Hee meisjes, ik kom zo meelezen, ff eerst in bad liggen, ben moe na de gezellige verjaardag van Lucas. Ben nog niet bevallen hoor, hihi. Tot gauw!
@ien, oehh das niet verkeerd zeg! Lekker geregeld zo, goed voor jezelf zorgen die laatste weken mét buik. @vive, I feel ya dog! Ik zie ook uit naar die tijd dat ik mezelf weer terug krijg/heb. Het is wel goed voor de beeb om nog ff te blijven zitten, maar ik ben zo blij dat het straks voorbij is. Soms voel ik me er zelfs een beetje schuldig over. Maar ja, ik ben gewoon heel erg niet blij met pijn, harde buiken, beperkingen, en oh ja, die gruwelijke hormonen! Hubby heeft er echt last van soms. En ik bedoel het niet zo kwaad, maar het lijkt net of ik alles bescherm uit moeder instinct ofzo. En dat komt er dan een beetje lomp uit haha Bij iedereen is het wel een beetje aan het komen he, indalingsweeen, pijntjes, slecht slapen, rommelen rommelen. Hier ook, druk op mn blaas, kindje zit goed laag. Nou ik ga weer bank hangen, net een kiwi en een banaan achter mn mik, maar ik wil meer (dan maar weer ijsklontjes haha) Fijne avond! *Ik besef ineens dat het alweer 10 weken geleden is dat ik in het ziekenhuis lag met dreigende weeen! De tijd gaat toch wel heel snel dan he!! Gelukkig is het bij 1x geblijven.*
Eli: ja, ik wil ik weer terug! Hehe. Hey, en toch 10 weken verder jij hé! Gelukkig maar, je bent nu helemaal op het eind! Sucre: Badderze. en mocht je tijdens je onspannende badritueeltje bevallen: succes!
mmmm ientje...was het lekker? ziet er goed uit je avondje! het is hier vanmorgen van langer slapen dus niet meer gekomen, stil liggen in onze tijdelijker hoogslaper vind zoonlief dus niks...helaas! zijn vanmiddag nog even naar leeuwarden geweest, langst 2 fotografen voor ons trouwen, en toen heeft ie nog even lekker in de auto geslapen! gelukkig weten we nu ook welke fotograaf we willen. en op de terug weg even lekker langst de snackbar gereden voor patatjes, jammie! @vive, ohh de bitterballen van de snackbar uit de erven zijn echt aan te raden! is het nog steeds rustig? ik ben ook erg benieuwd hoelang preitje blijft zitten, hopelijk nog wel even! @sucre, lekker badderen! ik kan er nog niks bij voorstellen dat het morgen zo warm moet worden, jullie wel??? nouja we zien het wel als we morgen de gordijntjes weer open doen, en hopelijk later als vanmorgen.....
Ohhh het was echt weer te leuk, die film. Beetje jammer dat ik ongeveer 1/3 heb gemist omdat ik in slaap pleurde, maar ik mag hem t/m morgen houden, dus ik denk dat ik hem boven bij ons bed nog maar ff in de speler douw, dan kan ik het gemiste stuk alsnog gaan kijken. *einde ego * Sucre, lekker gebadderd? Eli, niet schuldig voelen joh. Het is gewoon geen hele fijne zwangerschap voor je, logisch dat je wilt dat het voorbij is. Jeeeej, die 10 weken heb je er mooi weer bij in the pocket meis! @ Meid, ja bedankt he, nou krijg ik trek in bitterballen! Hahaha
Meid: In de erven.. ok! We halen wel eens bij wassenburg (?) maar die valt tegen elke keer. Vind het ook raar hoor, dat het morgen en de dagen erna zo warm wordt. Maar ook wel lekker, zwembadje in de tuin, ijstheetje erbij..
Hee meiden, ik kom toch maar niet bijlezen, even te vermoeiend nu. Voordat ik ging badderen weer harde buiken en in bad weer flinke weeën, maar het hield weer op helaas. Snap er helemaal niks meer van hoor. Hoe lang moet dit nog zo doorgaan??????? Het is enorm vermoeiend... Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed, naar omstandigheden. Morgen eindelijk weer eens mooi weer!!! 2 jaar geleden ben ik van Lucas bevallen tijdens de TT, toch wel bijzonder! Fijne avond, rustig aan, lekker slapen en tot morgen!! (en niet bevallen voor ik bevallen ben he)
Sucre: ik vind dit persoonlijk wel het moment om je verloskundige te raadplegen. Maar wie ben ik hoor. Jij denkt natuurlijk: jaaaaaaaaa wat moet zo'n verloskundige hier nou mee? Nou, geen idee, maar misschien kan ze iig effe checken of je ontsluiting hebt, je strippen, een slaappilletje geven, moed inspreken "at je 't allemaal niet voor niets doet" of doorsturen naar het ziekenhuis omdat er misschien wel iets niet helemaal lekker loopt...
Ja Sucre, ik ben het wel een beetje met Vief eens. Bel ze nou gewoon, doe het nu nog voordat je ze evt wakker maakt, dan hoef je je daar ook niet druk over te maken.. En misschien kun je dan met een iets geruster hart gaan slapen (als ze niks gaan doen dan he). Knuffellllll!!!!!
Zwaait even! Moe, erg moe, heel erg moe en lig al in mijn bedje! Sucre... Sluit me ook aan bij vive en ien, ze heeft afgelopen donderdag niet gekeken of je eventueel al ontsluiting hebt toch? Dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen? of denk je dat ze toch niet zouden strippen? Moeilijk en vermoeiend dit hoor... Ien, ziet er overheerlijk uit! Hier geen foto maar lekker in een pannekoekenrestaurant gegeten ivm verjaardag vader. En de traditie binnen ons gezin was altijd 'de pannekoekenruil', nou die voeren we nog steeds uit ook na scheiding ouders en ouder wordende kinderen inmiddels met eigen kroost. Dus, stuk of 13 pannekoeken besteld en je snijdt er een stuk vanaf, eet dat op en ruilt vervolgens van bord of pikt van een ander bord een stuk pannekoek. Altijd erg lekker en gevarieerd! Ben even kwijt hoe of wat er nog meer geschreven is maar kom voor dat de 2e helft vd verjaardag begint morgen nog even langs hier! Nu echt slapen, ben mega moe.
Een hele goede, zonnige en stralende morgen. @ Anke, hoe was de bruiloft ? Heb je het een beetje naar je zin gehad en hoe gaat het vandaag met je ? Ik kan me voorstellen dat je compleet aan de latten bent. @ elio, gefeliciteerd met het behalen van je 35 weken. Volgens mij ben ik dat vandaag ook (checkt zo even haar banner). Heb je lekker gezwommen met hubby en dochter? Gelukkig maar dat het 10 weken geleden niet heeft doorgezet Hopelijk heb je genoten van je ijsklontjes. @ Ientje, jeetje jij maakt er een kleurenfeest van. Ik ben blij te lezen dat jij ook honger hebt in de ochtend, knap de je na het eten nog even het bed in kunt duiken. Dat zit dus helaas echt niet in mij. Heeft hubby de klusjes nog afgekregen ? Zou wel lekker zijn. @ Vive, owww ookal aan het rommelen. Ik snap dat je je draai niet kunt vinden. Volgens mij las ik nog een andere reactie van je, dus het heeft in ieder geval nog niet doorgezet. Ik kan me trouwens voorstellen dat je het zat bent, maar het komt vast wel allemaal goed. Volgens mij loop jij ook niet door tot de 40 weken. @ Ientje, owww lekker de mac, daar heb ik ook wel zin in (zucht het is half tien in de ochtend). Hopelijk was het lekker en heb je genoten van je filmpje. @ Sucre, hoe is het gegaan vannacht ? Ik sluit me bij mijn medegenoten aan, als je de VK nog niet hebt gebeld dan lijkt het me slim om het te doen. Ik kan me niet voorstellen dat je dit nog lang trekt. Wellicht dat ze iets voor je kunnen betekenen (in elke zin van het woord dan). @ Meid, mooi dat je een fotograaf hebt gevonden. @ julia, owww die pannenkoekruiltraditie is leuk zeg. Dat moeten wij er ook maar eens in gaan gooien. Hier gisteravond even een dipje, dus we zijn maar bij mijn mams op bezoek geweest voor wat afleiding. Ik had het gewoon even helemaal gehad, maar volgens mij hoort dat gewoon bij deze termijn. Gelukkig heb ik heerlijk geslapen vannacht en heb ik zelfs uitgeslapen tot 8 uur (wonderlijk want dat lukt me anders nooit haha). R. was er al uit en zit nu dus op de bank Spongebob te kijken. Zoals gewoonlijk ligt hij weer dubbel van het lachen Vandaag weinig op het programma, lekker dagje niets doen. Tuinhangen en genieten van het mooie weer onder het genot van een magnum strawberry white (jummie).
Zon? Annelies, heb jij hen gevangen? Stuur een paar stralen deze kant op zodat wij niet voor niks mijn vaders verjaardagsfeestje hebben omgegooid en vandaag ipv gisteren een halve dag in een speeltuin zullen vertoeven. Vive via broer in Nijmegen en Sucre in durp naast Nijmegen zullen hem vast wel kennen: de leemkuil! Anyway, goeiemorgen allemaal!!! Hopelijk heeft iedereen een goeie nacht gehad!!
Hier schijnt de zon lekker, je mag er best een beetje van hebben hoor, maar geen idee hoe ik dat doe. Oww jullie raden het nooit, de noodvulling is er vannacht weer uitgeknapt zucht :x
hier gelukkig ook het zonnetje [af en toe] maar tis al wel lekker buiten! fijn fijn fijn......!! @anneliesje, ohhh dat meen je niet!! balen...en nu? weekendtandarts of heb je er geen last van? @julia, goed idee van die pannekoek ruil, elke keer een ander smaakje! en vandaag lekker naar de speeltuin! gezellig! hoe is het sucre? beetje bijgekomen van de verjaardag van je zoontje? en anke, niet door je enkels gegaan op die hakken? hihi! wij gaan vanmiddag op kraamvisite, gezellig! wel weer klein dan he, zo'n pasgeboren babytje...in vergelijking met die peuter van bijna 3 die een beetje groot uitgevallen is,hihi! hoe is het verder bij iedereen? nog rustig??
Annelies: ga weeeeeeeg. Die tandarts van jou bakt er gewoon niks van. Heb je 'm al eens naar zijn diploma's gevraagd? Dit kan echt niet hoor! Meid: ja, tis lekker buiten! Wel benauwd alleen. Veel plezier op kraambezoek, ik vind het verschil ook altijd zo enorm als ik dan die holle bolle peuter van ons zie... Met de oudste heb ik dat minder. Moet je nagaan hoe groot ie al is! Juul: pannenkoekenruil! Maaaasterlijk plan! Ik ben ook een moeilijke kiezer en ik biets meestal van andere gerechtjes, dus helemaal onbekend klinkt het niet. zelfde als met toet. Gewoon van alles een beetje. Hier alles goed. Goed geslapen en geen gerommel meer gehad. Manlief is met de schutting bezig en ik hoop dat ie vanmiddag af is. Ben wel toe aan wat privacy gezien de warmte komende dagen, en aangezien ik uitkijk op een weg en een meter of tien naast ons huis een weggetje loopt en mensen hier het normaal vinden ongegeneerd te staan koekeloeren en -nog erger- een praatje aanknopen terwijl je in alle rust de Flow zit door te bladeren... Niet handig. Maargoed, na vanmiddag kan ik poedelnaakt in mijn tuintje rondrennen!!! Gaak nie doen heur
@ meid, neeuuhh weekendarts is niet aan mij besteed met mijn tandartsenfobie Ik zweer bij mijn eigen tandarts, hoewel ik er op dit moment best een hard hoofd in heb. Wat leuk dat je op kraamvisite gaat. Zal best een verschil zijn, maar dan kun je vast wel weer wennen aan een klein ukje in je armen. @ vive, ze is echt gediplomeerd hoor haha. Ik heb geen idee waar dit nu weer vandaan komt, maar ik was behoorlijk pissed vannacht. Kon wel janken. Ik heb even zelfinspectie gedaan en volgens mij zit er nog een gedeelte in wat net de wortelingang bedekt. Dus ik dub even of ik er weer een noodvulling laat inzetten of dat ik het tot 14 juli uit zal houden en dat ze het dan maar in 1 keer fixed. Ik heb er geen pijn aan, tis alleen weer zo'n stom gat in mijn mond. Aan de andere kant ik moet er natuurlijk geen ontsteking bij gaan oplopen ivm de beeb. Ach ik heb nog tot morgen dus ik heb nog even om na te denken. Ben zo langzamerhand wel benieuwd wat voor een rekening ik ga ontvangen voor de bezoekjes van de laatste tijd. Het ding zal wel enorm zijn Wat heerlijk dat hubby bezig is met de schutting. Ik vind dat ook altijd zo enorm vervelend dat mensen bij je in huis/tuin kijken. Aangezien wij in een nieuwbouwwijk wonen is het op zondag altijd wandeldag en staan ze soms een kwartier voor ons raam Wij zijn hier vorig jaar in april in getrokken en binnen 4 weken stond er al een schutting. Ik ben erg gehecht aan mijn privacy.
Goeiemogge! Waar woon jij, Annelies? Hier ook nog geen zon te bekennen hoor! Wel warm, dat merk ik aan mn handen aangezien die alweer richting unox formaat dreigen te gaan. O, in 't noorden. Nou, stuur die zon es een beetje richting de rest van NL! Niet in je eentje liggen bakken hoor vandaag! Tjeeeeeeempie zeg wat een gedoe met die kies van jou! Ik zou niet wachten tot de 14e hoor, das nog zowat 3 weken! Geen risico's nemen hoor, en het kan alleen maar erger worden hoe langer je wacht. En dat is bij jou met je fobie niet zo handig. Zou het een tactiek zijn van de tandarts om je van je fobie af te helpen soms? Ah gekheid hoor, tis vet balen voor je. :x Nog geen rekening gehad? Mijn tandarts weet niet hoe snel die 'm moet versturen, volgens mij zou 'ie 'm het liefst gelijk meegeven Hihi, ik wil echt al jaaaren een keer 's morgens naar de mac voor zo'n egg mc muffin! Die lijkt me echt geweldig lekker, alleen zijn die er volgens mij maar tot een uur of 11. Heb mezelf nog nooit zo gek gekregen Maar misschien heb ik met zwanger zijn toch een goed excuus om het wel eens te doen! Moet ik nog opschieten ook, hihi. Sucre, hoe is het vandaag? Vannacht nog aan het spoken gegaan? AAAUUW!!! Sjo, krijg ik me hier ff een doodtrap tegen mn ribben! Niet normaal! Tss, dat kind vraagt nu al om een strenge opvoeding, NIET je mama schoppen! Meid, leuk op kraamvisite! Veel plezier, zwijmel maar lekker even weg bij zo'n ukje, strakjes heb je er weer ééntje van jezelluf om mee te kroeleboelen! Viv, hopelijk is je vent gauw klaar met de schutting, morgen en overmorgen wordt het superwarm dus dan kun je lekker je gang gaan in je nakie! Zo, hier lekker uitgeslapen vandaag. Wederom in bed ontbeten en daarna weer even ingetukt. Gisteravond was hublief uit eten met zn voetbalteam. Naarmate de avond later werd werd ik chagrijniger, vooral toen ik naar bed ging. Om half 1 kwam ie thuis, en toen zei 'ie: nou ze vonden wel dat je me strak aan de lijn houdt hoor, dat ik niet teveel mocht drinken WTF!!!! Kwam echt helemaal verkeerd aan bij mij dus ik ging me eerst ff compleet lopen verdedigen, wat vervolgens uitmondde in een flinke jankpartij, haha hoe bedoel je hormonen Maar tis weer helemaal goed hoor. Hij zei ook nog heel lief (maar daarna pas natuurlijk ): 'ja maar er zeiden ook een heleboel dat dat heel goed was hoor!' Grrrr ei, zeg dat dan! Hihi Nou, we gaan hier ff filmpje kijken, ben benieuwd wat t wordt, heb nog geen idee. Doewiee!! Enne.. meiden mét zon: niet vergeten in te smeren he!
Hee lieve meiden, nog een keer ego, ga zo uitgebreider reageren. Ik zag dat jullie allemaal vinden dat ik de vk eens moest bellen. Heb met mezelf afgesproken dat ik dat morgen overdag ook doe, als het zo door blijft gaan. Reden? Donderdag zei ze nog dat het allemaal normaal is en erbij hoort, vooral bij een 2e. Dan rommelt het gewoon langer en meer en daardoor zie je dat een 2e bevalling vaak ook veel sneller gaat... Sja.. daar moet je het maar mee doen. Heb vannacht overigens heerlijk geslapen, eindelijk weer eens. En zojuist een deel van de slijmprop verloren. Dus wie weet.. maar durf gewoon nergens meer op te hopen. Telkens als het weer begint, houd ik al in mijn achterhoofd dat het toch wel niet zal doorzetten. En nee, dat is echt niet leuk en erg vermoeiend. Dus ik wacht nog even vanavond en morgen af. Donderdag moet ik naar de vk, hopelijk is die afspraak niet nodig. En is het wel nodig, dan eis ik een striptease...
@ ientje OOOHH las mac in jou verhaaltje hihi,, ik zou ook graag smorgens willen gaan, maar mijn vader verklaart me voorgek als ik vraag van hem om smorgens mee te rijden haha ik lees trouwens ook veel dat jullie vrouwen trappen krijgen tegen je ribben,, dat heb ik nog nooit gevoelt.. komt dat miss dan omdat ik een klein kindje heb en zelf lang ben hihi... enne whatt:O te strak aan het lijntje hihihi je bent zwanger neem aan dat je geen zatte man langs je wilt hebben en dan met je mee pufft als je moet beginnen hihihi.. @sucre wat een toestand he meid,, ik zou ook de vk bellen als ik jou was als je het nu weer krijgt,, stel dat je dalijk wel moet beginnen heb je geen puf meer jo zo.. slijmprop verloren ahaa miss tog dan dat het een deze dagen doorzet, ik hoop het voor je dan ben je er van af en heb je je beeb bij je