@Meid, wat leuk - verbouwing voor de boeg! Wij hebben er begin dit jaar een dakkapel op laten zetten, super gewoon, zoveel ruimte erbij! En we hadden al 5 slaapkamers, nu dus 6. Allemaal normaal tot groot van formaat op 1 na. Erg relaxed. Vooral ook omdat mijn man dus geen nederlander is en we bezoek uit het buitenland een fijne kamer kunnen aanbieden. Ouders in 1 kamer, kindjes in een andere kamer etc. Mijn ukken slapen op 1 kamer, dat willen ze graag, dus van de 6 slaapkamers worden er maar 2 als slaapkamer gebruikt. En dat gewoon in een rijtjeshuis hoor, geen vette villa ofzo!
@Julia: haha, ik dacht al, toen ik het verhaal las verwachtte ik een dikke villa haha. Maar fijn om zoveel kamertjes te hebben! Ik ga weer werken tot vanavond 21.00 uur en dan morgen weer vroeg beginnen, bah! Merkt dat ik veel sneller moe ben, dus dat is dan niet zo handig haha. Liefs, Misty
@ MvM: ik heb net gebeld of ik het een paar weken naar een depot kan brengen omdat hier veel mensen me kennen in de buurt. Alleen voor morgen kon het niet meer... Jammer maar dan zet ik ze wel in een vuilniszak met een briefje erop of de chauffeur de nieuwe ook in de zak zet. Is het risico om gezien te worden toch weer wat kleiner Ik heb trouwens 2 kratten waar er 4 in passen, gek eigenlijk dat dat zo kan verschillen! @ Meid: leuk, verbouwing in het vooruitzicht Naja, de verbouwing zelf zal wel even afzien worden, maar het vooruitzicht van meer ruimte is wel fijn lijkt me @ droppie: fijn dat de echo goed was!!
Hallooo ik wil me ook graag aanmelden! ik heb gister positief getest en zou dan vandaag precies 5 weken zwanger zijn! van de derde! vind het allemaal weer heel erg spannend! maar heb alle spulletjes van nr 1 en 2 al weg gedaan, dus moet binnenkort weer shoppen!! Groetjes
MvM is hier gisteren ook al geweest. Mij maakt het niets uit wie de flessen ziet ik heb niet zoiets van wachten tot 12 weken en dan pas vertellen. Op het werk weten ze het ook al.
gefeliciteerd miepdoos!de plannen voor een 3e kindje erbij waren er dus niet echt meer....alleen maar leuk, nieuwe spulletjes! @julia heerlijk he zoveel ruimte hihi en niet eens in een villa! we hebben er al een dakkapel opstaan maar is wat rot en willen nu een kunststof dakkapel. dus die ruimte is er al. waar komt je man vandaan? wat leuk je kids op 1 kamer, vooral voor hun.....feesten!] nou ik ga maar even eten koken, babotie van knorr mmmmmm lekker! groetjes
Goedenavond meiden, Nou ik heb gelukkig geen krampen meer gehad, maar vanmorgen in de auto extreme ongi-pijn. Deed zo'n pijn dat ik btje in paniek raakte, zat op de snelweg en wist gewoon niet wat ik moest doen. Uiteindelijk voorzichtig naar dichtstbijzijnde benzinepomp gereden en even rustig gezeten. Vervolgens daar naar zo'n vieze wc gegaan... Toen was het over.. Waren dus mn darmen haha! Maar jeetje wat was dat erg zeg.. Maarja, moest wel op t verkeer blijven letten!! Ben nu voor t eerst echt misselijk.. Echt geen fijn gevoel!!
vandaag door mvm gebeld komen maandagavond langs ik moet het dan naar punt brengen is vlak bij dat scheelt ben moe ben nu wel gauwer moe merk ik vanaaf lekker vroeg bedje in misselijk begint een beetje te komen
Ik merk nog vrij weinig. Iets minder honger / trek dan normaal en een opgeblazen onderbuik. Voor de rest niets te merken. Wanneer gaan jullie het vertellen? Vorige keer hebben we het verteld na de eerste echo. Die was goed dus hadden we er ook alle vertrouwen in.
@Meid en Misty, nee echt... nog net geen villa @Miepdoos, welkom hier en gefeliciteerd! Zat een derde niet meer in de planning? Of zijn jullie 2 kinderen al wat ouder en hebben jullie daarom al het meeste weggedaan? @Bd81, een stel vrienden weten het al, maar mijn ouders nog niet, haha. Ik heb ze nog niet gezien en vertel het graag persoonlijk. A.s. zaterdag ga ik met mijn moeder naar een begravenis, dan vertel ik het haar op weg daarheen. Haalt het meteen wat druk van de ketel. @Mamatien, jeetje, schrikken zeg! Fijn dat het je darmen waren en niet iets anders! Maar idd, op de snelweg niet echt een handig moment nee.... @Meid, babotie, mmmm lekker! Thx voor de tip, kan ik ook wel weer eens maken hier!
Dag meiden! Ik ben zo blij, na drie rondes niets ben ik nu onverwacht in ronde vier zwanger!! Ik had het echt niet verwacht, en zat er zo doorheen. Hubby overtuigde me om toch te testen. Ik durfde niet te kijken, dus na 5 min keek hubby: Ik zie een 2e streep!!! Echt echt! Oef ik heb staan huilen van blijdschap zeg ! Zooo tof! En ons kindje is in Thailand verwekt We zijn bijna een week terug van onze 2maanden reis met dochter lief. Zijn er al veel dames hier? Is er een lijstje dat bijgehouden wordt? Elionorah - 2e kindje - 27 juli 2011 Groetjes!
lovekees,eerstekindje,uitgerekend 30 juni 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011 droppie, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Yotsuba, eerste kindje, uitgerekend 11 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Misty1984, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011 Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011 123, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011 Luca2504, eerste kindje, uitgerekend 22 juli 2011 Rowenavb, tweede kindje, uitgerkend 22 juli 2011 Umizoomi, tweede kindje, uitgerekend 23 juli 2011 Hanneke, derde kindje, uitgerekend op 27 juli 2011 afpraken Ons Kleintje: 17 nov uitslag kweek droppie: 22 nov. vk Inger1979: 22/11 echo + 23/11 MvM + 30/11 vk lovekees 22-11 1ste echo + 22nov MvM +25nov vk Yotsuba: 23 nov. echo gyn Ientje: 24 nov. echo gyn 123: 29 november eerste echo met 6wk en 6dg Julia6: 29 november, tweede (termijn)echo Misty1984: 29 November eerste echo droppie: 30 nov. 3e echo Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Hanneke 1 dec. eerste afspraak vk Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec. intake vk + echo Lievebeeb: 3-12 echo Pina: 6 dec. intake vk Sproettie: 7 dec. intake vk + echo Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog The Cat: 8 dec intake vk + echo Mamatien: 9 dec intake vk + hartje luisteren Meid:13 dec verloskundige controle,20dec, 2e echo Rowenavn: 14 Dec intake VK, 28 Dec 1e echo
Hallo juli 2011 mama's! Als eerste wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap! Ik wil graag bij jullie aansluiten. Ik zat in het NOD topic tot halverwege november. Ik dacht dat ik maar een cyclus had van 24 dagen maar dit bleek 28 dagen te zijn. Eerste keer natuurlijk te vroeg getest. Deze week een test gedaan en tot mijn verbazing een plus! Dus ik wil mij graag bij jullie aansluiten. Dit word onze tweede kind. Wij hebben al 1 dochter van 3. Bij haar was ik uitgerekend op 27-7-2007 en nu ben ik uitgerekend op 24-7-2011! Dat ligt dicht bij elkaar!
Ik heb ook 4 flessen in 2 kratten bij MvM morgen wordt mijn eerste lading gehaald nog ruim 10 te gaan. Ik ga het iedereen pas 1 januari vertellen ben dan 12 weken en vond het wel leuk om het dan te doen anders had het ook al eerder gebeurt maar op nieuw jaar is wel zo leuk. Een vriendin weet het al en mijn zwagers dus kan het wel een beetje delen
Heb mezelf er even bij gezet lovekees,eerstekindje,uitgerekend 30 juni 2011 lievebeeb, eerste kindje, uitgerekend 3 juli 2011 Sproettie, eerste kindje, uitgerekend 5 juli 2011 droppie, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Jipper, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MMM, derde kindje, uitgerekend 6 juli 2011 MelanieL29, tweede kindje, uitgerekend 6 juli 2011 Ons Kleintje, tweede kindje, uitgerekend 7 juli 2011 Ientje, eerste kindje, uitgerekend 8 juli 2011 Meid, tweede kindje, uitgerekend 8 juli 2011 mamavanevi, tweede kindje, uitgerekend 9 juli 2011 Yotsuba, eerste kindje, uitgerekend 11 juli 2011 Tuttie, eerste kindje, uitgerekend 12 juli 2011 Jem1979, tweede kindje,uitgerekend 12 juli 2011 Pina, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Bibo, eerste kindje, uitgerekend 13 juli 2011 Girl1982, eerste kindje, uitgerekend 14 juli 2011 The Cat, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Inger1979, tweede kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Misty1984, eerste kindje, uitgerekend 16 juli 2011 Julia6, derde kindje, uitgerekend 17 juli 2011 Mamatien, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011 123, eerste kindje, uitgerekend 19 juli 2011 Luca2504, eerste kindje, uitgerekend 22 juli 2011 Rowenavb, tweede kindje, uitgerkend 22 juli 2011 Umizoomi, tweede kindje, uitgerekend 23 juli 2011 Hanneke, derde kindje, uitgerekend op 27 juli 2011 BD81, tweede kindje, uitgerekend op 28 juli 2011 afpraken Ons Kleintje: 17 nov uitslag kweek droppie: 22 nov. vk Inger1979: 22/11 echo + 23/11 MvM + 30/11 vk lovekees 22-11 1ste echo + 22nov MvM +25nov vk Yotsuba: 23 nov. echo gyn Ientje: 24 nov. echo gyn BD81: 24 nov intake VK 123: 29 november eerste echo met 6wk en 6dg Julia6: 29 november, tweede (termijn)echo Misty1984: 29 November eerste echo droppie: 30 nov. 3e echo Jem1979: 30 nov vk + echo, 7 dec echo umc Hanneke 1 dec. eerste afspraak vk Jipper: 1 dec. afspraak gyn. Bibo: 2 dec. intake vk + echo MMM: 2 dec. intake vk + echo Lievebeeb: 3-12 echo Pina: 6 dec. intake vk Sproettie: 7 dec. intake vk + echo Ons Kleintje: 7 dec. echo bij de gynaecoloog The Cat: 8 dec intake vk + echo Mamatien: 9 dec intake vk + hartje luisteren Meid:13 dec verloskundige controle,20dec, 2e echo Rowenavn: 14 Dec intake VK, 28 Dec 1e echo