Juli 2011 Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nina1982, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    wouw sucre, dat hebben jullie toch mooi gedaan! wat een lekker kereltje!
    maak je ook een foto van je geboortekaartje. wij willen zien zien zien....

hahaha!

oja vive, die naam vind ik prima! maar is het zo als we op die 5000 zitten hier ineens niks meer kunnen??? i dont know???

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    @Lola ehh Sucre, wat een mooi ventje! En nu al weer aankomen, hij doet het heel goed (en jij hebt slagroom, hihi).

@Meid, Tsja.... laten we ons maar bezighouden met onszelf en onze eigen scheten en slijmproppen :D

OMG de keuken is ontploft! onee, mijn lief heeft gekookt...

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @ Anke, hmmm pizza dat is lekker. Toastjes met kaas is wat minder voedzaam, dan maar naar de gele M ??

@ meid, geweldig dat je een goede stoel hebt gevonden. De levertijd valt echt nog mee. Hier is alles een beetje aan het rommelen, maar dat doet het het al langer.

@ sucre, wat is daan een plaatje. Hij heeft echt een geweldige bos met zwart haar zeg :eek: Hoeft helaas niets te zeggen over zijn haarkleur later, mijn zussie is van pikzwart naar hoogblond gegaan haha. Ennuh ookal kun je een staartje in zijn haar maken, dat doe je je arme jongen toch niet daadwerkelijk aan he :p

@ anke, succes met opruimen...

4. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hihi tja idd anke, misschien moeten we een bewaakt iets openen ofzo...

5. vive2

vive2 Fanatiek lid

Sucre: Waaaaaaaaaaaaauw! Wat een mooi kindje! Zucht, smelt, kwijl! *stikjaloers*

Wow, je trekt wel heel snelle conclusies zeg. Met "de mama's" wordt het topic dat in topictitel "de mama's" (het logische gevolg van het topic: "bevallingslijst forum") staat bedoeld. Je inlezen in een topic voordat je met commentaar aankomt wil dit soort situaties nog wel eens voorkomen, overigens.

Maargoed, ontopic maar weer!

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    @Meid Het zal me echt worst wezen wie hier mee leest. Kan me voorstellen dat dat niet iedereen aanspreekt, tsja, pech....

Lekker hoor zelfgemaakte pizza maar zowel de keuken als ik zitten nu onder de tomatensaus ;) really charming

Waar komt het nieuwe topic te staan?

7. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ Ons Kleintje: aah, wijffie toch, wat een ellende! Hopelijk gaat het snel weer beter met je ukkie. Ik duim voor jullie!

@ Sucre: wouw, wat een kerel! Ziet er net zo stoer uit als Daan klinkt.

@ meelezers: ik snap dat je ons niet begrijpt, wij zijn echt héél ingewikkeld :D:D:D

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    "proest!" Houdt zich heeeeeeel erg in om misvattingen te voorkomen!.....

*telt tot 10 en terug.........*

@Nee hoor Meid, je kan best over de 5000 berichten gaan, maar het is de bedoeling dat je na de 5000 een ander topic opent.

@Sucre, wat een KANJER! Knappe vent heb je daar op de wereld gezet zeg! Goe gedaan! *trots op joe!!!!!!!!!!!!!!*

9. vive2

vive2 Fanatiek lid

Go Juultje! Jij-bent-sterker-dan-de-scheldkanonnade! :D :D

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    :D :D :D :D

owww heb ik me toch bijna versproken over de naam. Het ging nog net goed, pfff

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sucre; wat een lekker kereltje! Om trots op te zijn!

Anneliesje; oeps ging dus net goed?

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Ja het ging echt net, net, net goed :cool:

oww ik was nog even aan het teruglezen en kwam de vraag tegen hoe het met mijn kies ging. Die is nog steeds pijnlijk, maar dat vind ik ook niet gek met wat ze heeft lopen doen. Ik wacht een weekje af en zie dan wel verder.

Ik zit nog steeds in een baalmodus en ben behoorlijk kortaf/bitchy merk ik. Stomme, irritante auto, zonde van mijn zuurverdiende centjes :x Vriendlief komt dan met van die super-ow-zo-mannelijke-totaal-ongeschikte opmerkingen aan en probeert me zo uit het dal te halen, maar dat komt ow-zo-verkeerd aan op dit moment. Dus die is maar effe af gaan koelen boven :)

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    De laatste Juni mama is bevallen!! Nu is het aan jullie!! SUCCES!!!

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    ;)

@Annelies, ik snap! Wat giga klote gewoon! Staat die nu alweer in de garage? Wanneer weet je meer?

@Lan, kijk! Wat lief dat je dat even komt zeggen! Dank je wel!!!!! En geniet van je ventje! :)

15. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    hihi nou nu is het echt onze beurt he, nu de laatst juni mama bevallen is...wie en wat is het eerste babytje wat in juli geboren word?
    *leuk dat je het komt melden, haha moeten wij ook gaan doen bij aug.*

@anneliesje, moeilijk he, de naam voor je te houden, nog eventjes volhouden hoor en dan mag iedereen het weten!
    gebruiken jullie de naam thuis ook al voor het kindje??

te begrijpen hoor dat je je k*t voelt, rustig aan! knuffel!

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wat namen betreft, oeps Annelies, ging dus net goed?! Enne... Sinds een uurtje hebben ook wij besloten hoe ons prulleke (of spruitje, vive???!! :) ) gaat heten als het een jongen is. Beter laat dan nooit toch? ;)

17. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Wow Juul das redelijk op tijd nog ;)
    Wel fijn dat die knoop ook doorgehakt is.

@sucre, smmmmelt smmmelt wat een mooi ventje!!
    Ik kan me nog totaal niet voorstellen hoe het voelt om een zoon te krijgen, maar ik heb er zo'n zin in!
    Zeker na al die positieve (Lola) verhalen en positieve ervaringen.

Ik zit nog best in een dip, door persoonlijke omstandigheden en dan ook nog lichamelijk bagger zijn.
    Dikke vette huilbui, en hubbby kon er niet goed over praten...
    Dan maar weer bij de professionals proberen de woorden eruit te krijgen maandag :(

M'n dochter hoorde ik toevallig wat jammeren toen ik net in bad wilde gaan.
    Dus ik ga checken, heeft ze overgegeven in bed.
    Haar hele hoofdje zat eronder, en het bed.
    Ahh Ze is zo schattig en zielig dan.
    Ik heb dur lekker gewassen,
    En hubby de lakens laten doen (Ahhh)
    Ze ging gelijk weer slapen.

Ik lig ook weer in bed.
    Drukt jullie baby ook zo op je blaas en under Parts dat t echt stekend zeer doet? Bij mij wel zeg.
    En dan moet ik plassen, maar komt er haast niks... Pff

Oh ja, de baby ligt 99% zeker nog koppie onder!
    Dat voelt erg geruststellend.

Oh wat had iedereen ook alweer geschreven?...
    Sorry, ik heb t niet goed bij gehouden.
    Hopelijk heb ik morgen weer meer fut.
    Als de zon maar schijnt, dat scheelt al 50%

Slaap lekker voor nu.

18. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Sucre: wat goed dat Daan al weer aan het aankomen is. Fijn zo'n gezellige kraamzorg! Oohh, en die foto's van Daan! Wat een knapperd!

@ AnkeM: Keuken ontploft als lief heeft gekookt, zo gaat dat hier ook. Vriend mag al een poosje niet meer koken van mij.

@ Verspreken: hier ook een paar keer bijna gebeurd hoor, iedere keer weten te redden zodat het niet opvalt. Maar nog een reden waarom beeb mag komen ;)

Eergister stond mijn moeder met de naamslinger in haar handen. Mam: 'Goh wat leuk, heb je een slinger gemaakt?' Ik: 'Ja, een NAAMslinger, dus leg maar gauw weer weg!'. En toch zag ik haar iedere keer loeren naar die slingers, hahahaha. Ach, een beetje pret mag toch wel :D.
    Mijn vader zit ook steeds te vissen 'alles al helemaal klaar voor het mannetje?' of 'Is het bedje al opgemaakt voor de kleine meid'. En dan hoopt ie dat ik niet oplet en dat ie me kan betrappen op een verspreking. :p

Oh, nog iets. Van de week sprak ik mijn schoonvader. Hij vroeg me of we gingen bellen als de bevalling begon, dan zou hij en schoonmoeder naar het ziekenhuis kunnen komen. Ik hem dus duidelijk gemaakt dat we wel bellen als beeb er is EN als ze mogen komen (dus als wij met z'n drietjes een beetje zijn bijgekomen, opgefrist, en kennis hebben gemaakt met elkaar). Maar later staat vriend dus aan m'n schoonvader te beloven dat we bellen als het begint :$.
    Mijn schoonvader is een lieverd hoor, maar ik ken hem al te goed. Ook al zegt ie van niet, die staat 5 minuten na dat eerste telefoontje al in het ziekenhuis te ijsberen voor de deur.
    Hoe ga ik dit nu weer recht trekken? Morgen maar even praten met vriend.

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    soms ben ik wel lief :p.. ik probeer te genieten maar veel problemen met ons kleintje helaas.. maar komt wel goed heeft tijd nodig...

Bedankt in ieder geval

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Lan; erg lief bedankt! Gefeliciteerd nog. Hopelijk gaat alles nu beter

Wij moeten nog maar zien om allemaal in juli te bevallen. Ik zie mezelf al weer 10 augustus ingeleid worden ofzo ....

Deel Deze Pagina