt mn stinkende best gedaan hoor! Sowwy!
Nou, vooruut, hiers de foto! Hij blijft niet zo lang staan, dus wees dr snel bij View attachment 160593
Annelies; welke tocht was dat in Frankrijk? Misschien hebben ze wel dezelfde tocht gefietst. Milkshakes; oh yes dan ga ik er van de week een scoren bij de Mac hmmm. Hubby was onderweg. Nogal druk dus hij hoopte op tijd thuis te zijn voor zoontje naar bed ging. Zo nog maar twee dagen werken. Nou ja werken; morgen cursus en donderdag afronden. Niet veel meer dus.
Whahaha, go Ien!! Staat je góéd man! Was het ene leuk feestje? Ja, met jou als feestgager zal het wel een succes geweest zijn Vaderdag: we hebben de hele riedel weer gehad; *klacht* mijn jongste piepmuis had op de PSZ een zakdoek (welke 80-minner gebruikt die dingen, vingers??) bekliederd met plakkaatverf (uitwasbaar) waar opstaat: "papaas snotneus" (Het is Papa's!! En mijn kind is geen snotneus!) en dan is zijn naam ook nog eens niet goed (een é ipv ë) gespeld. Kutjuf. Maargoed, het schaapje was dolblij zijn kado te mogen geven en daar gaat het om, maar ik ben toch wel klaar met die PSZ hoor. Verder een giga-ontbijt gemaakt en mijn oudste mocht naar boven met de mededeling: "we hebben een vet vies ontbijt gemaakt en we zijn vaderdag vergeten!" om zijn -uiteraaaaaaaaard nietsvermoedende- papa naar beneden te krijgen. En verrást dat ie was joh! Mijn Bananenkind is ziek. Zielig!! Meid: ja, zo denk ik ook en beetje nu; als één van de jongens de eerste, tweede, etc. ziekte of wat dan ook oplopen, dan zal het allemaal wel meevallen voor de kleine. Je zit gelukkig niet meer in die eerste onzekere maandjes. Ja, liever helemaal niet hoor, doe mijn maar een beetje rust in de tent, aangezien ik het toch altijd doodeng vind als de kinderen koorts hebben. Geboorteplan: nee. Ik heb met mijn man dingen doorgesproken en ik hoop dat we op elkaar ingespeeld zullen zijn. Ik heb geen ervaring met het ziekenhuis en ik ben bewust niet naar de open dag geweest. Simpelweg omdat ik nokkie ga als er over bevallingen, navelstrengen en de hele reutemeteut wordt gepraat (echt, ik ben op een trouwerij, twee keer middenin de speeltuin, op het schoolplein en een paar keer tijdens bevallingsverhalen onderuit gezakt, een beste handicap kan ik je melden, aangezien iedereen over bevallingen en afgrijselijke complicaties lijkt te praten. Zeker nu ik zwanger ben). Ik ga hier onbevangen en totaal naiëf in. Juul: hoe ging het vannacht? Toch wel aardig van je man dat -ie op het matrasje gaat en de eer niet aan jou overlaat Hehehe, tegen de tijd dat je op je stelten staat om 't arme jong te troosten is -ie alweer hoog en breed in slaapgevallen Ik weet niet of je een avondritueel afgaat, maar hier wordt na het avondeten geen teevee meer gekeken. Dat bevordert de nachtrust wel hoor, de visuele prikkel kan net teveel zijn..? Maaja, ik weet niet hoe je het doet en 99 van de 100 keer zit de oorzaak veel dieper en zul je er niet achterkomen en zal het vanzelf overgaan. Ik baaal dat de beeb vannacht zich niet heeft aangediend. Dit was hét moment! Mijn zusje bleef een nachtje slapen dus we hadden zo naar het ZH kunnen karren. Grmbl. Ik ben 't zat. Ann: oo, iejww niet fijn, stereoschijters!! En het is bijna niet op te lossen, het blijft zo meuren. Ik heb een keer van die superabsorberende korrels gekocht, dat hielp wel een beetje trouwens! Maar ik ben blij dat het nu zomer is en Poes naar buiten gaat 's nachts. Eli: Ha, goed wat van je te lezen. Wat een drukte bij jou zeg! Spannend, ene liggingsecho. Een paar zijn er bekend mee *kuch* en ik hoop echt voor de dat de kleine zich heeft omgedraaid.
Hey meiden, Ik voel me nog niet beterderder. Heb zojuist schoonzus opgebeld om door te geven dat ik niet naar de verjaardag van mijn nichtjes kom. Zometeen schoonvader nog even bellen want ook die verjaardag ga ik skippen. De traantjes zitten hier erg hoog, voel me nog steeds brak. Vanochtend ook ruzie gehad met vriend, ondertussen uitgesproken dat wel. Ik lig nu lekker in mijn bed en kom er ook even niet meer uit. Laptoppie meegenomen, en eens kijken of er nog wat te online shoppen valt.
Oh, en verjaardag gister was wel gezellig, inderdaad de standaard vragen ontkom je niet aan en zelfs de 'het hoort erbij' opmerking is in verschillende vormen voorbij gekomen. Uiteindelijk te lang gebleven omdat ik me lullig voelde om na een uurtje weer weg te gaan. Doos die ik ben, maak het mezelf ook niet echt makkellijk.
mooi foto ientje maar ik had toch echt kokosnoten verwacht, whahahahahah!!! vive, totaal onbevangen en totaal naief de bevalling in gaan????huuuhhh kan dat dan na al 2 bevallingen te hebben meegemaakt? offfe was je toen ook van je stokkie gegaan?? @supernova, lekker online shoppen meid, waar worden vrouwen weer helemaal blij en gelukkig van....juist....shoppen! maar kut dat je je zo rot voelt...last van de laatste loodjes!knuffel!
Ja, als het om ziekenhuis gaat. Het hele weeënfestijn zal wel weer tien keer niks worden, maar ik hoef niet te weten hoe een vacuuümpomp, tang, naald voor ruggenprik en beugels voor benen eruit zien. Of te weten waar de kotsbakjes liggen. Dat zal tzt wel uitwijzen...
Heeeeeee meiden, ik meld me ook weer. Alweer 38 weken, het einde is in zicht! Denk alleen dat onze baby wacht met geboren worden tot het weer wat warmer is. Julia, mijn schoonzus werd ingeknipt, hebben zo ook in haar sluitspier geknipt. Hoe dom kan je zijn. :x Ik had ook een miniknipje. Geen last gehad van de hechtingen gelukkig. Die kruiken gaan we dus echt maar 1 dag gebruiken hoor. Als we bevallen, om de kleertjes op te warmen. Onze kruiken zijn 40 jaar oud, whaha. Ik durf je echt niet midden in de nacht te smsen hoor. Straks slaap je net eindelijk, wil ik niet op mijn geweten hebben. Fijn dat manlief bij je zoontje gaat slapen. Het is vast een fase waar hij even doorheen moet. Hopelijk zijn de nachtmerries snel verdwenen. Maar voor jou wel lekker, het bed voor jou alleen. Hopelijk hebben jullie ondanks het rotweer, toch een leuke dag aan de kust! Anneliesje, klinkt als een zware avond, vooral dat geklaag aanhoren. Klinkt wel heel bekend trouwens.... Niet leuk. Knuffie. Voetjes weer normaal formaat? Nog 1 dagje, joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Bijna verlof meis. Meid, ik vond de knip zelf niet pijnlijk, maar de verdoving die ik vantevoren kreeg was hels. Ik wilde de vk tot moes slaan en schreeuwde het uit. Vreselijk, haha. BD, tuurlijk mag je dat wel hebben!! Hoe kom je daar nu bij???? Vooral die van de Mac. Daar mogen kindjes die chemo krijgen juist ook eten. Jij dus ook aan het aftellen, lekker gevoel he. Vive, oh neeee, wat een vreselijk vaderdagkado die zakdoek. Maar gelukkig wel lekker en gezellig ontbeten samen. Beterschap en knuffel voor banaantje! Jee, je bent er echt klaar mee he, dat hele zwangerschapgebeuren. Hoop voor jou dat het niet lang meer duurt, maar hoop voor je beebje dat die nog 2 weekjes mag blijven zitten. Elio, jaaaaaaaaaa, daar ben je weer. Als ik ga bevallen, sms ik zowel jou als Julia, maar denk dat Juul sneller is met plaatsen van bericht. Je hebt het zwaar e erg druk zo te lezen, echt niet fijn. Knuf! Fijn dat je nog een echo gaat krijgen! Hopelijk ligt je kindje nog steeds goed. Goed dat jullie naar de voorlichtingsavond gaan. Dan ben je toch even heel bewust bezig met de bevalling. Ientje, foto, foto, foto, foto, foto!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaa, daar ben je al, geweldig!! Al mis ik wel kokosnoten, lol. Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw, frambozenkots, kan me de trauma's erg goed voorstellen, bah! Supernova, heee meis, wat klote dat je je zo rot voelt. Hele dikke knuffel, goed dat je even om jezelf denkt nu. Lekker shoppen dan maar en misschien je even goed laten verwennen! Geboorteplan, ik denk dat het voor sommige mensen heel goed kan zijn. Dat je al je wensen en ideeën vooraf opschrijft. Vooral als je in een ziekenhuis moet gaan bevallen. Vaderdag, vanochtend geknutseld met vingerverf en ik had een staatslot gekocht, eindigend op een 3, want dat lijkt de laatste tijd ons geluksgetal. Na die verhalen over milkshakes en mcflurry's krijg ik echt enorme trek. *kijkt manlief heeeeeeeeeeeel lief aan en trekt een pruillipje*
Bd, hoop dat je vent op tijd thuis is! Fijn dat ie onderweg is hoor, lekker weer gewoon thuis dalijk. Viv, ja feestje was wel oke, niet heel bijzonder hoor. Wat een énig vaderdagkado, er zitten echt enorme creabea's tussen zo te zien, op die psz Zijn die zelf al achter in de 70 ofzo?? En ff seri, die spel/taalfouten, kan echt niet. Gruwelijk!! Tis dat je dat soort zelfgemaakte knutsels niet gauw weg zou gooien omdat je kleintje er zo zn best op heeft gedaan en er ongetwijfeld hartstikke trots op is, maar anders... Ach, je bananenkindje ziek, zielig! Hopelijk knapt ie gauw weer op. Oei, lijkt me niet fijn als je nokkie gaat van dat soort verhalen. Mijn zus heeft dat ook, frusty! Maar die ging laatst bijv. ook bijna onderuit toen haar zoontje zn arm had gebroken. Kon dat dus echt niet aanzien, en zat binnen een halve minuut op de trap met haar kop tussen de benen. Ff tussendoor: zie dat hubje de box naar beneden aan het halen is! Goed bezig die kerel van me O oeps, heeft een doos teveel mee naar beneden genomen, 't ledikantje.. maar die hoeft nog niet! Supernova: ach wijffie, wat een kutdagen voor je. Niet leuk! Laat je lekker vertroetelen en idd, shoppen helpt (chocola ook misschien!) . Ja hee meiden, volgens mij had ik al eerder verteld dat er geen kokosnoten in mijn maat te vinden waren! Dat rokje was trouwens nog suffer dan dat ie nu was, hij was nl 2 keer zo lang! Beetje achterlijk gezicht, dus heb hem maar door de helft geknipt. AAAAAAAAAAHHHAUAUUUUHHHHHWWWWWW!! Meiden hou OP met die enge verhalen over uitgescheurde/tevergeknipte kring-/sluitspieren! Ieeehhwwwww nee! Ik probeer me juist te focussen dat dat allemaal wel mee zal vallen, maar nu krijg ik toch het vermoeden dat het bij mij op z'n minst uitscheurt tot aan bovenaan mn bilnaad! @ Sucre: en, heeft t nog geholpen je pruillipje? Wij reden net nog langs de mac, maar mocht er geeneens wat halen van hubje wat een beul he! Heb seizoen 5 van Gooische vrouwen maar even gehuurd, hoef ik komende week geen tell sell meer te zien (bleeeeeeh). Zal nu eens ff voor mn liefje gaan koken, als ik me tenminste door al die box-onderdelen heen kan worstelen, die door de ganse woonkamer verspreid liggen O en de rennies zijn hier niet meer aan te slepen, helpt amper meer! Heb ook maalox maar dat heeft ook geen extra effect. Hm. Dacht dat brandend maagzuur juist minder zou worden, hoe verder kleintje zou indalen??? Hier dus net andersom. Lekker tegendraads, net zn pa
Oja, hebben jullie ook zo 0,0 inspiratie voor wat je moet eten de laatste tijd? Ik vind het gewoon niet leuk meer. Ik wil heel graag elke avond lekker, maar gezond én makkelijk eten, maar ik kom echt niet veel verder dan sla, chicken tonight en lasagne (e.d.). Kunnen we niet vanaf nu ff elke dag melden wat we onze geliefden voorschotelen en elkaar wat inspi bieden? Pleaz? Hier is het vandaag sla met hamburgers en gebakken aardappeltjes (gezond, want uit de actifry )
even snel een update; hubby is thuis Had ons erg gemist, gaan nu ff flink knuffelen en zelfgemaakte cadeautjes van de psz uitpakken.