Hahahahahahaah, Ien, lig echt in een scheur om jouw berichtje, da's niet goed, want net nadat ik hem las hoorde ik boven allerlei gerommel en ging ik al lachend naar boven. Dat maakte dus geen indruk! 2 lege bedden en 2 kleine apies in een hoekje op zolder verstopt, een lachende moeder maakte de pret voor hun alleen maar groter. Maar je hebt helemaal gelijk! Ik had het zelfs al gedelete nadat ik het getypt had, maar stiekem toch maar met control Z teruggetoverd. Buks? Een nepperd of 1 van je mannetje? Ieks! @Bd, cursus zit er dus op, iets interessants? En nog maar 1 dag te gaan, joehoeee! @Annelies, jij nu ook officieel met verlof he? Geniet ervan!!!!!! Zo. Nu even kopje thee drinken, beetje zappen en niksen. Morgen heel de dag zonder mannen en 's avonds in Den Bosch met een vriendinnetje een hapje eten, zin in. Wie weet kom ik nog wel even spammen vanavond, alsof ik nog niet voldoende hier ben geweest vandaag. Schandalig gewoon! Doei
Muahaha, dat moet je nog maar afwachten... zou de gok maar niet wagen Haha, gaat weer lekker nergens over. Ik ga weer naar bed, lekker lezen en hopelijk dit keer niet weer tot middernacht wakker... Heb weer vreselijk warme handen, al een paar dagen. Heeel hinderlijk! zit er heel de tijd tegen te blazen, en dat helpt natuurlijk maar half.
Ohhhh had weer niet alles gelezen! Ben een paar uur weg en een heleboel berichten verder. Ik lig trouwens hekemaal in een deuk met die verhalen van jullie, kippikutjes met saus hoe kom je erop... Morgen naar de pedicure, mijn voetjes hebben toch aardig wat te verduren met al dat gewicht dus kan geen kwaad. Krijg er een parafinebehandeling bij, massage en ander overbodig gefriemel qan mijn voetzolen is niet aan mij besteed dus dan maar wat kaarsvet eroverheen.... Ben benieuwd. Morgen trouwen 37 weken, mag ik thuis bevallen!
Wheeee ik heb officieel verlof. Vandaag vlogen de systemen er nog even lekker uit, dus veel heb ik niet gedaan Het niveau is echt dalende, kippenkutjes in een wrap pfff eet smakelijk dan maar (ga ik wel even over mijn nek ) Tot morgen
Anke: Wat fijn, nu mag je!! Al voortekenen, of alles nog rustig? Sucre: kijk, dat zijn de betere berichten, van harte gefeliciteerd! In welke richting zit zijn nieuwe baan? Ook wel stoer, een nieuwe baan, ik kan me voorstellen dat het in combinatie met een verschuivende thuissituatie een nieuwe baan extra heftig kan zijn! Ien: Whahaha, jij bent ook lekker bezig. Met je buks, zie het ook wel zo voor me, hehe. Juul: gatverdegatver! Iens reactie over sausje: Nog erger gatverdegatver!! Juul en Iens reacties op elkaar: *grijns* Bed op stelten: hier ook gewoon ijzeren klossen. Lekker retro Bd81: zou je niet even voor de zekerheid en je gemoedsrust de v.k bellen? Het kan toch ook niet goed zijn dat je je zorgen maakt? Ik heb niet zoveel gedaan vandaag. Heb alletwee thuisgelaten van school vanmorgen dus eerst de ochtend uitgeslapen met manlief, met de kinderen aangerommeld en een boodschapje gedaan, bellen geblazen in de tuin, helemaal leuk allemaal. Tot nu net, smsje van mijn man dat hij een fysiek incident met een jongere heeft gehad. Zijn collega is met rugklachten naar de HAP en hij zit daar nu in zijn uppie te bellen met voogden, ouders etc. Bah.
Hallo Vandaag 37 weken en vind het nu wel spannend. Zijn jullie al aan het aftellen? Gisteren pas de babykamer klaar, moet nog een hele hoop doen. Wassen bijvoorbeeld en het een en ander aanschaffen. Wij zijn net klaar met de verbouwing dus het was allemaal erg druk de laatste dagen. Ik hoop nog drie weken te kunnen genieten van mijn zwangerschap.
@ Anke: lekker hoor, pedicure! Alleen doe mij maar gefriemel ipv kaarsvet, brr! Jee Annelies, welkom bij de club van verlofdames! Lekker genieten nu Lekker viv, dat je de kids ochtendje thuis hebt gehouden, moet kunnen toch voor een keertje O he bah, incident op werk, dat klinkt heftig. Wat voor werk doet hij alsk vragen mag? Pff was alweer vroeg wakker vanmorgen. Gisteravond als een blok in slaap gevallen, vrij vroeg al, dus dat moet ik maar niet meer doen! Fijne dag meiden!
Wat is uitslapen ?? Hier dus al om half zes uit bed @ ien, jij dus ookal vroeg wakker. @ miss X, gelukkig dat de babykamer klaar is. Zal wel een opluchting zin. @ vive, klinkt als een heel lekker rustig relaxed dagje, tot het einde :s Alles nog goed afgelopen ? @ hier, ik ga vandaag de laptop terugbrengen en even naar de H & M voor wat voedingsshirts Eerst maar eens hopen dat mijn ontbijtje erin blijft
Goedemorgen! Jaaaa, dat zijn jullie niet gewend van mij he, zo vroeg op het forum. Nee, ben nog niet bevallen. We hebben een glaszetter in huis. Er zijn al 2 ruiten vervangen, nog maar 2 te gaan, die op de babykamer. Hopelijk is hij snel klaar, ik wil slapen!! Zo, nu ff bijlezen...
Hee Anneliesje ook verlof, geniet er van! Gisteren een stukje gelopen voor geboortekaartjes (toch maar besteld, die ik zelf had geknutseld was niet goed genoeg qua resolutie) en andere boodschappen en toen ineens mega harde buik met pijn in mijn buik en rug, kon nog maar net aan de kinderwagen vooruit komen. Mijn mijn was er gelukkig ook bij, erg fijn. Meteen thuis op bed gaan liggen. En onze kleine meid helemaal van de wap, mama auw-buik? Dus ik op bed, mijn hubbie in de stress, die ging meteen verder met het inpakken van de vluchtkoffer en pakte natuurlijk het verkeerde ondergoed, verkeerde shirts en heeft mijn toilettas helemaal volgemikt met alle spullen die ik nu nog nodig heb hahaha. Die tas richt ik vandaag zelf wel in, maar dan op mijn manier . En onze meid snapte er allemaal niets van, zo sneu. Met als gevolg dat ze tot een uurtje of 12 heeft lopen spoken, hmmm, da's net wat minder fijn maar wel begrijpelijk. En mijn hubbie is ook heel de avond van de kaart geweest, hij noemde het zelf een reality-check. Tja, ook al ben ik over 2,5 week pas uitgerekend, dat wil niet zeggen dat de baby tot dan blijft zitten. Dat heeft hij nu ook door... Net heeft mijn vader met mij onze dochter naar het KDV gebracht, want autorijden gaat niet meer. En zometeen komt mijn schoonvader mij halen en dan dropt hij mij in het ZKH voor controle en na de afspraak komt hij me ook weer ophalen. Ik ben een echte bofferd met lieve ouders en schoonouders wat dat betreft! En dan vanmiddag maar weer het verslag er bij pakken....overmorgen moet ik het inleveren, maar dat gaat vast lukken! Zo, dat was weer een mega ego bericht mijnerzijds, mijn excuses! Ik zal mijn leven beteren zodra mijn verslag af is
Bedankt allemaal voor de felicitaties voor manliefs nieuwe werk. Hij is zoooooooo blij! Hij zat altijd in de hypotheken en was daar helemaal klaar mee. Hij gaat nu werken voor een bedrijf die projectinrichting doet, dus bijvoorbeeld de inrichting van een gemeentehuis helemaal opzet. Hij gaat per 1 september werken als commercieel medewerker binnendienst. Zo'n lekkere vage omschrijving. Maar hij is zoooo blij en opgelucht!! Hij zocht al zo lang en de sfeer in huis was daardoor niet altijd even prettig. Ik was zo blij om vorige week mijn oude vertrouwde schatje weer te zien! Ook werkt hij nu weer dichterbij huis, erg fijn! Maar wel spannend, want een nieuwe baan kost altijd wel veel energie. En dat met een kleine erbij straks... Ach komt goed! Mezelf, bij mijn zoon had ik ook veel last van voorwerk. Toen wilden ze niet kijken/voelen van onderen. Want al heb je een paar cm ontsluiting, dat zegt niks, zeiden ze toen.... Gisteren vertelde de pufclubjuf dat bij een 2e kindje er ook veel meer gerommel is vantevoren en dat dat wel weken kan duren. Dat ga ik niet volhouden nee, ben echt helemaal doodop, nu al. Dus.. ik ga toch maar weer vragen of de vk iets voor me kan betekenen donderdag. Misschien is er wel wat gaande en kan ze dat een beetje bespoedigen??? Heb een lieve vk donderdag, die ook mijn 1e bevalling heeft begeleid en weet dat ik geen pieperd ben. Meid, fijn dat je ouders zo dichtbij wonen, just in case! Heerlijk he, dat mooie weer, echt genieten, zo'n dagje buiten. Vandaag helaas weer ellende, bah! Ientje, zo te horen heb jij ook de perfecte man! Ons bed staat op klossen, de omranding op Grolschkratten. Heb ze wel eerst afgespoeld, anders heb je zo'n barlucht op de slaapkamer. Ik beken, al jarenlang is As the world turns mijn favo-soap. Ik mis geen aflevering, erg he. Die anderen kijk ik niet. Ben meer van Bones en Greys en zo... Weet je wat helpt tegen warme handen? Ijsjes eten! En helpt dat niet, dan is het tenminste wel heeeeeeeeeeul lekker. Julia, wel gaaf, een echte jungle in de tuin. Was de bevalling van de 3ling nog interessant? Leuk, uit eten in Den Bosch. Jouw social life klinkt erg gezellig en druk. Bd, maar 2 uurtjes vandaag, heerlijk! Grappig dat jullie elkaar afwisselen. Wat betreft voelen van de baby, de ruimte is gewoon erg krap nu. Hij kan niet meer schoppen, alleen nog wat woelen en draaien. Maar voel je dat ook minder, dan altijd ff bellen. Anke, lekker dat je voetjes in de watten worden gelegd vandaag. Wil ik ook wel!!! En 37 weken, lekker gevoel he. Anneliesje, verlof!!!!!! Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wat zijn je plannen voor vandaag? Jemig, half 6 is wel errug vroeg zeg. Shopse!! Neem voor mij ook ff voedingstopje mee. Het lukt mij dus gewoon echt niet meer om de stad in te gaan. Vive, he wat naar, die incidenten op het werk. Hoe gaat het met je man en zijn collega? En zoonlief weer beter? Miss X, welkom hier, fijn dat de babykamer klaar is. Wij waren ook erg laat deze keer.
Flash, oehhhh heftig!!! Hoe gaat het nu met je buikje? Alles weer rustig. Ja, het kan nu idd gewoon elk moment, gek idee he. Wat super dat je zo kunt rekenen op je ouders en s.ouders. Lijkt me superfijn! Succes in het zkh en succes met het afronden van je verslag!
Goedemorgen dames! Vanaf vandaag mag het echt gebeuren, nu 37 weken! Maar nog geen voortekenen dus laat die kleine nog maar lekker zitten. Moet nog wassen, vluchttas klaarzetten etc. plus zaterdag nog een hele leuke bruiloft! Nog even genieten van de vrijheid. Bed op stelten: ik heb ze van de thuiszorg en die zijn van plastic (woon dan ook in de Randstad he ) MissX: lekker gevoel toch he, de laatste mijlpaal gehaald. Nu nog de laatste dingetjes, draagt toch ook wel bij aan het "mama" gevoel! Ientje: je krijgt er mooie zachte voetjes van, laat nog wel weten hoe dat was... Flash: spannende tijden, succes en hopelijk ga je snel bevallen!
@Sucre: ik keek vroeger ook altijd as the world turns, nu ik met verlof ben is dat mijn enige zonde op tv gebied overdag. Lang leve internet, ben met oude afleveringen begonnen dus raak weer een beetje bij...
Goedemorgen allemaal, Even een snelle check of er nog dames bevallen zijn. Zo te zien nog niet. Het wordt nu wel erg spannend voor een aantal. Hier gister nog een liggingsecho gehad. Alles zag er prima uit en ze is goed ingedaald. Vanaf morgen mag ik thuis bevallen, dus dat is wel fijn Ben benieuwd of ze zich al snel gaat laten zien of dat ik nog door mag waggelen tot 42 weken Vind het nu toch wel erg spannend worden dat hele bevallen. Benieuwd hoe het zich gaat aandienen en of het een beetje vol te houden is haha. Nou fijne dag allemaal en als ik nog puf heb vandaag, dan kom ik even de rest bijlezen. Liefs, Misty
@Flash, wat goed geregeld, prive taxi! Lief dat ze allemaal zo helpen! Ideaal toch? @Sucre, vroege vogel! Nieuwe ruiten dus. Wat balen trouwens van die verrotte kozijnen waar je laatst over schreef. Gaan jullie die tzt nog vervangen, of staat verhuizen op het lijstje? Toen ik die foto laatst bekeek van die landingsplek voor de ooievaar dacht ik dat het een vrij nieuw huis was, of heb ik me daar gigantisch in vergist? @Annelies en Ien ookal vroeg uit de veren! Hier ook maar ik heb echt zo lekker geslapen, dus niet erg. 2de nacht dat ik er gewoon niet uit ben geweest! Man, ik weet niet wat me overkomt! En vandaag gewoon geen slaapdienst, nu ga ik me voor het eerst realiseren dat ik dus echt verlof heb en duik dadelijk nog even mijn bed in! Geen mannen thuis, hoe rustig hier!! Heerlijk!!!! @Sucre, super zeg van die nieuwe baan! En ja, slurpt vast energie, maar als je het naar je zin hebt op je werkplek geeft ook een boel energie: positiviteit! Zou het idd gewoon vragen donderdag aan de vk, fijn dat je bij een 'bekende' je afspr hebt staan, wie weet helpt het. En stel je hebt een centimeter ontsluiting, zou een strippoging mogelijk zijn en wie weet helpen....?! Mijn social life druk? Neuh hoor, valt vies tegen! Meeste avonden zit ik gewoon thuus op de bank! En stiekem mis ik heel veel vriendjes en vriendinnetjes in Bulgarije.... @Vive, hoe is het afgelopen? Fijn zo'n dagje thuis allemaal, van genoten zeker? @Misty, gelukkig goede echo gehad dus! Lekker! En bijna de 37 weken grens, joehoe!!! Succes met bijlezen, als ik jou was zou ik daar niet aan beginnen Och jee... nog meer a.t.w.t. fans, Ien, misschien kunnen jullie een fanclubje starten?
Flash; dat was ff schrikken dan. En jullie kleine helemaal van slag ahhh. Anke m; wij wonen in Brabant in klein dorp, dus lopen nog achter op die moderne klossen van jullie hihi. Zo ga me klaar maken voor twee uurtjes werk. En daarna naar de garage met auto; zit putje in voorruit.