Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Even terugkomend op de gele M, ik doe lekker niet mee! Daarnet een lading aardbeitjes weggewerkt, veel lekkerderder dan de gele M :D.

Viev: yay voor schutting! En nu maar weer wachten op zomers-opblaas-badjes-weer!

Scheve buik: Hier ook, maar dan aan de rechterkant. Blijft altijd een apart gezicht. Leuke foto trouwens!

Ik vraag me ook iedere keer af, wanneer ik naar de wc ga, of dat dan het begin is. Vanmiddag diarree en dan ben ik toch wat onrustig, maar nee hoor.....niets.
    Ik ben gewoon erg slecht in afwachten :D

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Lovekees: Mooie foto, én mooie buik! :)

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mooie foto Lovekees! Mooie buik ook!

Yes, Supernova, nog één met lekkere schijtverhalen! Mag jou wel :D:D

Kga gauw, mn verdiende big mac halen. :D:D Enne Vief, ik speelde niet vals, jij kan gewoon niet tegen je verlies! Tss!

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    zoo ik zie dat het niveau hier weer aardig gezakt is....

kom ik net thuis van me lesje yoga, is er van de totale ontspanning weer niks te vinden na al die ranzig praat hier over darm legingen enz en naakte dansjes in tuinen of bevallingen in de tuin en gewroed door gyn...

bd, fijn dat je weer thuis bent, alles goed?

anneliesje, jij gelukkig ook weer thuis. en dus misschien voor de 40wk bevallen...ben benieuwd, misschien ben jij de 3e van ons...

lovekees, wat een super coole foto zeg! gaaf! het komt wel vaker voor dat een baby helemaal niet indaalt en pas doet tijdens de bevalling.
    maar niet verkeerd dat ze er even extra na kijken toch!

vive, zo je mannetje druk geweest...fijn dat je nu lekker beschut zit.

duo puffen, tja is wel apart! lachen!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ohja, ik kon me niet inhouden en heb nog ff zitten googlen voor die slijmprop. Iemand ook ff kijken? Niet doen als je dr onpasselijk van wordt hoor :D

Klik hier voor de foto

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Proest! Tuurlijk bekijk ik die stomme link van je! Jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meid, zorg jij voor een beetje yoga zen in ons clubke dan daalt het niveau misschien niet nog meer..... Hoewel.... heb er een hard hoofd in....

Lovekees, mooie buik zeg en mooie foto! Super!!! Was het leuk om te laten doen, zo'n fotoshoot?

Vive, lig jij al een schoonheidsslaapje te doen of hoe zit het?
    En zo'n gevecht met Ien was ik nooit aangegaan, je kon er natuurlijk vanuit gaan dat er vals werd gespeeld. Ik bedoel, kom op zeg... Oost versus west en dan nog wel Capelle... ik bedoel.... dat zegt genoeg toch?

7. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ik durf nie te kijken op die link!!! Grr, ik ben ook wel zo'n preuts wicht...

Ien speel de wél vals! Heul vals. Zó vals, dat ik het niet eens na kon tellen. Die valsheid was zo overweldigend...

ien: Oo ga heen met je Mac.. *kwijl* Rennies zijn ook goed te nassen hoor...

Nee, geen schoonheidsslaapje. Heb ik helemaal niet nodig sinds ik Oil of Olaz gebruik :p

Ik ga pitten zo. Bevalze allemaal!

8. vive2

vive2 Fanatiek lid

Meid: nog helemaal Zen... lucky you! Het niveau is inderdaad afgezakt, maar wel gezliig heur!

9. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Grrrr, er zit een reet in mijn maag dus ik kan niet slapen. Als je dan toch zit te etteren, kom er dan maar gewoon uit...

10. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    So Ien, sjiek hoor, die badkamer!
    Elio, wat geweldig dat de draaipoging is geslaagd, en nog wel pijnloos! Nu blijven zitten, zo en ff goed indalen (kan beeb geen kant meer op). Freaky hè, zo’n scheve buik. Móet dat altijd even laten zien aan hubbie (vindt hij altijd heel zielig voor me) J
    Vive: maar goed dat ze prei gaan halen (als ze er nog niet is de 18e). Heb begrepen dat het idd nogal een drama kan worden, brede schouders. Ik moest trouwens ineens denken aan een liedje op sesamstraat.nl over een vieze, dikke prei… :D En koeien en Neanderthalers? Jeez, hoe kan je het verzinnen (erger, hoe haal je het in je hoofd om dat in de wc te plakken?!?)
    Bd: aaaah nee! Wat een ellende! Gelukkig alweer thuis, hopelijk alles rustig…
    Annelies: man, ook jij naar ziekenhuis. Alles in ieder geval in orde, maar hoe snel is snel bevallen? Zou het meteen op m’n heupen krijgen…
    Plastic zeiltje: ik negeer dat ding. Vorige keer voor niks 3 weken op liggen zweten (eerst zeil, dan handdoek, dan molton en daaroverheen mijn hoeslaken en nóg zweette ik mijn bed uit!). 9 van de 10 keer begint het toch met weeën en dan trek ik wel zo’n incontinentielap tevoorschijn (aka celstofmatje, maar mijn oma ligt er ook op J). En anders koop ik wel zo’n waterdichte molton bij Action voor 11 euro, alles beter dan dat gekraak!
    Waarom zou iemand in hemelsnaam een foto willen maken van een slijmprop?!? En waarom zou iemand anders dan op een link gaan klikken om er naar te gaan zitten kijken (en dat om half 2 ‘s nachts)?!? :D
    Hier geen grote, gele M, maar vieze shoarma-pasta (Albert H. had alle taaie stukjes vlees/kraakbeen verzameld en er een hoop knoflook bijgedaan en erop gezet dat het shoarma was, tssss echt misleiding!). Later honger gestild met krentenbollen met kaas.

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    *zwaait naar Marrie* Ha, nog eentje die de slaap niet kan vatten!

Ik heb zooooo'n zin in een broodje filet american, glas rose, rauwe tonijn en nog veel meer! :)
    Ik denk dat het een broodje pindakaas gaat worden, met chocolade melk. Wat een combi toch!

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Aaargghh ik had een hele reactie getyped en toen liep mijn computer vast. Dat is nog eens irritant zo op de vroege ochtend.

@ BD, super dat je weer thuis bent, doe rustig aan.

Ik heb echt een brakke nacht gehad, wakker gelegen van de harde buiken en ze deden pijn ook nog eens :( Zal vast ook van de spanning zijn gekomen. Gelukkig zakte het weer af tegen een uur of drie dus ik heb nog een beetje kunnen slapen. Dat krijg je er van als er een gyn in je doos zit te roeren. Dan ook nog zeggen dat als je er naar toe ademt het minder pijn doet (sure not). Ik heb trouwens ook nog even een echo gehad en ze deed een paar metingen (mijn dame zwaaide nog even) en het kwam perfect overeen met mijn zwangerschapsduur. Beeb is dus een zeer gemiddeld kindje, voor wat dat waard is haha. Ze heeft nog kweken van urine gemaakt om te kijken of de streptokok-bacterie in combi met een blaasontsteking nu toch niet hiervoor aan het zorgen is. Dus daar krijg ik nog uitslag van.

@ Marrie, heb je nog een beetje kunnen slapen of heeft je beeb de hele nacht lopen etteren met het kondje. Ik heb trouwens geen idee wat snel bevallen is, uk moet van mij minstens tot 37 weken binnen blijven zitten. Ach het zal me niet verbazen als ik uiteindelijk doorloop tot half augustus, aangezien ik hier de laatste op de lijst zo'n beetje ben ;) Owww bah dat van die shoarma (of iets wat erop zou moeten lijken) van de AH is echt ranzig, brrr

@ Supernova, Hoe heeft het broodje pindakaas met chocolademelk gesmaakt ? Hier heb ik vriendlief opgedragen om als ik bevallen ben een broodje filet american met uitjes op te gaan halen bij ons broodjestentje. Hmmm jummie, heb er nu al zin in. Ik lees ook dat je een lading aardbeitjes naar binnen hebt gewerkt, dat is nog eens gezond zeg. Trouwens aardbeien zijn heel erg duur vind ik :eek: (ja ik weet dat ik niet meer mag omrekenen naar de gulden).

@ Vive, heerlijk dat de schutting erin staat. Kun je lekker prive-naaktlopen of natuurlijk zoals julia aangeeft "in je eigen tuin in een badje gaan bevallen". Wat vervelend dat je hebt verloren van Ien, maar ach de volgende keer win je toch gewoon ;) Doe rustig aan met die harde buiken.

@ lovekees, wat een geweldig mooie foto zeg. Wow, hopelijk is morgen alles goed bij de VK.

@ meid, het niveau was inderdaad aardig gezakt he haha. Ach ik vind al die ongein wel leuk om te lezen ;) Ik ga zeker niet de derde zijn hoor, beeb moet nog maar even in buik blijven. Ik ben zo'n beetje als laatste uitgerekend en hoop eigenlijk dat ze nog even een tijdje blijft zitten. Hoe was het op yoga-les ?

@ Ien, bedankt voor die verukkelijke foto van de slijmprop, echt jummie, het zal maar uit je doos komen waaien :p Ennuh die verhalen van je schoonmoeder zijn echt niet leuk. Ik heb mijn familie opgedragen dat ik geen verhalen wil horen, vast goedbedoeld, maar ik word er alleen maar bang van. Bedankt voor je s*chijtverhaal :D

@ Elio, wat een scheve buik zeg, geweldig dat je die ook nog eens op de foto hebt kunnen zetten (lukt mij nooit).

@ Flash, ookal langs de mac haha. Ach ja we mogen toch ook wel eens makkelijk eten halen ? Ik hoop dat je hubbie dit keer beter kan tegen de bevalling.

Ik zag ook nog leuke spulletjes van de Xenos voorbijkomen. Ik hou me netjes in, aangezien de auto nog steeds gek doet en we ermee naar de garage moeten vandaag. Eerst maar eens kijken wat de schade daarvan is.

13. MamaNini

MamaNini Lid

13 mrt 2011
    51
    0
    0
    Interieurstyliste & Fotografe
    ZH
    Wat een klotenacht zeg!! 3 terror-muggen in de kamer die ik niet te pakken kreeg [ik stond te springen op bed en lief lag te kreunen*mag het licht weer uit?*] Een hysterische meerkoet krijst al 4 nachten de boel bij elkaar en de laptop had besloten om midden in de nacht een update te gaan doen met alle bijbehorende opstart-geluiden-en-bliebjes :$:x;)
    Pffff... Misschien maar ff middagdutje doen.

@Ien wat een schitterende badkamer zeg!! En dat Delfts blauw is ook mooi erbij, glaswand moet je alleen maar weer extra poetsen haha ;):D

@Elio fijn dat ze zo makkelijk konden draaien, en hopen dat 'ie netjes blijft liggen tot de bevalling! En leuke foto btw :D

Onze Uk ligt al wéken met dr hoofd naar beneden, die kan echt niet wachten, ligt te trappelen als een malle.. Van 's ochtends vroeg (vannacht ook) tot 's avonds laat :)

Blauwe zeiltje - wat een onding! Lief lacht me altijd uit als ik het 's avonds goedleg onder de matras hoes 'ff mn luier goedleggen' zeg ik dan altijd. Maar gister bij de HEMA een waterdichte molton gehaald, dat lijkt me stuk fijner liggen! OOk nog even hydrofielluiers en voedingsbh en nog wat dingen gehaald..
    Van de week komen ze ook de klossen voor onder het bed brengen en een bedsteun, ben benieuwd of ik nog een beetje normaal het bed in-en uitkan dan als t zo hoog staat.

Bevallingsbad is besteld - nu komt het allemaal wel heel dichtbij!!

Vandaag ff lekker langs mn oma'tje in amsterdam met mn stiefmoeder afgesproken om ff te gaan shoppen voor iets leuks voor de beeb :D altijd gezellie!

Iedereen hele fijne dag!!

14. Flash

Flash Lid

23 feb 2011
    82
    0
    0
    @ Julia, ja, ben zeer beïnvloedbaar wat de Mac betreft. Uiteraard een Chicken sensation (zonder ui, voor het geval dat ik moet gaan bevallen, zo sneu voor de mensen om me heen dan ;)) met frietjes en mayo, en een McFlurry M&M’s!!!! Dat is echt de beste uitvinding in jaaaaaaren, die McFlurry!
    @ Lovekees, mooie foto! Ziet er zo lief uit, met zo’n tweetjes de baby in wording vasthouden.
    @ Vive, heel begrijpelijk dat je geen nakend dansje hebt gedaan. Niets zo vervelend als straks de paparazzi weer over je schutting hangt.
    Geef je buikje goed de rust he, lekker ontspannen op de bank doet wonderen.
    @ Supernova, aardbeien! Ook lekker, hmmm, misschien strakjes even halen. En spannend he, dat afwachten! Ben er ook wel klaar voor.
    @ Ientje, WHAHAHAHAHA, jij bent toch ook zo gek als een deur, hahahaha.
    @Annelies, blèw geslapen lees ik, dat begrijp ik wel en vooral met wat extra hulp van de gyn om er een feestnacht van te maken, niet fijn! Misschien kan Meid wat zen-oefeningen posten, voor ons allemaal, kunnen we heerlijk slapen met z’n allen!

Ik heb hubbie geïnstrueerd voor een bagel met roomkaas en gerookte zalm na de bevalling, daar heb ik nú al zin in!
    Gisteren het badje en de reiswieg alvast uitgepakt en schoongemaakt. Vanmorgen wilde onze meid in het "zwembadje" :) Dus wij: nee, daar pas jij niet meer in, die is straks voor de baby. Zie je haar denken en dan: "N... past niet, is voor beeebie". Vervolgens dacht ze ook nog dat mama het zeehondje op de zijkant had getekend. Ik: Nee, dat hebben ze in de winkel gedaan. En zij (heel serieus)"Nee, mama maakt!" Naast de achter-het-behang-plak momenten kan ze zooo lief zijn, dan smelt ik toch helemaal hoor.

Nou, ik ga eens wat doen (of niet, ben er nog niet over uit :D). Fijne dag allemaal!

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wakker nachtje hier zeg! Jullie allemaal aan de middagslaap vandaag! Ik heb eigenlijk best lekker geslapen. Ja, stuk of 5x wakker geweest maar dat valt al niet meer onder de categorie slecht slapen.

Mamanini, jeeeee wat breng je mij op een geweldig idee met die bedsteun. Nooit aan gedacht, nooit geweten, kan je die dingen dus ook gewoon bij de thuiszorg lenen? ik ga ze meteen bellen. Lijkt me echt ideaal als je een bed hebt waarvan het hoofdeinde dus niet de lucht in vliegt bij gebrek aan fijne afstandsbediening en andere luxe apparaten. THX!!!!!

16. MamaNini

MamaNini Lid

13 mrt 2011
    51
    0
    0
    Interieurstyliste & Fotografe
    ZH
    Ja goed hè dat dat kan? Ik had een gesprek met de kraamzorg en die komen gratis(!) de bedsteun en de klossen bezorgen en weer ophalen! :$

Wel zo fijn idd een bedsteun vooral met voeden en zo (denk ik) :D en om lekker tv mee te kijken voor nu, haha.

You are welcome ;)

17. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    nou zo te lezen ben ik de enige die heerlijk heeft geslapen, als een roosje...!
    gelukkig niet zo warm meer!
    en hoef er sinds een paar weken niet meer uit om te plassen snacht, ohhh een genot zeg!

denk dat het hier vanmiddag erg rustig is met al die middag slaapjes...hihi!

toen ik van ons zoontje was bevallen, had ik ook tegen mijn vriend gezegd dat ik een italiaanse bol met filet amerikan en uien wou en waar kwam hij mee aanzetten de andere ochtend om half 10 in zh.....juist...yummie!

zag trouwens in het foldertje van c1000 dat de filet in aanbieding is...gemeen hoor!
    maar meiden nog even en dan kunnen we weer aan de zuip en biefstuk enz.

@ientje, whahwhahah! nou zo voelt het wel als je net bevallen bent..whahahah!

ik denk dat ik vanmiddag ook maar eens zo'n waterdichte molton ga scoren bij de hema ofzo! klinkt goed! dat uber charmante blauwe zeiltje vershuift ook de hele tijd.

@mamanini, ohh jij wil dus een badbevalling, klinkt mij ook wel wat, maar vind het alleen zo'n gedoe, dat ding moet natuurlijk in je woonkamer staan, stel je bevalt overdag, moeten je gordijnen dicht..tenzij je mensen wil schokeren,hihi! en zal ook berg geld kosten en misschien moet je wel naar zh.
    maar schijnt wel heel fijn te zijn!

@anneliesje, hoop dat de schade beetje meevalt aan je auto...dure dingen...maar zou niet zonder kunnen!

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Goeiemorgen!

Boehooehhh, ik word vals beschuldigd van valsspelen! Jullie sein nie lief! :(

Marrie, een reet in je maag? Wazda?
    Oh, ieuwl supermarkt shoarma is echt niet te nassen! Ik vreet echt altijd vlees van de supermarkt hoor, maar op een of andere manier weten ze voor de shoarma altijd de vieste stukjes te selecteren! Beeeeehhh! Dus shoarma eten we lekker van de shoarmatent. Scheelt ook weer koken :p

Meiden, ga nou allemaal ff zo'n waterdicht hoeslaken halen, das echt het allerbeste, handigste en je hoeft 'm gewoon niet recht te leggen! Echt, serieus, is de uitvinding van de eeuw! Bij ikea, action, hema, hárstikke toppie! :D

Tja, filet americain, nee. Daar hoef je mij niet voor wakker te maken, sowieso al niet. Vind het heus wel lekker hoor, soms, op een toastje. Maar echnie net als ik bevallen ben! Dus nemen jullie het er maar lekker van, ik vraag lekker om een zachtgekookt eitje :D

Annelies, gulden? Wat is dat? Niet meer doen hoor, is ook helemaal niet meer realistisch nu. Zijn al 10 jaar verder he, de prijzen waren anders ook wel omhoog gegaan. (I know, vast heus niet zo drastisch als dat ze nu zijn gegaan, maar daar kunnen we toch niks meer aan doen)
    Dus ik zeg: lekker naar de markt, daar zijn ze alsnog het aaallerlekkerst! :D
    Oei, auto doet gek, das nie best. Hopelijk valt de schade mee, dat zijn zulke rotbedragen!

Mamanini, de muggen uiteindelijk nog te pakken gekregen? Heb je van die elektrische vliegemeppers voor he, je moet je alleen niet
    af gaan vragen waar dat piepgeluidje nou vandaan komt, maar daar kan Sucre je alles over vertellen :D:p al heeft die wel wat anders (D)aan haar hoofd nu :D;)
    Bedsteun, hendie! Hier niet nodig, wel elektrisch bed. Ideaal, nu al. Beentjes beetje omhoog, hoofdje beetje omhoog, niks geen zuur en kramp! :)
    Over zuur gesproken, heb ik al een aantal dagen geen last van! *knock knock knock* Denk dat beeb nu zover is ingedaald dat dat over is, joepie!!

Flash, oehf, bagel roomkaas en zalm, dat klinkt dan weer wel heeeul erg lekker!
    Hihi, die arme meid van je, mocht ze niet eens in 't badje? :p

Hier ook best ok geslapen, vanmorgen weer heel vroeg wakker, ff teevee gekeken en daarna weer even in slaap getukt. Toen schrok ik wakker van smsje van hub, en even later wéér van mn wekker. Mn moeder zou rond de koffie hier zijn, echt hoor, die heeft meer last van nesteldrang dan ik :p Ik heb nog oude gordijnen liggen, die wil ze graag ombouwen tot een hoes/sprei-achtig ding voor over het logeerbed. Die kan opgeklapt worden, en dan ziet het er wel zo netjes uit. Dus dat komt ze zo doen, maar ik dacht, koffietijd, uurtje of half 10? Nou, mooi niet dus, ik zit nog in mn upje voor niks 'vroeg' opgestaan te zijn. ;) Had nog wel langer willen blijven liggen, had weer pijn in buik, maar nu steken bij het draaien. Niet zo leuk!

Straks weer naar vk'tje toe, ben benieuwd.
    Later!

ps. vief en marrie, jullie mietjes, klik nou gewoon op die link joh, hartstikke interessant! :)

19. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hallo dames,

5 pagina's geproduceerd in mijn afwezigheid, toe maar! Ik zal eens kijken of ik dat bijgelezen krijg en ondertussen ook een beetje kan reageren

@julia: dat googlen op afbeeldingen van een slijmprop had ik al gedaan, te laat voor de waarschuwing... IEL!!!!

@elio: Mooie buik, verder zie je er echt nog superslank uit! Haha die foto van je scheve buik, bij mij zit de baby steeds rechts, laatst stak er links ook nog een voet uit, helemaal geen gezicht!

@vive: in mijn kraampakket zat een matrasbeschermer, zo'n plastic ding. Die heb ik met ducktape vastgeplakt (dat spul is echt overal goed voor). Kraakt bijna niet, en was ook niet zweterig of zo. Tip die ik ergens las is eventueel een handdoek over dat ding leggen als tie teveel kraakt of zweet. Joehoe je schutting staat, geniet ervan!!

@meid: wat heeft jouw vriend voor idee van de bevalling, bloed en andere sappen vliegen in het rond? Niet dat het niet kan hoor, maar toch...

@supernova: leuk koffiesetje, hadden ze geen schoteltjes of ga je straks geen beschuit met muisjes bij de koffie doen ;)

@annelies: spannend, voor jou kan het dus snel beginnen. Maar je weet maar nooit hoor.... Fijn dat je weer thuis bent. Succes met de auto en hopelijk loopt het beter af dan met die van mij.

@ientje: ga ff meedoen met de ranzige praatjes hoor. Ik heb deze week ook af en toe zo'n darm-leeg-sessie. Heb verder nou niet het idee dat de bevalling al gaat beginnen, hoewel het nu bij elke kramp en elke scheet (letterlijk dus) door mn hoofd schiet: zou het gaan beginnen? Grappig dat je moeder meer nesteldrang heeft dan jij. Ik ben mijn maagzuuraanvallen gelukkig ook kwijt nu, relaxed.

@flash: Mooi dat de verbouwing opschiet. Enne, ik vind je vent wel dapper hoor, dat ie er voor je is ondanks dat ie het zo slecht trekt. Nouja hij moet ook wel he :cool:. Mijn man heeft nu nog o zo'n stoere verhalen, maar we gaan zien wat er achter zit (een heeeuul klein hartje, hihihi).

@Bd Fijn dat je weer thuis bent!!

@lovekees: mooie foto!

@mamanini: zo te horen ben jij geen dierenliefhebber :D Of alleen niet als je wil slapen? Badbevalling, kan me voorstellen dat je je daar wat makkelijker in kan ontspannen. Tip (ooit gehoord van iemand): niet op de rand gaan staan (ook niet na de bevalling), dan is je hele huis een zwembad :$

@julia: Ik kreeg bij het halen van de klossen zo'n ding aangeraden door de thuiszorg. Heb em nog niet getest, maar lijkt me wel wat

@meid: ik heb ook heerlijk geslapen, fijn hoor.

Zo ben weer bijgelezen, poeh je bent zo weer een half uur verder. Gister even de stad in geweest, naar de film en toen nog een happie eten. Nog even een vriendinnetje gesproken die even in NL is, woonde jaren in Amerika en nu (met man) in Oslo. Leuk nieuws: ze heeft een baan in Utrecht gevonden dus ze komt weer in NL wonen! Yeah!
    Zo even naar een vriendinnetje om de hoek, kraamkadootjes langsbrengen (kind heb ik inmiddels al 3x gezien geloof ik) en ff bijbeppen.
    Vanmiddag mijn naaimachine maar eens tevoorschijn halen, is hier op het forum een topic van dames die allerlei dingen zelf maken, ga ik ook maar es doen! Was al begonnen met badcapes, straks aan de slag met een spuuglap die over je schouder pas (a la Koeka) en een boxkleed.

20. vive2

vive2 Fanatiek lid

Ha mama's!

Hier ook een waardeloze nacht. Zal de euforie van gisteren wel geweest zijn, datum bevalling én schutting. Heb gewoon een spanningsboog van niks, hehehe.
    Vanmorgen kindertjes naar school gedan en met eggenootmans het euroknallerontbijt bij de Hema gedaan en daarna even wat winkels bij langs geweest. En een jurkje voor na de bevalling gekocht. Lekker leuk.

Anke: wat leuk dat je vriendinnetje weer naar Nerderland komt om te wonen! gezellig! En succes met de creaties vanmiddag! Foto?!

Ien: tis toch een vies plaatje? Ik kan daar niet tegen man. Ik ben inderdaad een sissy, ging al over mijn gier bij het zien van mijn eigen slijprop, laat staan die van 'n ander...
    Beter dat je goed geslapen hebt, ben benieuwd hoe het bij de VK gaat, misschine ben je wel de volgende die gaat bevallen!

MamaNini: owjaaaa! Wat goed dat je 't zegt! Vanmiddag ff de thuisleen bellen en kijken of ze het hier ook komen bezorgen, hihi! wel een luxe hoor.

Flash: Mwoaaaaaah, wat snoepig! Wat lief! Mooi hé, om te zien hoe je kind omgaat met de komst van een baby? Zulke momenten wegen inderdaad erg op tegen de momenten dat je je afvraagt of je kind wel helemaal spoort en of het óóit goed zal komen.. hehe.

Nou, ik ga in de tuin zitten. Met m'n privacy :cool:

Deel Deze Pagina