Anke: Wauw, wat gaaf!! Zo'n kabouterprint ook, ik zou 'm gekocht hebben als -ie in de winkel lag! Marrie: een productieve baaldag dus... Dat van die boodschappen, same here. Ik sta bij de kar een beetje wazig te zijn en mijn man die laadt in. Super: dat was best ff spannend hoor! Het zal vast niet lang meer duren
Elio: ja, da's ziek! Heb je ook zuurbranden? Dan ist waarschijnlijk de zomerbuikgriep. Van korte duur, maar daarom niet minder vervelend. Sterkte
gistermiddag begon het ineens heel slecht te gaan met mijn zoontje. We hebben een heel spannende nacht gehad, lag kritiek. en nu is het ook nogsteeds spannend hoe hij het gaat/ blijft doen. In elk geval gaat het iets beter als vannacht, maar hij is nogsteeds erg ziek.
Ons Kleintje: Ik denk aan je en duim voor je hummeltje! Viev: Leuke titel voor het nieuwe topic AnkeM: lekker bezig geweest! Leuk! Elio: Bleh@ziek! Rustig aan doen meid, meer kan je niet doen. Lag ik lekker op mijn bed een beetje te snoozen, gaat de telefoon (altijd als ik net even lekker lig). Ik lekker negeren, maar het kreng blijft maar overgaan, dan weer mobiel, dan weer thuis *zucht*. Ik neem op maar op, zus aan de lijn: 'ben je al aan het bevallen, duurde zolang voor je opnam??'. Hoe gaat dat bij jullie? Krijgen jullie ook wel elke dag een telefoontje/ bezoekje/smsje of wat dan ook waardoor je het gevoel krijgt dat degene aan de andere kant een soort van aftasten is of jij aan het bevallen bent. Of heb ik gewoon een ongeduldige familie?
Pffffffffffff, even uitrusten hier. Vanmiddag vriendje op bezoek van zoonlief, heel leuk, maar zo druk! En ook nog een weglopertje, dus ik kon ze niet samen lekker buiten laten spelen... Maar goed. Het kotertje is net opgehaald door zijn mama, ik heb mijn mannetje gebeld en gevraagd friet mee te nemen want ik ga nu dus echt niet nog eens in de keuken staan. Ben gebroken! Ja, nieuw topic, nieuw clubje, bijna 5000 berichten, ik zat er laatst ookal aan te denken. Een besloten groepie hoor, kunnen we er niet bijzetten dat het verboden is voor inbrekers? Ien, je zit nu vast al in Ede, veel plezier op de bruiloft! @Eli, beterschap meid, dit klinkt erg lamlendig! Getsie! Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Hopelijk voel je je snel weer beter! @Anke, cool zeg, hoe krijg je het uit je naaimachine! Respect! Je bent trouwens niet de enige die hier zo crea bea met de naaimachine is, en ook niet de enige die er jaloers op is. Ien? Jij behoort (samen met mij) tot die 2e groep! @Marrie, bah, baaldag! Ik vind trouwens geboortezegels online bestellen wel het uiterste van het uiterste, hahahaha! Cool zeg, wist niet eens dat die dingen online te koop waren! Slaapt Pepijn vanavond voor de 1e x op zolder? Is hij blij met zijn nieuwe kamer? @Nova, blijft dus nog even spannend. Goed voorwerk geleverd gisteren dus? Hopelijk maakt het dadelijk het echte werk wat minder pijnlijk @Ons Kleintje, jeetje wat heftig meid! Hoe kwam het dat het ineens zo slecht ging? Iets van een infectie opgelopen ofzo na de operatie? Pff... wat een onzekerheid voor jullie. Ontzettend veel sterkte, hopelijk knapt het mannetje beetje bij beetje op en gaat het vanaf nu bergopwaarts. Veel succes! @Flash, wanneer gaan jullie ookal weer verhuizen? Je zit nu tijdelijk naast jouw ouders toch? Wel erg handig inderdaad, ukkie voor een middagdutje naar de buren en jij lekker je nest in! Heerlijk! Hadden jullie nou al een huis gekocht waar jullie later heen verhuizen? Ben het even kwijt, dus help me op weg @Bd, hoe is het met het buikje? Minder pijn of houdt het aan? En nu? Nu duik ik even naast mijn mannetjes op de bank, kan ik nog net een verhaaltje van sesamstraat meepikken, en daarna zap ik vrolijk verder naar Animal Planet. Best educatief toch en voor mij ook nog eens leuk.
Was net even overdonderd, mn directeur stond op de stoep. Had ik ff niet verwacht. Gelukkig wel met leuk nieuws, hij kwam de brief over de winstuitkering brengen . Erg aardig van hem, om die even langs te brengen. Moest ik em ook nog meteen wegsturen, stonden op het punt om weg te gaan, hadden een afspraak. Gelukkig moest ie zelf ook meteen door.
Kleintje: oei heftig! heel veel sterkte en zoals je ziet denken we allemaal nog aan je hoor!! Anke; haha was ff schrikken dus van je directeur, maar goed nieuws. Hier niet veel verandering. Nog steeds last van pijn boven in buik en wat hoofdpijn. Belde vandaag tijdens spreekuur maar werd niet opgenomen (gebeurt alleen als er veel bevallingen tegelijkertijd bezig zijn en ze dus alle mankracht kunnen gebruiken). Kan wel op spoednummer bellen maar er is niet veel verandert tov van de week, dus denk geen reden om spoednummer te bellen. Vraagje voor meiden die al een kleine hebben; hoe kijken jullie tegen deze bevalling aan als je er al (of meerdere) achter de rug hebt? Ga er wel een heel stuk anders in dan bij eerste. Toen was ik mega nuchter en zou het allemaal wel zien. Vind het nu toch een stukje spannender.
@ ons kleintje, jeetje dat is eng zeg Enig idee waar dit vandaan komt of tasten de artsen een beetje in het duister ? Ik hoop dat je mannetje er snel weer bovenop is. @ nieuwe titel, geen idee eigenlijk. Ik sluit me gewoon democratisch aan met bij de rest. @ anke, de directeur van ons bedrijf mag zo ook wel bij mij langs komen haha. Dat zijn nog eens goede nieuwtjes. @ elio, beterschap. Hopelijk voel je je snel iets beter. @ supernova, heel erg bekend die telefoontjes (en hier dus ook smsjes). Ik word er nu al knetter van en heb het vermoeden dat het alleen maar erger gaat worden. @ julia, vanaf 4 juli is animal planet er 's avonds niet meer Discovery heeft besloten dat er 's avonds een soort vrouwenzender of zo komt. @ auto, ons autotje staat weer bij de deur, maar hij doet nog gek :x. Ik ben pissed en baal gigantisch. Hij geeft geen storingen aan en er branden geen gekke lampjes, dus wat het is geen idee. De computer zegt ook dat er niets is, maar toch rijdt hij niet goed. Garagemeneer gaat verder zoeken (ben benieuwd hoeveel centjes dit nog gaat kosten).
Ehm.. lekker aardig zijn jullie hier over de andere Juli mama's! Had me hier in het begin ook aangesloten, maar ben blij dat ik niet heb doorgezet om bij jullie door te blijven praten. Beetje kinderachtig hier...
Kwam ook even spieken @Rono, volgens mij bedoelen ze mama's in het algemeen en niet perse onze club juli mama's Lijkt me een goed idee om een eigen besloten club te openen als je niet tegen andere mama's kan
Ohh nou oke dan ligt het aan mij haha Zullen de hormonen wel zijn. Kwam hier eigenlijk alleen ff iedereen succes wensen in onze maand.
Hee dames niet katten hoor, we hebben elkaar hier hard genoeg nodig voor steun, begrip, hormoonuitbarstingen, egoberichten, ervaringsuitwisselingen en vieze praat! Hihihi, het is alleen wel de bedoeling dat je wel meedoet als je meeleest. Ik voelde me in ieder geval heel welkom hier. @Ons Kleintje, wat een tegenvaller met je zoon na de goede operatie, ik hoop dat het snel weer goed gaat en je weer vooruit kan kijken. @SuperNova, hier een koelbloedige familie maar de verwachtingen zijn gemanaged, ze weten dat ik niet ga bellen met babynieuws tot na de bevalling. Als mijn man gaat bellen naar ze zal het eerder het geval zijn. @Julia Die zender heet tcl, series staan als op tcl.nl, zei me nog niet zoveel, maar es kijken volgende week @Annelies, wat raar en irritant dat je auto nou nog niet ok is, lekkere timing ook. Zo pizza eten, we hadden nog deeg in de vriezer maar dat moet je eerst ontdooien voordat je het kan uitrolllen, beleggen en bakken... Dus nu heel ongezond aan de toastjes met kaas, ach het is weekend...
zo zeg kletskoppen! hihi vandaar die bijna 5000 berichtjes al! toch wel goed van ons he, al dat geklets! maar lijkt me een leuk en prima plan om straks verder te gaan [met diegene die dat willen natuurlijk]! ik doe mee! vandaag even wezen shoppen voor een nieuwe stoel, hadden paar wk geleden nieuwe bank gekocht maar konden niet een mooie stoel vinden. en die hebben we nu! stoel komt over week of 6. en denk rond die tijd de nieuwe bank ook! yeehhhh eindelijk! ben al paar jaar uitgekeken op deze, vooral sinds ons zoontje eris, stof is toch niet zo heul erg praktich met kids...plasjes, snoepjes, melk en spug erover....nee, word ie nie echt beter van.... alles rustig hier nog??? bij mij wel, wel regelmatig wat harde buiken, ook in rust, regelmatig beetje ongesteldheid gevoel maar verder eigenlijk niks. maar morgen alweer 39wk, baby mag komen! in idd het is juli babyboom maand voor ons! he sucre, jij bent eigenlijk zo ineens een juni mama geworden... fijn dat alles goed gaat! lekker genieten! bd, oh vervelend dat je niemand aan de lijn kon krijgen. als je er geen goed gevoel bij hebt gewoon het spoed nummer bellen hoor! en over je vraag, ik heb eigenlijk dat de hele zwangerschap ontzettend snel gaat. nu alweer uitgerekend...????!!!!! verder ben ik erg benieuwd hoe deze bevalling zal gaan, maar er tegenop zien, nee, niet echt. zal er toch uitmoeten he, hihi! en dat kunnen wij vrouwen prima! tjakka! haha... ons kleintje, ik hoop dat je zoontje snel weer opknapt! ik duim verder voor jullie! heb een heleboel terug gelezen, maar weet echt niet meer wat iedereen schreef, dus hierbij mijn excuses...
Hee meiden, het is juli hoor!!! Ga eens bevallen!! Supernova, jammer dat het niet heeft doorgezet. Maar wie weet doet al het voorwerk wel wat! En beval je net als ik, haha.. Ons Kleintje, jeetje meis, wat een spannende en moeilijke tijd voor jou. Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk gauw weer positieve berichten! Vive, leuke naam voor onze mamatopic! Hier alles super, heb tieten als Lola Ferrari . En idd, kan dus niet meer op mijn buik liggen. Met Daan gaat het super, hij is al weer aan het aankomen, gaat snel! Onze kraamzorg is ook geweldig, zo'n gezellig mens, net zo oud als wij. Vandaag voor het eerst beneden geweest, gaat best goed, al ben ik nog wel wat slapjes. En zonet de geboortekaartjes gekregen. Zo gaaf!! Moest er spontaan van janken! Of zijn dat die beruchte kraamtranen Even een foto spammen van mijn mannetje. Hij is zoooo mooi! Een hele kop vol zwart haar. Zo grappig, aangezien ik superblond ben. En ik kan gewoon een staartje in zijn haar maken. Hier is hij net geboren en dus nog flink gestuwd.
huh??? ik snap er nu even niks van...maarre waar gaat dit hierboven over...??????????? [dat over die inbrekers en mama's ofzo??]