Joepie, meneer de glaszetter is weer weg!!!! Wat zal ik nu doen, lekker mijn nest inkruipen of toch poetsen... Hmmmmm moeilijke keuze... Net grote opruiming gehouden, oftewel darmlediging. Niet echt nieuws dat je met iedereen deelt , maar misschien toch een voorbereiding voor een eventuele naderende bevalling???? I hope sooooooo... Ben er verder helemaal niet veel mee bezig hoor.
zo goedemorgen dames! jullie waren alweer lekker vroeg hier zeg! klossen, jaaa hier sinds gister ook maar onder bed gezet....maarre ons bed is nu wel een meter hoog!hihi, krukje erbij en ik kan er ook in....of het echt praktisch is voor de vk, i dont know... maar julia jij had het over 11stuk......wat voor bed heb je zeg! zo'n mega king size rond bed ofzo???!!!??? vive, was een lekker dagje in ons mooie durp....helaas is het vandaag al weer over...:x.hoe is het afgelopen met dat incident? anke, fijn 37wk gehaald! sucre, leuk zeg, een hele andere richting. kan me voor stellen als je het gewoon een tijd niet meer naar je zin hebt op het werk dat daar de sfeer erg onder kan lijden, je bent tenslotte wel een heel deel van je leven op je werk aanwezig. fijn voor jullie! en voor donderdag, beetje op aandringen misschien of beetje je klachten overdrijven....succes iniedergeval! @flash, fijn he van die ouders die altijd klaar staan! ik kan merken dat zo'n zwangerschap en alles, bij die kleintjes er ook wel inhakt hoor, die van ons is nu bijna 3 maar op dit moment hangt ie enorm aan mij. constant vragen, mama waar ben jij, wat doe jij...enz. en ook een beetje opstandig, als ik iets verbied, doet ie het juist terwijl ie voorheen zich er makkelijk bij neerlegde. @misty, super dat ze goed ligt! ik ben erg nuchter, wat moet dat moet zeg ik altijd maar, maar begin het nu toch wel wat spannender te vinden allemaal, wanneer zal het zich aandienen en hoe? ben ook erg benieuwd hoe en wat met ons zoontje, zal het beginnen als ie thuis bij mij is, of snachts als ie slaapt of terwijl hij op kdv is... en ik ben erg benieuwd of de 2e ook sneller is? vive, julia??? ervaren mama's, was de 2e sneller bij jullie? ga even boven dweilen, net gezogen, lag toch een berg stof onder onze 'hoogslaper', krijg spontaan huisstofmijt allergie...brrr vanmiddag weer naar de vk voor urine en bloeddruk.
Thx voor details Sucre, lekkah! Ik ga aan de poets en daarna duik ik mijn bed in. En de plees wel te verstaan, misschien nu bij jou ook het goede moment? (wel eerst ff luchten!)
Meid, neuh, geen kingsize hier hoor. Maar zo'n boxspring, met elk 6 poten, dus heb er zelfs 12 staan nu! Idd heel hoog, ik kan nu naar buiten kijken en ga toch een dezer dagen even checken 's nachts met licht aan of mijn gordijnen niet stiekem verklappen wat erachter staat te gebeuren. Moet niet hebben dat ze per ongeluk doorschijnend zijn ofzo.... En ja, hier klopte het wat betreft de 2de sneller. 1ste bevalling duurde (alles bij elkaar) 4,5 uur, 2de bevalling 2,5 uur. Euhm. Ik hoop dat de 3de niet nog sneller komt....Ze zeggen dat een 3de vaak qua tijd tussen de 1ste en 2de inzit, maar garanties heb je nooit natuurlijk. Ik ben voornamelijk benieuwd naar waar mijn kotertjes zijn, als het begint, zoals jij net ookal schreef. En wat we nou uiteindelijk doen als het midden in de nacht begint. Wegbrengen of hopen dat ze niet wakker worden en laten slapen. Ik vind dat best moeilijk. Helemaal als het snel gaat, ik wil echt geen kind aan mijn bed als ik lig te bevallen en ook geen hub die bezig is met kind ipv dat hij naast mijn zijde te vinden is.... Ik ben daar meer mee bezig dan de hele bevalling eerlijk gezegd...wat is wijsheid Veel plezier bij vk vandaag!
BABYNIEUWS Ik ben gisteravond tante geworden van een nichtje! Alles is voorspoedig gegaan, heb haar nog niet gezien (mijn zus woont niet echt dichtbij, jammergenoeg) maar ben helemaal in de wolken
@Marrie, wat super!!!!! Gefeliciteerd met je tante-schap! Ga je haar snel bewonderen? Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik even schrok, ik dacht dat jij zelf bevallen was!
Anke, leuk, een bruiloft in het vooruitzicht. Wie gaat er trouwen? Handig he, dat internet om oude afleveringen te kijken. Ik vind het alleen wel heel erg stom dat de laatste aflevering van Bones nergens te vinden is. :x:x:x Die heb ik nl gemist en was juist mooi/spannend... Misty, fijn dat beebje goed ligt! Klopt je banner wel, je zei dat je vanaf morgen thuis mag bevallen, maar volgens je banner ben je dan pas 36+5. Julia, de hele wijk heeft last van verrotte kozijnen en lekke ruiten. Was een hele slechte partij (lees goedkoop). De eerste bewoners hadden daar nooit akkoord mee moeten gaan. Iedereen kent dezelfde problemen om ons heen. Ons huis is gebouwd in 1998, niet heel nieuw, maar ook niet oud. Wij wonen er bijna 6 jaar. Wat heerlijk dat je weer zo goed hebt geslapen!! En niemand thuis, dus lekker doen wat je wilt. Wat een genot! Idd, die nieuwe baan geeft heel veel positieve energie, nu al! Hij was zo neerslachtig de laatste tijd. Veel ruzietjes om niks, kort lontje. Ach een beetje zoals wij zwangeren zijn. Oeh heerlijk, strippen bij de vk. Ben benieuwd of het kan en of ze het wil doen.. Balen dat je je vrienden uit Bulgarije mist. Waarom zijn jullie teruggegaan naar NL? Ennuh, jij houdt toch van smakelijke details??? Ik had ook een foto kunnen maken en die op kunnen sturen. Baaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Nee, zo goor ben zelfs ik niet! WC poetsen dus, hmmmm, misschien wel een goed plan... ATWT, yes, een fanclub, whahaha!!! BD, werkze. Het worden vast 2 hele zware uren, hahaha!! Meid, een meter?????????? Da's wel heel erg hoog! Klachten een beetje overdrijven, haha, ga ik doen. Kan ik vast heeeel goed. Succes met poetsen, doe niet te veel en succes bij de vk!!!
Hee, jullie gaan wel erg snel. Ik post een bericht en hoppa, kan meteen weer reageren! Marrie, van harte gefeliciteerd met je nichtje!!! Hopelijk kun je haar gauw gaan bewonderen! Julia, ben ook wel heel benieuwd hoe snel het nu gaat. Is het een idee als je rond de uitgerekende datum je jongens een paar nachtjes bij iemand laat logeren? Heb je zelf rust en misschien zorgt het ervoor dat je onbewust zo zorgeloos bent, dat het de bevalling opwekt?
marrie wat een super leuk nieuws! gefeliciteerd!!! @julia. ik ben benieuwd, ik was van ons zoontje in 6uur bevallen, vanaf de eerste wee. wil eigenlijk in zh bevallen maar heb wel zoiets van als het idd sneller is, ga ik niet meer met veel ontsluiting in de auto [a 25 min] ik ben idd ook wel mee bezig, hoe met ons zoontje, hopelijk is het snachts en slaapt ie door...hub bij mij, zoonlief in eigen bed. maar wat ik van de week ineens realiseerde, echt heel raar.... voor mijn gevoel begint het of snachts of morgens als je wakker word [was bij ons zoontje zo] maar toen ik van de week van die vriendin hoorde die bevallen was is dat het om half 3 smiddags begon.....nou daar had ik nog niet bij stilgestaan dat dat ook kan natuurlijk, raar he! hahaha moeten jullie is kijken hoeveel er online zijn nu van ons....lachen....verlof zeker....whahahahhah!!!
7 actieve gebruikers, waarvan ik er 2 niet ken. Birrie en Daffie, ook zwanger?? Kom gezellig meekletsen, wij zijn zooooooo leuk, haha. Meid, idd, kan ook zo maar smiddags gebeuren, maar meestal toch wel 's nachts hoor.
Goeiemorgen zeg, ik dacht dat ik al zo'n beetje nonstop online was, maar dan nog mis je zo een stuk of eehhh heleboel berichten! @ Annelies, ja ik was vroeg wakker, had zelfs al ontbeten (wel in bed ) maar ben tijdens gooische vrouwen weer in slaap gesukkeld. Werd weer wakker toen de intro constant liep te herhalen die maar weer uitgeknald en nog even verder geslapen! Wat slecht! Haha! Ik zal echt mega moeten wennen straks aan slaaptekort... Misschien ga ik van de week eens een spooktochtje houden 's nachts, ff kijken of Juuls gordijnen doorschijnen Maare, Annelies, dus nog steeds vaak aan t spugen jij? Echt naar zeg, bah! Sucre, wat onwijs vervelend zeg dat al de kozijnen verrot zijn. En dat in een huis van '98, moet echt niet mogen! Glaszetter alweer weg? Slapen jij, hup! Oja, lees dat ie weg is. Lekker hoor, je verhaal, kwas net van plan zo ff te gaan eten! Maar t wordt dus nu in elk geval géén saté op brood Oehw Flash, ff schrikken! Hopelijk blijft t nu ff rustig of begint 't tenminste als je lekker thuis bent. Maarja, je vent is wel ff met zn neus op de feiten gedrukt, haha! Zie het helemaal voor me, allerlei verkeerde dingen inpakken in de vluchtkoffer Die van mij 'zeurt' al een week dat ik eens een vluchttasje moet klaarmaken (zucht, hij heeft ook ergens wat gelezen hoor ) dus dat zal ik straks maar eens even doen. Ik had eigenlijk zoiets van joh, ik roep wel wat je moet pakken als het zover is, maar ik denk dat dat toch niet zo slim is, en dat hij dan toch nog de verkeerde dingen weet te grijpen En als ik hem nou gerust kan stellen met zo'n tasje, ach, moet maar dan he.. ben niet zo moeilijk Maar Flash, fijn hoor van die behulpzame (schoon)ouders! Succes nog met je verslag, maak 't maar gauw af, dan kun je je gaan instellen op bevallen! En ons eens wat aandacht geven in plaats van alleen maar over jezelf vertellen hihi! Suc, ik hoop voor je dat vk wat voor je kan doen! Niet fijn als dit nog weken zo doorgaat. Oh, ijsjes eten tegen warme handen? Ik heb gisteren een bak ijs met aardbeien op, én een cornetto, en ik had me toch warme handen! Haha, goed excuus voor nóg meer ijs, dik ben ik nou toch al Krap: ja hier ook! Pff! Soms word ik helemaal omhoog gedrukt door dat kleine monster! Echt, die denkt dat ie op gym zit hoor volgens mij! Ouwe soapverslaafden, haha ik weet echt serieus niet eens 1 naam van atwt, ken alleen broek en rits van tbatb! @ Misty: fijn dat ze al goed is ingedaald! Juul, logisch dat je vrienden uit Bulgarije mist. Is echt k*t om 2 landen te hebben waar je je thuisvoelt. Wat dat betreft in elk geval. Heb ik maar in hele lichte mate hoor, maar het gevoel dat je niet zomaar effe gauw op de koffie (of thee ) kan is wel heel herkenbaar. @ Meid: ja onder het bed is idd een behoorlijke stofvangplek, hadden wij ook last van hier... Bij ons trouwens ook 12 poten, dus een heule hoop kratjes Succes bij vk! Wow Marrie, haha je laat me schrikken!! Maar gefeliciteerd met je nichtje!! Suc, laatste afl van bones, kun je die ook niet downloaden ergens? Welke afl is het (seizoen hoeveel, afl hoeveel) dan wil ik wel ff voor je zoeken hoor! Frusty als je juist zo'n laatste aflevering niet kan zien. Fijn dat je hub er zo van opknapt, van nieuw werk! Nou, ik ga hier eens even een bammetje eten, en de badkamerboer maar weer eens bellen, want heb nog steeds niks van die spiegel gehoord! Klerezooi :x zouden gisteren al bellen. Echt hoor, nog ff en ik ga die kapotte spiegel daar voor de balie uit mn handen laten vallen :x
Hey stelletje zwetserts!! Griebels wat wordt hier gekletst zeg! Marrie: je liet me schrikken want ik dat dat jij bevallen was!! Maar van harte gefeliciteerd met het tante worden! Sucre: je hoort dat wel vaker ja, dat je de dag voor bevallen je darmen goed leegt. Spannend hoor! Zeker nu alles dus ook echt af in huis met die glaszetter... wie weet! Misty: ben blij voor je dat het goed is en dat je beebie ook ingedaald is. Hele opluchting lijkt me? Juul: Heimwee naar je dinnetjes, niet leuk! Zeker nu op de laatste loden is aantutten met vriendinnetjes zo ontspannend. Knuf voor jou meis! Ien: pak die tas man! Echt, tis wel relaxed om hem klaar te hebben staan. En straks lig je int ziekenhuis zonder deo, onderbroeken en een beetje een toonbare pyjama de nieuwebakken mama uit te hangen Hier alles goed hoor. Man is alweer werken en van de schrik bekomen. Ik heb zo'n benauwd gevoel als ik een harde buik krijg. Ik kreeg er gisteren een blozend gezicht van, zo sterk was ie. Raar?!
nou meiden heir op controle geweest vandaag, baby is aan de kleine kant ze woog nu 1900 gram.. ze hopen dat ik de 40 weken haal dan zou ze rond de 2500 gram uitkomen.. ze is in 3 weken tijd maar 600 gram aangekomen.. moet nu elke week aan de ctg heb er net ook een uur aan moeten liggen die was verder okej, ook de meting van de naverstreng was in orde die gaan ze volgende week ook weer meten. als ze nu waar ik dus grote kans op heb geboren wordt dan komt ze in de couveuse.... ze hebben nu 2 afspraken geplant aankomende week en volgende week ze zei tot dan en anders eerder voor de bevalling.. oow ja en mijn meisje ligt muurvast hihihi. maja ben blij dat ik in de gaten gehouden wordt .. dus alles komt goed
Mirowsu; 200 gram per week is toch gewoon zoals het hoort? Maar 1900 gram is inderdaad wel aan lichte kant. Marie; jee schrok van je babynieuws maar van harte!! Alles goed met moeder en dochter? Hier zitten de twee uurtjes werk er op. Alleen donderdag nog en dan verlof!
3 weken geleden woog ze rond de 1300 gram,, maja miss is ze nu wel kwa gewicht aangekomen.. maar ja 1900 is cker ligt ja... maja we zijn er optijd bij dus mocht ze komen dan word ze in de couveuse gelegt..
Jeetje dan ben ik even weg en dan zijn me er toch een fiks aantal reacties bijgekomen. Je kunt wel zien dat het grootste gedeelte verlof heeft Marie, wil je ons niet meer zo laten schrikken. Ik dacht toch echt dat de derde beeb geboren was, maar helaas. Gefeliciteerd met je nichtje J Eens even kijken of ik overal op kan reageren, zonder dat er nog weer een post bijkomt (lijkt me stug, maar proberen kan ik het altijd). @ sucre, jeetje wat was jij er vroeg bij. Dat ben ik inderdaad niet gewend van je, maar op zich ook wel eens leuk toch ? Hopelijk heeft de glaszetter alles goed (en mooi) kunnen zetten. Heerlijk dat je man nu wat spanning kan loslaten. Ookal brengt een nieuwe baan veel zenuwen en kost het wat energie, niets kost meer energie dan wanneer je niet op je plek zit. Ik hoop dat hij het gigantisch naar zijn zin zal gaan hebben op zijn nieuwe werk. Dat nieuws van de pufclubjuf daar word je niet blij van, ze heeft het vast hartstikke mis. Mijn gevoel zegt dat jij de eerste bent die gaat bevallen (geen idee of je daar iets aan hebt haha). Ik ben al een tijdje afgekicked van as the world turns, keek altijd toen mike nog de lekkere mike was (jummie dat was toen een lekker ding). De andere soaps kijk ik al helemaal niet. Ik ben ook echt een Bones fan (die humor is geweldig), NCIS (de gewone met gibbs). Van de laatste heeft mijn paps heel (il)legaal de boxes gekopieerd. Dus die ga ik straks maar eens bekijken, heb nu toch tijd genoeg. Als je iets eerder was geweest dan had ik zeker een voedingstopje meegenomen, maar toen jij dit berichtje typte, zat ik al in de auto. Dus helaas geen topje voor je meegenomen Ehm berichten over darmlediging zijn echt vies Bovendien volgens mij heb ik dit al een aantal dagen, maar hier toch echt geen bevalling op komst voorlopig hoor. Ik hoop echter dat dit wel bij jou het geval is. @ flash, jeetje dat was even schrikken. Aan de andere kant doet het je goed met de neus op de feiten drukken. Tas is dus in ieder geval klaar nu Wat een enorm lieve (schoon)ouders heb je, lekker joh dat je wat werk uit de handen genomen wordt. Succes met het afmaken van het verslag. @ Anke, volgens mij heb jij nog helemaal geen tijd voor de kleine. Klinkt alsof je het nog druk genoeg hebt Ik heb trouwens geen idee wat de stelten hier zijn, vriendlief heeft er een paar blokken hout onder gelegd, dat was wat stabieler. @ misty, wat lekker dat de liggingsecho goed was en dat ze al ingedaald is. @ julia, hoe krijg jij dat voor elkaar om goed te slapen ? Hier is het echt drama Wat jammer dat je je vriendjes en vriendinnetjes in Bulgarije mist L Waarom zijn jullie eigenlijk naar Nederland teruggekomen ? Hopelijk kun je nog even extra bijslapen @ bd, werk ze. Even verderop staat alweer dat je klaar bent met werken dus nog 1 dagje en an heerlijk verlof. Genieten hoor. @ meid, Ehm je bed op 1 meter hoogte, jeetje zeg daar ben je echt wel een trapje bij nodig. Was je bed dan al niet behoorlijk hoog ? Hoe is het gegaan bij de VK, hopelijk waren je urine en bloeddruk goed. @ ientje, ontbijten in bed dat is nog eens luxe. Een voortdurende herhaling van de intro is inderdaad een beetje teveel van het goede haha. Snap dat je weer in slaap bent gevallen Jeps ik spuug nog steeds, maar het went hoor. Bovendien is het niet meer zo heel erg. Heb je echt en een bak aarbeienijs en een cornetto opgegeten (shock), dat krijg ik zelfs niet weg. Knappe prestatie hoor. Hopelijk word snel duidelijk wanneer je spiegel komt, dit is niet meer leuk L @ vive, ik weet niet wat voor een raar gevoel je krijgt, maar het is wel vervelend dat het een beetje een benauwd gevoel is. Geen idee hoe en wat en waarom, beetje raar @ mirowsu, in drie weken tijd 600 gram aankomen is toch heel erg netjes ? Verder is 2500 gram toch niet zo heel erg extreem licht voor een kindje ? Mijn buuf heeft er vijf (jaja) en dit waren allemaal lichtgewichten, maar verder niets mee aan de hand. Het is natuurlijk wel heel erg prettig dat ze je zo goed in de gaten houden. Hehe, ik ben helemaal bij (zucht, kreun, steun). De laptop is terug op het werk en ik heb nog fijn even bijgekletst met mijn collegas. Jeetje die heb ik wel gemist hoor, ben schijnbaar meer een mensenmens dan ik dacht. Verder dus even naar de H&M geweest en ze hebben in de winkel veel meer spulletjes dan in de online webshop. Heb dus even wat aangepast en zit nu heerlijk in mijn driekwartjoggingbroekgeval op de bank te hangen. Verder nog 2 voedingsshirts (afgeprijst voor 5 euro per stuk) en 2 spagettibandtopjes meegenomen. Schade was nog geen 40 euro, scheelt echt een hele hoop met andere winkels. Daarna nog even de V&D binnengestrompeld (ik was al kapot) en bij de la place tot rust gekomen onder het genot van een aardbeien-yoghurtshake en een stokbroodje kruidenroomkaas (jummie). Nu maar even goed bankhangen, want heb echt een beetje teveel gedaan J Owww en voor de kletsers onder ons, deze reactie van mij is dus in gewoon lettertype bijna 2 kantjes in word ..
@anneliesje nee is ook niet maar ze hebben een sterk vermoeden dat ik eerder beval, en dan met een gewicht van 1900 gram miss dan iets meer,, is het wel te ligt. daarom hopen ze dat ik het met rustig aan doen en veel rusten haal tot de 40 weken. maar mijn gevoel zegt heel sterk van niet.. dus denk dat het tog de couveuse dan in gaat en kan goed zijn dat dat maar een dagje miss 2 nodig is dat weet ik niet.. maja zoals je zegt ben blij dat ze er nu achter komen, dan weet ik als ze geboren word wat er gedaan word en niet ineens zonder wat te weten dat ze de couveuse in gaat..