Juli 2011 Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by nina1982, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vive2

vive2 Fanatiek lid

Meid: ihihihi, mijn pleetje had het ook zwaar ja! Maar de Eu.Laan stond helemaal blank, dus ik snap het ook wel weer, water kon geen kant op man.

alle mamaatjes die wakker waren vanancht: ik zat nog te denken, zal ik nog ff inloggen op zw.p, tijdens mijn zoektocht naar rennies en ijsblokjes. Wat een rotnacht! Niet te filmen, die hitte en dan lig je nog op zo'n zweterig kraammatrasje... Gekkenwerk. De warmte blijft zo hangen ook, het is hier binnen nog 23 graden...

Ientje: ik vind je oude badkamer al verre van lelijk (ja, sierrandjes.. kénonne, wie doet nou zoiets? Ik heb een sierrandje van neanderthalers en koeien in de plee. En de koe heeft ook nog eens een piemel!!!!!! Staat op het to do lijstje voor de 13e maand van 2011) maar hoe je het nu hebt is wel heull erg gaaf zeg! Ik vind je buikje ook mooi trouwens!

Julia: ok, ik geloof je, je bent zwanger.
    Haal jij ff lekker een Macje ofzo.. waarom ook niet. Je ken 't hebbe! Jij bent echt geen gram aangekomen of niet? ;)

Hier: ik ben bij de gyn geweest en ons bebietje wordt te groot.Ik barstte bijna in tranen uit. Haar hoofdomtrek is netjes, rond de 35+4 weken (mijn banner klopt niet zie ik!) dus dat komt overeen met de duur. Maar haar beentjes en buikje zijn nu 40+2... en omdat haar hoofdje dus wel gaat passen en de gyn een beetje huiverig is voor haar schoudertjes (dat kan blijven steken achter je schaambot?! Ik viel bijna flauw toen -ie het zei, OMFFFFFFG) en dikke buikje is besloten...

...ons lieve

.... kleine

... *correctie*

....vadsige Preitje

...op 18 juli maar te halen. Ik ben dan 38 weken. Ik ben heel erg blij. Ik hoe niet door te lopen tot half augustus, mijn papa en mama komen gewoon oppassen maar bovenal: mijn angst, het zat zijn, en de fysieke impact van deze zwangerschap wordt erkend. Dat doet me heel erg goed. In combinatie met steeds wisselende bloeddruk, veel vocht vasthouden en het "moederkloekjessyndroom" en geen rust kunnen pakken (ja gelukkig ook maar, als ik nou rust gepakt had dan was ze nu vast 10 kilo geweest.
    Maar de gyn gaf ook kans dat ze vanzelf eerder komt omdat ze zo groot is...

Nou daaaag!

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

Elio: jeuhh!! Het is gelukt!! Jeuses, wat 'n avontuur, dat draaien. Nu hopen dat die kleine wiebelkont zo blijft zitten hé!

Hou allemaal de datum van mijn FB en Hyves!!! We houden het geheim :D :D

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    @Elio: wat fijn dat het gelukt is, en zo makkelijk! Ik zal voor je duimen ze ook blijft zitten en snel indaalt!

@Vive: oef, even slikken, grote baby. Maar wel fijn dat je zekerheid hebt gekregen dat je niet langer hoeft te wachten. Dat is nog maar 19 dagen dus.... spannend!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Viv; lekker dat je nu zekerheid hebt hoor. Dus uiterlijk de 18e dat wordt aftellen dus.

Ien; wow wat een badkamer; jaloers!!!!! Echt mooi.

Ff berichtje vanuit mij. Ben in het ziekenhuis. Bloeddruk was goed maar kenmerken van zwangerechapsvergiftiging. Lig nu aan ctg en krijg ff check up om te kijken of het ernstig is of niet.
    Hou jullie op de hoogte en anders sms ik mijn buddy.

5. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @ Eli: Yes!! Fijn dat het gelukt is! En nu moet die kleine wel mooi op zn plekkie blijven zitten!

@ Viv: dat vraagt om een foto van het koeien- en neanderthaler-randje he! Hahaha, hoe verzínnen ze het! :D

Oh dat preitje van jullie ook he.... Maar wat fijn dat ze haar gaan halen met 38wk!!! Kan me heel goed voorstellen dat dat je heel erg blij bent met dat nieuws!
    Kleintje hier vindt het ook heel fijn voor je, die hupst even een dansje! :D

6. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    @BD: o nee! :(
    Succes en hopelijk valt t mee!!

7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

Nov 27, 2010
    1,419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Sucre: wow, klinkt als een bijzondere bevalling, op een fijne manier dan! Toch niet voor niets al die voorweeën. Ben benieuwd naar de foto!

@ Elio": Jammer dat het gesprek niet lekker ging. Wel goed dat jullie een dagje met z'n tweeën hebben, tijd nemen voor elkaar is dan wel even belangrijk!
    Wat fijn dat de versie is gelukt!!! Toppie, en weer een zorg minder!

@ Drama-nacht: zo te lezen ben ik niet de enige geweest die niet kon slapen. Ik ben met vriend op het balkon gaan zitten, kijken naar het onweer. Ik kan niet slapen met al dat gedonder.

@ Anneliesje: je moet vragen aan de tandarts of je geen punten kan sparen bij elk bezoek oid! :D Wel netjes dat ze bellen trouwens, maar heel begrijpelijk dat je nu niet meer gaat. Ik zou er ook even klaar mee zijn.

@ Ien: Mooie badkamer, ik mis alleen het 'margriet-hoekje' je-weet-wel potpourri, kaarsjes, dat soort truttigheid :D.

@ Viev: Jeetje, wat een nieuws, maar wel iets om naar uit te kijken voor je. En wat je zelf al zegt, fijn dat de fysieke impact wordt erkend, ik kan me goed voorstellen dat dat prettig is om te horen.

Hier ook een grote beeb, dus kan me wel een beetje inleven met je.
    Ik kreeg gister voor de zoveel honderdste keer de vraag of ik zeker wist dat ik geen tweeling in mijn buik had :$ *zucht* ;)

@ Bd: in het ziekenhuis?? Sterkte meid!

*bijt op haar tong om niet te gaan klagen over hitte, slecht slapen en opgezwollen alles*

De naamslinger is eindelijk af! Ook nog even een kruikenzak extra gemaakt, leek me wel handig. De lift hier is gemaakt (als het goed is), dus vanmiddag even met mams naar dorp. Er is uitverkoop bij de Xenos, en ik wil nieuwe koffiekopjes :D.

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik denk dat ik de gele M vandaag over sla, wil niet nog dikker worden haha. Hoewel ik bang ben dat dat er niet in zit ;), maar Julia ik zou zeker gaan hoor.

@ elio, geweldig dat het draaien is gelukt. Oww wat zul jij opgelucht zijn, nu maar hopen dat uk in deze positie blijft liggen en niet alsnog weer gaat draaien. Geniet van de ijsstaafjes en slaap lekker.

@ bd, bah het ziekenhuis. Hopelijk valt het allemaal mee en is er geen sprake van zwangerschapsvergiftiging.

@ vive, wie weet valt preitje in het echie nog wel mee. Het is wel lekker dat je in ieder geval een datum weet waar je naar toe kunt werken.

@ supernova, fijn dat de slinger af is. Weer iets van het lijstje weggestreept. Verder veel plezier bij de Xenos, ben benieuwd of je nog met iets meer terug komt dan alleen koffiekopjes.

Hier heb ik net de ziekenhuistas ingepakt. Ik zet nog even de fotocamera bij de tas en pak nog wat toiletspullen en dan is de tas gereed en kan R. hem zo pakken mocht het nodig zijn.

Ranzige mode aan " ik zat op de toilet en er kwam me toch een slijmsliert met een beetje bloed eruit". Kortom de tas moest en zou opeens ingepakt worden.

Verder hoop ik dat de VK me een beetje gerust kan stellen, want dikke voetjes, enorm veel jeuk aan voeten en handen, tintelende vingers en zien van "flikkeringetjes" dat vind ik niet zo prettig, maar rationeel gezien kan dat ook allemaal aan de hitte hebben gelegen.

9. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Hihi, 3x raaie wat er op het randje lag, en wat ik even weg heb gehaald voor de foto: een Margriet! :D:p Haha!
    Ja, moet er idd nog even een truttig hoekje van maken, maar dat komt nog wel. Denk dat het ongeveer zoiets wordt als wat we op de wc hebben, maar ik kan me ook wel iets indenken dat het een zwitsal hoekje gaat worden :D:p (onbedoeld dan he :p)

Annelies, geeeeeetver zeg wat een vieze verhalen! :p:p;) hihi, kan me voorstellen dat je ineens haast kreeg met de tas.
    Hopelijk kan vk je geruststellen!

Zometeen komt vriendinnetje langs, gezellie. Verder niet teveel op de planning.
    Juul, nog langs the Big Yellow M gegaan? :) (doet me er ineens aan denken dat mijn nichtje die M en de M van Metro altijd verwarde, schattig ;) )
    En nu bedenk ik me ineens dat er natuurlijk niet door het hele land metro's rijden, dus voor die dames even een plaatje:

Klikkerdeklik!

10. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    En voor degenen die de M van de Mac nog niet kennen *proeeeeest, stel je voor!* :D:D:D:D
    KLLLLLLLLLIK!

11. vive2

vive2 Fanatiek lid

Hihi, anneliesje: na aambeien, marisken, scheuringen, perineum verzorging, lektieten, urineverlies, verhalen over ontlasting bij de bevalling, schaamhaarperikelen en zweet tussen borsten, kan jouw verhaal over slijmsiertjes met bloed er ook nog best bij hoor! Ik vind het verstandig dat je je tasje hebt gepakt, het klink als een deel van je slijmprop. Dat wil niet zeggen dat je linea recta gaat bevallen natuurlijk, maar er is wél iets gaande bij jou. Spannend!

Supernova: oo, irritant hé! Wat denken die mensen nou? Dat je daadwerkelijk moet lachen om zo'n geikete opmerking? Anyway: jij ook een groterd. Het voordeel is dat ze dan wél ene goeie start maken, maar vind jij het niet griezelig? Ik zie om eerlijk te zijn best op hoor tegen de bevalling!

12. vive2

vive2 Fanatiek lid

Hihih, Ien.. vreugdedansje.. Lief!!

13. vive2

vive2 Fanatiek lid

B*tch! nu heb ik wéér de ganse dag zin in 'n Big Mac!

14. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    @Bd: Sterkte! Hopelijk gaat het allemaal goed en mag je weer naar huis!

@SuperNova: Shopze, ga ik ook zo doen :)

15. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @vive, wowie nog 19 dagen, 18 juli oeh, ik sta versteld dat je het nu al weet, hoe moet jij dat wel niet ervaren. Op zich wel heerlijk hoor dat je het weet, en dat het 2-4 weken vroeger komt :)
    Wordt je ingeleid, of wordt t een ks?

@buikfoto, even nog een foto spammen van mij op 35wk4dg.
    Valt ook nog wel mee he, maar als ik mezelf met mn blote buik zie, lijkt t allemaal toch wel goed uit te puilen :)

@anneliesje, oh jij bent er ook snel bij dan, als je nu al je slijmprop verloren zou hebben. Maar ja, je weet nu nog niet of je beeb eerder komt natuurlijk. Wel goed dat je de vluchttas al ingepakt hebt.
    Ik ga ook direct maar weer eens kijken of ik er al het nodige al in heb zitten.

@kraampakket, zit me ineens te bedenken dat ik het kraampakket nog in een verhuisdoos heb zitten... en dat die ergens in de berging ligt :( ohoh, waar lag ie ook alweer?.... dat wordt toch zoeken binnenkort.

ohh, ik ben nu vergeten wat er verder nou geschreven werd... sowwiee

Ik duik gauw mn bed weer in, want mn buik is toch wel heel onrustige en pijnlijk, zo na die versie.

16. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    tja, dan moet ik em er wel bij doen :)

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Vive, mwah... geen gram aangekomen? Mijn weegschaal vertelt toch echt iets anders, bestaande uit 2 cijfers.. maar wat kan het schelen. Onder het mom van: verrassing voor ons kotertje net lekker een Mc chicken verorberd!

He wat goed zeg, de 18e dus! Zal het even spammen op FB :p Oh wat kan ik me goed voorstellen dat je hier opgelucht over bent. Ben je bij die andere 2 ook wel eens ingeleid? En stiekem ook wel een heul rustig gevoel dat je nu gewoon oppas kan regelen (tenzij Prei besluit eerder te komen) en dus niet voor onaangename nachtelijke verrassingen staat. Geen garanties natuurlijk, maar ergens heel stiekem wel een fijn gevoel lijkt mij.

@Bd, oh jee? Nog steeds in het zk?? Succes meid!

@Eli, you go girl! Wat goed dat het gewoon meteen gelukt is en dat het zo mee is gevallen! Ook nog goed gesproken met hub lees ik; yesss!!!!!!!!! Blij voor je!

@Annelies, zet je die ranzige modem ook weer even uit please? Yuck. Is dat (deel van) slijmprop geweest?

En nu niet per ongeluk gaan googelen op slijmprop en dan geen web maar afbeeldingen. Ieuwwwww!!!!!!!!!!!!!!!! (nee Ien! Jij dus ook niet stiekem gaan googelen!)

Gossie Ien, wat dacht jij, wij uit het oosten waar geen Metro rijdt hebben geen flauw benul van hoe de rest van Nederland eruit ziet? Tsssssssssss! Maar dank voor mooie plaatje, ik zou bijna zeggen jeugdsentiment, maar goed... zo ontzettend lang geleden was het nou ook weer niet dat ik die halte bijna dagelijks voorbij reed....

@Vive, ja je wordt aangestoken door dat M-volk hier. Stelletje vreetberen! Ga er maar gewoon 1 halen, what the heck... ;)

18. vive2

vive2 Fanatiek lid

Wauw, wat heb je nog mooie voetjes!! En prachtig buikje ook hoor!
    Lekker even slapen hoor, het zal ook wel rommelen na de inspanning van vanmorgen!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Eli, moooooiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh ja, dat bed. Vive, goed dat je het even noemt, ik ga nu ook maar eens zo'n heerlijk plasticje onder mijn lakens leggen, hebben we dat maar vast gedaan. Ik weet eigenlijk niet eens meer welke voor in bed was. Toch niet dat grote blauwe zeil wat ik in mijn kraampakket vond? Heb ik dat de vorige keren ook in mijn bed gegooid? Getver! Heb echt het geheugen van een schaap zeg, ik weet dat soort dingen echt niet meer! Dusse, welke hebben jullie eronder?

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik ben voor de zekerheid even doorgestuurd naar het ziekenhuis en lig nu aan de ctg. Effe snel een berichtje vanaf mijn foon

Share This Page