Nova; nog geen baby? Viv; aftellen meid. Nog max 18 dagen. Annelies; haha je moeder. Ja je kan ook buiten voor de deur staan als je vliezen breken. Dus ja waarom dan niet met auto weg. Hier ook rustig dagje. Vriend werkt vandaag thuis dus heb ik iets meer handen vrij. Heb nog wel steeds last van die boven buik en hoofdpijn. Bloeddruk is gewoon goed. Raar toch?!
Goedemorgen allemaal! Vannacht bagger geslapen zeg, pfoe, last van mijn rug en krampachtige dingen onderin mijn buik en af en toe harde buiken. Maar nul regelmaat what so ever, dus het zullen geen weeen zijn. En nu is het ook weer weg. En dan vanmorgen wakker worden en constateren dat er ingebroken is in hubbie zijn auto, altijd fijn, is al de derde keer in een jaar tijd. Er is een koffertje met schroefmachine weg, maar vooral irritant als mensen niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven en daarnaast mag je dan weer aangifte doen, verzekering inschaklen en nieuwe ruit laten zetten, grrrrrrr! Dus, even een fijne opstart maar komt goed. @ BD, als je het niet vertrouwt en die pijn blijft houden: VK bellen! Mijn zusje had het nl ook (nee, ga je niet bang maken) en bij haar was het in combi met bloeddruk toch een zw. vergiftiging. De pijn bovenin had te maken met verminderende leverfuncties. Ze werd dan ook ingeleid (wel in de 39e week). Hopelijk heb ik je nu niet toch bang gemaakt, sorry daarvoor dan! Maar beter de veilige kant toch? @ Nova, ben benieuwd hoe het bij jou is!
Hey mami's! Ik stel voor om vandaag collectief te werpen. Of iig IK alleen dan. Heheheh. Mijn noot is vrij aankomend weekend, dus dat scheelt alweer verlof opnemen! Yeah, tis juli!! We mogen!! Bd81: inderdaad, blijven bellen bij ongerustheid hoor! Flash: jaa hoorrr. Wat klote! Een schroefmachine (a.k.a accutol??) gejat.. Mijn hemel... Als er nou een laptop, navigatie, Rolex-horloge en die schroefmachine in hadden gelegen, oké... Maar ze breken tegenwoordig voor een pak koekjes je auto al open zeg... Vervelend hoor! Ann: hihihi, dat mamaaatje van jou. Lief! Juul: Beter, een nachtje doorpitten! Poetsze daar, ik ga ook aan de bak! En óók vanmiddag maar naar de Action voor zo'n Ieniaans moltongeval want dat zeiltje is echt niks nee...
Hey ladies! Ik kwam even spieken of er al iemand bevallen is. Lees dat Supernova misschien de volgende wordt. Het is in ieder geval juli, dus dit wordt onze maand Sorry, ga niet overal op reageren, want kleintje in mijn buik maakt het me moeilijk om achter de laptop te zitten. Beweegt veel en krijg veel harde buiken, niet zo prettig Heb ook veel last van menstruatie achtige buikpijn, vooral in de avond. Het zal wel voorwerk zijn denk ik. Nou iederen succes met de laatste loodjes en eventuele bevallingen Volgens mijn mannetje wordt het volle maan geloof ik, dus die vind dit wel een mooie dag voor een bevalling haha. Wie weet dat het helpt de maan? Liefs, Misty
@ Misty, wanneer is het volle maan dan ? Het schijnt wel dat er dan veel vrouwen bevallen. Dus ik ben benieuwd @ flash, achh jakkes wat enorm vervelend. Mensen moeten gewoon met hun poten van andersmans spullen afblijven. Bedrijfsbus van vriendlief is ookal 3 maal opengebroken (toen we nog in onze vorige woning woonden). Al het dure gereedschap voor zijn werk gestolen tot 3 maal toe, om pislink van te worden. @ bd, gewoon bellen als je het niet vertrouwt. @ vive, het zou toch wat zijn als iedereen vandaag een beeb kreeg haha. Dat zou wel wonderlijk zijn hoor (en onmogelijk).
Goedemorgen ladies, Ohh ik heb hubby zojuist al aan het klussen gezet Fijn in de babykamer, commode op wieltjes zetten, stoer en handig. En ik lig weer op bed. Pijn boven in m'n buik/ borstbeen. En vannacht een paar keer wakker door erge pijn. M'n banden doen denk ik heel zeer in bepaalde houdingen. Die hebben door het draaien vast een opkater gehad. Pff au au! (maar morgen alweer 36 weken!!) @leverfunctie: wie had er ook alweer zo'n jeuk aan de handpalmen en voeten? Dit kan ook op een afwijking duiden van de lever. Een vriendin van ma had dat, en werd regelmatig op bloedwaardes gecheckt. Op een gegeven moment moest ze ingeleid worden, Omdat de lever het niet goed trok.... Dus jeuk aan je handpalmen is een serieus symptoom. @bd, hopelijk heb geen zws vergiftiging, maar hou die pijn in de gaten. Komt die pijn niet door verdrukking door de baarmoeder dan?... Want die zit nu tot je ribbenboog. Sterkte! @flash, wat irritant zeg de inbraak! En ook al de 3e keer. Nu diks echt niets meer in de auto laten liggen, of onder een kleed... Oh ja, kan ik me ook inschrijven voor vandaag bevaldag?! Oef nee, ik ga lekker Chillen vandaag. De komende 2 weken hoeft de baby nog niet te komen. Dan kunnen we nog lekker klussen in huis
Noooooovaaa, kom je 's meeeeelden! Nog geen babynieuws?? Mamanini, echt een hele leuke tas!! Superstoer, maar de prijs zal daar ook wel naar geweest zijn Maar je zal er vast wel heel lang mee doen. @ Marrie: knuf! Een 'gewone' baaldag of had het ook nog een reden? Hoe dan ook, niet leuk. @ Eli: oehf, dat klinkt niet zo fijn. Rustig aan meis (hoe vaak heb je dat de afgelopen tijd al gehoord? ) Goed zo dat je je hub aant werk hebt gezet! Chill ze! @ Viv: hm, nog flink aan de rennies dus. Beeh! Alleen snachts? Ik doe niet mee met de multiwerpsessie hoor, ik heb vanavond een bruiloft, en dat is niet naast de deur, uurtje rijden! Dus die van mij MOET blijven zitten vandaag! Ga ik morgen wel, ok? Jeee, het is JULI!!! Deze maand gaan de meesten van ons bevallen! Hihi Annelies, jij ook al een autoverbod? Wie was dat ook alweer nog meer die niet meer 'mocht' rijden van (schoon)moeder? Flash, he bah, wat een kutzooi! Pff en dat voor een schroefmachientje.. Zo bloody hatelijk!! @ Annelies: niks is onmogelijk he Maar het zou wel hééél bijzonder zijn! Hier: ik heb óók al zo heerlijk geslapen vannacht! Kan me niet herinneren wanneer ik de tv heb uitgezet (Armageddon dus bij lange na niet afgezien haha), maar de afstandsbediening lag toch echt aan mijn kant vanmorgen, dus ik heb 'm echt zelf uitgezet! Maar ik werd pas wakker toen hubje weg moest, en daarna zelfs nog even geslapen! Heerlijk, kon ik wel even gebruiken. Vanmiddag richting Ede, vriendinnetje van vroeger trouwt vandaag en ik wil er toch wel heel graag bij zijn. Wie weet wanneer de volgende gelegenheid zich voordoet dat we elkaar zien, voorlopig niet in elk geval. Ga met mn moeder en een vriendin van haar die kant op, vanmiddag al want geen zin in file. Dus daar lekker happie eten en dan naar de kerk en eventjes naar de receptie. Heb mn vluchttas maar even klaargemaakt zodat ik die mee kan nemen, matrasbeschermer er ook maar bijgepropt voor 't geval dat ik ineens leegloop in de auto... Zou toch wel knap lullig zijn, in de auto van iemand anders (hopelijk leren bekleding, haha!) Dus. Zo even een kaartje kopen, en verder niks doen. Voorbereiden op een drukke middag/avond! Laterrr!
vink stom. Stoer dat je naar de trouwerij gaat! Leuk ook, wie weet is het voor even je laatste grote socializer dus geniet ervan!
@Bd Rustig aan hoor en als je 't niet vertrouwt, meteen bellen. Verder heel veel sterkte gewenst. @Flash Oooohh niet te geloven, ingebroken in de auto. Zo'n gedoe ook. Mijn fiets is ook al 3x gejat (waarvan 1x voor de deur), onuitstaanbaar dat mensen niet met hun jatten van andermans spullen kunnen afblijven. @Annelies Volle maan is 15 juli, ik opteer! Hoef ook niet eerder hoor, laat de baby nog maar een beetje groeien in mijn buik @Elio Balen dat alles zo gevoelig is, rustig aan dan maar. En laat je man maar voor je werken (heb die van mij ook al een lijstje gegeven, hihi). @Ientje: Leuk, bruiloft! Rustig aan en hopelijk heb je je vluchtkoffertje en/of matrasbeschermer niet nodig. Is een celstof matje (zo'n onderlegger) niet hanidiger trouwens, die neemt vloeistof op (of bedoel je die?). Straks met manlief naar de fietsenwinkel, fietskarretjes kijken. Verder weinig bijzonders doen, lekker relaxed...
Hm. Ga zo ff kijken in mn kraampakket. Zat al te twijfelen, haha! Staat dat er ook echt zo op, celstofmatje? Ik heb echt zoo geen kaas gegeten van al dat soort troep, zal ik anders gewoon het hele kraampakket ff achterin gooien? Viv, jij wil nog een keer vechten volgens mij he?! Kom dan, kom dan! Zit vanavond in Ede, das stukkie dichterbij toch?
Oja trouwens meiden, we beginnen richting de 5000 berichten te gaan en dan gaan ze dit topic sluiten he.. Zullen we tegen die tijd een topic openen in het 'de mama's' gedeelte? Komen we wel in de knoop denk ik met het andere juli-topic. Iemand een slimme oplossing? *waareenmenszichdrukomkanmaken*
Hey meiden, Geen baby nieuws. Denk dat het een oefenrondje was, houd je alert. Hoe dan ook, nog wel gerommel in m'n buik dus misschien dat het een bevalling a la sucre wordt (een hoop gerommel van te voren en beeb met 2 uur bevallen ), ik zou niet klagen dan. Ien: Ik mocht geen auto meer rijden van schoonmoeder, ikdoelekkertoch! Ik ga een eitje bakken, zin in!
Oef, je hebt ons wel in spanning gehouden hoor Nova! Jammer dat t maar gerommel was. Maar idd, misschien wordt het straks net zo'n bevalling als Sucre, nou daar teken ik ook wel voor! (alhoewel... die zat er ook behoorlijk doorheen op den duur...)
Ha Nova, toch alleen gerommel! Ik opteer ook voor diie bevalling van Sucre, maar ja, dagenlang rommelen is ook geen feestje. Wat dan weer wel een feestje is, is de bruiloft, veel plezier Ientje! Zo, kleine meid gaat haar middagdutje bij opa en oma doen en ik duik er zelf ook even in (toch fijn, tijdelijk naast je ouders wonen in deze periode!) Heel de ochtend al een spierpijn gevoel in mijn rug en geklooi in mijn buik. Ik wrijf er zo vaak overheen dat het net zo'n wenslamp van Aladin is... De beeb wil er volgens mij uit, heel de nacht en ochtend al aan het duwen en woelen, volgens mij heeft hij/zij het gehad daarbinnen. Maar we hadden nog zo afgesproken dat ik morgen bij de 40-jarige bruiloft van mijn ouders kan zijn (ze vieren het klein en thuis), dus nog even blijven zitten beebje! Zondag gaan we er dan voor ! Weltrusten en tot straks (PS titelvoorstel voor nieuw te openen topic: 'Deze maand bevallen zonder vieze praat' weet niet of Ientje dat wel trekt
Daarover zat ik ook al te denken Ientje! Misschien mogen we dit topic nog even aanhouden tot over de 5000 berichten en dan kunnen we daarna een besloten topic of club openen ofzo? Dat kan toch? We hoeven ons niet per sé bij "de mama's" te voegen hoor!
Anke M: volle maan 15 juli. Komt mooi uit, ik had 16 juli bevallen in gedachten dus komt prima overeen Ien: veel plezier op de bruiloft! Nova: he balen, maar goed je bent in ieder geval al in de voorbereidingsmood. Flash veel plezier op de 40 jarige bruiloft. Zal wel een heftig dagje zijn, maar probeer er van te genieten. Tekst topic: de schone juli mama's (zonder vieze praat) Zo vriend is ff de hort op met zoontje dus kan ff relaxen. Zometeen telefonisch spreekuur van vk dus bel dan nog maar even voor het weekend. Daarna ff plat en weer opladen.
Ieuw: andere mama's! Dan heb je het over een scheet en dan krijg je alleen reacties als: "daar heb ik eigenlijk nooit last van..." zo onuitstaanbaar! Noemen we het gewoon "verboten voor andere moekes uit juli" De baaldag bestond uit niks kunnen doen zonder steken, rugpijn en een klein ukkie die heel druk bezig was in mijn ribben en maag te porren de hele dag... Wel de kaartjes geregeld (wordt mooi!), grote boodschappen gedaan (nou ja, hubbie sjeesde de supermarkt door en ik bewaakte de kar en Pepijn ) en wat mensen van de adreslijst gedeleted waar ik na de geboorte van Pepijn toch niks meer van heb gehoord (oud-collega's uit het jaar 0 enzo). Meteen ook maar geboortezegels besteld, scheelt mij weer een ritje naar het postkantoor en verzenden ies graties. Ook staat eindelijk mijn bed op klossen en is Pepijn naar zolder verhuisd (heb hub + schoonpa ff op hun nek moeten zitten, maar dan heb je ook wat ). Mijn taak voor vandaag is de vluchttas gereedmaken. Heb alles wel in huis, maar moet het nog in een tas proppen (tja, ik leg de lat lekker laag vandaag). Maar: eerst een klein tukje, want vanochtend werd ik gewekt door de telefoon :x dus ben nog een beetje moe. Hoop dat die kleine daarbinnen ook ff rustig aan doet, dan wordt het misschien nog wat.
Hallo dames, op deze pagina http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet-97.html#post10288679 mijn creatieve uitspattingen. Rustig hier, iedereen aan d'r middagslaapje?
Owwhh kreun volgens mij ben ik ziek.. Ik heb alleen nog maar geslapen vandaag. Ik was vanmorgen zo misselijk. En kan nu nog m'n bed niet uit komen. Gelukkig hoef ik pas over een uur ik de crèche te zijn. Ik ben zo futloos, slap en wat emo. Gek he. Zou ik 'gewoon' ziek zijn dan?... #enhangtweerteruginbed