Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    he meiden, zo te lezen heeft de helft hier vannacht op zsp gezeten....

wat was het benauwd he gister...pff maar ik vind het nu nog knap warm buiten, t was vanmorgen hier rond 8 uur al 20graden buiten, zal nog wel door gister komen denk ik zo. en nu miezert het...

we hebben gisteravond vanuit ons dakkapel nog gave foto's kunnen maken van de onweer. wat ging het tekeer hier he, vive, het toilet had er ook moeite mee, bah!
    ga ik die zo eerst maar weer eens soppen!

wat vervelend dat jullie kids vive en julia wakker geworden waren, hier sliep ie gelukkig gewoon door [boven verwachting hoor] had alle ramen en deuren wagen wijd openstaan, kom maar binnen wind en laat het maar flink afkoelen....

@sucre, fijn om te lezen dat je een super bevalling hebt gehad! ben erg benieuwd naar het kleine mannetje!

@elio, succes straks! *duim duim duim*!

@flash, haha zo te horen is jou hubby er helemaal klaar voor [of had ie stiekem niet zo'n zin om te werken]
    mijn moeder heeft het er de hele tijd over dat ik deze week van haar wel mag bevallen...nou ik wacht liever nog tot 40wk....alles is klaar hoor maar denk dat het me nu wel zal overvallen, ons zoontje is met 40wk 1dg geboren en dan ben je er gewoon iets meer op ingesteld dat het elk moment kan komen...[gekke hersenspinsels..hormonen denk ik, ach vast herkenbaar, toch?!]
    wat irrie van die drukwinkelmeneer zeg...misschien moet je het zelf op een papiertje even uitwerken kan ie het zo overnemen...offe zal dat ook nog probleem zijn..zucht!

nou ik moet even plassen, kan ik meteen mijn potje voor vanmiddag weer ff vullen... ben benieuwd.

rustig aan iedereen!

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Nou ja zeg, jullie geloven het vast niet. Gaat de telefoon en is het de tandarts. Volgens mij moet ik iets met dat mens of zo, ben echt compleet verbaasd. Gisteren hebben ze na de behandeling een foto gemaakt van mijn behandelde kies. Hebben ze dus op de kies erachter een klein gaatje gezien. Of ik even een afspraak wilde maken om dat ding te vullen. Ik heb gezegd dat ik niet meer tijdens de zwangerschap naar de tandarts ga, dus dat ze het maar in september moeten plannen. Dat was gelukkig geen probleem ;) Het zit niet mee met de tandarts bij mij haha.

@ flash, wat lekker dat jullie meid door het onweer is heengeslapen. Wat vervelend dat het niet lekker loopt met de kaartjes, je loopt al behoorlijk tegen het einde, dus dat zou voor mij wel een stresspuntje zijn. Jummie een cornetto....

@ meid, geniet van dit lekkere temperatuurtje. Leuk joh in een potje plassen ;)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, dat was idd een wakker nachtje op zp. :) Hopelijk heeft iedereen nog een beetje slaap kunnen pakken.

Kotertjes konden vanaf het begin al niet slapen, door de hitte. Toen het ook nog eens begon te regenen en onweren was dat natuurlijk veeeel interessanter dan pogingen doen te slapen. Ze zijn niet bang gelukkig, dus hebben we om 21u met zijn 4tjes voor het open raam naar buiten staan kijken. Oudste viel daarna snel in slaap, jongste besloot dat hij niet moe was, dus uiteindelijk is hubby in zijn kamer op zo'n mini dvd player een filmpje gaan kijken (hub he, niet zoonlief!) Zoontje in bed, maar vond het gezelschap wel aangenaam en viel snel in slaap gelukkig.

Ach en met een aantal keer wakker worden vannacht, dezelfde scenario's als Flash (regent het niet binnen? Geen zin om op te staan...)

@Meid, jij gaat ookal snel zie ik ineens, bijna 39!

@Ien, vroege vogel! Wat je misschien ook kan doen, als ze formaat XXL verkopen, is je voeten in natte washandjes doen?!?! Dat bedacht ik mij toen ik vanmorgen mijn tanden stond te poetsen. Moet je nagaan waar een mens al wel niet aan denkt op de vroege ochtend!

@Eli, heeel veel succes vandaag, hoe laat moeten jullie er zijn?
    Hopelijk voel je je een beetje oke, en kan je nog even je ei kwijt bij hubje voor de versiepoging.

@Annelies, auw kies! Gelukkig iets minder pijn dan gisteren, hopelijk gedurende de dag steeds iets beter. Gezellig, feestje vanavond, veel plezier alvast!

@Vive, de nacht een beetje doorgekomen met koters, nog gerommel of niet meer?

@Sucre, hoe was jullie eerste nacht met Daan? Was hij nog moe van de bevalling en heeft hij goed geslapen? Hoe voelt het, weer zo'n klein prulleke naast je bed?

Ga even proberen crea bea iets in elkaar te flansen voor afscheidsboekje vriendin die in sept naar canada gaat emigreren. Moest dat voor eind van deze maand naar haar zus opsturen zodat zij er een heel boekwerk van gaat maken. Aj. En ik ben zoooo crea.... :p

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    @ohh anneliesje dat meen je niet! zit ook niet mee he! maar gelukkig kan je in sept. terecht...duurt nog een hele tijd! denk dat je ondertussen ook wel over je angst heen bent ofniet, zovaak als jij bent geweest afgelopen tijd...

tja al bijna 39wk, gaat enorm snel! maar bij iedereen vind ik, toen ik begon met schrijven hier was denk ik zo'n beetje rond de 3mnd ofzo en kijk nu...al 2 bevallen....

@julia, er zijn hier meiden zat die crea zijn...misschien kan je een van hun lief aankijken....
    haha voeten in washandjes....goede morgguu!

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Goedemorgen dames

Wat een hoop berichten hier weer, het heeft aardig gespookt vannacht met dat onweer zo te horen.

@annelies: oh nee, weer naar de tandarts! Op zich wel netjes van haar dat ze de foto's nog heeft bekeken en je nog even opbelt. En een gaatje is zo gevuld.

@flash: Wij hadden zo'n drukker met ons huwelijk, geloof dat we na 5 proefdrukken eindelijk de juiste tekst met het juiste type en grootte hadden :x. Voor de geboortekaartjes heb ik online een proefdruk gemaakt en laten opsturen, in 1x goed. Succes ermee en pas accepteren als je 100% tevreden bent.

Dat onweer dus, dat was hier om een uur of 10, ben kort daarna gaan slapen en niets meer van gemerkt... Werd ook pas om 9 uur wakker dus heerlijk geslapen! Fijne dag allemaal!

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Anke van 22 tot 09 geslapen? Mamamia! Wat zal dat aanpassen worden dadelijk! *is uiteraard wel lichtelijk jaloers!* :p

@Meid, klopt ook hoor, maar iedereen die een week verder is dan is, is gewoon al erg ver :p

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik zou nog een foto plaatsen van buik, na die laatste in blousje van Vive waarin het leek alsof ik 1 maand zwanger was. Dat was bedrog, zie hieronder... pens is goed aanwezig. ;)

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Zo, goeiemorgen voor de tweede keer! Ik ben in de herkansing geweest, heb van 7-10 nog geslapen! Met 1 kleine pauze om 9 uur, maar toen viel ik gewoon weer in slaap! :$ Bizar! Had het blijkbaar nodig :D

@ Annelies, is het nu nog steeds niet afgekoeld bij jullie? Hier wel hoor, had de ramen tegen elkaar open staan maar vond het toch wel een pietsje frisjes! Dus heb ik er maar weer een paar dichtgedaan.
    Dat meeeeeeeeeen je niet van die tandarts! Hallo hee, had ze daar niet ff gelijk mee kunnen komen? ;) Groot gelijk dat je pas na de bevalling weer gaat.

@ Flash: nee joh, als ik eenmaal slaap dan gaat t goed met de voetjes! Maar tot die tijd was het dus wel elke keer sproeien. :D
    Hub krijg ik niet zo gek hoor :p Alhoewel... Gisteravond toen we al in bed lagen kreeg ik ineens trek. Heb ik wel vaker, maar meestal negeer ik het.
    Dit keer zegt ie: waar heb je trek in dan? Dus ik nog proberen 'een hamburger' :D (niet geschoten...toch?!) maar daarop kreeg ik een 'ja doei', dus heeft ie voor mij beneden een paar crackers met pindakaas staan klaarmaken! Zo lief! Merk nu echt wel aan hem dat ie het ook wel een beetje spannend begint te vinden, en dat uit zich in dat soort dingen. Lief! :) *zucht, zwijmel*

Gelukkig is het niet naar binnen geregend, getsie, dat zou niet fijn zijn!
    Wat een gedoe met die kaartjes zeg, hopelijk lukt t straks wel als je daar bent.

@ Meid: oeh, gaaf onweerfoto's! Spammen! Spammen! Spammen! :D
    Succes met piesje vanmiddag, hopelijk goeie uitslag!

Juul, gesjellie met zn allen onweer kijken! En gaat de jongste dan wel gewoon slapen als je hubbie naast hem tv ligt te kijken? Ja blijkbaar, haha. Maar vind het wel bijzonder! Handig hoor :)
    Thx voor de tip, natte washandjes, zie het al voor me :D zat zelf gisteravond ook nog te denken, zou het heel raar zijn als ik natte sokken aantrek? Maar dat vond ik dus wel een beetje raar, en lijkt me ook niet echt gezond. Dus dat heb ik maar niet gedaan. Misschien strakjes maar wel even doen, want ze beginnen weer beetje te gloeien ;) Zien er niet zo heel opgezwollen uit, maar voelen nog wel heel warm!
    Lukt t al met crea boekje? :)

Anke, oh lekker zeg zo lang goed geslapen!!!

Ah Juul, je bent toch echt zwanger :p
    Hihi, heb toevallig net foto's gemaakt van de badkamer, dus zal ze ook ff spammen. Gelijk mn buik er ook maar even bijgezet, was toch bezig :p

Bekijk bijlage 163021

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
  10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    We willen eigenlijk ipv een gordijn, een glazen wandje, maar konden nog geen mooie/praktische vinden. Dus dit even als tijdelijke oplossing. Wel vrolijk toch, delfts blauw! :D

Bekijk bijlage 163025

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!! Wat een mooie badkamer!!!!!!!!!!!! Eigenlijk had je een before and after moeten plaatsen, dan was het helemaal super de luxe geweest! Enne, je moepsje heeft goed haar best gedaan, het lijkt wel of ik een badkamer in een showroom bekijk, zo spik en span. Alleen die dikke pens in de spiegel past daar dan weer niet helemaal in thuis :p

Maar eerlijk is eerlijk: hij is gewoon super mooi!!!!!!!!

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    En nog even ter vergelijk, zo was het (nja, ik was iets te laat, toen had hubje het 'mooie' sierrandje al weggehakt)

Bekijk bijlage 163028

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ff op f5 drukken (haha als ik f5 wil typen, wil ik bijna op de knop f5 drukken :D:p), bedacht halverwege idd dat dat wel leuk was :D
    Thx voor compli, zijn er natuurlijk zelf ook echt MEGA blij mee!!!!! :D:D:D:D

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wow Ien dat ziet er mooi uit zeg. Mooie buik ook nog eens :)

Hier is het wel iets koeler, maar ik vind het niet koud of zo. Zit nog steeds in mijn spagettihempje met een kort broekje aan en heb het warm. Ik verga trouwens van de jeuk, op mijn voeten en armen, dus straks maar even aangeven.

@ hamburger, ik zag gisteren een reclame met een nieuwe italiaanse burger en owww ik had daar zo'n zin in. Dus ik zeg dat hardop en R. heel lief van ow maar dan ga ik die toch halen :D Hier begint hij ook een beetje de zenuwen te krijgen, schattig, maar soms een beetje irri.

@ anke, oww wat heb je lekker lang geslapen zeg.

@ julia, mooi buikje hoor

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haha, F5 :) Wow, wat een verschil zeg! Hier kan je met recht trots op zijn! Dat waren die paar druppels aan het plafond meer dan waard.

Oh begint het weer dames, hamburgers... gele M.... Tijfel twijfel.. ik kan over 5 min. zoonlief natuurlijk ook met de auto op gaan halen en even langs de M.. rijden.......

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik zeg: DOEN! :)

En ja, idd, achteraf heel erg blij dat we het hebben doorgezet, en die druppeltjes aant plafond ben ik op zich wel bijna vergeten al (behalve als ik die gele plek op 't plafond zie :D)

17. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    @ientje Very nice! Mooooie badkamer geworden!

@julia Mooi buik, vind em helemaal niet zo groot hoor.

Net kwam de zon heel eventjes door maar nu weer bewolkt. Wat een verschil met gisteren zeg...
    Normaal ben ik helemaal niet zo'n slaapkop maar nu... echt bizar! Ik geniet er nog maar even van.

18. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Enn daar ben ik weer!
    Eerst maar de versie poging: het is gelukt!!
    Wat viel me dat mee zeg, het deed nauwelijks pijn,
    Maar voelde vooral heel raar.
    En ademen was vreemd/moeilijk, omdat ik m'n buik moest ontspannen.
    Maar het kontje kon ze zo opwippen uit m'n bekken,
    En met 2 vingers ofzo duwde ze het kontje opzij.
    Het kindje werkte zo goed mee!
    In een paar minuutjes was het al gedaan haha
    Hubby en ik waren stomverbaasd haha.

Maarrrr zei de verloskundige, omdat het zo eenvoudig ging, is er natuurlijk ook kans dat t kindje weer terug draait.
    Dus dinsdag heb ik weer een controle echo.
    En verder hen ik nu een dag verplichte bedrust...

Sjonge, heb in daarom zo slecht geslapen haha.
    Ik zou het zo weer doen, zo'n versie :)

En ook nog met hubby gepraat, gister avond en vanmorgen.
    Is wel weer beterder, we blijven elkaar zoeken en dat is goed :)

Ik zit weer lekker in m'n vel ;)
    Even wat ijsstaafjes wegwerken en dan lekker bijslapen.

*einde ego bericht* ;)

Deel Deze Pagina