goedemorgen! yehh het zonnetje schijnt hier al lekker! wasje zit al in de wasmachines, dus kan straks lekker buiten drogen! straks nog even wat bloemetjes halen voor in de voortuin, mijn vriend gaat nog even de kozijnen boven schilderen en dan, dan kan de baby komen en ben ik er klaar voor! @gelukkig julia, jullie beeb krijgt dus een naam! voor een meisje hadden jullie al een naam? wij hebben hier ook een meidennaam maar een jongens naam, moeilijk hoor! we hebben er 2 nu vind ik de ene mooier en mijn vriend de ander, maar ik vind die ander iets 'te populair'. dusssss.......lastig! @elio, ohh wat zielig van je meisje! hoe is het vandaag met haar? @supernova, ieehhkksss, help! hopelijk heeft ze de naam niet kunnen lezen! hihi nee, ik zou ook echt mijn ouders of schoonouders er niet bij/in de buurt willen hebben! gelukkig zie ik dat die van ons ook niet doen! wij bellen misschien mijn ouders wel op voor ons zoontje op te halen, maar weet zeker dat ze daarna weer gewoon weggaan. en dan idd als we beetjes zijn bijgekomen, is iedereen welkom! @bd, 37wk! gaat idd snel! vanaf nu mag je thuis bevallen.bij mij staat er al 39wk onder en als ik dan die aftel dagen zie....begint het echt dichtbij te komen, kan elk moment gebeuren al denk ik dat hij of zij ook nog prima zit hier...hahahahaha!
@Julia, wij hebben ook net besloten wat de jongensnaam gaat zijn. Nu nog een tweede naam... @Elio, gaat moeizaam bij jou, hopelijk maandag weer wat beter. En wat sneu voor je dochter, alles onder. Gelukkig was d'r mama dichtbij. En gelukkig ligt de baby nog zoals tie moest liggen! Ja die druk voel ik ook, niet altijd. Meestal wacht ik ook even met plassen anders zit je weer voor niks. En soms is het dan rennen naar het toilet... @SuperNova De keuken was snel weer opgeruimd, het viel mee.... Hihi grappig dat je moeder zo nieuwsgierig is, klinkt heeeeel bekend! Alleen weten wij zelf ook niet wat het wordt, kunnen we het ook niet verklappen. Wij hebben alle familie ook verteld dat we pas bellen als we bezoeksklaar zijn, vonden ze prima. Wat (nog) niet weet, wat niet deert en anders zitten ze thuis maar te wachten tot we nog een keer bellen. Lijkt me verstandig om nog maar even met je vriend te praten, je hebt al genoeg aan je hoofd en dan hoef je niet nog es te weten dat er mensen naast de deur staan te trappelen om naar binnen te mogen. Kans is groot dat tegen de tijd dat ze naar binnen mogen ze na 10 minuten weer buiten staan omdat je eerst een uurtje wil slapen. Mijn moeder (ja die nieuwsgierige) zei zelf al dat ze liever had dat we bellen en dat ze meteen in de auto kunnen springen dan het hierboven geschetste scenario. Misschien een goed argument richting je schoonvader. @Bd Toch lastig he, niet precies weten wanneer het begint. Maar 37 weken, dat vond ik zelf wel een echte mijlpaal! @Meid Herkenbaar, geloof dat spruitje hier ook nog wel lekker zit. Geen voortekenen, wel ingedaald. Ach ja ik vermaak me prima dus we wachten rustig af. Es kijken of ik over een week nog zo geduldig ben Lekker dagje hier, zon schijnt. Heerlijk geslapen weer. Zo es wat activiteit ondernemen, wasje doen, douche/wc poetsen, even naar de winkelstraat. Poeh poeh het leven is zwaar zeg....
Tjeuuuuuumig zeg wat typen jullie een hoop als ik 1 middagje en een avondje de hort op ben! Haha, en nog bijna een bitchfight ook hier *houdt wijselijk haar smoel * Ik kom later wel weer ff bijbeppen, nu eerst hubbie eens zoeken want die was de schuur aan 't opruimen (jep, echt nesteldrang ) maar volgens mij is tie onder het puin verdwenen Dan ff boodschapjes doen zo, en lekker rustig aan doen rest van de dag. Maar ben dus niet bevallen tijdens de bruiloft Oja, Sucre, wat een prachtig ventje heb jij op de wereld gezet! ZWIJMELLLL! En hij doet het al goed op je slagroom dus, super!! Knuffel se!
O, heb nog gauw ff zitten kijken, volgens mij gooien ze 'm toch gewoon dicht hoor als we op de 5000 berichten zitten. (zie http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/187885-maximaal-aantal-berichten-onderwerp.html ) Zullen we dan maar een besloten clubje oprichten? Iemand ervaring mee? Zal dalijk al die voorbijgekomen titel opties ff op een rijtje zetten, kenne we stemme
ientje, ik heb er geen ervaring mee. maar ik vind het prima, misschien moeten we het al wat eerder oprichten want we zitten nu al op 4809. dan is die 5000 er zomaar met al dat geklep van ons, hihi! en je hubby met nesteldrang, perfect toch! lekker laten gaan joh, is die schuur ook weer eens opgeruimd! af en toe ff koppie koffie brengen....
oh sorry.. (grapje) Jij bent dus ook te vroeg bevallen! @all inmiddels knapt mijn zoontje steeds beter op, maar spannend blijft het aankomende dagen wel. Hij is nogsteeds erg ziek, maar het is ook een ingrijpende operatie geweest en ik had ook niet de verwachting dat hij ineens weer beter zou zijn. Maar ook niet dat hij het zo slecht zou gaan doen. Bloedwaarden zijn goed, ze houden zijn wond goed in gaten want die is rood, dus krijgt hij langer antibiotica tegen infecties.
@ verspreken, jeps het ging net goed. Ik kon er nog net een ander woord van maken haha. Partnerlief zat mij al aan te kijken van ohoh nu zullen we het gaan beleven haha. Gelukkig dus niet gebeurd en hopelijk gebeurd het ook niet de laatste weken. R. heeft nogal de neiging haar naam hier thuis te noemen, dus daar komt het vast van (handig om hem de schuld te geven haha). @ Lan, wat vervelend dat het nog niet zo goed gaat met je beeb Dat wens je echt niemand toe, hopelijk gaat het steeds beter. Lief dat je even komt vertellen dat de juni mama's klaar zijn (dat is trouwens best snel al). @ julia, wat lekker dat jullie de knoop hebben doorgehakt voor een jongensnaam. @ elio, dikke knuf vanuit Steenwijk. Hopelijk gaat het snel beter met je dip, maar enorm vervelend dat je niet goed je verhaal kwijt kunt. Hier drukt de beeb ook erg van onderen, maar plassen gaat nog steeds goed. Wellicht dat je even voor de zekerheid een plasje bij de huisarts kunt inleveren ? Als er haast niets komt dan kan dat ook wijzen op een blaasontsteking (zonder dat je verder symptomen hebt). @ supernova, oeps dat van die naamslinger is toch echt wel kantje boord geweest haha. Ik kan me voorstellen dat ze enorm nieuwsgierig zijn (dat zijn ze bij ons ook). Ik heb aangegeven dat ik pas bel als de uk er is en wij er aan toe zijn om te bellen. Mijn mams accepteerde het met morren hihi. Schoonmams hoef ik al helemaal niet zo snel te zien (niet zo'n hele goede band). @ bd, 37 weken alweer, jeetje wat snel. Hier alweer bijna de 36 weken, pff onvoorstelbaar he. Ik bedacht me van de week nog hoe verbaasd ik in december was en nu is het alweer bijna zover. Jullie zijn er dus ook bijna uit qua namen. @ anke, gelukkig dat hij er niet zo'n bende van had gemaakt en dat het meeviel. Geniet van je dagje winkelen/poetsen/wassen etc. @ ientje, heeyy jij bent er ook nog haha. Ja dat is nog eens wennen als je zomaar weg bent he. Weet je direct wat anderen doormaken als ze een avondje niet reageren Titels, maakt me niet uit wat het gaat worden, zolang het maar een gezellig clubje is. @ ons kleintje, wat mooi dat het beter gaat met je kleinste zoontje, maar het lijkt me wel eng dat de wond zo rood ziet. Hopelijk knapt hij snel wat meer op. @ autotje, we zijn vandaag naar de officiele dealer gegaan. Ze zijn tot een erg leuke conclusie gekomen met zijn allen en dat is dat ze het niet weten! Theoretisch gezien zou het een bepaalde lamba-sonde kunnen zijn of zo, maar volgens de computer werkte deze goed. De echte dealer wist het dus ook niet en nu kregen we als advies (jaja moet je echt tegen een zwangere vrouw zeggen) we moesten dus maar wachten tot er een lampje ging branden. Goh ik kon mijn mond nog net dichthouden Onze garagemeneer even gebeld en deze gaf aan dat hij verder op onderzoek uit ging, omdat dit gewoon niet hoort. Dus we zijn er nog niet klaar mee lol Verder boodschapjes gedaan en een heerlijke watermeloen gehaald (jummie). R is nu aan het schoonmaken, omdat ik uitgeput ben van het uurtje winkelen en hij heeft me bevolen op de bank te gaan hangen. Straks komt schoonmams langs, dus de stofzuiger en de kattenbakken moeten nog even worden gedaan, maar dat hoef ik dus niet te doen
Hm. Suikerdalletje. Kom later weer terug. Besloten club: JAA! Btw. open maar, dan meld ik me gelijk aan heur!
@ Ientje: Fijne avond gehad? @ Ann: Pfff, lekker advies heb je gekregen van de officiele dealer, daar kan je nou echt wat mee! Watermeloen klinkt lekker! Ik ben net in de supermarkt geweest, wilde ook vers fruit inslaan, maar niets lekkers te vinden daar, alleen maar appels. :x Vandaag heb ik trouwens weer een geboortekaartje ontvangen van de pufclub. Is nummer drie alweer, nog 7 te gaan! Ik heb met vriend gesproken over zijn ouders zo vroeg bellen. Hij denkt er alleen anders over dan ik. We hebben het nu als volgt afgesproken: als hij op dat moment wilt bellen, dan mag hij bellen. Maar schoonouders mogen niet eerder komen tot wij dat gezegd hebben (dus nogmaals gebeld hebben). Tja, het is een beetje geven en nemen, denk ik dan. Ik heb tenminste duidelijk kunnen maken hoe ik erover denk. En ik kan altijd nog aan de verpleegster vragen om de ouwe lui de deur te wijzen Net wat boodschapjes gedaan, wat een drukte in de supermarkt. Het is gewoon bijna niet te doen als zwangere, mensen rijden gewoon op je in met hun winkelwagen . Ach, ik heb het weer overleeft. Nog steeds af en toe krampen hier trouwens, en redelijk wat harde buiken. Straks twee vrienden op bezoek, gaan we kolonisten van Catan spelen, dus dat zal vast gezellig worden.
Goedemiddag, @OK: Oh jeetje, hopelijk gaat het snel beter met de kleine vent. Wat hebben jullie toch veel voor je kiezen gekregen en wat blijft het spannend. Ga weer voor jullie duimen dat alles goed komt! @Supernova: Jammer dat het rommelen gestopt is. Hier 's avonds en 'snachts ook steeds veel gerommel, een druk kleintje, veel harde buiken en menstruatie achtige buikpijn. Het zal wel oefenen zijn denk ik. Mijn familie is ook behoorlijk ongeduldig, dit omdat zij volgende week vrijdag op vakantie gaan. Ik hoop dan ook daarvoor te bevallen, maar ja, kan het helaas niet plannen haha. @Sucre: Wauw, wat een mooi ventje. En dat haar! Geweldig. Je ziet ook echt dat het een jongentje is, zo leuk. Fijn ook dat alles goed met jullie gaat en dat de kraamhulp een gezellig mens is hihi. @Eli: Herkenbaar dat de beeb zo op je blaas drukt. Hier ook geregeld zo'n nare steken in mijn kruis, Lijkt net of ze er met haar vingers in zit te prikken haha. Rot dat je jezelf zo ellendig voelt. Hopelijk gaat het snel wat beter. @Anneliesje: Balen van je auto. Kan me voorstellen hoe rot je je voelt als je er al je centjes in gestoken hebt, bah! @Julia: Fijn dat jullie uit de namen zijn. Ik ben blij dat we alleen een meisjesnaam hoefde te bedenken. Althans, ik ga er nu toch wel echt vanuit dat het klopt wat ze gezien hebben met de pretecho met 29 weken, anders staan we raar te kijken bij de geboorte haha. @Anke: Zie dat jullie ook uit de naam zijn, fijn! Succes met de tweede naam zoeken. @Aambeien: Iemand ook ervaring mee? Tijdje terug werd er geloof ik ook over geschreven. Nou hier zijn ze ook aanwezig en ik moet zeggen dat ik er echt behoorlijk last van heb. Doet zo'n pijn met lopen en zitten. Gebruik al wel vochtig toiletpapier en heb van die zalf, maar werkt voor geen meter. De VK zei dat ze er niets aan doen voor de bevalling, omdat het tijdens de bevalling zeer waarschijnlijk toch weer terug komt of erger wordt. Fijn vooruitzicht dus bah! Iemand nog tips tegen de pijn? Nou ik ga er weer weg van. Zo op de koffie bij schoonzus, omdat ze geslaagd is en vanavond op feest bij iemand die 50 wordt. Nog een drukke dag dus.
Zo. Daar wazzemeweer, net terug van boodschapjes doen, gelijk ff één en ander ingeslagen aan diepvrieszooi, dan hoeft hubbie straks alleen maar wat uit de dv te trekken als ie honger heeft (of ik ) Eerst de vriezer even uitgezocht, lagen zoveel dingen al veel te lang in dus die moesten echt de container in -ZONDE!!!!!!!!!!!!!!!- maar zo konden we wel gelijk de vriezer weer volstouwen met nieuwe troep (ah dus dat is de betekenis van vicieuze (schrijf je dat zo???) cirkel ) En nu kan ik weer fijn even bijschrijven @ Marrie: aha, dus jíj bent de boosdoener niet meer zulk soort dingen zeggen hoor, of op z'n minst wat duidelijker zijn over wie het wel gaat Okeeeeee ik zal nu ophouden Helemaal niet leuk. Heb je nou je vluchttas al ingepakt? @ Anke: wauw, vet gaaf, zelfgemaakt boxkleed!! Slim van jou, dekbed bij ikea halen! Hmm.. wij hebben nog een paar ouwe dekbedden liggen die we eigenlijk nooit gebruiken, ga het onthouden! @ Eli: o meid, voel je je alweer wat beterder? @ Marrie en Viv: hoe doen jullie dat? Met die boodschappen? Hier is het: hub duwt de kar, komt een bekende tegen en blijft staan, en ik loop de winkel door voor de boodschappen! Doe ik toch iets verkeerd volgens mij... @ Kleintje: he gatverdamme, wat eng! Lees dat het nu wel weer beter gaat, maar jeemig wat spannend. Ik duim hard door hier voor een spoedig herstel voor je kleine mannetje. @ Nova: haha, die zus van je, ik geloof dat mijn zussen dat niet hoeven te doen hoor. Vind ik niet echt nodig! Ga ik ze ook gelijk vertellen zodra ze dit soort fratsen gaan uithalen! Maar volgens mij weten ze het wel. Heb ook al wel wat hints gegeven aan mn (schoon)familie over dat soort dingen, ze weten dat we bellen zodra ze mogen komen kijken. En dat is -neemikaan- ongeveer een uurtje nadat de kleine op de wereld gekomen is. @ Julia: hm, das niet fijn, een weglopertje. Gelukkig is het goed gegaan Waren de frietjes lekker? Tss, mc Donalds èn frietjes, in 1 week! Wedden dat jij een enorme pens hebt nu? Hihi, ja Juul, wij behoren samen tot de wij-kunnen-niet-naaien-maar-zouden-het-best-willen-kunnen-club Jammer hoor dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, konden we samen op cursus @ Bd: hoe gaat ie vandaag? Vk nog gesproken? @ Annelies: gatsie zeg wat een rot auto heb jij! Kan me voorstellen dat je er flink de balen van hebt. Zo raar, als die monteurs dan niks kunnen vinden he.. Hopelijk komt t toch ineens boven water en blijkt het iets heel simpels te zijn wat niet veel kost! *slaat een hele hoop tekst over, want daar ging ik het niet meer over hebben* Ohhhh kom ik de foto's van Daan weer tegen, *melting again* Zo leuk, zo'n bos met haar!!! (hoef ik niet op te rekenen, bij ons in de familie worden echt alleen maar kinderen met een kale knar geboren ik zou gek opkijken als er ineens haar opzit bij die van ons hahaha) Begin ook wel nieuwsgierig te worden naar het geboortekaartje, wil je 'm delen Lola eehhhhhhh Sucre? Je hebt ons wel heel nieuwsgierig gemaakt (o, enne, jij controlfreak met je lijstjes enzo, je moet je banner ff weghalen!) Aah Annelies, ging het bijna fout met de naam! Ik ben ook zoooo bang dat ik dat doe! (of eigenlijk: dat hubbie dat doet ) Lan, wat lief van je! Hopelijk gaat 't gauw véél beter met je ventje! Jeee, Juul heeft een jongensnaam!! Ben benieuwd Ben trouwens ook wel benieuwd of er nog kindjes met (bijna) dezelfde naam gaan komen hier... Ach Eli, zielig voor je meissie! Is ze nog ziek of was het een eenmalige kotsparty? Stekend zeer, ja heb ik zo nu en dan. Not fijn! Plassen moet ik toch wel zeer regelmatig Hub laten koken: ja hoor, gerust. Al komt ie niet verder dan macaroni Maar schoonmaken doet ie! Toppertje! Aah Nova, bij jou ook al bijna de naam verraaie! Gelukkig heeft je moeder het niet gezien! Oh jammer zeg dat je vriend dat tegen zn pa heeft gezegd. Ik zou toch nog even melden dat je dat echt niet van plan bent. Ik geef gewoon als argument dat het weleens 48 uur kan gaan duren, en dat ik het hun niet aan wil doen om ze zo lang in spanning te laten. En dat accepteren ze gelukkig! (moet er trouwens echt NIET aan denken dat ik zou weten dat mn schoonpa om het hoekje staat te ijsberen!) O ik lees nu dat je een soort compromis met je vriend hebt gesloten. Prima toch, beetje geven en nemen idd zoals je zegt! Leuk, Kolonisten! Tip: neem wit als kleur, die valt het minste op dus dan kun je heel sneaky allerlei routes nemen zonder dat iedereen dat direct door heeft! @ Meid: oe, lastig met die namen. Misschien moet je 't maar laten wachten tot de kleine er is, misschien zie je dan gelijk aan het kindje welke naam het beste past! Ja ik laat hub lekker zn gang gaan, die is lekker bezig O Anke, trouwens, bedankt nog voor uitleg over de celstofmatjes, had er intussen idd zo één in mn tas gegooid! Hihi, ik ben al zo lang aan het typen dat er steeds meer berichten bij komen! Misty, ja, ikke! De ervaringsdeskundige op het gebied van aambeien! (je zou zo bijna denken dat ik dat leuk vind ) Wat voor zalf heb je? Als je het gevoel hebt dat er één op knappen staat, kun je er ook een beetje otrivin (ja, de neusspray, en dan niet de zoutoplossing maar de xylometazoline *voeltzichechteennerd*) op spuiten. Dan slinkt ie een beetje en doordat de druk er dan een beetje vanaf gaat, is ie wat minder pijnlijk. 2 keer per dag een spraytje erop. Die zalf ook blijven smeren hoor, helpt echt wel! Fijne dag bij je schoonzus en op de verjaardag! Rustig aan he! Zo. Hehe, mag ik nou eindelijk eens over mezelf praten? Bruiloft was SUPERleuk! Ik vond het zelf echt superleuk dat ik erbij kon zijn en dat vond de bruid ook, die had het geloof ik niet verwacht! (Gom ken ik niet dus die zal het vast niet zo boeiend hebben gevonden ) Even een poosje met haar staan praten -en vervolgens de receptierij ff enorm lang laten worden, oeps!- was echt tof. Was wel erg moe toen ik gisteravond thuiskwam, last van bekken door het vele staan/lopen. Maar dat gaat nu weer stukken beter. Het was het in elk geval waard! De volgende opties voor topic titel zijn voorbij gekomen: Deze maand (juli 2011) bevallen zonder vieze praat De schone juli mama's (zonder vieze praat) De spruitjes en het preitje van juli 2011 1 Iemand nog andere suggesties? Ik zeg: kopiëren en plakken, en erachter een 1'tje zetten voor welke je stemt. Idee?
Ons kleintje is geboren met 35+5 met een gewicht van 1774 gram Prematuur en dysmatuur dus... Ik was 10 Juni uitgeteld maar het werd 11 mei NU weegt hij nog steeds weinig: 2400 gram ongeveer. Hij moest 150 gram per week groeien mar dat haalt hij nog steeds niet 5 Juli weer naar kinderarts we zijn benieuwd maar goed ik zal niet teveel kletsen anders zitten jullie nog sneller aan d 5000 haha. SUCCES!!!
Bij deze mijn stem dan! Heb er een 1tje achter gezet, dus niet dat jullie denken dat ik denk dat mijn stem voor 10 moet tellen De volgende opties voor topic titel zijn voorbij gekomen: Deze maand (juli 2011) bevallen zonder vieze praat De schone juli mama's (zonder vieze praat) De spruitjes en het preitje van juli 2011 11 Iemand nog andere suggesties? Ik zeg: kopiëren en plakken, en erachter een 1'tje zetten voor welke je stemt. Idee?[/QUOTE]
De volgende opties voor topic titel zijn voorbij gekomen: Deze maand (juli 2011) bevallen zonder vieze praat De schone juli mama's (zonder vieze praat) De spruitjes en het preitje van juli 2011 111 ik ga ook voor deze! haha! maar waar komt dit onder te staan dan? @lan, nou dat is ook met recht een kleintje he! veel sterkte de 5e bij de kinderarts! @ons kleintje, gelukkig gaat het ietsjes beter....sterkte!
Worstelt zich door lappen tekst heen met als klap op de vuurpijl die meter tekts van Ien... vanuit bed met iPod ga ik gier dus echt niet op reageren!!!! Maare, Ien copy paste??? Jij ookal op leeftijd? Waarom niet met een poll????!!!! Tssss *draait zich nog even om en komt later weer binnensluipen hier*
@ meid: die komt bij clubs te staan dan. Maar zodra die is geopend, zal ik wel ff linkje hier zetten, dan kun je 'm gelijk vinden
Wow, wat schrijven jullie weer heerlijk van je af! Waar haal je de tijd vandaan Ik heb alles weer bijglezen, op aaifoon, dus nu ook nog bij schrijven laat ik even. Ik ben weer beterder dan gisteren, gelukkig. Dochter ligt al ruim 2 uur te ronken, ook wel fijn, Heb ook niet het idee dat ze heel ziek is ofzo. En met hubby gaan we maandag verder. Komt wel goed, ik denk dat t spanning is door alle drukte en to do's de nog liggen te wachten voor de bevalling. En all that other personal shit. Komt wel goed, we hebben allebei behoefte aan rust int koppie. En hij hoopt dat ik na de bevalling weer vrolijker wordt (haha). Ik hoop dat met hem mee, want ik ben een beetje te vaak in teneur de laatste weken. Maar ja, logisch als je zo'n zwangerschap hebt zou je haast denken Vandaag 36 weken! Ik ga 20 juli bevallen Groetjes