Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ babyuitzet:
    Ik ben daar eigenlijk nog niet echt mee bezig.. Heb wel boekje van babydump besteld want vind het leuk om indrukken op te doen, maar dingen kopen doe ik (voorlopig) nog niet.
    Ik denk dat ik sowieso wel dingen via marktplaats ga kopen, ik hou dr van om dingen leuk en goedkoop te kopen :):)

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik koop ook via marktplaats hoor net zo leuk

3. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jeeeeuuuj!! mag me hie ook aansluiten!!
    Zojuist positief getest met CB digital :D

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Gefeliciteerd blike

5. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    #445 Rowenavb, Nov 17, 2010
    Last edited: Nov 17, 2010
  6. mamatien

hahaha blike in het andere forum zei je dat je nog ff rustig aan ging doen.. dat hou je lang voor ;)
    maar GEZELLIG DAT JE ERBIJ BENT!!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat is er een hoop bijgeschreven!

Welkom aan alle nieuwe zwangeren onder ons! En gefeliciteerd natuurlijk!

@Mamatien en Bibo, wat naar van die krampen. Gelukkig wel weer een beetje gerustgesteld. Ik heb er geen ervaring mee trouwens. Hopelijk blijven ze vanaf nu gewoon weg!

@Kopen: nee, nog niet. Ook nog geen koopdrang. Maar dat ligt ook meer aan het feit dat we even zuinig aan doen omdat hubby afgelopen sept. is ontslagen nav de crisis en nu nog op zoek is naar een nieuwe baan. Bovendien heb ik nog ontzettend veel spullen staan natuurlijk, dus ik heb eigenlijk nisk nodig. Ik wil wel het kamertje wat opknappen, behang eraf, leuke muurschildering etc, misschien een nieuwe commode.... Maar dat komt in een later stadium wel. Babykamer lijkt nu opslagplaats voor van alles en nog wat en heb echt nog geen zin om me daarmee bezig te houden :)

@Melanie, fijn dat je een goede cho hebt gehad! Jij op je vaders verjaardag uitgerekend, ik op mijn moeders verjaardag! :)

@Droppie, jij vandaag echo toch? Spannend!!! Hoe laat?

@All, zo net online even opgegeven voor MvM, wilde ook meteen een afspr maken met de vk, maar dat kan op alleen op ma, di, do en vrijdag, dus vandaag niet. Morgen maar even. Ik gok dat ik na mijn 2de echo in het zk de 29ste, ik zo ongeveer meteen door zal gaan naar de vk. Als ze plek hebben een week erna, heb ik dus met 8 weken lekker nog een echo. Leuk!!!!

8. hihi blike mag zich ook melden! Op ons topic is zojuist een zwangerschapsbom ontploft, twee al posi getest met cb digi (waaronder blike), en 2 nog in spanning maar wel al overtijd of lichte streepjes! En 2 dagen geleden eentje, en ik een week geleden :p

9. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    :D nou maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan.... gaat natuurlijk nu hééél spannend worden!

10. Bibo

Bibo Actief lid

Oct 10, 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Blike en gefeliciteerd!! Zaten jullie samen in een zwanger worden forum ofzo?
    Ik ben pas actief mee gaan forummen toen ik positief getest had, daarvoor alleen maar mee gelezen :)
    @ Julia, balen dat je man zonder werk zit! Ik heb zelf ook maar tot eind van het jaar een baan dus ben druk op zoek naar iets anders.
    @ Rowena, thx voor de link, ziet er handig uit!

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Bibo, ja balen, maar we zijn optimistisch. Wat voor werk zoek je?

12. Bibo

Bibo Actief lid

Oct 10, 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik durf niet te zeggen wat voor werk ik doe, bang dat ik herkend wordt. ;) Weet namelijk van een aantal vriendinnen/ kenissen dat ze ook op dt forum zitten. Lang leve de anonimiteit ;)

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Jem1979: Tja, het was erg vroeg vanmorgen. Moest om 7.00 uur beginnen en moet nog ruim 30 minuten rijden.
    Moet jij ook ochtendurine bewaren voor MvM?? en moet dat in de koelkast ofzo? Dat werd mij gevraagd in de mail, maar ze komt vrijdag pas om 15.00 uur, omdat ik eerst moet werken.

@Umizomi: Oei lijkt me lastig met Sushi om jezelf eruit te kletsen haha.

@Ientje: Hopelijk is de misselijkheid weer gezakt en gaat het niet erger worden. Dat lijkt mij echt verschrikkelijk, bah!

14. mamatien

@ Misty: bij mij hebben ze gewoon avondurine gebruikt, en toen was ik pas 4 weken en 1 dag en dat deed het ook goed!
    Koelkast of niet maakt niets uit.. (had ik aan haar gevraagd haha)

15. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @mamatien: Okey, nou thanks. Ik vind het een beetje vies om in de koelkast te zetten haha. Heb namelijk geen afsluitbaar potje. Ze vroeg ook als ik er aan dacht of ik dan ochtendurine op kon vangen, dus misschien vergeet ik het wel ;) haha.

Liefs,

Misty

16. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

Nov 15, 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Tegenwoordig hoeft dat toch ook helemaal niet meer ochend urine !! haha. Je hoeft het ook echt niet in je koelkast te zetten hoor dat is nergens voor nodig.

Succes ermee!

Ik doe dit keer niet meer mee met moeders voor moeders tot 2 x toe hoop gezeik met de chauffeur gehad omdat ik 4 hoog woonde en zelf niet in staat was het beneden te zetten (had geen lift) iederekeer kreeg ik dat te horen.. terwijl ze nog zeggen dat het eigen keuze is waar je het neerzet ! Ik heb echt gewoon geen zin meer in dat gezeur dus doe dit keer helaas niet meer mee.

17. Umizoomi

Umizoomi Lid

Aug 26, 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Uitzet / Aanbiedingen zijn er atlijd wel in een bepaalde mate, maar tegen de kerst en in de zomervakantie zijn er extra veel acties. Ik zou dus zo lang mogelijk wachten met alle kleine dingen, dan kunnen we nog lekker scoren in de zomeruitverkoop :D

@mamatien en @bibo…hoe is het met buikkrampen?

Gefeliciteerd, Blike

@misty, op zich lukt het wel redelijk; ze hadden ook andere Japanse gerechten en er zijn ook sushi met komkommer, avocado enzo. En alles wordt tegelijk voor iedereen op schalen geserveerd. Het is dus niet helemaal duidelijk wat voor wie is. Dus van die verwarring kon ik heel mooi gebruik maken :D Anders had ik wel een probleem gehad, wat zij weten dat ik werkelijk dol ben op sushi en er ook niet allergisch voor ben…

@testen, volgens mij maakt het inderdaad niet uit of urine gekoeld is of al wat langer staat. En als je eenmaal overtijd bent, zit er voldoende hcg in om ook met avondurine opgemerkt te worden.

18. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Goeienavond allemaal! Blike welkom en gefeliciteerd! Je moet nog wel ff je banner aanpassen hoor ;)

@ MamaMDJ: jemig wat een gezeik zeg met die chauffeur. Vind ik best raar dat ze daar zo moeilijk over deden, je doet het toch ook niet voor je eigen plezier?? :( Kan me goed voorstellen dat je daarom geen zin hebt om nog een keer mee te doen.

@ Misty: ja misselijkheid is gelukkig gezakt. Heb nu vanavond na het eten al wel heel de tijd een onwijs opgezette plofbuik haha!

Uitzet heb ik nog niet zo over nagedacht eigenlijk. Moeten ook ff kijken hoe we het gaan doen met babykamer. We hebben nl 2 grote slaapkamers, waarvan we er 1 zelf gebruiken, maar ik vind het zo zielig om zo'n klein hummeltje in een megakamer te leggen! Moeten we nog ff wat op verzinnen. Denk dat ik iets doe met kamerschermen ofzo, dan kunnen we daarachter nog het eea kwijt aan zooi ;)

Had toch verteld dat ik slabbetjes had besteld voor mn schoonfamilie? Die zijn vandaag binnengekomen, en zoooo schattig! :D Helemaal leuk gelukt, dus kan nu al niet meer wachten om ze aan ze te geven :D

Fijne avond allemaal meiden, ik ga vroeg mn bed in! Morgenochtend naar de tandarts, o wat fijn :( zal gelijk ff melden dat ik zwanger ben, geloof dat je dan geen foto's mag maken toch? En ook verdoving weet ik niet of ik dat mag. Niet dat dat nodig is hoor morgen, tis maar controle. De rest van de ongein heb ik 't afgelopen jaar al gehad :S

19. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ientje je mag inderdaad geen foto laten maken bij de tandarts. Verdoving weet ik eigenlijk niet.

Ik ga morgen ook even in een potje plassen voor MvM. Ben benieuwd!

Nu ga ik lekker naar bed ben echt super moe! Slaap lekker allemaal.

20. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

Jun 12, 2007
    903
    0
    0
    kapster
    We zijn vandaag voor de echo geweest en het was wat we hoopten.
    Ze zag 1 mooi sterk hartje kloppen. Dus geen 2 maar gewoon 1 en hij deed het goed.
    Wat was ik opgelucht zeg. Nou zouden 2 kindjes net zo welkom zijn hoor, maar ik was meer bang dat alles fout zou zijn. Dat er helemaal geen hartjes te zien waren.
    We mogen over 2 weken weer komen voor nog een echo omdat ze niet met zekerheid kon zeggen hoever we zijn. Voorlopig zijn we op 6 juli gezet. (Zal het in de lijst ook zo veranderen.)
    Dan zouden we nu dus 7 weken zijn en dit verkaart ook dat het vorige keer nog te klein was.
    Volgens mijn laatste ongi zou ik al op ruim 9 weken moeten zitten.

Vandaag ook minder misselijk dan gister, maar morgen weer werken dus dan moet ik weer vroeg op.
    Bah daar zie ik nu echt tegenop.
    Gister echt boven de pot gehangen.
    Wat ben je dan ziek daarna.

@ uitzet: Wij hebben alles nog van Danny, dus hij krijgt een nieuw bedje en dan mag ons nieuwe moppie in zijn bedje. Wel blijft Danny in zijn eigen kamertje.
    We willen wel graag een duo zit voor onze Mutsy kopen.
    Heeft iemand daar ervaring mee?

Share This Page