Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Goede morgen, nog geen baby nieuws, is ook mijn eerste zin :)

Ach het begint te regenen... Lekker zomers he

@anneliesje. Gek he dat inslapen zo moeilijk is. Vannacht lang over gedaan, maar na 2 bakken ijsklontjes was ik zo moe haha ik viel ineens weg.
    En dochterlief was gister zo laat naar bed gegaan dat ze vanmorgen pas om 9.00 uur kwam aandrentelen uit haar bedje. Ook wel eens lekker, eerder opstaan dan m'n kindje.

Moest je vanmorgen zo overgeven? Toch niet de salmonella he :(

Oh en toen ging het ook nog onweren, heerlijk :)

@ien, jij ook al slecht ingeslapen. Maar wel in een ruk doorslapen, das ook weer rustgevend. Maar vroeg wakker! Bij ons mag m'n dochter pas om 7.30 uur de dag beginnen, anders ben ik echt brak ;) en het werkt, met de tijdschakelaar :D (goed afgericht haha)

@sucre, wat balen dat t niet doorgezet is!! En nu weer volop bijtanken he. En wellicht ff ontsluiting 'opmeten'? Sterkte vandaag, je kan het!

Mijn plannen voor vandaag. Bloemen kopen voor de balkonbakken, met hubby.
    En de gordijnen ophangen (op maat maken) in de baby kamer.
    En als ik nog tijd en energie heb, nog even planken maken in de meterkast, zodat ook daar nog troep en gereedschap in kan :)

Lekker dagje, dochterlief zit op de crèche. Groetjes!

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen,

@Sucre: Balen meid dat de weeën weer zijn gestopt. Hopelijk zet het nu toch echt snel door. Probeer nog een beetje uit te rusten en te ontspannen, misschien dat het dan weer door zet?

@Pina: Jeetje, dat jij nog fulltime kunt werken. Knap hoor. Ik zou het niet meer kunnen, maar ook niet meer willen nu.

@Julia: zozo, babyboom bij jullie in de straat haha. Er zijn er nu 2 bevallen van mijn pufclubje en ze maken het allemaal goed. Wel beiden een pittige bevalling gehad. De ene is na een hele lange tijd toch nog naar het ziekenhuis gegaan voor ruggenprik en vacuümverlossing en de andere heeft na 1,5 uur persen toch een keizersnede gehad ivm stuitligging.

Ik heb gistermiddag niet meer echt geslapen, alleen wat liggen luieren op de bank. Vanacht redelijk geslapen. Ben er 3x uit geweest en wel wat wakker gelegen, maar ja, het zal er wel bij horen denk ik.

@Ientje: haha, hier ook zo'n kat die op alle vliegjes jaagt, erg handig. Die film is trouwens erg leuk! Heb 'm ook al gezien en is inderdaad een echte vrouwen feelgoodmovie ;)
    @Vive: Jeetje, jij hebt je dagje gister ook wel weer gehad. Geen idee wat afplatten van de baarmoedermond is, maar hopelijk hoef je niet al te lang meer door. 'Gelukkig dat wel alles goed ws met de beeb.
    @BD: Zo dat is nog eens goed je verlof beginnen met een weekendje weg! Geniet ervan.
    @Eli: Jammie, waterijs, voorap die perenijsjes zijn erg lekker :D Harde buiken zijn inderdaad erg irritant. Hier ook veel last van, maar goed, het zal er wel bij horen denk ik.

Nou ik ga even aankleden, naar de bakker, stofzuigen en de badkamer poetsen. Vanavond komen mijn twee nichtjes logeren. Gezellig, maar wel een drukke bedoeling waarschijnlijk, dus proberen vanmiddag nog even bij te tanken.

Bel trouwens net mijn mannetje om door te geven dat ik een afspraak voor hem heb gemaakt bij de kapper (dat vroeg hij me vanmorgen namelijk). Neemt hij op, En, en is het al begonnen?! haha, de arme schat. Nee, daarvoor belde ik niet. Ik zal nu toch maar iets minder bellen voor onbenullige dingen haha.

3. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Nog geen babynieuws van Sucre zie ik.... succes meid zet ´m op!

Groetjes Pina

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pffffffff, ben helemaal naar de klote...
    Had zo gehoopt dat het door ging zetten. Maar alles nu weer rustig, hoewel mijn buik wel erg pijnlijk/beurs aanvoelt.

Vandaag is zoonlief thuis, dus kan ook niet erg veel uitrusten.
    Laten we hopen dat het nu wel eens gaat doorzetten.
    Later meer en sorry voor dit ego bericht... Zit er een beetje doorheen...

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    de bank hier is gered gelukkig en wel zonder vlekken...:)gelukkig krijgen we over een week of 10een nieuwe...maar toch, dan zit ik wel in de kraamweek met zo'n vies ding, enne dat wille wel nie he!

@julia wat knap van je mannetje dat ie op de wc gepoept heeft! super zeg!
    t was hier net weer mis, nu niet op mijn bank maar hij was aan het spelen en pies zo op de grond...naaa ik begrijp er geen biet van....nog ff en ik doe weer een luier om! maar ben zo bang dat we dan weer van voor af aan kunnen beginnen.....zucht....:(

@bd, heel fijn weekend!

@vive, ohh wat naar dat je je zo slecht voelt, gelukkig is alles met je preitje goed! jammer dat je niet met je man kon praten gister, hopelijk komt er senl wel tijd voor...
    recept klinkt geweldig! mmm jummie!

@beertje paddington, neee get, ook niet mijn ding maar ik ben toch allergies voor al dat soort...neem nou kleding van dora of bob de bouwer...iehhhhkkkss kippenvel! laat je toch zeker je kind niet in lopen... een beker ervan, nouja kan nog net maar kleding of schoenen ofzo, now way niet hier in huis!

@ohhh sucre, meid, balen dat het weer niet doorzet! ik begrijp dat je helemaal gesloopt bent nu. is er nog een verloskundige geweest ofzo?

@ons kleintje, leuk dat je weer lang kwam wippen! alles goed met de mannen?

ja het is idd wel heel bijzonder dat er gelukkig verder niemand echt veel te vroeg bevallen is...[iedereeen is nu toch wel rond of tegen de 37wk dacht ik zo...]

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ sucre, bah dat is echt heel erg balen. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Cyberknuf vanaf hier.

@ misty, ik durf mijn manneke ook niet meer te bellen. Hij staat dan al zowat in de startblokken haha. Hij heeft gisteren aan zijn leidinggevende gevraagd of het wellicht mogelijk is dat hij niet meer zo heel erg ver weg gestuurd wordt. Ik zit maar te duimen dat er een beetje rekening mee gehouden zal worden.
    Veel plezier met de logeerpartij, zal inderdaad wel druk zijn ;)

@ elio, meen je dat echt 2 bakken ijsklontjes :$ neeehh dat kan echt niet hoor haha. Wat heerlijk dat je meisje lekker lang heeft doorgeslapen, zo heb jij even de tijd om goed wakker te worden :). Het was trouwens geen salmonella hoor, gewoon een aanvalletje misselijkheid zoals gewoonlijk. Anders zit ik een uur later echt niet weer een broodje te eten haha.
    Jij hebt weer een drukke dag voor de boeg. Succes met het op maat maken van de gordijntjes.

@ ientje, vrijdag patatdag (lekker). Veel plezier vandaag met je bezigheden. Lekker dat je hebt doorgeslapen.

@ ons kleintje, jij bent de enige tot op dit moment. Vind het eigenlijk wel bijzonder dat er nog niemand bevallen is. Als je in het andere juli-topic kijkt dan is dit toch wel heel anders. Ach wij zijn die-hards :D

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ meid, ehm ik zou willen dat ik al tegen de 37 weken liep, maar helaas ik loop tegen de 35 weken. Ook wel mooi hoor, maar nog niet zo ver als de meesten.
    Dora en bob de bouwer, ehm tja.... (surft effe snel op het internet). Ahhhh zou niet echt mijn keuze zijn, maar ja iedereen zijn eigen smaak he. Wat ook wel weer mooi is, anders is de wereld zo'n eenheidsworst.

Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met zindelijk worden :(

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

Sucre: shit zeg! Erg balen!!

Misty: aah, hij staat paraat. Tis voor de papas ook spannend!!

Ik ben ook blij dat we, op O.K na, allemaal in de redleijk veilige zonde zijn beland!

En nu moet ik gauw weer weg. Tot later!

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ahh Sucre, wat klote voor je dat het niet heeft doorgezet :( En nu helemaal naar de klote, ik hoop dat je eerst ff klein beetje kunt bijtanken voordat je echt (weer) aan de slag moet. Dikke knuffel meis!!!

@ Meid: gelukkig is de bank gered! O jee, balen dat ie nu weer eventjes een terugval heeft met plassen. Hopelijk gauw weer op de plee!

Mannen in de startblokken: pff hubje moet uitgerekend volgende week van ma-do ver weg. Wel in NL hoor, maar alsnog verder weg dan normaal. Hij gaat wel met eigen vervoer (kwam ie zelf mee!) ipv met de busjes van het werk, en hij probeert elke avond naar huis te komen. Zal me benieuwen. Heb hem wel op het hart gedrukt dat ie zn telefoon te allen tijde paraat moet hebben, dat zou ie doen.

Poeh, moeps en zus kwamen net nog ff helpen, nu was o.a. de logeerkamer aan de beurt. Roept mn moeder ineens: wil je die hele grote envelop nog houden? Is die leeg? :$:$:$:$:$:$ AAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!! Mn raamsticker MET naam!!! (stond heel veilig achter het opklaplogeerbed, en dat ging ze even afhalen om het beddengoed te kunnen wassen ;) )
    En we vertellen tegen iedereen dat we het geslacht niet weten! :$:$:$
    Dus ik heb 'm gauw uit haar handen gegrist, en gezegd dat het geheim was. Ze snapten er allebei helemaal niks van, ik heb maar gezegd dat ik zou proberen zo snel mogelijk te gaan bevallen zodat ze dan konden zien wat er nou in zat.
    Ik zit me echt af te vragen of mn moeder niet toevallig toch in die envelop heeft gekeken (hij was al open) en daar nu wijselijk haar mond over houdt. Denk dat ik het toch nog maar even ga vragen aan haar. Als ze het heeft gezien is het ook niet zo erg, wel beetje jammer, maar okee. Dat ga ik nog maar even peilen dus.

Over een uurtje lunchen met mn collega's, heb al gehoord dat het geen patat wordt :( dan zou ik nl de enige zijn en dat hoeft nou ook weer niet ;) Dus dan neem ik maar wat anders lekkers.

Laterr!

10. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    @ BD Lekker verlof! En geniet van het weekendje weg, heerlijk hoor.
    @ Vive, jammer dat het gesprek niet soepel liep, hopelijk vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen? (Maakt me overigens wel een beetje huiverig voor als de verbouwing bij ons straks klaar is, dan heeft mijn hubbie ook zijn eigen repetitieruimte voor drumstel en gitaren, hmmm…)
    Enne, afplatten? Geeeeen idee
    @ Ientje, Beertje Paddington? Hmm, ook niet mijn ding, wel een grappig beertje hoor, maar niets voor mij.
    En het vroeg bevallen, ik lees daar ook wel eens, ik heb het idee dat daar de een na de ander aan het bevallen is. Hier op OK na, alles richting de veilige weken.
    Joehoe, patatdag, altijd lekker. He, shit, geen patat lees ik weer. Ach, er zijn ook errug veel lekkere broodjes!
    @ Sucre, Johoe, weeeen om de 5 minuten, hoop voor je dat het doorzet deze keer! Oh, lees net dat het nog niet doorzet, balen! Hopelijk kun je zo tussendoor nog wat slapen om nog wat krachten op te doen (ik heb geen ervaring met weeën, dus geen idee of dat kan). En ego berichten mogen zeker, vooral in dit stadium!
    @ Julia6, al helemaal in de stand-by modus voor het geval Sucre zover is, goed bezig! Fijn dat er straks leeftijdsgenootjes in de straat wonen, gezellig en erg handig om links en rechts te kunnen spelen.
    @ Supernova, schiet op met je vlaggetjes! Ze moeten straks wel uitgehangen worden hoor
    @ Eli, nog even volhouden, Ik vind het al zo knap dat je met alle strubbelingen het zo lang weet vol te houden. Succes met het slapen. En hop, naar de Ikea, dan heb je dat in ieder geval gehad.
    Hee, handig zo’n tijdschakelaar, die ga ik onthouden. Ons guppie komt nog niet zelf uit bed (over 2 maanden wordt ze 2 jaar), dus op zich nog wel prettig. Al kan ze soms om 6 uur al gaan huilen, papa / mama roepen totdat we haar komen halen…(en soms leggen we haar nog terug: Het is nog slaapjestijd J.
    Geniet van je dagje rust, is wel eens lekker, alleen thuis!
    @ Ons kleintje, gewoon mee blijven lezen hoor, schrijf maar als je zin en tijd hebt. Gaat het allemaal goed met je kanjers?
    @ Pina, Fijn dat je je nog goed voelt bij het werken. Zolang je er meer energie van krijgt dan dat het je kost is het goed, toch.
    @ Mannen in de startblokken. Die van mij had bedacht dat ik komende woensdag ga bevallen. Dan is hij die dag vrij en de volgende twee dagen, dan is het 2 dagen weekend en op maandags ouderschapsverlof. Dus dan de langste periode achter elkaar vrij. Hij kan verder geen vrij krijgen op dit moment (fijn bedrijf waar hij werkt, grrrrr), dus na een krappe week moet hij weer vol aan de slag. Maar als ik hem bel dan zeg ik wel dat hij rustig aan moet doen, hem kennende wil hij dan in no-time thuis zijn, terwijl het toch wel even zal duren.
    Mijn meid is weer een proefdutje aan het doen bij mijn ouders. Meestal komt het er niet van om haar daar te laten slapen. Maar met de a.s. bevalling vinden we het fijn als ze daar meer went, dus even oefenen dat ze aan de kamer kent. Als ik ga bevallen gaat ze nl. naar mijn ouders (daar wonen we nu tijdelijk naast) dus dat is ideaal.
    Hubbie belde net. De drukker had gebeld: de geboortekaartjes die we hadden uitgekozen zijn niet op voorraad en worden pas weer in augustus geleverd. En dat is wel erg laat om ze te versturen…Dus eind van de middag even langs om andere kaartjes uit te zoeken. Vorige hadden we in een kwartier gekozen, dus dat zal best lukken.
    Dan hebben we de kaartjes gekozen, straks adressenlijst klaar, babykamer op orde (denk ik?) namen voor jongen en meisje zijn door ons allebei akkoord. Vluchttas afmaken (schaam, nog niet gedaan na afgelopen maandag, toen hubbie alles wat hij kon vinden er in had gemikt. Tja, wil het toch liever zelf doen..) Oja, en de lijst met telefoonnummers VK, kraamzorg, etc. afmaken.Ja, ben er (bijna) klaar voor!

Nu zelf even een tukkie doen, tot later!

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Anneliesje: Tigger vind ik dan wel weer leuk, maf he! Maar die beer vind ik niets aan.
    Cakebeslag, nommie! Ik weet nog dat als mijn moeder vroeger een cake ging maken, mijn zus en ik aan het vechten waren wie de beslagkom uit mocht likken! Zo lekker! Vriendlief gruwelt ervan, dat is mooi, meer voor mij!
    En het klopt, er zit rauwe ei in, maar het kan geen risico vormen voor jou kindje, hoogstens voor jou. Zo bak ik zelf zo nu en dan een heerlijk spiegeleitje!

@ Sucre: Jeetje, kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt ben na een nacht lang weeën. Hopelijk kan je ook nog een beetje rusten en gaat het toch doorzetten!
    *knuffel!*

@ Ientje: die envelop, dat zijn van die dingen waar je niet aan denkt als moeders heel lief komt soppen bij je. Had ik hier ook, Ik heb haar simpelweg verboden om op de logeerkamer te komen, en daar alles waar een naam op staat, of uberhaupt de kleur blauw inzit neergezet. Nieuwsgierig aagje vond het maar apart dat ze er niet mocht komen. Maar toen ik haar had uitgelegd dat daar dus allerlei papieren lagen met namen enz enz, is ze heel trouw uit de buurt van die kamer gebleven.
    Het zou jammer zijn als ze al een blik in de envelop had geworpen, maar niets meer aan te doen.
    Wat is de lunch uiteindelijk geworden? Ben nu wel benieuwd!

@ Flash: zo te horen ben je er aardig klaar voor! Jammer dat heet gekozen geboorte kaartje pas zo laat geleverd kan worden. Maar als jullie een kwartier hebben gedaan om de eerste uit te zoeken zal het vast geen ramp zijn om een ander kaartje te vinden.

@ Hier: Lekker geslapen, en toch na het douchen en aankleden weer doodop, beetje jammer. Ook wat misselijk en rommelende darmen, erg irritant.
    Straks eerst maar eens slinger afmaken en dan er nog even uit voor wat boodschapjes.

*zwaait* Tot later iedereen!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Ien, is dat zo joh, al veel bevallen in dat andere juli topic? Natuurlijk ook wel een topic dat door meer dames bezocht wordt dacht ik, maar dan nog. *klopt mee af!*

Soppers goed hun best gedaan?

@Eli, lekker van genieten zo'n dagje zonder dochter. En altijd weer leuk om haar dan op te halen aan het eind van de dag!

@Misty, druk avondje voor de boeg jij! Wij vieren dit weekend de verjaardag van mijn vader maar mijn zus met 3 kids heeft besloten bij mijn moeder te logeren ipv bij ons. Wel lief, scheelt een heeeeeleboel drukte. Mijn broer verwacht ik wel elk moment, die blijft 1 nachtje hier slapen.

Krijg ik net dat WIJ tijdschrift met de post, zit er een cadeautje in. Ik aan tafel met die gastjes al opscheppen dat ik ook eens een cadeautje krijg, wat zit er in? Maandverbandjes, inlegkruisjes en dat soort gedoe. Nou. En die jongens maar vragen wat het is en of het eetbaar is?!?! Haha! Dank u WIJ, iets leukers had ook wel gemogen! En ja, ik ken hem ook van dat paard maar daar heb ik lak aan.

@Meid, gedoe he, dat zindelijk worden! Als het goed gaat is het zo leuk, maar als het even wat minder gaat.... ahhhh! Viezigheid en wasjes draaien. Of inderdaad die luier. Geloof niet dat ze het snel afleren hoor, als je een x een luier omdoet.

@Annelies, een eenheidsworst?! Proest! Wat een woord zeg, echt nog nooit van gehoord!!

@Ien, oh shit, die raamsticker! Aj aj... heb je het al nagevraagd? Enne... hoe kom je trouwens aan een raamsticker met naam? Ik wist niet dat die ookal bestonden en sinds ik de pijp leeg heb, en geen zin heb om te surfen online, heb jij vast wel een leuke site.

Ach... waarom eigenlijk? Ik weet niet eens wat het gaat worden, en als ik dat na de bevalling nog moet gaan bestellen komt het misschien veel te laat binnen. Hoelang duurde dat bij jullie? Vind het wel een leuk idee namelijk!

@FLash, jammer van de geboortekaartjes, maar hopelijk vinden jullie snel weer een nieuwe. Wie weet met korting, zou ik wel vragen hoor!

@Nova, succes met slinger! Ben blij dat JIJ achter de naaimasjien zit en ik niet! Hier heeft hubje gisteren het werk geklaard en ga ik de gordijnen zo ophangen als zoon wakker is.

@Sucre, hopelijk slaapt jullie kotertje nu en kan jij dus ook even bijtanken. Zal hard nodig zijn. Hoop zo dat bij de volgende sessie harde buiken/weeen het eens door gaat zetten! Hou je taai meid!

13. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ohh ientje, dat is best balen, hopelijk heeft je moeder er niet ingekeken...

wel slim van je hub dat ie met eigen auto gaat...je bent dan al wel bijna 39wk, kan echt elk moment komen, maar goed je bent ook niet zomaar bevallen natuurlijk [bij de meesten duurt het wel aantal uren] *jaja ik hou het positief*

die van mij heeft 6juli[ en ik 9 juli uitgerekend] nog een vergadering in rotterdam, nu is dat bij ons vandaan in spitstijd toch snel bijna 3uur rijden, dus die heeft op zijn werk gezegd [tegen de gene die afspraak gemaakt had] dat als ik dan nog niet bevallen ben iig niet heen gaat! gelukkig!

@flash, jij bent er klaar voor! fijn hoor!
    as woensdag, ja zeker weten???hihi zou dan nog wel erg warm zijn, anders wacht je nog heeeeel eventje, is wat fijner om te bevallen [spreek uit ervaring] van ons zoontje eind juli 26 graden en de ramen mochten niet eens open op de verloskamer, grrrr!
    wel vervelend dat ie moeilijk vrij kan krijgen! hier is het gelukkig niet zo'n probleem, tis ook maar net hoe alles verloopt en hoe ik me voel anders heb ik liever dat ie vlak na de bevalling paar dg vrij is en paar weken later weer. kun je ook nog lekker op pad ofzo!

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @ julia, goh ken je dat woord niet haha. Zal dan wel iets van hier zijn dan. De strekking was wel duidelijk ?
    Zitten er echt maandverbandjes bij de WIJ haha, ach ze willen je alvast voorbereiden vermoed ik.
    Jeetje wat heb je een druk weekend voor de boeg. Gelukkig dat je familie wel rekening met je zwangerschap houdt.

Hier geen raamsticker, maar een raamdisplay. Je plakt dat ding aan de binnenkant van je raam (met van die plaknoppen). Ik geef wel weer een erg duidelijke omschrijving, maar gelukkig heb ik de link bewaard RAAM- displays | geboorteXpress Goede en snelle levering :)

@ supernova, heel erg bekend dat geruzie om de kom haha. Was hier ook altijd een drama, dus ben benieuwd hoe dat later zal zijn met mijn kids. Is de slinger nog afgekomen ?

@ flash, wat enorm vervelend dat je partner geen vrij kan krijgen na je bevalling. Hier heeft vriendlief vanaf 21 juli 4 weken :$ zomervakantie. Ik hoop ook stiekem dan te bevallen, zodat we lekker 4 weekjes samen aan de kleine kunnen wennen. Mocht ik pas met 42 weken bevallen dan heeft hij nog een week vakantie en de mogelijkheid om er nog een week na bij te nemen. Hij heeft nog 130 vakantie-uren staan.
    Hopelijk vind je een nieuw geboortekaartje, jammer dat degene die je had gekozen niet op tijd op voorraad is.

@ ientje, wat lekker dat je man zo mee denkt. Hopelijk heeft ze niet in de envelop gekeken, maar je zou het gewoon kunnen vragen toch ? Het zou wel enorm jammer zijn, maar er is helaas niets meer aan te doen :(
    Heb je nog lekker en gezellig gelunched ?

@ vive, zwaaii

@ meid, lekker dat je man al heeft aangegeven niet naar die vergadering te gaan. Doet de baas daar niet moeilijk over?

15. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Hoei, ik heb 37 weken – stress! Weet niet waar ik moet beginnen in deze puinzooi… Heb allereerst 30 kilo boeken opzij moeten schuiven om bij de computer te kunnen. Ook staat de vluchtkoffer nog niet gereed, is de nieuwe kamer van Pepijn nog niet af (sterker nog, de lamellen moeten nog besteld…) waardoor ik de babykamer nog niet kan inrichten. De nieuwe kleertjes zijn nog niet eens gewassen (staan inmiddels wel in de week) en ik heb bijna niks in maat 62. Ooooh, en mijn schoonvader is vandaag jarig en het is uitverkoop (tip: Noppies Shop Online - Positiemode - Kinderkleding en Babykleding te leuke kleertjes (mag nu roze dingen kopen, want als ik toch een jongen krijg, kan het naar mijn zus, hoe slim!!!), maar ook voedingsbh’s en -tops) dus MOET nog naar de stad! Wel zijn we inmiddels – op de schrijfwijze na – uit de jongensnaam en ik heb zitten knippen en plakken voor een jongens-geboortekaartje. Waar we dan nog wel een proefdruk voor moeten aanvragen… maar dat terzijde. O ja, en ik heb wel bijgelezen, maar in onthoud mij even van commentaar – anders komt er helemaal niks meer van mijn to-do lijstje af, except voor Sucre: aaah, wijffie toch, wat een rotnacht zo met weeën en dan toch geen beebie. Laten we hopen dat dit de generale repetitie was en dat het volgende keer wel gewoon doorzet!

Dames van het goede leven: ik ga mij uit mijn joggingbroek en in iets charmanters hijsen en ik ga de stad onveilig maken (sowieso V&D voor een Nijntje-pakje, vind ik wel leuk, in tegenstelling tot Paddington en Pooh en andere Disney-figuren).

Dahaaaag!

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee meiden, ff ontspannen en reageren.

Ik lees al jullie lieve berichtjes en zit hier gewoon een potje te janken. Zo lief dat jullie meeduimden, zuchtten en het net zo spannend vonden als ik. Bedankt voor alle knuffels, doet me goed!

Ientje, ik heb gisteren memoires of a geisha opgenomen. Eens kijken wat er vanavond op tv is, anders ga ik dat zien. (liever beval ik, maar goed)
    Wij eten vrijdags ook vaak patat, heb er nu al weer zin in! :) Met als toetje een ijsje???? ;) Owh, jouw patat gaat niet door, kom dan maar hier hoor. :D
    Ah bah, geen fijn idee dat manlief volgende week aan de andere kant van het land zit. Kan dat niet anders?
    Oh jee, de envelop met naam!! :$ Heb je het nog gevraagd aan je moeder? Zou wat zijn zeg...

Elio, geen eettics hier, heb altijd al zin in chips of chocola. ;)
    7 uur is al best heel snel hoor!
    Je hebt nog een hoop te doen!! Nog een beetje kunnen slapen?

Anneliesje, cornetto al op? :p

Misty, dat zijn idd pittige bevallingsverhalen van de mama's uit je clubje. Hopelijk doen wij het met zijn allen makkelijker.
    Ik ging zostraks ook even met zoonlief een eindje wandelen, naar de eendjes en de speeltuin. Vergeten mijn foon mee te nemen. Manlief heeft wel 10x gebeld, maakte zich helemaal zorgen. Stond al bijna bij zijn auto om naar huis te rijden. Oeps.. :)
    Geselli dat je nichtjes komen, veel plezier!

Meid, nee, er is geen vk geweest. Elke keer als ik dacht, oehhh nu wordt het echt pijnlijk en gaat het langer aanhouden, dan zakte het weer iets af of werd de wee weer wat korter. Het hield aan, maar zette zeg maar niet door. Weet je, volgens mij voel je het gewoon wanneer het echt begint. Maar had gisteren goede hoop, voelde me ook zo stoned en mijn vingers en voeten waren aan het opzwellen.

Flash, wat een kleine letters, moet bijna mijn leesbril erbij pakken. ;)
    Je kan beter gaan bevallen op een dag dat je man moet werken, is hij nog langer vrij. Voor de bevalling zelf calamiteitenverlof en dan nog 2 dagen bevallingsverlof. :) Jammer dat je hubby verder geen vrij kan krijgen. :(
    Jammer van de kaartjes, hopelijk vinden jullie gauw andere! En verder bijna klaar voor alles.

Zo, ben weer bij geloof ik. Nu ff de benen hoog en mijn hoofd neerleggen en vanavond weer op tijd naar bed.

17. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    @sucre echt balen voor je meid dat het neit doorzet.. maar het zal cker niet lang meer duren.. ik hoop en duim voor je dat je dit weekend nog cker gaat bevallen en je lekker van je beeb kan gaan genieten want ik begrijp je dat het onderhand ook wel hebt gehad met die pijnen en onzekerheid..

we gaan hard voor je DUIMEN!!! MEID....

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    PFf, sucre, wat zal jij balen! Kan me er niets bij voorstellen dat je steeds weeën hebt en dat het dan weer stopt. Hoop echt voor je dat het vanavond of in ieder geval dit weekend wel echt doorzet en dat je kunt gaan genieten van jullie kleintje.

Krijg ik hier net een rekening binnen van de autogarage. Mijn ruiterwisservloeistof lekte, dus laten maken. Het pompje bleek kapot. Moet ik gewoon bijna 100 euro afrekenen GRRRR Dat vind ik zo zonde van mijn geld, bah!

Nou huisje is schoon, nu ga ik even tukkie doen voordat mijn twee lieve nichtjes voor de deur staan en ik vanavond helemaal gesloopt ben.

Lief trouwens al die mannen die paraat staan haha. @Sucre: in jouw geval kan ik me voorstellen dat je mannetje zich behoorlijk zorgen maakte toen hij je niet te pakken kreeg haha. Je telefoon dus maar niet meer vergeten.

Fijne avond allemaal

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hallo meiden, zo ik ben weer klaar met eten en lullen :D
    Het zijn kroketbroodjes geworden. Geen broodjes kroket, maar van die dingen die je in de supermarkt afgebakken kan kopen. Jammm! Hadden ze speciaal voor mij vers afgebakken. Prima patat-vervanger dus ;) en ik had stiekem van de week 's avonds al patatjes gegeten, dus eigenlijk was het maar goed dat ik nu geen patat had!

Flash, jee wat balen van die geboortekaartjes! Al lijkt het alsof jij het niet zo'n probleem vindt, das dan alleen maar makkelijk ;) Hopelijk vinden jullie dit keer weer snel een leuk kaartje!
    Lekker tukkie gedaan?

Paddington/pooh/tigger: heb met allemaal niet zo heel veel, maar ik vind paddington echt 1990, terwijl winnie the pooh echt wel een beetje tijdloos is.
    Vond vanmorgen nog een hele hoop babyflessen die ik van een collega kreeg, via haar dochter, die had ze over. Heb er een paar hele stomme uitgehaald, die gaan naar de kringloop. Zitten nog in verpakking, dus dat zal dan vast wel verkopen, toch? En ja, die waren o.a. van winnie the pooh :p:D

Nova: he bah, vervelend misselijk en rommeldarmen. Inmiddels alweer beetje beterder? Had je die envelop nog aan je zus gegeven trouwens? Was gister toch of vergips ik me nu?

Juul, die raamsticker was een aanbieding van zwitsal, kreeg ik een keer in de mail. Was volgens mij van simply colors. Maar als je ff google't op 'raamsticker baby' ofzo dan kom je een heel end volgens mij! En denk dat ze wel heel snel kunnen leveren hoor! Zou gewoon ff kijken als ik jou was.
    Nee, heb mn moeder nog niet gevraagd. Denk dat ik het maar zo laat eigenlijk. Heb nog eens in die envelop gekeken, en als je van de ene kant kijkt zie je niks (wit vel aan de achterkant van de sticker) en aan de andere kant zie je de naam wel, maar dan in spiegelbeeld en op zn kop. Had ze echt wel heel goed moeten kijken, wilde ze de naam hebben gelezen.

Hihi, leuk hoor, kadootje bij de WIJ. ;) zit je lekker op te wachten! Ik kwam ook een hele hoop van die kleine proefpakketjes tegen met inlegkruisjes en maandverbandjes.

Oooohhh neeeeeeeeee dit is echt een drama. Hub komt net binnen met... de nieuwe spiegel!
    Ik liep ff gauw mee naar boven om hem te helpen met ophangen. Stoten we met de spiegel heel zachtjes tegen de muur...... hoekje eraf :(:(:( Vervolgens stootten we hem nog 2 keer (nog zachter) en nu is ie gewoon aan 3 hoeken verziekt. Het zou gewoon grappig zijn als het niet zo triest was. Wat een k*tkwaliteit zeg. Tuurlijk, wij moeten hem niet stoten, maar dat er zo gauw een hoekje afknalt, kan volgens mij echt niet. Maar ik heb geloof ik echt geen fut om daarover naar die winkel te gaan bellen, want we krijgen dan toch ons gelijk niet (hub had hem nu in de winkel gecontroleerd en toen was ie natuurlijk nog wel goed).
    Ik ga wel een mail sturen dat ik het echt een slechte kwaliteit vind, voor zoveel geld.
    Wraaaah! Baal hier zo van! :x
    Nu maar eens kijken wat het kost om een losse nieuwe spiegel op maat te laten maken...

20. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Sucre: Jammer hoor, dat het niet doorzet. Ik kan me voorstellen dat je man bezorgd raakt als je de foon niet opneemt, maar je zal altijd zien dat je in dit soort situaties je gsm vergeet, of de batterij leeg is.

@ Misty: Balen van die rekening. Ik snap je helemaal, zo veel geld voor een pompje. Ik betaal dat soort rekeningen heel snel, dan kan ik het ook weer snel achter me laten.

@ Ien: kroketbroodjes klinkt ook goed, al gaat mijn persoonlijk voorkeur dan toch uit naar een broodje kroket. Jij hebt de naamsticker van de zwitsal actie besteld! Is het wat? Ik kreeg van de week een herinnering en twijfel om 'm te bestellen (ik wilde misschien de deursticker bestellen).
    Wat een verhaal joh, over die spiegel! Is dan inderdaad wel klote kwaliteit. Kan je er niet zelf een soort rand omheen maken om het te verbergen?

Ik heb het envelopje toch niet gegeven aan zus. Ik had er over negdacht en ik blijf twijfelen tussen wel en niet doen. In plaats van een envelopje heb ik haar een mooie roos gegeven, zo'n grote en dieprood (haar 'echte' kadootje had ik afgelopen zaterdag al gegeven).

De slinger is nog steeds niet af, er kwam even van alles tussendoor. Vriend is steeds erg moe en duizelig, dus hij is naar de huisarts geweest. Bloed laten prikken (voor het geval het pfeiffer oid is) en maandag een afspraak met iemand van de GGz. Hij zit tegen overspannenheid aan :(. Op z'n werk is er weinig begrip voor, zeg maar gerust geen, wat ook niet echt helpt. (klote horeca, betaalt ruk (als ze al het loon een keer goed uitbetalen) en altijd gezeik).
    Dit weekend gaan we alleen maar leuke dingen doen, daar zoorg ik wel voor :).

Deel Deze Pagina