Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    SMS alert: om 02:41 smsje van Sucre dat ze gaat bevallen!!!!! Nu afwachten dus, spannend!!!!!

Sucre, zet hem op meid!!!!! Duim duim duim, hoop zo dat alles goed gaat!!!!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

3. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Oeeeehww spanneeeeeend! Go sucre, go sucre!! Good luck en hopelijk snel babynieuws!!

Ons Kleintje: nou wat je zegt, tis maar goed dat je dat niet van tevoren wist.. Echt heftig zeg. Wisten we natuurlijk al, maar als je het dan nu nog eens zo leest... Brrr.

Jullie beetje geslapen vannacht met die hitte? Pfff wat een draaaaama hier! Met ventilator aan (normaal nooit, hekel aan maar dit keer echt niet te doen zonder), handdoekje tegen 't zweten en dekbed uit de hoes was het hier nog steeds slecht te doen. Elk uur wakker, plassen, en dan gelukkig wel weer in slaap vallen. Maar auwie, mn bekken heeft echt een hoop te verduren gehad gisteren, voel het nog steeds :(
    Vandaag dus echt een dagje niks doen!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ons kleintje : wow heftig verhaal zeg. Echt respect dat jullie er zo mee omgaan. Het verhaal alleen klinkt al heftig moet je nagaan hoe de omstandigheden zijn. Sterkte!

Sucre; ja hèhè eindelijk. Go go go!

Viv; hoe gaat ie? Trek je het nog?

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jaaahh kom op Sucre, hopelijk gaat alles goed.

Jeetje kleintje dat is een heftig verhaal :(

6. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Goedemorgen,
    @OK, sjonge wat een heftige bevalling zeg!!!
    Phoe ik hoop toch zo dat t bij mij geen stuit blijft.
    Dapper van je om dit allemaal door te maken, mee te maken en je zet zo goed door!! Echt respect hoor!

@ien, oh nee, dat klinkt inderdaad niet fijn. Hopelijk kanje er vandaag een rustige dag van maken. Sterkte.

@sucre, go sucre go sucre!!! Eindelijk de 2e bevallende!!
    Spannend zeg, ik ga ervan uit dat de kleine er nu wel is, toch (hoop ik voor haar!!)

@ slapen, hier als een blok geslapen vanaf een uur of 1.
    Nu door de warmte echt wakker.
    Dochterlief wordt ook net wakker hoor ik.

Dus ciau!!

7. Flash

Flash Lid

Feb 23, 2011
    82
    0
    0
    @ Sucre, wahoe, het gaat gebeuren, succes meid!

@ Ons kleintje, wat heftig zeg. Die mannekes hebben toch al heel wat doorstaan (moeten heel wat doorstaan), zo klein als ze zijn. Succes met de operatie donderdag.

Ik heb zelf wel gekozen voor een KS bij de stuit van de eerste. Bij mij was het echt: je moet zelf kiezen, ze hadden geen enkele voorkeur. Dus maar in de statistieken gedoken en op percentages (lees: 0,05% hoger of lager) van complicaties gekozen. Absurd eigenlijk, maar goed.

@ Eli, Balen dat jouw gup in een stuit ligt. Volgens mij proberen ze de versie tussen 35-36 weken, dus dit is bij jou wel het juiste moment. Hopelijk draait hij nog vanzelf!
    @ Anke M, Klinkt als een erg leuke baan die je hebt!
    @ Vive, Is de stemming al een beetje opgeklaard, hopelijk gaat het een stuk beter nu.
    @ Ientje, Jee, wat ben jij allemaal nog actief! Ik ben echt zo sloom als als een slak af en toe.

@ Geboortekaartjes, nieuwe uitgezocht, digitale proef gehad, maar nu staat de tekst er zo raar op. Dus even kijken of we dit passend kunnen maken (er zit een kadertje op de voorkant, waardoor je de naam kunt zien) en anders kies ik gewoon weer een andere uit!
    @ Warmte, gelukkig maar 2 dagen zo warm. Gisteren wel lekker anderhalf uur in een badje gepoedeld met onze dochter, die vond het heeeeeeerlijk. En mijn dikke voeten vonden het ook errug aangenaam. De warmte maakte het wel legitiem om een stel ijsjes weg te werken, mjammie!
    En mijn moeder bood aan om te koken voor ons, weer zo'n lieve actie (bij ons binnen was het gisterenavond nl. zo'n 30 graden, geen fijn temperatuurje om lekker te kokkerellen), dus eigenlijk was het nog een verwendagje ook met badje, ijsjes en frietjes!

En nu nog even een rondje door het huis rennen (lees: snel-waggelen) voordat de tropische grens wordt bereikt. Om half 12 weer controle en dan ga ik ook eens een boek pakken, als ik er rust voor heb.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    *Inbraak*
    Lief dinnie Sucre....
    Succes met bevallen. Al denk ik dat de kleine er nu wel al is. Ik hoop het in ieder geval voor haar.
    What a beautiful day!!!!!
    *uitbraak*

Voor de rest van de meiden..
    Sterkte he, met deze temperaturen. Dit is toch niks voor een zwangere. Gelukkig is verkoeling op komst. Even doorbijten nog.
    *zwaait er weer van door*

9. MamaNini

MamaNini Lid

Mar 13, 2011
    51
    0
    0
    Interieurstyliste & Fotografe
    ZH
    Goedemorgen dames,
    heb net 15 pagina's zitten bijlezen, moet echt vaker inloggen! :D

@sucre heeeeel veel succes en ik ben heel benieuwd!!

@Elio ik schijf ook wel mee bij augustusmama's maar hier vind ik t wat gezelliger en we hebben t idee dat ze eind juli komt :) (maar je weet t nooit)
    jij heel veel succes met de stuitligging hè, mocht je t willen proberen heb ik bij zwangerschapsyoga een goede oefening geleerd om de baby te laten draaien: ga gehurk langs een muur zitten en ga met je bovenlichaam op de grond (matje) liggen en met je benen omhoog langs de muur, laat ze een beetje open vallen als je dat prettig vind liggen. Zo 20min. blijven liggen en 1x per dag doen.. Iemand van de cursus was t gelukt om te laten draaien :)

Hier ook flink geschop en gehik zeg, wat een kracht hebben die kleintjes al!!

Kraamzorg komt vanmiddag voor een gesprek, ben benieuwd.. We waren afgelopen zaterdag naar IKEA om een kast te halen maar die was in t echt echt lelijk.. Viel zwaar tegen dus hebben m niet meegenomen en gaan ff sparen voor een mooiere (wel 2x zo duur maar 10x zo steving&mooi en past bij de commode)
    maar nu liggen heel veel kleertjes dus opgevouwen op de commode en wasmachine te wachten tot we een kast hebben, en t hangwiegje (van Leander) hebben we helemelaal gestookt maar moet wer in elkaar geknutseld worden dus ga ik straks maar even proberen.

Om 10.00 komt iemand van de belastingdienst voor een startersgesprek (ben nu een jaar ZZP-er) helemaal geen zin maarja t moet maar even..
    Tussendoor de was doen, nog allemaal dingen regelen, administratie en van alles :(
    maargoed, sorry moest even klagen..

Gisteren nog even naar Noordwijk naar t strand geweest (in de schaduw op terras natuurlijk) en ik de auto stond best verweg, nou ik was echt voor het eerst helemaal bekaf van een stukje lopen! M'n benen protesteerden, steek in m'n lies en buiten adem! Haha.. :$ maarja was ook bloedheet dus niet zo gek.

Nou iedereen heel veel succes met de warmte/noodweer vandaag!!
    Ik zal zo ff een buikfoto er ook gooien :) ben benieuwd wat jullie er van vinden ;)

10. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Wauw Sucre, ik ben zo benieuwd!! Toch nog een juni baby!

@ Elio: Wat balen van die stuitligging, ik hoop dat de draaipoging eigenlijk niet meer nodig is, maar als je dwarsliggertje niet uit zichzelf draait, heel veel succes en sterkte!

@ OK: Wat een heftige bevallingen! Het verhaal dat erg vroeg bevallen 1 voordeeltje heeft: snel en minder pijnlijk doordat het een kleine baby is, kan ook meteen naar het rijk der fabelen worden verwezen!!!!

Ik heb ook redelijk veel tijd doorgebracht in warme landen( voornamelijk Noord-Afrika), maar helaas, als ik naar beneden kijk zie ik een soort Nutty Professor pootjes, vroeger echt nooit last van gehad! Gelukkig begint het nu te regenen buiten, hoop dat het snel een beetje afkoelt.

Groetjes Pina

11. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Julia, ik hoop niet dat je t erg vind......Sorry daarvoor.
    Maarrrrrr Ik kreg net een sms van Sucre

Buddynieuws!!
    Om 5 over 6 is onze prachtige zoon Daan geboren. 3720gram en 50 cm. Alles gaat goed! Vlotte bevalling. X
    Einde buddynieuws!!

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Gefeliciteerd Sucre met jullie zoon, een prachtige naam. Gelukkig is hij nog gekomen voordat het warmste moment van de dag in zal treden.

Geniet er van.

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Sucre yiehaaaaaa gefeliciteerd meid!!!!!! Was dubbel zweten voor jou met deze warmte, maar jij hebt je wondertje inmiddels lekker in je armen. Alles goed gegaan?

14. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Ik wilde het namens Juul ff melden maar dat is dus al gebeurd zie ik.

Sucre van harte gefeliciteerd met jullie 2e zoon Daan!!
    Nu lekker genieten meid, super!!!

XXXX!!!

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    #4575 Bd81, Jun 28, 2011
    Last edited: Jun 28, 2011
    Bevallingslijst:
    11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 -
    28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - thuis? - 3720gr - 50cm - (3-07-2011)

Al 3 jongens geboren.

Uitgerekende data:
    7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv
    8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv
    9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis
    10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv
    11 juli 2011 - lovekees (23)- 1e kindje -thuis- bv
    12 juli 2011 - AnkeM - 1e kindje -thuis- fv
    13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv
    15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv
    23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv
    25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv

28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv
    28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv
    30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv
    31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv
    2 aug 2011 - Mamanini - 1e kindje - thuis - bv

Wij verwachten 7 meisjes, 2 jongens en van 8 kindjes is het geslacht nog onbekend.

Afspraken:

29 juni - MamaNini controle vk en bevallingspraatje
    29 juni - Elionorah - controle vk
    29 juni - Annelies - controle vk
    29 juni - BD81 - controle vk
    04 juli - Elionorah - voorlichtingsavond bevalling etc
    05 juli - Annelies - controle gyn + echo

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Inger1979
    Blike1987
    MMM

Buddies:
    Julia - Ientje
    BD81 - Vive la Fête
    Sucre - Elionorah
    Anneliesje - SupernovA

16. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Sucre gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

17. Flash

Flash Lid

Feb 23, 2011
    82
    0
    0
    Sucre gefeliciteerd met jullie zoon Daan!!!

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Flash jij bent de volgende op de lijst. Al aan het rommelen??? :)

19. vive2

vive2 Fanatiek lid

Jeuhh, gefeliciteerd Sucre!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker genieten van de kraamtijd en van de kleine man! Geweldig, niet meer zwanger, geen gerommel meer, je hebt het 'm gewoon geflikt!! Supergoed, ben héél blij voor je!

20. Flash

Flash Lid

Feb 23, 2011
    82
    0
    0
    @ bd, hahaha, ik zag het ook net. Behalve wat voorgebeuren (wat mini zeurtjes onderin mijn buik en af en toe een harde buik) gebeurt er nog vrij weinig. Maar ik word op de voet gevolgd door Ientje, dus wie weet (direct ik met 41 weken en jullie allemaal eerder dan ik, hmmm...)

Share This Page