Whoohoooo!!! Sucre, gefeliciteerd met jullie zoon DAAN!! Goed gedaan zeg Heerlijk je bent er klaar mee, heerlijk. En flash, kom op jij mag
@Sucre, ik zat op de fiets toen ik je smsje ontving, dus die heb ik snel even doorgestuurd naar Ien om hem te plaatsen. Nu hier nogmaals: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daan! Wat fijn dat het een vlotte bevalling is geworden, mag ook wel na al die (voor)weeen! Lekker genieten van jullie mannetjes nu! Is zijn broer trots?! @Ien, thx voor melden bud! En rustig an jij vandaag. Jij hebt gisteren ook de benen onder je lijf uitgelopen, vandaag de pootjes omhoog, boek erbij of kastje aan en relaxen! Bekkenpijn neemt dan hopelijk snel af. En wat een lieve mams heb je toch dat ze je zovaak geholpen heeft, echt super - pluim voor haar! @Flash, idd you're next! @Anke, super zeg, zoveel reizen! Ik krijg er meteen de reiskriebels van. nu is zakelijk reizen (doe ik nooit) natuurlijk anders dan voor de fun, maar dan nog. Wel spannend idd, met een gezin dadelijk. Hoeveel uur ga je werken in de week? En zijn dat soort reizen te combineren met opvang? Of valt het sowieso mee omdat je nu een andere functie hebt? @Pina, ging jij ook voor werk naar Noord Afrika? @Ons Kleintje, jeetje wat een heftige bevalling is dat geweest zeg. Petje af voor jou en inderdaad maar goed dat je vooraf niet weet hoe het gaat lopen. Respect hoor hoe jij hiermee omgaat, ik hoop zo voor jullie dat jullie jongens snel naar huis mogen! Al enig zicht daarop? A.s. donderdag weer een operatie gepland toch? Alvast heel veel sterkte! @Eli, jee, jij gewoon als een blok geslapen?! Airco in je slaapkamer soms? Wat onwijs klote van stuitligging. Niet stiekempjes gedraaid vannacht? Vandaag krijg je dus te horen over hoe en wanneer draaipoging? Erg spannend! Hopelijk op korte termijn, dan zit je er ook niet zo tegenaan te hikken. Wie wat waar lees ik iets over regen? Nu al? Hier echt erg warmpies en geen wolk te bekennen! @Meid, succes bij de vk vandaag, zorg voor weer een mooie lage bloeddruk he?! @Annelies, succes bij de tandarts vandaag, laat het HAAR (oke.. dus geen stiekeme lover ) nu eindelijk eens helemaal fixen zodat je minimaal een half jaar daar geen voet over de drempel zet! Ikke gisteren ook trouwens, met de jongens. Alles prima. *klopt af*. @Nova, jullie nog het water op met dit zonnige weer, of jou niet gezien *pokke hitte* @Bd, hoe is het met je vader? Hopelijk niks ernstigs? @Vive, wrom geen schutting? Geef die vent eens een zetje in de goede richting?! Ik stond gisteren om 15u in de hitte het gras te maaien, ik lijk wel gek. Heb dat vanmorgen ook even goed aan die man van mij laten weten.... Zo hehe. Beetje bij geloof ik. Net op het fietsje nadat ik mijn zoon had 'afgeleverd' op het kdv, even langs de hema enzo. Paar dekbedovertrekken gescoord (toch leuk die aanbiedingen) en wat andere zooi. Ik fiets erg graag, maar echt bij elke hobbel pies ik bijna in mijn broek en tot overmaat van ramp werd ik nog ingehaald door een jogster! Maar goed. Positief blijven, ik zit nog wel op het fietske gelukkig! Dadelijk maar weer eens wat poetsen, je BLIJFT bezig, ik wil een schoonmaakster!!! En verder vooral binnen relaxen. Mij te heet buiten!
Ik kwam even spieken of er al iemand is bevallen.... Sucre van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daan! Geniet ervan. Sorry, dames, geen tijd om bij te lezen en ook geen puf met het warme weer om alles terug te gaan lezen. Iedereen een fijne dag en sterkte met de warmte! Liefs, Misty
Bevallingslijst: 11 april 2011 - Ons Kleintje - 2 zoontjes - zkh - 27+4 - ? - ? - (7 juli 2011) - borstvoeding (grotendeels nog via kolf, deels direct vanaf de borst!) 28 juni 2011, 6.05u - Sucre - Zoontje Daan - thuis? - 3720gr - 50cm - (3 juli 2011) - borstvoeding (?) Al 3 jongens geboren. Uitgerekende data: 7 juli 2011 - Flash (36) - 2e kindje - ziekenhuis - fv 8 juli 2011 - ientje (29) - 1e kindje - thuis - bv 9 juli 2011- meid (28)- 2e kindje- ziekenhuis 10 juli 2011 - SupernovA (29) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 11 juli 2011 - pina (33) - 1e kindje - thuis? - bv 11 juli 2011 - lovekees (23)- 1e kindje -thuis- bv 12 juli 2011 - AnkeM - 1e kindje -thuis- fv 13 juli 2011 - Misty1984 (27) - 1e kindje - thuis - bv 15 juli 2011 - Marrie28 (31) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 17 juli 2011 - julia6 (32) - 3e kindje - thuis - bv 23 juli 2011 - bd81 (29) - 2e kindje - ziekenhuis - bv 25 juli 2011 - Vive la Fête - 3e kindje - ziekenhuis - bv 28 juli 2011 - MiRowsu - 1e kindje - ziekenhuis - fv 28 juli 2011 - Daffie (27) - 1e kindje - ziekenhuis - bv 30 juli 2011 - elionorah (29) -2e kindje - ziekenhuis - bv 31 juli 2011 - annneliesje (29) -1e kindje - ziekenhuis - bv 2 aug 2011 - Mamanini - 1e kindje - thuis - bv Wij verwachten nog 7 meisjes, 2 jongens en van 8 kindjes is het geslacht nog onbekend. Afspraken: 29 juni - MamaNini controle vk en bevallingspraatje 29 juni - Elionorah - controle vk 29 juni - Annelies - controle vk 29 juni - BD81 - controle vk 30 juni - ientje - controle vk 04 juli - Elionorah - voorlichtingsavond bevalling etc 05 juli - Annelies - controle gyn + echo Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Inger1979 Blike1987 MMM Buddies: Julia - Ientje BD81 - Vive la Fête Sucre - Elionorah Anneliesje - SupernovA Heb het lijstje nog eventjes een klein beetje aangepast. Ik weet alleen de geboortegewichten en -lengtes van de tweeling van Ons Kleintje nog niet, en we weten nog niet zeker of Daan thuis is bevallen (denk 't wel toch?) en of hij bv krijgt!
Sucre gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hele stoere naam hoop dat je lekker kan genieten van je kraamtijd! Ik zou nog even een buikfoto (35 weken) plaatsen dus hierbij: View attachment 162757
Ien: thanks voor verder aanpassen lijst Zo net boodschappen gedaan. Wat een rotweer hier zeg. Nu begint ineens de zon te schijnen; benauwd!!! Zoontje is bij oma vandaag dus kan rustig aan doen.
Goedemorgen/middag dames, Hier in de mooie stad achter de duinen heeft het al geonweerd en geregend, nu een stuk beter te doen! Overigens heb ik de warmte bijzonder goed doorstaan en zelf redelijk normaal geslapen.... @Flash Nog druk bezig met de geboortekaartjes, leuk! Wel lastig, er is zoveel keus.... @Sucre Gefeliciteerd met jullie zoon!! Fijn dat alles goed is gegaan, geniet ervan! @Julia/Pina: ja reizen is leuk, zakelijk wel anders... zeker omdat ik als ik geland ben meteen daar ben waar ik moet zijn. Meestal weinig tijd om meer te zien dan een luchthaven. Maar dan nog, de afwisseling is erg leuk! Net bij de verloskundige geweest, baby is goed ingedaald (dat voelde ik zelf ook al) en ze zei dat ze dacht dat hij/zij ongeveer 3 kg weegt nu, dus een kleintje. Laat nog maar 2 weekjes zitten dus! Daarna auto opgehaald van de APK, afgekeurd! Nouja, reparaties om de auto gekeurd te krijgen kost 600 euri's en over 2 maanden krijg ik eindelijk mijn leaseauto . Dus dan maar even zonder, we kunnen nog tot 20 juli rondrijden. Had al gekozen voor een thuisbevalling maar je weet natuurlijk nooit.... Dus nog even spannend, gelukkig wel genoeg buren en vrienden vlakbij waar we een beroep op kunnen doen mochten we een auto nodig hebben.
Zo. Door alle commotie om de geboorte van Daan heb ik nog helemaal niet gereageerd op de rest, foei! @ Viv: bekken is wel ok-ish nu. Vannacht 6 miljard keer wakker geweest om te plassen en voelde me echt een oud 80 jarig wijffie, zakte echt bijna door mn heupen/bekken heen. Maar moet zeggen dat het nu wel beetje beter gaat. Maar.. ik hang op de bank vandaag en ben niet van plan om iets te doen dat veel actiever is dan dat! @Anke: wauw, zoveel reizen, bijzonder! Zal idd wel ff raar zijn straks met kleintje erbij. Maar dat komt vast helemaal goed! O, ik zie dat je nu met andere functie minder reist. Komt dan helemaal goed denk ik! @ Eli: poeh, jij zo lekker geslapen? Heerlijk! Had ik ook wel gewild @ Flash: nou wat een gedoe zeg met je kaartjes! Ook al zo'n lieve mams jij! Heerlijk he! Ja meid, jij bent de volgende op de lijst Ik volg je dan wel op de voet, maar ik heb echt niet het idee dat ik nu als 1 vd eersten zal gaan bevallen! Die kleine heeft t volgens mij nog prima hierbinnen, nog geen voortekenen dat er wat gaat gebeuren. Mamanini, wat doe je voor werk als ik vragen mag? Mooie buik heb je! @ Juul: ja mammaaa, ik zit al met mn voetjes op de bank, extra omhoog want ze ploffen bijna! Tv staat aan en ik ben niet van plan veel te doen vandaag! Zal de pluim doorgeven aan mn moeps Goed zeg, iedereen weer goedgekeurd bij de tandarts! Pff, zegt ze wat over mij! Met dr gras maaien. Mag toch wel hopen met een elektrische maaiert? Volgende keer moet je dat van tevoren ff tegen je hub zeggen, hoef je er niet eens aan te beginnen! Hihi, ingehaald door een jogster *proest* zie het al voor me! Maar ja, met 2 kids op de fiets, dat is ook niet niks! Hier heeft t ook al geregend! Het schijnt in Rotterdam al onwijs tekeer te zijn gegaan met onweer en harde regen en wind. Denk aan de andere kant van Rotjeknor, heb hier wel wat onweer gehoord, maar niet echt mega noodweer ofzo hoor! Ergens wel beetje jammer. Gek genoeg vind ik onweer altijd wel beetje eng, maar wel heel indrukwekkend! Had voor de bui mn glazen buitentafel maar ff in de schuur gezet, ze zeiden dat het ook nog kan gaan hagelen, dus maar beter het zekere voor het onzekere he Nou, ik ga chillen hoor, doei!
@Anke, balen van auto! Maare nu al 3 kilo? Dat is toch helemaal geen kleintje joh! Prima gewicht hoor! Hoe komt ze erbij? Nav echo of gewoon voelen met hand op buik? Als het het laatste is mag je er wel +- 500 gram naast zitten geloof ik. Officieel misschien minder, maar in de praktijk......
Schraapt haar keel... DE papa had net de oudste naar school gebracht en DE mama de jongste naar het kdv. Ik had zelfs nog geen boodschappen gedaan, dus fietste moederziel alleen met 2 lege kinderstoeltjes op mijn fiets.... Praat dat nog maar eens goed...... Vergeet je stoelkussens niet!
Nja.. hm.. okee.. maar ik had het over de jongste en de allerjongste, die je nog effe uit moet poepen over een paar weekies! Dus. Zat ik er toch maar 1 naast. Stoelkussens liggen al veilig id schuur muts! (anders was het al ruim te laat geweest, maar oh, de zon schijnt intussen weer! ) Dat vergeet ik niet gauw nog een keer haha
gefeliciteerd sucre met jullie zoon daan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zo blij voor jullie! en 1dagje na de geboorte dag van je zoontje, hoe krijg je dat zo voorelkaar...hihi! geniet van jullie nieuwe gezinnetje! hoop dat je snel je verhaal en natuurlijk een aller schattigst fototje plaatst!! ohh wat een mooi nieuws! jaaa na kleintje is sucre de eerste in de reeks, zal nu veel vaker mooi baby nieuws tehoren krijgen!!! leuk leuk leuk!!! @ons kleintje, ohh wat klinkt dat heftig die bevallingen van jou!tis inderdaad maar goed dat je van te voren niet weet wat er allemaal op je af komt en wat er te gebeuren staat. @anke, mmm altijd balen he van zo'n apk keuring maar gelukkig is/word het probleem al opgelost...wat een timing zeghihi! regen onweer???????????? hier nog niet, hier veel zon, benauwd! vind het wel errug warm buiten maar zit eigenlijk stiekem ook nog niet zo op die regen te wachten.... vanmorgen bij vk geweest, nou mijn bloeddruk hield zich erg netjes..onderdruk was 84! de vk zei nog, waar de rest hoog gaat op het eind gaat ie nu bij jou elke keer wat naar beneden, na die absolute hoogte punt van 99 onderdruk. toen urine controle, en ja hoor....eiwit....is het het een niet is het het ander wel...zucht... moet nu morgen weer heen voor plasje in te leveren.
@ientje goedzo, lekker rustig aan! @julia opmerking van de vk op mijn kaart: geen groot kind, niet meer dan 3000 gr nu denk ik. Ze zei al dat ze er naast kon zitten maar ik heb nog even gezocht en dit is iets onder gemiddeld. Niets om me druk om te maken, integendeel zou ik juist zeggen, hij/zij moet er nog uit namelijk! Maar dus ook geen reden om eerder in te leiden, te strippen of wat dan ook... Hihi ingehaald door een jogster! @meid Ja balen van de auto, meer van de timing... Ach het ziekenhuis is hier vlakbij en verder kan ik prima leven zonder auto nu ik niet hoef te werken. Manlief gaat altijd met de fiets/het OV en we komen vast niet veel meer buiten de stad. En in de stad is de fiets nog altijd het snelst!
ff kort, want er hangt een klein jongetje aan mijn arm... (heel handig - NOT) Sucre, GEFELICITEERD!!! Stoere naam! Geniet!
Haha, oke Ien - dat klopt! @Anke, idd, hij moet er ook nog uit Dus wat dat betreft misschien beter een 6 ponder dan een 10 ponder. Hier zaten ze er bij de oudste trouwens ruim 700 gram naast! Ik hecht er weinig waarde aan dus Zo, ik heb mijn 2de douche er voor vandaag al opzitten, na even een wasje opgevouwen te hebben op zolder (goeie genade wat een hitte daar, ik wacht ongeduldig op offerte zonwering buitenkant zolder.....) en de beneden en boven verdieping te hebben gestofzuigd liep het werkelijk in straaltjes over mijn rug. Dit is geen goed weer voor nesteldrang zeg. Poeh! Nu maar even broodje eten en relaxen
Wow, wat gaan we weer snel vandaag met de berichten! Op controle geweest, de kleine ligt mooi ingedaald. Waar ik bij een aantal zie dat de bloeddrukken van links naar rechts schieten is die van mij aardig stabiel (120/70 vandaag, normaal was deze 110/65). Dus weer een afspraak ingepland voor volgende week. Ik had bedacht dat het wel handig is om volgende week te bevallen, komende zaterdag zijn mijn ouders nl. 40 jaar getrouwd en vind het wel fijn om daar bij te kunnen zijn. Maar ja, we weten al maaaaaaaanden dat dit misschien niet het geval is. Ach, we zien wel. Als ik deze week beval en op tijd naar huis kan/mag, kan ik me wel vreselijk te buiten gaan aan allerlei lekkere hapjes die ik heb gemist de afgelopen maanden. Hmm, ook iets voor te zeggen... Zo, tot later, nu weer even terug naar een koeler plekje, anders doen mijn voeten het straks niet meer. Doeidoei
Even een ego-berichtje van mijn kant. Ik probeer later wel alles weer in te halen. Ben terug van de tandarts en heb nu al pijn. Auw, auw, auw, maar het zit erop en ik hoef niet meer terug. Ben wel blij dat het achter de rug is ipv over 2,5 week pas. Denk niet dat ik dit had getrokken met 38 weken zwangerschap. Heb mijn eerste twee para's er al in zitten, ben benieuwd