Kun je hier ook nog een poll toevoegen dan???? Leg ff uit, jij ouwe rot in 't vak? Heeft het oud zijn ook nog beetje nut
Oei, zou bijna weer de benen nemen Geen idee, was jij niet van de internet techniek enzo? Wifi repeaters enzo? Ist nog gelukt btw? @Eli, ik vind je nog een bikkel hoor met alle tegenslagen die je tijdens deze zw.schap hebt te verduren! Dusse, don't worries. Lees lekker mee en als je de puf hebt (niet die bevallingspufjes maar die andere) dan reageer je maar uitgebreider. Zulke lappen als van Ien (die lijkt nu Sucre's rol over te nemen, oh my! Dat wordt wat!) zijn echt niet nodig! Nog even een berichtje voor Lan van de juni mama's, hopelijk gaat het snel beter met jullie mannetje!! Hou je taai! @Ons kleintje, gelukkig gaat het de betere kant op, maar wel griezelig van die rode wond. Hopelijk neemt dat ook snel af en krijgt hij er geen infecties of iets dergelijks bij. Veel sterkte en dikke knuffel voor alle zorgen! Hoe gaat het met jullie oudste manneke? Trekt hij het nog een beetje? @Bd, hoe gaat het met jou met buik en hoofdpijn? Mannetje thuis dit weekend toch? Dus jij lekker niks doen hoop ik? Welke mannen hadden nou nog voor werk wat tripjes door Nederland voor de boeg? Of zijn die al geweest? Ien, die van jou dacht ik, maar er waren er meer toch? @Annelies, jemig wat een gezeik met die auto! Wat voor auto is het? (in case of Citroen Xsara, aub liegen! ) @Misty, auw aambei! Hier (nog?) geen last van gelukkig, maar die komt geheid op bezoek na de bevalling. *mok*, kunnen we niet meer lekkah poepen! @Meid, lastig he met namen? Helemaal als je niet kan kiezen. Hier had hub (al 3 zw.schappen lang) een jongensnaam in mind die ik echt niet wil. Hij blijft hem maar herhalen, om gek van te worden. Een meisjesnaam hadden we idd al, en nu dus ook maar de jongensnaam die als enige door ons allebei leuk gevonden wordt. Zeker niet zijn nummer 1 naam, maar jah. Ik had eigenlijk ook een andere nummer 1 die hij echt vreselijk vond. Dus je moet iets. @Anke, jullie nog op zoek naar een 2de dus - jongens en meisjes variant? Succes!!! Wat poll of geen poll betreft, wat copy paste of geen copy paste betreft, volgens mij gaat tot nu iedereen voor de 3de optie, dus laten we dat gewoon doen? Of neem ik nu te snel een beslissing? Maareh, dat brengt ons Preitje niet in een speciale verwen situatie toch Vive? Zij als enige haar eigen naam, en wij moeten het doen met vieze groene spruiten?
Oh ja. Wat ik gedaan heb vandaag? Niks, niks-er-die-niks! Heerlijk! Mannetje zorgt voor de mannetjes, mannetje kookt, mannetje doet boodschappen. Oh ja, wel nog even naar de bibliotheek geweest met de hele family, weer een enorme stapel kinderboeken gescoord en verder net een appelstrudel gebakken. Staat nu een beetje af te koelen. Wie zin heeft? Be my guest!
Ik doe het gewoon! Als we er nou alsnog een bitchfight krijgen over die naam, dan kunnen we altijd nog aan de modjes vragen of ze 'm willen verplaatsen. Ik zet hem trouwens wel in de mama's club hoor, if you guys don't mind. Zet zo wel ff linkje neer. Spruitjes zijn trouwens hartstikke lekker hoor En deze: lijkt toch best wel op een spruitje, vinjenie?
Heul goed, doe jij maar goed je best! ja, deze keer moet ik je gelijk geven, die lijkt idd op een spruit, maar is echt niet het gezicht dat ik trek als ik een spruit eet hoor. Yukkie!
Ennnnnnnnnnn JAWOOR!! Het is me gelukt! http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/de-spruitjes-preitje-juli-2011.html Weet nog niet hoe ik jullie uit moet nodigen, denk dat jullie VAN MIJ (muahaha ) toestemming moeten krijgen om lid te worden! We proberen 't gewoon
Nova: mijn moeder zou het liefst ook naast me staa bij de bevalling maar daar heb ik dus echt geen behoefte aan. Moeder is zenuwpees eerste klas Ien: hier ook van de week de vriezer uitgeruimd en schoongemaakt. Eli: ik ben de laatste tijd ook niet de vrolijkste. Soms schiet hubby ook uit zijn slof waardoor ik nog gezelliger wordt (NOT!). Later kan ik mezelf ook wel voor mijn kop slaan maar ja die hormonen pffff. Topictitel: maakt me niet uit hoor, ik sluit me aan. Wel graag ff ink plaatsen als het zover is het dan zet ik die ook meteen in mijn telefoon. (kan ik overal meelezen) Oh zie dat het inmiddels al gedaan is. Maarre Ien.... hoe kan ik posten of lid worden of iets? Hier gaat het redelijk. VK niet meer gebeld. Gaat niet veel slechter (of beter) dan afgelopen woensdag dus ja zolang er niets verandert ga ik niet op de spoedtelefoon bellen. Heb zelf een bloeddruk meter dus die gebruik ik iedere dag ff een keer, maar tot dusver nog goed. Dinsdag weer op controle dus dan zien we wel. Morgenavond lekker uit eten
Heb intussen gevonden hoe ik mensen uit moet nodigen. Ga ik ff proberen, mocht je nou geen uitnodiging hebben gehad, niet gelijk boos worden want ook ik ben een (zwanger) mens dus dan ben ik iets vergeten! Als het goed is kun je daar ook vragen om lid te worden. Okee?
hoera ientje de geboorte van onze nieuw club!!! volgens mij is het gelukt en ben ik nu lid. @ohhh julia wat een goddelijke dag had jij zo vandaag, lekker alles door hubby laten doen, heer-lijk zeg! enne die appelstrudel, stuur maar door naar emmeloord! jammie die lust ik wel! ps. de slagroom hoeft niet mee hoor, heb ik hier wel
Zo volgens mij ben ik ook lid, nu nog effe zoeken waar je hem in hemelsnaam hebt gestopt dat nieuwe topic?! Meid, zonder slagroom! Lekker genoeg! Helemaal nu die nog een beetje warm is. Wij hebben hem als toetje op, lekkerrrrr Edit: gevonden, helemaal bovenin de horizontale balk! Kijk dat wist ik dus niet he?!
Ik ben ook lid! Whoohoo! En gewonnen met Catan! Heb ik even twee gasten flink versteld doen staan, die dachten dat ze me we even in zouden maken. Sorry, was even een ego bericht. Kleine gup schopt laptop van mijn buik af, ik kom later weer even buurten en uitgebreid reageren!
I'm in!! Leuke topictitel Ien: goed gedaan fraulein! Ik wil morgen wat meer posten, vandaag is het er niet zo van gekomen. Wel leuk dagje gehad hoor, niks aan de hand
't Is de week van het schoonmaken van de vriezer (en koelkast), geloof ik. Ik word echt helemaal blij als ik de koelkast of vriezer opentrek. ("ja alles, alles kan een mens gelukkig maken...") Waar ik ook helemaal gelukkig van word is dat we eindelijk een schoonmaakster hebben gevonden! Elke woensdag komt Bertha (eigenlijk heet ze anders, maar dit klinkt leuker ) lekker poetsen. Hubbie is in de tussentijd alles aan het opruimen (tja, anders is het zo'n rommel als ze komt ). Ik duik nog ff mijn bed in. Ons kereltje is vannacht zo'n 6x wakker geworden, dus ben een beetje brak.