Ooohw ieeeeeuuuwwwwwhwwhhwwhwwwwwww melk met VELLEN, WHAAAAAAAA!!!! Zit hier gewoon te bibberen op de bank, bleeeeeeh! Hihi, dat shirt, zal ook es niet he Eli, rustig aan meid! Ff lekker brullen helpt meestal wel he, gewoon lekker laten gaan meid. Mams en zus komen straks poetsen, het wordt alleen steeds later dat ze komen dus nu ben ik voor niks zo vroeg uit bed gekomen nee hoor, is prima. Komt straks wel goed. Hub heeft gisteren de box in elkaar gezet, alleen de verstelbare plank is helemaal niet afgelakt ofzo. Is dat gebruikelijk? Er komt natuurlijk wel een boxkleed op te liggen, maar voor de tijd dat dat kleed dubbel ligt ivm katten, vind ik het erg lelijk staan! En 1 pies of kak van die kat erop en dan is mn hele box verziekt. Krijg je er natuurlijk nevernooit meer uit. Dus heb ik hub gisteravond nog maar even aan 't lakken gezet vond ie gelukkig niet zo erg! Fijne dag meiden, het zonnetje schijnt weer, jeee! Had ik niet op gerekend, maar die is wel van harte welkom!
Vluchtplan: als ik overdag wegmoet, dan gaan de kinders hier in de buurt naar een adresje en dan komen mijn ouders z.s.m hierheen om ze hier gewoon thuis te laten bivakkeren. Als het 's nachts begint dan bel ik mijn ouders of schoonouders, afhankelijk van de spoed. Mijn ouders moeten 5 kwartier rijden, dus ze zullen dan mijn schoonouders "aflossen" en hier blijven tot we weer thuis zijn. Maar mochten Prei en ik lang in het ZH blijven, dan nemen ze de jongens mss ook mee. En mocht ik niemand te pakken krijgen 's nachts, ook geen buurvrouwtjes, dan bellen we gewoon wat vrienden af. zo. ik ga uit bed. Ik reageer later wat uitgebreider!
@ flash, hopelijk heb je je verslag snel af. Ik kan me voorstellen dat het allemaal een beetje begint te kriebelen. @ julia, ik moet ingelogd staan vanaf half tien tot zes uur. Mocht ik teveel last krijgen van mijn bekken, misselijkheid of harde buiken dan mag ik gewoon stoppen en even gaan liggen of zo. Dus het is gewoon werken naar eigen inzicht. Zo blijf ik er nog een beetje in en heb ik ook niet het gevoel geheel nutteloos te zijn. Hoewel ik het nu wel flink zat ben hoor Nadeel is ook dat ik thuis geen klanten kan opbellen en soms is dat echt wel noodzakelijk. owww jakkie dat verhaal van jou over melk. Bleeggghhh, klinkt als de melk die ik altijd bij mijn opa kreeg (met velletje). Brengt trouwens wel een heleboel herinneringen naar boven. Wat heerlijk dat je een tijd hebt kunnen slapen. Zorgt er voor dat je je altijd een stuk beter voelt dan met een slechte nachtrust. @ elio, hopelijk gaat het vandaag weer wat beter met je. Het is ook niet niets waar je doorheen gaat en als je het dan allemaal opkropt dan komt het er als een tornado uit. Soms kan janken dan gewoon even helpen, helemaal niet gek. Dikke knuf. Die harde steken zijn herkenbaar, maar waar ze van zijn geen idee Zal er wel bij horen. @ ientje, super dat mams en zus komen helpen om te poetsen. Hier is vriendlief gisteren al rondgegaan Had jij ook niet hetzelfde kamertje als ik van de babydump ? met gratis box ?? Hier ook geen gelakte plaat, we keken er ookal zo vreemd tegenaan. Heb hier al een potje witte verf staan om het af te lakken. Staat zo stom zo onbehandeld. @ vive, hier geen kids dus geen plan Owww mijn moeder is in een nostalgische bui haha. Ik had helemaal geen kinderfoto's van mezelf, omdat mijn vader nogal gericht op dia's was (waar hij vervolgens niets mee doet). Dus wilde heel graag wat fototjes. Nu had mijn moeder zo'n apparaat waarmee je dia's kon omzetten naar jpg.tjes. Dus met een smoes heb ik de dia's bij mijn vader vandaan gehaald (ze zijn gescheiden en relatie tussen beiden is errug ehm superslecht). Dus ze is ze nu aan het inscannen. Echt geweldig leuk om te zien (voeg er even eentje van mij toe als beeb en net geboren).
@Flash: nog aan het werk dus? Succes met de laatste loodjes! Ik ben ook nog wat laatste dingetjes aan het afronden, nog een deadline en een collega die wegens een operatie plotseling niet inzetbaar is. Ik voel me nog prima dus ik werk deze week nog wat uurtjes en dan is alles klaar. Loslaten kan ik wel maar een beetje afkicken is wel nodig, twee weken geleden werkte ik nog 50 uur! @Julia: wij kregen vroeger bij opa en oma ook melk rechtstreeks van de koe maar ijskoud! Als die kan ook maar een kwartier op tafel stond was het al niet weg te krijgen. En in Bulgarije maken ze het warm, blech! @Elio: sterkte en praat met je vent over je onzekerheden. Mooie tip van mij, ben ik namelijk heel goed in NOT dus ik wacht ook tot het een grote jankpartij wordt. Maar het lucht wel op om het delen, probeer ik ook nu. @Annelies: wat ontzettend lief van je moeder en leuk dat je al die foto's nu hebt! @ientje: we hebben de box nog niet uitgepakt maar zal die bodem eens bekijken. Hubbie is niet bepaald van het schilderen dus misschien leg ik er wel gewoon een stuk fleece op. Vannacht voor het eerst geslapen met het bed op klossen. Ons bed was niet superlaag, ik kan met mn 1.80m nog net bij de grond als ik op het randje zit. Deze week maar es alle spullen wassen en laatste dingetjes kopen. Hoor van veel dames trouwens dat ze al steken/krampen/weeën hebben, ik merk nog niets. Af en toe een harde buik en de helft van de tijd merk ik het nauwelijks. Op zich natuurlijk niet erg maar het besef dat ik bijna kan gaan bevallen is er ook niet echt... Hoewel nu de wieg er is en het bed op klossen staat wordt het wel wat echter! Maar es wat meer daar die babykleertjes gaan kijken enzo, dat helpt vast
Annelies, ja kamertje kos, met gratis box idd, maar we hebben wel een box genomen met lade eronder, dus moesten weer iets bijbetalen stelletje sniekies
@sucre, kan je mij het recept geven van die gehakt-kerrie-bananenschotel met chineesekool geven [tjonge wat een mond vol zeg...hijg hijg hijg] die klinkt mij echt super lekker!!!! @julia, erg jammer van het nederlandse weertje van gister! maar sealife was vast ook wel erg leuk [na je met je ellebogen naar voren hebt kunnen werken om nog wat te kunnen zien dan, hehe!] @bd, je babytje al weer voelen porren en schoppen? hier is het bewegen ook ietsjes minder maarja de ruimte word er natuurlijk ook niet groter op! @flash, nog even en dan kan jij ook genieten van een beetje meer rust [tenminste niet als je hier alles bij wil houden want jaaa daar heb je een dagtaak aan....!maar tis wel gezellig!hihi] @anneliesje, wauw wat een mooi babytje was jij! ben benieuwd of je eigen kindje straks ook op jou lijkt! hier gaat alles nog prima! had gister wel ineens het idee dat de baby flink gedraaid was...zal wel meevallen ,maar lag zo anders als anders [nu nog trouwens] voetjes voelde ik meer onderste helft van mijn buik inplaats van altijd recht bovenaan....mmm...ze zeggen als ie ingedaald is dat de kans heeeeel erg klein is dat ze veranderen nog dus zal wel niet maar ben morgen als ik weer naar vk moet wel erug benieuwd hoe de baby ligt. en natuurlijk hoe mijn bloeddruk is... en voor de eetinspiratie, heb net boodschappen gedaan, voor vandaag; sla met komkommer, tomaat enz. aardappels en kipkrokantsnitsel.[lekker makkelijk] heb ook lekker andijvie meegenomen. en lekkere verse ananas........
@annelies, wow wat een mooie foto! Echt tof om weer wat terug te kunnen zien van je eigen baby foto's lijkt me. Mooie kleur heeft de foto ook, echt nostalgisch @mega dip, vanmorgen hebben we weer een uur de tijd gehad/genomen om te praten over allerlei zaken, emoties enzo. En wederom de tranen laten gaan, dat lucht goed op. Ik heb zo ook weer wat moed om verder te gaan. Die pijn, harde buiken, beperkt zijn, gevangen zitten in mezelf gevoel, hup even overboord gegooid. Wellicht kom ik er dan toch doorheen. @vive, goed vluchtplan! Ik zat er gisteren ook nog aan te denken. Mn moeder komt zodra de bevalling begint (een uur rijden). Maar verder hebben we niemand ingeschakeld. Wellicht moet ik toch nog een vriendin achter de hand houden, die mn dochter op kan vangen met nood... Goed om toch nog even uit te zoeken en te regelen voor de 37 weken haha. @anke.... 50 uur!!! Per week?! hoe doe je dat? Het wordt hoog tijd dat je gas terug gaan nemen, hoogzwanger en dan nog zo vliegen tuttuttut (wel heeeeerlijk dat je je nog zo goed voelt!!) @maaltijden, wat een geluk: hubby is verzot op koken en loopt vele kookboeken door op zoek naar lekkere maaltijden. Hij komt straks weer thuis van een vergadering en dan gaan we samen de maaltijden voor deze week uitzoeken. Daarna lekker inkopen doen. En ja, hij kookt zoveel mogelijk dagen in de week. Daar wordt ie gelukkig van, zegt ie lovely lovely Ik ga weer even rommelen in huis en lunchen. Laters
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 - Borstvoeding via de voedingssonde, ik kolf al 9,5 weken lang volledig 1 liter op een dag. Ik heb al 1 vriezer vol afgekolfde voeding en de kleintjes nemen al slokjes uit de borst en deels via sonde en uit fles. Al 2 jongens geboren. Uitgerekende data: 3 juli 2011 - Sucre (31) - 2e kindje - thuis - bv 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011- lovekees (23)- 1e kindje -ziekenhuis- bv 12 juli 2011- AnkeM - 1e kindje -thuis- fv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv Wij verwachten 5 meisjes, 4 jongens en van 9 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 20 juni - Misty - controle vk + liggingsecho 21 juni - MiRowsu - Echo + vk 22 juni - Julia - controle vk 23 juni - ientje - controle vk 23 juni - Sucre - controle vk 27 juni - Elionorah - linggingsecho 29 juni - Elionorah - controle vk 29 juni - Annelies - controle vk 29 juni - BD81 - controle vk 04 juli - Elionorah - voorlichtingsavond bevalling etc 05 juli - Annelies - controle gyn + echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA
@elio: sinds vorige week niet meer hoor.... maar daarvoor al iets rustiger aan gedaan en het bij 40 uur proberen te houden, is bijna gelukt Maar dat ging helemaal vanzelf hoor. Merk nu ik eenmaal thuis zit dat het wel lekker is om rustig aan te doen maar ik heb echt niets te klagen over mijn energie, ben zelden echt moe. Het is vooral de verantwoordelijkheid van het werk die ik nu kwijt ben, dat geeft veel rust. Maar stilzitten kan ik toch niet, hahaha. Enne, zo leuk om andere dingen te doen, ik heb mn oude hobbies maar weer es opgepakt!
@Eli, oh dus de verkoop is helemaal rond?! Ik wist inderdaad dat jullie een koper hadden enzo, maar omdat je op de vorige pagina nog eens noemde waar jullie allemaal druk mee waren en daar de verkoop ook in het rijtje stond, dacht ik dat misschien niet alles rond was. Fijn dat dat wel het geval is! Lijkt me een flinke last als je het ene huis nog eigen maakt en het andere nog aan het verkopen bent. Gelukkig heb je vanmorgen tijd gehad met hub om e.e.a. door te spreken en te brullen. Dat lucht vaak op! En wat fijn zeg, zo'n man die graag kookt! Super! Hier kookt meneer ook, maar voordat hij thuis is 's avonds....schiet niet echt op als hij na zijn werk nog moet beginnen met koken. @Vluchtplannen, altijd goed om iets geregeld te hebben. Hier dus mijn moeder ingeschakeld, woont op 10 min. rijden, dus prima te doen. Ze zou ook hier kunnen komen, maar ik wil liever alleen met mijn man zijn als de bevalling begint, dus mijn voorkeur gaat dan toch uit naar kroost naar haar brengen. @Vive, wat betreft tv, nee die gaat hier ook niet aan na het eten. Eigenlijk staat die heel de dag uit, zo'n beetje rond 17-17.30, ned.1 kindertijd, sesam. is het enige dat ze kijken, of een dvdtje. @Ien, wat een bikkel vent heb jij, meteen aan de lak! Ziet ie er nu beter uit? En tsja, dat tshirt... Zou bijna zeggen na-a... @Annelies, fijn dat je gewoon de ruimte krijgt om een (extra) pauze in te lassen tijdens werktijd. Handig ook dat je dan je bed in de buurt hebt! Maar hoe makkelijk/handig vanuit huis werken ook is, helemaal met bekkenklachten etc, je zal toch errug blij zijn als je het aan het eind van deze dag hebt afgerond lijkt mij zo! Mooie foto!!! @Anke, melk was warm omdat je hem toch, nadat ie van de koe komt moet koken om de bacteriën eruit te krijgen. Maar ook koud met vel is viesss Eigenlijk zijn wij nederlanders - als ik even mag generaliseren - gewoon niks gewend. Die melk die rechtstreeks van de koe komt is gewoon echte melk. De melk die je hier in de supermarkt koopt, dat is een waterige substantie die ze 'melk' noemen @Sucre, MP! Nee, niet MarktPlaats, maar Meld Plicht!, dat krijg je als je bovenaan het bevallijstje staat! Ik ben ook geinteresseerd in dat recept trouwens, klinkt lekker! @Meid, hopelijk ligt baby nog steeds gewoon goed! Kans dat ie nog draait is natuurlijk vrij klein, dus zal vast goed zitten. Misschien gewoon om zijn as gedraaid en de pootjes nu aan de andere kant? Ik merk hier dagelijks aan de hik die hij/zij heeft dat ie nog met zijn koppie naar beneden ligt. En oh ja, ook aan mijn rechterribbenkast..... @Ien, glimt het inmiddels al? Alles spik en span en bevallingsproof? Wat lief dat je zus en mams je hiermee komen helpen! Super! @Zo, mijn jongste spruit heeft net van 12 klossen een 'huis' gebouwd. Wat goed zeg, dat die klossen inmiddels van plastic zijn, stuk makkelijker sjouwen. Vorige keren waren die gewoon nog van staal. Hij vindt ze helemaal cool. Helaas voor hem dat ze vanavond onder mijn bed komen, maar ach, dat brengt natuurlijk ook weer wat leuks met zich mee: goeie verstopplek onder het bed!
@ Ientje: groentenabonnemet heb ik van www.bioaanhuis.nl ( omgeving Rotterdam), maar je hebt er hier meerdere, volgens mij kan je via Google wel het e.e.a. vinden. Bio aan huis brengt het gewoon langs, ideaal voor ons, maar bij andere abonnementen kan je het dan ophalen bij een afhaalpunt in de buurt, meestal de groentenboer. Het is een kratje of tas vol met groenten, eventueel aangevuld met andere bio boodschappen zoals brood, chocola!!!, etc. Erg lekker allemaal en erg gevarieerd, er zitten groenten bij die ik zelf normaal nooit zou hebben gekocht, omdat ik geen idee heb wat het is of hoe je het klaar maakt ( zitten vaak receptjes bij). Verder probeer ik ook altijd bio vlees bij een boer te halen in de Hoeksche Waard, ben weer extra gemotiveerd nadat ik vanochtend het AD online bekeek.... afschuwelijke foto ( niet geschikt voor deze zwangere vrouw) van een klein varkentje. Groetjes Pina
@Pina, heb die site ook eens bekeken en doorgestuurd naar mijn zus - woont in Delft en erg op biologisch. En Ien, gossie... ze komen zelfs in Capelle a/d IJssel, wie had dat nou voor mogelijk gehouden?!?!?! Ga hier een checken waar zo'n vleesboer zit. Hub is echt carnivoor en mist toch een paar dingen in de schappen van de supermarkt hier.. Levertjes, hartjes, orgaanvlees, MAAG! Zelfs van een varkensmaag maken ze in Bulgarije soep ..... yuck. Zou je dat bij zo'n boer ook kunnen krijgen? Volgens hub bij de gewone slager niet. Het mafste dat ik ooit in Bulgarije voorgeschoteld kreeg en NIET heb opgegeten waren kippenkutjes. *proest* zonder gein, dat is delicatesse daar bij een glaasje bier! (ik die dus zoveel van Bulgarije hou, maak hier duidelijk geen reclame... melkvelletjes en kippenkutjes.. Bulgarije heeft hiernaast ook heel veel moois te bieden hoor! )
"Mijn boer" slacht zelf en volgens mij kan je alles wat je wil hebben door hem apart laten zetten. Er wordt niets weggegooid, anders gaat het naar de kattenbrokjes industrie e.d. Ik geloof dat je ook online bij hem kunt bestellen: www.natuurfreak.com Hebben jullie geen surinaamse slager/toko in de buurt? Daar kan je vaak ook alle delen van een dier kopen.... al geloof ik dat ik nog nooit een bakje met kippenkutjes heb gezien...hahahaha! Groetjes
Goedemiddag!! Ik voldoe ook weer even aan mijn meldplicht. Nog steeds geen babynieuws. Ik had toch weer flink last gisteravond en vannacht helemaal! Zo pijnlijk, maar weer niet doorgezet, bah! Ben er nu wel een beetje klaar mee. BD, als je je kindje de hele dag niet voelt, op momenten dat je hem normaal gesproken wel zou voelen, dan moet je idd even rust nemen en allert zijn. Als je de baby dan binnen een uur nog niet voelt, altijd even vk/gyn bellen! Jammer van het nachtelijke avontuurtje! Hopelijk eenmalig. Anneliesje en BD, wat een stoere mannen hebben jullie zeg!!! Ik heb ooit een wielrenner als vriend gehad, maar toen hij vertelde dat hij tijdens een rit een hond had aangereden, vond ik het allemaal niet zo tof meer. Maar kijken naar de tour de france doe ik dan weer wel. Anneliesje, wat fijn dat je gewoon thuis kon werken al die tijd! En nu je laatste werkdag, heerlijk! En wat een geweldige foto van jou als baby. Leuk om straks naast de foto van jullie kindje te leggen. Anke, erg fijn dat je geen last hebt van kwaaltjes. Ruilen??? En het bed al op klossen, mooi op tijd! Meid, ik zal zo het recept plaatsen ok, ook voor Juul? Is nl ook errug lekker. Hier staat ook een verse ananas te wachten tot ik hem opeet, haha. Julia, je moet even de instellingen van het forum veranderen. Dan hoef je na afwezigheid geen 4 pagina's bij te lezen, maar slechts 1. Werkt psychisch. Fijn gevoel, dat duo-buddy-schap. Nu niet vergeten te smsen mocht het zo ver zijn. Fijn dat jullie het ondanks het schijtweer toch gezellig hebben gehad in het westen. En dan ook nog zo lekker slapen, heerlijk!!!! Ik wil ooohoooooooooooooook! *kots**spuug**braak* Gekookte melk met dikke vellen erop. Bah!!!! Wij dronken vroeger de melk rechtstreeks uit de uier van de koe. Nooit ziek van geworden. Nu al je bed omhoog? Verwacht je iets? KIPPENKUTJES??????????????????????? Hmmmmmmmmmmmm, nee, lijkt me niet wat. Zijn die wel netjes geschoren voor het opdienen? Meest bizarre wat ik ooit heb gehad was wijn met slangenbloed... Elio, jeetje meis, wat heftig allemaal. Het is ook niet niks, je zwangerschap op deze manier moeten doorstaan. Hopelijk lukt het toch om er af en toe over te praten, lukt het niet meer hubby, dan misschien met een goede vriendin. Knuffie!! Fijn dat jullie huis nu echt een thuis aan het worden is, heel belangrijk! Ientje, balen van het korte slapen! Oeh, die slaaphouding van jou, ligt dat lekker?? Lekker gooische kijken, altijd leuk! Ja, ik vind mijn eten ook erg smakelijk. Heb gelukkig een man die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker kan koken en graag durft te experimenteren. En nee, ik ben niet te dik, moet alleen na de bevalling weer strak worden. En schoonmoeder?? Ja, die heeft overgewicht. Maar heb een schoonzus die verscrhikkelijk dun is en van hele goede komaf is en zij is perfect en ik niet. Fijn dat de box staat. Die plank is bij ons ook niet afgelakt. Wij hebben onder het boxkleed nog zo'n extra plastic dik zeil. Geen idee hoe je het anders moet omschrijven. Lekker dat de poetsdames zo weer komen!! Flash, huphup, aan het werk jij!! Begrijpelijk dat je nog even wilt wachten met bevallen. Als ik 's nachts ga bevallen, dan hoop ik dat zoonlief doorslaapt. En dat hij dan 's ochtends bij de baby kan kijken. Wordt hij wel wakker, dan bellen we mijn schoonouders, die moeten 40 minuten rijden naar ons toe. Moeten we met grote spoed naar het zkh, dan bellen we bij de buren aan. Zullen ze blij mee zijn haha. Maar dan geven we daar de babyfoon af en kunnen schoonouders die daar weer ophalen als ze zijn gearriveerd.
Zostraks met zoonlief lekker naar de eendjes gewandeld en daarna nog in de speeltuin gespeeld. Heerlijk dat het weer droog is! Vanavond weer naar de pufclub, laatste partnerles. En heb 2 leuke dingetjes besteld bij onze juf, een klein voedingskussentje, die langen zijn echt niet handig buiten je bed en een hoes om van het grote kussen een poef te maken. En meiden.... jullie willen vast weten waarom jullie al weken moesten duimen voor mij (hyves)... Nou... komt ie...... MIJN MAN HEEFT EEN NIEUWE BAAAAAAAAAAAN!!!!! Hij zoekt al 3 jaar of zo, heeft verschillende gesprekken gehad, maar nu is het eindelijk gelukt!! We zijn helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal happy en blij! Nu ff rustig aandoen, ben benieuwd wat de avond en nacht mij weer zullen brengen...
gefeliciteerd sucre met de nieuwe baan van je man! wat voor een werk gaat hij doen? kan ie al snel beginnen? ik zou als ik jou was wanneer je weer naar de vk moet eens vragen of ze niet iets voor je kan doen...dit is toch ook niks op deze manier....elke nacht zo'n pijn hebben maar niet doorzetten, straks moet je echt bevallen en ben je bek af! ons vluchtplan; in eerste instantie in zh bevallen maar gaat het allemaal erg snel en blijkt het niet nodig, geen zin om naar zh te gaan en doen we het thuis. snachts hopen dat zoontje doorslaapt, anders mijn ouders bellen, wonen dicht bij. kan ie zo mee hoef ik niks mee tegeven, omdat ie daar elke woensdag is heeft mijn moeder vanalles voor hem in huis.mocht ik overdag bevallen kan ik ook altijd mijn ouders of mijn schoonouders bellen, die wonen op 15min. afstand dus ook goed te doen, maar dan moet ik ook nog tas voor hem klaarmaken.... wat een heerlijk weer zeg! ben de hele middag al lekker buiten in de tuin, even planten in andere potten doen, stoepje aanvegen, dorre bloemetjes weghalen...ennne boekje lezen...heerlijk!
Sjo, ben alweer bekaf! En zoveel heb ik nog niet eens gedaan vandaag! Hier geen vluchtplan, eerste kind, dus makkelijk! Weet wel dat mn zus mijn ouders kon bellen als 't snachts nodig was, maar die hebben alle keren doorgeslapen! Dus dat was niet nodig. Ja qua klussen mag ik echt niet klagen hoor met die vent van mij, als ie wat wil/moet doen, doet ie het zo snel mogelijk. (ff opscheppen hoor, hij komt nu net thuis, geeft me een zoen, pakt een aardbei van 't aanrecht en gaat de vaatwasser uitruimen! lief!!) En Juul, dat t-shirt he.. wie is hier de na-apert? Hoe lang heb jij hem al? He? He? Kom dan! Vechten? Haha, getuigt weer van onze goeie smaak he Klossen zijn hier volgens mij nog gewoon van ijzer, maar weet het niet zeker, ons bed staat op bierkratten, hoe charmant Het glimt al aardig hier! Moeps is bezig geweest in de badkamer en zuslief en ik zijn de zolder eens gaan aanpakken. Wat een pestbende was het daar zeg Nog steeds niet spik en span, maar gaat wel de goeie kant op. Pina bedankt voor de link! Super, en ik zie ook (dank je Juul) dat ze in Capelle bezorgen, ga er eens goed naar kijken! Vind ik wel wat! Vooral als ze het komen brengen Hij staat al bij mn favo's! Ben ook wel te porren voor bio spul, al vind ik het wel vaak heel erg prijzig.... heb ook wel wat meer over hoor voor goed spul, maar soms gaat 't me wel ff te ver. Juul, KIPPENKUTJES??!??!?!?!??!?!!!!???!?!?! Whahahah ik kreeg me hier toch even een lachstuip! Getverdegetver! Stel je voor dat zo'n kippetje net voor het slachten nog ff gauw is besprongen door een haantje, heb je gelijk een sausje, ieeeeehhhuuuuwwwwwwww!!! En al die andere vreemde vleesjes die je opnoemt, no thanks! Bulgarije zakt wel wat in mn achting nu O Sucre, heb echt wel met je te doen. Klote zeg dat t nou steeds opzet maar niet doorzet. Ben je nog niet gesloopt? Die slaaphouding van mij, hoe ik het omschreef is maar een heel klein beetje overdreven hoor maar zo ongeveer lig ik dus wel. En ja, ik slaap, dus het werkt O wat heerlijk al die mannen die goed kunnen koken! Die van mij kan goed klussen, maar koken, ehm nee. Het houdt ongeveer op bij macaroni en soep uit een enflopje Waaat! Nieuwe baan! Super zeg, gefeli Sucre en man!!!! Per wanneer gaat ie beginnen? En wat voor werk is het? Oooo het was dus dáárvoor! Ik was echt wel een beetje nieuwsgierig, haha Gelukkig heeft t duimen geholpen Meid, lekker bezig jij! Maar pff dat kan ik niet meer opbrengen hoor, dat ompotten van planten e.d. Maar dat kan ik sowieso al niet zo gauw opbrengen, haha ik ben gewoon lui en heb GEEN groene vingers Nou, ik zal zo mijn husband eens wat lekkers voorschotelen, met dank aan Supernova voor de tip: wraps! Met tonijn en een hele hoop lekkere zooi erdoorheen
Zo, een snelle rea want ik moet natuurlijk wel bevallingsverhalen kijken over 3 minuten! @Sucre, gefeli met nieuwe baan van je mannetje. Ik ben zeer nieuwsgierig wat voor functie sinds hij er al 3 jaar naar op zoek was! Moet bijna wel iets heeeeel spannends zijn! Hopelijk een beetje een goede nacht vannacht, even bijslapen lijkt me niet verkeerd. Wanneer heb je een afspr staan bij de vk? En kunnen ze dan niet even kijken hoe het ervoor staat, eventueel al een cm of 2 ontsluiting bijv? De boel even stimuleren zodat er een iets grotere kans is dat het doorzet. Dit lijkt me echt vreselijk vermoeiend voor je! @Ien, waren ze lekker? Nee, niet die be-sperma-de kippenkutjes, maar die wraps?! Vechten? Neuh dank je, dan krijg je dadelijk een harde buik en als het even tegenzit beval je te vroeg en heb ik dat op mijn geweten. En dat zonder dat je hele huis spik en span is, dat kan niet he? Dus ga morgen maar rap verder met de zolder ipv domme soaps kijken. Wie jij? Ja jij! Dames, weten jullie wel waar ons Ientje naar kijkt tijdens haar verlof? (verstopt zich vast onder bed op stelten voor boze reactie!) Maar met dat tshirt, you win. Ik heb hem nog niet zo lang, ik denk ruim een maand ofzo. Die witte hadden ze toen iig niet meer hangen... Heb jij geen groene vingers? Goh, herkenbaar! Mijn tuin is inmiddels ook wel errug groen. Volgens mij zou er een hoop uitmoeten, maar niet door mij. Hub laat het ook graag groeien, dus over een maand of wat hebben we onze personal jungle! @Sucre, tja, ik dacht, ga die klossen maar eens halen. Ook wel handig, ons bed is vrij laag, dus nu kan ik er met die charmante klossen makkelijker in en uit. Zo, nu eens kijken hoe die 3ling ter wereld komt op rtl8! Later meer...
Ik vertel jou nóóóóit meer wat Juul! :x:x pieuw pang pas op jij, kom ik hoor met mn buks! Kun je beter onder je bed gaan zitten als de klossen er nog niet onder zitten, dan heb je kans dat ik er niet bij kan met die dikke pens van me... o wacht, die heb jij natuurlijk ook! Dames, ik keek vanmorgen soaps. As the world turns, goede tijden, en... als kers op de taart ook nog the bold and the beautiful. Zo. Dan weten jullie dat ook vast! Ik ga me niet verdedigen dat ik dat normaal nooit kijk (dat is namelijk echt zo -zucht-) want dat geloven jullie toch niet! Dus daar ga ik me niet eens aan wagen. Maare Juultje, bedankt he! Krijg jou nog wel, met stiekeme mms'jes ofzo van lekkere placenta's en bloederige taferelen! Ik ga mezelf weer een nachtmerrie bezorgen, bij mij staat intussen ook rtl 8 aan. Nu nog reclame, maar als het goed is gaat t zo verder. Hubje zit naast me, ff kijken of die dat aankan of dat ik hem onder de bank kan schuiven straks. O, het begint. Doei!
Julia; schoonmoeder komt dan naar ons zodat zoontje (indien ik niet te veel geluid maak) gewoon door kan blijven slapen. Klossen van plastic? Hier nog gewoon ouderwets van staal hoor. Sucre: come on, onze hoop is op jouw gevestigd. Vanavond dan??? Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je mannetje!! Wanneer kan hij beginnen? Ien: lekker dat ze je geholpen hebben met poetsen! Meid: ik heel de dag binnen op cursus zitten en jij lekker buiten bezig. Jaloers!! Dames dames het niveau zakt: kippenkutjes en melk met vellen nou nou Hier vandaag dus cirsus gehad. Morgen naar werk (maar 2 uurtjes), collega bijpraten die op verlof is geweest (ik ga, zij is weer terug) en nog snel wat zaken doen. En dan donderdag voor het laatst. Baby voelen: ja voel 'm wel weer maar wel anders dan ervoor. Eerst was het echt schoppen en sinds gisterochtend is het hooguit nog wat draaien, maar niet meer schoppen. Voel het ook alleen nog maar onderin de buik en niet meer bovenin. Wat zou dit kunnen zijn, ingedaalde beeb ofzo?